Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  28.06.2007 19:37 .
 
NEODEJDU PROTOŽE KDYŽ JSEM NASTUPOVAL K HZS NEMĚL JSEM TU VÝHODU RENTY TAK JAKO PČR ČI VOJSKO.A ANI MĚ TO NENAPADLO A NEVĚDĚL JSEM POMALU ,ŽE NĚCO TAKOVÉHO JE.TO ŽE JSME SKOČILI PO MV MĚ ŠTVE.HOPSNOUT K CO NEBO ARMÁDĚ....:-)
  29.06.2007 01:03 Ja
 
Teď tu výhodu máš, tak ji seber za pačesy a upaluj, než ti tu šanci někdo zamázne či něco poděláš.!
  28.06.2007 19:21 Jej
 
Policie očekává další vlnu odchodů, chce jí předejít
28.6.2007 12:30 ČTK

Praha 28. června (ČTK) - Policie očekává na přelomu roku další vlnu odchodů. Již nyní se jí nedostává zhruba 3300 lidí, a proto hledá cesty, jak tomu předejít a přilákat do svých řad nové lidi. Ministr vnitra Ivan Langer (ODS) chce mimo jiné vedoucí pracovníky odměňovat podle toho, jak řeší personální situaci. Doufá, že se problém podaří zvládnout do tří let.

"Jednoduše: když budeš pracovat dobře v personální oblasti, pocítíš to na výplatě, když spatně, máš smůlu, dostaneš méně peněz," řekl Langer při dnešním jednání sněmovního bezpečnostního výboru.

Dodal, že policie se již několik let potýká s nedostatkem zhruba 2000 lidí. Další odešli na počátku letošního roku, kdy začal platit nový služební zákon. Podle Langra ale šlo většinou o lidi, kteří u policie sloužili 29 a více let. To podle něho bylo také jedním z cílů zákona.

Dříve totiž odcházeli především policisté sloužící deset až patnáct let, kteří byli pro policii nejcennější. Proto si je chce udržet a dát jim perspektivu, aby se podíleli na plánované reformě policie. Tedy kariérní růst, vzdělávání, finanční ohodnocení. Právě tito lidé by mohli tvořit významný podíl také v očekávané druhé vlně odchodů, protože jim vznikne nárok na výsluhový příspěvek. To znamená pravidelně vyplácený příspěvek za odsloužená léta i po odchodu do civilu.

Vedení policie se nyní snaží vyřešit situaci té části policistů, kteří kvůli novému zákonu berou méně peněz. Podle dřívějších údajů jde o několik tisíc lidí a podle policejního prezidenta Oldřicha Martinů by se měl jejich letošní příjem srovnat s loňským.

Policie chce jednorázově přilákat nové lidi také s pomocí náborové akce. Nový policejní prezident Martinů řekl, že se ale nebudou snižovat kritéria pro přijetí k policii. Zejména ne psychologické testy, na nichž nyní ztroskotá každý druhý uchazeč. Nově by se ale měly více zaměřit na dispozice budoucích policistů, aby je policie co nejlépe využila na místech, která jim budou nejvíce odpovídat.

Individuálním dispozicím by měly více odpovídat i fyzické testy. Obéznímu člověku, který nezvládne předepsané disciplíny, by se tak v budoucnu nemusela práce u policie automaticky uzavřít. Vedení policie podle Martinů zvažuje dvě možnosti: buď takového přijme na dobu určitou, v níž na sobě bude muset zapracovat, anebo mu dá čas, aby si testy zopakoval, až se lépe připraví.

Podle Langra by se mohli o práci u policie ucházet také celníci, až Česká republika příští rok vstoupí do schengenského prostoru. V této souvislosti přejde také zhruba 2300 lidí cizinecké a pohraniční policie k pořádkové a dopravní službě. Rozhodně by ale nemělo ubýt policistů v příhraničních regionech, aby to neovlivnilo bezpečnostní situaci, řekl ministr.

A JE TO VYŘEŠENO!!???????
  28.06.2007 21:16 Jezinka
 
No to si pan ministr-neministr a PP pouze myslí.
  29.06.2007 09:16 Karel
 
"Podle Langra by se mohli o práci u policie ucházet také celníci, až Česká republika příští rok vstoupí do schengenského prostoru. V této souvislosti přejde také zhruba 2300 lidí cizinecké a pohraniční policie k pořádkové a dopravní službě. Rozhodně by ale nemělo ubýt policistů v příhraničních regionech, aby to neovlivnilo bezpečnostní situaci, řekl ministr."

1.Celníci na hraničních přechodech už dávno nejsou, (jaro 2004 vstup ČR do EU) on asi myslí ty co jsou na rentě už v civilu.
2.Jo,už vidím staré mazáky (většinou kolegové okolo 40ti) z cizinecké a pohraniční policie,jak s "radostí" přecházejí k pořádkové a dopravní službě do 3TT bez směnnosti a ještě k tomu dojíždět plno kilometrů.

Vás v tý Praze by měli co nejdřív oplotit,jste naprosto odtrženi od reality.
  29.06.2007 09:47 Občanka
 
Vyřešit do konce roku situaci policistů, co nyní berou méně peněz? No díky, to se syn napakuje - dostat na vánoce 30 tisíc není také k zahození. Jen by jim měli také zpětně vypočítat daně a požádat Kalouska o dotaci. Bude to pěkný balík.
  29.06.2007 20:04 rtu
 
Je těžké racionálně jednat a při tom zakrýt zoufalství situace viďte pánové? - top manageři. Jsem zvědavý jaké extempóre ještě předvedete při řešení situace, kterou jste sami (či hlavně sám) způsobili. A to ještě ani nejsme v půli poločasu rozpadu. Jedno je ale jasné, to co jste dosud udělali nevedlo ke zlepšení situace, ale jen a jen k jejímu zhoršení. ... a bude hůř.
  30.06.2007 16:31 xyz
 
Pro občanku, je mi jasné, že se za tebou skrývá policajt, každý ví, že se daň z příjmů vypočítá za celý rok, něsíčně se platí jen zálohy a je tedy jedno jestli bereš jedenáct měsíců méně a dvanáctým to vyrovnáš nebo v průměru jedenáct měsíců víc. Součet za rok je podstatný.
  28.06.2007 17:00 ...Es kommt der Tag
 
...koukám, že dneska nevytáhl Topolánek ven ani tu modrou gulu. Čuňase si teď trochu podávaj místní prodejné media na pokyn pravé ruky hloupého chachara Dalíka, za to, že si dovolil před PS obhajovat neobhajitelné. Při tom, co je to pro dnešní zkorumpovanou národní frontu jeden, dva, tři mega, to jsou drobný neschopných a tůze hloupých, který jim dělaj jenom křoví a zástěrku pro daleko větší zlodějny. A jedna z ober zlodějen je taky na obzoru. 780 miliard kaček pro místní komunální feudály z ODS, kteří je maj už teď rozporcovány do posledního halířku, teda zatím centíku.
Co se týká dokladů pro podklady jakéhosi unijního účetnictví Krejčířova tiskárna v Těšíně je na pokyn Radovana připravena vyrábět pro Klausovy boys kladnou platební historii, po případě i falešný eurovky, kdyby se muselo něco vracet, soudruzi z PP PČR a ÚOOZ by mohli vyprávět, teda kdyby je modrý triumvirát Kubice, Langer, Vidím nevyměnil sice za slaboduché pětadvacetileté plukovníky, za to loajální ke každému modrému shitu ze strakovky...
  28.06.2007 16:38 Pavel
 
http://zpravy.atlas.cz/domov/124302-policie-ocekava-dalsi-vlnu-o dchodu-chce-ji-predejit.aspx

POZDĚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  28.06.2007 13:25 Česká demogracie v praxi - soudruzi z volstrítu děkujem
 
Podle zdrojů blízkým ČSÚ a státní správy k výhře ODS v posledních parlamentních volbách nepomohl ani tak Kubice se svojí smyšlenou provokací jak manipulace při sčítaní volebních výsledků na Úřadě.
  28.06.2007 19:33 otto
 
Jestli jsi s tímto pravopisem policista, tak se nedivím vtipům o policistech, naštěstí je drtivá většina inteligentních.
  29.06.2007 01:01 Ji
 
Otto nerozumí žertu, že?
  27.06.2007 19:08 diskuze
 
Poměrně zajímavý a přesvědčivý rozhovor v diskuzi policejního prezidenta s M.Jílkovou na idnes. Že by se pánům nahoře konečně trošku rozsvicovalo v hlavách a uvědomovali si úskalí práce na ulici spojené se zbytečnou administrativou.
  27.06.2007 19:57 jeník
 
...a o čem to bylo..?!...
  28.06.2007 09:16 Pavel
 
http://zpravy.idnes.cz/at-policiste-mysli-vlastni-hlavou-rika-se f-policie-f81-/domaci.asp?c=A070627_124353_domaci_ton

No,zase se nenechej ukolébat nějakým rozhovorem pro novináře,kteří rozumí všemu,ale ničemu pořádně.Takových blábolů o zlepšení prac.podmínek a administrativy jsem slyšel až,až. Ale v přímém výkonu to prakticky vůbec nepoznám,spíš naopak.
  28.06.2007 10:57 obvoďák
 
Touto cestou to půjde - snížením kritérií při náboru, jinak už to prostě nejde, kvalita jde stranou ( rozhovor Jílkové s novým PP PČR )

A pak máte další přímo obrovský problém. Chybí vám až tři tisíce policistů. Sám přiznáváte, že chybějí nejvíc na základních útvarech.
Hm, to je pravda. Dokonce máme podstav 3300 policistů. Z toho je 1000 policistů, kteří sloužili více než 29 let, to znamená, že jejich odchod se očekával. Ale je pravda, že 3300 už je číslo dostatečně vysoké, že je načase to zastavit. Jenomže nábor se nám nedaří od začátku roku takovým způsobem, abychom naplnili stavy policie na sto procent.

Obézní policisté

Jak tuto krizovou situaci hodláte vyřešit?
Rozhodl jsem se udělat revizi kritérií při nabírání policistů. Psychologická vyšetření musí zůstat tak, jak jsou. Ale druhá věc jsou zdravotní a fyzické prověrky. Dnes přijde uchazeč a je třeba obézní a neudělá ani pět dřepů. Já sice zjistím, že má předpoklad udělat třeba po třech měsících deset dřepů. Přesto ho musím odmítnout jenom proto, že jich teď udělá jen pět a ne oněch požadovaných deset. Takže jsem si dělal revizi, jak to vypadá s počtem odpadlých uchazečů, a rozhodl jsem, že se musíme zaměřit víc na jejich předpoklady.

A nestane se, že noví policisté budou nekvalitní? Když snížíte fyzické požadavky, tak aby ten policista vůbec dohonil zloděje…
Ne ne. Obecně fyzické testy nesnižujeme. My je jen nebudeme požadovat na vstupu, ale zjistíme, jestli má uchazeč předpoklady je splnit. Další věc je zdravotní způsobilost. Dneska se obecně zdravotní stav populace zhoršuje. Nemocemi a potížemi, které se vyskytovaly u padesátníků, třeba bolesti zad, dneska trpí už i studenti. To znamená, že musíme vycházet z reálného zdravotního stavu populace. Vezměte si alergie. Dnes je pomalu každý druhý alergik, ale my máme striktně stanoveno, že uchazeč nesmí mít žádnou alergii. Takže si kladu otázku, jestli musíme tak přísně lpět na těchto kritériích.
  28.06.2007 17:01 Robocop
 
To je už docela síla s tím snižováním fyzických prověrek pro uchazeče.
  28.06.2007 17:16 Petr
 
Už je to tady.Dalším krokem bude na 1000% přijetí do služebního poměru bez středoškolského vzdělání.Ještě,že to mám za pár.
  28.06.2007 18:30 Polda 33
 
Nevím jak Vy kolegové, ale mě při přečtení tohoto příspěvku zamrazilo. Tak místo jak říká kolega Kinder-policajtů myslím nové kolegy o výšce kolem 160 cm a váze 60 Kg se budou nabírat Buřt-policajti. Kromě pana ministra je každému jasné, že schopní a fyzicky zdatní jedinci, kteří mají zájem o službu v ozbrojených složkách dají přednost Armádě ČR před Policii ČR. A ty, kteří nejsou tolik fyzicky zdatní a nesplnili by kritéria pro vstup do Armády, ale k Policii ano raději zůstanou v soukromém sektoru. Tak co bude nastupovat k PČR ?
  28.06.2007 19:51 otto
 
Pokud se bude mluvit o požadavcívh na přijetí k ozbrojenému sboru a fyzických prověrek, tak Vás musím milí policisté upokojit. U Vězeňské služby pracuje velmi mnho kolegů a to i mladých bez maturity. Prostě v Čechách nejsou lidi, tam se bere vše, co je aspoň trochu schopné sloužit. Tito jsou hodně často zařateni v 5. patové třídě(eskortní směna), na rozdíl od maturantů, ti jsou převážně ve 3. třídě. Samozřejmě, že to není v každé věznici stejné. Že bych žertoval? To ne! Pánové, přál bych Vám vidět naše tělesné prověrky. No krása. Ty udělá i invalida na vozíku, tímto se jich nechci dotknout. Je ale zajímavé, že když se potom podíváme na výsledky, ty jsou věřejně k dispozici, jsme nemile překvapeni, že naši obézní a vůbec nesportující kolegové mají pokaždé lepší výsledky než ti, kteří pravidelně sportují. Pokud se někdo ozve, že to je podraz, protože víme, jak kdo plnil disciplíny, se zlou se u nadřízených potáže! Co ktomu dodat? Ozbrojené složky jsou jeden velký bordel!!!!!!!
  29.06.2007 04:46 jarda
 
No, nevím, ale rozhovor p. Jílkové s pol. prezidentem mě rozhodně nepřesvědčil o tom, že by tento člověk byl v obraze. Když uvádí číslo 3.300 scházejících policistů, tak asi má špatné informace. K 27.6.2007 MV vykazovalo víc jak 4.000 volných míst u PČR. Že by ten rozhovor byl tak starý? V ostatních otázkách byl prezident značně nejistým, rozpačitým a nepřesvědčivým.
  26.06.2007 17:07 odchody mladých
 
Další dva kolegové z oddělení odcházejí, říkali pouze že si zkusili jak to půjde za nového zákona a nevidí budoucnost.
  26.06.2007 12:25 ...a je to
 
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-paroubek.php?itemid=1 060#nucleus_cf

mám problém, tak za kolik mi chlapci sprovodíte ze světa?! :-)
  25.06.2007 22:34 Kolíňák
 
Dotazy na Ivana Langera ze dne 22.5.2007 – www.langer.cz

petr petr

Proč mám po 8 letech započtené praxe a dobrých pracovních výsledcích u PČR menší plat než nově nastoupivší dělník do TPCA Kolín bez vzdělání. Mám maturitu, udělal jsem veškeré testy, mám praxi i výsledky - tak proč?

petr petr

Sloužím 6 let na OOP Kolín a když jsem nastoupil sloužily v noci čtyři hlídky, které jezdily nebo chodily po městě. Nyní slouží jedna dvoučlenná maximálně dvě. Postavila se zde automobilka a její zaměstnaci zde bydlí. Němělo by dojít logicky k navýšení počtu hlídek a ne k jejich snížení. Policisté vidí, jak dochází k trestné činnosti a mohou pouze jezdit a toto dokumentovat.

Část odpovědi I. Langera

Vážený pane Petře, jako ministr se bohužel neumím vyjádřit k tomu, proč na obvodním oddělení v Kolíně slouží čím dál méně policistů, zda tito lidé slouží někde jinde, nebo jsou neobsazená místa apod., to bohužel nevím. Tento dotaz musí směřovat na samotnou Policii ČR.


Dvě odpovědi z rozhovoru s Martinem Římanem – Ekonom č.25 str. 30 (téma se netýká PČR)

Otázka: K čemu dál studie dochází?
Odpověď: Dále studie například uvádí case study z kolínské zóny. Na ní je dokumentováno, jak to nakonec funguje, když se pobídka udělí investici v regionu, který nemá absorpční schopnosti z hlediska pracovní síly. Výsledkem je, že počet zahraničních pracovníků v okrese Kolín vzrostl mezi lety 2004 a 2006, tedy v době rozjezdu automobilky TPCA, o 1500 lidí. Když uvážíme, že jedno takové pracovní místo stojí stát na pobídkách průměrně 1,5 mil. Korun, dělá to přes 2 mld. , kterými stát dotoval pracovní místa pro zahraniční zaměstnance.
Otázka: Víte určitě, že těch 1500 zahraničních dělníků jsou zaměstnanci automobilky TPCA nebo navazující výroby a služeb.
Odpověď: Nevíme to exaktně, protože automobilka nesděluje, kolik zaměstnává zahraničních dělníků. Ale vzhledem k tomu, že se jedná o malou lokalitu, kde dominantním novým prvkem je TPCA, tak je možno vyslovit hypotézu, že to tak je.


Závěr z výše uvedeného, ať si udělá každý sám.
  26.06.2007 17:28 bič
 
Protože máme ministra a vedení policie, které problémy řadových policistů nezajímá a neřeší.
  25.06.2007 20:11 rozumné
 
Fáma, nebo skutečnost.
(Aurora, 24. 06. 2007 23:02)Co je pravdy na skutečnosti, že se po novelizaci z.č.361 nebude započítávat denní VŠ studium do nároků na výsluhový příspěvek. Prý, že toto studium bylo platné pro výkon služby, tak, jako mateřská dovolená a základní, nebo náhradní voj. služba.
  26.06.2007 09:24 Ja
 
To by bylo jen spravedlivé.
Nesloužil jsi, zvyšoval jsi si jen kvalifikaci pro vyšší posty, zatím co jiní v si stejně vysoké vzdělání vystudovali před nástupem k PČR v civilu zadara.
  26.06.2007 16:47 Jen
 
Co chceš, teď se za 12 měsíců nakapsuješ o k 31.12.2007 si pádíš do civilu. A s vejškou od policie se ti penízky v civilu jen pohrnou. A k tomu ta renta! Holt, ale budeš muset makat!
  27.06.2007 19:09 rtu
 
Chlapci, říká vám něco retroaktivita zákona? Pokud to bude, tak od doby účinnosti novely, nikoliv zpětně. To by tam taky mohli napsat, že máte vrátit nějaký peníze, protože jste brali větší plat než odvedli práci, nebo že Vám "přidali" až moc. I když na druhé straně v této zemi je možné vše. Porušování ústavních principů nikoho moc netrápí. Odrbat příslušníka se stalo jakousi módou.
  27.06.2007 23:46 On
 
Tak to jsi pane předešlý hovořil blbě. Zeptej se na to pana generála z ochranky. Ten hovoří o tom, že policisté dostali v minulých letech nesprávně přidáno a tak teď mají spravedlivě méně.
  28.06.2007 15:59 -p-
 
rtu - a všiml sis, jak se braly po 1.1.2007 ohledy na retroaktivitu při ustanovování do služebního poměru na dobu určitou u lidí, kteří již byli v poměru na dobu neurčitou, jak se zachází s retroaktivitou v souvislosti s výsluhami apod...? Jak nám říkával na ZOPce v Hrdlořezích JUDr. Křupka - paragraf je kroucenej a děravej, na to nezapomínejte...