Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  10.01.2008 00:43 por.Marek Ladislav <Ilona.Markova.@volny.cz>
 
Zdravím bývalé kolegy, slušné lidi v tomto divném státě. Pročetl jsem si zde poslední 2 strány na veřejném webu, dále www. policista.cz, a další naše stránky. Pořád nechápu, jak mohou lidí volit nějaké ODS, zbohatlíky. Morava byla při volbách rozumná ,volila levici. Pan president prohlásil, jak je možné, že Morava nevolila pravici, něco ještě zbylo z levice v Čechách , okr. Tepllice, Ústí, Most. Platit léky, doktora, a další zvěrstva, je zločin. Moji rodiče jsou těžce nemocní, jde to do tisíců korun poplatky za rok u lékaře, a dále mladistvý můj syn má platit dále poplatky u lékaře, další zločin, těch pář miliard korun zdravotnictví na poplatcích nezachrání. Dále chce pan Topolánek, aby si mladí lidé platili školné, takže jako za doby temna, studovat jenom bohatí, prostě hnus. Co se týče policie, sloužil jsem cc 25 let v přímém výkonu, zdraví to poznamenalo, stres, nesmyslná buzerace a další. Podotýkám na výslužce poloviční potupná valorizace, 171,-Kč, důchodci cc 250,-Kč zvýšení důchodů, tedy též u rodičů. Kdyby jeden z nich zemřel, tak je problém, vyžít , pak poplatky u lékaře, léky, prostě hnus. Pan Topolánek má přes 1000000,-Kč plat, zvýšení platu ccc 30000,-Kč, nemusí platit zdravotní , toto je výsměch dělnému lidu. Koho stát musí orubat, státní zaměstnace, včetně nás. Mám velké obavy, jestli se lidé neproberou u dalších voleb do parlamentu, tak nám zruší renty, odchodné. Po letech u sboru, zničené zdraví, ničeho nelituji, ale všude ve světě se mají policisté, hasiči, a další lépe. Další hnusy dne zákona č. 361/2003, souběh nemocenské s rentou,, marodění,ne ,jak dle starého zákona, u uchazeče o práci, jenom doplatek do 2,5 násobku do životního minima, , tedy když je větší renta, tak bez nároku 50 procent průměrného výdělku. Mne stát okradl legálně o 60000,-Kč za půl roku na ÚP,asi neplatíme daně, zdravotní, a další, koho se toto týká při dchodu do civilu, ví o čem je řeč. Jsem dva roky v civilu, není to lehké, ale dá se slušně vydělat, kdo chce. Ale jste pan Marek, ne ponižování. Policista na ulici, hasič, bachař musí být slušně zaplacen, zachovat příplatky dle starého zákona č. 186/1992 Sb, ne aby 100 plukovníků velelo 1 pěšákovi musí to být naopak. Zrušit mnoho zbytečných funkcí, velitelů sekcí, zástupci na úrovni, okresu, kraje, PP, ministerstva vnitra. Odchází střední generace policistů, plukovníci zůstávají.Proč asi, enormí navýšení platů na renty, na odchodné. Je jim to přáno. Stačilo by, aby se v médiích zveřejnilo, proč za posledních cc 10 let odešlo zbytečně tolik řadových policistů, hasičů, kteří chtěli sloužit. Stálo to mnoho miliard korun, výcvik, výstroj, výzbroj, duševno. Pořád nechápu , proč se rozbíjí policie, nezaplatí odborníky. Nerad bych se dožil toho,aby zrušily výslužky.Po 30 ti letech policista musí stejně nejméně 13 let, možná 15 let pracovat, protože toto je sociální dávka, další hnus. Dělník, i policista, hasič na ulici se nedožije 65 let, jak nějaké ODS toto navrhuje do důchodu věk 65 let, 35 let pojištění. Nesmysl. Slyším i voliče ODS, jak nadávají, na stav policie, na placení u lékaře, na připravované placení školného, přece volili kapitalisty, pár vyvolených. Jsem levicově založený volič, doufám, že státní zaměstnaci pochopí, co je levice, a další rozumní lidé, důchodci. Při vládě pravice, se budou mít jenom kapitalisti dobře. Jinak přeji všem poctivým lidem, státním zaměstnacům, hodně zdraví, a lepší volbu u voleb do parlamentu. Senát bych zrušil, je zbytečný. Proč jej platit, tak malý stát, vyhozené miliardy, tyto peníze potřebují potřební, postižení spoluobčané. Bývalý kolega por Marek z OOP Česká Lípa.Nikomu svůj názor nevnucuji, na provokatéry nereaguji.
  06.07.2007 11:49 Policistko
 
..konečně na to někdo přišel a dovolil si to sem napsat. Celá slavná výsluha je stejně jen kvůli tomu, že polovina sboru počítá, jestli už nebo ještě rok. Zrušil bych výsluhy úplně celý, pořádně zaplatit lidi, co slouží a odpadly by úvahy jestli teď nebo za chvíli. Garantoval bych jen státní penzi. Lidem, co odchází od sboru kolem 35 - 40 let, v nejlepších letech, s praxí a zkušenostmi, na co platit doživotní výsluhy. To je blbost. Stejně někam naběhnou do procesu a příjem budou mít zabezpečený, tak o co jde. Stačilo by pouze po krátkou dobu nějaký vyrovnávací příspěvek, 5.000 Kč po dobu 3 let. Na co vyhazovat prachy. Konec konců, nechte se překvapit, doba rozežranosti skončila a stát musí začít šetřit.
  06.07.2007 11:53 máš recht
 
V tomhle se s tebou ztotožňuji ... raději postavit plat na Evropskou úroveň než se 20 let pohybovat na hranici průměrného platu a počítat jestli se vyplatí teď a nebo za rok odejít do důchodu !!!

Na druhou stranu, kde udělat ten mezník, aby ti co berou "howno" několik let a čekají na výsluhu o tu výsluhu přišli !!!
  06.07.2007 12:25 asdf
 
Jestli se nepletu, tak nový zákon posunul možnosti odejít od sboru o 5 let s tím, že tyto částky jsou po tak krátké době o dost horší, než dle starého zákona po 10 letech (to je samo o sobě šetření). Pokud si myslíte, že je renta zbytečná, zkuste sloužit 15let a pak si povíme své.....
  06.07.2007 16:49 Jo
 
Pane "Langře, Kalousku" a spol. pěkně jsi to napsal, rozeštvat policisty mezi sebou tím, že je třeba je zaplatit teď a pak kulové. Je třeba je zaplatit, ale všechny i ty mladé, kteří teď závidí rentu a až budou sloužit 20 a víc let bude se jim zdát malá. To je život. Jen bych ji opravdu nastavil od 20-ti a více let. Pa.
  11.07.2007 22:41 vasektygr <vasektygr@seznam.cz>
 
Tak teď jsem se dobře zasmál.Já když jsem začínal sloužit před 33 lety taky jsem nemyslel na rentu a připadalo mi to zbytečné.Holt mladí chtějí HNED TEĎ a pokud možno co nejvíc.Taky pak ta služba tak vypadá.Chtěl bych Tě slyšet za nějakých 20 let - bohužel tu již asi nebudu.Ale alespoň jsi mne rozesmál /ztrapňuješ se senzačně/...Jen tak dále.
  06.07.2007 11:38 finančně hůř než kopáč
 
Toto je ze stránek NOS - to se nedá komentovat

Dar pozůstalým po policistovi - odboráři
Dnešního dne v dopoledních hodinách jsem v Chrudimi předal společně s předsedou a místopředsedou zdejší ZO Ing. Milošem Polákem a Mgr. Radkem Klukanem schválený finanční dar ve výši 20.000,-- Kč paní Janě Mrázkové, vdově po tragicky zesnulém kolegovi Milanu Mrázkovi.


Současně byly projednány podrobnosti související s plněním, které bude poskytnuto z Podpůrného fondu NOS PČR a z prostředků Nadace policistů a hasičů.


V Praze dne 29. května 2007


JUDr. Milan Štěpánek

předseda NOS PČR
  06.07.2007 11:40 Jo
 
Proč. Je to služné a dále otevřené.
  06.07.2007 11:51 ***
 
pro JO

Nezlob se na mě, ale raději té vdově neměli dávat vůbec nic - přinést 20. 000,- Kč a ještě kvůli tomu dělat slávu je více než ubohost při platech managamentu !!!

Když už chtěli dělat šaškárnu a zviditelnit se, tak měli vdově dát aspoň 1. 000 000,- Kč
  06.07.2007 16:50 Jo
 
Mám za to že jsou to peníze od odborů, tedy ještě navíc. A to je vždy dobře.
  05.07.2007 23:48 policistka
 
Nebo to u Vás vypadá jinak? Já jsem z Děčína.
  05.07.2007 23:46 policistka
 
Myslím, že smyslem výsluhy je, aby padesátiletý kolega dostal cca 17 000,- příspěvek a chodil na ryby. A ne aby osm 38letých kolegů ze stejného kanclu sebralo cca 8 000,- a šlo dělat do civilu. Takhle to přeci nemůže stát za chvíli utáhnout. To se bude fakt za chvíli při rozpočtu na příští rok víc pěněz dávat na tohle.
  06.07.2007 07:17 Policistko
 
souhlasím s tebou, že smyslem výsluhy není, aby ji sebrali mladí kolegové a šli dělat do civilu. Na druhé straně by stát, tedy vláda a poslanci měli domýšlet důsledky svých činů a zamyslet se nad pracovními i finančními podmínkami ne "menežmentu", ale dělného lidu. I ten chce mít lidské pracovní podmínky a ohodnocení práce takové, aby nebyl s rodinou na hranici chudoby. Proč by měli myslet na stát, když stát nemyslí na ně?
  06.07.2007 09:03 Jo
 
Od toho je menagement na ministerstvu a poslanci v parlamentu, aby toto SPRÁVNĚ nastavili.
Takže brečíš, paní kolegáčková, na nesprávném hrobě. Jinak s Tebou ale souhlasím.
Výsluha by správně měla být až po 20-ti letech. ALE kdo to zase v tomto bordelu 20 let ve VÝKONU vydrží?
Takže nevím jestli poslanci TEĎ nedělají správně.
  06.07.2007 09:47 pepa
 
A to nikomu nevadí, že slouží kolegové důchodci a berou zároveň plat a důchod? Satčí si spočítat, kolik to dělá za rok. Tito jsou vysmátí, ale když to zákon dovoluje, proč ne?
  06.07.2007 12:05 Peopvi
 
Pepíčku,
kdyby to někomu vadilo, tak by to dali do zákona (souběh ne). Ale věř tomu, že teď jsou velmi rádi, že důchodci (alespoň na základních funkcích) ještě pracují. A budou si je tam hýčkat.
Já se zase divím, těm, kteří mají nejen důchod, ale i těm co maj "jen" nárok na slušnou rentu, že ještě slouží a riskují odchod bez renty a důchodci důchod bez rozdílu renty. Viz případ z nedávna - kolega, jel a ve svém volnu nedal nadýchat a šel - bez renty.
Nakonec, ale k těm co riskují - komu není rady, tomu není pomoci.
  05.07.2007 23:37 bari
 
Nemůžou od nového roku přidat peníze sloužícím, protože budou muset topit příspěvky těm, co odešly. Řekl bych, že to bude od ledna ranec.
  06.07.2007 04:04 xxxyy-Bandy
 
.. a´t si to stát zaplatí, když jeho politici a ministři vymyslí takové krávoviny jako je " bezchybný " služenmí zákon, ne ?
.. jinak, dal bych jim to všechno zaplatit z jejich výplat.. (s.....ostatní cenzuruji )!
  05.07.2007 23:30 72 <dag1972@seznam.cz>
 
Jak zabránit odchodům? Jednoduše ořezat renty a byl by klid. Sloužím v Chomutově a kolem sebe slyším šeptat kolegy o tom, že čekají na nový rok a pak jdou...... Nahlas to neříkají, protože by je šéfové odstavily z funkcí ( mínus příplatky apod ), což pro výpočet renty není žádoucí. Byl jsem něco sepisovat v nejmenovaném městě, na jednom nejmenovaném obvodu ohledně svědectví. Kolega ( cca 45 let ), bušil do služebního stroje úřeďák a bublal něco o tom, že už to tady nějak musí do konce roku vydržet. A že rozhodně není sám. No to by mně zajímalo, co tam budou v lednu dělat...... Zavřou firmu? Myslím si, že takhle je to všude a na Nový rok budou mít noviny o čem psát a Langer nebude moci usnout..... Bohužel.
  06.07.2007 04:01 xxxyy-Bandy
 
Lodivodovi je to buřt synku...ten na dělný lid se*e.. a na ostatní taky- ale za 3 roky počkej... to bude divadlo při honu na nové hlasy.
PS : Obdivuji ty, co v tom bordelu ještě jsou .. mám namířeno pryč na podzim.. renta neretna!!!
  06.07.2007 09:07 Jo
 
Mladý (službou) policisto. To co teď nechápeš jistě pochopíš po odsloužených 20 a více letech služby. Jestli se jich, ve výkonu, při novém zákonu dočkáš.
  05.07.2007 20:37 útěky od sboru
 
Nevím, nevím on snad každý ve zralém policejním věku ještě hledá nějakou práci v civilu. Vše jen záleží na pracovních příležitostech daného regionu. Z našeho oddělení by odešlo 75% lidí, kdyby se objevila zajímavá nabídka.
  06.07.2007 09:10 JO
 
Jo ve zralém policejním věku nemusíš čekat na zajímavou nabídku, ale v klidu odejít a dělat, pokud chceš, cokoliv z D profesí. Furt si vyděláš víc s rentou než bez ní u PČR (ve výkonu) a v klidu a pohodě. Čest práci.
  05.07.2007 19:59 Polda 31
 
Pro Polda 33 - přesně tak poldo plně s tebou souhlasím,kdo nezažil neví vocogou....
  05.07.2007 21:02 @
 
v týhle špinavý game.
  05.07.2007 19:57 odchody mladých
 
Tady nehoří jenom koudel, ale celý resort. Podstavy jsou všude a pracovní elán lidí v přímém výkonu je enormní.
  05.07.2007 19:14 Nespokojený Policista
 
Copak se to zase děje, že po jednotlivých policejních odděleních obíhá šéf, nebo jím pověřený zástupce a zjišťují, kolik z nás bude chtít do konce roku do civilu? Kdopak asi k tomuto dal pokyn? Mám takový pocit, že někomu asi hoří koudel u prcinky.
  06.07.2007 09:13 Ji
 
To víš budou chybět penízky na sociální oblast, tak se asi zjišťuje jestli nebude lepší renty do konce října očesat nebo zrušit pro ty co chtějí teprve odejít. Ale to by jsi zjišťoval též pokud by jsi byl zodpovědný za erární kasu.