Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  12.07.2007 22:25 propady
 
Ivan policii vymaže z mapy a budou to tady dělat soukromé agentury.
  12.07.2007 20:46 strážník MP
 
Ahoj kolegové. Tak nějak tyhle vaše stránky průběžně sleduju a občas se dovídám zajímavý věci. Nálada u PČR je pod psa a já osobně konstatuju, že Langerovo pilíře, jablka a hrušky už pociťuju i já jako strážník MP. Výsledkem Langerovo aktivit je totiž to, že na místním OO PČR je děsnej podstav a kolik hlídek slouží noční a víkendy v okresním městě tu raději nebudu psát. Výsledkem je, že operační důstojník PČR několikrát za noc žádá o výjezd a zákrok MP, protože prostě nemá hlídku. V našem městě jsme si vždycky pomáhali a vycházímě spolu dobře a vždycky jsme si pomohli, když nebyla volná hlídka. Ale OO PČR u nás nemá v poslední době volnou hlídku skoro pořád. A to vím, že se kolegové z OO nikde nezašívají, ale fakt prostě "nejsou lidi". Tak nevím, kam to velký Ivan vede. Tuhle personální a "akceschopnostní" krizi u PČR nepamatuju a to sloužím u MP přes deset let.
Tak vám všem přeju pevný nervy, protože vím, že je potřebujete.
  12.07.2007 22:18 kl
 
nepropadej panice, bude hůř
  12.07.2007 22:21 rozvrat policie
 
Počkej až všichni utečou pak nastoupí 30 letí plukovníci z policejního prezidia a budou dělat svátky, noční zadarmo.
  13.07.2007 21:29 dennis cleanis
 
My máme díky podstavu na jiných odděleních služby za další dvě menší oddělení. K tomu nám omezili limity na PHM, takže máme směšných cca 40 km na 12 hod. směnu. Sakra. To přece už musí někde zkolabovat, nebo né? Pan ministr to nevidí. To my na ulici víme, jakej je to med sloužit za další díky nekompetentní práci managementu a ještě za to brát méně peněz. No nic. Mám to za pár a vrátím se asi opět k MP.
  12.07.2007 18:05 rizikové nepoměry
 
Nevíte někdo proč má policista v kanceláří stejné riziko jako policista ve 4TT v přímém výkonu?
Jeden z důvodů proč mladí utíkají.
  12.07.2007 19:33 Jo
 
Protože to tak někdo nastavil.
  12.07.2007 20:23 Polda 33
 
Prosím tě, než tady něco napíšeš tak věci nazývej pravými jmény. Já i my kolegové u nás na oddělení jsme jako ty řadový poldové, ale díky velkému NTČ a NPŘ většinu pracovní doby strávíme v té tvé zmiňované kanceláři a tím pádem jsme ty kancelářský. Každý z nás a je jedno jestli je územák nebo zpracovatel jezdí na výjezdy a zákroky a pak si to musí zpracovat.
  12.07.2007 14:12 polda13 <kalimero15@seznam.cz>
 
Zdravím všechny přítomné jsem u sboru 13 let a oproti loňskému roku jsem klesnul s platem o 3.000 ,- kč když mám čtyřčlennou rodinu a paltím hypotéku kterou jsem bral za minulých platových podmínek je to pecka pod pás, narovinu zvažuji také odchod ale je pravdou, že v civilním sektoru neí práce zvlášť na severní Moravě, rozhodující by bylo kdybi mi někdo dal návod na výpočet renty od které bych se odpíchnul jestli je tady někdo kdo po 13 letech odešel nebo má nějaké informace prosím ozvěte na můj email kalimero15@seznam.cz, děkuji
  12.07.2007 17:45 361 jen pro vyvolené
 
Takových policistů jako jsi ty jsou u PČR stovky a tisíce všichni přemýšlejí úplně stejně-jedinou věcí která odchody policistů ovlivvňuje je typ regionu a jaký je sortiment a možnost pracovního uplatnění se zde nachází.
  12.07.2007 19:11 Jipa
 
Jdi k ochrance, tam jim teď dal šéf navíc 10 000 Kč.
  12.07.2007 22:00 |~|
 
"kdybi"
  12.07.2007 22:01 junek
 
počítej kolem 6000.-, odešel jsem před 2roky a měl jsem cca 12let, důvod Schengen a hlavně včasný návrat k práci, kterou jsem se živil před vstupem k PČR. Zlatý léta jsou už dávno pryč a to bylo kolem roku 1998 a počítej s tím, že jsou všude kreténi, ale s rentou a odchodným za zády se tomu chechtáš. Jeden poznatek , PČR mě naučila mít tvrdé lokty a to v C je klad k nezaplacení a žiji z toho dost slušně. Je pravda, že se s těma (dal jsem jim přezdívku a dámy prominou) "čůrákama" začínáme soudit ohledně valorizace příspěvku za službu. A to jsem myslel, že budeme mít klid. Holt život je boj a chránit právo občanů, když už dávno u nás neexistuje právní stát - ???????
  13.07.2007 14:16 obvoďák
 
Je pravda, že do dvou let jim od této firmy uteče mnoho lidí a to zejména nás v produktivním věku, kdy máme odslouženo kolem 10 let. V roce 1999 budu mít čistých 12 let + ZVS. Popravdě mám obavu, zda mám čekat tři roky ve strachu, zda se dočkám 15 let. Tři roky je dlouhá doba a může se stát spoustu věcí - nemoc, průser .... Práce mě baví a jsem čerstvě na SKPV a vím, že se mi bude stýskat. Za dobu co sloužím, je policie nyní v největších sračkách. Lidi nejsou a nebudou. To co přichází z policejních škol je z poloviny tragedie, a to se chytají příjmat lidi, který nezvládnou fyzický a je mi jasné, že dle potřeby snížej i to ostatní, pokud to bude únosné. No co si budeme říkat, ono to bylo stejné i dříve, když nebyly lidi, jenom se o tom nemluvilo. Do armády se cpou miliardy a já musím na SKPV jezdit v orezlé Felicii, a to ještě když se na mě dostane řada. Je to ostuda. Celých deset let poslouchám stejné kecy, že to bude lepší, abych vydržel. Panu ministrovi se to kecá. Když něco selže, tak se to svede na minulé vlády a hotovo. Pane ministře, slíbil jste, že do dvou let zde bude moderní a fungující policejní sbor, tak jsem zvědavý, kde za dva roky budu. Asi to bude ten civil a zřejmě nebudu sám. Jestli se pletu, tak se vám osobně omluvím.
  13.07.2007 18:39 Jak
 
Jdi hned, měl-li jsi loni větší průměr, jdi k 31.12.2007 máš-li jej lepší letos.
  13.07.2007 18:49 hloupost
 
nejvýhodnější je k 30.11., stačí počítat
  11.07.2007 22:30 bez šance na zlepšení
 
Tady to lepší asi už nebude nový zákon to ukázal všem policistům v přímém výkonu a čekat na reformu by bylo šílenstvím.
  12.07.2007 22:23 alivederci
 
Však to taky podávám.
  11.07.2007 18:43 náborová akce
 
Náborová akce NAJDI HLUPÁKA právě začíná, už mají dveře otevřené kdejaká individua a ženy všech ras.
  12.07.2007 17:46 sos
 
Mě už to nezajímá asi jsem totálně po novém roce vyhořel a připravuju žádost.
  11.07.2007 17:45 Polda50
 
Stanovisko Výkonného výboru NOS PČR k plánované akci UBS - 11. 07. 2007
Stanovisko Výkonného výboru NOS PČR k demonstraci UBS

Výkonný výbor NOS PČR projednal dne 11. 07. 2007 dopis prozatímního předsedy UBS Miloše Plechatého ze dne 03. 07. 2007, týkající se uspořádání demonstrace příslušníků bezpečnostních sborů v září 2007 na Staroměstském náměstí v Praze (materiál je připojen níže).

Výkonný výbor nesouhlasí s ultimativním postupem nejen vůči zaměstnavateli, ale i vůči dalším odborovým svazům bezpečnostních sborů.

V měsíci květnu 2007 Unie bezpečnostních sborů požadovala, aby do doby než bude zákon změněn „se služba přesčas řešila tzv. podplánováním těchto přesčasových hodin v rámci služební pohotovosti. To by v praxi znamenalo, že každá hodina služby přesčas by byla konána v době služební pohotovosti. Tím by byla splněna podmínka nároku na služební příjem či náhradní volno za práci přesčas, jak je uvedeno v § 126 odst. 3 zákona č. 361/2003 Sb.“. Uvedený postup by však byl v rozporu s ustanovením § 62 zákona, podle něhož „Příslušníkovi lze nařídit služební pohotovost v důležitém zájmu služby, jestliže je dán předpoklad výkonu služby přesčas.“ Služební funkcionář, který by nařídil služební pohotovost jen pro účely proplacení případné služby přesčas i v případě, kdy věděl, že služba přesčas bude skutečně vykonána, by se dopustil protiprávního jednání. Vytvoření závazného pokynu není tedy po právní stránce možné.

Další požadavek UBS zněl: „Výkon služby přesčas by měl být využíván pouze v opodstatnělém zájmu služby a dále, v souladu se zákonem o krizovém řízení č. 240/2000 Sb. ve znění pozdějších změn, řádně odůvodněn, aby nedocházelo pouze k neúčelnému čerpání finančních prostředků“.

Z porady policejního prezidenta ze dne 17. 05. 2007 vzešel na základě jednání s NOS PČR trvalý úkol pro služební funkcionáře policie č. 45/K, jehož text zní: „Případné plánování služby přesčas je nutno vždy řádně odůvodnit důležitým zájmem služby, vyhlášením krizového stavu nebo ve výjimečných případech veřejným zájmem, tak jak předpokládá § 54 zákona o služebním poměru“. Nelze si nepovšimnout, že požadavek UBS tak byl beze zbytku splněn. Plnění a dodržování tohoto trvalého úkolu je jistě polem působnosti pro odborový svaz, který se rozhodně nezbavuje práva jednat s vedením Policie České republiky a Ministerstva vnitra. Ukončení jednání není krokem vpřed, ale zbavení se výsad, daných odborovým svazům zákonem.

K obecnému požadavku UBS zrušit ustanovení o nezaplacených 150 hodinách služby přesčas, je nutno konstatovat, že v současné době je Poslanecké sněmovně předložen k projednání návrh na novelizaci zákona č. 361/2003 Sb. právě v oblasti 150 přesčasových hodin. Vyjma toho je v závěrech porady vedení Ministerstva vnitra a odborových svazů ze dne 30. 04. 2007 přislíbeno vytvoření expertní komise pro komplexní novelizaci zákona, jejímiž členy budou i zástupci odborových svazů. Pokud o to samozřejmě budou mít zájem. Nelze tedy říci, že se nic nemění.

Z uvedených důvodů nepovažujeme demonstraci za přijatelnou a nebudeme se na ní podílet. Zejména za situace, kdy jsme byli postaveni před hotovou věc bez možnosti spolurozhodování o takovéto akci.

Nadále chceme a budeme jednat o všech problémech, které se týkají nejen aplikace zákona č. 361/2003 Sb. Proto žádáme členy NOS PČR, ale i ostatní policisty, aby využívali poměrně širokých možností, zakotvených v ustanoveních §§ 197 – 200 zákona č. 361/2003 Sb. a cestou svých základních organizací a odborových orgánů upozorňovali na případy špatné aplikace zákona nebo i na jiné problémy. Konkrétní údaje a případy jsou cenným argumentem pro další vyjednávání.

S tímto stanoviskem byl seznámen i druhý adresát dopisu, předseda Odborového svazu hasičů JUDr. Vladimír Mühlfeit .

V Praze dne 11. července 2007

Za Výkonný výbor NOS PČR: JUDr. Milan Štěpánek, předseda, v. r.
  11.07.2007 17:59 Polda50
 
Konečně někdo normální.
  11.07.2007 20:13 propady peněz
 
Spíš to je jen oddalování a ukolébávání policistů před hromadnými odchody.
  11.07.2007 20:14 propady peněz
 
Spíš to je jen oddalování a ukolébávání policistů před hromadnými odchody.
  11.07.2007 20:45 Fan
 
To je pravda, máš jedničku. Ti nahoře cítí, že na ně nebude dole za chvilku mít kdo dělat, tak ty dole hezkýma řečičkama blbnou. Toť celé.
  13.07.2007 14:07 Máca
 
Mám takový obavy, aby než ta Vaše slavná organizace něcodojedná, nebylo pozdě, takže podle Vás je v současné době vše OK a žádný propady platů nejsou, nebo je to podle Vás v pořádku
  30.08.2007 22:50 Celtom
 
Přesně tak "BACHAŘ" řekl jsi to správně, nejvíce to odskákali všichni co dělají v nepřetržitém režimu a klukům kteří staví a kontrolují kamiony a osobáky ve dne a v noci na dálnicích (Celníci) dají 2 platové třídy a to jim ještě plošně sebrali 500 Kč na rizikovém příplatku a odůvodnili to tím,že ta práce kterou vykonávají není tak riziková jak si před tím mysleli. Takže na dálnicích se asi nic přes den a už vůbec né v noci nemůže stát---vždyť nehodovost a bezohlednost na našich silnicích přeci není!!!!
Samozřejmě mluvím i za ostatní složky-- kde je situace podobná. každopádně na Staromák také dorazím. mějte se
  11.07.2007 14:39 Není co řešit - KONČÍM
 
http://zpravy.atlas.cz/ekonomika/125898-nezamestnanost-v-cervnu- klesla-na-6-3-pct.aspx

A oni nám co máme nárok na rentu,ještě sníží platy,když dnes už není problém najít solidně placené místo :-) Mají co chtěli! Není nad "manažéry" u PČR
  11.07.2007 15:15 ya
 
Když opravdu není co řešit a končíš, tak dej pak vědět, kde jsi si vyděl alespoň tolik, jak u tý špatný policie. Budeme čekat.
  11.07.2007 15:16 Fix
 
pa pa
  11.07.2007 18:30 konečná
 
Taky to balím, manažéři mohou nastoupit a splnit si svůj sen o nočních, svátcích zadarmo.
  11.07.2007 18:31 JOvi
 
Chlapče jestli jsi tak slabý v kramflekách a nevyděláš si v obyčejné dělnické profesi, spolu s malou rentou (10 - 15 000 Kč), víc než máš na nešéfovským místě u policie, tak jdi do háječku. Anebo postaru "vrať se do hrobu".
  11.07.2007 21:04 C1
 
Nač ironické poznámky typu YA, každý se musí rozhodnout, zda mu nebude někde líp. U Policie ČR jsou místa, kde je to čekání do důchodu a jsou místa a těch je většina na těch běžných zatížených odděleních, která všechno poctivě vyžerou co se týká plnění od A do Z včetně současných 150 hodiny, že ? , kdy naproti tomu se někde jen napíše a je to, že ?, takže já se nikomu nedivím, když toho má někde již dost a rozhodne se odejít - netřeba za to kritizovat. Současný stav u Policie ČR není žádný med a optimistické nálady ještě před 3-4 lety jsou ne na nule, ale někde hluboko v mínusu krom vyvolených. Prostě s policajtama se už nějaký ten rok slušně zametá a co je horší, že je to právě čím dál horší a ne lepší.

Takže se opravdu odchodům nedivím a je to věc rozhodnutí a z přetrhání doslova pupeční šnůry s tímhle povoláním, které se každému zažere pod kůži a odchod snadný není.
  11.07.2007 12:36 por Marek Ladislav <Ilona.markova@volny.cz>
 
Přečetl jsem si za 3 týdny příspěvky, děs a hrůza, byl jsem na výslechu na OOP Karlovy Vary, ale zde také podstav policistů a další co byli v hlídce na fil. festivalu, neviděl jsem nadšení .Je pravdou, že v civilu to není žádný med, jsem zvyklý dělat, za určitý tařif bez příplatků. Dá se k tomu připojit tzv výsluhový příspěvek, jsem na tom finančně lépe, než bych byl na OoP Česká Lípa na bývalé funkci. Jenomže c 25 letech na ulici jste opotřebovaní, zdraví již tolik neslouží, věk již problém 44 let. V civilní práci to lidé nemají lehké, ale společnost si musí uvědomit, že policista, hasič, bachař je potřeba, měl by se slušně v přímém výkonu / na ulici / slušně zaplatit.Nový zákon je diskriminující pro řadové a legálněje okrádá za poctivě vykonanou práci. Kdyby nebyla výsluha třeba po 20 ti letech, nenajdete práci v civilu, tak je sebevražda jít sloužit pro společnost, dělat policistu.Je to specifická práce, je třeba. Stát je vykradený a šetřit na řadových policistech a dalších je nesmysl, výši renty bych dal ccc 15000,-Kč, aby to lidi nedráždilo, až půjdou plukovníci na rentu, je jim to přáno. Je dosti lidí, co přejí policistovi slušný život, když dělá svoji práci profesionálně , ale ať není legálně okrádán. Ten kapitalismus není nic dobrého pro řadového občana, ale při fungující justici by se zabránilo rozkrádání státu, a byly by peníze na vše, i na platy státních úředníků. Pro ty co slouží, přeji hodně zdraví, štěstí, dejte na sebe v práci pozor, sloužil jsem cc 25 let, vím o čem mluvím, jsem v civilu, mám čistou hlavu, bez šikany, nebýt paskvilu, sloužil bych dál, věřím v lepší zítřky bývalý kolega z České Lípy.
  11.07.2007 18:41 nezájem o lidi dole
 
Vždyť stačí přirovnat nástupní plat u ARMÁDY ČR a u POLICIE ČR. Jediné co novým zákonem vytvořili je zvýšení platů manažérům a tím i "navýšení" průměrného platu! Prostě bič na lidi venku ve všech směrech.
  12.07.2007 15:34 Franra.S
 
Pro bývalého kolegu por. Marka Ladislava. Myslím si, že ti nikdo nebránil, aby jsi si udělal vysokou školu a stal se taky plukovníkem. Taky si myslím, že jsi nemusel sloužit 25 let na ulici a mohl jsi ukázat své kvality a dostat se výše. Na komunisty se už vymlouvat nemůžeš, tak to bude asi nejspíš tvá neschopnost dostat se výše. A za co jsi dostal ve starém zákoně poručíka , když jsi byl řadový policista? Zaráži mě jedna věc. Na jedné straně přeješ bývalým kolegům štěstí, ale větší renty než 15 000 korun už jim nepřeješ, aby to údajně lidi nedráždilo?! Nejsem si vůbec vědom toho, jako ty, že nový sl. zákon legálně okrádá policisty a je pro řadové policisty diskriminující . Ty někoho znáš , kdo podal na policii pro toto trestní oznámení? Já ne. Ale znám mnoho kolegů, kterým už byl zvednut základní plat. A pokud vím, tak ještě bude, jak slíbil MV. A nevšiml jsem si , že by někdo z těchto měl chuť jít demonstrovat, nebo dokonce odejít do C. Píšeš, že jsi přečetl za tři týdny příspěvky a je to děs a hrůza? Moc s tebou nesouhlasím, protože taky rád čtu na uvedené téma. Ale pokud chci brát diskusní příspěvky vážně, tak je nemůžu číst zde. Ale čtu je hlavně na intranetu a v návrzích v reformě policie od lidí, kteří to myslí s policii vážně a neberu vážně příspěvky od lidí, kteří znají policii když platí pokuty, nebo když počítají mříže na PC. A ne od lidí co zde píši pod různými smyšlenými nicky nebo jmény a svými články chtějí vědomě poškodit, zesměšnit policii ČR před ostatními daňovými poplatníky, kteří neví o čem je vůbec řeč. A pokud už jsi na druhé straně v civilu, kde jsi podle diskusního příspěvku spokojen, tak si to užij.
  12.07.2007 21:29 Franta
 
Jsi v civilu a máš čistou hlavu tak už se nes... do policie. Stát je vyktsadený a poslanci a další si zvyšují příplatekl na bydlení a jiné prebendy ta proč lidé nekřičí, proč za ty roky jen 15.000,- Už toho nech a užívej si civil
  10.07.2007 22:21 komedie
 
Žasnu, jak je možné v našem právním státě, v PČR, že do dnešního dne, t.j. 10.7.2007, nebyla vyřízena moje stížnost proti rozhodnutí o platovém výměru k 1.1.2007, kterým mi byl snížen plat řádově o tisíce výrazným snížením osobního ohodnocení. Rozhodnout nadřízení dokázali bleskurychle, i o navýšení platového tarifu sobě. Kde je objektivita, kde je dodržení platných předpisů ze strany nadřízených? Jak je možné, že si nadřízený dovolí sobě nechat přidat osobní a podřízenému, kterého hodnotil velmi dobře, ho odebere nebo výrazně sníží. A pak ani neodpoví na stížnost. Asi je ale třeba všechno nechat vyhnít, aby ti co si přidali mohli příští rok odejít s nemorálně zíkanou rentou na úkor svých podřízených, kdy mnozí z nich z těchto důvodů raději již odešli do civilu. Nač vymýšlet změnu kriterií pro přijetí nových policistů, když staží aby management dodržoval to co sami od nás požadují, konkrétně chování dle etického kodexu, bez výjimek. Pak by nikdo do civilu neodcházel! To ale nezajíma jak vidno ani pol. prezidenta ani ministra.
  11.07.2007 15:47 ya
 
Když už tak žasneš, tak nám sděl , kde jsi si na polici stěžoval a co ti kdo odepsal? Pochybuji, že můžeš prokázat své tvrzení, že ti nadřízený snížil plat. Tak tady nelži. Od nového roku jsi byl ustanoven na funkci, ale nebyl jsi převeden! A pokud vím, tak ti byl zvýšen základní plat! Tak co to tady předvádíš. A opravdu nevím, jestli jsi tak hloupej , ale jak můžeš trvdit, že tvůj nadřízený odejde s nemorálně získanou rentou na úkor svých podřízených ? Ty opravdu nevíš , že ty peníze na renty nejsou peníze ca máš na plat? Takže pokud něco nevíš, tak blbě nemluv a nezesměšňuj sebe i policii. A holt pokud závidíš za výsluhové nároky tvého nadřízeného, tak si je ty nádhero odsluž ! To je to samý jako by jsi někomu záviděl za důchod a myslel by jsi si, že je to na tvůj úkor. Vy mladí by jste sakra chtěli všechno a i hned a zadarmo! Tak si to taky musíš odpracovat ty komediante !
  11.07.2007 16:03 EsPe
 
Nesloužím sice moc dlouho, ale divím se, že vrchnost z presídia nezareaguje,pokud se tady stále lže?????????? Co si ti poldové navymýšlejí! To je ale naňba!
  11.07.2007 18:32 odchody mladých
 
Jedině hromadné výpovědi jim otevřou oči.
  11.07.2007 21:16 Falešný EsPe
 
Pokud si tady chceš plácat svoje myšlenky, ta si alespoň vymysli nějaké své jméno a neotírej se o mě. Já jako ty nesmýšlím. Jinak nevím kdo tady lže. Já mám do současné doby navíc 4.000 korun oproti minulé stejné době a to díky 2 oprávněným odměnám ( které jsem měl minulý rok také ), ale na rozdíl oproti minulému roku mám k běžným přesčasovým hodinám oddělaných přirozeně nestíháním zpracování nápadu a práce na spisech, také dalších " volně plánovaných zelených hodin a do současné doby ve výši 120, takže jsem zdarma oddělal jistě nějakých 15.000,- čístého a tímto jsem tedy oproti minulému roku v propadu, protože tohle vykořisťování v novodobé historii PČR po roce 1989 neznám. Takže takhlen to je ty chytráku.