Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  03.02.2007 07:11 Karel
 
Ano, na toto potřebujete peníze:

http://www.novinky.cz/domaci/poslanci-v-tichosti-zvedli-platy-as istentum_108383_teb49.html
  14.10.2009 17:49 Kutal
 
Čau Ivane. Jedu letos do Keni. Tak zase sraz na Kilimandžáru?
  14.10.2009 22:50 Ivan
 
Jasně, ještě řeknu Paclíkovi (Tomášovi....)
  14.10.2009 15:50 Ronin
 
A pak, že ve vedení PČR to není samá rychlokvaška ? http://www.novinky.cz/domaci/181518-policejni-namestek-domlouvaj ici-policistum-rychlostudium-v-plzni-konci.html
  14.10.2009 13:40 Petr
 
Dobrý den Ivane, jaké máte číslo tepláků? Ptal se na vás Šišma s Kutalem... www.krvaveoleje.cz
  14.10.2009 14:51 x
 
jj, tvrdí, že je nezná, přitom se znají osobně a to velmi dobře, gauner
  13.10.2009 22:07 přechodné období
 
Kdy odejít (podat žádost o propuštění) ?
Kdy odejít (podat žádost o propuštění) ? Nejčastější dotaz těch, kteří odsloužili mezi 10 a 15 lety.
Předně bych jim dal osobní neprávní radu, aby neodcházeli, protože neznám krásnější POVOLÁNÍ, než je hasič. Pokud mě někdo považuje za idealistu, nevadí mi to. Pokud si někdo říká, že neznám poměry ve Sboru, mýlí se. Z hlediska právního je eventuální odchod tak, aby „přechodňáci“ neprošvihli výsluhový příspěvek, upraven ustanoveními § 226, § 42 odst.1 písm. m), § 211 odst.2 a § 175 odst.1 a odst. 3 zákona č.361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů. Z uvedených norem vyplývají následující podmínky pro vznik nároku na výsluhový příspěvek :
- Služební poměr musí skončit nejpozději 31.12.2009
- Služební poměr musí KE DNI SKONČENÍ trvat minimálně 10 let a nesmí dosáhnout 15 let. Znamená to, že např. tomu, kdo dovrší 15 let za 2 měsíce ode dneška, tedy od 8.10. 2009, tj. 8.12.2009 a dosud žádost nepodal, právě ujel rychlík pro vznik nároku podle podmínek zákona č.186/1992 Sb. a skončí tedy již, „podá –li si to“, podle podmínek zákona č.361/2003 Sb., t. j. s nižší částkou. Pokud by chtěl docílit srovnatelnou výši se „starým příspěvkem“ podle nové právní úpravy, musel by si ještě cca 2 roky počkat, než „si to podá“. Pro jistotu eventuálním výjimkám z Horní Dolní vzkazuji, že dovršil-li někdo 15 let již před dnešním datem a nepodal žádost aspoň 2 měsíce před dovršením, platí to pro něj také.
- Podání , t. j. žádost o propuštění ze služebního poměru, musí být učiněno ve směru k služebnímu funkcionáři, který je oprávněn rozhodnout, t. j. musí být příslušníkem HZS kraje adresováno krajskému řediteli.
- Podání musí být doručeno nejpozději 31.10.2009 (sobota). Na možnost, že podám později, požádám o kratší, než dvouměsíční lhůtu a bude mi vyhověno, bych se nespoléhal, i když to zákon umožňuje ( to je teoretická možnost pro ty, kteří 15 let dosáhnou někdy mezi dnešním datem a datem 31.12.2009 a dosud „si to nepodali“). Být ředitelem, sám bych takové žádosti o zkrácení lhůty nevyhověl, snad s výjimkou opravdu mimořádně závažného případu.
- Podání se považuje za doručené, je-li převzato krajským ředitelem, resp. se považuje vzhledem k zákonné lhůtě za doručené, bylo-li doručeno na podatelnu Sboru, nebo bylo-li podáno provozovateli poštovních služeb, t. j. zpravidla držiteli poštovní licence, nebo držiteli zvláštní poštovní licence, ve všech těchto „poštovních“ případech s označením „DOPORUČENĚ“.
- Z výše uvedeného je patrné, že zvolím-li podání prostřednictvím podatelny, musím žádost doručit nejpozději v pátek 30.10.2009 (zákon neobsahuje pro tyto případy jinak běžné ustanovení o „ započtení - přesunu lhůty, jejíž konec připadá na sobotu, na nejbližší následující pracovní den“) a podám-li doporučeně na poště, musím si buď najít poštu, která funguje i v sobotu 31.10.2009, nebo doporučený dopis odeslat již v pátek 30.10.2009.
Tolik zákonné podmínky, s jejichž výkladem si prý momentálně lámou hlavu někteří personalisti, ale já tomu moc nevěřím. Spíše myslím, že si s tím lámou hlavu ti, co nemají nic důležitějšího na práci a tak, mnohdy kolektivně, probírají všechna možná „co by, kdyby“... Protože na to, abych „si to podal“ nezpochybnitelně včas, stačí přeci selský rozum, který by mi velel učinit podání pro jistotu pár dní před nejzazším termínem, t. j. někdy mezi 26. až 30. říjnem 2009. Končím tím, čím jsem začínal: hlavně bych si ještě odchod důkladně rozmyslel.
Ostatně soudím, že hasiči patří do první (nejvyšší) skupiny zvláštního (rizikového) příplatku.

JUDr. Vladimír Mühlfeit, předseda Krajské organizace OSH ústeckého kraje




8.10.2009



Zpět na přehled článků rubriky Články OSH
Odborový svaz hasičů - nám. W. Churchilla 2 / 113 59 Praha 3
T: +420 234 462 303 / F: +420 222 714 956 / osh@osh.cz

optimalizováno pro Internet Explorer verze 5+ (stáhnout) / Firefox 1.0+ (stáhnout), © 2005 Codethica

HLAVNÍ STRANA
INFO PRO ZO
AKTUALITY
PRÁVO
POJIŠTĚNÍ
VPF
ODMĚŇOVÁNÍ
VZDĚLÁVÁNÍ
BOZP
ARCHIV
NEZAPOMENEME
OSTATNÍ
BAZAR
T - MOBILE
AUTO FINANCE
Články OSH Odborový tisk Ostatní články Mezinárodní činnostvyhledávání na OSH


sbírka zákonů partneři







Kdy odejít (podat žádost o propuštění) ?
Kdy odejít (podat žádost o propuštění) ? Nejčastější dotaz těch, kteří odsloužili mezi 10 a 15 lety.
Předně bych jim dal osobní neprávní radu, aby neodcházeli, protože neznám krásnější POVOLÁNÍ, než je hasič. Pokud mě někdo považuje za idealistu, nevadí mi to. Pokud si někdo říká, že neznám poměry ve Sboru, mýlí se. Z hlediska právního je eventuální odchod tak, aby „přechodňáci“ neprošvihli výsluhový příspěvek, upraven ustanoveními § 226, § 42 odst.1 písm. m), § 211 odst.2 a § 175 odst.1 a odst. 3 zákona č.361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů. Z uvedených norem vyplývají následující podmínky pro vznik nároku na výsluhový příspěvek :
- Služební poměr musí skončit nejpozději 31.12.2009
- Služební poměr musí KE DNI SKONČENÍ trvat minimálně 10 let a nesmí dosáhnout 15 let. Znamená to, že např. tomu, kdo dovrší 15 let za 2 měsíce ode dneška, tedy od 8.10. 2009, tj. 8.12.2009 a dosud žádost nepodal, právě ujel rychlík pro vznik nároku podle podmínek zákona č.186/1992 Sb. a skončí tedy již, „podá –li si to“, podle podmínek zákona č.361/2003 Sb., t. j. s nižší částkou. Pokud by chtěl docílit srovnatelnou výši se „starým příspěvkem“ podle nové právní úpravy, musel by si ještě cca 2 roky počkat, než „si to podá“. Pro jistotu eventuálním výjimkám z Horní Dolní vzkazuji, že dovršil-li někdo 15 let již před dnešním datem a nepodal žádost aspoň 2 měsíce před dovršením, platí to pro něj také.
- Podání , t. j. žádost o propuštění ze služebního poměru, musí být učiněno ve směru k služebnímu funkcionáři, který je oprávněn rozhodnout, t. j. musí být příslušníkem HZS kraje adresováno krajskému řediteli.
- Podání musí být doručeno nejpozději 31.10.2009 (sobota). Na možnost, že podám později, požádám o kratší, než dvouměsíční lhůtu a bude mi vyhověno, bych se nespoléhal, i když to zákon umožňuje ( to je teoretická možnost pro ty, kteří 15 let dosáhnou někdy mezi dnešním datem a datem 31.12.2009 a dosud „si to nepodali“). Být ředitelem, sám bych takové žádosti o zkrácení lhůty nevyhověl, snad s výjimkou opravdu mimořádně závažného případu.
- Podání se považuje za doručené, je-li převzato krajským ředitelem, resp. se považuje vzhledem k zákonné lhůtě za doručené, bylo-li doručeno na podatelnu Sboru, nebo bylo-li podáno provozovateli poštovních služeb, t. j. zpravidla držiteli poštovní licence, nebo držiteli zvláštní poštovní licence, ve všech těchto „poštovních“ případech s označením „DOPORUČENĚ“.
- Z výše uvedeného je patrné, že zvolím-li podání prostřednictvím podatelny, musím žádost doručit nejpozději v pátek 30.10.2009 (zákon neobsahuje pro tyto případy jinak běžné ustanovení o „ započtení - přesunu lhůty, jejíž konec připadá na sobotu, na nejbližší následující pracovní den“) a podám-li doporučeně na poště, musím si buď najít poštu, která funguje i v sobotu 31.10.2009, nebo doporučený dopis odeslat již v pátek 30.10.2009.
Tolik zákonné podmínky, s jejichž výkladem si prý momentálně lámou hlavu někteří personalisti, ale já tomu moc nevěřím. Spíše myslím, že si s tím lámou hlavu ti, co nemají nic důležitějšího na práci a tak, mnohdy kolektivně, probírají všechna možná „co by, kdyby“... Protože na to, abych „si to podal“ nezpochybnitelně včas, stačí přeci selský rozum, který by mi velel učinit podání pro jistotu pár dní před nejzazším termínem, t. j. někdy mezi 26. až 30. říjnem 2009. Končím tím, čím jsem začínal: hlavně bych si ještě odchod důkladně rozmyslel.
Ostatně soudím, že hasiči patří do první (nejvyšší) skupiny zvláštního (rizikového) příplatku.

JUDr. Vladimír Mühlfeit, předseda Krajské organizace OSH ústeckého kraje




8.10.2009



Zpět na přehled článků rubriky Články OSH
Odborový svaz hasičů - nám. W. Churchilla 2 / 113 59 Praha 3
T: +420 234 462 303 / F: +420 222 714 956 / osh@osh.cz

optimalizováno pro Internet Explorer verze 5+ (stáhnout) / Firefox 1.0+ (stáhnout), © 2005 Codethica

HLAVNÍ STRANA
INFO PRO ZO
AKTUALITY
PRÁVO
POJIŠTĚNÍ
VPF
ODMĚŇOVÁNÍ
VZDĚLÁVÁNÍ
BOZP
ARCHIV
NEZAPOMENEME
OSTATNÍ
BAZAR
T - MOBILE
AUTO FINANCE
Články OSH Odborový tisk Ostatní články Mezinárodní činnostvyhledávání na OSH


sbírka zákonů partneři
  12.10.2009 17:46 Krize
 
Tak za chvíli už bude rozkradeno opravdu úplně všechno. Kolocové, Grossové, Krejčířové, Hřebíčkové, Pitrové a další podvodníci parazitují na české zemi.
  13.10.2009 21:34 XXX
 
Zapoměl jsi vyjmenovat ještě celou poslaneckou sněmovnu a senát. Ti taky kradou kde se dá.
PS: Teď nesmíš zaváhat,jinak na tebe nic nezbude. Podle hesla "Kdo zaváhá tak nežere" (pardon, nestravuje se).
  12.10.2009 02:29 IVAN <ivan@seznam.cz>
 
pro krize : Ty bláho republika je už dávno rozkradená!! Ještě zbývá letiště a jde celá republika ke dnu!!! Komunisti zadlužili naše děti...to tvrdili tito dementi ! A tito političtí zoufalci, zadlužili naše praprapreapravnuky !!!! Chce to komunisty a takové Langry,Topoly, Pospíšily,Škromachy,Paroubky a další darebáky pozavírat do kriminálu na doživotí !!!! Jenže, tento cynik si udělá blog, ale komunikovat s tebou nebude. Má tě na háku,jako mě a spousty dalších !!!
  11.10.2009 10:17 krize
 
Ivane dost bylo zlodějin a podvodů. Po modré se jít skutečně nedá, to by byl stát rozkradený za pár měsíců.
  10.10.2009 20:23 tak
 
co křivá držko,kamaráde mrázka,lehké topné oleje,to je svinstvo,že???
  09.10.2009 18:36 IVAN <ivan@seznam.cz>
 
Nebudu ti ani vykat, protože jsi odemne soplák, jak sa říká na Moravě.Ale jedno ti napíšu.Jsi názorný příklad toho, že ani dvě VŠ nezaručují patent na rozum.Začínám tě podezírat, jestli náhodou dvě VŠ nebyly absolvovány takovým způsobem, jako "právníci" Gross a Ruml.
Za tvého působení u Policie, máš na svých rukou všechnu krev lidí, kteří zemřeli na silnicích v CZ!!! Tvůj výrok z roku 1990 - nedovedu si představit, že by v demokratickém státě,stál na každém rohu policajt - !!! To jsou tvoje slova a výsledek je dnes znát!!! Zajimavá je jedna věc.Mám projetou evropu a tam nikoho nepobuřuje to, že pořádek na silnicích a v ulicích udržuje policie, už jen tím, že jsou v terénu !!!! Kde jsou ty zlaté časy, kdy všechno stálo za gowvno!! Volím po dvaceti letech opět komunisty !!!
  10.10.2009 18:56 modrý hnůj
 
Tunelář Ivan má za sebou velké pomníky v podobě sprasených recepcí a utopených milionů za kampaně za nekvalitní nábory a šílený marasmus u Policie.
  10.10.2009 19:24 Langer
 
Bývalý ministr Langer u policie domršil vše co se dalo, co fungovalo zničil. Ono to má také důvod. Potřeboval se mimo jiných zbavit těch lidí u policie, co by ho mohli usvědčit ( znalých)z kauzy "krakatice", kde pan Langer hrál jednu z významných úloh. Této kauzy se Langer bál a bojí jako čert kříže. Horšího ministra vnitra co byl Langer republika ještě neměla a snad ani horší už být nemůže.
  13.10.2009 21:44 XXX
 
Víš kolego, KRAKATICE se nebojí jen Langer, i když ten asi nejvíc, ale všichni bez rozdílu politické příslušnosti. Tedy jak někteří páni poslanci z ODS, ČSSD, KDU-ČSL, SZ, nebo i nově TOP 09. Všichni kradli a tudíž mají máslo na hlavě.
  08.10.2009 09:59 tak
 
co prasata z PP,už chápu jak se musí doplňovat vzdělání a teplá místečka,ten kdo slouží na ulici z toho bleje.
  08.10.2009 13:28 xxx
 
:-)
  08.10.2009 17:15 PP
 
Tato instituce, myslím pol. prezidium je ale opravdu na h...no. Tam se dveře netrhnou, co jich tam hnije za přepychové peníze. Jen těch tiskových mluvčích co je tam nalezlích a všichni důstojnické hodnosti. To by jeden zvracel, co v době krize musí poctivě vydělávající občan této republiky platit. A výsledek? Žádný, tam se zeštíhlovat nebude, taky kdo by se takového fleku za takové tisíce zbavoval, že? Většina těchto lidí ani neprošla prací v terénu a ze škol, ( zda ji vůbec někdy absolvovali ), šli rovnou jako "tlačenky" na PP. Je to síla.
  08.10.2009 18:44 kolektiv OOP
 
Kolego, jestli zrušit nebo nezrušit PP? Z mého pohledu je to jasný - zrušit. Pamatuju doby kdy jsme byli zaměstnanci MV, kde měl ministr náměstka pro policii (tehdy SNB) pro hasiče a další. A ono div se všechno fungovalo a dobře. Nebylo tolik zbytečných lejster, který už stejně nikdo nečte, a vztahy mezi lidmi byly daleko lepší. Heslo pomáhat a chránit platilo taky i když nebylo nikde napsaný. Z toho mi vychází jednoznačně PP zrušit, protože je to úložiště neschopných plukovníků za hříšné peníze.
  09.10.2009 12:36 krize
 
POLICEJNÍ PREZIDIUM SE MUSÍ ROZPUSTIT.
  09.10.2009 14:48 jasně
 
a už by se nemusel policejním dělníkům snižovat plat o 4%, rozpuštěním PP by byl limit snižování naplněn
  09.10.2009 17:35 Aurora
 
Tak to vidím na zneužití pravomoci a neoznámení TČ. Kolik lidí tam studovalo z IMV. Dále to vidím na novou náborovou kampaň najdi skutečného vysokoškoláka s právním zaměřením poctivě vystudovaným.
  09.10.2009 17:40 Aurora
 
Předchzí příspěvek se samozřejmě vztahuje k plzeňské univerzitě papalášů a jejich švindl kurzům vystudovaným za pár měsíců
  10.10.2009 18:54 Kolaps policie
 
Je to svinstvo vůči tomuto národu......