Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  19.07.2007 06:58 Zdeněk_V
 
Dnešní novinky : V České republice je zase o něco méně bezpečně. Zločin nabývá na síle a zároveň klesá počet dopadených pachatelů. Podle statistiky policejního prezidia, kterou má Právo dispozici, evidují policisté za první pololetí 183 406 trestných činů, což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku o bezmála 20 tisíc zločinů více.
Tak to je ta reforma policie? Cukry a biče? Jablka a hrušky? Tomu se říká "perfektně odvedená práce".
  19.07.2007 20:23 cukr a bič
 
Jsou to chudáci, přivedou to do úplného konce. Hlavně, že tu máme důchodce a manažerý pracující za plat+důchod-to je hnus
  20.07.2007 01:24 kolaps skončí
 
Máš pravdu, je to hnus brát plat + důchod, neudýchat tři schody,chodit v pantoflích a ostatním to zakazovat, sebrat jim osobní ohodnocení, sobě ho nasypat do žlabu a spící za stolem očekávat příští rok a do smrti řádově 40 - 50 tis rentu. Ale po jejich odchodu bude příští rok líp, a přej jim ty nemorální a nezasloužené peníze, možná si jich i nějaký měsíc ve zdraví užijí.
  23.07.2007 19:25 Miras
 
Každej, kdo někomu závidí důchod, je ubožák...
  18.07.2007 23:49 Nový plakát
 
Vyvěsit na služebny do recepcí : Poznáte komu nasypali a komu odsypali. Je třeba počítat hvězdičky a odlišovat jejich velikost.
  19.07.2007 10:30 JO
 
A velký a barevný. Ale ani toho si ti velkými a s nasypaným NEVŠIMNOU!
  19.07.2007 20:24 odchody mladých
 
Jednou na ty prasata taky dojde, však on na ulici za chvíli nikdo nebude.
  18.07.2007 13:33 kavak
 
Jak je možné, že už tolik let není řádně zajištěna výstroj řádových policistů... Většina nejpoužívanějších materiálů co policista v běžném výkonu potřebuje sehnat ve výstrojním skladě prosně NENÍ. Např. Perforované letní polobotky .. dle sdělení 2 výstrojních skladů budou na podzim a možná až v zimě. To si je pane ministře můžete strčit do ... nemluvě o policejních kanadách, které jsou nepoužitelné do výkonu. Policejní košile /umělohmotné/ - přál bych vám v nich sloužit!!! Začněte se konečně starat o řádové policisty!!!
  18.07.2007 16:04 petr
 
A ty si myslíš, že ho zajímá tvoje košile, když je celá složka ve stavu v jakým je? Jediný řešení je jít tam, kde se kanady a umělohmotný košile nenosí.
  18.07.2007 22:06 jura
 
Mohu tě uklidnit, kanady není policie sxchopna zajistit, ptoto se budou nakupovat gumáky. poté ti nic nebude bránit v možnosti pronásledovat pachatele i v mokré trávě.
  17.07.2007 12:57 jura
 
ještě donedávna jsem odváděl nějaké daně z podnikání. Díky novýmu zákonu a tím pádem poloviční valorizaci na to ... Radši budu pořád ve ztrátě i za cenu, že mě budou víc kontrolovat. Jak stát ke mně, tak já k němu.
  17.07.2007 18:33 pepa
 
na to si musíž zvyknout nevětší zloděj je stát
  17.07.2007 12:26 Gejza
 
Pro P.K.:
Proč myslíš a jak víš, že "nic"?
  17.07.2007 09:27 for zkušenost
 
odešel jsem z vlastní vůle před 6 měsíci a ještě dnes se mi při vzpomínce na vedení PČR udělá blujno. Z těch falešných bezcharktérních bývalých bolševiků, kteří se snažili zastřít své nekalé chování tím, že někoho potrestali, vyhodili apod. Kolikkrát jsem je jen viděl, jak opilí našrot nasedají na parkovišti do svých vozidel a pak velmi důsledně postupovali při vyhodnocování nedbalostního přestupku řádového policisty, když ho na hodinu za podezření ze spáchání přestupku mimo službu vyhodili.
  17.07.2007 09:57 SOS
 
Je to samý komunista a totalitní pracovník, který dnes vykonává důležitou manažerskou funkci.
  17.07.2007 10:45 P.K.
 
A co jsi udělal proto,aby v této protiprávní čiinosti již dále nepokračovali? Nic? Tak tady nehrej ramena! Ty nebolševíku! Ti co o něch píšeš měli 25 let,dvě vysoké a na rameni plk!
  17.07.2007 22:36 chlapče P.K.
 
já osobně viděl, jak dopadli kolegové, kteří měli pro strach sakra uděláno a s takovou sortou se nemazlili... Nechtěj vědět, jak tito pocitví poldové dopadli, opravdu nechtěj (a ten ožralý ještě povýšil)...nemáš ani tucha, jaká je realita
  19.07.2007 15:50 -p-
 
Mám tomu tedy rozumět tak, že pro ty, co zůstali, je základním kvalifikačním předpokladem připosranost??
  19.07.2007 19:15 :-)
 
Nazývej si to jak chceš,ale pochopíš to až tehdy, když půjde o tebe....
  20.07.2007 17:45 odchody mladých
 
Bolševiků a esenbáků je mezi námi pořád dost, mají zajímavé a bezcharakterní názory.
  17.07.2007 08:44 Gejza pro A.V.
 
S tím poučením máš samozřejmě pravdu, ale pak nevím proč zaměstnanci finančně plánovacího odboru, sociální evidence nad rámec svých pravomocí vyplňovali a předkládali lidem, co ukončili služební poměr, k podpisu již předem vyplněné žádosti, např. o příspěvek za službu nebo důchod, když si tyto žádosti měl vyplnit každý sám za sebe?
Nevím, proč bych měl mít znalost zák. 361/2003 Sb., toho paskvilu, který vykořisťuje příslušníky v přímém výkonu, dělá z nich otroky, snížil jim platy a těm na teplých místečkách platy neúměrně zvýšil na úkor platů příslušníků v ulicích, když se na mne tento zákon nevztahuje a nevztahuje se na nikoho, kdo ukončil služební poměr podle zák. 186/1992 Sb.? viz. § 1 odst. 1 zák. 361/2003 Sb.
Asi ses A.V. ještě v tomto státě, zejména u MV nedomáhal spravedlnosti a svých práv, když jsi tak nadšený.
Přečti si např. rozsudek Nejvyššího správního soudu ČR, č. 3 As 14/2006-115. Všem bývalým policistům, kteří se tehda odvolali, tak vedení MV odepsalo lži, že ustanovení § 118/2 z.č. 186/1992 Sb. se týká jen předčasného st.důchodu a všichni jim na tuto lež skočili, až na žalobce ve shora uvedeném rozsudku, který žalobu vyhrál.
V současné době se také domáhám svých práv a je až neuvěřitelné, jak vedení PČR a MV dokáže intrikovat a jak s největší vážnosti zneužívají svých pravomocí, přičemž je nezajímá žádné ustanovení zákonů a vše si vykládají po svém.
Přeji ti pane A.V. hodně štěstí u bezpečnostního sboru a taky ti přeji, aby tě vedení MV taky okradlo, tak jako okradli v minulosti důchodce a v současné době bývalé policisty, kterým valorizovali příspěvek polovoiční částkou, než jaká jim skutečně náleží a aby ses pak musel domáhat svých práv u soudu.
  17.07.2007 09:37 Aurora
 
Okrádají nás stále. Zákonem č.361/2003 jsem přišel o dva roky na době rozhodné pro výsluhový příspěvek za ZVS oproti kolegům, kteří odešli do 01.01.2007, jsem diskriminován.. O další minimálně dva roky jsem byl okraden za dvacetdva let služby dle kopií výkazu pracovní doby, což uchovávám pro případný soudní spor, kterou jsem odpracoval, ale započtena nikde není. Jsem zvědav, jak zaměstnavatel bude výkazy prac. doby soudu dokládat a zdali je vůbec má. Jenom dle EKIS v roce 2006 naslouženo 438 hodin navíc, což je cca 2,5 měsíce.
  17.07.2007 07:12 Zkušenost
 
Před 30 měsíci jsem odešel po 20ti letech z manažerského postu do civilu. Zřejmě proto, že byli zvyklí se setkávat s odchodlíky jen za průser, tak se přesně tak ke mně chovali. Jsem moc rád, že už tuto kapitolu života mám za sebou, ale do dnes si vzpomínám, jak mi bylo z těch ubožáků na správě na blití.
  20.07.2007 01:39 *
 
Mám stejné zkušenosti. Zastrašování těch, kdo si dali stížnosti proti platovým výměrům, zneužívání pracovitých policistů, znepříjemňování práce těm, kteří získávají či mají civilní práva a nedej Máňo ještě Judra a to vše s cílem je odstavit na vedlejší kolej aby staříci mohli v klidu na šéfovské židli přečkat do příštího roku,kdy jim budou vypočteny nároky za letošní rok. A proto nic nedělají, aby se vyhnuli odpovědnosti, maximálně nás buzerují. Proto je firma tam kde je. Nechápeme proč ministr nechává odcházet nás mladé a rozmrzelé, neschopné dědky z dob předchozích a zřejmě i zásluch z dob předchozích, nechává na manažerských postech.
  16.07.2007 17:14 pepe
 
Problém je v tom, že někdo škrtne, přeskočí jiskra a vy všichni vzplanete. Rozlišujete......
  16.07.2007 08:44 ?
 
Část policejních odborářů svolává na září demonstraci
14.07.2007 - 17:49, autor: ČTK.

Praha - Policejní odboráři z Unie bezpečnostních sborů (UBS), která je radikálnější než "velké" policejní odbory, svolává na 15. září demonstraci, informoval server iDnes.cz. Organizátoři se podle něj zlobí, že vedení nesplnilo sliby a nenapravilo křivdy, které jim způsobil nový služební zákon.

Nejvíce jim vadí, že musí prvních 150 přesčasových hodin odpracovat zdarma, nelíbí se jim neproplácení služeb o svátcích a podle nich jsou neustále porušována i další práva příslušníků bezpečnostních složek, uvádí server. Vedení Nezávislého odborového svazu policie (NOS) s akcí nesouhlasí.

"To, co bylo slíbeno, se nestalo. Dohodl se jakýsi trvalý úkol, který nic neřeší. Připadá nám, že nás jenom ignorují," odůvodnil serveru demonstraci šéf UBS Miloš Plechatý. Věří, že řadoví členové "velkých odborů" demonstraci podpoří. "Píšou nám, že se nebudou řídit vedením a že přijedou," řekl.

Odboráři očekávají několikatisícovou účast. Věří, že je podpoří také hasiči nebo příslušníci vězeňské služby. Vedení NOS policie s demonstrací nesouhlasí a argumentuje tím, že poslanci nyní projednávají dílčí novelu služebního zákona a ministerstvo vnitra slíbilo vytvořit expertní komisi, která vypracuje jeho celkovou úpravu.

"Z uvedených důvodů nepovažujeme demonstraci za přijatelnou a nebudeme se na ní podílet. Zejména za situace, kdy jsme byli postaveni před hotovou věc bez možnosti spolurozhodování o takovéto akci," uvedl v prohlášení předseda výkonného výboru NOS Milan Štěpánek.

UBS svolala už únorový protest na pražském Výstavišti, kam přišlo 2000 policistů a hasičů z celé republiky. Menší protest zopakovali nespokojenci koncem dubna. Dnes tvrdí, že nebyly naplněny dohody z této doby, na nichž se dohodli s ministrem vnitra Ivanem Langrem.

Langer se tehdy dohodl se zástupci odborů všech bezpečnostních sborů na nutnosti změnit služební zákon. Do vlády by měla novela zákona přijít do konce roku a platit by mohla v roce 2008. Odborářům vadí i pokles platů, jež podle nich způsobil právě nový služební zákon. Vedení ministerstva ovšem poukázalo na to, že platy všech policistů meziročně za první čtvrtletí letošního roku vzrostly o 2225 korun. Podle Langra ze 46.722 policistů postihl pokles 5278, z hasičů, kterých je 9385, doplatilo na zákon 284. Ministr uvedl, že tyto poklesy se snaží vyrovnávat a hodlá v tom pokračovat.

Nový zákon změnil pravidla služby policistům, hasičům, dozorcům ve věznicích i celníkům. Celkem jde o zhruba 72.000 lidí. Největší část tvoří policisté.
  16.07.2007 13:08 Demonstrace
 
V pořádku, pracovat zadarmo o sobotách, nedělích a svátcích nelze. Cukr by měl být přerozdělen mezi všechny.
  16.07.2007 13:29 Ivan L.
 
Systém je nastaven správně, nesrovnávejte jablka s hruškama.
P.S. nasrat a rozmazat. Za "76".