Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  25.07.2007 19:59 cukr a bič
 
Mně se zdá, že u policie mají poslední dobou zelenou všichni důchodci a absolventi VŠ SNB, kterým se poslední dobou tato práce za dva platy náramně líbí. Zřejmě chtějí mladé vyhnat do civilu a chopit se dosmrtně vesla u policie. Inu služební zákon pouze pro někoho.
  25.07.2007 20:06 Jip
 
"Mladíku" bez VŠ SNB. Všichni jsme si rovni.
  25.07.2007 20:22 cukr
 
Všichni ne panáčku!
  25.07.2007 22:39 Jip
 
O šéfech jsem nehovořil, panáčku.
  26.07.2007 00:39 bez šance
 
Tím, že mají u policie zelenou absolventi VŠ SNB došlo k tomu, že se tito zakonzervovali ve svých funkcích, mezitím se stali důchodci, začali brát druhý plat - důchod a vytvářet politiku "po nás potopa", hlavně nic nepokazit a vydržet do příštího roku s platem co si k 1.1.2007 navýšili. Naopak červenou u policie mají již po delší dobu mladší, schopní a perspektivní policisté ale i ti starší, kteří jsou sice nedaleko důchodového věku, ale mají civilní práva. Ti zejména ohrožují současný management a tak je jim třeba rozsvítit červenou a nejlépe od policie vypudit. Proto tolik odchodů do civilu. Je zajímavé, že po takových policistech každý v civilu hned šáhne, ale policie o ně nestojí. Čím to je? Kdo má vůdčí slovo u policie - podívejme se všichni na vrcholný management, na radu starších,šedivých,dlouhoprstých,...
  26.07.2007 13:22 Fedof <fedof@seznam.cz>
 
Pro bez šance.
Tak se taky staň absolventem VŠ PČR a ukáž co dokážeš, místo hloupých řečí a závistí. Podle mě mají červenou u policie zejména ti co nic nechtějí dělat, nic neumí a trpí nakažlivou nemocí zvanou LENORA! Kolik jsi toho musel vypít, než jsi si dodal odvahu a byl schopen napsat tento ubohý příspěvek? Ještě , že policii držíš nad vodou ty.......
  26.07.2007 15:07 bez šance
 
Pro Fedofa
Nevíš o čem mluvíš, předně co je to VŠ PČR? To myslíš PA? Navíc jsi mimo mísu, nemluvím o závisti ani nepotřebuji studovat, to mám za sebou. To co jsem uvedl je bohužel fakt a pokud nejsi slepý a nebo jeden z těch přežívajících tak to musíš vidět také. Otevři oči a přemýšlej. Nepatříém ani mezi ukřivděné, jen nesnáším flákače a td.
  28.07.2007 11:54 bývalý krim. technik
 
Nelíbí se mi tady napadání starších kolegů, jenom proto, že se narodili dřív a žili a pracovali také v předrevoluční době. Někdo tu policejní práci přece dělat musel i dřív a věřte mi nebo ne, zloděj, vrah i jiný delikvent byla stejná sorta lidí jako dnes. Tak si starších a zkušenějších kolegů raději važte a snažte se od nich získat jejich léty nabyté zkušenosti.
  29.07.2007 00:26 xxx
 
Možná na tom něco je. Třeba u těch náměstků prezidenta by se to mohlo zveřejnit, když u prezidenta minulost řekli.
  29.07.2007 16:41 ...
 
http://www.mvcr.cz/policie/index.html
  25.07.2007 09:42 emigrace
 
BUDEME MÍT PO REPUBLICE DESÍTKY AGENTŮ, PROVOKATÉRŮ A VRÁTÍME SE O PÁR LET ZPĚT DO DOB STB. MÍSTO ABY TENTO STÁT ZAPLATIL OSOBY VYKONÁVAJÍCÍ PRÁVO RADŠI ZŘÍDÍ DALŠÍ MÍSTA PRO NASTUPUJÍCÍ STB.
  25.07.2007 20:07 Daneček
 
Pane chytrý a jak jinak se chceš těm vším dostat do kabátu? Přišel na to za posledních 18 let někdo lepší než pan Langer?
  25.07.2007 20:35 jan
 
Bambas slouží od roku 1991, takže s tou rentou by to nebylo až zas tak slavné. Je to vše jen politická fraška pro prostý lid. Heslo zní, musí být stále zmatek a nejistota, aby měl každý problémy sám se sebou a nemohl se tak starat o věci okolo. Vždyť je to tak vše jednoduché.
  25.07.2007 22:42 Daneček
 
To je 16 let, 26% z kolika?. Z 70, 90 či více litříků. To se ti zdá nadosmrti málo?!
  25.07.2007 06:36 jura
 
tak ředitel dopravky Bambas končí a důvod neutěšený stav na silnicích. Vzhledem k tomu, že díky zákonu 361, který prosadil Langer, nemá kdo sloužit, hodil svou chybu povedený minister na chudáka z dopravky. I to je řešení.
  25.07.2007 09:39 nezájem o práci
 
To by ty lidi na silnici museli taky trochu zaplatit, utečou jim všichni.
  25.07.2007 17:52 pepa
 
Nic jej neomlouvá. Může za to, že je zvýšená sluneční aktivita, může za výrazné rozdíly teplot.
Holt když má někdo mandát, může rozhodnou i o tom, kdo je zodpovědný za výkyvy počasí.
  25.07.2007 20:10 Jája
 
On zas chudák pan Bambas nebude. Zajedno může s tučnou rentou odejít, to se mu nechce a navíc si diktuje kde chce dál (a hlavně za kolik) sloužit. Tak jej moc nelituj. Nech velet mladé, totalitou a vedoucími funkcemi tak nezatížené. Ať si také vydělají.
  25.07.2007 22:14 TimHogodan
 
Jaký chudák? Oni se někdy zastali řadových policistů, Ať si to také vyžerou, třeba potom půjdou také demonstrovat, když nebudou mít své jisté.
  26.07.2007 07:11 jura
 
slovo chudák bylo myšleno obrazně. Neschopnost Langera podtrženou dvěma vysokoškolskými tituly jen odnesl někdo jiný a rozhodl o tom právě neschopný Langer, co se otázek policie týče. Neberu mu jeho schopnost, jak se dostat ke korytu.
  26.07.2007 20:49 Avar
 
pan Bambas měl taky raketový postup v r. 1991 a už v r. 1993 ředitel služby ???
  26.07.2007 20:51 Avar-oprava
 
v r. 1991 nástup k PČR a .......
  24.07.2007 19:21 f
 
Zaslechl jsem, že bude odvolán ministr životního prostředí, protože se počátkem tohoto týdne ochladilo. Doufám, že je to jenom žert, a že to Topolánek nedopustí.
  25.07.2007 17:54 pepa
 
To není žert, když se to vezme z politiského hlediska, ministr životního prostředí je zodpovědný i za pračí chřipku.
  24.07.2007 15:55 Petr
 
Tak jsem se vrátil z dovolené a nestačím se divit.Další tři kolegové díky 361 a léta bezzubým odborům odchází do civilu.Už teď mám 134 hodin do zelených a jestli si někdo z vedení myslí,že i když mám odslouženo jen 7 let v přímém výkonu a ve službě jsem skoro pořád,že tady budu dělat blbečka i když nemám nárok na rentu,tak je kure..ky vedle.Můj hodinový plat má v civilu už kde,kdo.
  25.07.2007 09:43 rozvrat policie
 
Nejsi bývalý komunista, nemáš VŠ SNB tak musíš dělat blbečka na ulici.
  25.07.2007 11:53 Tomáš
 
A,když nemáš ani to,tak ti stačí VUML.
  25.07.2007 22:44 Rozvratovy.
 
A druhá alternativa. Pracoval jsi byť jen chvilku u státní. Ulice. Jediná alternativa.
  28.07.2007 11:59 Miras
 
Myslíš, že 160 kč na hodinu brutto má v civilu každej?
  24.07.2007 15:00 ..
 
Tak jedna známá šla na psychotesty,chce k PČR no pámbů s náma!fakt!Nic proti ní ale....asi jí vemou...
  25.07.2007 09:55 odchody mladých
 
Budou tady sloužit jenom ženské, přece jen pro ně jsou ty peníze od PČR odpovídající.
  23.07.2007 22:19 Jim
 
Chytrý z Nitry rovno blbý z Nitry.
  24.07.2007 06:12 Chytry z Nitry
 
No Jime, to není od tebe moc slušné.
  24.07.2007 18:25 Jim
 
A od chytrého je hezké nazývat staré kolegy zmrdy?
  24.07.2007 23:08 Chytry z Nitry
 
Nezlob se na mne Jime, ale já jsem mezi vedením PČR slušných lidi s charakterem poznal jen velmi málo. Tito se převážně za slušné lidi jen vydávali, ale skutečnost byla mnohdy zcela jiná. A tyto "bývalé kolegy" já dnes považuji za zmrdy.
  23.07.2007 20:45 J.S.
 
Novinky :Vedení policejního prezídia zveřejnilo v pondělí výsledky svého průzkumu, který monitoroval u veřejnosti spokojenost s prací Policie České republiky. Podle výsledků je s prací policie spokojeno 72 procent občanů. Při posledním průzkumu v roce 2004 kladný názor na práci policie vyjádřilo 68 procent lidí.

JEDNOU V DALEKÉ BUDOUCNOSTI BY JSME SI PŘÁLI TOHO DOSÁHNOUT jste asi spíše chtěli říci, že? pánové tam seshora.
  24.07.2007 10:16 Honzík
 
no to jsou vcelku hezké procentální výsledky pro naše představené ale za jakou cenu, uvědomím-li si, co mně tzv . "nové"jednání s lidmi stojí úsilí, samozřejměs přihlédnutím k mým nejbližším nadřízeným....?!
  23.07.2007 20:28 stát bez policie
 
ČR má jako jedna z mála zemí v Evropě jeden s největších sborů, přitom ale v přímém výkonu je minimum policistů. ČR jako jedna z mála zemí právě pro policisty na ulici nevytváří žádné kvalitní podmínky a finanční ohodnocení.
Kde jsou všichni čeští policisté, když je jich tolik na počet obyvatel-jsou to manažéři, analytici, kontrolní pracovníci, statistici, vyžírkové na policejním prezidiu?
V království dánském bude cosi shnilého pánové z vedení policie.
  23.07.2007 21:34 Alena
 
Ale neříkejte. Vždyť podle z.č.361 si polepšili všichni policisté a až Langer rozjede na podzim novou náborovou akci, nebudou jim stačit dveře, jaká budou mít nával.
No neberte to za těch podmínek a za ty prachy.
  25.07.2007 22:20 TimHogodan
 
Naprostý souhlas, kdy už si to novináři uvědomí a začnou se strefovat do těch nabubřelých pupkáčů v kancelářích České policie, ktaří jen vymýšlejí nesmyslná nařízení a neskutečně se chovají ke svým podřízeným. Tolik arogance snad nikde neexistuje.
  22.07.2007 17:11 Rozvrat u PČR
 
Poslanci by si měli položit jednu zásadní otázku-proč odcházejí lidé od sboru, proč jsou rozvrácené vztahy na pracovištích, proč jsou preferenční částky stejné v kanceláři jako na ulici, proč by měl policista pracovat bez příplatků, zda je normální, aby policista po 2 letech byl pomalu na stejných číslech jako kolega po 30 letech atd.....
  22.07.2007 21:01 Roman
 
Kde si myslíš, že prosím tě žiješ? Poslanci na nějakou policii a její lidi z vysoka víš co. Je jim úplně jedno co se děje, starají se akorát o své lobby a policie není v hledáčku jejich zájmu. No a když nedělají tohle tak tam třeba jen tak chrápou nebo čtou noviny. Armádě dali jen, že museli kvůli NATO. Holt si ten syndrom z totality poneseme na hrbu ještě dlouho i když s tím už nemáme nic společného. Vždyť se stačí podívat co se tady děje. Tohle nemá vůbec obdoby, hlavně, že ty nahoře mají plná korýtka. Musí se něco stát pak se možná něco pohne, ostatně jako je to vždycky v této prohnilé zemi.
  23.07.2007 09:46 Clusoue
 
Naprostý souhlas s Romanem ! My si prostě nikdy neuměli sami dobře vládnout. Pragocentrismus a pupkismus se táhne celou naší historií, a pokud tomuto pivnímu národu nevládnou zrovna cizáci, pak nejsme schopni si pořádek zavést sami.
Jak je možné, že v jiných postkomunistických zemích, které na tom byly hůře než my to jde, a u nás ne ? Stačí se dnes pouze kupříkladu podívat na naše slovenské bratry. Jak to, že tam to jde a u nás ne ?