Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  06.08.2007 17:57 asistent
 
Jiš osum měsíců jse chci stát inspektorem. Hlásím se do temněř všeh víběrovích řízení a přeztože mi vedoucí napsal velmi dobré hodnocení tak jsem neuspěl. Bil byh rád kdyby mě kolegové daly vědět. Sloužím u pohraniční už dvanást roků a vzhledem k šengenu bych chtěl odejít na nějaký pořádný útvar. (do budoucna chci bít kryminalysta) Děkuju
  06.08.2007 18:20 Nespokojený Policista
 
Myslím, že s těmi překlepy jsi to až přehnal. Čekáš účelově asi na negativní reakce. Ode mne žádná nebude, možná se někdo jiný chytí. Jinak Ti přeji hezký den!
  06.08.2007 19:57 rtu
 
Provokatérů na těchto stránkách už bylo dost, takže nejsi určitě první, jestli jsi to pochopil.
  06.08.2007 20:08 |~|
 
přečti si to po sobě ještě jednou a možná zjistíš kde je háček, /tady se není čemu divit, buď rád kde jsi a buď v klidu/
  06.08.2007 20:37 rejpal
 
nepýše se osum, ale VOSUM, jinak dobrí
  06.08.2007 20:54 |~|
 
a F jako Fosa, anebo G jako vogoon,
  06.08.2007 23:11 ...
 
nauč se psát czeszky, inak tě k policii ani z ůlevama nevemoooo :-))) jinak dobrý šťouch :-)))
  08.08.2007 12:03 vrba
 
S vaší gramatikou se k policii hodíte.Přeji hodně štěstí.
  11.08.2007 07:29 hevlín
 
Zřejmě ti leží v žaludku příslušníci cizinecké a pohraniční policie. U této složky již dost dlouhou dobu pracuji a nikdy jsem tam nepotkal takového hlupáka jako jsi ty. mějte se pěkně pane kolego
  06.08.2007 15:32 Nespokojený Policista
 
pro -Bohužel-
máš naprostou pravdu a to řešení "na hraně" je možným východiskem z nouze. Stačilo by ve většině případů proplacení cestovních náhrad a tzv."účelovek" by bylo o mnoho méně!!! To by se ale musel někdo chytit za rypák!!! Já se za něj chytám teď proto, že jsem toho takto ještě nevyužil, ale ta doba brzy příjde!!!
  06.08.2007 15:33 Nespokojený Policista
 
Nechtěně jsem to hodil jako sólo příspěvek, ale mělo to patřit do příspěvku -Policista Petr-
  12.08.2007 21:19 finanční krach
 
Policie nemá pořád peníze, nejsou schopni zaplatit pořádně ozbrojenou složku, jak je možné že u armády to šlo?
  05.08.2007 16:38 Policista Petr <Patanek@post.cz>
 
Vážený pane ministře, jsem policista a situace současného stavu věcí mne velice znepokojuje. Zaráží mne praktiky vyúčtování nákladů při služebních cestách řadových policistů. Je smutné že v současné době když nejsou lidé a krizová oddělení jsou posilována z jiných oddělení neni těmto policistům poskytnuto k dopravě služební vozidlo a nebo jestliže policista použije své soukromé(neni jiný způsob jak se na převelené pracoviště dostat) nedostane náklady na cestu zaplacené podle sazebníku ale jeho náklady jsou vyúčtovány jako vlak 2třídy a to i když na místo určení žádný vlakový spoj neni. Nezdají se Vám tyto praktiky poněkud divné a myslím si že i v rozporu se zákonem????? U policie si vedení snad může dělat své vlastní zákony v rozporu s již platnýmy zákony????? Asi by se Vám taky nelíbilo kdyby jste si pracovní cesty musel sponzorovat z vlastní kapsy. Byl bych rád kdyby jste na můj příspěvek včas odpověděl. V září mám být totiž odvelen na 1 měsíc na působiště vzdálené od mého mateřského útvaru 100km a z mého trvalého bydliště musím použít soukromé vozidlo jelikož na služební prý nemáme nárok(jsme 2 z oddělení na výpomoc).

Za včasnou reakci předem děkuji.
  05.08.2007 19:42 Pavel
 
Chceš-li mít, kolego, jakous takous naději na odpověď, je třeba dotaz položit v sekci "Policie ČR, hasiči". Do sekce "Diskuse" ministr nezasahuje, tedy zde ani neodpovídá...
  06.08.2007 08:01 Policista Petr
 
Už jsem na to přišel ale i tak děkuji.
  06.08.2007 14:44 Bohužel
 
další věc k zamyšlení. Pokud je policista z Moravy, pracující např.v Praze, povolán do služby ze svého volna, tak si náklady na cestu hradí sám. Pokud je povolán do služby "150 hodin zdarma", tak jej tato služba státu stojí navíc 400-600,-Kč (když nepočítám, že je od rodiny, náklady na stravu aj.). Pak je třeba se zamyslet, proč je takový podstav a lidé odmítají do těchto služeb nastupovat. Řešení je pak "na hraně" v neschopenkách apod. A opět tu máme ze strany zákonodárců reakci na tuto situaci, nezaplatíme prvních XX dní pracovní neschopnosti. Začarovaný kruh a všichni "nahoře" se smějí. Je otázkou, jak dlouho jim ten úsměv vydrží.....
  06.08.2007 15:24 Nespokojený Policista
 
pro -Policista Petr-
Dal jsem do sekce PolicieČR/Hasiči další dotaz panu ministrovi na stejné téma. Snad nám na to někdy odpoví. Nemáš tento problém jen sám, ale minimálně ještě několik stovek dalších kolegů, převážně z Moravy. Je na čase, aby se tímto problémem začal někdo kompetentní zabývat.
  06.08.2007 16:34 asistent
 
souhlasím... u policie, když mají proplatit 10 kč, tak tak to je proces jako hrom, papír+podpisy nadřízených, nejmíň 3 a nedej bože, že spleteš písmenko, tak celý proces opakuješ - hrůza!!!!
  08.08.2007 14:09 pepa
 
Na to nemá žádný funkcionář svůj svůastní zákon, přečti si zákon o cestovních náhradfách.
  08.08.2007 14:23 Pepo
 
služební funkcionář vydává rozhodnutí, které musí odůvodnit. A tam je zakopaný pes, dle z.č.186/92Sb. se do rozhodnutí uvádělo: "Vzhledem k vysokým finančním nákladům - zamítám", takže je to na funkcionářích a nemusí to být zrovna zákon....mj.cestovní náhrady jsou uvedeny v zákoně 361/2003Sb.Část desátá, Náhrady cestovních výdajů, kde se píše o přihlédnutí k oprávněným zájmům příslušníka. Jsi přesvědčen o tom, že nejde o oprávněné zájmy příslušníka?
  03.08.2007 22:40 hana
 
Odpověď pro: "Pavel"
Vážený pane Pavle,
velice si vážím toho, že jste si našel (možná k nelibosti Vašich zde diskutujících kolegů) chvíli času, abyste odpověděl na 2 mé otázky. Opravdu Vám upřimně děkuji, ani jsem v to nedoufala, neboť ostatní jako by se báli sdělit-napsat svůj vlastní názor. Musím řici, že Vámi uváděné rozpětí pokut je férové. Pánové zapomněli, že i v jiných sférách života , a ne jen na silnici, na nás čekají různé sankce-pokuty. Jistě by se jim nelíbilo, aby při malém pochybení hned dostali vždy tu nejvyšší pokutu, jako ten člověk , který soustavně porušuje zákony či nařízení a nic si z ničeho nedělá. Pokud bychom byli zase někdy kontrolování policií , přála by si narazit na policistu Vašeho formátu. Velmi dobře si umíte na místě vyhodnotit situaci a podle toho udělíte-neudělíte pokutu a předpokládám, že odpovíte řidiči i na položenou otázku . Samozřejmostí má být, že i kontolovaný řidič se má chovat slušně, což asi také není pravidlem. Ještě jednou Vám moc děkuji a končím na Vašich stránkách s příspěvky. Ze zvědavosti se teď ze mne stane pasivní návštěvník Vašich diskusních stránek. Přeji Vám i Vašim kolegům všechno dobré , hodně zdraví ,štěstí ,peníze jsou sice důležité, ale to zdraví si za ně nekoupíme. A Vašim kolegům, kteří zde píší přeji , ať mají více radosti ze života, neboť z jejich příspěvků je cítit hodně závisti.... a ať se snaží dělat pozitivní věci, neboť pak budou mít i oni dobrý pocit, že pomáhají věci změnit! Zdravím Vás!
  05.08.2007 19:43 Pavel
 
Děkuji Vám, paní Hano, za Vaše řádky, a přeji do budoucna jen příjemná setkání s kolegy policisty...
  03.08.2007 16:08 bič-cukr
 
Jak vyhnat komunisty , esenbáky, a manažéry, kteří tu hamouní za dva platy? Vinou těchto nenažranců zruší renty a poslední jediné plus, které tu zůstalo.
  03.08.2007 23:03 Franta <tkalazi@seznam.cz>
 
Tvá moudra trousíš na všech stránkách.Proč tolik strachu?Kdo ti bere výsluhu.Proč štveš lidi proti sebe?
  04.08.2007 15:19 cukr-bič
 
To není strach, to je realita a boj s větrnými mlýny a nemělo by to být každému lhostejné co se u policejního sboru za poslední měsíce děje.
  03.08.2007 14:28 Ya
 
Pro paní Hanu
Dobrý den, vážená paní chtěl bych se svým vstupem pokusit ukončit debatu o "prošlé" technické. Zákon neřeší zda je technická "prošlá" týden či desetiletí. Vozidlo, jehož majitel (řidič) nemůže prokázat platnou STK, je nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích. Tečka. Policista, který zjistí tento přestupek, je povinen jej vyřešit. Pokud by jej přešel či bagatelizoval, sám by se dopustil porušení zákona a to s mnohem fatálnějšími důsledky zejména pro sebe. Tyto věci jsou na denním pořádku. Zdá-li se Vám zákonná norma nespravedlivá, nehledejte prosím viníka u Policie ČR. Zákony tvoří Poslanecká sněmovna a Policie je jen nástroj k vymáhání zákona bez sebemenší možnosti zákon upravovat. Co se týče slušnosti, o té snad netřeba hovořit. Pokud policista nevystupoval slušně, je zde možnost stížnosti.
  03.08.2007 15:59 Jožo
 
Zase jeden chytrej, kterej potřebuje mít poslední slovo. Vždyť ta paní teď již o STK nediskutovala . Proč doporučuješ stížnost, spíš máš apelovat na slušný chování poldů kdekoliv.
  04.08.2007 13:11 Ya
 
Jožo
Asi moc zkušeností ze života nemáš, jinak by jsi nehovořil ve vágních formulacích o apelu na slušnost. Jediná - opakuji - jediná možnost je stížnost. Lidé (policisté, lékaři, frézaři i listonoši a spousta dalších) buď JSOU nebo NEJSOU slušní. S tím nic nenaděláš jakýmikoliv apely, chytrolíne.
  04.08.2007 19:01 Jura
 
pro Ya
Seš tupej uvědomělej policajt, kterej nemá v palici nic jinýho, než zákony, který odporují zdravému rozumu. Seš opravdu muž na správným místě. Zákony sice tvoří Poslanecká sněmovna, ale tam sedí podobní pakoši jako seš Ty, Tak se na ně nevymlouvej. Díky takovejm uvědomělejm debilům jako seš Ty je tady právě takovej ukrutnej bordel.
  05.08.2007 20:37 Ya
 
For Jura nebo Jožo případně ještě jinak
No, jsi prostě hňup a hňupem zůstaneš, tvé slinty nebudu ani komentovat, o tvém IQ si snad udělá obrázek každý soudný člověk...
  03.08.2007 12:57 Polda
 
To ty by sis zařídil Petře asi jinak, viď ! Proto tě to unavuje, když si na těchto stránkách někdo dovolí napsat pohled z druhé strany a ty se tím pak pročítáš.
  03.08.2007 12:44 Petr
 
U firmy,kde je rok od roku méně práv a peněz - končím s PČR

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.pht ml?id=479895
  03.08.2007 13:02 Áďa
 
A to jako opravdu, nebo je to jen takovej štěk! A co potom, už máš místo?
  03.08.2007 13:35 David
 
Áďo,ty se ptáš,jako kdyby u vás nikdo nechtěl skončit,nebo jsi dobře placený manažér a takové informace tě nezajímají
  03.08.2007 15:47 odchod
 
Práva ubývají a platy rostou pouze manažérům-takže taky to podávám a balím.
  03.08.2007 11:37 hana
 
odpoveď pro zn. Paní Hano
Vážený pane, jsem potěšena Vašimi řádky , že jste dokázal napsat své názory a jak by jste postupoval Vy. Je vidět, že při práci přemýšlíte a nepotřebujete tedy ke své práci i žádný manuál a asi byste si dokázal zdůvodnit svoje rozhodnutí. K další části Vašeho příspěvku se již nebudu vyjadřovat, protože při jednání s kýmkoliv se chovám slušně a tak se mne to netýká. To by byla jen polemika. Již nechci zahlcovat Vaši policejní diskusi svými příspěvky (jak jsem si všimla, některým se to vůbec nelíbí) , přesto Vás požádám o zodpovězení 2 otázek. 1./Jak se Váš nadřízený dozví, že jste přestupek řešil domluvou 2./ Je řidič povinen mít u sebe i "Osvědčení o měření emisí-příloha technického průkazu (červenooranžové barvy), když je na vozidle známka vylepena a příp.kde je to v zákoně.
Policista totiž tento doklad požadoval. Při koupi vozu jsme nic nedostali , až nyní na 1.STK. Děkuji Vám za Vaši odpověď. Zdravím Vás .
  03.08.2007 19:56 Pavel
 
ad.1./ Nedozví, pokud se mu členové hlídky sami "nepochlubí"...
ad.2./ "Osvědčení o ME" u sebe mít nemusíte, je přílohou technického průkazu, tedy "velkého techničáku", navíc se skutečně vydává až při prvním měření emisí - tedy u nového auta po čtyřech letech. Na místě spíše slouží orientačně pro určení data ukončení platnosti TK, neboť ME se zpravidla provádí ve stejný den jako TK.
K Vámi uvedenému případu - na místě lze skutečně řešit až do 2.000,-Kč, zdali byla TK propadlá jeden den, nebo měsíc, bylo možno při absenci "osvědčení o ME" zjistit lustrací přes operační středisko. Nálepka proštípnutá na 07/07 neznamená, že TK platí do konce měsíce, ale že končí v červenci, konkrétní datum je v technickém průkazu a rovněž např. v registru vozidel. Osobně u slušně jednajících řidičů, kteří mají vše ostatní v pořádku, do 3-5 dnů po termínu TK dokážu přivřít oči, při přetažení termínu o týden - měsíc ukládám 500,- atd... Pokud ovšem někdo vyjede jako postřelený, dovedu využít zákonem stanovenou taxu. I policista je jen člověk, a jak se do lesa volá ...
  03.08.2007 08:04 Dušan
 
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=111783&238p=TNOVINY&238d=02.08 .2007&238o=

Tak a je to tady.Díky nenažranosti komunistických "manažerů",kteří si paskvil 361 napsali jen pro sebe,tak podle mne renty do konce roku zruší nebo max.očešou.Takže vám soudruzi tímto "děkuji" a slova TAKY SE DOČKÁŠ si strčte do pr..le. Toto už veřejnost díky vám nerozchodí.
  03.08.2007 10:34 Alena
 
Pak ale veřejnost bude muset rozchodit, že na ulicích nejsou žádní policisté a budou si muset vytvořit domobrany. Sice ušetří, ale krk si budou nasazovat sami.
  03.08.2007 15:50 bez financí
 
Jestli zruší renty tak jim tady bude pracovat domoobrana a pomocná stráž. Všechny manažerský vandráky a důchodce co pobírají dva platy vyhnat svinským krokem.