Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  17.08.2007 15:23 konec
 
Tak se mizdá, že pan Štěpánek se stává moc velkým kamarádem našeho p. ministra, všichni jsme spokojení nic nepotřebujem a tak si tu pěkně žijem. Asi sloužím v jiné republice.
  17.08.2007 13:21 happy end
 
Ten poslední ať potom zhasne a může si i odplivnout .
  17.08.2007 12:41 bez financí
 
Já ty platové výměry těch tahounů v managementu viděl a proto zveřejňují pozitivní čísla ohledně růstu platů. Přejme to těm důchodcům a mnohaletým pracovníkům-ale co bude dál za rok..za dva? Co ti mladí policisté, kteří po 10 letech nemají žádné osobní ohodnocení. Asi v tomto rezortu je něco nemocného a shnilého.
  17.08.2007 10:27 Na Ja
 
Praha 16. srpna (ČTK) - Ministerstvo vnitra a zástupci odborů se dnes shodli na tom, že služební zákon za letošní první pololetí ukazuje pozitivní trend.

Akorát bych zvolil jinou formulaci . Místo " Se dnes shodli" dosadil " Se dnes dohodli" . Pak jsem ochoten tomu i věřit.
  17.08.2007 12:42 demo
 
Demonstrace jim otevře ty zalepené lživé oči.
  16.08.2007 22:20 cukry a biče
 
Už jste zase dlouho nelhali co? Vy tam nahoře máte totiž vůbec jinou realitu než ti dole. A co jako, že jste dorovnali platy. K tomu propadu nikdy nemělo dojít, akorát napravujete svojí špatnou práci, tak se nevytahujte s něčím za co by jste se měli stydět. A jinak v tom slavným zákoně je takových špatností, které diskvalifikují běžného poldu z ulice a neoprávněně zvýhodňují ty nahoře, že tyto řeči Vám nikdo nebude baštit. A odbory? Ty jsou taky pěkně zprofanovaný. Je to vše jen tlachání do prázdna, nevím jen pro koho. Veřejnost to nezajímá, policajt z ulice tomu nevěří, leda, že by jste si to vyprávěli sami pro sebe. Asi to tak bude.
  17.08.2007 10:30 Mirda
 
Nejradši mám blbečky, co v odborech nikdy nebyli, nikdy se nijak neaangažovali, ale furt budou nadávat na ostatní...
Čekat na to, až někdo něco udělá za vás, to by vám šlo!
  17.08.2007 16:29 cukry a biče
 
A já mám zase nejradši takový blbečky, který říkaj, že je vše výborné a nic se neděje, když je vše v rozkladu. Napiš, kde děláš a pak se tvůj názor na odbory vyjasní, chytrolíne. Ve 4 nebo 5 tt určitě nejsi.
  17.08.2007 18:04 Mirda
 
Neřikám, že se nic neděje. A jsem v 5. TT, kdybych v ní nebyl a byl vejš tak co?
  18.08.2007 14:39 M
 
:-o
  16.08.2007 21:49 negativa 361
 
Lži, podrazy a nepravdy jsou výplodem nového služebního zákona. Nespokojenost policistů dole s tímto zákonem je obrovská a nechuť mocipánů a manažéru s tím něco dělat ještě větší. Sbohem profesionálnímu sboru policie a vítejte ve sboru neustálých odchodů a příchodů otrávených lidí.
  16.08.2007 20:21 volně
 
Odbory a vnitro: Služební zákon má pozitivní dopad
tisknout článek doporučit článek zpět na Zpravodajství

Praha 16. srpna (ČTK) - Ministerstvo vnitra a zástupci odborů se dnes shodli na tom, že služební zákon za letošní první pololetí ukazuje pozitivní trend. Průměrné platy policistů i hasičů podle analýzy ve srovnání s loňským obdobím vzrostly. Ubylo těch, kteří zaznamenali pokles příjmů. Informovala o tom mluvčí ministerstva vnitra Jana Malíková.

"Po půl roce je vidět, že zákon, který provázely obrovské emoce, má pozitivní dopad," uvedl ministr vnitra Ivan Langer (ODS). Předsedkyně Odborového svazu státních orgánů a organizací Alena Vondrová, která se jednání zúčastnila, ČTK řekla, že se všichni shodli na tom, že se situace zlepšila.

Analýza ukázala, že se hasičům v letošním prvním pololetí zvýšil průměrný plat proti stejnému období za loňský rok o 2301 korun, policistům o 3400 korun. Výrazně také ubylo policistů, kteří zaznamenali propad v příjmech - z 5287 na 2440. U 94 procent policistů příjem stoupl. Langer bude chtít analyzovat, proč u některých policistů propady stále existují. Výsledky analýzy rovněž ukázaly, že každý policista v průměru odpracuje dvě neplacené přesčasové hodiny měsíčně, uvedla Malíková.

Nový zákon přinesl nejen policistům, ale všem příslušníkům bezpečnostních sborů, tedy i hasičům a dozorcům ve věznicích, řadu změn. Byly jim sice plošně zvýšeny platy, na druhou stranu přišli o příplatek za práci o svátcích, víkendech a za noční služby. Nárok na vysoký výsluhový příplatek nyní mají pouze déle sloužící policisté.

Řada policistů si po zavedení nového služebního zákona stěžovala, že kvůli novým pravidlům berou méně peněz než dříve. V dubnu příslušníci bezpečnostních složek před ministerstvem vnitra kvůli dopadům nového služebního zákona protestovali. Server iDnes nedávno uvedl, že policejní odboráři z Unie bezpečnostních sborů (UBS), která je radikálnější než "velké" policejní odbory, svolává na 15. září demonstraci.

Na dnešní schůzce, která navazovala na dubnové setkání, se zástupci vnitra a odborů rovněž dohodli, že se služebním zákonem bude zabývat expertní skupina. Jejími členy budou zástupci bezpečnostních sborů, odborů a ministerstva vnitra. Skupina bude shromažďovat a vyhodnocovat náměty a podněty související se služebním zákonem. Pracovat bude od září. Dalšími diskutovanými tématy byla mimo jiné reforma policie.

Dnešního jednání se zúčastnil i policejní prezident Oldřich Martinů, generální ředitel HZS Miroslav Štěpán, předseda Nezávislého odborového svazu Policie ČR Milan Štěpánek a předseda Odborového svazu hasičů Vladimír Mühlfeit.

Langer dnes rovněž uvedl, že za prioritu považuje nábor nových policistů. Od policie v prvním pololetí 2007 odešlo 2330 příslušníků a 718 jich bylo přijato. Z těch, kteří odešli, sloužilo 61 procent u policie déle než 25 let. Hasiči přijali za letošních prvních šest měsíců do svých řad 81 lidí. Za tuto dobu odešlo 289 hasičů, 170 z nich sloužilo u sboru více než 20 let.
TAK ŽE .........
  16.08.2007 20:37 Ja
 
Asi žijí v jiném "policejním" Česku. Nu ať jim to vydrží. Jen chlapce zda si udrží...?
  16.08.2007 20:42 děkuji
 
za pobavení, tak jsem se dlouho nezasmál...:-))) kdyby ti ikjů na vnitru a v odborech potřebovali nějakého pisálka na psaní takovýchto nesmyslů, jsem k dispozici.... Pro slušné poldy, nečtěte ty lži.....
  16.08.2007 21:29 Realista
 
Asi jsem z jiné planety, u nás (okresní ředitelství P ČR, SKPV) má každý z nás v průměru za měsíc cca 20 hod.neplacených přesčasů včetně vedoucích (průměr asi "kazí" policejní prezídium a krajská ředitelství, kde je spousta lidí, jejichž pracovní nápľň či spiše nenáplň si dost dobře neumím přestavít a nevidím žádný přínos existence takového jejich množství pro policejní práci), nemůžeme přijmout dobrého policajta z obvodu, který něco odmakal na "ulici" a zná policejní práci, ale místo toho musíme vzít kdejakého vysokoškoláka (bez urážky, mám VŠ - civilní a k tomu ještě PA ČR), který neví o čem je řeč, ale naplnil podmínky nového sl. zákona, tomu neříkám kariérní řád. Těším se na to, až se zrestrukturalizuje přebujelé policejní prezídium s jeho pětadvacetiletými podplukovníky a plukovníky (-cemi), kteří v životě nemluvili s pachatelem alespoň bagatelního tr. činu a alespoň jednoho z nich přivítáme ve svých řadách. Já vím kolegové, že si říkáte, že jsem asi blázen... Ale vsázím se, že až k nám na okres přijde někdo z prezídia z tohoto důvodu, tak sežeru svoje trestní kodexy. Nebudu popotahován za zničení "firemního" majetku, protože si je musím koupit za svoje, protože na to nejsou vyčleněny žádné finanční prostředky.. Ale budeme mít recepci. Nikdo sice neví proč, protože u vchodu máme vrátného, telefon a dvě lavice, které v pohodě pokryjí naši potřebu, ale je třeba utratit peníze, které jsme na to dostali... Nábor nových policistů nechápu, měl by to být podle mého názoru výběr, ale bohužel za daných podmínek asi jiné cesty není. Kdo by se vzděláním šel k této zvláštní firmě... Přesto všechno mám svoji práci rád, dávám jí spoustu, jen mám pocit, že už to dlouho nevydržím...
  16.08.2007 21:44 bič na výkon
 
Hodně lidí jim uteče, polepšili si jedině důchodci co dřou za dva platy a ti tady budou do smrti.
  16.08.2007 23:12 upír
 
Tak tohle už musí být myšleno jako provokace a nejvíce mě zaráží,že za spoluúčasti odborů včetně Muhlfeita.Divím se lidem,kteří našim tzv. odborovým bosům ještě věří,vždyť jsou to také jen klotové rukávy a k těm,co jsou v přimém výkonu mají pěkně daleko. Dělají z nás totální blázny a kancelářské krysy se jen smějí a mnou si ruce.Jsem hasič a tak,jak se kašle na mokrého hasiče teď,tak to nepamatuji a dělám tuto práci šetnáct let.Člověk nemůže uvěřit,jak za poslední půl rok narostla byrokracie,kancelářské krysy musí prokázat svou potřebnost a nikomu to nevadí,důležité je,že jim narostly platy a hodnosti.Pravicová vláda nám opravdu ukazuje,jak to s lidma myslí dobře a takového hurvínka,jakého přidělila našemu resortu težko pohledat.Nejhorší na tom je,že nevidím cestu ven z tohoto začarovaného kruhu.My dole jsme jim jen k smíchu a z vysoka na nás kašlou.Hlavně,že sami mají naditou prkenici.
Jó zase jednou heslo:"Po mě potopa",v praxi.
  17.08.2007 07:20 "analýza..."
 
To je opravdu pro pobavení nebo oblbování. Analýzu lze udělat takovou jaká je potřeba - pozitivní, negativní nebo neutrální.Záleží na tom jaká se zadají kriteria. Podobné šachy dělali někteří i s výsledností SKPV. která sice byla odbourána ale někteří šéfové ji vyžadovali a chtěli být dobří, tak se podle toho upravila. Nelhalo se, jen se k analýze vybraly ty ukazatele, které konkrétní útvar pozvedly a nadřízení byli spokojeni, nakonec tomu stejně nerozumí a zkontrolovat to nezvládnou. A tak to bude asi i s analýzou platů, kdo je všechno do průměru započítán. Zcela jistě jsou tam zařazeni i policejní špičky u kterých došlo k výraznému zvýšení platu v řádu desetitisíců a ti ten průměr kazí. Nepochybuji, že si navýšení platu zaslouží, když dokázali rozhodnout o ostatních, o snížení jejich platu, ze dne na den a odvolacímu orgánu trvalo přezkoumání jejich rozhodnutí i 7 měsíců. Zcela jistě došlo k navýšení platů i těm, kteří rozhodují o výsluhových náležitostech, kdy je běžné, že ani za půl roku po odchodu policisty do civilu nestačili rozhodnout o jeho výsluhových náležitostech, atd. Zkrátka si myslím, že takováto analýza je ztrátou času, je účelová Vždyť nakonec všichni kolem sebe vidíme jak se nám po účinnosti nového zákona "zadařilo". Proč odpovědní funkcionáři nenechají udělat personální audit na svých pracovištích???? Bojí se snad toho, že by se zjistilo, že i funkce některých z nich jsou nadbytečné, nepotřebné? Nakonec se některé uvolněné funkce ani znovu neobsazují, proč? Buď skutečně byla ta funkce nepotřebná a nebo nadřízený funkcionář se bojí o svou židli a tak vykřikuje, jak on je nepostradatelný, že všechno musí dělat sám,... zkrátka vystupuje tak, aby si snad někdo neuvědomil, že i tento šéf nedělá vlastně nic, jen vymýšlí nesmyslnosti ve stylu dej volovi funkci, vymslí papír,...
  17.08.2007 11:13 no nazdar <dodo@seznam.cz>
 
Podle nového zákona mám stálý propad 2540,- Kč.Kdy mi to bude mavíšeno na svatýho dyndy že.Do konce roku a ahoj
  15.08.2007 07:53 jure
 
nazdar sloužící kolegové. Co se týká výše rent, tak jen pro pobavení. Odcházel jsem znechucen v r. 1998 (těsně po důstojnické škole). Renta tehdy 4.750-, dneska něco kolem 7mičky. Poloviční valorizací, pokud to ještě nezdaněj nebo nezrušej úplně, půjdu do důchodu něco s 9 tis. Jinak po 10 letech u policie, pokud nemáš známé, je těžký práci najít - 2 x jsem byl delší dobu bez práce. Jo a za to, že jsem odešel mi okresní ředitelství za odměnu zařídilo, aby mě můj nový zaměstnavatel nepřijmul, byť už jsem byl zanesen do rozpisu služeb.
  15.08.2007 14:06 odchody
 
Policie se staví a stavěla zády k problémům jak v minulosti tak i v současnosti. Schválit si pro sebe služební zákon páni pupkáči uměli dokonale!
  14.08.2007 21:55 ßäš♥
 
Já mám osobní také 0,-Kč a to sloužím přes 10let.....
  15.08.2007 14:09 platové propady
 
Nenech si kálet na hlavu ty zrůdy jednou musí otevřít oči a podívat se lidem ve výkonu do očí.
  16.08.2007 23:14 upír
 
Nic si z toho nedělej,já hasím 16 let a jsem na tom úplně stejně.Důležité je ,že různí vlezdoprdelisté a je jich u nás dost,se každou výplatu jen smějí.
  14.08.2007 21:10 strelec
 
A s Kremlem je amen...