Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.08.2009 10:55 rentiér <ladislav.marek@volny.cz>
 
Pro pana FOR PČR. Pane, máte zkreslené představy o práci policistů, hasičů a dalších. Zákonodárci vymysleli paskvil zákon č. 361/ 2003 Sb, který byl výhodný pro pohlaváře. Pro tzv. dělníky policie, mladší kolegy zcela nevyhovující. Policista může třeba za rok nasloužit 500 hodin za dáčo, když to bude vyžadovat výkon služby. To je úděl povolání.Zažil jsem 3 povodně, bylo potřeba pomáhat, bylo to pro nás samozřejmé.Policistům spíše vadí, že se dle paskvilu neplatí přesčasy, příplatky za noční službu, soboty, neděle, nadělávat svátky, cc je jich 10, v případě, že se slouží ,též na oltář vlasti. Sám byste řičel, kdyby se Vám tyto příplatky neplatily. Bez rizikového příplatku se řadový policista, třeba i po 20 ti letech služby dostává ve finančním průměru na hodinu práce na dosti malé číslo. V normální státě se platí přesčasy, takto stát ušetří mnoho peněz na úkor zdraví policistů. Na jedné webovce byly zveřejněny průměrné platy v krajích u PČR, kdy jsem si udělal průměr, 27112,-Kč hrubého. Většina policistů v přímém výkonu na tento fixní plat zdaleka nedosáhne. Je zde u policie přechodné období, tak mohou policisté využít 8 let + vojnu na tzv. sociální dávku po 10 letech. Nemají jistotu dalších cc 5 let, mohou onemocnět, úraz, a podobně a jsou bez zabezpečení. Je pochopitelné, že ve cc30 letech bez problému najdou práci, krize za nějaký čas pomine. Mladým bývalým kolegům se též nelibí, že pohlaváři berou , naposledy případ 30000,-Kč výslužky měsíčně. Měl se určit strop výsluh. Bohužel, takový je zákon. Řadový policista třeba po 25 let, 30 let, nebo 35 let služby je se zdravím nic moc, ve 40 letech v tomto dnešním presu jste opotřebovaní. Praxe v oboru pryč,policista má dle věku zatím nástup do důchodu v 65 letech. Výsluhový příspěvek je jenom sociální dávka, kompenzace za ztížené pracovní uplatnění. V dalších státech jsou většinou vyšší výslužky, nikdo se nad tímto nepozastavuje. Provokatéři na tomto webu by si měli uvědomit, že bez poctivé práce policistů/ kriminalistů, vyšetřovatelů, též uniformovaných policistů/, by zde byla za chvíli anarchie.Učitelé se bouří, zdravotníci se bouří, státní kasa je prázdná, každá skupina si hají svoje.Každý z provokatérů si může zkusit práci jako policista PČR , hasič, bachař a další . Kritizovat není umění, každé povolání má své. Jinak pane, nikoho neposílejte do civilu, je to u každého svobodné rozhodnutí. Co se týče stravy, jak uvádíte, nejednou jsem celý den nejedl, byl v terénu na vykradené chatě . To byl úděl služby,ale nestěžoval jsem si. Sloužil jsem s dvěma bývalými strojvůdci.Odešli od policie do civilu a šli zpátky dělat svoji práci strojvedoucího vlaku. Takže poznali práci u policie, že to není žádný med. Já jsem po 25 letech též odešel do civilu se všemi poctami. Pro pana for PČR a pro další poctivé lidi pěkný hezký den, pro bývalé kolegy dejte na sebe pozor ve službě.
  23.08.2007 06:29 Jen pro vyvolené
 
http://www.novinky.cz/domaci/namestci-policejniho-prezidenta-pro -sve-funkce-obesli-zakon_121266_d26b4.html
  23.08.2007 07:17 hnus
 
Plný souhlas.Červíčka neznám, nechci mu křivdit, ale zákonitě se musím ptát, kolika dalším policistům, kteří se kvůli svému zařazení nemohli přihlásit do výběrového řízení, bylo umožněno účelově je přeřadit o třídu výš? Takhle to vypadá, že mu někdo vyšlapal cestičku a vytvořil možnost se přihlásit do výběrového řízení jen jemu. Možná že časem se zjistí jeho provázanost na někoho vlivného, nakonec jak jinak se funkce obsazují? Zkrátka je to hnus včetně toho vysvětlení vrchnosti, kterým zdůvodňovali v odvoláních proč několu snížili plat s účinností nového zákona. Nikoho ale již nezajímá, že stejné zdůvodnění by se mělo vztahovat i na ně, proč si oni naopak několikanásobně navýšili osobní ohodnocení a začali vytvářet podmínky pro to, aby pracovití policisté raději sami odcházeli do civilu? Takto z policejnío sboru vzniká "dědkostroj". Jak je vidět asi to této společnosti vyhovuje, když policie místo aby korupci potírala,.... není to tak dlouho co jsme byli poučováni o personální korupci, její nepřijatelnosti, ale jak nazvat způsob, jakým jsou některá místa obsazována?
  22.08.2007 20:50 Jan
 
Souhlasím, Langrovi hošíci fňukají jak staré kurvy! Běžte makat do civilu a uvidíte, jak se jinde se zaměstnanci zachází!
  22.08.2007 22:29 upír
 
Milý Honzíku,když to máš v civilu tak špatné,tak se dej k policii,abys poznal,jaké to tam je,ale ty nemůžeš!Dle tvého vyjadřování soudím,že máš sotva ukončené základní vzdělání a tudíž nemáš šanci.To víš,takový hlupáček,jako ty,se na nic nehodí a to je asi důvod toho,proč s tebou všude zametají.Měl jsi se líp učit ,ale s tvým IQ to asi nešlo.Takže si zase nasaď rukavice a šup do práce.
  26.08.2007 09:09 Hustoles
 
Když si to necháš líbit ! Budeš pořád jenom žebrota !
  27.08.2007 22:04 bohouš
 
Pane Honzo, jsi trochu na jiné frekvenci, v civilu zavřeš dveře po práci, ale u policie ne. Jdeš domů a přemýšlíš jak jsi ten zákrok provedl, jestli si na tebe tento hajzl nepodá trestní oznámení, který si poté musíš vyřídit sám. V civilu tě postaví ke stroji a řeknou makat a poučí tě co maš a nemáš dělat atd.
  22.08.2007 20:09 rentiér <Ilona.markova@volny.cz>
 
Opravuji slovo rentiér, v návalu zlosti, jak se k nám současným a bývalým policistům, hasičům, bachařům stát chová, v každém zaměstnání jsou nějaké výhody, ale zde se každým rokem požitky oklešťují.Toto není nářek, jak si zde někteří civilisté a provokatéři myslí, ale nikdo zadarmo dělat nebude.
  22.08.2007 20:05 rebtiér <Ilona.markova@volny.cz>
 
Po Silvestru odejde většina z vedení, je jim to přáno, ale dělníci policie budou dělat pořád za menší peníz, bez úcty od státu, jestli se otevře zákon, tak se výslužky pak v novém roce orubou, nulová valorizace a další zvěrstva. Všude v Evropě je normální zákon pro policisty, hasiče, bachaře a ostatní. Dále odhlasován balíček, jeden člověk rozhoduje o osudu národa, budou platit nejenom děti a důchodci , ale i pak asi duchové. Tímto chci říci, že není žádná jistota, sloužit třeba 25 let, jako já v přímém výkonu, poslanci se špatně vyspí a žádné jistoty, výsluhový příspěvek není a podobně, ve věku 40 ti let Vás pak nikdo nechce, je to můj názor, ale služba u policie je neperspektivní, jsem v civilu, všude se musí makat, ale dělat zadarmo 150 hodin, nadělávat 10 svátků a podobně, to ani u soukromníka není, mladý člověk, v tomto případě jde o dům dál, zdraví bývalý kolega por Marek z České Lípy.
  22.08.2007 21:54 q
 
Naprostý souhlas - 150 zdarma + 75 zdarma (za 10 svátků) = naddělaná celá dovolená.
  22.08.2007 16:24 bez cukru
 
Takovou znechucenost policistů na ulici jsem už dlouho neviděl. Myslím, že 47000 policistů v zemi je třeba přehodnotit a zredukovat policejní prezidium a všechny řídící složky, aby tady nepracovalo nakonec jen pár stovek lidí ve výkonu a zbytek si neužíval důchodů a dobrých podmínek které služební zákon pro funkcionáře a pupkáče připravil.
  27.08.2007 22:11 bohouš
 
Stále nemohu pochopit, kdy už konečně udělá pan ministr audit. O tom hovořil na počátku své funkce. Poté by bylo vidět, kolik zbytečných nadřízených a ředitelů a dalších je zcela zbytečných. Proč poslednímu policistovi má velet nejméně 5 možná že i více velitelů až po PP. K tomu uvádím, že jeden kontrolní orgán přijde zkontrolovat jestl máš u sebě bloky, druhý jesdtli máš čistou obuv a tak bych mohl poukazovat dál.
  05.09.2007 13:13 JarulaFenix
 
Přesně tak, pupkáčůje v kancelářích jako much a vymýšlejí jen samé nesmysly. mají obrovské prachy a kluci ve výkonu jsou za nuzáky. je potřeba, aby to veřejnost věděla. policistů je dost, ale v kancelářích.
  22.08.2007 16:22 Mirda
 
Zdar všem policejním uplakánkům !!!
  22.08.2007 17:55 upír
 
Ty jsi ale debil!
  22.08.2007 18:32 Mirda
 
Upír: :-)))
  22.08.2007 20:49 Jan
 
Souhlasím, Langrovi hošíci fňukají jak staré kurvy! Běžte makat do civilu a uvidíte, jak se jinde se zaměstnanci zachází!
  23.08.2007 08:58 vysmálek
 
Já už v civilu makám a jsem s rentou spokojený. U fízlů to bylo horší.
  23.08.2007 20:07 Robocop
 
Zase další polointeligent, které si plete dojmy a pojmy. Jestli je poukazování na realitu fňukání tak na toto DF nechoď. Kritizovat a urážet poldy ti jde, kdy se ti zvedne sebevědomí co hrdino ? V reálu to bude už horší, kdy budeš takový ten typ co nic nevidí a v životě by někomu nepomohl, ale na prvním rohu bude vykřikovat, že policajti hovno dělají a nic nevyšetří.
  24.08.2007 07:34 Mirda
 
Robocop:
Ty se nauč češtinu, jasnovidectví ti oc nejde. To tvý KDY je hrozný, chtěl bych to po tobě někde na úřadech číst. Jinak já jsem policajt 10 let, takže vím, co policajti dělají a nedělají moc dobře. A stojim si za tim, všichni pořád brečíte, jaký jste chudinky, nadáváte na odbory, ale většina z těch uplakánků pro zlepšení nikdy nic neudělala. Jo a jsem řadovej, než mě zase někdo napadne, že jsem pupík z managementu.
  24.08.2007 10:21 Polda Mirdovi, Mirdovi, Mirdovi !!!!!!
 
30-ti letý policisto sloužící na Severu Čech. Dle tvé kritiky jseš asi nikdy nechybující policejní stroj, tedy takový ideální stroj, jaký mají ve svých představách naši nadřízení. Nic nezkazíš, máš vždy dobrý úsudek na hranici 6 smyslu. Ve 30 letech uvažuješ, že již nejseš cucák, ale na druhou stranu je 50 polda na odstřel - nebo se mýlím ?
Co jsi udělal ze své nicotné pozice pěšáka ty ? Hádáš se s nadřízenými, píšeš sebezničující stížnosti ? Z čeho soudíš, že policajti ( takto je to adresováno na všechny ) dělají špatně ? Ty děláš jen dobře, nikdy nechybuješ ? Neznám nikoho kolem sebe, kdo by občas nepochybil ( jak v civilu tak u policie ) a myslím si při své " skromnosti " a reálného pohledu na svět kolem sebe a množství administrativní práce, že lidé kolem mě dělají s ohledem k časově vypjatým situacím v " lidských mezích ".

Pokud jsi nadčlověk ( a někteří si to mohou i myslet ), tak tento názor rychle přejdi a vůbec se tím nerozptyluj.

Jinak všude jsou ti " méně schopní ", ale je to jako všude jinde, ale na oddělení, kde se nestíhá se nikdo flákat nemůže - jednoduše to není možné.

A jako poslední sdělím, že já občas chybuji také, ačkoliv nechci, takže " nedělám moc dobře ", také si stěžuji, protože je to v současnosti nejhorší období u Policie ČR, nevím proč bych měl dělat zadarmo, proč si nadělávat svátky a pod. a ztotožňuji se zde s takovými názory, tedy se MIRDO hlásím k uplakánkům.
  24.08.2007 11:16 Mirda Robocopovi !
 
Počkej, jak jsi na to přišel, že se nikdy nepletu, nebo že odsuzuju starší kolegy ? O tom se snad nebavíme, ne? Možná si nepochopil mojí větu, myslel jsem tím že vím moc dobře, co policajti dělají a nedělají. Ne co dělají dobře a špatně. To jsme si asi nerozuměli.
Jinak jsem sice řadový, ale šlapka na ulici už taky nejsem. A co jsem udělal pro to, abych nebyl nicotný pěšák já? Udělal jsem přijímačky na PA a až jí vystuduju tak se něco lepšího najde, to se spolehni.
  24.08.2007 18:08 Polda
 
Spolehnout se skutečně můžu na to, že je u policie hysterie s " vysokoškolstvím " a že kdo nemá VŠ není " IN ". Od nás si spousta lidí dělá PA, lesnické VŠ a jiné VŠ zajímavých směrů - důvod ? Dle jejich slov jen útěk z té " klidné služby na základním oddělení ".
Jaká je dnes realita ? Ti co se již vrátili z denních studií, které jeden čas povolovali, nyní slouží zpět na místech odkud původně odešli ( aby se tam již nemuseli vrátit ) a nemuseli se tak honit - pracovat a byli na teplém místě. Nyní jsou zařazeni jako územáci ve 4 PT a mohou začít svůj kariérní postup. Akorát to má jeden háček. Vysokoškoláků je už v nynější době jako nas......o. Funkce jsou dosti obsazeny novými často mladými lidmi s VŠ, další lidé jsou na těch všelijakých " tématicky zajímavých " VŠ a ti se brzo budou také hlásit o " teplá karierní místa ".
No jen doufám, že nás ty neschopné pitomce bez VŠ, kteří jsme jaksi nenaběhli na tu vlnu hysterie si honem dělat lesnickou VŠ, případně PA, abychom byli také "IN" s VŠ, že nás nebudou kamenovat za to, že se tak málo snažíme - kolega již byl totiž v hodnocení vedoucího za nestudování na VŠ sníženě hodnocen v kolonce sebezdělávání, tedy jak říkám kdo nemá VŠ je dle jistého přemýšlení určitých " chytrých " lidí břídil a do značné míry lze z tohoto usuzovat, že optimální by bylo, kdybychom všichni studovali VŠ, sledovaná prostudovanost by byla 100 %, samé studijní volno a pod. Personálně by byl stav na odděleních ještě ve větším srabu než teď a zřejmě ještě asi i budce.
  25.08.2007 09:53 upír
 
Za své prvotní prohlášení,že jsi debil,se omlouvám všem debilům.To co tu předvádíš je naprosto ubíjející.
Nad tvými názory je se třeba zamyslet a bát se o budoucnost policie jako celku a modlit se,aby lidé tvého ražení z PČR rychle vymizeli.Takové řiťolezy,jako jsi ty také znám,je jich všude kolem nás dost,usmívají se člověku do očí a za zády ho natřou u nadřízeného a těší se,jak si budují kariéru.
A místečko po výšce už máš tím pádem určitě zařízené,vždyť na tom už teď usilovně pracuješ.
Nejmenuješ se náhodou Mirda Langer?
  25.08.2007 12:32 Mirdo
 
jen jestli nejsi mlaďoučký naivní a "ještě" důvěřivý týpek. U nás je lidí s VŠ víc než 10 a všichni do jednoho slouží ve výkonu a na ten tvůj kariérní postup se dívají jako na science-fiction, protože v tomhle bor.elu to fungovat nebude s 50 zákony a 1000 prohlášeními minstrů, jak je dobře nastaven kariérní řád. Jsou to kecy, tak si to laskavě uvědom. Možná pochopíš časem sám, pokud ti pápínek nevyšlape se školou cestičku za kariérou....
  25.08.2007 12:32 Mirdo
 
jen jestli nejsi mlaďoučký naivní a "ještě" důvěřivý týpek. U nás je lidí s VŠ víc než 10 a všichni do jednoho slouží ve výkonu a na ten tvůj kariérní postup se dívají jako na science-fiction, protože v tomhle bor.elu to fungovat nebude s 50 zákony a 1000 prohlášeními minstrů, jak je dobře nastaven kariérní řád. Jsou to kecy, tak si to laskavě uvědom. Možná pochopíš časem sám, pokud ti pápínek nevyšlape se školou cestičku za kariérou....
  25.08.2007 18:29 Mirda
 
Upír:
To je paráda, ty mě znáš, nebo co? Podle tvýho projevu zase já soudím, že jsi jeden z těch zamindrákovanejch chudáků, co to nikam nedotáh a tak se vzmůže jenom na to, aby na diskuzních fórech nadával ostatním. A každej kdo je trošku nad nim, je automaticky řiťolezec a vyžírka. Jenže nahoru se dá taky dostat vlastní pílí, ale toho ty nejsi asi schopen.
  22.08.2007 10:17 neuvěřitelné
 
čERVÍČKOVA koncepce - kecy, kecy, kecy,
výběrové řízení - utajená fraška
kariérní řád - pro známého ohneme i traverzu
  22.08.2007 03:17 Jak tohle dopadne?
 
Nezdá se vám, že už se vše změnilo v jakousi frašku? Poslední události kolem výběru a zvolení nového šéfa dopravní policie to jen potvrzují.
Policie se dala místo priority potírání zločinnosti na jakousi pochybnou cestu prezentování své práce veřejnosti. Teď na různých článcích policie sedí dobře placení lidé, kteří jakoby vyvíjejí činnost, která vzhledem k celkovému stavu nemá a ani nemůže mít žádný viditelný účinek. Tito lidé chodí domů s čistou hlavou, pyšní se policejní hodností a každý měsíc dostanou pěknou výplatu, akorát jen, že jejich práce s tou policejní nemá nic co do činění. Bez souvislostí jsou do české policie vkládány vytržené prvky policií jiných zemí. To, že roste kriminalita čím dál víc už nikoho moc nezajímá. Vše se prostě změnilo v jakousi FRAŠKU.
  21.08.2007 20:38 vyhasínání
 
Myslím, že za pár týdnů se zvedne velká vlna odchodů dopravních policistů po celé zemi. Přijdou zase další biče a rány na řadové policisty.
  21.08.2007 18:07 propad prestiže
 
Pane Červíčku dopravní policii poslal nový služební zákon do kolen a nevím čím chcete zvýšit činnost těchto složek. Problematika ADR, AETR, KAUCÍ řadí tuto složku trochu víc než na 3TT a 4TT což by si měli všichni blbečci na prezidiu uvědomit.