Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  28.08.2007 20:44 bič na prostý lid
 
Koncepce snížení nehodovosti a zkvalitnění práce pořádkové policie donutí další a další kolegy k opuštění tohoto sboru. Nelze dělat muziku bez kvalitního zázemí a finančního ocenění. Nelze při současné technice, početních stavech a neustálého pracovního vypětí v rámci 150h, bez příplatků a omezení pohonných hmot lidi na ulici neustále perzekuovat a nemotivovat. Služební zákon na lidi dole vlastně nepamatoval a práci nezlepšil, právě naopak.
  28.08.2007 20:34 policie bez policistů
 
Tak vidím, že opravdu bude lepší zajít na kmenovku a podívat se po práci. Když vidím jak jsou dosazování ti dobytci na posty šéfů dopravní a pořádkové policie a začínají ždímat obyčejné a služebním zákonem postižené lidí v nejnižších třídách, tak po zhodnocení si musí soudný a poctivý policista zařazený na hlídkové službě odplivnout a rychle odejít.
  28.08.2007 09:59 malovenkovan <malovenkovan@seznam.cz>
 
Nejen že se mi od prvního ledna bezdůvodně snížil reálný plat, který mi dodnes nikdo nevykompenzoval, dále že jsem již odsloužil 88 hodin bez nároku na mzdu, ale navíc jsem si dnes přečetl v nových daňových tabulkách ODS, že budu ještě platit o =1.000,- Kč měsíčně větší daň. Po 18 letech služby v přímém výkonu toho začínám mít už opravdu ale opravdu dost. Začínám být zcela bez motivace a tak se ta práce prostě dělat nedá. Z této vlády už nevěřím nikomu a ministru Langrovi jsem nevěřil už v prosinci na policejním sjezdu v Praze. Jestliže si polda nemá možnost pořídit za celý život ani vlastní bydlení je mu nějakéjch 10 pilířů jánevím čeho úplně ukradenejch.
Pane ministře ! Už jsem to zde jednou psal. Na jakoukoliv reformu, kterou chcete u policie realizovat musíte mít motivované policisty, a to především řadové + vyšetřovařčka a kriminálka, protože především tito dělají policejní práci a vytváří image policie. Ptal jsem se v rámci služby řady občanů, co je skutečně trápí na policii. Pane ministře, opravdu to nejsou recepce, služebny a rychlovarné konvice. Je to absence aktivního a profesionálního přístupu policisty k jejich problému a nemožnost jim opravdu pomoci. Nic víc, nic míň. Časem to možná pochopíte. Doufám, že v té době už budete v hluboké opozici na hodně hodně let.
  28.08.2007 13:56 pepe
 
O co se snažíš, vždyť to nikdo kompetentní nečte.
Běž do civilu, tam se taky dá žít. Když jsem před dvěmi lety po 20 letech na chodníku odcházel, měl jsem stejné pocity jako ty. Málem jsme si vypsal klávesnici a k ničemu. Šetři si nervy , podívej co zřizují ve zdravotnictví V.I.P pacienti. To asi budou ti poctiví policajti co slouží po nocích a svátcích, co myslíš. Prober se a začni se starat sám o sebe. To platí pro všechny. Mějte se.
  28.08.2007 07:51 Dnes
 
to podal dalsi Polda s velkym P {temer 15 let sluzby}, jde vam to skvele panove........
  28.08.2007 12:05 Petr
 
U vás jedom jeden?
  28.08.2007 13:08 EsPe
 
Konečně.
  28.08.2007 17:38 Ano Petře,
 
dnes jen jeden, zítra další a co bude dál, nikdo neví...... Koncem roku to chce zabalit celé vedení policejní správy, tak se asi "něco" chystá, nebo se vyplňují mé předpoklady, že si počkají na solidní podmínky k odchodu a vykašlou se na ten nekonečný mlýn, kdy po nich šlapou z MV (za neschopnost naplnit tabulky) a přitom jim nedají finanční prostředky, aby lidi motivovali a k PČR vůbec chtěli. A jiné to nebude, Ivánek, kamarád slibuje už 3/4 roku, že po analýze bude jasno a zjistí se, že se mají všichni lépe, média zahlcuje tím, jak se máme božsky a že je člověk za stenou práci jako loni přes 20 tis.čistého v mínusu (za půl roku) ho nezajímá. Jen kolem sebe vidím, že už jim na ty lži lidi kašlou a odcházejí... A kdo za prázdné tabulkové místa bude pracovat? Balíček 150hodin, v práci téměř nonstop a rodinu na fotce, takhle se to nedá řešit dál, opravdu ne....
  28.08.2007 04:40 devastace sboru
 
Celý služební zákon je fraška pro vyvolené a manažéry této upadající instituce. Mladí policisté jsou silně znechuceni a rozladěni jak s nimi služební zákon zametl.
  28.08.2007 09:55 aa
 
Myšlenka kariérního řádu není špatná, ale provedení v tomto zákoně je absolutně nevhodné. Původně kariérní řád měl být řešen samostatnými IAŘ, ale v zákoně se z toho stal paskvil. Aby si polda přišel na lepší plat, tak je tlačen do vyšších tříd = do kanceláří = vyklízí se hlídková služba = snižuje se přímý výkon služby. Myslím, že každý normální člověk pochopí, že pokud nebude polda na ulici, tak ani dvojnásobek poldů v kancelářích nestačí všechny spisy zpracovat. Jediná možná cesta je: novelizovat půl století starý tr. řád, snížit administrativní náročnost spisů a policajty dostat do ulic.
  28.08.2007 04:40 devastace sboru
 
Celý služební zákon je fraška pro vyvolené a manažéry této upadající instituce. Mladí policisté jsou silně znechuceni a rozladěni jak s nimi služební zákon zametl.
  28.08.2007 16:05 ----
 
Ano,ano ano. Proč tam chodí, když ví, jaké to tam je?
  27.08.2007 19:01 Ä
 
Tak už to taky balím a těším se na novou práci v civilu....
  28.08.2007 13:59 pepe
 
Máš pravdu, začni se starat sám o sebe. Budeš mít klid a nervy v poho. Hodně štěstí.
  26.08.2007 20:56 polda z Vyškova 1
 
Na staromák nás jedou tři autobusy skoro celé OŘ Vyškov. Snad nás tam bude víc než na manifestu.
  27.08.2007 09:36 Petr
 
O tom vůbec nepochybuj.Jen od nás jede asi 40 poldů a hasičů + rod.příslušníků. VS je jako tradičně připosraná a zůstává doma.
  27.08.2007 11:18 Praha
 
nebude chybět, to si pište :-))
  28.08.2007 08:27 otto
 
pro Petra, VS není připosraná, ale jak jsem zde již jednou uvedl, oproti Vám, jsme si podle zák. 361/2003 finančně velmi polepšili. Naše platy šly o několik tisíc směrem nahoru! Naše třídy se srovnaly. Na Moravě se ani zdaleka nepřibížíme k 150-ti hodinám, co jde na oltář vlasti. Máme plné stavy, tak neplníme ani dané hodiny. V Čechách je to jiné, tam mají mnohdy 150 hod. splněno. Nemluvím za nikoho, jen za sebe. Neznám situaci u Justiční stráže. Souhlasím, zákon je v některých bodech velmi špatný, hlavně pro policisty. Tak se nedivte, že na demonstraci přijede málo bachařů, skoro nikdo. Služba ve věznici a služba policisty se nedá vůbec srovnávat. Pokud mi chcete někdo nadávat, prosím. Píši jen to, co je pravda. Mejsem žádný vedoucí pracovní, jen se v tomto prostředí pohybuji 2o let. Věřte mi, že přeji policii úplně jiné platové podmínky, ale jenom těm v přímém výkonu služby, co nasazují denně krk. Papaláši jsou mi ukradeni.
  28.08.2007 09:48 aa
 
Pro Ottu: Těším se na Vánoce, v červenci jsem naplnil "150" a srpen už jedu na tvrdej přesčas s proplacením za 3 měsíce!!!! Máš pravdu, v Čechách je úplně jiná situace, na našem oddělení má naplněna 150 již 1/3 kolegů.
  28.08.2007 10:44 David
 
for otto

Jsem rád,že aspoň bachaři na moravě jsou spokojeni s paskvilem 361,ale solidarita a podpora demonstrace jim asi nic neříká,škoda.
  28.08.2007 14:03 cip
 
Zase vás nakrmí, jak dlouho sloužíš že jim zase budete věřit. Je to v něčem jiném. Dokud to šlape tak s tím nikdo nic nebude dělat. Za chvíli tady bude i V.I.P policie, co myslíš, budeš tam? Nic ve zlém, přečti si reakci pepeho. Hodně zdaru.
  28.08.2007 15:06 otto
 
pro Davida, máš pravdu v tom, že málokterý bachař půjde na demonstraci. Musíš ale také pochopit, že je rozdíl mezi velkými městy (Praha, Brno Ostrava, Plzeň atd.), tam je daleko více pracovních příležitostí. Když se někomu nebude chtít sloužit, jednoduše se sebere a jde. Na malých městech jsou lidé rádi, že práci mají. Tam jsou rádi, že mají pravidelný příjem, i za cenu paskvilu, bohužel. Ale mají plat a nejsou na podpoře. Pokud máš děti a rodinu, jednoduše se nemůžeš jen tak sebrat a odejít. Ono se to bobře vyřvává, že není solidarita. Ale málokdo si uvědomí, že demonstrace nic nevyřeší. Něco se možná poopraví v zákoně, ale tzv. vrcholový management na spodek kašle. Ti budou mít vždy zákony upravené pro sebe. V dnešní MF Dnes je článek nového ředitele dopravní policie. Pokud to myslí a on to určitě myslí vážně s posíláním policistů, co jsou náchylní ke korupci k psychologovi. tak Vás chlapci lituji. To myšlení muselo stát úsilí! Ale kdo pošle je k psychologovi?
  28.08.2007 15:59 pepe
 
O T T O , prober se . Dřív to byly obušky, potom klíče a teď, dialog? Z jiného soudku. Cena energie e se musí dorovnat cenám v Německu a dotaz, proč se nedorovnají platy jako např. Německo ti nikdo neodpoví. Taková bude i demonstrace. Velké peníze, možná zvýšení o nějaké %, a zavřou všem ústa. A tak to půjde dál, dokud neumřeli. Konec pohádky. Fandím Vám.
  28.08.2007 16:10 ???
 
To je dobré, pokud neumřou, budou se mít dobře. Ha ha, za jak dlouho? Utopie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  29.08.2007 18:12 David
 
Jak tak čtu tvůj poslední příspěvek,tak Petr má vlastně pravdu a já bych tam ještě přidal JS.
  26.08.2007 20:45 Jan
 
Langrovi hošíci fňukají jak staré kurvy! Běžte makat do civilu a uvidíte, jak se jinde se zaměstnanci zachází!
  27.08.2007 07:55 aa
 
V civilu je pořád nějaká obrana, ale musíš si uvědomit, že dobrou policii potřebuje každý stát a když si stát policistů neváží, tak dobří odejdou a zůstanou ti méně kvalitní, kteří se v civilu neuplatní. Co to znamená? Nikdy nebude DOBRÁ Policie.
  27.08.2007 10:03 Polda 33
 
Kdo tady fňuká ? A jestli mluvíš o civilní sféře tak mi vysvětli, jestli by si soukromá firma držela 5 flákačů na jednoho pracujícího ? Taky by asi žádný soukromník nepřibíral do firmy někoho o kom by věděl, že z něj nikdy nebo až po dlouhé době bude spolehlivý pracovník. A osobně by mě zajímalo jak by se ti zamlouvalo dostat neschopného kolegu a dělat za něj.
  27.08.2007 16:02 Nespokojený Policista
 
pro -aa-
Částečně s Tebou souhlasím. V současné době se i já osobně považuji sebekriticky za méně kvalitního policistu ve vztahu k Policii samotné, nikoliv však ve vztahu ke službě občanům, v tom ohledu pomáhám komukoliv. Jen v práci jsem takový, že nevidím-neslyším-přežívám, hlavně se snažím nedostat se do průseru, nebýt kázeňsky řešen, a s čistou hlavou ukončit službu. Dříve jsem byl iniciativní, snažil se řešit kdeco, nepřehlédl jsem to, co už dnes nevidím, no prostě jsem fungoval přímo úměrně výši svého platu. Ten je však v tomto roce nižší, než vloni, tak přece nemůže po mě nikdo chtít, abych pracoval více!!!, vlastně může, ale já to nemusím akceptovat, čili nyní pracuji jen do výše svého platu. Za méně peněz je i méně lásky!!!
  27.08.2007 16:56 David
 
Zdaleka nejsi sám,kdo letos slouží do výše svého platu a hledá místo v civilu.
  28.08.2007 08:50 upír
 
Á,Honzík sundal pracovní rukavice a sedl ke klávesnici a opět nám napsal jedinou větu,kterou je při své inteligenci schopen napsat.Šikovná opička,umí.
  25.08.2007 21:45 bývalý koega <Ilona.markova@volny.cz>
 
opravuji Artartida.
  25.08.2007 23:01 rtu
 
Nemyslíš třeba takhle Arktidu?
  27.08.2007 23:47 @
 
Bývalý por. Ilona Marek je asi pěkná trotel