Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  26.08.2008 20:39 Kont
 
Anežko dovolil jsem si překopírovat, protože ti chci poděkovat za tvůj názor (cenzura stránek UBS) .
Tímto ti také přeji vše nej a mnoho štěstí.

Anežka
Nedá mi to a musím reagovat na přípěvěk od Aleše ze 20.8.2008 s názvem "Jak je v civilu..." Možná tím proti sobě hodně lidí popudím, ale doufám, že najde i pár rozumných, kteří můj příspěvěk pochopí (i když je psán hodně emotivně ) a budou se mnou alespoň zčásti souhlasit....


V civilu je dobře i špatně, stejně tak je i u Policie. Sama jsem v civilu byla jak zaměstnaná, tak jsem i podnikala a to celých dlouhých 14 let (počítáno od roku 1990) než jsem šla k Policii. Ke sboru jsem nešla proto, že by mi v civilu bylo špatně.Naopak, měla jsem se velmi dobře, cestovala jsem po světě, měla jsem volnou pracovní dobu, vydělala jsem si slušné částky... Ke sboru jsem šla proto, že jsem snad odjakživa chtěla být policistkou. A to i přesto, že jsem ještě zdaleka nedostala na plat jaký jsem měla v civilu. Možná tady některé věčné skuhrající rozesměji a budou mne mít za hloupou a naivní ženskou,ale u mě opravdu platí a platilo, že služba u Policie je především o tom, že pomáhám a chráním, a to dlouho předtím než našeho "ministra" napadlo nalepit nám to na auta. Samozřejmě, že mi vadí to jak se k nám vláda, resp. stát, chová, jaká je celková nálada ve společnosti vůči policistům, jak jsme kráceni na svých právech, arogance nadřízených atd.atd. atd. Ale to neznamená, že v civilu je to ráj na zemi, kde zaměstnance na rukou nosí, dají jim o co si řeknou, nástupní plat mají minimálně 25 tis.čistého, pracují 7.5 hod denně, požívají veškerých zaměstnaneckých výhod atd. atd. atd. V civilu je situace totožná s tou naší, znáte to "jeden za 18, druhý bez 2 za 20". Plat je ve většině případů přiznám minimální, zbytek je doplácen na černo, proplácení nemocenské je katastrofa, dovolená je kratší, hodiny zdarma navíc se dělají také, místem si nikdo není jistý atd. atd. atd. Když tak čtu všechny ty příspěvky na různých DF kde se civil opěvuje, tak nechápu co všichni ti skuhrající "kolegové" ještě dělají u sboru. To si opravdu myslí, že všichni potenciální zaměstnavatelé jen čekají až se jim na nějaké to lukrativní, nejlépe manažerské, místo přijde přihlásit někdo s x letou praxí u PČR a s maturitou? Kolik je takových míst jaké popisuje ve svém příspěvku Aleš? Nezlobte se na mě, ale z těch naivních nářků po civilu mám pocit, že naši psychologové totálně selhali, když ke sboru nabrali lidi, kteří se dají opít rohlíkem a věří pohádkám. Vůbec nejlepší je když civil opěvuje někdo, kdo ke sboru vlezl hned po maturitě, nikdy pořádně nepracoval (můžete se mnou nesouhlasit,ale práce u Policie je diametrálně odlišná od práce v civilu-mám nějaké zkušenosti), nemá žádné civilní zkušenosti a jen naříká jak je to u sboru strašné a jak by u podnikatele bylo jako v ráji. Co taková osoba ještě dělá u sboru? Proč už není v tom vysněném ráji? Proč už to nezkouší v civilu? Že by to bylo ze strachu, že ten ráj neexistuje a že se tam musí tvrdě makat????? U Policie přece musí být lidé, pro které to není práce, ale služba se vším negativním i pozitivním co s sebou nese. Ano, i mě vadí hodně věcí, které se nyní kolem nás dějí, ty věci mě slušně řečeno štvou, ale v prvé řadě jsem policistka, která má plnit polsání sboru a tak se i musím prezentovat na veřejnosti a ne jen sedět a skuhrat. Jasně, musíme se snažit hodně věcí změnit, protože pokud bychom se neozvali tak s námi budou za chvíli vláčet jako s kusem hadru. Ale pokud budeme sedět a skuhrat a nedělat nic pro změny (a to nemusím být ani členem nějaké naší odborové organizace), které si mohu začít vybojovávat na tom pro mne nejpřístupnějším místě, na svém místě zařazení, a za zády budu mít podporu odborů, které bojují proti nesmyslům od molocha, tak se to přece musí podařit a bude líp. Nikdy nebude tak jak bychom si představovali a je jasné, že to nejde ze dne na den, dobré věci se vždy prosazovali těžce, ale můžeme se snažit aby se to lepšilo. Ale musíme začít především u sebe. Takže bych prosila neskuhrat a komu se u sboru nelíbí, pak nevím co u něj ještě dělá.

PS.dlouhé roky jsem šlapala chodník v Praze a až posledním pár měsíců jsem v kanclu a doma. Takže nějakou zkušenost z těch nejnižších a nejvíce opomíjených míst mám
  28.08.2007 20:44 bič na prostý lid
 
Koncepce snížení nehodovosti a zkvalitnění práce pořádkové policie donutí další a další kolegy k opuštění tohoto sboru. Nelze dělat muziku bez kvalitního zázemí a finančního ocenění. Nelze při současné technice, početních stavech a neustálého pracovního vypětí v rámci 150h, bez příplatků a omezení pohonných hmot lidi na ulici neustále perzekuovat a nemotivovat. Služební zákon na lidi dole vlastně nepamatoval a práci nezlepšil, právě naopak.
  28.08.2007 20:34 policie bez policistů
 
Tak vidím, že opravdu bude lepší zajít na kmenovku a podívat se po práci. Když vidím jak jsou dosazování ti dobytci na posty šéfů dopravní a pořádkové policie a začínají ždímat obyčejné a služebním zákonem postižené lidí v nejnižších třídách, tak po zhodnocení si musí soudný a poctivý policista zařazený na hlídkové službě odplivnout a rychle odejít.
  28.08.2007 09:59 malovenkovan <malovenkovan@seznam.cz>
 
Nejen že se mi od prvního ledna bezdůvodně snížil reálný plat, který mi dodnes nikdo nevykompenzoval, dále že jsem již odsloužil 88 hodin bez nároku na mzdu, ale navíc jsem si dnes přečetl v nových daňových tabulkách ODS, že budu ještě platit o =1.000,- Kč měsíčně větší daň. Po 18 letech služby v přímém výkonu toho začínám mít už opravdu ale opravdu dost. Začínám být zcela bez motivace a tak se ta práce prostě dělat nedá. Z této vlády už nevěřím nikomu a ministru Langrovi jsem nevěřil už v prosinci na policejním sjezdu v Praze. Jestliže si polda nemá možnost pořídit za celý život ani vlastní bydlení je mu nějakéjch 10 pilířů jánevím čeho úplně ukradenejch.
Pane ministře ! Už jsem to zde jednou psal. Na jakoukoliv reformu, kterou chcete u policie realizovat musíte mít motivované policisty, a to především řadové + vyšetřovařčka a kriminálka, protože především tito dělají policejní práci a vytváří image policie. Ptal jsem se v rámci služby řady občanů, co je skutečně trápí na policii. Pane ministře, opravdu to nejsou recepce, služebny a rychlovarné konvice. Je to absence aktivního a profesionálního přístupu policisty k jejich problému a nemožnost jim opravdu pomoci. Nic víc, nic míň. Časem to možná pochopíte. Doufám, že v té době už budete v hluboké opozici na hodně hodně let.
  28.08.2007 13:56 pepe
 
O co se snažíš, vždyť to nikdo kompetentní nečte.
Běž do civilu, tam se taky dá žít. Když jsem před dvěmi lety po 20 letech na chodníku odcházel, měl jsem stejné pocity jako ty. Málem jsme si vypsal klávesnici a k ničemu. Šetři si nervy , podívej co zřizují ve zdravotnictví V.I.P pacienti. To asi budou ti poctiví policajti co slouží po nocích a svátcích, co myslíš. Prober se a začni se starat sám o sebe. To platí pro všechny. Mějte se.
  28.08.2007 07:51 Dnes
 
to podal dalsi Polda s velkym P {temer 15 let sluzby}, jde vam to skvele panove........
  28.08.2007 12:05 Petr
 
U vás jedom jeden?
  28.08.2007 13:08 EsPe
 
Konečně.
  28.08.2007 17:38 Ano Petře,
 
dnes jen jeden, zítra další a co bude dál, nikdo neví...... Koncem roku to chce zabalit celé vedení policejní správy, tak se asi "něco" chystá, nebo se vyplňují mé předpoklady, že si počkají na solidní podmínky k odchodu a vykašlou se na ten nekonečný mlýn, kdy po nich šlapou z MV (za neschopnost naplnit tabulky) a přitom jim nedají finanční prostředky, aby lidi motivovali a k PČR vůbec chtěli. A jiné to nebude, Ivánek, kamarád slibuje už 3/4 roku, že po analýze bude jasno a zjistí se, že se mají všichni lépe, média zahlcuje tím, jak se máme božsky a že je člověk za stenou práci jako loni přes 20 tis.čistého v mínusu (za půl roku) ho nezajímá. Jen kolem sebe vidím, že už jim na ty lži lidi kašlou a odcházejí... A kdo za prázdné tabulkové místa bude pracovat? Balíček 150hodin, v práci téměř nonstop a rodinu na fotce, takhle se to nedá řešit dál, opravdu ne....
  28.08.2007 04:40 devastace sboru
 
Celý služební zákon je fraška pro vyvolené a manažéry této upadající instituce. Mladí policisté jsou silně znechuceni a rozladěni jak s nimi služební zákon zametl.
  28.08.2007 09:55 aa
 
Myšlenka kariérního řádu není špatná, ale provedení v tomto zákoně je absolutně nevhodné. Původně kariérní řád měl být řešen samostatnými IAŘ, ale v zákoně se z toho stal paskvil. Aby si polda přišel na lepší plat, tak je tlačen do vyšších tříd = do kanceláří = vyklízí se hlídková služba = snižuje se přímý výkon služby. Myslím, že každý normální člověk pochopí, že pokud nebude polda na ulici, tak ani dvojnásobek poldů v kancelářích nestačí všechny spisy zpracovat. Jediná možná cesta je: novelizovat půl století starý tr. řád, snížit administrativní náročnost spisů a policajty dostat do ulic.
  28.08.2007 04:40 devastace sboru
 
Celý služební zákon je fraška pro vyvolené a manažéry této upadající instituce. Mladí policisté jsou silně znechuceni a rozladěni jak s nimi služební zákon zametl.
  28.08.2007 16:05 ----
 
Ano,ano ano. Proč tam chodí, když ví, jaké to tam je?
  27.08.2007 19:01 Ä
 
Tak už to taky balím a těším se na novou práci v civilu....
  28.08.2007 13:59 pepe
 
Máš pravdu, začni se starat sám o sebe. Budeš mít klid a nervy v poho. Hodně štěstí.
  26.08.2007 20:56 polda z Vyškova 1
 
Na staromák nás jedou tři autobusy skoro celé OŘ Vyškov. Snad nás tam bude víc než na manifestu.
  27.08.2007 09:36 Petr
 
O tom vůbec nepochybuj.Jen od nás jede asi 40 poldů a hasičů + rod.příslušníků. VS je jako tradičně připosraná a zůstává doma.
  27.08.2007 11:18 Praha
 
nebude chybět, to si pište :-))
  28.08.2007 08:27 otto
 
pro Petra, VS není připosraná, ale jak jsem zde již jednou uvedl, oproti Vám, jsme si podle zák. 361/2003 finančně velmi polepšili. Naše platy šly o několik tisíc směrem nahoru! Naše třídy se srovnaly. Na Moravě se ani zdaleka nepřibížíme k 150-ti hodinám, co jde na oltář vlasti. Máme plné stavy, tak neplníme ani dané hodiny. V Čechách je to jiné, tam mají mnohdy 150 hod. splněno. Nemluvím za nikoho, jen za sebe. Neznám situaci u Justiční stráže. Souhlasím, zákon je v některých bodech velmi špatný, hlavně pro policisty. Tak se nedivte, že na demonstraci přijede málo bachařů, skoro nikdo. Služba ve věznici a služba policisty se nedá vůbec srovnávat. Pokud mi chcete někdo nadávat, prosím. Píši jen to, co je pravda. Mejsem žádný vedoucí pracovní, jen se v tomto prostředí pohybuji 2o let. Věřte mi, že přeji policii úplně jiné platové podmínky, ale jenom těm v přímém výkonu služby, co nasazují denně krk. Papaláši jsou mi ukradeni.
  28.08.2007 09:48 aa
 
Pro Ottu: Těším se na Vánoce, v červenci jsem naplnil "150" a srpen už jedu na tvrdej přesčas s proplacením za 3 měsíce!!!! Máš pravdu, v Čechách je úplně jiná situace, na našem oddělení má naplněna 150 již 1/3 kolegů.
  28.08.2007 10:44 David
 
for otto

Jsem rád,že aspoň bachaři na moravě jsou spokojeni s paskvilem 361,ale solidarita a podpora demonstrace jim asi nic neříká,škoda.
  28.08.2007 14:03 cip
 
Zase vás nakrmí, jak dlouho sloužíš že jim zase budete věřit. Je to v něčem jiném. Dokud to šlape tak s tím nikdo nic nebude dělat. Za chvíli tady bude i V.I.P policie, co myslíš, budeš tam? Nic ve zlém, přečti si reakci pepeho. Hodně zdaru.
  28.08.2007 15:06 otto
 
pro Davida, máš pravdu v tom, že málokterý bachař půjde na demonstraci. Musíš ale také pochopit, že je rozdíl mezi velkými městy (Praha, Brno Ostrava, Plzeň atd.), tam je daleko více pracovních příležitostí. Když se někomu nebude chtít sloužit, jednoduše se sebere a jde. Na malých městech jsou lidé rádi, že práci mají. Tam jsou rádi, že mají pravidelný příjem, i za cenu paskvilu, bohužel. Ale mají plat a nejsou na podpoře. Pokud máš děti a rodinu, jednoduše se nemůžeš jen tak sebrat a odejít. Ono se to bobře vyřvává, že není solidarita. Ale málokdo si uvědomí, že demonstrace nic nevyřeší. Něco se možná poopraví v zákoně, ale tzv. vrcholový management na spodek kašle. Ti budou mít vždy zákony upravené pro sebe. V dnešní MF Dnes je článek nového ředitele dopravní policie. Pokud to myslí a on to určitě myslí vážně s posíláním policistů, co jsou náchylní ke korupci k psychologovi. tak Vás chlapci lituji. To myšlení muselo stát úsilí! Ale kdo pošle je k psychologovi?
  28.08.2007 15:59 pepe
 
O T T O , prober se . Dřív to byly obušky, potom klíče a teď, dialog? Z jiného soudku. Cena energie e se musí dorovnat cenám v Německu a dotaz, proč se nedorovnají platy jako např. Německo ti nikdo neodpoví. Taková bude i demonstrace. Velké peníze, možná zvýšení o nějaké %, a zavřou všem ústa. A tak to půjde dál, dokud neumřeli. Konec pohádky. Fandím Vám.
  28.08.2007 16:10 ???
 
To je dobré, pokud neumřou, budou se mít dobře. Ha ha, za jak dlouho? Utopie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  29.08.2007 18:12 David
 
Jak tak čtu tvůj poslední příspěvek,tak Petr má vlastně pravdu a já bych tam ještě přidal JS.
  26.08.2007 20:45 Jan
 
Langrovi hošíci fňukají jak staré kurvy! Běžte makat do civilu a uvidíte, jak se jinde se zaměstnanci zachází!
  27.08.2007 07:55 aa
 
V civilu je pořád nějaká obrana, ale musíš si uvědomit, že dobrou policii potřebuje každý stát a když si stát policistů neváží, tak dobří odejdou a zůstanou ti méně kvalitní, kteří se v civilu neuplatní. Co to znamená? Nikdy nebude DOBRÁ Policie.
  27.08.2007 10:03 Polda 33
 
Kdo tady fňuká ? A jestli mluvíš o civilní sféře tak mi vysvětli, jestli by si soukromá firma držela 5 flákačů na jednoho pracujícího ? Taky by asi žádný soukromník nepřibíral do firmy někoho o kom by věděl, že z něj nikdy nebo až po dlouhé době bude spolehlivý pracovník. A osobně by mě zajímalo jak by se ti zamlouvalo dostat neschopného kolegu a dělat za něj.
  27.08.2007 16:02 Nespokojený Policista
 
pro -aa-
Částečně s Tebou souhlasím. V současné době se i já osobně považuji sebekriticky za méně kvalitního policistu ve vztahu k Policii samotné, nikoliv však ve vztahu ke službě občanům, v tom ohledu pomáhám komukoliv. Jen v práci jsem takový, že nevidím-neslyším-přežívám, hlavně se snažím nedostat se do průseru, nebýt kázeňsky řešen, a s čistou hlavou ukončit službu. Dříve jsem byl iniciativní, snažil se řešit kdeco, nepřehlédl jsem to, co už dnes nevidím, no prostě jsem fungoval přímo úměrně výši svého platu. Ten je však v tomto roce nižší, než vloni, tak přece nemůže po mě nikdo chtít, abych pracoval více!!!, vlastně může, ale já to nemusím akceptovat, čili nyní pracuji jen do výše svého platu. Za méně peněz je i méně lásky!!!
  27.08.2007 16:56 David
 
Zdaleka nejsi sám,kdo letos slouží do výše svého platu a hledá místo v civilu.
  28.08.2007 08:50 upír
 
Á,Honzík sundal pracovní rukavice a sedl ke klávesnici a opět nám napsal jedinou větu,kterou je při své inteligenci schopen napsat.Šikovná opička,umí.
  25.08.2007 21:45 bývalý koega <Ilona.markova@volny.cz>
 
opravuji Artartida.
  25.08.2007 23:01 rtu
 
Nemyslíš třeba takhle Arktidu?
  27.08.2007 23:47 @
 
Bývalý por. Ilona Marek je asi pěkná trotel