Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  26.01.2008 10:44 býbalý kolega <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím bývalé kolegy. Přečetl jsem si zde dvě poslední stránky, též pod hlavičkou pplk,j.n. jeho názor mne uráží, též všechny policisty, nás rentiéry.Odsloužil jsem 25 let na ulici a odešel dle starého zákona č. 186/92. Měl jsem do výsluhy započten průměr za soboty, neděle, svátky, všechny příplatky dle starého zákona. Toto bylo spravedlivé. Mne nevadí, že tzv plukovníci mají velké renty, ale bylo jim neúměrně přidáno. Kdyby v novém zákona byly placeny příplatky, jak jsem uvedl, tak by rozdíl platů mezi mužstvem a plukovníky nebyl tak drastický. Nedělalo by to zlou krev. Výslužky po 20 ti letech služby, jak tvrdí pan pplk, doufám že to není civil a provokatér, je dosti dlouhá doba. Služba na ulici a na vedoucích postech má svoje specifika. Nedovedu si představit v mém případě, končící 45 rok služby v přímém výkonu, před narozeninami 65 let, jít do služby. Takový policista pro 2O ti leté zločince by budil úsměv. Můžete být ve skvělé formě, ale věk neoblbnete. Je pravdou, že kdo nechce být na ulici, ať jde na vedoucí funkce, tak je dožití 45 let služby reálnější. Proto jsou zde výslužky. Jsem v civilu dva roky, bez výslužky po 25 letech by byla sebevražda jít k polici. Když jsem šel k polici, ani jsem o tzv rentách nevěděl.Pánové, dále si uvědomte, že i po 25 letech služby máte před sebou hafo let pracovního procesu v civilu, protože mocipáni chtějí odchod do důchodu v 65 letech. Kolegové, co odešlli v 55 letech do důchodu, důchod jim by vypočten jenom ze základu, takže důchody 3 roky zpět ccc 8 -9OOO,-Kč. Tedy řadoví z ulice. Bylo úplně jedno, zda u nich neexistovaly víkendy, hafo nočních, hodin jako mraku, něco se zaplatilo. Jsou na tom stejně, jako úředník , který dělá 07.00 do 16.00 hodin. Jinak se úředníkům omlouvám, každá práce má svoje, jenom tímto chci říci, že si policista takto ničil zdraví. Aspoň měli tu výhodu odejít v 55letech do důchodu, dneska sloužit do 65 let, důchod asi až v 65 letech.Je jasné, že policista, který by sloužil ccc 45 let, má malou šanci se důchodu dožít. Stát se snaží, aby policista, hasič nic nedostal, důchodci aby vymřeli. Uvědomte si mladší kolegové, že cc cc 20 ti a více odslouženými roky, Vám ujel vlak, co jste studovali nebo se učili, již neumíte a přechod do civilu není snadný. Též zdraví je již horší než ve 2O ti letech. Výslužka je jenom sociální dávka, zdravotní si musíme platit, když nebudete pracovat. Mnoho kolegů odešlo od policie z důvodu arogance nadřízených, pak kvůli paskvilu. Na toto jsem se ptal psychologa při výstupu v Ústí nad Labem, divil jsem se, že toto doznal. Nechci házet plukovníky do jednoho pytle, ale dokud 10 plukovníků velí jednomu strážmistrovi, ne naopak, tak je to špatné. Na okresech, správách , policejním presidiu , MV plno nesmyslných tabulek. Tyto bych zrušil a početně na výšil stavy řadových policistů. Udělat reformu v této oblasti, zaplatit spravedlivě policisty na ulici, OHS, DS, SDN, řadové kriminalisty, policisty na OOP, techniky, sundat ten paskvil. Ten původní návrh tohoto paskvilu byl aspoň trochu spravedlivý. Dále zde čtu, že je zde úvaha, kdo sloužil před rokem 1989 vyhodit, sloužil komunistům. Může se stát, že přes noc vyjde nějaká novela a podobně, nám starším rentiérům odeberou sociální dávku , vše se v tomto bordelu, může stát.Pořád je nejistota, i v civilu, uvedl jsem zde též postih již v civilu, souběh dávky a renty při evidenci na Úřadu práce, nemocenské v zákonné době, poloviční valorizace, proti ní jsem se odvolal. Dostal jsem nic neříkající dopis od ministra, zamítnutí, prostě další diskriminace. Ničeho nelituji, pracuji v civilu, mám se dobře , ale za toho stavu, v jaké je policie bych se nevracel. Někdo namítne, proč jsem dále nestudoval , když jsem si přečetl kariérní řád, tak to v 44 letech pozbývalo smysl. Kolegové dejte na sebe pozor ve službě, vedoucí ve většině případech se Vás nezastanou, pevné nervy a zdraví, bývalý kolega por Marek z PČR Obvodního oddělení Česká Lípa.
  04.09.2007 23:28 Arnošt
 
Kdyby se konala soutěž o největší pánské přirození, tak by pan Langer s panem Topolánkem patřili k největším favoritům na vítězství.
  04.09.2007 21:47 kkk
 
Pro xyz. Tak co už ti došly argumenty, nebo jsi dostal od manželky večerku?
  04.09.2007 21:41 Pro provokatéra xyz
 
Souhlasím s C1. Všichni věděli dopředu kolik lidí se chystá jít do céčka. U nás osobně ředitel říkal kdo chce jít, ať jde, že lidí má dost. Teď má málo lidí a plácá to 150-ti hodinami. Já mám odslouženo 75 hodin. Zajímalo by mne, na koho jsem nadělával těch 73 hodin. Asi na ty papaláše z PP a ředitelství. Ale asi to nemá smysl tady řešit, protože veřejnost se stejně doví jen to co PP chce. Dnes tu vládne tvrdý kapitalismus s cenzurou státních složek. Budem muset zase počkat osm let než lidi dostanou rozum a zvolí opět sociální stranu.
  04.09.2007 21:45 kkk
 
Pozor na ty překlepy. AŤ nemá xyz moc práce s opravou.
  04.09.2007 22:16 klm
 
"y" a "i" jsou na klávesnici dost daleko od sebe na to, aby šlo o překlep. Navíc opakovaný. Fakt je, že nad některými příspěvky, stejně jako úředními záznamy a nedej bože písemnostmi pro OSZ jeden neví, jestli se má smát, nebo plakat.
  04.09.2007 22:19 Pavel
 
Dostanou rozum a zvolí Paroubky, Rathy, Grossátka, Škromachy a podobné? To si asi děláš prdel, ne? Co to má společného s rozumem?
  05.09.2007 20:26 Mirek
 
Neboj se, tak dlouho to trvat nebude. Počkej jen co budou další volby.
  04.09.2007 20:52 Ždímání lidí
 
NA KAŽDÉ PRASE SE NAJDE ŘEZNÍK.
  04.09.2007 20:31 C1
 
milovanou rodinou jsem myslel PČR viz. text nahoře
  04.09.2007 16:34 Drsňák
 
Už mě to taky přestává u té policie bavit. Jede to všechno od desíti k pěti. S problémem tzv. nucených 150 hodin, kde není zachován § 54 z.č. 361/2003Sb. (někdo si neustále plete běžný nápad TČ s mimořádným zájmem státu dle § 54) se nic nedělá. Jisté ředitelství to neustále porušuje viz. MŘ Brno. Pokyn pol. prezidia není směrodatný? Tak proč máme zbytečné drahé byrokraty na pol. prezidii?
  04.09.2007 17:00 petr
 
Máš pravdu. Mi jsme jen obyčejný špinavci, nepoctivci a zkorumpovaní darebáci, proto si nezasloužíme nic jen ten bič. Cukr se rozdává pouze na prezidiu a papalášům na ředitelstvích. Mi na ulici mužem dělat sebelépe, ale stejně je to k ničemu. Proto je možná lepší v dobrém to skončit, vzít výsluhu a jít dělat něco jiného. Zedník, když nedostane zaplacený, tak hodí lžíci do malty a odejde do hospody. Mi hodíme flintu do žita a pujdem, taky. Ti mladí cucáci to na té ulici nevytrhnou. Nám to taky trvalo řadu let než jsme se to naučili, aby s námi kdejaký drban nevyběhl. Oni to pochopí asi až tehdy, až začnou padat na ulici hlavy policajtu, jak v letech 1991 - 1996 (36 mrtvých, 241 těžce zraněných viz. HTPOS PČR MV) .
  04.09.2007 19:04 xyz
 
Pro Petra, když chceš nadávat, tak dávej pozor na hrubky!!!
např. mi = mně , my = my všichni atd.
Pro drsňáka: § 54 je otázka výkladu, mám však za to chybí-li lidi, musí někdo udělat i tzv. běžnou práci a využití 150 hodin není určitě v rozporu se zákonem . Jsi u policie pro lidi nebo jen pro peníze ?
  04.09.2007 19:45 pro xyz
 
Pro lidi tady byli policajti před rokem 89, teď je tady tvrdý kapitalizmus a když nezaplatíš nájem, klidně tě i s rodinou vykopnou na ulici. Nebo, že by tě ubytovali na policejním oddělení?
  04.09.2007 19:47 pro xyz
 
Ty jseš tady za Komenského,nebo co?
  04.09.2007 20:29 C1
 
Scházelo málo a v zákoně zústalo 300 hodin. No já nevím, ale s tím, že by měl člověk v obecném blahu zapomenout, že je policista slušný člověk, který má také odpovědnost vůči své rodině, dětem, kterým má věnovat svůj čas a řádně je vychovávat a to zamená býti také doma a když už ne, tak to alespoň kompenzovat nějakou tou korunou navíc, aby bylo doma " spokojeno ".

Prostě s tvým názorem XYZ nemůžu souhlasit - buď nemáš rodinu, jako tady onehdá jeden psal, že pro milovanou rodinu všechno obětoval včetně rodiny a byl to tedy blb, tenhle člověk a fanatismus nezná mezí, nebo pro tebe rodina a její blaho není důležité.
Jako policista rád pomůžu lidem, kteří to potřebují, ale pokud jsem v práci a je to tedy potřebné chci být normálně zaplacen.
Příplatek za svátky také jasně definoval náhradu za stav, kdy jiní lidí se např. na Vánoce radují a skutečně ty Vánoce prožívají, umějí si to kouzlo okolo pečení a zdobení náležitě vychutnat ( hlavně ženský ) a my policajti ve stejnou dobu, vyslýcháme přepadenou uplakanou ženskou, řešíme rvačku a pod. Příplatek za svátek byla tedy vždy satisfakce za absenci u Štědrovečerní večere a případně i u jiných méně významných svátku, kdy je ale ta moje rodina přeci jen doma oproti mě.

Takže přesto, že jsem toho napsal nějak již moc, důrazně říkám NESOUHLASÍM s XYZ, že nová doba, která dala do zákona 150 hodin zdarma je v pohodě a budem čekat, že při personálních problémech, které narůstají vinou kohosi nahoře, se to hravě zvládne třebas dalšími hodinami zdarma. Nemám zájem, aby krizi v BS, kterou vyvolali chytráci v parlamentu, odskákala moje rodina, tím že budu zdarma v práci, rodina mě neuvidí a závěrem z toho nic nebude ani finančně.
Vychcánku je u PČR dost. Do dnešního dne mám 124 hodin zadara a panáčkové z PP z momentálního vyhodnocení oficiálně sdělili, že v průměru každý policista odsloužil jen 2 hodiny přesčasů. Kde je tedy těch mých 122 hodin, kdo je má ?, komu jsem je předal, nebo spíš kdo si je přivlastnil ?
Takže čeho je moc toho je příliš a už jsem zase nasranej, takže končím.
  04.09.2007 21:05 sniper
 
xyz je známej provokatér, mění nicky jak na běžícím pásu...
  04.09.2007 21:20 pro xyz
 
Je vidět, že asi platově na tom nejsi špatně a osobní máš také vysoké. To se pak píšou takové pí... . Souhlasím s Drsňákem i s Petrem. Kdo si neváží dobrých policistů ofoukaných větrem a s nějakým tým šrámem ze zákroku, tak je utopista a jednou na to doplatí o i celý zdrbaný systém.
  04.09.2007 21:27 pro xyz
 
Jo ještě jsem zapomněl dodat. Já práci osobně dělám pro peníze. Musím živit rodinu, platit pojistky a stavebka. Vnitro mi byt zdarma nedalo a jídlo si musím taky platit sám. Jo vlastně dostáváme stravenky 30-ti korunové, ale 12,. Kč si musím stejně zaplatit.
  04.09.2007 15:14 ETŘ
 
Tak jsme plni očekávání co bude v budoucnu s ETŘ, které se nuceně zavedlo bez ohledu na klady a zápory, když jeho propagátoři jsou od válu.
  04.09.2007 18:16 Mirek
 
ETŘ není tak úplně špatný. Na SU už běží od začátku roku. Má ale dost vad, které až se vychytají, tak to snad bude dobrý. V té podobě v jaké je ETŘ dnes vyčteš méně informací jako ze ZISu 2000.
  04.09.2007 22:02 kkk
 
Já jsem z ETŘ spokojen. Jen to chce trochu doladit. Na těch menších okresech to chce novou techniku (PC) a zlepšit rychlost přenosu dat, protože to je katastrofa čekat 20 minut na ztotožnění osoby.
  04.09.2007 14:44 šaškárna
 
Tak vám taky srdečně děkuji za pěknou akci ZEBRA. Opravdu děláte z policistů cvičené opice navlečené do vest. Ubohost a bezduchost celého policejního prezídia.
  04.09.2007 15:04 marta
 
Já jsem se musel také zůčastnit a nestačil jsem se divit, co zase vymysleli. Tím , že budeme stát na přechodech asi nehodovost nesníží. Ne bo jo?
  04.09.2007 13:49 petr Novák
 
Já ti reknu kde, od jednoho z řidičů pánů náměstků na PPČR.Proto mě to zarazilo. Už jim neverím.
  04.09.2007 07:07 Pája
 
Pane ministře a Policejní presidente - POLICISTA BY MĚL LIDEM SLOUŽIT, ALE NÉ P O S L U H O V A T !!!!! Policista není převaděč neposlušných dětiček na přechodech, kde je mnohdy nucen trčet celé hodiny u přechodu jako " HYDRANT" . Nebo kašpar o kterého si každý pabl brousí nevymáchanou hubu a jazyk. Policista má být slušný ? Ano , slušný ke slušnému ! Strkat policistu se svázanýma rukama hulvátů, do prdele jenom v zájmu udržení si vašich pohodlných seslí je hnusné ! Můžete nám říci, kdy se policie a její vedení zasadili o omluvu ve sdělovacích prostředcích při nepravdivém nařčení policistů !
  04.09.2007 14:41 cirkus na přechodech
 
Naprosto souhlasím, dělat pitomce u přechodů aby se nové vedení policie zalíbilo je ubohé. Městská policie jezdí okolo autem a jen se směje-tohle je součástí reformy, tak sbohem komedianti.
  04.09.2007 21:54 kkk
 
Nejsem příznivcem takových akci, ale někteří řidiči jezdi jak hovada. Zrovna jsem vedl svého syna poprvé do první třídy. 50% řidičů malé děti naprosto ignoruje a vůbec je nepouští. To by chtělo zastavovací pasy a trochu jim poladit gumy i jednomu nejmenovanému náměstku ze SSčK. P.S. Ten prst neznamenal že jsi jednička, ale něco jiného.