Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  14.09.2007 23:24 Standa <PRAJZ@seznam.cz>
 
Mimochodem, držím palce všem, kteří se postavili feudalismu 21.století. Protože odmakat 150 hodin zadarmo je "robotou na panském"! A ta prej byla zrušena za Rakouska - Uherska Josefem II. A největší prdel je, že je to "pověceno" zákonem. A pokud bude někdo tvrdit, že odměna za tuto práci je zahrnuta v polatu, tak LŽE!!!
  14.09.2007 23:17 Standa <PRAJZ@seznam.cz>
 
Pánové, sem blbej celník, ale rád bych se zítřejší šou zůčastnil. Jen mi chybí hodina. Může mi jí někdo poslat. Díky moc
  15.09.2007 00:38 Poplatník
 
14,00
  14.09.2007 13:33 Totalita u police
 
Totalita u ozbrojené složky: ze strachu velí policisty do sobotních akcí a služeb a pak jim to napaří do 150 hodin.
  14.09.2007 14:00 total
 
Myslíš na den konání demonstrace (svobodného vyjádření názorů)
  14.09.2007 05:18 tom262
 
Vyjádření podpory příslušníků,kteří se nemohou dostavit na demonstraci dne 15.9.07 v Praze a jsou veleni do služby.


Policisté a hasiči, kteří jsou v tento den veleni do služby ve 14.30 hod. v rámci možností, vyjádří podporu zapnutím "výstražných světel" na 30 vteřin jak z důvodů podpory demonstrantů, tak z důvodu vyjádření solidarity a vzpomínky na kolegy, kteří zemřeli při výkonu služby a kterých je již přes 100 od roku 1990.
V tuto dobu si jejich statečnost na Staroměstském náměstí připomeneme minutou ticha. Bylo by dobré, kdyby jste tak kolegové v tuto dobu ve všech bezp. složkách učinili taktéž. Pro ostatní, kteří se nemohou tímto způsobem vyjádřit, platí připnutí žluté stužky na uniformu a taktéž minuta ticha za kolegy.
Kdo je velen na dopravní akci a nebo jinou bezp. akci s úmyslem nezúčastnit se demonstrace, ať sám zváží tento den, jako den bez represe a vše vysvětlí občanům. Při minutě ticha v určenou hodinu dbejte na to, aby jste neměli pokrývku na hlavě. Stužky doporučujeme připnout pod výložky na levé straně, nebo u pracovního oděvu pod levou kapsu. U celní správy, JS a vězeňské služby platí totéž.


Všem kolegům, kteří takto vyjádří podporu a zároveň vzpomenou na ty, co zde zanechali své rodiny za VV UBS vzdáváme svůj dík
  14.09.2007 14:26 bývalý
 
Udělám to taky a doporučuji to i všem, kteří už jsou v civilu, zejména s tou stužkou. Víme své, jde nám taky o určitou společnou věc.
  13.09.2007 21:53 Nebezpečí 1 stupně
 
Opět přichází nebezpečí podrazu ohledně výsluh a jejich snižování a na omezenou dobu. Nemáte někdo bližší informace, rozhodně se držím hesla důvěřuj, ale prověřuj!
  13.09.2007 22:02 Mirek
 
Stanovisko k fámám - 13. 09. 2007

Stanovisko k některým fámám ve vztahu k zákonu o služebním poměru

V poslední době se k některým již notoricky známým pověstem, jež kolují mezi příslušníky bezpečnostních sborů jako „zcela zaručené“ informace o úpravě výsluhových nároků, přidaly fámy další. První z nich se týká údajného zdanění výsluhových nároků, respektive odchodného a výsluhového příspěvku. Ke zdanění má dojít v souvislosti s přijetím nových zákonů, jimiž se má realizovat reforma veřejných financí.

Srovnejme tuto informaci se skutečností. Návrh zákona o stabilizaci veřejných rozpočtů, který byl schválen Poslaneckou sněmovnou Parlamentu České republiky v části první, věnované změně zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, neobsahuje jakoukoli změnu ustanovení § 4 odst. 1 písm. o), jímž jsou od daně osvobozeny výsluhové nároky příslušníků bezpečnostních sborů.

Druhá fáma se týká zjišťování průměrného měsíčního služebního příjmu, který se uplatňuje při poskytování služebního příjmu ve zvláštních případech podle § 124 zákona o služebním poměru, například při čerpání dovolené nebo služebního volna. Mezi příslušníky se hovoří o tom, že se průměrný služební příjem zjišťuje tak, že se za základ bere odsloužená doba v rozhodném období, včetně služby přesčas, za níž se podle § 112 odst. 2 zákona o služebním poměru neposkytuje služební příjem.

Nyní srovnejme platnou právní úpravu. Z ustanovení § 95 odst. 4 zákona o služebním poměru vyplývá, že „Zjišťování a používání průměrného služebního příjmu je upraveno zvláštním právním předpisem.“. Tímto zvláštním předpisem je zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Jeho ustanovení § 353 stanoví, že průměrný služební příjem zjistí bezpečnostní sbor z hrubého služebního příjmu zúčtovaného příslušníkovi k výplatě v rozhodném období a z odsloužené doby v rozhodném období. Za odslouženou dobu se považuje doba, za kterou příslušníkovi náleží služební příjem. Dojde-li ke zúčtování služebního příjmu za službu přesčas v jiném rozhodném období než v tom, ve kterém byla tato služba vykonána, zahrnou se do odsloužené doby také hodiny služby přesčas, za které je poskytnut služební příjem.

Z uvedeného je tedy zřejmé, že nemůže docházet ke snížení průměrného měsíčního služebního příjmu v důsledku zahrnutí neplacené služby přesčas do odsloužené doby v rozhodném období.

JUDr. Petr Tomek, místopředseda NOS PČR
  14.09.2007 16:24 Zbyněk
 
Opatrnosti není nikdy dost, a panu Tomkovi to může být jedno, protože je od února v civilu.
  13.09.2007 08:59 Miras
 
Pro Marek:

Neni skoro žádná inflace, tudíž není potřeba valorizace v dosavadní výši. Takhle to vysvětloval jeden vysoký hodnostář a něco na tom je...
  14.09.2007 11:15 malovenkovan
 
Zase jeden z hodnostářů, co je mimo nejen v policejní práci, ale i v ekonomice státu. No, nepřekvapí, prostě mimo realitu - policejní hodnostář....
  12.09.2007 22:45 ppeppe <ppeppe@seznam.cz>
 
http://parada.txt.cz/obrazky/thlava_hl_motiv.jpg

Tento obrázek, který jsem dostal myslím hovoří za vše.
  13.09.2007 01:47 V mládí
 
jsem se učil hrobařem, jezdit s hlínou, jezdit s trakařem, kopat hroby byl můj ideááál ... :))
  12.09.2007 20:29 por.Marek Ladislav <Ilona.markova@volny.cz>
 
Zdravím všechny bývalé kolegy, přečetl jsem si reakci na můj názor, nikomu ho neberu, přečetl jsem si www.policista.cz, mne nikdo nemusel vylít, spíše jsem byl plukovníky přemlouván, ať zkušený policista neodchází, za těchto podmínek se nedá sloužit, kdo mne uráží, ať se aspoň představí, zda je skutečně policista, nebo provokatér,řekl jsem a vyjádřil, jenom co jsem zažil.Ničeho nelituji, mám slušnou práci, dobře placenou, říkají mně pane Marek. Věřím tomu, že se do budoucna dožijí policisté, hasiči a další spravedlivého zákona. Mne zajímá, zda bude demonstrace, a další demonstrace, protože nás rentiéry stát též sprostě okrádá, co jsem uvedl, to je jenom zlomek, co jsem zažil, samá negativa, doufám, že budou platy pro policisty a další. Přeji příjemnou noc, pro kolegy, dejte na sebe pozor, nikdo Vám nic nedá, při ztratě zdraví a života, nikdo se o Vaši rodinu nepostará, stát vůbec ne,. vím o čem je řeč, zdraví bývalý kolega por Marek.
  12.09.2007 21:07 Jenda Benda
 
Tedy "pane Marek", jestli jste psal zahajovačky a usnesení stejným stylem jako své příspěvky tady, to museli na státním smíchy uchcávat. Tak pěkná, navazující a smysluplná "souvětí" se hned tak někde nevidí.
  13.09.2007 07:38 Chytry z Nitry
 
Máš mé sympatie.
  13.09.2007 09:31 Polda C1
 
Specifický ( " čárkovitý, heslovitý " ) projev nic nemění na tom, že má v těch jeho řádcích bohužel pravdu.
  13.09.2007 15:45 to je jedno
 
Marku !, řekni jim rovnou, ať nejsou tolik naivní, ti co ještě vydrželi, že se něco zlepší. -:))))
  13.09.2007 18:57 sniper
 
To je na těchto fórech normální, na Tvůj příspěvek reaguje nejspíš jeden duševně chorej magor, kterej akorát mění nicky...
  12.09.2007 18:36 SCPPUL <SCPPUL@seznam.cz>
 
Vážený pane ministře,
chtěl bych se Vás tímto zeptat, jak je možné, že je mě a některým mým kolegům sloužícím u ciz. policie bráněno, zůčastnit se výběrového řízení a to jen z toho důvodu, že by " údajně něměl kdo sloužit" na hranicích do konce roku. Přitom se s těmito lidmi, tedy i se mnou, od nového roku již nepočítá. Rád bych se zúčastnil výběrového řízení, ale jen proto, že nabubřelý a arogantní pán Babičík ( záměrně píši bez hodnosti a titulů) ze SCPP PČR Ústeckého kraje vydal pokyn, že jen ON je ten, který má personální pravomoc podepisovat písemnosti týkající se přestupů či jen výběr. řízení, je mi defakto znemožněno se jen pokusit účastnit výběr. řízení, neboť výše uvedený nikomu z ciziny nic nepodepíše. Každý u něj pohořel a vynaložené úsilí, čas a peníze šli vniveč. Navíc se u nadřízených rozmohl fenomén záměrně psát služ. hodnocení max. DOBRÉ, což na výběrové řízení prostě nestačí.
Chtěl bych se Vás tedy závěrem ještě zeptat, jak má v praxi fungovat karierní řád a policie jako taková, když samotní policisté jsou diskriminováni.
Děkuji za odpověď.

PS: Nový sl. zákon je věru mocná zbraň ...
  12.09.2007 19:19
 
Kolego, překopíruj dotaz do sekce "Policie ´CR, hasiči", tady Ti IL neodpoví.
  13.09.2007 21:58 Honza
 
ano, musíš dotaz dát do sekce VOLNÉ, tam p. Langer odpovídá...Honza
  13.09.2007 22:32 kavak
 
Karierní řád ... Ivana Langra ,,,
  12.09.2007 18:26 Devastace policie
 
Langer dělá jenom to co praktikuje ve vládě ODS. Čili bohatým stále přidávat a z chudých dělat ještě větší dojné krávy-viz reforma financí. Jednoho dne se ale ucho u policie utrhne a zůstane tu sám s těmi přisluhovači a manažéry.