Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  12.10.2007 11:59 Martin
 
Pro "velky" uspech naborove akce "Hledam partaka" prisla i druha "velice uspesna" akce "Hledam partaka 2". Myslim, ze bych mel nazev pro treti takovou "akci" a to "Hlupaku najdu te???" Je o tom i jedna takova hodne vesela pisen :D . BTW. Fascinje me, jak se VYBEROVE rizeni zmenilo v zoufaly NABOR :D
  12.10.2007 12:20 §
 
... a místy i sběr...
  12.10.2007 16:54 jarda
 
Nábor? Náhon? Je jedno, jak se to nazve, stejně je to k ničemu. PČR spěje k záhubě, to je snad jasné. A o to přeci jde, né? Alespoň současné vedení MV a PP dělá pro záhubu vše. Jen počkejte, občané, však vy ještě rádi budete vzpomínat na VB!
  12.10.2007 17:09 migrace
 
Chudáci nastupující až pochopí do čeho vstoupili okamžitě vystoupí a to i za jízdy.
  13.10.2007 06:23 Anděla
 
Není ničím neobvyklým, že dotyčný nováček od sboru odejde ještě před nástupem na ZOP. A hodně odchází ještě do 3 let či prostě neudělají služební zkoušku. Myslím, že to co se p.Langerovi podařilo za tu krátkou dobu co je na Vnitru nemá nikde obdoby. No možná snad v nějaké banánové republice kdesi v Africe :-(
  12.10.2007 11:44 Zavření úst politické moci
 
Předložte na jaře 2008 mediím kopie daňových prohlášení za rok 2006 a 2007, tam je vaše reálná mzda. Totéž možno najít ve výpisu SSZ.
  12.10.2007 11:23 Martin
 
Hezke stranky. Vzdy se tu dobre pobavim i rozcilim na "nevedomosti nezucastnenych". Jen je treba dodrzovat pravidla etiky vyjadrovani,at stranky neupadaji. Pan Langer je spatny clovek na spatnem miste ve spatnou dobu. Nema to jednoduche ale snazi se. Nevrim, ze by kdokoli jiny tak rychle dokazal to co on. Ja jen cekam, kdy nam policistum prijdou jako napr. "o povodnich" na pomoc vojaci pro nedostatek lidi pro vykon :D. Myslim, ze pan Langer bude co nevidet v situaci, kdy nebude mit ani moznost "dustojne" odejit ze sveho postu :D. Tak mu drzme palce,at mu to vydrzi :D
  11.10.2007 19:52 konflikty
 
Jsou to darebáci a křiváci, jak to vysvětlí lidem kteří mají 10-15 let a postaví je čelem ke zdi. Z toho budou velké nepokoje!
  11.10.2007 18:00 Příslušník-sluha
 
Jak udržejí ten zbytek schopných příslušníků, když se proslýchá, že budou brzy ,,nějakým způsobeb" omezovat zákonem dané výsluhy...??? Nevím, co je pravda a co jim projde..., ale hrozí: (stropy výsluh-to bych pochopil..., časové omezení výsluh na 5, nebo dokonce jen na 2 roky a dost, nebo zdanění výsluh...). Tímto by neušetřili, ale spustili anarchii služby na ulicích a ve věznicích. Nerad rozhlašuji nepodložené zprávy, ale co je dneska pro příslušníka jisté...? Kdo o tom něco víte, uveďte co se chystá na pravou míru...
  11.10.2007 18:23 Pavel
 
No každopádně se příští rok někteří z vás dočkají změny paskvilu 361,ale jestli k lepšímu?.....Když vládní koalice připravuje balíčky dalších reforem č.2 a 3. Taty u tohoto s.r.o. si nejsi jistý ničeho.
  11.10.2007 19:21 Jo
 
Od roku 2009 máš nový zákon. Jaký? Nu a kosmetické změny v r. 2008? Ví Ivan.
  11.10.2007 14:54 :-)
 
jak ivanek setri. podivejte se na strukturu MV. a to zustanu pouze u funkci namestku - ibanek ma 4 namestky a kazdy z techto namestku ma svoji kancelar namestka kterou mu spravuje jeho reditel kancelare :-)))))) juchuuuuu
  12.10.2007 17:53 svrab a neštovice
 
Darebáci kteří kážou vodu a pijou víno ! ! !
  11.10.2007 09:43 alan
 
Nebudu se ptát přímo MV Langera, protože by stejně odpověděl vyhýbavě a úlisně, ale přesto by mne zajímalo, zda pokračuje v dalších dílech své černé knihy policejních hříchů a zda se mu ještě vejde do kufru svého služebního vozidla.
Pro zajímavost uvádím jeden příklad z vašich závěrů v této knize :
Závěr: Je třeba se zamyslet nad otázkou, jací lidé u policie pracují a jak
je možné, že lidé se sklony k násilí a rasismu mohli být vůbec do řad policie
přijati. Vždyť to mají odhalit psychotesty a jiné prověrky. Když už k takové
excesu dojde, je pak jedinou možností vyvodit rychle u takové osoby pracovní
a případnou trestní odpovědnost. Takoví nemají mít u policie žádné místo.
Otázka sebevražd je pak hlubším problémem a souvisí mimo jiné s tím, že
práce u policie představuje velkou odpovědnost, nemalé fysické a psychické
vyčerpání a často si žádá ústupky jak ze strany policistů, tak i jejich
nejbližších. Ale finanční ohodnocení a další pracovní podmínky těmto
požadavkům příliš neodpovídají.
A co jste proboha udělal vy. Ještě tento stav prohlubujete. Bylo by lépe, kdyby jste již šel dopryč.
  11.10.2007 11:56 ...a je to.
 
...prostě vystuduj ODSácký VUML - www.cevro.cz - který vede Ivan a budeš i ty u vnitra v poho .-)
  12.10.2007 13:10 Polda 33
 
Pro Hmmmm
Velmi pěkně a především pravdivě si to vystihl, ale ten pán co se nahoře směje si bude stejně mlít tu svojí pohádku o spokojených příslušnících BS.
  11.10.2007 09:16 Nestěžujte si
 
Stěžujete si neprávem, podívejte těch výhod, které vám p. ministr přinesl s novým zákonem - o týden delší dovolená, vyšší platy, kariérní řád, opravil služebny atd. Tak co ještě víc chcete? Dělá a udělal pro policii co mohl. Prestiž a spokojenost příslušníků stále stoupá tak už si prosím vás nestěžujte.
  11.10.2007 10:16 Espozito
 
Budem se držet této ironie a říkat, jak jsme spokojeni, ať to nekazíme, když je to tak optimálně rozjeté.
  11.10.2007 11:30 Polda 33
 
Docela dobrá ironie.
  11.10.2007 11:45 klady
 
Přišel jsem novým zákonem o rehabilitaci mimo jiné!
  11.10.2007 15:07 Pavel
 
Ty jsi buď civil,který o paskvilu 361 a jeho dopadech v praxi ví úplný h.ovno,nebo kancelářskej,nebo lama,ale jedno z toho určitě.
  11.10.2007 15:31 ......
 
aaa
  12.10.2007 11:03 Martin <spenat@tiscali.cz>
 
To se musim zasmat, kdyz tu tyhle radky. Takhle to Ivanek preferuje na "venek". Skutecnost je takova, ze platy se SNIZILI, dovolena je 1den delsi nez ma radovy obcan (brano pro lidi se smenym provozem) a karierni rad je jen hezky nazev pro NIC. Kariera se sklada stejne jako drive ze zadosti o prelozeni na jine sluzebni misto :D ooooo jaka novota:D (v podstate na zarazeni nema nic podstatnejsi vliv). Pretiz???? Neznam jedineho kolegu, ktery by byl hrdy na to,ze je policistou, je pravda, ne kazdy se za to stydi. Je mi lito lidi, co veri vsem mediim....
  12.10.2007 11:24 hmmmm
 
1) nový zákon nepřinesl ministr, byl schválen a několikrát novelizován již od roku 2003

2) o týden delší dovolená není, stačí se podívat na příspěvky příslušníků nejen zde

3) vyšší platy těžko, vyšší služební příjem dejme tomu, ale reálný plat je nižší, opakuji nižžžžšššššííííí

4) opravil služebny? Copak to je odměna? To by snad mělo být automatické a služebny jsou vizitkou státu, víc není třeba dodávat.

5) prestiž a spokojenost příslušníků stoupá? Kdeže?

6) jsou zrušeny příplatky za soboty a neděle

7) jsou zrušeny přípatky za noční služby

8) zrušeny příplatky za službu ve státní svátky

9) jsou zrušeny hodnostní příplatky

10) max.se využívá 150 hod. služby zdarma (zadarmo ani slepice nehrabe)

11) rehabilitace jsou okleštěny pouze po 15 letech služby a ne již pro kolegy s věkem nad 40 let

12) úbytek administrativy a byrokracie - hmmm, tak možná vize české televize

13) kariérní řád a postup - stačí se podívat na poslední vyjádření AI (Amnesty Int.) o "jistotě" kariérního postupu u bezpečnostních složek

ale pokud chcete debatovat, tak k věci prosím a ne báchorky, děkuji
  29.10.2007 10:10 B.Dark <B.Dark@seznam.cz>
 
Tebe bych nechal sloužit v řadách policie sloužit a už po týdnu by jsi poznal jak si nevidíš do huby a jaký jsi idiot!!!
  15.12.2007 18:59 .?
 
Jsi pod drogama?
  11.10.2007 00:09 bumerang
 
Nikomu z vedení nevadí odchody, spíše jim vadí, že možná budou muset zpracovávat přebujelou administrativu, kterou sami vymysleli. Správní vyhoštění 70 - 80 listů, to je chuťovka. Tomu to se již dnes cizinci smějí, jak je bolí ruka z cca 25 podpisů, ale ani prostřednictvím tlumočníka nerozumí ničemu a správní orgán pomalu také ne. Jen tak dál, administrativa není mazivo, ale písek do soukolí policie. A to se již vůbec nezmiňuji o podjatosti správních orgánů - policistů, které toto řeší po honičkach, napadení, ppřp. urážkách, některými předvedenými cizinci.
  10.10.2007 20:34 svoboda
 
Klucí tak jsem to podal po 12 letech. Držím palce.
  11.10.2007 20:37 taky civil
 
A já to podal po 13 letech...
  12.10.2007 11:08 Martin
 
"Zavidim" ti chlape :), snad se take dockam. Zatim me "zastituje" prechodna doba, snad se take dockam :)