Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  11.12.2008 21:05 ivan
 
Vážený pane ministře,

už jsem Vám psala a posílala i odkazy na youtube a na jiné stránky, abyste se podíval, že policejní zásah proti obyvatelům Janova a proti aktivistům Dělnické strany byl neadekvátní !!Posílala jsem Vám i fotky z 18.10.2008 z Janova, kde byli romští aktivisté ozbrojeni mačetami, noži, připevněnými na násadách od koštěte, tyčemi, klíči od aut a jiným nářadím, které nemělo rozhodně sloužit k opravě aut anebo k zametání chodníku. Pročpak to ?? Proč se ti "mírumilovní" Romové ozbrojili takovými věcmi, když nikomu nechtějí ubližovat a chtějí jenom diskutovat ?? Naproti tomu, aktivisté, kteří přišli do Janova na protest, ozbrojení nebyli, našlo se mezi nimi všeho všudy 1 boxer a myslím, že 2 nebo 3 tyče nebo pálky. Ono je lepší zasahovat proti neozbrojeným náctiletým než proti "romským gorilám",které jsou až po zuby ozbrojené, viďte ?? Jak jsem Vám už psala, tato otázka se mne osobně dost dotýká. Bydlím v takové podobné čtvrti už 19 let a můžu říct, že toho mám akorát tak plné zuby, protože jsem byla několikrát takovými "mírumilovnými" Romy napadena bez důvodu, taktéž moje rodina, moji přátele a moji známí. Váš okouzlující úsměv a lehkost Vaší komunikace s nadsázkou je opravdu super a skvělá, ale to bohužel obyvatelům Janova moc nepomůže a taktéž to nepomůže ani nám všem ostatním. Jak by se Vám líbilo, kdybyste šel po ulici, aniž byste zadal jakoukoliv příčinu k napadení a tam by na Vás šest výrostků pokřikovalo jiné různé hanlivé výrazy, které se ani nedají opakovat, od dámského přirození až po ty jejich výrazy, asi tak nějak a kdybyste se na ulici nikde nedovolal pomoci, protože najednou všichni, co jdou kolem jsou hluší a slepí. Co byste dělal na takovém místě ?? Já Vám řeknu, co byste mohl dělat, mohl byste jedině vytáhnout zbraň a říct jim, at Vás nechají v klidu, pak byste měl respekt. Ale co by dělal člověk, který žádnou zbraň nemá ?? Můžete se snažit jim ukázat, že nemáte nejmenší chuť se s nimi pustit do konverzace, pak je naštvete ještě víc a pustí se do Vás. Můžete jím ukázat, že na ně kašlete a že si jdete svojí cestou, ale to je taky naštve, protože si jich nevšímáte. Nebo se s nimi můžete pustit do potyčky, pokud máte alespoň černý pásek Aikida nebo nějaký kurs kung-fu, karate, aj. sebeobranných kursů. Můžete mi říct pane ministře, jak chcete, aby lidé této země v klidu pracovali, když nemají klid ani na ulicích a ani doma, ve svém soukromí, které zajišťuje i listina práv a svobod?? Když tito "mírumilovní" Romové tancují a zpívají nebo se baví 3x - 4x do týdne, do rána, do dvou do čtyř hodin, at už na hřišti pod balkonem anebo u nich doma slaví narozeniny, když grilují na balkoně a Vy jste si zrovna pověsil prádlo a když se ozvete, tak Vám naskáče celá dvacetičlenná rodina do bytu a braňte se proti nim, zavolejte policii, která přijede po dvou až třech hodinách, když už je klid a není co řešit. Co s tím uděláte pane ministře?? Budete se dál na to dívat a usmívat se a brát všechno na lehkou váhu a s nadsázkou?? Jak by bylo Vám, kdyby Vám tito "mírumilovní" Romové ukopali Vašeho syna skoro k smrti a kdyby ležel 3 týdny na lůžku na Áru v bezvědomí a kdyby se z toho jen taktak dostal, tak by se to všechno opakovalo znovu a Váš syn by skoro umřel?? Co byste dělal?? Já myslím, že byste se tak moc hezky už neusmíval...:o( Je fajn mluvit o tom z ministerského křesla někde od stolu a v teple kanceláře?? Myslím, že byste toho moc udělat nemohl. Mohl byste si pořídit zbraň a tu "mírumilovnou romskou menšinu", co umlátila Vašeho syna skoro k smrti odstřelit, ale to by nemělo řešení. No možná ano, sociálka by ušetřila na dávkách a sběrny kovu by neměly takovou tržbu a hlavně byste si vynutil respekt a příště už by Vás nikdo nezastavoval, Vašemu synovi by to sice moc nepomohlo, protože by byl postižený a Vy byste se na něho díval každý den po celý život, ale měl byste alespoň pocit zadostiučinění. Anebo byste mohl pozvat své přátele motorkáře, kteří by jim řádně domluvili a už by se to neopakovalo, pak byste měl klid Vy i Váš syn, protože tito "mírumilovní občané" by si potom už dali na Vás pozor, věděli by, že máte přátele na lepších místech. Anebo byste pozval aktivisty dělnické strany, kteří by ukázali, že se nebojí a že když něco, takže budou stát za občany této země, za občany Janova, kteří mají stejná práva jako romská menšina, ale kteří se jich nemohou domoci, protože vláda na ně kašle a místo, aby se jich policisté zastali, tak po nich stříkají vodním dělem. Řekněte mi prosím pane ministře jaký je rozdíl mezi bílým rasismem a černým ?? Když Rom řekne " ty k**do jedna bílá zk*rv*ná, já tě zab*ju až z tebe bude krev sříkat" anebo " ty sv*ně jedna bílá, já tě roztčt*rtím zaživa", jak je vidět z různých videií na youtube, tak to není rasismus?? To není rasismus, protože to řekl Rom?? Jak byste se zachoval, kdyby do Vaší kamarádky kopaly Romky a nadávaly ji tam a dávaly by jí různá jména, viz výše uvedená. Díval byste se na to a dělal, že svojí kamarádku neznáte anebo byste se na ni vrhnul a přikryl jí vlastním tělem a postavil se takovým krásným "romským dívkám, plnoštíhlé postavy",kterých je 5,když Vy sám vážíte 52 kg a riskoval byste tím i vlastní zdraví ?? Těch případů je mnohem víc, ale lidé se bojí mluvit, protože nemají zastání u policie a když vypovídají, tak je známí Romů zase zastrašují jako svědky. Dokonce i samotní policisté, kteří svědčili u soudu, utíkají od policie a mění trvalé bydliště i telefony, aby je tito "mírumilovní" Romové náhodou nezastihli doma nebo na mobilu. Vím moc dobře o čem mluvím a není a nebyl to jenom jediný případ. Jestliže stát nedokáže zaručit bezpečnost všem obyvatelům stejně, pak si obyvatelé vynutí tu bezpečnost sami !! Pak lidé sami vezmou spravedlnost do svých rukou a sjednají si nápravu jinou cestou. Pak budou vznikat takovéto, podle Vás,extremistické skupiny, domobrany a jiné další různé skupiny obranného charakteru, pokud s tím stát něco neudělá, to je snad pochopitelné, ne ?? Jestliže někdo žije v tomto státě, tak by se měl řídit jeho zákony a dodržovat je a ne, že jedno etnikum bude mít výhody jen proto, že má trošku tmavší barvu kůže. Jak je možné, že Čechům nevadí ani Vietnamci ani Ukrajinci?? Taky určitě dělají různé potíže, ale ne tolik jako romská menšina. A tím, že jim ustoupíte a přistoupíte na jejich požadavky, tím si jenom pod sebou podřežete větev !! Když uvidí, že Vás mohou vydírat a že Vy jako vláda jim na jejich nesmyslné požadavky přistoupíte, pak už nikdy, už nikdy nebudete mít respekt, nejen u této romské menšiny, protože uvidí, co si mohou dovolit, ale nebudete mít ani respekt u obyčejných řadových občanů jako jsem já. Myslím, že píšu každému z duše a že nazývám věci pravými jmény. Jestliže práva a zákony, tak pro všechny stejné, at je ten člověk bílý nebo černý, žlutý nebo fialový!! Jestliže někdo zdemoluje byt a dostane jiný, nový, když člověk na byt čeká 3 až 8 let a nemůže si ho pořídit, protože nemá peníze, tak tomu říkám nehoráznost !! Jestliže někdo napadne člověka a není za to potrestán, když mu zbůsobil újmu na zdraví, jak na těle, tak i na duši, tomu říkám nespravedlnost a zbabělost !! Pane ministře měl byste se na to podívat i z jiné strany, ze strany obyčejného člověka, řadového občana, který nemá žádné výsady a výhody, který nesedí tam někde v parlamentu, který chodí každý den do práce a chce mít klid a bezpečné ulice, aby se po nich nemusel bát chodit. Jestliže Romové chtějí emigrovat do Kanady, tak jim v tom prosím nebraňte a vyhověte jejich požadavkům o emigraci. Kanada je velká, je tam hodně krásných lesů, dost dřeva na sruby. Volnost a svobodu tam budou mít určitě taky. Řeky jsou tam plné lososů a zvěře je tam také učitě dost. Určitě od kanadské vlády dostanou i větší podporu než u nás. Jenom bych ještě uvedla, že pokud by emigrovali, tak by už neměli žádný nárok na byt a podporu při eventuelním se vrácení nazpátek do České republiky. Mají svobodnou vůli, stejně tak jako my, jestliže někdo emigruje ze svobodné vůle, je to jenom jeho rozhodnutí a nikoho jiného. Kdybych se rozhodla emigrovat já a prodala svůj byt, tak by mi ho taky určitě nikdo nevrátil a neměla bych ani nárok na jiný další a dokonce nový. To, co teď předvádějí Romové, tomu se říká v právnické mluvě vydírání a zastrašování !! Teď už záleží jenom na tom, jestli se tahle vláda nechá zastrašovat a vydírat anebo si sjedná pořádek a ukáže, že stojí za právy většiny obyvatel České republiky. Sjednejte si pořádek a nenechte se zastrašovat a ani vydírat!! Neustupte nátlaku romské menšiny a ukažte, že stojíte alespoň za něco a že jsme Vás nevolili nadarmo !! Děkuji za všechny, jichž se to dotýká.

Zatím
  17.10.2007 17:38 1,5%
 
NEZOUFEJTE MÁ BÝT HŮŘ-TŘEBA VALORIZACE 1,5%, STRAVENKY ZA 10 KČ.
  18.10.2007 12:23 Cheche
 
Žádný papír a pryč, jen bi, bič, bič boží.
  19.10.2007 14:37 pepa
 
Stravenky za 10. To si vlastně polepším. Do civilu nejdu, zůstávám. Důvodem jsou stravenky.
  17.10.2007 17:37 bič a papír
 
Tady je to samý provokatér, jinak se policista, který zažil spadnutí na pevnou zem po nabytí 361 pozná!
  18.10.2007 00:29 bič a pryč
 
Příteli v první řadě se zamysli, čí jsou to vlastně stránky. Velmi rychle pak dojdeš k poznání, že zde je to jen taková výlevka názorů. Nic víc tady nehledej a hlavně nezapomeň spláchnout.
  18.10.2007 12:21 Provokatér
 
Proto jsem za starého zákona odešel, abych spadnutí nezažil.
  17.10.2007 08:56 Daňový poplatník
 
Zejména policisté prosím přestaňte tady už kuňkat a zesměšňovat se. Proč ? Protože jak pan ministr Langer slíbil, tak nikdo nebude mít za tento rok méně, jako loni. A pokud víme, tak ti co mají méně, tak dostávají docela pěkné odměny 30-40 000,-Kč. Tak toho nechte. A ti co mají nejméně musí počkat, aby si taky něco odsloužili a pak taky budou mít. Jako daňový poplatník si přeji, aby jste někteří méně kvákali a začali více pracovat.
  17.10.2007 14:05 mi.bo
 
Jak může být někdo tak hloupý.Buďto jsi provokatér,nebo totální debil.Na ty své bludy jsi přišel jak?Asi budeš Ivanova pravá ruka.
  17.10.2007 17:25 brepta
 
To je vůůůl, kaviárové tousty.
  17.10.2007 18:24 sniper
 
Ty nejsi daňovej poplatník, tak toho nech! Buď jsi vylezl z kriminálu, nebo jsi v lepším případě na pracáku nebo sociálce...
  18.10.2007 03:58 jarda
 
Zapomněl ses podepsat "Langer".
  18.10.2007 04:02 jarda
 
Pro ... : A kdy tedy vlastně pracuješ, když studuješ už druhou Univerzitu?
  18.10.2007 07:13 Civil
 
Pravda se vám nelíbí, kreténi, co?
  18.10.2007 08:17 mibo
 
To civil:další debil na scéně.Komplexy,to jsou svině,že?Až budeš schopen udělat pár kliků,sedů a lehů a uběhnout pár metrů v kuse,tak si to můžeš přijít vyzkoušet a ukázat jaký jsi borec.
  18.10.2007 09:20 ...
 
kdy pracuji? Studium jsem lepil ze svých dovolených, místo toho, abych se flákal jako ty.... tak pokud chceš někoho poučovat a rozumovat, začni laskavě od sebe
  18.10.2007 16:18 Daňový poplatník
 
Chytří pánové až budete mít čas a přestanete být vulgární, tak se občan taky podívejte na Vás služební intranet. Pak uvidíte, že mám pravdu!
  18.10.2007 17:14 Pro daňového poplatníka
 
kterým jsme i my, policisté: služební intranet je sice hezká věc, ale co je psáno, není ve státní sféře dáno. To jsou životní zkušenosti. Odměny v řádu 30-40.000,-Kč? Kde jste k této báchorce přišel? Nedíval jste se náhodou na finančním oddělení na výplatní lístky s odměnami okresních ředitelů? Pak bych tomu i věřil. Za letošních 9 měsíců jsem v propadu 15.000,-Kč čistého, odslouženo mám 12 let, VŠ a další studuji a výsledky oproti loňskému roku mám větší. Takže už to prosím Vás nehulte a jděte se vypotit.......
  16.10.2007 22:30 pro Akademika
 
Nehraj si tady na Komenského,nikdo na to není tady zvědavý.Do vysokoškoláků tady nikdo nerejpe,každý je strůjcem svého štěstí,tady jde o to,že vysokoškoláci už padají oknem,ale v přímém výkonu už skoro nikdo není.
  16.10.2007 22:40 Úměra nepřímá
 
Čím více ekonomů ve společnosti, tím horší ekonomika státu, i když tato prý vzrůstá. Rozumíte tomu, já ne, jsem asi úplně blbej a politici jsou rádio. Je čas Českou republiku přejmenovat na republiku Bohnickou, nebo Dobřanskou.
  17.10.2007 17:06 hmmm
 
zajímavé konstatování.... Nás je přes 50 vysokoškoláků v přímém výkonu na útvaru a dalších 60 středoškoláků VŠ studuje dálkově. Ze kterých oken že to padáme? Rád bych se na ně podíval z té ulice ty experte....
  17.10.2007 17:20 pro hmm
 
Jen by mě zajímalo, co jste vystudovali? Určitě to jsou ty rychlokvašné tříleté bakalařské, s návštěvou jednou za měsíc , v Budějovicích někde v lese, nebo jím podobné obory socialní pedogogika. To máme ale sociální odborníky u policie, ŽE ?
  17.10.2007 18:55 pro ubožáčka
 
Jseš jenom závistivej chudák, kterej bude do smrti nula, tak tady aspoň nadáváš na vysokoškoláky, viď? Všem rozumnejm lidem jseš jenom a pouze k smíchu...
  18.10.2007 00:01 ...
 
Logicky. Nepůjdu studovat medicínu, když jsem polda. Na právnické fakultě mi nikdo denní studium nepovolí a dálkově nelze. Nejblížší obor, který využiješ pro tuhle práci je např.soc.pedagogika. Jestli ovšem vůbec víš, co to sociální pedagogika je. Obávám se, že nevíš nic a umíš druhé jen pomlouvat. Navíc na rozdíl od tebe máme rodiny, které musím i při tom dálkovém studiu živit, ale to ty nepochopíš, umíš jen kydat a pomlouvat, protože sám jsi neschopný a nula. Co máš ty kromě těch keců o studiu jednou za měsíc a kde se studuje stylet den v měsíci a mám zkoušky, zápočty, projekty apod.? Mj.mezi další vysoké školy, které máme, patří Policejní akademie, vojenská, ekonomky, FTVS, dokonce i strojárna. Zbývá ti pár let a poletíš dolů stejně rychle, jako jsi šel nahoru, ty odborníku od narození...
  18.10.2007 00:04 a k těm
 
tříletým rychlokvašným školám ti povím jen tolik, že bys měl sám studovat, abys neplácal takové hovadiny. Lisabonská strategie ti nic neříká, jinak bys tu ze sebe nedělal hlupáka
  18.10.2007 00:10 ...
 
a abych to ukončil, tak jsem vystudoval Univerzitu a další Univerzitu studuji a takoví rozumbradové jako ty se zmůžou celý život jen na žvásty a sami neumí nic pořádně....
  18.10.2007 12:19 rychlokvaška
 
Bože, to je diskuze. Již se nedivím dnešní úrovni a prestiži policie.
  18.10.2007 17:18 ...
 
diskuze se odvíjí od toho, kdo do ní přispívá. Pokud dotyčný nemá ani ponětí o náplni práce u bezpečnostní složky, tak se od toho také odvíjí další...end
  18.10.2007 20:56 pro........
 
Hlavně jestli ty tvoje Univerzity jsou ti k něčemu u policie, protože, když vidím některé vysokoškoláky při policejní práci, na místě činu, tak mi je z toho špatně. Hlavně, že má vysokou školu, ale o práci policie skoro nic neví, leda tak z rychlíku. Pak kouká jak vyvoraná myš a neví co má dělat a čeká až mu někdo poradí co má vůbec dělat, jestli se to dělá tak nebo onak. Ono můžeš mít deset vysokých škol, ale budou ti k ničemu, když nebudeš vědět o policejní práci nic. Bohužel v dnešní době poctivá policejní práce se pomalu vytrácí.
  18.10.2007 21:53 Pavel
 
No,něco na tom bude,protože naše krajské vedení se za posledních několik let rozrostlo o několik desítek jistě velice zaneprázdněných vysokoškoláků (stačí porovnat telefonní seznamy) zatímco u nás na OOP je personální situace přesně opačná.TOP manažéři,by si měli konečně uvědomit,že jsme tady pro lidi a ne pro ambice a kariérní rúst.
  19.10.2007 13:18 ....
 
vyšší vzdělání mi je jistě ku prospěchu, jinak bych nestudoval. Více znalostí, větší celkový přehled atd. Rozdíl mezi tím, co jsem dělal před tím je ten, že dnes "za stejné peníze - tedy bez příplatku za vedení" mám navíc pod sebou 10-15 lidí a velím jim. Společně s ostatním zajištěním těch lidí a instruktážemi jdou "výstupy" přes mou osobu, takže odpovědnost zadarmo. Tak nějak to vypadá a studovat jsem začal po 8 letech v přímém výkonu na ulici, takže praxe byla v té době už celkem slušná. V přímém výkonu jsem stále. Toť vše. Problém tu byl opět nadhozen takový, že nějaký moula se střední školou začíná buď díky své lenivosti nebo neschopnosti dostat se na školu, upozorňovat na to, že ostatní věnují svůj volný čas, nervy u zkoušek a čas pro rodinu studiu a zvýšení si svého vzdělání. Obdobně jsou na tom i ti, kteří pobírají služební volno dle zákona s tím rozdílem, že uzavírají s PČR dohodu, kterou se zavazují a nejde o malé částky. Možnost začít studovat má každý z nás - to považuji za obrovskou výhodu nového zákona, dle staré 186/1992Sb. mi ředitel s personální pravomocí na mou žádost studovat PA odpověděl, že si váží mé snahy, ale potřebuje lidi na chodník, takže mi studijní volno nedá. Teď ji podepíší komukoliv. Tak toho buď využijte, nebo se alespoň nenavážejte do lidí, kteří investují tím nejvhodnějším způsobem do vzdělání. Tímto debatu ze své strany končím a přeji hezký den
  19.10.2007 13:25 Akademik
 
Naprostý souhlas s ...... !!!
  19.10.2007 17:48 ?????
 
Ty akademiku, tys tak blbej, žes nepoznal hodnostní oz. kapitán, těch teček jsi tam dal trochu moc. Namáš náhodou matfyz?
  16.10.2007 18:44 gejza
 
Nezoufejte, bude hůř.
  16.10.2007 17:46 sbor laiků
 
SDN se rozpadá na více okresech, taková papírová pojišťovací služba pro pojišťovny to je opravdu k pláči.
  16.10.2007 17:43 vyhásínání
 
Vládne tady "blbá nálada" a to pan Langer vymýšlí další a další svinstva na policisty, jak jim znepříjemnit službu a život.
  16.10.2007 14:09 r
 
Problém policie jsou odchody policistů a lavina školáků se studijním volnem.
  16.10.2007 17:03 Polda 33
 
S tím musím souhlasit. U nás v okrese bylo trendem, že nový kolegové co byli zařazení na OHS a nechtěli makat šli na denní studium na PA. Po jejich návratu s titulem Bc. byli tito kolegové bez zkušeností zařazeni na OOK za zkušené kolegy co odešli. Komu by se chtělo na stará kolena si dodělávat VŠ, když to celou dobu nepotřeboval.
  16.10.2007 19:02 Akademik
 
Polda 33:
Ty by sis měl hlavně zopakovat gramatiku ( novÝ kolegové ), než tady začneš nadávat na kolegy, kteří se dále vzdělávají, jelikož nechtějí navždy smrdět na OHS nebo OOP. Spoustě lidem nevadí dělat celý život na OOP - to je v pořádku, je to jejich volba. Ale přestaňte už probůh pořád rejpat do vysokoškoláků, vypadá to, jako kdybyste záviděli...
  16.10.2007 22:09 Pavel
 
to Akademik

Jedním ze základních studijních předpokladů je porozumět psanému textu, pokud tedy ctěný akademiku reaguješ na text Poldy 33, jako že reaguješ, evidentně se ti tohoto předpokladu nedostává.
  17.10.2007 15:50 Polda 33
 
For Akademik
Nikomu se nenadával, ale pouze jsem poukázal na zhovadilost současné doby, kdy je preferované vzdělání na úkor praxe. Mě osobně vadí, že 40 letého operativce nebo vyšetřováka s 20 letou praxí bez VŠ vzdělání má nahradit 25 letý kolega, který má odslouženo mimo školy tak půl roku na OHS.
Víš jaký je výsledek, že třeba objasněnost kriminálky u nás v okrese rapidně klesla a víš proč ? Zkušenosti a znalost pachatelů žádná VŠ nenahradí a Policie ČR se neuváženě zbavuje odborníků, které nemá kým nahradit.
  18.10.2007 11:05 někdo
 
plně s tebou souhlasím, u nás na okrese je to taky tak a jelikož všichni vedoucí mají odslouženo okolo 3 let tak to i vypadá. Hlavně že mají školu. Nezávidím jim, ale určitá praxe neškodí a pokud mám něčemu vládnout a v rajonu trefím akorát do bufetu na oběd, je to špatně. Můj názor je, že minimálně po vedoucího SKPV by měla být preferována krom vzdělání i praxe. Potom už je to jen o politice, kdo s kým se zná a podobně.
  19.10.2007 18:55 pro "někdo"
 
Trošku to dramatizuješ, nezdá se ti?
  16.10.2007 12:38 Rentier <Plustek@quick.cz>
 
Po tzv. sametové revoluci, zrušili prevenci proti tr. činnosti ( a strašně se tím chlubili), nyní sklízíme zasetou úrodu. Jako kriminalisté v té době jsme věděli, kdy si který KZO uprdl, nebo jak se v base domluvili na tr.činosti po propuštění. Nový režim, chtěl vše ihned odsoudit, žádné rozpracování TČ, na cokrim. spisy nebo opěr. spisy k tr. činnosti. Posledních několik roků začali ale hovořit o tom, jak je prevence nutná - z křížkem po funuse.
  16.10.2007 12:19 Petr
 
Tak u nás už to začalo,nebo lépe řečeno graduje.Včera to podalo do "C" asi 50% kolegů z DI a nejvíc z nehodovky.Není nad stabilizovanou policii.
  16.10.2007 17:42 nezájem o PČR
 
Ale jinak se vlastně vůbec nic neděje, analytici to zametou pod koberec.