Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  23.10.2007 22:19 sos
 
Za letošních 9 měsíců přibylo trestných činů

Praha 23. října (ČTK) - Kriminalita v České republice za prvních devět měsíců letošního roku stoupla ve srovnání s loňskem o téměř devět procent. Vyplývá to ze statistik policejního prezidia zveřejněných na internetu. Policisté tak letos zaznamenali 271.452 trestných činů. V uplynulém roce to bylo přibližně o 22.000 méně.

Podle kriminalistů letos přibylo násilných trestných činů. Zatímco za devět měsíců roku 2006 jich bylo něco přes 14.500, letos asi o 500 více. Počet vražd například stoupl z 146 na 151.

Radikální vzestup také zaznamenali u znásilnění, kterých přibylo téměř 30 procent. Z loňských 390 na letošních 504.

Stejně tak zaregistrovali policisté více krádeží vloupáním, loni asi 39.800, letos 41.500, nebo majetkových trestných činů, v roce 2006 164.000 v tomto roce 172.000.

Pro běžné občany je asi nejcitelnější vzestup takzvaných prostých krádeží, kam například patří kapesní krádeže. Jejich počet se zvýšil ze 111.500 na 116.000.

Naopak ubylo hospodářské kriminality kam patří úvěrové podvody nebo daňové trestné činy. Zatímco od ledna do konce září roku 2006 jich policisté zaznamenali přes 31.000, letos to bylo asi o 2000 méně.
  23.10.2007 22:36 oso
 
O kolik stoupla administrativa policisty zpracovávaná. Na cizině správní vyhoštění nyní 70-80 listů. Cizinec se v tomto řízení podepisuje asi 25 podpisy. Ptám se, je to normální? Cizinec platí poplatek SŘ 1000 Kč. Skutečné náklady cca 5000-6000 včetně tlumočného. Dříve vyhoštění z ČR 8 listů. Vypočítejte si % nárůst administrativy. Dakt. otisky se vyhodnocují díky OAMP pouze v databázích cizineckých, nikoliv v databázích krimi, ptám se kdo toto vymyslel. Cizinec by měl být vyhošťován pouze čistý, jak slovo boží. Včetně prověření v evidencích pachatelů neznámých tr. činů. PP a nadřízení doufám, že toto budete řešit, smutné je, že vám radí vysokoškolsky nevzdělaný, pouze řadový policajt.
  23.10.2007 22:39 dodatek
 
Správní vyhoštění s tak obsáhlou adm. je pouze řešení přestupku.
  23.10.2007 23:11 oprava
 
Evidence neznámých pachatelů TČ
  23.10.2007 17:56 ROZVRAT PČR
 
KRIMINALITA STOUPLA O 9%, ÚMRTÍ PŘI DOPRAVNÍCH NEHODÁCH TAKTÉŽ A POLICISTÉ ODCHÁZEJÍ DO CIVILU, PROTOŽE JSOU ZNECHUCENI POMĚRY U TÉTO SLOŽKY.
  24.10.2007 07:30 Pavel
 
Doufám,že těch 9% si I.L. nezapomněl napsat v té svoji brožůrce,kde se chvástá,kolik toho za rok působení udělal.
  23.10.2007 17:48 SOS
 
Děláš dobře tady je opravdu konečná bez šance na zlepšení. Tady kdo není manažér tak je za onuci.
  23.10.2007 16:24 policie zlín
 
zdravím všechny kolegy, měl bych prosbu, nemohl by mi někdo zaslat odkaz na tabulku příjmů dle tarifních tříd, díky moc a pevné nervy, já se totiž zrovna rozhoduju zda po pěti letech služby zůstat či nikoliv, děkuju
  23.10.2007 18:35 Znechucený
 
To jsme na tom stejně, ale vše mě spíše utvrzuje v tom, že mám odejít, že Langer je moje konečná. Chtěl jsem odejít na jiné oddělení, ale nechtějí mě pustit, že je málo lidí. Můj kalich už začíná pomalu přetýkat. Přeju Vám pevné nervy.
  23.10.2007 20:15 pcr
 
Já po 7 letech. Vyučen jsem ve stavebním oboru a takové finanční ohodnocení jaké můžu mít se tady tomu zdaleka nevyrovná. Navíc konečně budu o svátcích a o nocích doma....
  25.10.2007 13:57 Pípalka
 
Jsem v aktivní službě 11 let. Co se děje to je k nepopsání. Myslím, že v "C" to už horší nebude.Alespoň budu s rodinou.
Kluci a holky asi se všichni sejdeme u Chocholouška. Tak naschle.
  23.10.2007 14:03 :-)
 
hloupy narode je videt ze 8 let modre luzy v 90tych letech nestacilo. tak si ted uzijte jeste techto 4. volili jste tak mate kapitalismus a reformy a zdrazovani. doufam ze az budou volby tak zejmena ti kteri nebudou mit co do huby budnopu cpat modre papirky do uren. :-))))))
  23.10.2007 09:04 šárka
 
Nevíte někdo prosím mail přímo na "pana ministra"? díky moc
  23.10.2007 12:55 BEZ
 
ivan.langer@mvcr.cz. Šárko, Šárko???????Nebuď překvapená, když Ti neodpoví. Mě v životě neodpověděl.
  23.10.2007 08:21 volby ODS
 
Dyť jste je určitě všichni volili..tak teď plačte
  22.10.2007 20:13 1.1.2008
 
JAK ŽIVIT RODINU A PŘITOM NEKRÁST?
  22.10.2007 22:48 Civil
 
Prací rukama nebo hlavou. Jednoduchá věc. Pro normální lidi.
  22.10.2007 23:28 Ji
 
Učit se, učit se, učit se jak pravil papá Lenin.
  23.10.2007 17:57 sociál
 
U policie to nedokážeš!
  23.10.2007 18:41 §
 
Nedokážeš? Tak to tě lituju, chudinko. Nauč se hospodařit nebo si to hoď. Jsem v 5. platové na obvodě a živím dvě děti a nezaměstnanou manželku a rozhodně hladem netrpíme. Nekrademe, a žijeme úplně normálně. Tak přehodnoť výdaje a nedělej tady ze sebe kdovíjakýho chudáka. To co nosím domů leckde nepřinesou z fabriky dva.
  24.10.2007 07:19 Civil
 
Naprostý souhlas s §.
  24.10.2007 17:53 pro §
 
Pozor platy v jiných krajích nejsou totéž co v Praze a jiných velkých městech. Tam to cpou odměnama, příplatky a směností. Mimochodem stravenka za 25,-Kč.
  25.10.2007 15:20 §
 
Nesloužím v Praze ani jiném preferovaném "jiném velkém městě". Mimochodem - stravenky vůbec nemáme.
  25.10.2007 20:10 já sloužím
 
v Praze a jestli si myslíš, že se tam máme jako v bavlnce, tak ti poradím. Řekni staršímu kolegovi, aby ti pomohl napsat žádost, pokud to nesvedeš a pojď si tu legraci vyzkoušet. A nezapomeň, že tu jsou samé odměny, příplatky, parády, přehlídky apod...kašpare závistivý
  22.10.2007 20:11 ODS=sodoma
 
A skončí to tak, že tato země bude bez policistů, učitelů a lékařů, protože vláda modrých gaunerů preferuje jenom živnostníky.
  22.10.2007 23:29 Živnostník
 
Kéž by!
  16.04.2008 23:21 karel
 
Nevěř tomu. Budižkničemů bude vždycky dost.
  22.10.2007 19:23 Polda 33
 
A je to tady po Bezpečnostních sborech následuje zdravotnictví ! V rámci šetření bude lékařům, zdravotním sestrám a zbytku personálu prodloužena pracovní doba o 8 hodin týdně. Celá ODS má plnou pusu řečí o kapitalismu, ale komunistické praktiky jim nevadí.
  23.10.2007 13:11 zoro
 
Když to vynásobíš x 52 nebo 53 týdny tak zjistíš, že 150 hod zdarma je jen slabý odvar těch 420 co budou mít zdravotníci.
  23.10.2007 20:43 F1
 
o té " radosti " navíc 8 hodin nepolemizuji, ale nejedná se o práci zdarma, nebo je to jinak ?
Jinak stávku zdravotníků, kteří na rozdíl od nás stávkovat mohou a nemusejí si ve volnu " plánovat " demonstraci, plně schvaluji. Tihle modří ptáci, tak naserou lidi v tomhle státě, že až budou nové volby, či případně předčasné, tak pro ně to bude jen za " bohužel ". Choval jsem se apoliticky ( protože je politika svinstvo ) a ani jsem nevolil, ale příští volby budou v mé rodině 3 hlasy proti modrým, protože jejich arogance je nedostižná.