Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  16.05.2007 22:02 Jezinka
 
Když kopírovat, tak všechno!

Vpřed na navigaci

---------------------------------------------------------------- ----------------


---------------------------------------------------------------- ----------------
Na vlastní text
Související odkazy:
Originál dokumentu
Word 97 (47.1kB)

---------------------------------------------------------------- ----------------


Přílohy
Následující text je vygenerován z orginálního dokumentu pomocí HTML konvertoru a nemusí být věrnou podobou originálního textu (odlišnosti ve formátování textu, poznámek pod čarou, přeškrtnutí textu, tabulkách, atd.) a slouží pouze pro náhled.


---------------------------------------------------------------- ----------------








PARLAMENT ČESKÉ REPUBLIKY
Poslanecká sněmovna
2007
V. volební období
___________________________________________________________




214



Návrh


poslanců Františka Bublana, Vojtěcha Filipa, Jeronýma Tejce,
Zdeňka Maršíčka, Vlastimila Aubrechta, Pavla Kováčika, Miroslava Svobody,
Petra Braného, Josefa Smýkala, Zuzky Bebarové-Rujbrové a dalších



na vydání


zákona, kterým se mění zákon č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů



Z Á K O N
ze dne ...
kterým se mění zákon č. 361/2003 Sb., o služebním poměru
příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů

Parlament se usnesl na tomto zákoně České republiky:

Čl. I

Zákon č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění zákona č. 186/2004 Sb., zákona č. 436/2004 Sb., zákona č. 586/2004 Sb., zákona č. 626/2004 Sb., zákona č. 253/2005 Sb., zákona č. 169/2005 Sb., zákona č. 413/2005 Sb., zákona č. 530/2005 Sb. a zákona č. 189/2006 Sb. se mění a doplňuje takto:

1. § 54 nově zní:

"§ 54

Služba přesčas

Příslušníkovi lze v důležitém zájmu služby nařídit výkon služby přesčas. Za službu přesčas se považuje služba vykonávaná nad základní dobu služby v týdnu mimo rámec směn. U příslušníka s kratší dobou služby v týdnu se za službu přesčas nepovažuje služba, která nepřesahuje základní dobu služby v týdnu.".


2. V § 112 se odstavec 2 zrušuje.

Dosavadní odstavce 3 a 4 se označují jako odstavce 2 a 3.

3. V § 113 se za písmeno d) vkládá nové písmeno e), které zní:

"e) služební příjem za službu přesčas,".

Dosavadní písmeno e) a f) se označují jako písmena f) a g).

4. V § 125 odst. 1 se ve větě první zrušují slova "nad 150 hodin v kalendářním roce".

5. V § 125 odst. 1 se ve větě druhé zrušují slova "nebo v jinak dohodnuté době".


Čl. II

Účinnost

Tento zákon nabývá účinnost 1. ledna 2008.



Důvodová zpráva


Obecná část

Ustanovení § 112 odst. 2 zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, stanoví, že příslušníkovi služební příjem je stanoven s přihlédnutím k případné službě přesčas v rozsahu 150 hodin v kalendářním roce. Uvedené ustanovení je nejen v rozporu s dikcí věty první odstavce 1 téhož ustanovení, které stanoví obecnou zásadu, že příslušník má nárok na služební příjem za výkon služby, ale také s čl. 28 Listiny základních práv a svobod, podle níž mají zaměstnanci (příslušníci) právo na spravedlivou odměnu za práci (službu). Vzhledem k tomu, že návrh předložené novely harmonizuje zákon č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů, s ústavním pořádkem navrhujeme v souladu s ustanovením § 90 odst.2 zákona č. 90/1995 Sb., o jednacím řádu Poslanecké sněmovny, ve znění pozdějších předpisů, aby Poslanecká sněmovna návrhem zákona vyslovila souhlas již v 1. čtení.
Současné znění zákona je rovněž v rozporu s ustanovením části II čl. 4 bod 2 Evropské sociální charty, která zavazuje státy "uznat právo pracovníků na vyšší odměnu za přesčasovou práci, s výhradou výjimek ve zvláštních případech".
Z rozboru předmětného ustanovení § 112 odst. 2 zákona o služebním poměru je rozpor s uvedenými ustanoveními zcela zjevný. Konstatuje-li, že služební příjem je stanoven s přihlédnutím k případné službě přesčas, mělo by také být stanoveno, jakým způsobem je služba přesčas zohledněna, respektive jaká složka služebního příjmu je k takové kompenzaci určena. Tak tomu ovšem není. Každá ze složek služebního příjmu uvedených v § 113 zákona je jednoznačně definována. Je jednoznačně stanoveno, za co je poskytována.
Zásadním problémem daného ustanovení je však skutečnost, že je ve služebním příjmu přihlédnuto k "případné" službě přesčas. To znamená, že se výše služebního příjmu stanoví shodně příslušníkovi, který 150 hodin služby přesčas vykoná stejně jako příslušníkovi, který tuto službu nekoná vůbec. To jistě nelze považovat za spravedlivé. Nelze přehlédnout, že vykonání 150 hodin služby přesčas se rovná rozsahu téměř celého fondu základní doby služby na jeden kalendářní měsíc. Lze proto učinit závěr, že příslušníkovi, který v důležitém zájmu služby vykonal 150 hodin služby přesčas bez nároku na služební příjem, bylo v kalendářním roce vyplaceno za 13 měsíců služby pouze 12 měsíčních služebních příjmů.
Pro úplnost je nutno dodat, že povinnost vykonat službu v rozsahu 150 hodin bez nároku na odměnu nebo na náhradní volno byla zakotvena i v § 10 odst. 2 zákona č. 143/1992 Sb., o platu a odměně za pracovní pohotovost v rozpočtových a některých dalších organizacích a orgánech, podle něhož byli příslušníci odměňováni do konce minulého roku. I tehdejší úprava byla nesmyslná, když tato povinnost byla vázána na existenci hodnostního příplatku (pochopitelně bez ohledu na rozdílnou výši tohoto příplatku pro hodnost nejvyšší a nejnižší) nebo na existenci příplatku za vedení (s praktickým využitím pouze pro zaměstnance v pracovním poměru). Vzhledem k tomu, že nový zákon o služebním poměru tyto hodnostní příplatky zrušil, a že zákon ve schválené podobě byl pozměňovacími návrhy z druhého čtení výrazně upraven v neprospěch příslušníků, je nutné kompenzovat zrušení hodnotních příplatků i zrušením bezplatné práce příslušníků v rozsahu 150 hodin.
Tuto úpravu je nutné provést i s ohledem na fakt, že současně platná právní úprava způsobuje značnou nerovnoměrnost příjmů příslušníků v průběhu roku - zejména snížení celkových platů příslušníků v 1. čtvrtletí, kdy příslušníci slouží většinu bezplatných přesčasových hodin. Tato úprava zákona by měla odstranit pokles příjmů příslušníků zařazených "do výkonu", kterým poklesly příjmy v důsledku nevhodného zařazení do platových tříd.





Vyčíslení dopadů do státního rozpočtu:

Aplikace tohoto zákona by vedla ke zvýšení výdajů státního rozpočtu o přibližně 300 až 350 milionů Kč ročně. Do rozpočtu krajů a obcí zákon nemá žádné dopady.

Soulad s ústavním pořádkem:
Návrh není v rozporu s ústavním pořádkem ČR.
Návrh harmonizuje zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů s Listinou základních práv a svobod.


Slučitelnost s právem ES:
Návrh není v rozporu s právem ES ani jinými mezinárodně právními závazky ČR.



Zvláštní část

K Čl. I: k bodu 1

Dosavadní stanovení omezující hranice pro službu přesčas není v praxi bezpečnostních sborů reálné. Proto se navrhuje toto omezení zrušit. Zrušují se také dosavadní případy, které odůvodňují překročení 150 hodin služby přesčas v kalendářním roce. Pro svou obecnost stejně nijak nebránily v překračování daného limitu služby přesčas.


K Čl. I: k bodu 2

Stanovení služebního příjmu příslušníka s přihlédnutím k případné službě přesčas v rozsahu 150 hodin v kalendářním roce odporuje ústavní zásadě, podle níž se odměna poskytuje za vykonanou práci (službu). Proto se navrhuje zrušit předmětné ustanovení § 112 odst. 2, který zakládá povinnost příslušníků odpracovat 150 přesčasových hodin "zdarma".


K Čl. I: k bodu 3

Pro odstranění pochybností o povaze služebního příjmu za službu přesčas se navrhuje doplnit ustanovení o složkách služebního příjmu o uvedenou složku.


K Čl. I: k bodům 4 a 5

Možnost sjednání jiné doby čerpání náhradního volna je zcela nevyhovující. Stávající znění také zavádí do právní úpravy služebního poměru nepřípustný smluvní prvek. Doba, na níž se mají služební funkcionář a příslušník dohodnout, není nijak omezena. Připouští tedy převedení náhradního volna do dalších let.


K Čl. II

Účinnost zákona je navržena k začátku nového kalendářního a tím i rozpočtového roku.
V Praze 4. května 2007

František Bublan v. r.
Vojtěch Filip v. r.
Jeroným Tejc v. r.
Pavel Kováčik v. r.
Jaroslav Krákora v. r.
Zuzka Bebarová - Rujbrová v. r.
Vlastimil Aubrecht v. r.
Petr Braný v. r.
Miroslav Svoboda v. r.
Josef Smýkal v. r.
Kateřina Konečná v. r.
Cyril Zapletal v. r.
Zdeněk Maršíček v. r.
Michal Hašek v. r.




























Vybrané části z platného znění zákona s vyznačením navrhovaných změn


§ 54

Služba přesčas

(1) Příslušníkovi lze v důležitém zájmu služby nařídit výkon služby přesčas nejvýše v rozsahu 150 hodin v kalendářním roce.

(2) Jestliže bude vyhlášen krizový stav podle zvláštního právního předpisu 29) nebo ve výjimečných případech ve veřejném zájmu, lze příslušníkovi nařídit po dobu krizového stavu a nebo po nezbytnou dobu ve veřejném zájmu službu přesčas i nad rozsah stanovený v odstavci 1.

(3) Za službu přesčas se podle odstavců 1 a 2 považuje služba vykonávaná nad základní dobu služby v týdnu mimo rámec směn. U příslušníka s kratší dobou služby v týdnu se za službu přesčas nepovažuje služba, která nepřesahuje základní dobu služby v týdnu.

Příslušníkovi lze v důležitém zájmu služby nařídit výkon služby přesčas. Za službu přesčas se považuje služba vykonávaná nad základní dobu služby v týdnu mimo rámec směn. U příslušníka s kratší dobou služby v týdnu se za službu přesčas nepovažuje služba, která nepřesahuje základní dobu služby v týdnu.





ČÁST OSMÁ

SLUŽEBNÍ PŘÍJEM A ODMĚNA ZA SLUŽEBNÍ POHOTOVOST

HLAVA I

OBECNÉ USTANOVENÍ

§ 112

(1) Příslušník má nárok na služební příjem za výkon služby. Nárok na služební příjem má také v dalších případech, kdy to stanovuje zákon. Za služební příjem se považují peněžitá plnění poskytovaná příslušníkovi bezpečnostním sborem ve výši a za podmínek stanovených tímto zákonem. Příslušník s kratší dobou služby má nárok na služební příjem odpovídající této kratší době služby.

(2) Příslušníkovi je stanoven služební příjem s přihlédnutím k případné službě přesčas v rozsahu 150 hodin v kalendářním roce. Ve služebním příjmu ředitele bezpečnostního sboru a jeho zástupce je přihlédnuto k veškeré službě přesčas.

(3) (2) Příslušník a příslušnice mají nárok na stejný služební příjem za stejnou službu nebo za službu stejné hodnoty. Za stejnou službu nebo službu stejné hodnoty se považuje služba stejné nebo srovnatelné složitosti, odpovědnosti a namáhavosti, která je konána ve stejných nebo srovnatelných podmínkách služby, při stejných nebo srovnatelných schopnostech a způsobilosti k výkonu služby, při stejné nebo srovnatelné služební výkonnosti a výsledcích ve výkonu služby.

(4) (3) Příslušníkovi, který nevykonával službu proto, že na jeho obvyklý den výkonu služby připadl svátek, se služební příjem nekrátí.




HLAVA II

SLOŽKY SLUŽEBNÍHO PŘÍJMU

§ 113

Služební příjem příslušníka tvoří:

a) základní tarif

b) příplatek za vedení,

c) příplatek za službu v zahraničí,

d) zvláštní příplatek,

e) služební příjem za službu přesčas

f) osobní příplatek a

g) odměna.



§ 125

Náhradní volno a služební příjem za službu přesčas

(1) Příslušník má nárok na náhradní volno za každou hodinu služby přesčas nad 150 hodin v kalendářním roce. Neposkytne-li bezpečnostní sbor příslušníkovi náhradní volno v době 3 kalendářních měsíců po výkonu služby přesčas nebo v jinak dohodnuté době, má nárok na poměrnou část přiznaného základního tarifu, osobního příplatku a zvláštního příplatku, který připadá na každou tuto hodinu služby bez služby přesčas v kalendářním měsíci, v němž službu koná.

(2) Za dobu čerpání náhradního volna se služební příjem nekrátí.
  08.11.2009 18:33 mirek topolánek <mirek.topol@seznam.cz>
 
http://dolezite.sk/Unikla_agenda_Skupina_Bilderberg_planuje_ekon omickou_depresi.html

všichni co se bili za ratifikaci lisabonu jsou ovlávaní bilderbergem (topol i naše íčko)
  08.11.2009 20:43 XXXP
 
Velmi zajímavý článeček. Kdysi jsem někde, nevím kde, četl něco podobného a jak je vidět, tak to asi opravdu funguje. Vidím to tak, že celé lidské společenství je ovládáno několika málo mocnými na tomto světě, kteří rozhodují o bytí či nebytí ne jen člověka, ale celých národů.
  09.11.2009 19:40 PRO RONINA
 
prosím tě, o vymáhání pokut nemluv, je to jen malinkatá část toho co dělají či nedělají. Můžu říct, že todle mě docela bavilo, protože to je šaškárna.
  08.11.2009 09:27 Franta
 
Proč se proboha neudělá vnitřní audit. Spousta policajtů je zašitejch viz. cizina, dělaj práci, kterou by zvládla úřednice za 16 hrubého a místo toho by mohli bejt na těch ulicích. Bordel a nic než bordel.
  08.11.2009 11:41 Vítr
 
V ČR je evidováno cca 440 000 cizinců s povoleným pobytem. Kdo asi vyřídil jejich žádosti ?? kdo je kontroluje ??? kdo jim v rámci srávního řízení ukončí pobyt ??? Kdo plní kompenzační opatření ke kterým se zavázala naše republika když jsme šli do schengenu ??? A tak bych mohl pokračovat. Kdo neví co cizina dělá, at kritizuje to čemu rozumí. Asi by se někteří divili kdyby znali pravdu. Znám práci služeb u PČR a vám, že každá má svoje problémy a taky lidi co znevažují práci kolegů.
  08.11.2009 11:58 XXXP
 
Franto promiň, ale jdi se s auditem bodnout. Kde ho chceš dělat? Dole není co řešit, lítáme od jednoho případu ke druhému a někdy i nestiháme - to je potom práce nad čas do 150-ti zdarma. Když už audit, tak jedině na vedoucí funkce. Funkcionářů je u PČR jako sladkýho zelí. Každý z nich aby ukázal jak je důležitý, tak vymyslí nějakou kravinu a my dole se z toho můžeme podělat, protože není v silách žádného člověka, aby si všechny ty hovadiny zapamatoval.
Co se týká ciziny, tak do těch nerýpej, protože mají práce dost a dost, přesně jak uvedl Vítr.
  08.11.2009 12:21 bordel
 
Je to pravda. Policisté, pracující na cizině ( RCPP ) jsou lidé, neodvádějící žádnou práci, tuto složku je třeba zrušit. Ti se jen vezou, nedělají takřka vůbec nic a berou za to nepřiměřené peníze. Nad tím by se měli ti nahoře zamyslet a tyto lidi rozházet na obvody, aby konečně něco dělali a viděli by, jaká je na obvodech práce. Jenže polovina by raději šla do civilu, než makat na obvodech. V bývalém severočeském kraji se taky dostali na RCPP jenom tlačenky, kde rodiče pracující u PČR své ratolesti zašili na teplá nic nedělající místa. Nebudu rozvádět, bylo by to na dlouho. Ale tato složka je v dnešní době úplně na h..no.
  08.11.2009 17:16 práce
 
A Proto POMÁHAT a CHRÁNIT.
  08.11.2009 18:12 x
 
franto, a zkus se podívat kolik je nadbytečných celníků. a to berou ještě větší peníze jako vy, policajti.
  08.11.2009 18:40 Franta
 
for bordel díky za podporu, nikdo si to totiž nechce přiznat, ale plat 17000Kč hrubého je adekvátní, protože to přesně bere pracovník na stavebním úřadě, který má také zodpovědnost a je v kanclu, kde povoluje st. povolení v bačkorách!!!!!!
  08.11.2009 18:50 franta
 
a ještě jezděj do lázní hnus fialovej!!!! Pravejm policajtům bych dal modré z nebe, ale toto je na vyhazov.!!!!!
  08.11.2009 19:05 Ronin
 
Pro ty co se tady naváží do celníků a ciziny tak se někdy dívejte, když jedete károu, kdo staví a kontroluje tiráky ? Z ciziny se v současné době udělala druhá dopravka a mají samé DBA nebo akce s celníky a ČOI. V duchu hesla ať žije čárkový systém. Audit ano, ale od územních odboru výš a to nemluvím jenom o funkcionářích, ale také o občanských zaměstnancích.
  09.11.2009 10:01 .
 
Nemyslím si, že je vhodný v době, kdyby měli všichni táhnout za jeden provaz proti těm, co dopustili současnou situaci, se vzájemně napadat kdo co dělá a kdo kolik za to bere. S pozdravem děv.a pro fšechno=obvoďák z okresu :-)
  09.11.2009 14:32 Dušan
 
to,že cizina padne a půjde pod obvody a dopravky,je už na spadnutí - nejsou peníze!!!
  09.11.2009 16:49 PRO RONINA
 
nikdo se do celníků a ciziny nenaváží. jen můžu sdělit, že celníků je nadbytek. Ano, někteří stojí na dálnici a "kontrolují" kamiony především z třetích zemí a stále dokola provádí kontrolu u stejných obchodů, kde prodávají větnamci, což je opravdu k smíchu. Další skupinou jsou spodtřební daně, kde jezdí stále dokola po pálenicích a do potravin kontrolovat kolky na flaškách. Takže udělat čistku, jelikož tito pracovníci mají 4 rizikového, což se mi zdá v poměru k hasičům, ke kterým vznáším opravdu obdiv, docela dost. PS: a to jsem raději nemluvil o zařazení celníků do výkonu cel. řízení a právní oddělení.
  09.11.2009 17:06 Ronin
 
To snad nemyslíš vážně, že se tady nikdo nenaváží do celníků a ciziny ? Stačí si přečíst jenom pár stránek nazpět. Jinak si zapomněl na jednu podstatnou věc co celníci v současné době dělaj a to, že vymáhají uložené pokuty ( nezaplacenky ). A vymahatelnost těchto pokut vzrostla oproti dobám co to měli na starost FÚ a v té době bylo běžné, že lidi na místě pokuty zaplatili a dneska samá nezaplacenka.
  09.11.2009 21:17 pro frantu a jiné specilisty
 
Koukám , že to tu je samý specialista, který zná všechny složky u PČR a hlavně cizinu!!!! Vás je pánové u PČR opravdu škoda! Když se vám nelíbí práce na obvodech , tak proč jste tam lezli? Ted pomlouváte jiné...........
  09.11.2009 21:24 pro některé
 
cizina pod obvody a dopravku na spadutí? BOže, kdo to tu blije za blbosti, fakt jste umělci. Pánové raději něco dělejte, než takhle hloupě psát. Kdyby někdo z těch co to tu plivou po skoro všech znali specifika těchto služeb u PČR, tak tohle nemůže napsat.Závist je opravdu svinstvo, že jo, Češi...
  09.11.2009 21:36 pro všechny
 
Cizinu rozpustit a rozházet na obvody, prostě tam, kde jsou potřeba. Na cizině to rozhodně není. Nikdo nezávidí, ale buďte soudní.
  05.11.2009 17:01 modrý podvodník
 
Západočeská univerzita v Plzni podá návrh, aby byl poslanec ODS Marek Benda zbaven svého titulu JUDr. Ve čtvrtek to oznámil rektor univerzity Josef Průša po dohodě s novým děkanem právnické fakulty Jiřím Pospíšilem.
  09.11.2009 10:05 .
 
Pdv.Benda (zkratka pro rychlotitul z Plzně) titul určo N E V R A T Í p r o t o ž e t o p o s l a l i v y ř e š i t P o s p í š i l a ( o d s ).Tý brďo, škoda, že Benda nedělal víc odklepů v té rigorózní práci, mohl to být hotový román :-)
  03.11.2009 18:58 tunel Íčko
 
Tak musím Langerovi "poděkovat" za datové schránky. To je byrokratický paskvil zatěžující slušné lidi...
  03.11.2009 21:27 Ivan
 
Ivan Langer v dobách, kdy byl ministrem vnitra, dělal co mohl a za jeho úsilím je vidět mnoho odvedené práce. Nové služebny, recepce, kanceláře, automobily, nové počítače, odstranil generační špunt, zvýšil mzdy, tak co měl asi více pro policisty dělat? Já včetně vedení jsme spokojeni, kancelář konečně vypadá na kancelář 21. století, ne na starou pastoušku.Je menší, ale za to útulnější a teplejší. 99 procent policistů bylo za vedení Ivana Langera spokojeno, jak s podmínkami v samotné službě tak finančním ohodnocením. Za jeho působení byli všichni spravedlivě odměňováni a vyznemanáváni.
  03.11.2009 22:14 XXXP
 
for Ivan
Ano, ano, Langer v době kdy byl ministrem vnitra opravdu dělal co mohl, ale především sám pro sebe a pro své kamarádíčky. Nevím kde sloužíš, ale podle tvé reakce bych to tipoval nejméně na krajšké ředitelství, ale spíše na policejním presidiu, protože na služebnách kde slouží řadoví policisté se nezměnilo vůbec nic, tedy pokud nepočítám předražené a nesmyslné recepce. Co se týká zvýšení platů, tak to se dole taky nekonalo, tedy něco málo bylo dolů mezi řadové policisty posláno, ale až po demonstraci a to ještě nebylo do tarifů, ale do mimo tarifních složek platu, které můžu, ale nemusím dostat. Zkrátka 0 (nula) od 0 (nuly) pošla.
  04.11.2009 16:27 tunel Íčko
 
Souhlasím, že toho udělal pro PČR dost, ale proč tak nákladné recepce s TV a proč datové schránky zatěžující neskutečným způsobem policisty a administrativní zaměstnance.
  04.11.2009 19:42 netunel
 
Administrativa se policistům pomalu odbourává, ale zase dělat něco musí. Vždyť 2/3 policistů je nevytížena, prostě marní čas za státní peníze v zaměstnání, a tomu pan Langer chce udělat konec. Až se příští rok pan Langer vrátí zpět na místo ministra vnitra, tak doufejme, že svoji reformu zdárně dokončí ku pospěchu nás všech. Tak mu držme palce.
  04.11.2009 20:51 sniper
 
... lidi že na toho provokatéra pořád reagujete, jako byste ho neznali...
  05.11.2009 09:13 tunel
 
pro tebe je to provokatér, ale pro mě má v něčem pravdu, akorát si to nechcete někdo přiznat.
  05.11.2009 13:06 sniper
 
4 tunel: vždyť ten provokatér jsi Ty, tak tady některé, co Tě ještě neprokoukli, nevoď za noc, páč na tyto a podobné stránky (ubs, policista) z civilistů nikdo kromě Tebe nechodí! Co by tady taky dělali, ono by to bylo úchylný kdyby sem chodili... tak jako já nechodím třeba na stránky železničářů, lékařů, učitelů... je mi totiž úplně jedno, jaký mají platy a nikomu nezávidím, kdyby bral lékař půl mega, ať je klidně bere! Kdo si co prosadí, ať má a závistivci (včetně Tebe) ať se zlostí kroutí jak paragrafy! Jinak Tě zdravím :-)
  05.11.2009 18:10 tunel
 
Snipere, ty jsi se musel dočista zbláznit. Dej si voraz, máš toho už dost a nebo to neber ani ředěné.
  05.11.2009 19:28 netunel
 
Jsem policista, žádný provokatér a když to kolem sebe vidím, to je děs a běs. Jediný Langer tomu udělá přítrž. Levá strana neví co dělá pravá, hlavně ,že se vezeme a bereme nekulturní peníze.Mě se to prostě nelíbí, je to úděsný.
  07.11.2009 08:11 Ronin
 
for tunel
Langer tomu udělá přítrž to je snad vtip ne ? Za Íčka se snížili kritéria pro příjem nováčku a nabralo se kde co. Díky Íčkovi máme nová vozidla, která stojí před oddělením, protože není benzín. Nová PC jsou k ničemu, když je pomalý přenos dat. Tyhle pozlátka stály ranec, ale nic nezměnili.
  03.11.2009 18:12 Jiří
 
Jediná šance pro tuto zem je násilná revoluce , kde se národ zbaví všech parazitů , tj. stávajících politiků razantním způsobem. Již nikdy žádný samet. J.
  09.11.2009 10:06 xxx
 
Díky za podnět. BIS si tvoji IP adresu určo schová pro případné rozpracování. S pozdravem Í :-)))
  02.11.2009 17:13 modrý lump
 
Poslanec ODS Marek Benda, jehož rigorózní práce z plzeňských práv nesplňuje svým rozsahem požadavky, uznal svou chybu. Zároveň dodal, že je připraven práci na požadovaný rozsah doplnit a pokusit se ji znovu obhájit.
  02.11.2009 17:24 Benda
 
Nic si už nedoplní, ale ono to je snad teď už jedno. Buďme rádi, že nám sníží plat jen o 4 procenta, čekal jsem, že tak o 10. Ale i to by se dalo zkousnout, jsou lidé co jsou na tom hůře. Mě by to z mých 32 OOO Kč,- čistého nevadilo, i když by to zamrzelo. Čert, aby vzal Bendy a spol.
  02.11.2009 17:40 martin
 
aha, tak pokud máš 32 ooo čistýho, musíš být jedině okresní ředitel! (platový tabulky si může každej dohledat, to neokecáš) Ale spíš jsi jen blbec a provokatér...
  02.11.2009 17:49 Klokan
 
Bendo, Bendo. Ty jsi ale..... Doufám, že oněch 6 % pošleš na dobročinné účely, nebo je třeba věnuješ na účet pro policisty, kteří zahynuli ve službě.
  03.11.2009 10:04 fekete
 
tak to se Martine rychle probuď, jestli myslíš, že u P ČR nemají 32.000,-Kč i řadovky (tedy některé, že) - sám jsem viděl u některých vybraných elitních kolegů i dvouciferné osobní ohodnocení - a jejich přínos firmě byl tristní (no aspoň uměli dobře vařit a starali se o auto, to je taky pravda)
  03.11.2009 16:40 Benda pro Martina
 
Ředitel nejsem a u žádného elitního útvaru také ne. 8 PT, 7 st., 4 000 rizikové, 3 000 osobní, 5 000 za vedení a pak počítej. 4 x do roka nevýrazná odměna. Je to jedno, ale 10 procent by bylo na dnešní dobu optimálních. Znám i řadové policisty s 32 OOO Kč,-.
  02.11.2009 04:36 jarda
 
Ač vím, že nikdo nevěřil, že by Langer neměl nějaké prebendy na pronájmu lázeňských domů MV, doporučuji k pozornosti tento článek:
http://www.novinky.cz/domaci/183141-pronajem-lazenskych-domu-vni tra-mohly-provazet-uplatky.html
Jsem velice zvědav, jak se podaří to superlumpárnu zamést pod koberec. Bude to asi těžké, ale ódésáčkové se určitě budou snažit.
  02.11.2009 13:34 .
 
Uuž je to dávno zametené!Vláda na svém zasedání řekla, že se tím nebude zabývat.Musel by kdokoliv z ČR podat trestní oznámení na neznámého pachatele, byť všichni vím, že je známý :-P
  02.11.2009 17:15 CLX
 
Ivan je velký podvodník, ale takových je pod modrým ptákem hejna........
  01.11.2009 21:34 modří podvodníci
 
Poslanec ODS a předseda ústavně-právního výboru Sněmovny Marek Benda zřejmě získal titul doktora práv neoprávněně. Uvedla to Česká televize s odkazem na pořad 168 hodin, který zkoumal jeho rigorózní práci na Právnické fakultě Zapádočeské univerzity v Plzni. Nová komise, která mezitím začala zkoumat absolventy práv, zatím odhalila deset sporných případů ze sta.
  02.11.2009 04:38 jarda
 
Ale, ale, to je nepříjemné! Vždyť my na Jánském vršku jsme vždy říkali, že takovou lumpárnu udělal jen křišťálový Standa. A teď v tom kejvá další náš milovaný synek. To je určitě nějaká pomluva. Není přeci možné, aby Mareček Bendů něco takového udělal.
  01.11.2009 20:47 UBS jak to tam
 
dlouho vydrží díky cenzuře
obavy

to se potvrdilo, nikdo neodejde, protože se na úřady prostě nevejdou a do jiného sektoru je pochopitelně nikdo nechce. Zeštíhlit policii a vyhnat netáhla!!!! To je cesta z krize!!!
  01.11.2009 20:48 Za
 
darmo drahý vypráskat bičem policejní netáhla!!!
  02.11.2009 13:09 civil
 
Pravdou je,že ti co něco málo uměli už jsou dávno v civilu a zůstali jen srdcaři :-)))
  01.11.2009 11:20 Hijack
 
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=254&r=mfstredcech&c=1281605