Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  03.08.2005 18:48 máca
 
Dobrý den pane Langere, myslel jsem, že už nebudu muset psát, ale po přesčtení vaší společné odpovědi, kde nacházíte selhání policie a politiků mi to nedalo.
To, že téměř všichni političtí odpůrci zákroku PČR srovnávají zásah s přecházením chodce na červenou, to už jsem si zvykl, ale od Vás, jako inteligentního muže s právnickým vzděláním, bych to nečekal. Přece sám dobře víte, že žádná taková situace nejde srovnávat s ničím jiným, než s takovouto obdobnou akcí. Proč to nesrovnáte se zásahem PČR proti odpůrciMMF v Praze. Vždyť ti také jen projevovali svůj názor a působili drobnější škody!! Mě tedy osobně rozčílilo to, že z úst některých polituiků zaznělo, že "technaři", kteří jsou obviněni z t.č. útoku na veř. činitele se jen bránili, resp. napadali policisty v sebeobraně. No to snad nemůže z úst vypustit ani ratardovaný jedinec v celoživotní ústavní léčbě. To potom nemusíme mít policii, ale bandu samozvanců a domobranu, či jiné spolky, které nemají oporu v zákoně. Ale budu přesnější a zareaguji na vaše body 1 až..
Selhání č.1/- jaký jeden mrtvý?? Vy máte k dispozici materiály, ze kterých je toto zřejmé? Já mám pocit, že taky lžete, vždyť není věc vyšetřena a podle dosavadního šetření vše nasvědčuje tomu, že byl sražen nájkladním vozidlem u silnice! Ctěte tedy presumpci neviny a nepřikládejte si toto !k dobrému". A ti ranění?? Je mi jich upřímě líto, ale kdyby pokynů policie uposlechly, nebyl by ani jeden raněný.

selhání č.2/ - zkušenosti z předešlých let právě PČR velely zasáhnout radikálně, copak si již nevzpomínáte na slova politiků /nevím jestli i Vaše/, že policie měla zasáhnout, že jen bezmocně přihlížela viz technopárty z předchozích let/. A toto se děje neustále, využíváte PČR k politikaření, nejen vy, ale i ostatní politici. Kdyby jste se o práci policie více zajímal, nemohl by jste říct, že PČR věděla o akci a nepřipravila se. Copak nevíte, že místo konání je do spol. chvíle tajné?? A proč asi, že?? Proč nevyzvete veřejně tuto skupinu lidí, aby si např. pronajala Strahov apod. Vše by bylo v poklidu.

selhání č.3/ Vážně si myslíte, že kdyby PČR zabránila vstupu na pozemek, že by se nic nedělo?? Máte dojem, že ty tisíce lidí by se otočilo a v klidu odešlo?? Nejste přece tak hloupý, došlo by k mnoha lokálním potyčkám na různ. místech, střety by se rozmělnili a akce by měla daleko horší kontrolu a tedy i následky.

selhání č.4/ - zde se sice nechá spekulovat o vhodnosti tohoto zásahu z hlediska jeho zvládnutelnosti, ale přece - v demokratickém státě je třeba vůli st. orgánů respektovat a až poté si stěžovat na nezákonnost apod. Jenže, zkuste se na setkání s aktivisti CzechTeck zeptat, jestli znají význam slova demokracie, nejspíš si ji pletou s anarchií. Tedy abych byl přesný, organizátoři asi ne, ale 95% účastníků. Vysvětlete jim tedy, že osobní svoboda jednoho končí tam, kde začíná osobní svoboda druhého!!!

selhání č.5/ a6./ - v tomhle jste přeci všichni stejní, doufám, že naleznete společnou řeč a přijmete třeba nový, nebo novelizujete stávající zákon tak, aby k těmto věcem již nedocházelo. Udivuji se tomu že spousta "tanečníků" se rozčiluje nad tím, že někteří policisté nemají identifikační číslo apod., ale proč nemáme zákon, který by trestal ty, kteří mají na těchto a podobných akcích zahalené tváře, proč asi?? Aby je snad policie nemohla identifikovat??? Vždyť přece jen "PŘECHÁZÍ NA ČERVENOU"!!!!
  26.10.2007 10:39 Martin
 
Safrona: Souhlasím, někdo chce Policii rozvrátit a nám všem se to krutě vymstí.
  26.10.2007 09:52 Míra
 
Tak po 13 letech jsem to ukončil taky. Žádná změna k lepšímu.
  26.10.2007 11:18 Mato
 
Já po 18. Už odpočítávám.
  26.10.2007 17:11 Georg
 
Máš pravdu, já to po 12 letech taky zabalil, né, že se to zlepšilo, ale kurevsky, ale kurevsky na obvodech zhoršilo.
  26.10.2007 07:29 Martin
 
Safrona: To nevím jestli je to na sametovou, ale tohle bych od pravicový strany nečekal.
  26.10.2007 07:44 Safrona
 
Já to s tou Sametovou nemyslím JEN kvůli tomuhle novému - viz. odkaz níže, ale kvůli všemu co se tady v té republice děje! Proč mám pocit, že někdo nechce, aby tady policie fungovala, tak jak by měla?! Proč se tady někdo snaží zničit policii. V jiných zemích je policie něco, co představuje stát ... u nás se po policii šlape, dupe a spíš mi příjde, že je tu snaha o její rozvrácení! Já bych od téhle MODRÉ STRANY nečekala daleko víc věcí, které už tady nastolili!!! Každopádně pan ministr zaplače a ne jen on. Minulý týden přiznal, že je policie v příšerném stavu ... a já jsem přesvědčena o tom, že totální krize teprve příjde! K 1.1.2008 bude chybět ve službě tolik policistů - kvalitních policistů, že to možná konečně pocítí i nezainteresovaní a možná začnou konečně řváááát! Protože to co se u vás děje ZATÍM zajímá ve většině případů jen vaše blízké okolí. Ale jakmile nebude mít kdo sloužit, jakmile začnou sloužit ti co tam náborují teď, ti co si myslí, že práce policistů je vlastně hračka .... tak to možná konečně pocítí i občané a pak se možná začne něco dít!
  26.10.2007 07:24 Martin
 
Radomil Šilhavý: Jakej pan ministr, tohle může udělat jen soudruh ministr. Vždyť tohle nemá obdoby...Nevěřím, že je tohle vůbec možný.
  26.10.2007 07:23 Martin
 
Langere, co to má znamenat? Tohle bys měl vysvětlit ty....!

http://www.novinky.cz/domaci/policejni-sefove-dali-nahubek-proti korupcnim-detektivum_125418_1ro0o.html
  26.10.2007 07:27 Safrona
 
Tohle je neuvěřitelnéééé! Myslím, že už dávno nežijeme v demokratickém státu! ... ale tohle??!!!..... to co se tady v té republice děje, tak TO JE NA DRUHOU SAMETOVOU ......
  26.10.2007 09:09 ***
 
konecne se mu to dari. zrusil FIPO bo mu lezula do jeho podnikani a podnikani jeho bratra. rozprasil IMV bo jej odposlouchala v souvislosti s unikem kubicova nesmyslu. ted pekne omezi moznosti vysetrovani protoze jeho ritolizal martinu mu vse pekne donese. jeste chybi aby sloucil vsechny utvary pod jeden urad - proc?? protoze bude mit jednotny vystup a opet jeho pohunek martinu mu prinese veskere info a zpravy. Jeste 3 roky a vsichni mu to u voleb spocitame.
  26.10.2007 09:20 senti
 
...prostě banánový režim, místo toho, aby se soudruzi zabývali Krejčiřem Pitrem a pod. tak vlastně dělají selekci koho stíhat a koho né a vyráběním svých politických kauz, doufám že toto odeesácké zneužití moci bude venku vnímáno jako z cela nedemokratické plně totalitární a dostatečné na to, aby lidé stíhání dnešní policii české republiky byli v EU v režimu politických uprchlíku.
  26.10.2007 09:27 ***...
 
Kdokoli se dostane k moci po ODS( a doufám, že to bude hodně brzo a způsob nebude rozhodující) bude muset provést totální čistku nejenom v policii. Taky doufám, že Brusel nepošle současnému korupčničkému a plně totalitárnímu českému režimu nějaké peníze - bylo by to jako bojovat s terorizmem jeho podporou.
  26.10.2007 07:10 huráááá
 
http://www.novinky.cz/domaci/policejni-sefove-dali-nahubek-proti korupcnim-detektivum_125418_1ro0o.html
  26.10.2007 06:37 Radomil Šilhavý <rsilhavy@chello.cz>
 
Pane ministře,právě jsem si přečetl něco o tom,že veškerý kauzy ,vyšetřované protikorupční policií půjdou nejprve ke schválení na vedení policie a to pak rozhodne,jestli to půjde státnímu zástupci.Doufám,že jste se sebou spokojen a máte klidný spaní.Něco takového tady snad nebylo ani v padesátých letech.Doufám,že je to nápad vašich horlivých podřízených a hodláte s tím,jako člověk práva znalí, něco dělat.
  26.10.2007 06:18 Safrona
 
Ahoj, prosím vás, kde teď funguje diskuze co byla na policista.cz? Na tomhle webu - policista - už lidi nepíšou, tak jak kdysi, tak jsem přemýšlela, zda nemají jiné stránky, kde přispívají. díky moc.
  25.10.2007 22:36 majkl
 
Maximální humus, jsem se dozvěděl, že okresní papaláši berou cca 90 litrů měsíčně, u mne na bývalém obvodě v okr. Karviná bere vedoucí OOP 50 litrů ! Jsem sloužil poctivě 13 let, ale co se teď děje v PČR nikdy nebylo. Všichni funkcionáří jsou zároveň důchodci, kde jsem !!! Ministr je politická loutka !!!! Mladí policisté makají a důchodci z řad KSČ se vezou !!!
  26.10.2007 10:45 Táhlo
 
Jseš jenom závistivej píčus, co si nevidí do huby, nikdo ho neposlouchá, tak aspoň bleje kraviny na netu.
  26.10.2007 18:20 Robocop
 
To je fakt soudnost našich nadřízených nezná mezí. Jinak si nemůžu vysvětlit, že nechají klidně u nás v okrese na OHS sloužit nováčka po škole s nováčkem před školou a tyto kolegové bez zkušeností jezdí 158. Zatím se nic vážného nestalo a to jenom díky tomu, že s těmito kolegy na každý zákrok jezdí hlídka MP.
  25.10.2007 19:32 rozpadlý sbor
 
Mnoho zkušených policistů odchází a přicházejí jenom samá individua a netáhla-kam to povede nikdo neví!
  25.10.2007 20:27 bb
 
tak jsem se dnes dozvěděl kdo všechno odchází z našeho operačního do C. Všichni s kterými sloužit byla pohoda, kde od rady až po zařízení věcí vše fungovalo jdou pryč. Většinou kluci kteří něco odsloužili i na obvodu. Bůh s námi.
  25.10.2007 20:31 hmm
 
od nás bere krovky přes 50 lidí.....kdo za ně bude sloužit nevím, my už jsme teď téměř nonstop v práci....
  25.10.2007 21:08 Petra
 
Ale náš ministerský Mengele ví. Do kytek.
  26.10.2007 09:53 pro hmm
 
Na našem OŘ odchází nejméně 70 kolegů včetně ciziny,no jak toto dopadne.
  26.10.2007 10:47 Táhlo
 
Ať jde každej, komu se tu nelíbí, ono to nějak dopadne.
  26.10.2007 15:38 Robocop
 
pro Táhlo
Jenom doufám, že jsi provokatér nebo vlezprdelista, kterých je poslední dobou u PČR neúnosně moc. Řadový polda tohle nemůže napsat, protože odchody kolegů se dotýkají každého. Nelze čerpat dovolenou, protože by neměl kdo sloužit a 150 hodin zadarmo máme třeba u nás na oddělení už vyčerpaných. Já osobně mám dalších 36 hodin nad rámec 150 hodin a bylo mi slíbeno, že je dostanu zaplacené jako přesčas. To mu však budu věřit až to uvidím na výplatní pásce.
  26.10.2007 17:17 matys
 
To nikoho z těch nahoře nezajímá, oni mají svoje jistý a po nás třeba potopa. Ať slouží kdo chce, zkušený či nováček, hlavně že tu šichtu nějakým kusem zaplácnou a je splněno. Takhle uvažujou v okr. JBC. Jde to všechno do sraček.
  26.10.2007 18:22 Robocop
 
To je fakt soudnost našich nadřízených nezná mezí. Jinak si nemůžu vysvětlit, že nechají klidně u nás v okrese na OHS sloužit nováčka po škole s nováčkem před školou a tyto kolegové bez zkušeností jezdí 158. Zatím se nic vážného nestalo a to jenom díky tomu, že s těmito kolegy na každý zákrok jezdí hlídka MP.