Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.02.2007 00:23 macoco
 
Pane ministře
Opět jsem otevřel stránky s Vaší diskuzí, čtu je více jak měsíc, takže se omlouvám, jestli jste mi už na mé následující otázky již odpověděl. Je mi 40 let, za svůj život jsem prošel všemi silovými resorty, nyní jsem u vnitra, naposledy jsem pracoval 10 let s klienty u VS ČR, podotýkám v KSČ či estébák jsem nikdy nebyl. Vzhledem k tomu, že tyto resorty jsou podobné, ptám se
1. Jak je možné, že vy otevřete opět lustrační politiku a druhý dá souhlas k tomu, že tato otázka je pro něho uzavřená, VS ČR tuto problematiku stanoviskem GŘ uzavřela.
2. Jak jsem uvedl, pracoval jsem u VS ČR, tuto Vámi objevenou reformu s novými mladými kádry jsem tedy již zažil, podívejte se nyní, jak to tam vypadá, raději jsem odešel, neboť jsem nemohl překousnout arogantní chování mladých nadřízených, nekomunikativnost, o morálním profilu některých nemluvě.
3. Policie se snaží, soudy nestíhají, již několikrát citované. Jasně, soudy jsou nezávislé, ale policie musí konat ve lhůtách v souladu s trestním řízením, soudy pak mají čas. Nedávno na internetu uváděné 8x zastavení řidiče se zákazem řízení z Plzeňska – výsledek – propuštěn – a zase další – policista zastaví – sepíše, propustí atd., šichta uběhla v kanceláři nad papíry, zkrácené řízení a další směna toto může vzít přes kopírák, není to tak trochu Kocourkov ? Spojil jste se s ministrem spravedlnosti, který je mediálně známý mj. především s fiktivní nezaměstnaností, resp. zaměstnaností odsouzených ve věznicích? Při své praxi u policie často shledávám, že občany nejvíc pobuřují drobné krádeže, verbální či neverbální napadání, ničení jejich majetku – toto se jich nejvíc dotýká, protože každý má nějaký majetek ( auto, zahrádku, dům ) a my policisté na ulici jsme ti, kteří nejvíce slyší - vy s tím nic neděláte – ale my děláme pouze to co máme v povinnostech a právech, pochopitelně každé překročení naší pravomoci by bylo přísně souzeno. V této souvislosti si stále připomínám, proč tu jsme, že jsme služba pro občany této republiky, kteří si ji platí ze svých daní a mají právo na ochranu svého zdraví a majetku, neboť né každý si může navíc zaplatit ještě bezpečnostní agentůru.
4. Mluvíte o prevenci kriminality, pouze slova, zatím jsem se nesetkal s konkrétním fungujícím příkladem, jak jsem uvedl, pracoval jsem ve vězení. Vím například že pokud propuštěný klient má více dluhů, rozhodne se jej pochopitelně nesplácet, odsedí si proto svůj trest. Ví dál, že na něho čeká další trest ( několikrát jsem se setkal s odsouzeným, který čekal na nařízení výkonu trestu od dalšího soudu – chtěl si to odsedět vcelku – nařízení dalšího výkonu trestu však nepřišlo a on byl propuštěn, za měsíc opět však nastoupil do VT, ptám se, z čeho měl žít v tomto období , práci nesežene, neboť neví za jak dlouho půjde opět sedět, musel tedy krást a v průběhu dalšího VT již byl řešen policí, soudem za delikty spáchané v tomto měsíci na svobodě ) řeší někdo tuto problematiku ? A Vy se staráte, kdo byl v stb!
Závěrem chci říci, že jsem rád za déle sloužící kolegy, od kterých se mám co učit, protože policejní praxe je o něčem jiném než co píší různé poučky, školy. Ač Váš úsměv v mediálních prostředcích je téměř typický, myslím, že v současné době republice není v oblasti kriminality moc do smíchu, zvláště pak u řadových občanů. Jsem především voják, jako takový jsem zvyklý plnit rozkazy a nařízení, vždy jsem se snažil mít úctu ke starším, k jejich zkušenostem, k jejich profesionálním přístupu, ale s postupem let jsem se musel naučit, že není nic bílé nebo černé, vždy to bylo šedé. Já jako policista, alespoň si myslím, že nemohu koukat zde můj nadřízený je levičák nebo pravičák, či byl za bolševika takový či makový, těšit se na jeho lustrační osvědčení téměř 20 let po revoluci, atd.. Myslím si, že kritériem hodnocení je jeho přístup k podřízeným, jaké má pod jeho vedením toto oddělení výsledky. Doufám, že Vámi prosazovaná reforma nebude dle pohádky o starém psu, kterého bača vyhnal, pořídil si nového, který celou noc spal a ovce se ztrácely, poté ještě rád vyhledal starého psa. A služební zákon – jsem rád, že máte jako ministr resortu příslušníky, kteří chápou, že 1 + 1 v průběhu roku = 3, ale co v této republice je normální. Děkuji za případnou odpověď.
  26.10.2007 18:13 Kolaps
 
Jestli ty prasata šáhnou na výsluhy tak se tady budou dít věci!
  26.10.2007 18:20 datel
 
nebudou !!
  26.10.2007 19:21 Dušan
 
Je to velice pravděpodobné,protože to prostě vnitro finančně neutáhne
  26.10.2007 22:31 .
 
Hmmm jo neutáhne hlavně, že se tady napakujou ostatní a po nich ať přijde potopa.Jo pro mladý nic nezbude. Hlavně, aby sloužili zadarmo noci svátky víkendy a hlavně 150 hodin.Vyssrrr na ně
  27.10.2007 11:18 +++
 
...výsluhy do 15 let přestanou existovat, tato ekonomika vyrabovaná ODS na to prostě nebude mít.
  26.10.2007 18:09 Krize policie
 
Myslím, že tento sbor zahrabali a odevzdali do náruče hrobaři. Kvalitu chtějí, výslednost chtějí, hodiny navíc chtějí, profesionalitu chtějí, neúplatnost chtějí ale ocenit práci policisty v této zemi neumí-proto všichni odcházejí nebo jsou na odchodu.
  26.10.2007 18:17 datel <datel@seznam.cz>
 
myslím, že správné slovo je nechtějí ocenit práci policisty,ale svojí si cení velmi dobře. Na svých platech a prebendách se shodnou červení, modří, zelení no prostě jsou to šmejdi hrubého zrna.
  26.10.2007 17:44 Pavel
 
Náhubek protkorupční policii

http://www.novinky.cz/domaci/policejni-sefove-dali-nahubek-proti korupcnim-detektivum_125418_1ro0o.html

Houba však něco takového ve čtvrtek striktně odmítl. "Toto je nešťastná konstrukce. My se pouze snažíme zkvalitnit trestní řízení. Existuje množství kauz, kdy jsme např. stíhali někoho, abychom posléze museli obvinění stáhnout pro nedostatek důkazů," řekl Právu Houba.

"K tomuto modelu jsme přistoupili proto, abychom předešli tomu, že nejdříve někoho obviníme a pak teprve sháníme důkazy,"

Můj názor: Vypadá to, že tento člověk je naprosto nekompetentní, jelikož máme nejdříve 158/3 (prověřování) a teprve potom případně stíhání 160/1. A po 158/3 se v trestím řízení jedná o odpovědnost SZ. Ten člověk by měl na hodinu vyletět.

Houba však argumentuje tím, že podle trestního řádu je policejní orgán chápán jako instituce a nikoliv jako jednotlivec. "Proto není pravda, že by jediným partnerem vyšetřovatele byl státní zástupce," poznamenal náměstek.

Moje stanovisko: Fajn, tak ode dneška veškeré vadné rozhodnutí se bude dávat za vinu osobě, která se podepsala za policejní orgán a nikoliv osobě zpracovatele.
  27.10.2007 01:10 ..........
 
Houba je hrobař kriminálky
  27.10.2007 06:09 jarda
 
Houba je blb, který od roku 2002 ještě nezaregistroval, že trestní řád nezná vyšetřovatele. Ministrem je ale "právník", tak by mu to mohl vysvětlit, i když v obou případech bude asi těžké něco vysvětlovat (Houbovi i Langerovi).
  27.10.2007 18:02 odcházející
 
já ho znám, rozmrdal co mohl.
  26.10.2007 17:28 Matys
 
To co se v současné době děje na našich obvodních oddělení jednoho malého okresu v Libereckém kraji to je otřes. To co ještě do nedávné doby fungovalo už nefgunguje, z obvodních oddělení policisté odcházejí a vedení se chová naprosto ležérně bez jakéhokoliv zájmu. Kdo zde bude po Novém roce sloužit to nevím, asi nikdo. On totiž nikdo nebude mít zájem být pořád v práci a jakmile bude mít nárok na rentu tak zdrhne, poněvadž za téhle situace to je jediné rozumné řešení. To je výsledek současného vedení.
  26.10.2007 16:59 Martin
 
Nabukodnozer: To si piš, že půjdu, ale k volbám.
  26.10.2007 16:47 Pavel
 
Rozhovor s poslancem Ondřejem Plašilem

Jméno:honza (Otázka vložena: včera 10:01)

Otázka:
Co řikáte na podstav policistů na Kolínsku? Ke konci roku se navíc chystají další odejít a to i z těch nejvyšších míst. Co jako poslanec uděláte pro zlepšení nynějšího katastrofálního stavu. Chybí desítky policistů. S příchodem TPCA se ve městě značně zvýšila kriminalita a někde jsem četl, že právě Vy jste sliboval vytvoření jakéhosi dalšího obvodního oddělení nebo něčeho podobného v Kolíně.

Odpověď: (Odpověď vložena: včera 10:40)
Stale povazuji kolin za bezpecne mesto.posili jsme mestskou policii a ivan langer již rozhodl o zvyšení počtu policistů v koline i mlade boleslavi jak jsem sliboval.jinak se deje totalni vymena lidi v ceske policii a to mi vubec nevadi.to podporuji.


Otázka: Znamená to tedy, že pokud se někde nedostává policistů, tak I.L. rozhodne o zvýšení počtu a problém je odstraněn?
  26.10.2007 16:41 Nabukodnozer
 
Kdo chce, ať si jde!! Tak už běžte vy mrdky!! Pořád tu řvete jako malé kurvy! Všichni Vás na druhý straně čekaj. To si myslíte ale jenom vy. Na druhý straně je větší bahno než si myslíte. Tak už běžte do píčia nechte volnej prostor těm, kteří chtějí sloužit.
  26.10.2007 16:46 f
 
IQ asi tak 27?
  26.10.2007 17:15 ***
 
tomu verim. a ty jsi jedna z nich.
  26.10.2007 18:11 Táhlo
 
Nevim, komu to furt cpete, že odcházíte. No a co, tak běžte, ono se to asi bez vás posere...
  26.10.2007 19:43 kelly
 
Vážený, vaše slovní uřážky svédčí o vašem charakteru. Zajímalo by mě jak dlouho sloužíte, zjevně to vypadá, že jste u policie pár let. Zjevně nevíte oč se tady jedná. Hlavně dorý policista chce být také dobře zaplacen a netáhlo ještě s IQ 0 jako jste vy, tomu to je úplně jedno, takový sedí a drží svá ústa.
  26.10.2007 22:56 ÷
 
Když už si vybereš přezdivku,tak ja alespoň napiš spravně. Píše se to Nabuchonodozor, I když se to jinak čte,ale to ty inteligente asi nechapeš.
  26.10.2007 15:01 Martin
 
Pro ministra Langera: Nevadí Vám, že soustavně ochromujete fungování Policie ČR? To co jste teď udělali je skandální a nemá to nic společného s fungováním DEMOKRATICKÉHO státu.
  26.10.2007 12:43 kelly
 
Langer je člověk, který nemá absolutní soudnost, je to člověk, který své práci nerozumí. Vždyť on ani neví co to obnáší být policistou. Ono je velmi jednoduché se dělat hezký před médii.
  26.10.2007 19:51 Konec policie v Čechách
 
Pan Langer tento sbor dovede do úplných konců a ve sboru zbydou jen etnika a přistěhovalci. Veškerá úcta a kredit policie je na hnoji.
  26.10.2007 12:28 ten co soužil rád
 
Nechci šířit poplašnou zprávu, nevím kolik je na tom pravdy, ale doslechl jsem se, že je to víc než jasný.
Výsluhy se budou výrazně oklešťovat. Odchodné se bude snižovat, připravuje se povinnost odpracovat 300 hodin ročně bez nároku na mzdu. A to k 1.1.2009.
  26.10.2007 12:54 ...
 
Když nechceš, tak ji nešiř. Takových kachen už jsem sestřelil.... Až to bude na pořadu dne, neboj se, že se to lidé nedozví.
  26.10.2007 12:57 Safrona
 
.. no mezi náma, vemte si kolik "papalášů" odchází do civilu ... já myslím, že oni moc dobře vědí co dělají!
  26.10.2007 13:20 s
 
asi na tom něco pravdy bude
  26.10.2007 16:04 pro safrona
 
Jo,jo máš pravdu.U nás naprosto celé vedení OŘ a DI.A to zdaleka nevím o všech.
  26.10.2007 18:12 Devastace
 
Pak vyjdou policisté do ulic s vidlema a přímo na parlament.
  26.10.2007 18:19 Táhlo
 
pro "ten co soužil rád"
Jseš normální pavlačová drbna, takovejch zaručenejch zpráv ti tady nableju kýbl...
  26.10.2007 18:22 Z.
 
300 hodin odpracovat zdarma bylo navrženo už v zák. 361, ale po dlouhých tahanicích to snížili na 150. Stačí když si přečtete v zák. 361 důvodovou zprávu k tomuto zákonu a zjístite, že vrámci úspor už počítali s úpravami výsluh atd. Vše je jen otázka času.