Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  28.10.2007 18:35 RÁJ DŮCHODCŮ
 
ČR ZŘEJMĚ BOJUJE O TITUL NEJDEVASTOVANĚJŠÍ POLICIE V EU JINAK TOHLE NENÍ MOŽNÉ.
  28.10.2007 18:31 majkl
 
Pro Fikus : Jde vidět, že jsi můj člověk ! Ten idiot, který nás uráží, je jej synáček papaláše nebo papaláš sám. !
Jak je možné, pane záhadný,že na severní moravě vedou oddělení vedoucí bez vysoké školy , kteří berou zároveň starobní plný důchod a plný plat vedoucího ?! Na to ty blbe odpověď nemáš co ? Jelikož počítám, že to je tvůj tatík !
Takže to shrnu, stát chce šetřit, ale platí důchodce ve vedoucích funkcích ! O toto mi tady jde. Makal jsem 14 let na obvodě, ale bez známostí jsi mimo .
  28.10.2007 20:33 .
 
No jasná věc. Můžeš mít škol kolik chceš, ale bez známých to opravdu nejde a většinou lidi, kteří makaj jako duhy nebudou mít nikdy nic.
  28.10.2007 22:26 bumta
 
Makaj jako duhy? To jsem ještě neslyšel. ale často se říká, že někdo chlastá jako duha.Takže jsi měl na mysli spíš chlastačku než makačku, že ano ?
  29.10.2007 13:34 fikus
 
Já když to vidím u nás na okrese, tak každý z těch nejvyšších papalášů tam má buď synáčka, dcerušku nebo oba a ještě další příbuzenstvo. Zajímavé ale je, že ani jeden, zdůrazňuji ani jeden z nich neprošel obvodním oddělením. A to si myslíte, že se na ty teplé fleky dostaly bez protekce? Odpovím ANI NÁHODOU.
  29.10.2007 14:30 F1
 
A to je ten problém, že strašná spousta lidí na okrese ani pořádně neví " jaká je to strašná flákárna " na tom obvodním oddělení, že z toho ti poldové sero.... magi, zatímco oni mezi kantýnou - kafíčkem a kouřovou dělají tabulky výsledků aniž mají tušení ....... Jak snadné vymýšlet dopravní akce pořádkářům na obvodech, kde ani nestíhají přijímat oznámení.
  29.10.2007 15:27 Táhlo
 
To je zvláštní, většina lidí, co znám z okresu, si prošla obvodními odděleními. Z vás mluví jenom závist, že někdo je vejš než vy, nebo má víc peněz, než vy, případně, že je důchodce a bere plat i důchod - viz. Majkl. To je opravdu ubohý. Snažte se a taky se dostanete vejš, zrovna teď je na to ideální doba.
A než mě začnete kamenovat, že jsem jeden z těch protekčáků na okrese, tak vás ubezpečuji, že nejsem.
  29.10.2007 16:10 F1
 
Pro Táhlo,

Jo nějakých pár kolegů, kteří tam odešli v poslední době, mají jistě poznání, jak se to na těch zatížených odděleních, kde i oni ještě poměrně nedávno sloužili, během posledních let připodělalo, přibylo papírů, nestíhá se, člověk se honí jako ta pí.... a lidi z okresu umějí lidi na obvodech jen buzerovat k vůli kravinám.
To není závist, jen by to trochu chtělo nastavit rovnocené podmínky a ne nutit lidi doslova " utíkat " z těch pracovních podmínek na odděleních do " podmínek na okresech ", které tady raději nebudu přetřásat ( nějakou dobu již sloužím ). Nebudu tady přetřásat ten systém policejních elévů, kteří strávili tak možná 2 roky na hlídkové a cestou oddechu od hlídkové služby při denním studiu a získání Bc. ( název pro tento polotitul - blbec jak se všeobecně ví) se tito totálně nezkušený lidi dostali v dnešní době na kriminálku, kde vždycky platila zásada nabitých zkušeností. Dnes je svět titulů, který u Policie ČR s až hysterickou " prozřetelností " nastolili vysoce inteligentní lidé vytvořením, toho perfektního služebního zákona ( zajímavé, jak je to v zahraničí ? ), Řekněme rovnou, že na základních postech kriminální policie naprosto zbytečně.
U policie ČR je v současné době hysterie s VŠ. Kdo není " prostudován " , tak aby skoro zalezl pod stůl. Pomalu začíná panika " co budu dělat, když nemám VŠ " ježíš marjá. Přijde nějaký trouba z civilu, který viděl Polici ČR akorát v televizi a najednou bude na místě zkušeného kriminalisty, který má ničím nenahraditelným 20 letou praxi.

Kdo tenhle stav v současné době nechápe, jako negativní, nemůže být normálně uvažující člověk. Dále to již vysvětlovat nebudu, kdo chápe pochopí, kde má problémy pochopit ať ho to nerozčiluje, je to zbytečné.
  30.10.2007 08:09 pro táhlo
 
Nevím, kde sloužíš, ale já ani jednoho z potomků vedení opravdu neznám, který by prošel odbvodním oddělením. Nikomu nic nezávidím a nejsou to jen děti vedení ale i jejich kamarádů. Buď teda rád, kde sloužíš, jste asi vyjímka, poněvadž na našem okrese a i na většině jinde bys to asi zabalil. Krásně, úplně tak jak je to teď to napsala F1. S pozdravem.
  31.10.2007 23:31 abc
 
Ta diskuse je docela zajímavá. Jenom bych dodal, že pokud jde o přetížená tisková oddělení, tak tam jsou povětšině dětičky pupíků. Ta děvčátka a hezouni můžou stejně jenom kecat.
  28.10.2007 18:26 Policie bez lidí
 
Kdepak tenhle sbor jde do kopru, je mi líto těch mladých kluků co nastoupí za pár šupů a nedočkají se vůbec ničeho, protože brzy utečou až poznají podstatu a práci u této složky.
  28.10.2007 19:36 sos
 
Nezastrašuj
  29.10.2007 10:39 Jo
 
Asi máš pravdu, leda by se jim ve 3. a 4. třídách za ty prachy sloužit líbilo.
  28.10.2007 16:55 James Bond
 
BIS zjistila zprávu novou: Topol píchá Talmanovou.
Kdo teď v BISce ztratí práci? - Je to únik informací !!!
  27.10.2007 19:56 Jaromír Kašpárek <kasparekjaromir@seznam.cz>
 
Jeden ožralý řidič z Brna, a hlavní velitel je asi i.... .
  27.10.2007 19:49 Jaromír Kašpárek <kasparekjaromir@seznam.cz>
 
Vážený pame ministře, to co předvádíte Vy a ODS s novým nařízením o možnosti trestně stíhat zkorumpované politiky jen se souhlasem policejního presidia, už hraničí se zdravým rozumem. Nevím někdo z nás dvou je asi blázen, ale já to určitě nejsem. Čekám na Vaše zdůvodnění proč se má takto postupovat. Děkuji.
  29.10.2007 13:30 x
 
Je to víc než jasný. Politik vládnoucí strany nesmí být trestně stíhán. Koaliční politik, pouze se souhlasem vládnoucího politika, opozičního politika stíhat lze. To však platí jen do dalších voleb.
  27.10.2007 19:02 majkl
 
porád stejný humus !!!! u Policie kluci a holky makají a rodina funkcionářů studuje vysoké školy a vládne !!! I Když na to nemají a jsou blbější než nevím kdo ! Na konci roku berou odměny v desetitisících a řadoví policisté ? Na vánoce když chytne tři podnapilé řidiče 500 Kč !!!
Zkušení policisté, kteří dokážete, že máte na víc, než poslouchat blby v důchodu, utečte ! Já to udělal a pokud nejsi lempl, v civilu se chytneš. A čistá hlava!
  27.10.2007 21:46 pro majkla
 
Tak si to užij, přiblblej demagogu!
  28.10.2007 11:54 Fikus
 
Proč mu nadáváš do přiblblejch demagogů? Má naprostou pravdu. Synáčkové a dcerušky vrcholného managenentu jsou ve většině případech IQ tykve či houpacího koně ( avšak mají bakláře a velí ), a jak se maj. Oni se o ně tatínkové nebo maminky ppluk a plk. postarají a školu bez školy zařídí. Nejseš náhodou jeden z nich? Jestli jó, tak zmlkni a zmiz.
  28.10.2007 13:31 pro fikus
 
Ty jsi úplně stejnej pablb, závistivej a zřejmě i neschopnej.
  28.10.2007 23:29 BEZ KOMENTÁŘE - nač máme důchodce u PČR,aby zabezpečili sebe a své rodiny porušováním zákonů
 
Cituji z novin 19.3.207 a divím se...
Někteří policisté se dostanou na VŠ bez přijímaček
Po novele služebního zákona zavládla mezi příslušníky bezpečnostních složek panika. Většina policistů, hasičů nebo celníků totiž nesplňuje na svých funkcích předepsané vysokoškolské vzdělání a pokud si ho nedoplní, hrozí jim vyhazov. Pro vyvolené se ale našlo řešení tak, aby vysokoškolský titul získali a přitom se vyhnuli klasickému studiu.
19.3. 2007 04:00
PLZEŇ - Stačí, aby je jejich nadřízení nechali zapsat do kurzu celoživotního vzdělávání (CŽV)v oboru veřejná správa při Právnické fakultě v Plzni, ze kterého pak mohou po dvou letech plynule přejít do třetího ročníku bakalářského studia, a to rovnou ke státní zkoušce a obhajobě bakalářské práce.
To všechno za poplatek 34 tisíc korun a za podmínky, že každý rok v rámci CŽV absolvují jedno týdenní soustředění zakončené testem. Žádné přijímačky, zápočty ani zkoušky v průběhu semestru či ročníkové práce, které jiní studenti musejí absolvovat.
"Když se to rozkřiklo, zájem je obrovský. Hlásí se i kandidáti přes 55 let nebo sekretářky. Samozřejmě, že tímto způsobem je cesta k vysokoškolskému titulu mnohem snadnější než třeba dálkovým nebo kombinovaným studiem," řekl zdroj z policejního prezidia, který má přehled o personální politice policejního sboru. Do jednoho kurzu může být vybráno až sto zájemců.
Individuální přihlášky podávat nelze
O možnosti získání vysokoškolského titulu bakalář v oboru veřejná správa formou kurzu CŽV není na oficiálních stránkách plzeňské právnické fakulty ani zmínka. "Do tohoto kurzu se není možné přihlásit individuálně, ale je to vždycky na dohodě někoho z nejvyšších nadřízených ze státní správy s vedením naší fakulty. Kurz je určený pouze pro zaměstnance státních institucí, kteří si ze zákona musejí doplnit vzdělání," sdělila Elena Mrázová ze studijního oddělení.
Proděkan fakulty Ivan Tomažič uvedl, že se jedná o naprosto "čistou" záležitost. "Tyto kurzy musejí být objednány právnickou osobou, se kterou máme smlouvu. Takže tady máme hlavně policisty a celníky, kteří byli vybráni zaměstnavatelem. Je pravda, že nemusejí dělat přijímací zkoušky. Dostanou seznam literatury a na soustředění jim pak přednášejí vyučující z našich kateder, kteří je na závěr přezkušují formou testu. Celé to končí obhajobou bakalářské práce před komisí," prohlásil Tomažič.
Tak snadno to nikde jinde nejde
Individuální zájemci, kteří by se chtěli přihlásit do zmiňovaného kurzu CŽV, mají tuto možnost například na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně nebo na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Platí pro ně ale mnohem přísnější kritéria.
"Především musí úspěšně složit přijímací zkoušky. Do třetího ročníku bakalářského studia mohou být po dvou letech přijati pouze za předpokladu, že získají stanovený počet kreditů za absolvované zkoušky," řekla vedoucí střediska celoživotního vzdělávání Právnické fakulty Masarykovy Univerzity v Brně Anna Dušíková. Obdobné podmínky jsou i na Právnické fakultě v Olomouci. Skladba předmětů v celoživotním vzdělávání je shodná s denním studiem, účastníci CŽV absolvují zkoušky a zápočty stejně jako řádní studenti.
Patrik Biskup, Právo
  27.10.2007 18:52 Jan <Jan.Hus@seznam.cz>
 
Jste nejhorší minisr vnitra po banánové revoluci,Policie Vaším přičiněním je totálně rozvrácena,přesto zůstává záhadou(ale bude to odhaleno)proč jste hodil přes palubu Kubiceho(bez jeho zvratků a lží vláda ODS by nebyla)-stejně budete jednou potrestán za zločiny-zneužití pravomoce veřejného činitele,pomluvy,lži atd.Opravdu chlape se nestydíte být takový křivák?
  28.10.2007 18:28 Emil
 
Pan ministr není křivák on dělá jenom to čemu ho učila modrá diktatura-bohatým přidávat a chudé ožebračovat.
  27.10.2007 14:11 k
 
když otevřu tuto stránku a vidím Vaše foto pane Langere, tak se mi chce zvracet. Jste opravdu bezcharakterní člověk. Doufám, že se Vám to jednou pěkně vymstí.
  27.10.2007 13:38 FAKT!
 
Až bude policista v ČR zaplacen, bude chodit rád do zaměstnání a nebude jen onucí na kterou si mohou všichni jen stěžovat, tak se něco změní.
  28.10.2007 18:31 nová doba
 
Viděl jsem dnes kolegy na Václaváku a bylo mi jich líto, jakou lůzu z nás poslední vlády udělaly. Tohle není prestižní poslání, ale obyčejná křivárna.