Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  30.10.2007 10:50 ***
 
Dovoluji si policisty upozornit, že současná činnost dnešní vlády je minimálně protiústavní a , že že stále existuje LZPaS kde stojí- Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny. ...znemožněny samotnou vládou.
  30.10.2007 11:29 vyvrhel
 
To je slovo do pranice.
  31.10.2007 08:18 dojná koza
 
Dovoluji si policisty upozornit, že současná činnost dnešní vlády je minimálně protiústavní a , že že stále existuje citace viz níž:LZPaS kde stojí- Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny. ...znemožněny samotnou vládou.buď znemožněny nebo poplatny režimu. Když Motejl odpovídal na otázky, z jakého důvodu je krácena valorizace na půlku, oháněl se novým zákonem, byť ten by se zřejmě neměl na ty, kteří odešli za platnosti starého, vůbec vztahovat. Na další otázku, proč tak nepostupují stavební spořitelny u starých smluv, ale nechají je doběhnout, uvedl, že již jednou odpověděl a dál se tím zabývat nebude. Čerpáno z jiných webových stránek.
  31.10.2007 08:19 dojná
 
trochu se to nepovedlo, tak jinak
  30.10.2007 09:49 ... a je to.
 
http://www.novinky.cz/domaci/cunek-pry-ulozil-3-5-milionu-v-dobe --kdy-bral-socialni-davky_125647_k7ik5.html

...tak to je opravdu majster štyk, ten kdo to pustil ven, by si zasloužil medaili, pokud si chce dnešní policie zachovat renomé organizace, která slouží zákonu a tudíž lidu, tak by takových akci čuňas měla udělat podstatně více... koukněte na svého šéfa, ten se taky nerozpakuje pouštět informace když se mu to hodí a hlavně nese.
  30.10.2007 08:43 ala
 
O bože jak jste chytrý, inteligentní a krásný pane ministře. Opět jsem se zhluboka zasmál vešemu článku o nevzdělanosti pracovníků ÚOOZ. Proč jste nám to neřekl při zveřejňování Kubiceho zprávy. V tu dobu to byli ještě pracovníci ELITNÍHO útvaru. Dnes již nejsou pohodlní, tak je rozprášíme pro jejich nevzdělanost, ale hlavně také proto, aby se nemohli věnovat trestným činům pana Čunka. Jste to opravdu super manager, dyž se podívám, jak se vám ta policie pod rukama rozpadá. To je tak, když se plete špatný doktor do věcí kterým nerozumí.
  29.10.2007 22:48 x
 
http://www.lidovky.cz/cunek-zil-z-davek-ukladal-pritom-miliony-f ff-/ln_domov.asp?c=A071029_215838_ln_domov_vvr
Čunek nezdanil příjmy?= delikt= sankce. Pokud se jedná o pravdivou informaci, pak po nás policistech přece nemůže nikdo chtít, aby jsme svoji práci brali vážně, když je Čunek součástí zákonodárství. Otázka zní, jakým směrem se vůbec bude policie do budoucna ubírat. Ta korupce se nepodaří v žádném případě zničit.
  29.10.2007 23:14 Tabáček
 
Víš, kdyby bolševik věděl, jak je snadné beztrestně okrádat vlastní stáda, tak jsme tu měli demokracii od r. 1948 a ne až od sametu.
  29.10.2007 22:33 Polda ze severu <pasovak@seznam.cz>
 
Dnes jsem se dozvěděl, že místo které mi bylo slíbeno v reorganizované cizinecké policii, dostane až do odchodu do civilu jako trafiku, jeden policejní důchodce. Je mi na blití. Takto to chodí pod velením pplk. Babičíka....Nemohla by tam zasáhnout inspekce??
  29.10.2007 22:52 Tabáček
 
Nemohla, ta si hlídá svoje trafiky. Zdar.
  30.10.2007 09:56 SPRAVEDLNOST
 
IMV spí???
Inspekce by musela zasáhnout na více místech, všude kde si funkcionáři neoprávněně dali 100 % osobního ohodnocení na úkor řadových policistů a to jen proto, že jsou důchodci a odejdou s 50 % hrubého platu, což u některých činí skoro 50 tis Kč. To není jen amorální. Co je to, když si někdo takto neoprávněně zvedne plat? Nespí IMV nebo se bojí sáhnout do řad vysokých funkcionářů? Určitě se ozve nějaký důchodce - komunista a bude mluvit o závisti. Ne, nezávidím, věřím, že boží mlýny melou spravedlivě i když pomalu, ale nesnáším zloděje a jak nazvat jejich způsob neoprávněného, zdůrazňujji neoprávněného obohacování?
  30.10.2007 11:49 bejvalka
 
to je naprosto normální. Na oplátku jezdí nebo jezdilo vedení na kontroly rozpisu služeb, abychom tehdy neměli moc nočních sobot, nedělí a nedejbože svátků. Je to furt stejný, ale spíš horší )))
  30.10.2007 15:04 Jo
 
Chlapče, komunisti jsme byli všici, jináč to u sboru ani nešlo. Jen jsi zapomněl dodat, že si 100% přidělili papaláši, buď sami či jeden druhému. To je vlastně jedno. Vrána vráně oči nevyklove. Takže neděl na staré a komunisty, ale na papaláše a ty druhé!
  30.10.2007 20:30 degradovaný
 
Dej podnět.
  29.10.2007 22:30 sci fi
 
..ramenatý policista Tonda Maňák vstupuje do svého týden starého služebního mercedesu, byl nucen si vzít tuto terénní káru 4x4, protože jede provádět hlídkovou činnost do chatové oblasti v nedalekých křivoklátských lesích, kde má sám malou chatičku asi za 100 000 Euro. Jeho plně prodyšnou a velmi pohodlnou uniformu, doplňují goratexové služební boty, jejichž levnější verze se zhruba za 250 Euro prodávají i ve specializovaných, civilních obchodech. Ještě se zastaví u známého, kterému zjistil na personálce podmínky přijetí k Policii České republiky. Fyzické testy jsou velmi náročné o psychotestech ani nemluvě. Policie si to může dovolit, jde přeci o prestižní povolání a ze 350 uchazečů je přijat pouze jeden. Přes to jsou téměř všechna tabulková místa obsazena...většinou vysokoškoláky. Tonda nastartuje svůj Mercedes a vyráží..v duchu přemýšlí kam pojedou se svojí ženou letos na dovolenou. V loňském roce to nebylo na jachtě kolegy Petra u opobřeží Jihoafrické republiky vůbec špatné. No nic vrací se do reality. Většina kolemjdoucích se na něj vesele usmívá, občas nějaká dívka šibalsky mrkne. Je to krásné povolání pomáhat lidem, ale je to tak lehké s tak přehlednými, jasnými a v postatě neměnnými zákony, které nám naše elita připravila...příští rok jsou opět volby a Tonda má jasno, svůj hlas dám opět ODS
  30.10.2007 13:29 malovenkovan
 
Dobrý, fakt dobrý....
  30.10.2007 20:00 cizina
 
To není sci fi,ale tvrdá realita kolegů s hranic se SRN.
  30.10.2007 20:26 taky cizina
 
Jen na ty vysokoškoláky si nehrají,jako u nás
  29.10.2007 21:24 Devastace
 
Nárust kriminality, dopravních nehod, vyhasínání zapalených policistů, rozepře na odděleních,urážky.. to je všechno výsledkem opravdu motivujícího poslání s nástupem 361.
  29.10.2007 21:19 odchozí
 
Pan Langer a ti darebáci v křeslech vedení policie nemají zájem na ničem, natož na lepším ohodnocení a podmínkách pro své lidi.
  29.10.2007 21:12 malovenkovan
 
Tak jsem si dnes prohlédl statistiky policejního prezidia. Jen v měsíci září (říjen ještě není uzavřen) odešlo od policie do civilu dalších 158 (jak příznačné toto číslo) poldů. Z toho dvě třetiny jsou kluci, kteří mají odlouženo od 0-14 let ! To je ten ministrem proklamovaný generační špunt, který bylo třeba uvolnit ? Aby odcházeli do civilu mladí z přímého výkonu ? Asi ano. Možná jednou i pan I.L. pochopí, že manageři v kancelářích s tučnými platy a důchody opravdu proti gaunerům bojovat nebudou... Ti si totiž budou i nadále prožívat své čárkománie a naivní bludy a představy o tom, co se skutečně děje na ulici, zatímco kriminalita pomalu a jistě bude vzrůstat. No, překlopíme-li to do politiky, jen doufejme, že toto volební období je pro modrohrůzovládu to nadlouhou poslední...
  29.10.2007 22:28 q
 
Je to jejich svobodná vůle, že odešli a netrap se tím.
  30.10.2007 13:32 malovenkovan
 
Trápit se tím tedy sakra musím. Protože jsou to kolikrát zkušení a schopní poldové, za které není náhrada. A protože za ně bude muset například sloužit někdo jiný v rámci svých podělaných 150 hodin grátis. Další a další argumenty nemají smysl. Ti co ví, o čem mluvím, mi dají za pravdu...
  30.10.2007 20:07 Polda 33
 
Máš recht kolego, kdo neslouží na zatíženém oddělení to nepochopí a od příštího roku bude ještě hůř. Soudy mají šetřit a je jasné, kdo bude doručovat písemnosti místo pošty.
  30.10.2007 20:25 pro Polda 33
 
Máš pravdu s tou poštou,jenom nás na oddělení zaráží,že si pošta účtuje poplatky od soudu za písemnosti,které doručím JÁ.A naše vedení je tak tupé,že jim to ještě žere.
  29.10.2007 21:08 manželka policisty
 
K současné policii. Manžel slouží 16 let, myslím, že stále rád. Byl zařazen v platové třídě, která vyžaduje VŠ vzdělání. Z tohoto důvodu ve svém volném čase studuje 3. rok vysokou školu, což ví i jeho zaměstnavatel. Manžel nevyžaduje žádné úlevy v podobě studijního volna apod. Že již řadu let vydělávám více peněz než on (máme dvě děti) a musím tudíž opravdu "makat", jsem si zvykla. Na jeho nulové osobní ohodnocení jsem si také zvykla. Na neplacení přesčasů jsem si také zvykla (dojíždí 50 km), policie na to má zákon. Na před začátkem měsíce několikrát změněnou dobu služeb také, musím přizpůsobit svou, byť též náročnou práci, protože o děti se někdo postarat musí, buď já nebo on. Nyní přišla další novinka. Přestože manžel dělá fakticky stále tudéž práci, byla některým z nich snížena platová třída na středoškolskou, jemu také, což musel podepsat, nedovolil si jinak. Říká se tomu zřejmě reorganizace. Já sama mám VŠ a své další vzdělávání (doktorát) jsem z důvodů časových i finančních odložila právě proto, aby mohl dostudovat manžel a měl dříve po něm výslovně vyžadované vzdělání a abych mohla poskytnout kvalitní vzdělání a kroužky dětem. Jeho studia nás jakožto rodinu stála několik desítek tisíc korun a řadu dní, kdy je ve škole, ne s rodinou. Tento postup zaměstnavatele je potupný, urážející a bohužel demotivující.
  29.10.2007 21:15 malovenkovan
 
Ano potupné, demotivující a urážející. Jako téměř veškeré jednání vedení vůči řadovým policistům.
  29.10.2007 21:27 poplatník
 
Když není co tunelovat, tak se musí reformovat. V pseudodemokracii se jeden účet platí dvakrát.
  30.10.2007 11:46 bejvalka
 
prošel jsem přijímacími testy na důstojnickou, proto mi sebrali osobní a dali ho tomu, který přijímačky neudělal. Prý že nám ho vrátí po abolvování. Nic jsem si z toho nedělal i když mě to stálo taky dost peněz, nakonec mi DŠ zaručila další postup. Po škole jsme přišel zpátky na obvod s tím, že nám osobní dají, až si ho zasloužíme. Po měsíci došlo na reorganizaci v řadách policie údajně proto, že je moc důstojínků. Tímto jsem měl po postupu, už mě čekal jen nprap. Leda bych se někde upíchl jako vedoucí, ale leštič bez názoru jsem bohužel nebyl. To bylo v r. 1993. Než aby ze mě dělalo vedení vola, v tom roce jsem na vlastní žádost a po 10ti letech odešel. Myslím, že je to podobné )))