Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  01.11.2007 06:31 tony
 
Kurňa, kdo tu zůstanete, udělejte něco už s tím Čunkem, vždyť o něm a jeho svinstvech píšou i v německých novinách, to je ostuda.......
  01.11.2007 13:06 kabanos
 
To už píšou delší dobu, protože u nich tolik témat nemají. V zahraničí politici odcházejí z politiky i za banální poklesky nad kterými naší politici mávají rukou.
  01.11.2007 16:40 KELLY
 
PÁNOVÉ, TAK TO BY MUSELA ZA PROHŘEŠKY ODEJÍT CELÁ VLÁDA.
  31.10.2007 22:41 tak
 
Tak v okrese Karviná to je mazec utíkají do civilu snad všichni. Doktor nestačí razítkovat žádosti.
  31.10.2007 23:46 degradovaný
 
Tady na jihu doktoři taky nestíhají. čekačka v čekárně 3-4 hodiny na "výstupní" kontrolu. Začíná to nabírat dost děsivou podobu.
  01.11.2007 09:33 polda13
 
a dívíš se podívej se na strukturu OŘ jak se tam staříci drží, berou důchod a plat a mladý co by možná perspektívní s novým myšlením nemá šanci, jen by mně zajímalo jestli to tak funguje v jíných okresech
  01.11.2007 15:46
 
Tomu se ani nedivím,policisté odcházejí a vedení je pořád v klidu a v teple,jejich chování k řádovým poldům je strašné,služby zdarma,atd,atd........Vím o čem mluvím-sloužil jsem tam-JSEM RÁD, ŽE UŽ NESLOUŽÍM.......
  02.11.2007 08:43 pro poldu 13
 
Asi to tak funguje všude, aspoň u nás na severu Čech přesně tak jak jsi to napsal.
  31.10.2007 19:36 SOS
 
Rozpadá se celá česká policie a management dělá, že se nic neděje. Nespokojenost policistů se současnou diktaturou biče pana Langera je likvidační.
  31.10.2007 19:34 rozpad PČR
 
UOOZ se rozpadá a je pravda, že tam jsou kloučci co mají odslouženo pár měsíců a mají 8 platové třídy. Je to odvrácená tvář služebního zákona.
  31.10.2007 20:08 Petra
 
ÚOOZ opouští 45 elitních policistů - dnes ve zprávách. Pro "někoho" dobře, když se nic nevyšetří. Ale pro koho?
  31.10.2007 20:15 ***
 
to Petra.

S tou elitou u Kubiceho partičky bych byl velmi opatrný, že se tady rozpadá nejenom policie ví snad, každý který používá hlavu nejenom pro modrý slinty... a komu ku prospěchu?

..."K elitě patří jen pár desetin procent obyvatelstva. Kontrolují nejen velké majetky, ale i vědění a toky informací. Ti jediní na krizi sociálního státu vydělávají. A také jako jediní sami sebe vnímají jako třídu. Zbytek populace žije v hlubokém třídním bezvědomí. Neboli si neuvědomují, že mají s někým jiným společné zájmy."...
  01.11.2007 16:27 k
 
kdo ti bude sloužit za takových podmínek. Hlavní je že tam dosadí vysokoškoláky, sice nic neumí, ale mají školu.
  01.11.2007 19:16 klobása
 
pro k:
Nebuď debil a neházej laskavě všechny vysokoškoláky do jednoho pytle, ano? Je to ubohý. Např já mám odslouženo 11 let v přímém výkonu a naskytla se mi příležitost udělat si školu. Tak jí dělám a když jí zdárně dostuduju, tak se samozřejmě budu ohlížet po nějakém lepším fleku, to dá rozum.
  01.11.2007 21:32 007
 
pro Klobásu:
To sis ještě nevšiml, že tady vysokoškolák = méněcenný untermensch a budižkničemu? Jediný kvalitní polda je věčný hlídkař, alespoň 10 let nepřetržitě na ulici a pokud možno pohrdající českým pravopisem, v současné době hrdý na to, že odchází do civilu a všechny, kteří zůstávají, označuje za neschopné blbce, kteří by se jinde nechytili (tímto se omlouvám všem slušným délesloužícím hlídkařům, ale velká část příspěvků potvrzuje, co jsem napsal).
  01.11.2007 21:39 klobása
 
pro 007:

Napsal jsi to velmi hezky a trefně! Ale já si z toho nic nedělám, ono to vypovídá o úrovni těch lidí. Paušální házení špíny na vysokoškoláky od vocasů, co neuměj ani vyjmenovaná slova, mě fakt neurazí.
  02.11.2007 14:06 kabanos
 
Pro klobásu
Koukám, že jsi pěkně urážlivý, když se tady někdo zmíní o vysokoškolácích ? Doporučuji ti si pořádně přečíst většinu článků ? Jestli jsi to nepochopil tak většině poldů vadí kolegové s VŠ co mají odslouženo tak maximálně rok na OHS a zbytek ve škole a po PA nastupují na SKPV. Dále jsou to lidi, které PČR nabírá s VŠ a tyto bez zkušenosti taky strkají na SKPV, ale makají tam za ně ty staří kolegové většinou bez VŠ.
Problém je v tom, že na PA na denní studium pustí každého a u nás této možnosti využili netáhla z OHS, kterým práce hlídkaře nevoněla a na obvod se jim také nechtělo. Systém měl být nastaven tak, aby VŠ byla povolena pouze po odsloužení minimálně 8 let u PČR a za předpokladů, že děláš zpracovatele. To bude asi i tvůj případ ? Sám pak uznáš, že kolega s z civilu s VŠ nebo hlídkář s roční praxí po denním studiu na PA nemají tvé zkušenosti a nemůžou se ti vyrovnat, ale přesto se takový lidmi SKPV plní.
  02.11.2007 14:10 pro 007 a klobásu
 
Jste sice asi študovaní, ale házíte i vy nás do jednoho pytle, jste úplně stejní magoři.
  31.10.2007 18:53 modrý hnůj
 
VYKYDAT MODRÝ HNŮJ JINAK TO ZNIČÍ CELOU ČESKOU POLICII.
  31.10.2007 18:52 Podrazy
 
Tehle sbor je zralý na léčení, v Praze jsou mladí policisté po 8 měsících v 8 třídách aniž by absolvovali nějaké ZOP . Tohle opravdu nemá nic společného se spravedlivým kariérním řádem a kvalifikačním růstu. To je obyčejné zvěrstvo a svinstvo vůči všem slušným lidem u policie.
  31.10.2007 21:31 modrý pták
 
Vyzobeme a uletíme.
  31.10.2007 22:25 jjj
 
A to jsi slyšel kde? Tito lidé jsou snad jen na PP jinak to není ani možné. Ale jinak hezký večer. Dej konkrétní případ.
  01.11.2007 18:14 asistent
 
např. učitelé na školách MV!!!
  01.11.2007 19:17 táhlo
 
kecá krávoviny, to je nesmysl.
  31.10.2007 12:14 Ramm
 
Takže konec roku na spadnutí, odměny či slibovaný vyrovnání v nedohlednu - sečteno a podtrženo - oproti roku 2006 jsem letos v mínusu 26.000 CZK hrubýho. Po 16ti letech, 5 PT, nezbývá než si zkusit ještě udělat 2-3 roky kvůli lepší výsluze a táhnout odsud do prdele. A už z tohohle webu padám pryč, páč když vidím ten gesicht vpravo nahoře, ještě bych si vzteky rozflákal svoje elcédéčko, na který jsem si vloni pocitvě našetřil z přesčasů...
  31.10.2007 14:23 snílek
 
Jestli vůbec ještě nějaká renta bude anebo jestli se ji vůbec dožiješ.
  31.10.2007 15:40 jura
 
přesně tak, radši zmiz, nebo budeš litovat.
  31.10.2007 17:56 pro ramm
 
A cos čekal? Nejsi ve vedení, máš smůlu, budeš makat jak černej a nechtěj vidět co si ti nahoře rozdají. To bys šel do hajzlu hned teď.
  31.10.2007 18:22 ***
 
...no, musíš začít brát sociální dávky a ukládat svěřené peníze gaunerů na zcizenou občanku jako čuňas...a věř, hned ti bude líp..-)
  31.10.2007 10:42 ***
 
http://www.novinky.cz/krimi/pitr-je-pry-v-monaku-a-jezdi-lyzovat -do-alp_125740_flo09.html

...to je dobrý, placený agent "honěný" státem si jezdí lyžovat s daňovýho ráje a všechno to platí zdejší daňový poplatníci- tak to je ta pravá cesta po modré do pr...
  31.10.2007 19:12 hnůj
 
Jdeme po modré do prdele.............
  31.10.2007 23:30 XXX
 
Co jsme si zvolili (tedy někteří) tak tam máme a to s výhledem ještě na minimálně 3 roky.
  01.11.2007 18:22 Komenský
 
...jezdí lyžovat s daňovýho ráje ... platí to daňový poplatníci... Najdeš chyby? V práci si radši najmi někoho, kdo Tvé myšlenky hodí na papír, ať si neděláš ostudu. Nebo jenom vypisuješ pokutové bloky?
  01.11.2007 18:38 ***
 
já su v poho ivane, beru socku a poctivo ukládám melóny do spořky, tož to vypadá, že i do vlády sa dostanu... .-)
  31.10.2007 09:01 Martin
 
Ať tenhle dobytek co sedí ve vládě táhne do prdele, protože to co se tady děje, to dělala KSČ. Ten blbec Paroubků měl s tou modrou totalitou snad pravdu...Rozvrat Policie ČR, zdanění zdravotního a soc. pojištění (superhrubá mzda), filtrace trestních oznámení přes vedení Policie ČR - to tu snad nebylo ani za KSČ....hrůza
  31.10.2007 14:25 cikcak
 
= ODS
  31.10.2007 21:33 c
 
konec demokracie v Čechách
  31.10.2007 23:32 XXX
 
Tak to tady opravdu za KSČ nebylo. Byly ale zase horší věci. V 50-tých letech se popravovalo a v 70-tých letech jsi makal jako barevnej každý měsíc minimálně 200 hodin.
  31.10.2007 08:22 dojná
 
citace níž: Dovoluji si policisty upozornit, že současná činnost dnešní vlády je minimálně protiústavní a , že že stále existuje :LZPaS kde stojí- Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny. ...znemožněny samotnou vládou -------znemožněny nebo poplatny režimu. Když Motejl odpovídal na otázky, z jakého důvodu je krácena bývalým policajtům valorizace na půlku, oháněl se novým zákonem, byť ten by se zřejmě neměl na ty, kteří odešli za platnosti starého, vůbec vztahovat. Na další otázku, proč tak nepostupují stavební spořitelny u starých smluv, ale nechají je doběhnout, uvedl, že již jednou odpověděl a dál se tím zabývat nebude. Čerpáno z jiných webových stránek.
  31.10.2007 21:35 z
 
Tato země nemá s demokracií nic společného.