Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  04.11.2007 18:37 hijack
 
http://www.policejniveteran.cz/node/10
  04.11.2007 18:58 péta
 
Prosil jsem je o radu, psal jsem jim někdy v březnu letošního roku. Nikdo se neobtěžoval mi odpovědět jakýmkoliv způsobem. Takové udržování vztahů veteránů si nepředstavuji. Vidím v tom veliký podvod. Seru na ně.
  04.11.2007 09:28 civil
 
Nechci tady dělat chytrýho. Přečetl jsem si asi 3 stránky a vidím, že si tady naříkají jen policisté z obvodních odd. Nevidím SKPV ani vedení. Navíc jsem si všimnul, že Langer s jeho trapnýma řečíčkama o generačním špuntu se spoléhá na Martinů který veřejnosti předhazuje řešení problémů s dopravní policií( a dosazení velitelů s K.Hradeckého kraje po jistě náročném výb.řízení). Toto není generační špunt, to odcházejí "policisté" kteří něco umí. Generační špunt na velit.místech zavinil nějakej blbec,který před asi před cca 7lety zrušil nařízení,kdy platilo že velitel který dosáhne důch.věku, musí odejít z funkce. Může sloužit dál,ale ne na velitelské funkci. Kdyby toto platilo dál, nemuselo se hovořit o držení se důchodců na velit.místech. Nechápu proč se toto nevrátí zpět. Nechápu také proč jsou jako policisté na tabulkáých vedeni počítačoví kluci,kteří jsou navíc na důstoj.funkcích- do civilu. Nechápu také proč jsou na okresech vedeni náměstci v takovém počtu. Stačil ředitel s jedním náměstkem a velitelé služeb-nechápu proč nestačí i nyní. Navíc námestek pro ekonomiku ekonomice vůbec nerozumí a velí počítačovým(kterým taky nerozumí) ekonom.odd.,které má svého vedoucího a bojařům,kterým taky nerozumí.(a navíc tam mají svého šéfa). To jsou zbytečná policejní placená místa-tabulky a peníze které by mohly být přesunuty na základní útvary.(důstojnické tab. a peníze) A bylo by toho víc. Chce to sáhnout na tabulky a přemístit a zrušit zbytečné.Jen se nebát. Langer i Martinů se můžou jít vycpat i s celým check pointem - mimochodem už umíte pořádně anglicky? Za chvíli budou i rozkazy z MV anglicky a na slidech...:-)) Tak ti co tam zůstáváte, nedejte se a držte se. Sakra někdo to dělat musí..přestaňte brečet na internetu a jděte jim nakopat přes odbory..stávky nic neřeší..musíte s konstr.návrhama a třeba i přes media. Koukal jsem že mědia vědí jen to co jim Martinů a Langer napovídaj.A to jsou bláboly.
  04.11.2007 10:12 Civil pro civila
 
Ty asi dlouho civil nejsi, že? Je to vidět podle obsahu i podle pravopisu. Když někomu radíš, aby se naučil anglicky, nauč se napřed pořádně česky.
  04.11.2007 10:33 Další civil pro civila
 
SKT SKPV - stačí ? Už vidíš ?
  04.11.2007 13:30 civil
 
NEVÍM O ČEM TADY MLUVÍŠ. Vůbec nereaguješ na to co píšu. tzn. že tě to ani nezajímá. A pokud se týká té angličtiny ...to byla narážka na výstupy Langera a Martinů v médiích. Je mi líto, že to musím vysvětlovat. . A s tou češtinou jsem to zase nepochopil já :-)
  04.11.2007 14:51 Megi <masa-krizkova@seznam.cz>
 
Naprostý souhlas s civilem!!!
  04.11.2007 15:31 jarda
 
Chlapče, v době, o které hovoříš, tak ještě bylo vyšetřování, takže dnešní zástupce ředitele OŘ byl ředitelem vyšetřovačky. Po nekompetentním zrušení vyšetřování ty lidi, tedy ředitele a jeho náměstka z vyšetřovačky bylo nutno někam zařadit. Takže dnes, pokud ještě přežívají, jsou zástupci ředitele OŘ (bývalý ředitel OÚV) a velitel či zástupce velitele SKPV. Ve vyšetřování jsem byl činným dlouhá léta, takže o tom i něco vím, a to včetně toho, jak bylo zrušeno. Byl to můj koníček, životní osud, vše, co mě u policie drželo. Za současného stavu však pomalu začínám balit, ať si to zkusí ti mladí, vzdělaní a lavně všehoschopní.
  05.11.2007 13:48 pro Jardu
 
Chlapče...ját ady nemluvím a době před sloučením. Já hovořím o současném stavu. A mj.hovořím o tom, že náměstci jsou naprosto zbyteční. Postačí (alespoň na okresech ), pouze jeden a jinak stačí velitelé služeb se svými zástupci a vedoucími. To že se stal ředitel OÚV náměstkem ředitele pro tr.řízení je sice správná informace,ale nevýhodná pouze pro toho daného jednotlivce v danou chvíli. Já hovořil o něčem jiném.
  04.11.2007 08:08 for jarda
 
Neboj, náhradníků bude dost. U nás jsou už snížené nároky na nováčky tak, že k přijetí k policii stačí udělat na fyzických testech 12 kliků a zaběhnout 1km za nějakých 5:40min ( takže se projdeš a přečteš si u toho noviny ). Teď už se k nám dostane každý. To bude panečku sbor. Ale pan Langer pak bude moci říct v tv s úsměvem, že se mu podařilo naplnit stavy u policie a nažene zase pár politických bodů.
  04.11.2007 08:35 jarda
 
Ta fyzička by mi snad ani tak nevadila. Od zásahů jsou mlátičky, a těch bude vždycky dost. Horší je, když nastoupí noví policajti a mají IQ tykve, v lepším případě houpacího koně. Co se z toho dá uvařit? Vím, Bc. si přes své tatíčky, mamičky, strýčky, kamarádíčky tatíčků, mamiček, strýčků pořídí vždy. Když to nepůjde jinak, tak si ho zaplatí. Ale co pak v praxi? Vždyť ti poldové musí dělat s občany!
  04.11.2007 07:36 Jiří Chalupecký
 
Od 1.11.2007 jsem po "dvaceti" venku. Bože, venku je krásně bez SIAŘ, ZPPP a jiných hovadin ve kterých každý potentát musel dát na vědomí všem policistům, že si zrovna ráno dobře prdnul. V civilu je hezky a proto neváhejte ! Ať si slouží Vaňuška sám i s jeho štábem perohryzů !
  04.11.2007 08:51 vete
 
Civil táhnu už třetím rokem a mohu potvrdit - je to nádhera, je to jiný svět. Ten kus plechu za to nestojí. Stydím se, že jsem byl policistou a sloužil pro takové darebáky bafuňáře. S odchodem opravdu nevajte!!!!!!!!!
  04.11.2007 10:56 Táhlo
 
pro vete:
Je dobře, že už jsi táhnul, když se stydíš za to, že jsi byl policista.....
  04.11.2007 11:13 kobra
 
pro "vete":
Táhlo ti to napsal stručně a výstižně! Asi tvoje působení jako polda nebylo moc dlouhé a stejně tak si toho asi ani moc nedokázal. V opačném případě bys nenapsal takovou volovinu! Ještě snad nikdo tady ani na jiných stránkách nenapsal to co TY! Maxim. že se stydí za svého ministra-neministra a jeho řitní alpinisty. ALE NIKDY ZA TO, ŽE BYL NĚKDO POLDOU!!! Kdoví, proč už jsi 3 roky od sboru,že...!?
P.S.- já jsem v "C" 4 měsíce po 12ti letech a pořád mě drží "Jednou polda - navždy polda!" Žij blaze........čusík
  04.11.2007 16:28 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
- pro vete-
Je špatné, když se stydíš za to, že jsi býval kdysi poldou. Asi je dobře, že jsi pryč. Já se za to, že jsem polda NESTYDÍM, a i u mne platí JEDNOU polda - NAVŽDY polda. Jen to NAVŽDY zůstane brzy jen "duchem", protože velmi vážně uvažuji o odchodu, neboť současný stav u Policie je kritický, a dovolím si i tvrdit, že KATASTROFÁLNÍ. Horší stav za 14 let mého policajtování nepamatuji.
  04.11.2007 17:20 |~|
 
pro vete a spol.

každýho věc, ale nemyslím si, že v ČR by měl být člověk hrdný na to že je policista, když si sním doslavo každý vytře prdel atd, taková řeči toto není práce ale poslání dnes nikoho nezajímají ale příjem ten dnes každý řeší při zdražování a odsuzovat člověka že není na něco hrdý, proč? protože mě už nic jiného nezbývá ? buď z vás mluví závist a nebo jste opravdu jen policajti kteří neumí nic jiného a tak si nenechají šáhnout na to své "poslání"
  05.11.2007 11:37 007
 
Jenom takový detailík - prdel si každý vytře pouze s tím, kdo se sebou prdel vytírat nechá. Na profesi nezáleží. Na rozdíl od předchozího přispěvatele si nemyslím, že by si s policisty paušálně každý vytíral prdel. A kdo se sebou nechá zametat, ten ať jde dělat přidavače k zedníkům nebo pomocného dělníka - pro policejní práci evidentně nemá předpoklady.
  04.11.2007 06:21 jarda
 
Tak se mi dostal do rukou dotazník spokojenosti policistů, jedno z posledních dílek Policejního prezídia ČR. Vážení, nevím kolik lidí se na tvorbě těchto dotazníků podílí, ale konstatuji, že je to práce zbytečná. Stačí je zabrousit na zrcadlo serveru MV a na počet volných míst, aby i obyčejný člověk zjistil, jak na tom se spokojeností u PČR jsme. Pokud v tomto bezpečnostním sboru schází k 1.11.2007 víc jak 4.100 lidí, tak je to na pováženou. Kolik bude scházet lidí k 1.1.2008, tedy k datu, kdy svoji činnost ukončí policisté, kteří si podali žádost o propuštění k 31.12.2007? A kdo že ty lidi nahradí? Bude mV také rozdávat tzv. modré karty? A pokud si pan ministr myslí, že rozbouřenou hladinu důvěry může uklidnit svým otevřeným dopisem, tak velmi pochybuji o jeho soudnosti. Policii jsem věnoval většinu svého života, ale až za současného vedení MV a PČR si začínám uvědomovat, že další působení u této "firmy" je neúnosné. A to vše dělá hlavně nekompetentní vedení na všech stupních. Jinak PČR přeji vše dobré, hlavně však jiné a lepší vedení, které pochopí, že tam není samo pro sebe, ale že má skutečně někoho vést, přenášet zkušenosti, umět kvalifikovaně poradit... Né trestat, pronásledovat a buzerovat podřízené, aniž by na konkrétní věc mělo nějaký názor. To je pak tupost nejhrubšího zrna, nic více.
  04.11.2007 08:16 Dušan
 
Velice často sleduji na stránkách MV čísla o počtu volných pracovních míst u policie a už jim nevěřím ani slovo (číslo). Jak je možné,že k 30.10.2007 chybělo 4783 policistů a o dva dny později "jen" 4100 policistů,že by nábor,nebo zase hra s čísly? Nebo míchám jablka a hrušky?
  04.11.2007 08:30 jarda
 
Pro Dušana: To asi skutečně mícháš mišmaš. Musíš si nastavit filtr, tedy jen příslušný bezpečnostní sbor, v našem případě Policii ČR. Pak ti to vyleze. Ovšem nevylučuji, že jsi vše dobře nastavil k 30.10.2007 a druhý den bylo vše jinak. U PČR je přeci možné vše, že? I to uhlí umí být bílé a krychle kulatá. Stačí je úhel pohledu našich nadřízených.
  04.11.2007 08:54 Karel
 
Pro Dušana: Jo,jo ta poslední věta je správně,taky se na ty stránky dívám a filtr mám dobře.
  04.11.2007 14:33 Polda13
 
Odchody pocítí jen ti co zůstali, máme psané dvojité směny jedny v elektonické podobě - EKIS - kde to sedí podle zákona a druhé jsou papírově kde to sedí tak aby byly pokryty směny takže není nic mimořádného že jsem teď sloužil bez jediného dne volna 8 směn, což je po odečtení bezp. přestávek 67 hodin, kde pak asi je ten týden s 37.5 hodinami, a výsledek je ten že ke konci měsíce mi chybí hodiny protože tak naplánované směny nejdou dát ani do 150 a když VO ZVO něco na to řeknu tak jsem CH.. a neumím počítat, problém je ten že jsem ze severní moravy a tady bohužel práce není a na to všichni spoléhají včetně soukromníku, kteří s úsměvem vyplácejí minimální mzdy
  04.11.2007 17:56 pro Polda 33
 
Neber to osobně,ale takových blbečků co jdou do služby a nemají to napsané v EKISU potřebuje náš lodivod co nejvíc. A to jsem ze SČ kraje,kde je ta nezaměstnanost ještě horší.Nick "Polda 33" ti vůbec nesedí.
  03.11.2007 20:49 hijack
 
http://bodovy-system.blog.cz/0611/prace-u-policie-cr-1700-volnyc h-mist
  03.11.2007 20:27 Modrý hnůj
 
VYKYDAT MODRÝ HNŮJ NEBO ZNIČÍ CELOU POLICII.
  03.11.2007 20:18 Odliv
 
Čím to bude , že za hrobaře pana Langera jsou policisté tak otupělí, vyhaslí a unavení. Návaly předpisů, administrativních úkonů a nařízení z nich dělá pochodující opice v režii byrokracie
  03.11.2007 17:37 michal t.
 
Všichni už jsou v civilu,
buenos dias já taky jdu.
Nálada tu klesá pod nulu,
takže všichni už jsou v civilu.
Všichni už jsou v civilu,
zhasnu, zapečetím, zamknu a taky jdu.
Už jsme tu jen já a Ivan L.
a s tím tu radši nebudu.
Kde je zastupce a vedoucí,
snad v důchodu to jen personálka ví.
Kde je Honza, Petr a Renata,
ta ocházela brzy, asi jako devátá.
Kde je kinolog a jeho pes,
Kde je technik zrovna dnes.
Jen Ivan dělá, že se ho to netýká,
že je to zbytečná panika.
Všichni už jsou v civilu,
takže já taky jdu,
nikomu to stejně nevadí,
snížíme nároky a on nás někdo nahradí.
  03.11.2007 19:11 Mato
 
PERFEKT, že by nová odbörová hymna PČR.
  04.11.2007 12:52 Táhlo
 
Kinolog - to je fakt mazec....
  04.11.2007 12:53 klobása
 
Pravděpodobně jakási osoba mající na nějakou funkci v kině :-))))))))))
  04.11.2007 12:54 klobása
 
oprava, mělo tam být "mající nějakou"
  04.11.2007 21:13 michal t.
 
uš nykdy nyc nebudu zkládat, nefděčnýci :)))
  03.11.2007 12:54 Krásný den
 
K čemu je tahle diskuze... Už to pozbývá smyslu - neomylná ODS a její přisluhovači, neomylný premier, neomylný ministr vnitra... za situaci u PČR může minulá vláda, od PČR odcházejí pouze "přestárlí" policisté, důsledkem odchodu policistů je pouze jejich finanční motivace, mzdy se razantně navyšují, spokojenost je téměř stoprocentní.. kdo má tyhle blbosti pořád poslouchat? Oni dokáží žít skromně jako obyčejní lidé a dovedou nám poradit, jak se uskromnit... jo to jsem viděl při službě na parlamentu, když si pro poslance přijela v noci obrovská černá limuzína, která se skoro nevytočila v uličkách...určitě to bylo služební auto že jo..to je jasné.. Jo takhle skromně se žije... Poslancům těm je tu hej...ty nikam nezablouděj...
Kurnik jak dlouho bude náš národ tak blbý a bude stále volit tyhle struktury? Stále nám přednáší jak se chovat, co a jak dělat.. Oni ví vše nejlépe a jsou zkušení..znalí problémů.. Vždyť se stačí podívat na životopis pana Langera - co v životě udělal, jaké zkušenosti posbíral, jak dlouho pracoval mezi obyčejnými lidmi, že může tyto lidi řídit a dávat jim rady? Celý život jen škola a nebo politika - to jsou zkušenosti, které ho opravňují říkat nám co se má a jak se má?? Měl jsem ho za dobrého člověka , ale jako policista říkám - nemá na to a je to nad jeho síly... Zklamal na plné čáře a neumí si to přiznat.
Ve vládě a v politice to je jedna finanční machinace za druhou, jsou toho plné noviny a televize... a stále se jede a vše je v pořádku. Stačí se z toho jen šikovně " vyč(L)unkovat"
Víte moje babička říkala - " myslí si o sobě, že je nějaký hogo-fogo, ale na hajzlu smrdí stejně jako my"