Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  04.11.2007 18:37 hijack
 
http://www.policejniveteran.cz/node/10
  04.11.2007 18:58 péta
 
Prosil jsem je o radu, psal jsem jim někdy v březnu letošního roku. Nikdo se neobtěžoval mi odpovědět jakýmkoliv způsobem. Takové udržování vztahů veteránů si nepředstavuji. Vidím v tom veliký podvod. Seru na ně.
  04.11.2007 09:28 civil
 
Nechci tady dělat chytrýho. Přečetl jsem si asi 3 stránky a vidím, že si tady naříkají jen policisté z obvodních odd. Nevidím SKPV ani vedení. Navíc jsem si všimnul, že Langer s jeho trapnýma řečíčkama o generačním špuntu se spoléhá na Martinů který veřejnosti předhazuje řešení problémů s dopravní policií( a dosazení velitelů s K.Hradeckého kraje po jistě náročném výb.řízení). Toto není generační špunt, to odcházejí "policisté" kteří něco umí. Generační špunt na velit.místech zavinil nějakej blbec,který před asi před cca 7lety zrušil nařízení,kdy platilo že velitel který dosáhne důch.věku, musí odejít z funkce. Může sloužit dál,ale ne na velitelské funkci. Kdyby toto platilo dál, nemuselo se hovořit o držení se důchodců na velit.místech. Nechápu proč se toto nevrátí zpět. Nechápu také proč jsou jako policisté na tabulkáých vedeni počítačoví kluci,kteří jsou navíc na důstoj.funkcích- do civilu. Nechápu také proč jsou na okresech vedeni náměstci v takovém počtu. Stačil ředitel s jedním náměstkem a velitelé služeb-nechápu proč nestačí i nyní. Navíc námestek pro ekonomiku ekonomice vůbec nerozumí a velí počítačovým(kterým taky nerozumí) ekonom.odd.,které má svého vedoucího a bojařům,kterým taky nerozumí.(a navíc tam mají svého šéfa). To jsou zbytečná policejní placená místa-tabulky a peníze které by mohly být přesunuty na základní útvary.(důstojnické tab. a peníze) A bylo by toho víc. Chce to sáhnout na tabulky a přemístit a zrušit zbytečné.Jen se nebát. Langer i Martinů se můžou jít vycpat i s celým check pointem - mimochodem už umíte pořádně anglicky? Za chvíli budou i rozkazy z MV anglicky a na slidech...:-)) Tak ti co tam zůstáváte, nedejte se a držte se. Sakra někdo to dělat musí..přestaňte brečet na internetu a jděte jim nakopat přes odbory..stávky nic neřeší..musíte s konstr.návrhama a třeba i přes media. Koukal jsem že mědia vědí jen to co jim Martinů a Langer napovídaj.A to jsou bláboly.
  04.11.2007 10:12 Civil pro civila
 
Ty asi dlouho civil nejsi, že? Je to vidět podle obsahu i podle pravopisu. Když někomu radíš, aby se naučil anglicky, nauč se napřed pořádně česky.
  04.11.2007 10:33 Další civil pro civila
 
SKT SKPV - stačí ? Už vidíš ?
  04.11.2007 13:30 civil
 
NEVÍM O ČEM TADY MLUVÍŠ. Vůbec nereaguješ na to co píšu. tzn. že tě to ani nezajímá. A pokud se týká té angličtiny ...to byla narážka na výstupy Langera a Martinů v médiích. Je mi líto, že to musím vysvětlovat. . A s tou češtinou jsem to zase nepochopil já :-)
  04.11.2007 14:51 Megi <masa-krizkova@seznam.cz>
 
Naprostý souhlas s civilem!!!
  04.11.2007 15:31 jarda
 
Chlapče, v době, o které hovoříš, tak ještě bylo vyšetřování, takže dnešní zástupce ředitele OŘ byl ředitelem vyšetřovačky. Po nekompetentním zrušení vyšetřování ty lidi, tedy ředitele a jeho náměstka z vyšetřovačky bylo nutno někam zařadit. Takže dnes, pokud ještě přežívají, jsou zástupci ředitele OŘ (bývalý ředitel OÚV) a velitel či zástupce velitele SKPV. Ve vyšetřování jsem byl činným dlouhá léta, takže o tom i něco vím, a to včetně toho, jak bylo zrušeno. Byl to můj koníček, životní osud, vše, co mě u policie drželo. Za současného stavu však pomalu začínám balit, ať si to zkusí ti mladí, vzdělaní a lavně všehoschopní.
  05.11.2007 13:48 pro Jardu
 
Chlapče...ját ady nemluvím a době před sloučením. Já hovořím o současném stavu. A mj.hovořím o tom, že náměstci jsou naprosto zbyteční. Postačí (alespoň na okresech ), pouze jeden a jinak stačí velitelé služeb se svými zástupci a vedoucími. To že se stal ředitel OÚV náměstkem ředitele pro tr.řízení je sice správná informace,ale nevýhodná pouze pro toho daného jednotlivce v danou chvíli. Já hovořil o něčem jiném.
  04.11.2007 08:08 for jarda
 
Neboj, náhradníků bude dost. U nás jsou už snížené nároky na nováčky tak, že k přijetí k policii stačí udělat na fyzických testech 12 kliků a zaběhnout 1km za nějakých 5:40min ( takže se projdeš a přečteš si u toho noviny ). Teď už se k nám dostane každý. To bude panečku sbor. Ale pan Langer pak bude moci říct v tv s úsměvem, že se mu podařilo naplnit stavy u policie a nažene zase pár politických bodů.
  04.11.2007 08:35 jarda
 
Ta fyzička by mi snad ani tak nevadila. Od zásahů jsou mlátičky, a těch bude vždycky dost. Horší je, když nastoupí noví policajti a mají IQ tykve, v lepším případě houpacího koně. Co se z toho dá uvařit? Vím, Bc. si přes své tatíčky, mamičky, strýčky, kamarádíčky tatíčků, mamiček, strýčků pořídí vždy. Když to nepůjde jinak, tak si ho zaplatí. Ale co pak v praxi? Vždyť ti poldové musí dělat s občany!
  04.11.2007 07:36 Jiří Chalupecký
 
Od 1.11.2007 jsem po "dvaceti" venku. Bože, venku je krásně bez SIAŘ, ZPPP a jiných hovadin ve kterých každý potentát musel dát na vědomí všem policistům, že si zrovna ráno dobře prdnul. V civilu je hezky a proto neváhejte ! Ať si slouží Vaňuška sám i s jeho štábem perohryzů !
  04.11.2007 08:51 vete
 
Civil táhnu už třetím rokem a mohu potvrdit - je to nádhera, je to jiný svět. Ten kus plechu za to nestojí. Stydím se, že jsem byl policistou a sloužil pro takové darebáky bafuňáře. S odchodem opravdu nevajte!!!!!!!!!
  04.11.2007 10:56 Táhlo
 
pro vete:
Je dobře, že už jsi táhnul, když se stydíš za to, že jsi byl policista.....
  04.11.2007 11:13 kobra
 
pro "vete":
Táhlo ti to napsal stručně a výstižně! Asi tvoje působení jako polda nebylo moc dlouhé a stejně tak si toho asi ani moc nedokázal. V opačném případě bys nenapsal takovou volovinu! Ještě snad nikdo tady ani na jiných stránkách nenapsal to co TY! Maxim. že se stydí za svého ministra-neministra a jeho řitní alpinisty. ALE NIKDY ZA TO, ŽE BYL NĚKDO POLDOU!!! Kdoví, proč už jsi 3 roky od sboru,že...!?
P.S.- já jsem v "C" 4 měsíce po 12ti letech a pořád mě drží "Jednou polda - navždy polda!" Žij blaze........čusík
  04.11.2007 16:28 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
- pro vete-
Je špatné, když se stydíš za to, že jsi býval kdysi poldou. Asi je dobře, že jsi pryč. Já se za to, že jsem polda NESTYDÍM, a i u mne platí JEDNOU polda - NAVŽDY polda. Jen to NAVŽDY zůstane brzy jen "duchem", protože velmi vážně uvažuji o odchodu, neboť současný stav u Policie je kritický, a dovolím si i tvrdit, že KATASTROFÁLNÍ. Horší stav za 14 let mého policajtování nepamatuji.
  04.11.2007 17:20 |~|
 
pro vete a spol.

každýho věc, ale nemyslím si, že v ČR by měl být člověk hrdný na to že je policista, když si sním doslavo každý vytře prdel atd, taková řeči toto není práce ale poslání dnes nikoho nezajímají ale příjem ten dnes každý řeší při zdražování a odsuzovat člověka že není na něco hrdý, proč? protože mě už nic jiného nezbývá ? buď z vás mluví závist a nebo jste opravdu jen policajti kteří neumí nic jiného a tak si nenechají šáhnout na to své "poslání"
  05.11.2007 11:37 007
 
Jenom takový detailík - prdel si každý vytře pouze s tím, kdo se sebou prdel vytírat nechá. Na profesi nezáleží. Na rozdíl od předchozího přispěvatele si nemyslím, že by si s policisty paušálně každý vytíral prdel. A kdo se sebou nechá zametat, ten ať jde dělat přidavače k zedníkům nebo pomocného dělníka - pro policejní práci evidentně nemá předpoklady.
  04.11.2007 06:21 jarda
 
Tak se mi dostal do rukou dotazník spokojenosti policistů, jedno z posledních dílek Policejního prezídia ČR. Vážení, nevím kolik lidí se na tvorbě těchto dotazníků podílí, ale konstatuji, že je to práce zbytečná. Stačí je zabrousit na zrcadlo serveru MV a na počet volných míst, aby i obyčejný člověk zjistil, jak na tom se spokojeností u PČR jsme. Pokud v tomto bezpečnostním sboru schází k 1.11.2007 víc jak 4.100 lidí, tak je to na pováženou. Kolik bude scházet lidí k 1.1.2008, tedy k datu, kdy svoji činnost ukončí policisté, kteří si podali žádost o propuštění k 31.12.2007? A kdo že ty lidi nahradí? Bude mV také rozdávat tzv. modré karty? A pokud si pan ministr myslí, že rozbouřenou hladinu důvěry může uklidnit svým otevřeným dopisem, tak velmi pochybuji o jeho soudnosti. Policii jsem věnoval většinu svého života, ale až za současného vedení MV a PČR si začínám uvědomovat, že další působení u této "firmy" je neúnosné. A to vše dělá hlavně nekompetentní vedení na všech stupních. Jinak PČR přeji vše dobré, hlavně však jiné a lepší vedení, které pochopí, že tam není samo pro sebe, ale že má skutečně někoho vést, přenášet zkušenosti, umět kvalifikovaně poradit... Né trestat, pronásledovat a buzerovat podřízené, aniž by na konkrétní věc mělo nějaký názor. To je pak tupost nejhrubšího zrna, nic více.
  04.11.2007 08:16 Dušan
 
Velice často sleduji na stránkách MV čísla o počtu volných pracovních míst u policie a už jim nevěřím ani slovo (číslo). Jak je možné,že k 30.10.2007 chybělo 4783 policistů a o dva dny později "jen" 4100 policistů,že by nábor,nebo zase hra s čísly? Nebo míchám jablka a hrušky?
  04.11.2007 08:30 jarda
 
Pro Dušana: To asi skutečně mícháš mišmaš. Musíš si nastavit filtr, tedy jen příslušný bezpečnostní sbor, v našem případě Policii ČR. Pak ti to vyleze. Ovšem nevylučuji, že jsi vše dobře nastavil k 30.10.2007 a druhý den bylo vše jinak. U PČR je přeci možné vše, že? I to uhlí umí být bílé a krychle kulatá. Stačí je úhel pohledu našich nadřízených.
  04.11.2007 08:54 Karel
 
Pro Dušana: Jo,jo ta poslední věta je správně,taky se na ty stránky dívám a filtr mám dobře.
  04.11.2007 14:33 Polda13
 
Odchody pocítí jen ti co zůstali, máme psané dvojité směny jedny v elektonické podobě - EKIS - kde to sedí podle zákona a druhé jsou papírově kde to sedí tak aby byly pokryty směny takže není nic mimořádného že jsem teď sloužil bez jediného dne volna 8 směn, což je po odečtení bezp. přestávek 67 hodin, kde pak asi je ten týden s 37.5 hodinami, a výsledek je ten že ke konci měsíce mi chybí hodiny protože tak naplánované směny nejdou dát ani do 150 a když VO ZVO něco na to řeknu tak jsem CH.. a neumím počítat, problém je ten že jsem ze severní moravy a tady bohužel práce není a na to všichni spoléhají včetně soukromníku, kteří s úsměvem vyplácejí minimální mzdy
  04.11.2007 17:56 pro Polda 33
 
Neber to osobně,ale takových blbečků co jdou do služby a nemají to napsané v EKISU potřebuje náš lodivod co nejvíc. A to jsem ze SČ kraje,kde je ta nezaměstnanost ještě horší.Nick "Polda 33" ti vůbec nesedí.
  03.11.2007 20:49 hijack
 
http://bodovy-system.blog.cz/0611/prace-u-policie-cr-1700-volnyc h-mist
  03.11.2007 20:27 Modrý hnůj
 
VYKYDAT MODRÝ HNŮJ NEBO ZNIČÍ CELOU POLICII.
  03.11.2007 20:18 Odliv
 
Čím to bude , že za hrobaře pana Langera jsou policisté tak otupělí, vyhaslí a unavení. Návaly předpisů, administrativních úkonů a nařízení z nich dělá pochodující opice v režii byrokracie
  03.11.2007 17:37 michal t.
 
Všichni už jsou v civilu,
buenos dias já taky jdu.
Nálada tu klesá pod nulu,
takže všichni už jsou v civilu.
Všichni už jsou v civilu,
zhasnu, zapečetím, zamknu a taky jdu.
Už jsme tu jen já a Ivan L.
a s tím tu radši nebudu.
Kde je zastupce a vedoucí,
snad v důchodu to jen personálka ví.
Kde je Honza, Petr a Renata,
ta ocházela brzy, asi jako devátá.
Kde je kinolog a jeho pes,
Kde je technik zrovna dnes.
Jen Ivan dělá, že se ho to netýká,
že je to zbytečná panika.
Všichni už jsou v civilu,
takže já taky jdu,
nikomu to stejně nevadí,
snížíme nároky a on nás někdo nahradí.
  03.11.2007 19:11 Mato
 
PERFEKT, že by nová odbörová hymna PČR.
  04.11.2007 12:52 Táhlo
 
Kinolog - to je fakt mazec....
  04.11.2007 12:53 klobása
 
Pravděpodobně jakási osoba mající na nějakou funkci v kině :-))))))))))
  04.11.2007 12:54 klobása
 
oprava, mělo tam být "mající nějakou"
  04.11.2007 21:13 michal t.
 
uš nykdy nyc nebudu zkládat, nefděčnýci :)))
  03.11.2007 12:54 Krásný den
 
K čemu je tahle diskuze... Už to pozbývá smyslu - neomylná ODS a její přisluhovači, neomylný premier, neomylný ministr vnitra... za situaci u PČR může minulá vláda, od PČR odcházejí pouze "přestárlí" policisté, důsledkem odchodu policistů je pouze jejich finanční motivace, mzdy se razantně navyšují, spokojenost je téměř stoprocentní.. kdo má tyhle blbosti pořád poslouchat? Oni dokáží žít skromně jako obyčejní lidé a dovedou nám poradit, jak se uskromnit... jo to jsem viděl při službě na parlamentu, když si pro poslance přijela v noci obrovská černá limuzína, která se skoro nevytočila v uličkách...určitě to bylo služební auto že jo..to je jasné.. Jo takhle skromně se žije... Poslancům těm je tu hej...ty nikam nezablouděj...
Kurnik jak dlouho bude náš národ tak blbý a bude stále volit tyhle struktury? Stále nám přednáší jak se chovat, co a jak dělat.. Oni ví vše nejlépe a jsou zkušení..znalí problémů.. Vždyť se stačí podívat na životopis pana Langera - co v životě udělal, jaké zkušenosti posbíral, jak dlouho pracoval mezi obyčejnými lidmi, že může tyto lidi řídit a dávat jim rady? Celý život jen škola a nebo politika - to jsou zkušenosti, které ho opravňují říkat nám co se má a jak se má?? Měl jsem ho za dobrého člověka , ale jako policista říkám - nemá na to a je to nad jeho síly... Zklamal na plné čáře a neumí si to přiznat.
Ve vládě a v politice to je jedna finanční machinace za druhou, jsou toho plné noviny a televize... a stále se jede a vše je v pořádku. Stačí se z toho jen šikovně " vyč(L)unkovat"
Víte moje babička říkala - " myslí si o sobě, že je nějaký hogo-fogo, ale na hajzlu smrdí stejně jako my"