Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  24.01.2009 23:31 oportunista
 
FOR: jarda

Omlouvám se Ti za uvedenou nepravdu o odchodném a příspěvku za službu před rokem 1989. Před rokem 1989 nebyl internet a zákony o služebním poměru se půjčovaly jen na vyžádání (tedy alespoň na našem odd.)Kdo si je vyžádal, byl okamžitě podezřelý. Zveřejněny byly pouze povinnosti a né práva. Ještě jednou se omlouvám.
Jen pro doplnění - v KSČ jsem nikdy nebyl. Celých 34 let jsem sloužil jako řadový a nebyl jsem u STB. Vyhozen jsem taktéž nebyl. Po roce 1989 jsem dostal 2 vyznamenání. Celá léta jsem sloužil lidem a né politikům. To je asi vše co jsem chtěl dodat k mé osobě.
§ 108
Odchodné

(1) Příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním nebo propuštěním, náleží odchodné. V případech hodných zvláštního zřetele lze odchodné též přiznat, skončí-li služební poměr odnětím hodnosti nebo ztrátou hodnosti. Odchodné nenáleží příslušníku, který po skončení služebního poměru je přijat do služebního poměru k ozbrojeným silám nebo ke Sboru nápravné výchovy.
(2) Odchodné se poskytuje podle délky trvání služebního poměru a důvodu uvolnění nebo propuštění až do výše šestinásobku hrubého měsíčního služebního příjmu. Bližší podmínky pro poskytování odchodného stanoví a určování jeho výše v jednotlivých případech upraví ministr vnitra Československé socialistické republiky.

§ 109
Platové vyrovnání

(1) Příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním ze závažných osobních nebo rodinných důvodů nebo propuštěním s výjimkou propuštění pro odsouzení za úmyslný trestný čin, náleží platové vyrovnání, jestliže jeho služební poměr trval alespoň deset let a příslušník nepobírá důchod ze sociálního zabezpečení nebo příspěvek za službu; za těchto podmínek lze v případech hodných zvláštního zřetele přiznat příslušníku platové vyrovnání, i když mu podle ustanovení předchozí části věty nenáleží.
(2) Platové vyrovnání do výše posledního čistého měsíčního služebního příjmu poskytuje Sbor národní bezpečnosti od nástupu občanského povolání, popřípadě od počátku přípravy na toto povolání, povolené služebním orgánem, do uplynutí dvou let od skončení služebního poměru.

Příspěvek za službu

§ 110

(1) Příspěvek za službu (dále jen „příspěvek“) náleží za podmínek dále uvedených příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním nebo propuštěním z některého z důvodů uvedených v § 100 odst. 1 písm. a) až d).
(2) V případech hodných zvláštního zřetele lze příspěvek též přiznat, skončí-li služební poměr propuštěním z jiných důvodů, než které jsou uvedeny v předchozím odstavci, nebo skončí-li odnětím hodnosti nebo ztrátou hodnosti.
(3) Příspěvek se neposkytne, popřípadě jeho výplata se zastaví, jestliže příslušník je znovu přijat do služebního poměru nebo je přijat do služebního poměru k ozbrojeným silám nebo ke Sboru nápravné výchovy.
(4) Příspěvek nenáleží po dosažení věku 60 let.

§ 111

(1) Příspěvek činí
a) 20 % služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 15 let a dosáhl věku alespoň 40 let, a pokud jde o výkonného letce nebo o příslušníka ve funkci zvláštní povahy nebo zvláštního stupně nebezpečnosti, bez ohledu na věk;
b) 30 % služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 20 let nebo ji konal po dobu kratší, ale podílel se na intenzivní výstavbě Sboru národní bezpečnosti a dosáhl věku alespoň 45 let.
(2) Příspěvek podle předchozího odstavce nesmí však překročit částku odpovídající maximální výši částečného invalidního důchodu účastníků odboje.
(3) Příspěvek se zvyšuje účastníkům odboje; o toto zvýšení může být překročena hranice stanovená v odstavci 2.

§ 112

Příspěvek se vyměřuje z posledního hrubého měsíčního služebního příjmu příslušníka před skončením služebního poměru nebo, jestliže je to pro něj výhodnější, z jeho průměrného hrubého měsíčního služebního příjmu za posledních pět kalendářních roků před skončením služebního poměru.

§ 113

(1) Při souběhu příspěvku s výdělkem krátí se příspěvek o částku, o kterou součet příspěvku a hrubého měsíčního výdělku přesahuje výši služebního příjmu, z něhož byl příspěvek vyměřen.
(2) Při souběhu nároku na příspěvek a na starobní nebo invalidní (částečný invalidní) důchod podle předpisů o sociálním zabezpečení náleží oprávněnému podle jeho volby buď důchod nebo příspěvek

FOR: Vlasta

máš úplnou pravdu.
  12.11.2007 21:12 výhody
 
PLNOU PAROU VZAD je nový slogan pro nově náborující policisty. Nemáme co nabídnout, ale přesto se snažíme udržet ty chudáky u sboru zuby nehty bez markantnějšího ohodnocení.
  13.11.2007 08:13 rrr
 
Poslední výhoda byla 100 procentní nemocenská, ale i ta už je v prdeli. Co nám dneska Policie ČR může ještě pozitivního nabídnout?
  12.11.2007 16:47 Pro Politická perzekuce
 
ty tvoje žvásty a video na Policie ČR a Hasiči vypovají o tvé stupiditě. Předhodíš video, ve kterém je předváděný povalen na zem, protože má u sebe zbraň. Pokud si ten člověk nepřečetl zákon o shromažďování, tak by to měl učinit a velmi rychle a ne se chvástat tím, jak je v právu....
  11.11.2007 21:07 hijack
 
http://www.pro-police.cz/pages/show/2-temata
  12.11.2007 16:49 z pro-police
 
mi stačí jejich návrh, aby policisté sloužili v jednočlenných hlídkách.....no comment, nemají absolutně pojetí o službě, ale hrají si na spasitele. Vyhnal bych ty rozumbrady do noční Prahy v jednočlenných hlídkách a běda, jak by nezvládli případný zákrok bez pomoci parťáka.... Začněte přemýšlet hlavou experti na všechno...
  12.11.2007 17:46 F1
 
Člověk kolikrát žasně jak tito " teoretici " dokážkou téma tak rozvinout, že to skutečně budí dojem profesionality a neskutečné znalosti problému - ale jen pro nezasvěcené. Ti co znají skutečný problém na vlastní oči a uši v údivu jen žasnou s obavou, aby se snad nějaký pošuk, který to může někam dál posunout, těchto teorií nechytil.
Zkrátka jsou lidé, kteří dokáží o věcech, které nikdy pořádně nepoznali, mluvit s takovou suverenitou, že se prokecají až do pozic.
  12.11.2007 19:32 Polda 33
 
Po přečtení první stránky nemám slov a zbytek už nemám sílu číst. Jasně to vypovídá o současném stavu u PČR, kde levá neví co dělá pravá.
  11.11.2007 21:02 hijack
 
jeronymklimes.webpark.cz/mojeprace/korupce2.pdf
  12.11.2007 23:20 ***
 
...to je dobrý. :-)
  10.11.2007 18:37 Devastace
 
Znechucení je poslední měsíce u PČR obrovské, další reforma na obzoru a zbytečné administrativní navyšování práce děla z policistů pouze statistiky a uředníky. Bez šance na zlepšení.
  10.11.2007 14:13 rentiér <Ilona.markova@volny.cz>
 
Zdravím bývalé kolegy. Je smutné, že z ulic mizí státní policista, klesá rapidně počet dopravních policistů, policistů z hlídkové služby, policisté z obvodních odděleních, proč asi. Bylo o tom zde popsáno mnoho. Zákonodárce nezajímáme, ani se nedivím, že v současné době je obrácený směr odchodů vycvičených policistů z ulice ke službě k městské policii. Stáčí zhlédnout , v jakých podmínkách pracují městští strážníci v Lázních Bohdaneč Pardubice. Co brání státu, vnitru, aby měl státní policista l stejné podmínky, tedy řadový na ulici ,jako měst. strážník na ukázce v TV Nova. Dokud bude 10 plukovníků velet strážmistrovi, nic se nezmění. Slova Langra,když byl v opozici, rozpráším PP , policista na ulici mám být zaplacen. Ale pravda je opak, místo toho odchází za posledních 10 let spousta policistů do civilu, též hasiči a bachaři. Držím palce kolegům v Praze, ať se nikomu nic nestane, pěkný den bývalý kolega z České Lípy por Marek Ladislav. Bylo by též dobré pro ty, co nás uráží, názor provokatérům na tomto webu jim neberu, aby si narážkami na naši práci nekrátili chvíle, též na hasiče, bachaře. Každý si tuto práci může zkusit.
  10.11.2007 21:02 F1
 
Pro ně je lepší s jejich neznalostí kritizovat to čemu vůbec nerozumí. To ale umí každý.
  12.11.2007 13:53 jura
 
s tou Bohdančí to taky není jen tak. Jsou to lázně, takže se jim sejde dost peněz v rozpočtu. Můžou si to dovolit.
  10.11.2007 08:51 Civil
 
Tak nám vykradli firmu. ...
Původně jsem měl napsán příspěvek asi na A4, ale vymazal jsem ho. To co jsem zažil s přístupem PČR - obvoďáků a následně i kriminálky, to je na seriál grotesek a ne na diskusní fórun. Jediná velká pravda je to, co mi na to řekl můj šéf. "Ty vole proč je voláš, dyť víš, že je to na hovno, jediný co dokážou je projet benzín po cestě k nám a od nás. Už je nikdy nevolej! Koukej zajistit pořádnou pojistku a na policajty se už konečně vyser." Trochu mi to bylo líto, protože jsem sloužil 20 let, ale musel jsem mu dát za pravdu. Hoši, ještě chvíli a už vás fakt nebude nikdo volat, ale za další chvíli už ani platit...
  10.11.2007 09:35 Polda 33
 
Pro Civila
Je vidět, že jsi docela pohádkář, protože každý ví, že žádná pojišťovna neproplatí pojistnou událost u vloupání bez prošetřování věci PČR.
  10.11.2007 11:27 kdos
 
Důležité je, že klesne nápad, rozpracovanost a stoupne objasněnost. Nikoliv výsledek.
  10.11.2007 11:37 pro civila
 
Možná si měl zvolit ten delší text. Vzhledem k tvému způsobu vyjadřování by to bylo rozhodně počteníčko. A prosím tě, jaké to je mít za šéfa hovado ?
  10.11.2007 07:49 st.
 
Já pořád nechápu kdo má co proti padesátníkům u policie. Muže to někdo říct z vedení narovinu. A pokud to řekne, že u policie padesátník nemá co dělat, ta mu hrozí žaloba pro věkovou diskriminaci . Mám 51 letého kolegu na kriminálce a kolikrát žasu jakou má výdrž, jak dokáže tvrdě několik dní nepřetržitě, makat. A hlavně kvalitně. Chce však odejít jenom ze strachu, že mu seberou rentu a výslužné. Sloužil by dál, já to na něm vidím, ta práce ho stále baví. Hodně kolegů mu říká, aby se na to po 30 letech už vykašlal, že oni by byli už dávno v háji. On se na to jen usmívá a neříká nic. To, že zvažuje odchod vím jenom já .
  10.11.2007 21:34 Jo
 
Pokud je tak pracovitej, ať hned jde do "C" a maká jinde, než o rentu 50% NĚČÍ ČI SVÝM OPOMENUTÍM přijde. Svojí další prací si jistě vydělá dohromady a v klidu docela jistě více a navíc má svůj slušný důchod již prvním dnem v "C" jistý!
  10.11.2007 03:09 jarda
 
Tak jsem včera poslouchal Červíčka ve zprávách na Nově. Krom toho, že z něj Nova udělala vola, protože ho nechala mluvit na dešti, takže i čočka kamery byla pokapaná, tak ze sebe udělal vola i on sám, když hovořil asi tři minuty, ale během svého monologu neřekl vůbec nic. Vím, je to umění, když někdo mluví a mluví a přitom nic neřekne. Asi Červíčka poslali ke stejnému učiteli rétoriky, jako chodí Langer. Ale pokud ten televizní příspěvek kromě mě vůbec někdo poslouchal, tak si zcela jistě udělal obrázek o kvalitě vedení dopravní policie v ČR.
  10.11.2007 05:03 Jo
 
Jaroušku jsem velmi potěšen, že jej někdo vůbec doposlouchal a ještě víc, že jsme došli k úplně stejnému názoru. Kecal, kecal a nic neřekl. Umělec.
  10.11.2007 05:10 jarda
 
Pro jo: Díky, to je už tak moje druhá přirozenost, že chci vědět, co policejní náčelníci říkají. Bohužel, není jediným, který mluví a mluví a nic neřekne. Jsou však ale i tací, kteří mlčí a stejně "velí". Je ta PČR ale smutná firma. Jak říkají starší policisté: Lépe už bylo.
  10.11.2007 05:14 Jo
 
Ba, můj starší kolega, původem Slovák, na moje (dřívější) "Bude líp" odpovídal "Už bolo, pán kolega".
  13.11.2007 16:29 ..
 
SOUHLAS !!!!
  09.11.2007 18:41 blue
 
Vymést ten modrý hnůj, než to vymete celou policii.