Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  18.11.2007 01:24 jarda
 
CEVRO - VUML dneška!
  17.11.2007 21:52 Schimanski
 
Ano, to zní jako geniální řešení pro geniálního ministra. Zrušit 5.000 tabulkových míst u policie a je po problému. Máme plné stavy. Nakonec , v jiných zemích mají na 100 tisíc obyvatel policistů méně než máme my. Tak že vlastně i když je nyní policistů málo , oproti ostatním je jich vlastně hodně. Argumentaci v tomto smyslu jsem, již od našeho génia četl.
  17.11.2007 23:42 jarda
 
Protože jsem déle sloužící policajt, tak mohu jen říci: To už tady bylo. Od 1.1.1985 na každém okrese, a to i v Praze, bylo zrušeno jedno obvodní (místní) oddělení. Pánové funkcionáři, tehdy ještě soudruzi, tímto opatřením vyřešili všeobecné podstavy základních útvarů, protože ze zrušených útvarů lidi převeleli na ostatní odd. v okrese. A problém byl vyřešen, pánové/soudruzi pobrali odměny a všichni, krom policajtů a občanů, kterých se to týkalo, byli spokojeni. No, a pak že se historie neopakuje! Rudá se přebarví modrou a je vyřešeno!
  18.11.2007 09:50 .
 
Hmmmm to je zase jeden z lepších nápadů našeho slavného ministra vnitra a celého tohoto spolku co si říká Policejní presidium. Vzít klacek a vyhnat ty modrý ptáky. No dle mého názoru se v příštích volbách ani nemusí o něco snažit stejně je nikdo volit nebude.
  18.11.2007 11:42 Polda 33
 
Nápad je to v skutku geniální, ale možná poté jeho slavné reformě, která je však v nedohlednu. Za současné situace je to další důvod k odchodům. Pan ministr si totiž neuvědomil, že nikde ve světě nemusí řadový policajt dělat tolik zbytečně práce jako u nás. Nevím jak chce dokázat odbourat doručování obsílek soudů a úřadů, protože tento záměr se dotčeným nezamlouvá. Takže se stejně nic nezmění a my budeme stejně dělat všem děvečku pro všechno a to menším počtu.
  18.11.2007 19:01 yy
 
Zkus v jine zemi říci polišovi že je zasraná svině a že mu zabiješ děti. Už nikdy ho neuvidíž, má to na doživotí a pořádnou nakládačku na místě. U nás? Odstíhají tebe za nepřiměřený zákrok proti ožralovi, protože on byl ožralý a nevěděl co říká. Zřejmě ho ožral policista a schválně.
  19.11.2007 21:23 XXX
 
Vidím Jardo, že už taky hóóódně pamatuješ.
  17.11.2007 17:00 Pampo
 
Nechápu co zase někoho vedlo k tomu , že vymyslel geniální nápad zrušit oddělení III a IV. typu. Jak to navazuje na slavné "comunity policing". Vedení PČR a MV je prostě v koncích místo toho ,aby motivovalo lidi zůstat ,vyhlašuje bombastické náborové akce. Snižuje nároky na přijmutí k PČR a vzhledem k tomu , že to nestačí tak bude rušit oddělení. Sníží se počty tabulek a jako zázrakem najednou lidi chybět nebudou. Všichni si poplácají po zádech jak to zvládli a bude. Bravo!!!
  17.11.2007 11:26 Krach na burze
 
Mám natočeno 15 let u sboru a je mi na zvracení jaké jednání dnes mají kolegové a nadřízení vůči podřízeným a kolegům. Za pár let bude policista v této zemi nedostatkové zboží a zázrak. Opravdu motivační a hnací služební zákon panové z vedení policie.
  18.11.2007 01:30 jarda
 
Omyl! Pokud je vše sváděno na 361, tak se hrubě mýlí. Je to v lidech. Současní funkcionáři si neuvědomují, že budou funkcionáři, dokud budou mít komu velet. Ale podle toho, jak se velkopansky chovají, i jim je celkem jasné, že jejich dny jsou sečteny. A velký Ivan? To je jak Ivan z Mrazíka: Když se dívám na sebe, musím já se pochválit. Nevypadám věru zle, prostě chlapík, jak má být! Ivane, jen tak dál! Jo, a už jste si, "pane ministře", pořídil policejní uniformu? Až tuto firmu vytunelujete, tak vám nezbyde nic jiného, než vyrazit do ulic.
  16.11.2007 21:40 Odcházející
 
To je taky dobrý:
http://www.iprima.cz/zpravodajstviasport/?460e=1610&544e=1826
  16.11.2007 22:22 Polda 33
 
To se dalo čekat a když to tady jeden kolega asi před půl rokem předvídal, že se to stane tak ho tady každý kritizoval. A ejhle je to pravda.
  16.11.2007 22:36 Dušan
 
No,nebude to možná tak dlouho trvat a státního poldu potkáme jen v Praze,ale já to určitě nebudu.
  17.11.2007 10:51 býv
 
Toť výsledek veškeré efektivní práce shora modrého čulibrka.
  18.11.2007 13:40 qq
 
To už měli zrušit dávno, když slyším, že mají 1 - 2 oznámení denně.
  16.11.2007 21:24 Boss
 
Ahoj švestky...jedete zítra na demonstraci do Prahy?...myslím tedy jako pracovně a ve 150ti zadara...půjčíme Vám mávátka a můžete si přidat k demonstrujícím:))
  16.11.2007 21:33 Boss
 
Zdravíme dementy.......
  16.11.2007 20:59 Praxe
 
Mohu jenom konstatovat skutečnost a souhlasit s příspěvkem dole. Kdejaký top manager nemá o skutečných problémech svých podřízených, stavech lidí na oddělení, problematice dáne složky a platovém ohodnocení ani potuchy.
Takové vepře bych okamžitě vyhnal do ulic, aby ty své komunistické VUMLY dokázaly vůbec v praxi použít a být příkladem těm, ze kterých si služební zákon udělal pouze kusy pro plánování.
  16.11.2007 22:49 degradovaný
 
4 Praxe -...víš ony totiž ty problémy zezdola mizí cestou vzhůru až k nejvyššímu s tím, že nahoře je už vše v oukeju :-). Jen aby ti dole nedostali kopačky za neschopnost.A to platí na všech úrovních firmy jménem Policie ČR.
  16.11.2007 19:56 Karel Beníšek
 
sloužím 15 let (tedy od revoluce). Zažil jsem u této složky hulváctví, porevoluční zlatokopy ve funkcích, ale taky jsem poznal spoustu nových kamarádů a fajn čestných lidí, kteří za pana Langra už skutečně dál nemohou a odchází. Sám jsem vystudoval VŠ a získal trochu lepší než 5 platovou třídu, ale za cenu, že mám v současnosti nervy na dranc, močák snad ani není močák z doby služby na obvodě. O sociálním postavení (nebydlím ve vlastním) a rodině ani nemluvím. Všechny nástupní kurzy (ZOP-ky), odborné kurzy atd. jsem absolvoval v plné palbě bez nějakých úlev, nebo zkrácených termínů jejich absolvování (a že jich je požehnaně-na rozdíl od nově nastupujících) a stejně si s nimi dnes mohu akorát vy...pr... Pořád jsem ve střehu, abych náhodou někomu nešlápl na nohu :-( nebo se neznelíbil sousedovi, který si na mě něco vymyslí a ukáže. Prostě jsem se stal jen psancem ..... Končím za Vás pane pseudo ministře spravedlna !!!!
  16.11.2007 20:51 karel <svobod@seznam.cz>
 
souhlasím s tebou chlape, máš pravdu, když se podívám na ten obrázek, tak to mluví za vše
  16.11.2007 18:21 Krize
 
Přesně jak napsal kolega níže-policista je jenom jako KUS. Ono bude opravdu lepší když vycvičí opice nebo použijí ty papírové figurýny od silnic. Kam zmizela komunikace a potřebné řešení a naslouchání problémů? Nebo nový zákon umí jen velet, kázat a trestat?
  16.11.2007 13:00 Martin
 
Neuvěřitelné je především to, že soudruh Langer je evidentně v klidu....Taky to nechápete?