Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.04.2005 22:51 Franta
 
POCTETE SI JAK PRACOVAL PAROUBEK!

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2200/obsah/09.htm

Veselé hospodaření Rady Zastupitelstva h. m. Prahy

aneb senátorské volby o ty nejlepší

Senátní kandidát - náměstek ing. Jiří Paroubek



Motto:

Velký a neohrožený bojovník

za práva Pražanů,

pokud to ovšem je

v jeho prospěch?



A/ Morální profil

Ing. Jiřího Paroubka:

l/ Ve svém oficiálním senátorském životopise ing. Jiří Paroubek píše, že od roku 1976 ? 90 pracoval jako ekonom v manažérských funkcích. Pokud je mi známo, žádné ?manažérské funkce? za bolševika neexistovaly. To by to soudruzi našemu ?managerovi? hned hezky vysvětlili a určitě by na to dlouho nezapomněl. Byly jen nomenklaturní funkce, spadající do kádrové nomenklatury výborů KSČ různých stupňů, na které mohl dle kádrového klíče, tedy ne podle vzdělání, osobních vlastností, pracovních výsledků a zkušeností, ale na základě politické spolehlivosti, dosazovat příslušný výbor KSČ pracovníky podle svých představ. Pro malé funkce ? místní výbor KSČ, pro důležitější funkce okresní, krajský nebo celostátní ÚV KSČ. Pokud je dnes známo, ing. Jiří Paroubek dělal hlavního ekonoma v ústředí pražského podniku Restaurace a jídelny (RAJ). Pak je skoro úplně vyloučeno, že by tuto významnou nomenklaturní funkci, spadající pod Okresní výbor KSČ, mohl zastávat nestraník !?? Čím pak by si asi takový nestranník mohl získat takovou důvěru KSČ, že ho OV KSČ dosadil do takové funkce?! Takže kandidát ČSSD na senátora ing. Jiří Paroubek nám něco ve svém životopise opomněl říci, anebo měl napsat ? já, hrdina, jsem nikdy nevstoupil do KSČ (nebo StB). Byl jsem doma ve vnitřní oposici, tak, aby to o mně nikdo nevěděl. Navenek jsem předstíral svůj souhlas s komunistickou diktaturou a sovětskou okupací, Antichartou, prvomájovými průvody, Vzornými vojáky, Brigádami socialistické práce a podařilo se mně takhle soudruhy oblafnout a dostat se už roku 1976 do vedoucích funkcí, které jsem už po celou dobu neopustil. Domnívám se však, že ani takhle to s největší pravděpodobností nebylo, a to především vzhledem k jeho dalšímu racionálnímu a vysoce oportunistickému, nebo chcete-li pragmatickému, chování.



B/ Jednání ing. Jiřího Paroubka, v roce 1990 zakladatele ČSSD(b), jako oposičního poslance v zastupitelstvu hlavního města Prahy -

Jeho vystupování a jednání bylo vždy velmi uvážlivé, aby si moc nerozhněval vládnoucí stranu ODS a ODA na velké radnici - avšak také ? aby si na druhé straně nerozhněval spoluoposičníky. Ve všech větších kauzách, které propukly díky oposicí předpokládaným a odhaleným zlodějnám a zločinnému jednání vedení pražské radnice /ODS + ODA/ - se držel hrdinně stranou. // Toto zločinné jednání, vyloženě nevýhodné pro Prahu a její občany, ovšem zákonně nepostižitelné, bylo umožněno předchozím zrušením nebo neexistencí zákonů popřípadě naprosto špatnými zákony, často dokonce přijatých bez jakýchkoli sankcí za jejich porušení, které zase dodala a obhospodařuje vyšší parlamentní složka, která u nás schvalování zákonů ovládá. Totiž ODS a její geniální vůdce a největší ekonom světa všech dob. Od r. 1992-2000 ovlivňuje cca z 95 % schvalování všech zákonů. Nyní prostřednictvím oposičně-koaliční smlouvy, dříve v koalici s ODA a ČSL.

Nejdůležitější špatné zákony: Zákon o obcích, Obchodní zákoník, zrušení nedbalostního trestného činu v Trestním zákoníku, neexistence Správních soudů - vše zcela záměrně.

Zákon o obcích ? podle něho smlouvy za obec uzavírá pouze Rada zastupitelstva ? TAJNĚ A NEKONTROLOVATELNĚ (!!!), ne celé zastupitelstvo, demokraticky volené, a to veřejně a před zraky všech občanů, které to zajímá a kteří si všechno a všechny ze svých daní platí!!! Správa města a hospodaření v městských akciových společnostech je plně v moci Rady zastupitelstva a jí dosazených ? opět bez souhlasu demokraticky voleného zastupitelstva a možnosti jakékoliv kontroly z jeho strany ? jejich lidí. Opět tajná jednání. Tyto a. s. pak mohou uzavírat pro město naprosto nevýhodné smlouvy s podezřelými partnery a za podezřelých okolností, které pak v plném rozsahu zaplatí občané ze svých daní ? viz níže.

Nedbalost, dokonce ani tu zcela vědomou a zřejmou, poškozující zájmy města a jeho občanů, nelze dle stávajících zákonů trestat a rozhodnutím Správního soudu špatné smlouvy zrušit ? když tento Správní soud ještě není ani zřízen ? již l0 let!!! Všichni to vědí a dle toho se ing. Jiří Paroubek a jeho lidé tiše a ?pragmaticky? chovají.



Pokud však šlo o prokazatelně nepodstatné věci

Paroubek hřímal z tribun jako Robespierre?



Ukážeme na příkladech, jak vypadalo jednání ing. Paroubka v pro město a jeho občany nejdůležitějších záležitostech, kde šlo o stamiliony a miliardy z kapes daňových poplatníků.

Byli jsme spolu v dozorčí radě Dopravního Podniku h. m. Prahy, když vypukl finanční skandál ? nákup nových vozů pro pražské Metro, bez výběrového řízení, protokolárně uzavřeného původní výběrovou komisí. Toto výběrové řízení se táhlo 3-4 roky. Najednou RADA zastupitelstva h. m. Prahy a vedení Dopravního podniku h. m. Prahy vytáhlo z klobouku vítěze - Konsorcium ČKD soudruha ing. Jiřího Marouška ? byli spolu v jednom baráku. Stalo se to l2. července 1995 na Valné hromadě ? tvořené právě Radou zastupitelstva h. m. Prahy a jí podřízeným vedením Dopravního podniku h. m. Prahy... Navíc zvolili datum prázdninové, aby nemohla na př. dozorčí rada Dopravního podniku protestovat ? protože ta o prázdninách nezasedá. Rozhodli smlouvu podepsat do měsíce, tedy daleko před koncem prázdnin (!!!). Cena 8-9 miliard. Platby předem!!! Zuřil jsem, že to je banánová republika a PODVOD NA OBČANECH ZA 8 MILIARD!!! //Ekonomický dopad viz dále v textu //



Kandidát na senátora ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom a komunistický ?manager?, OPOSIČNÍ POSLANEC, člen dozorčí rady Dopravního podniku, přitom ani nehlesl ? jako by byl s nimi domluven. Nebo si jenom náš hrdina nechtěl pro své voliče-daňové poplatníky pálit prsty? Pro Prahu a její obyvatele to však byl bohužel poslední hřebík do finanční rakve?

Když však chlapci z vedení Dopravního podniku, bez výběrového řízení, zvýšili odměnu smutně proslulému advokátu JUDr. Tomáši Sokolovi za vybírání pokut od neplatičů jízdného v MHD ? ze 4 milionů na l6 mil. ročně ? řval jako lev, že to je předem dohodnutý podvod ? což opravdu byl (Dopravní podnik i Magistrát mají přitom svá vlastní velká právní oddělení!!!) ? ale hospodaření Prahy tato částka ani v nejmenším neohrozila. Ani Radu zastupitelstva si tímhle gestem rozhněvat nemohl?



Můžeme dále pokračovat s přehledem vysoce výběrového mlčení ing. Jiřího Paroubka, vedoucího ekonoma, komunistického ?managera?, opozičního zastupitele a senátorského kandidáta ČSSD



Matra ? zabezpečovací zařízení na Metro. Původní smlouva, dle výsledků výběrového řízení, které Matra vyhrála, na cca 800 milionů. Doplňky ke smlouvě cena zvýšena, už mimo jakékoliv výběrové řízení, na tisíc sedm set milionů. Rozdíl 900 milionů z peněz daňových poplatníků, více jak 100% původní ceny? Smlouva to tajná (!!!) a hodně vypečená. Vše platit předem(!!!). Penále maximálně 5 % z ceny(!!!). Možnost reklamovat pouze do 4/98, ale zkušební provoz přitom skončil až 6/98(!!!). Tohle uzavřel buď naprostý šílenec nebo to spíše bylo velmi dobře podplaceno. Jenom maličkost. Jeden čas bylo dokonce zakázáno tuto zabezpečovací automatiku používat a dělalo se to ručně // viz důkazy //. A senátor, opoziční zastupitel, člen dozorčí rady? Mlčel vždy jako ryba?



PRVNÍ MĚSTSKÁ BANKA - ztráta města z podvodných úvěrů ? cca l,5 ? 2 mld. Možná i víc, kdo ví a hlavně, kdo má zájem to vyšetřit? Zde má dnes ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města životní šanci prokázat, na čí straně stojí.



Privatisace podniku Pražské vodárny a kanalisace a. s. ? podvod století. ? Ztráta města a tedy jedině a pouze občanů je v tomto případě cca 5 mld. Hlavní zásady úspěšného podvodu: Vzniknou 2, někdy i 3 akciové společnosti. Jedna městská a té zůstanou trubky a druhá soukromá, vlastnící 66% akcií a ta bude vodu od občanů kasírovat. Městu zůstane jen 34 % . Mezi společnostmi uzavřená smlouva je samozřejmě jako obvykle tajná. Mají ji hlídat lidé, určení ? jak jinak ? RADOU. Po zkušenostech, co umějí, hlavně tajně, tito lidé provádět a co se dnes děje na podobném principu například v SAZCE ? tak tihle to opravdu budou za nás dobře hlídat, kontrolujíce sami sebe!!! Nejdříve si rozdají všichni l00 ? 500 tisícové platy a co zbude, půjde možná do oprav vodovodních a kanalisačních rozvodů!!! (Podrobnosti viz. N.N. 18/2000).



Použití 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh pod Strahovským tunelem ? místo, aby se daly na Metro, či hlavně na stavbu mostu u Bohnic pro Prahu 8, aby tamní obyvatelé konečně nemuseli přes střed města !!! Podle mne to byl jen fakturační podvod a práce neodvedena. Nebo úplná hloupost, protože tyhle pruhy budou třeba tak za 20-30 let. Senátor, komunistický ?manager? a ekonom k tomu mlčí?



Židovské hřbitovy ? versus garáže pro mocipány podvodně privatisované České pojišťovny ex soudruhem a ex ministrem financí Ivanem Kočárníkem (ODS). Další podvod a 400 aut v centru Prahy pro zhoršení životního prostředí. Zároveň zničení unikátního hřbitova z ll. století. Senátor - ticho.



Smlouva na reklamu - s J.C. Decaux ? podvod na Prahu a občany od Rady vedené primátorem Koukalem (ODS) a spol. Smlouva na 25 let ? bezplatná !!! Město přitom ještě platí proud!!! Postaveno cca l.800 reklamních poutačů, některé bez stavebního povolení. Nic se neděje, vše ohlídáno. Pokuty žádné. Zkuste si to občánkové Vy !! Ztráta města na nájemném cca 7,5 miliardy !!! Ing. Jiří Paroubek, senátor, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, oposiční zastupitel za ČSSD ? ticho po pěšině.



Smlouva na parkování, opět jak jinak, s francouzskou firmou ? Evropark Praha a.s. Ti Francouzi musí mít zřejmě zvláštní kouzla ? že ano pane Koukale a Šveci. Investice nikoliv přinesená do podniku francouzskou firmou, ale placená ze zdejší půjčky a z pražských tržeb. Kdo této soukromé firmě hlídá neplatiče? Přece Městská policie!!! Pozemky poskytlo město zdarma - Tržby vybírá Europark a až uplatní své luxusní potřeby, tak něco dá i městu. To se to podniká Frantíci ? což. Zkuste tohle někdo udělat jako Čecháček ve středu Paříže ? to byste pane letěli!!! A co na to všechno hlavní ekonom, komunistický ?manager?, opoziční zastupitel ČSSD a senátor? Senátor TICHO. Možná dobře zaplacené?



Tak to bylo páni Občané několik ukázek toho, jak ve městě hospodařila a hospodaří ODS pod vedením primátora Koukala a jeho náměstků ? Volte je dál, bude Vám prima!!! A jim taky. Ale hlavně pan Velký manažér ekonomiky, opoziční poslanec za ČSSD, člen dozorčí rady a kandidát na senátora tohle všechno neviděl, nepostřehl, neslyšel - ale hlavně, nikdy proti těmto lumpárnám nic neudělal!!!

To je opravdu ten pravý muž, který bude tvrdě neohroženě a zásadově hájit zájmy občanů-daňových poplatníků před zlodějnami a okrádáním?



C/ Činnost ing. Jiřího Paroubka jako Náměstka primátora pro finanční politiku města:

Hned na počátku jeho působení došlo ke ztrátě l40 milionů pro městskou pokladnu. Dal totiž pozdě příkaz k nákupu // o cca 2 dny // 72 milionů EUR, a ty zdražily o 2 Kč ? takže ztráta l40 milionů. Uvádíme neověřenou zprávu a teorii ? dobře informovaní zlí jazykové tehdy tvrdili ? vzhledem k tomu, že má velké známosti v bankovních kruzích, předem věděl, že kurs koruny vůči EUR výrazně klesne. Po dohodě jako náměstek primátora pro finanční politiku města pozdržel nákup 72 milionů EUR, nechal ?bokem? nakoupit EUR před devalvací koruny a městu byly prodány po devalvaci o l40 mil. dráž. (Technologie této ekonomicko-politické operace, provedené Českou národní bankou (ČNB) pod vedením Josefa Tošovského, je podrobně popsána v NN 21/2000, strana 09). Vzhledem k úspěšnému a beztrestnému vytunelování nejméně 17 bank, dozorovaných bankovním dohledem ČNB a celé řady fondů v téhle republice podnikajících ? viz např. poslední známý případ Komerční banky, vytunelované ruskou státní mafií o 8 miliard Kč, to zase tak špatná teorie nebyla. Ovšem dokázat by ji musela policie, nejsou-li stopy po l8 měsících už odborně zameteny. A také zda by chtěla a uměla to, neboť jak známo, u nás žádný bankéř už 10 let moc pevně ve svém křesle nesedí a přesto ani jeden z nich není ve vězení. Aspoň já o žádném nevím!!!

Jinak - tím, že si otevřel vrátka svým mlčením a jednáním ve výše uvedených kauzách, byl přijatelný pro ODS ? i když ta právě proti socanům MOBILISOVALA. Proč ovšem proti takovým ? to opravdu nemusela.

Stal se tedy za odměnu z poslušného oposičního poslance ČSSD náměstkem primátora, zvoleného za ODS. Navíc náměstkem pro finanční politiku města!!! A z titulu své nové funkce potom bezpochyby, jak veřejně slíbil svým voličům, velmi rázně vystupoval proti největším radničním lumpárnám, na kterých se předtím sám přímo nebo nepřímo podílel... Uvedeme zde několik ukázek jeho rázného a nekompromisního postupu proti podvodníkům na ochranu zájmů prostého občana-daňového poplatníka:

l/ Vozy Metra ? z městské pokladny zaplaceno cca 2 mld. předem (!!!). Město za to dostalo pouze ? slyšíte dobře ? jednu pětivozovou soupravu, navíc od dobře vytunelovaného ČKD. To se to pane TUNELOVALO za peníze pražských občanů, že, soudruhu Maroušku??? Vzhledem ke všem těmto souvislostem pak vůbec nepřekvapuje podivná úloha superkomunisty a superkapitalisty Jiřího Marouška a jeho ?protikomunistického exilového? bratra Miloslava Marouška, blízkého spolupracovníka prvního předsedy ČSSD(b) profesora Horáka, připraveného a importovaného z USA, v naší polistopadové politicko-ekonomické historii. Budeme citovat z materiálu, věnovaném původně ministrovi vnitra Mgr. Stanislavu Grosovi a jeho kolegyni a spojenkyni z pražské organisace ČSSD poslankyni JUDr. Petře Buzkové, evidované jako spolupracovnice StB, zveřejněném v NN 19/2000, strana 02: ?Dva krásní lidé, Stanislav Gross, stejně jako jeho kolegyně Petra Buzková (naši nejpopulárnější politici, které podle svých vlastních slov ?udělal politiky? už koncem roku 1989 kalifornský velkoobchodník se sovětskými diamanty Miloslav Maroušek, shodou okolností poctivý bratr privatisátora a exmajitele ČKD Jiřího Marouška, jenž svým hospodařením způsobil dluh, převyšující údajně 24 miliard Kč, které zmizely Bůh ví kam?), v začátku své poslanecké kariéry dostali, jako svobodní, přednostně přidělené luxusní velkoplošné byty na pražském sídlišti Barrandov. Smlouvy zněly na dobu neurčitou a jen tvrdý nátlak médií je oba přinutil ke změně na dobu mandátu?. Jak je vidět, stále neomylně platí ?rovný rovného si hledá??

Proti tomuto podvodnému nákupu jsem tvrdě vystupoval a jednal. Důvody : V současné době jezdí v pražském metru celkem 504 ruských vagónů ? jiné nejsou a tyhle budou jezdit po renovaci ještě dalších 30 let!!! V té době se nabízela možnost koupit cca l00 stejných vagónů za 350 milionů. Oproti 8,5 miliardám směšná částka. Vzhledem k tomu, že by byly stejné ? stejné by byly i jejich opravy, modernizace a náhradní díly atd. A když nemáte na mercedes, musíte také jezdit ve Favoritu!!! Ale to by tam nesměli mít ředitelství ve stejném baráku a ČKD vést soudruh Jiří Maroušek!!! Kam pak asi ty své 2 miliardy od města všude dával ?? Do jakých asi kapsiček???

Touhle transakcí se dostala Praha do počínající spirály zadluženosti, která se pod vedením zkušeného komunistického ?managera? a dnešního náměstka pro finanční politiku města ing. Jiřího Paroubka pořád prohlubuje a on ji řeší stále narůstajícími půjčkami, které mají dosáhnout ve finále l7-l8 miliard ? čili skoro celý rozpočet Prahy. Díky této politice je už dnes Praha v situaci, kdy není schopna svoje půjčky, nabízené jejímu vedení bankami ze všech stran a možná vůbec ne nezjištně, průběžně splácet. S velkými potížemi se zatím snaží splácet alespoň úroky z těchto půjček. Bankéři nic neriskují. Praha má tolik majetku v budovách a pozemcích, že za babku získají cokoli, o co projeví, v případě neschopnosti města své dluhy splatit, zájem.

Kdyby měl náměstek a senátor trochu více zájmu a možná i odvahy, měl by z titulu své funkce náměstka primátora pro finanční politiku města navrhnout potrestání aktérů této kauzy!!! Odvolat je z funkcí. Tohle se přeci ve slušných státech dělá a tady je podezření hodně silné. To by však senátorský kandidát musel mít sám čisté ruce a svědomí? Trestněprávní Imunita, spojená s funkcí senátora, má v tomto případě zřejmě cenu zlata?



2/ Městská banka. V ní vládli od roku 1995 dva šibalové. Jeden se jmenoval Vlastimil Hadraba (1951) a byl gen. ředitelem a předsedou představenstva. Zároveň však, což velmi tajil ? byl ve vedení dalších l7 firem (!!!). Povedené, což?! To se to pak poskytovaly úvěry!!! Další dobrák a předseda dozorčí rady - byl primátor Jan Koukal (1951). Jinak z demokraticky zvolených zastupitelů, s výjimkou ODS, nebyl ve statutárních orgánech Městské banky nikdo (!!!), dokonce ani nikdo z koaliční ODA. Až na jaře 97 ? asi jako skrytý začátek oposičně ? koaliční smlouvy ? ex ministryně kontroly, několikrát podezíraná ze spolupráce s komunistickou StB, která v letech 1990-92 neukontrolovala rozkradení majetku komunistické strany a jejího Socialistického svazu mládeže, ing. Květoslava Kořínková, dohodla /zpráva kuloárů/, že do Městské banky byl RADOU dosazen prof. Věnek Šilhán, původně z Obrody socialismu, pak z ČSSD. Objektivně však musíme říci, že nejhorší úvěry a šibalské kšefty už byly v té době dávno hotové. Měli ho tam tedy spíš jako rukojmí, že to vedli dobře, zejména pro jeho autoritu. Na druhé straně i on si tam taky pěkně zobnul. Pro bývalý n. p. Preciosa, kde byli v dobách komunistické diktatury a sovětské okupace vězněni političtí vězni a nuceni v otrockých podmínkách vyrábět pro komunisty broušené sklo pro vývoz na Západ, kde byl po 17. listopadu předsedou představenstva, zajistil úvěr l00 milionů, což moc košér taky nebylo. Těžko jim tedy mohl cokoli vyčítat. Choval se v principu stejně jako oni. Působením prvních dvou výtečníků přišlo město o cca l,5-2 mld., které musí zaplatit a splácet z daní, které vybírá od občanů Prahy na úplně jiné věci. A co proti tomu všemu podnikl náš komunistický ?manager?, náměstek primátora pro finanční politiku města a senátorský kandidát za ČSSD? Vůbec nic!!! Místo veřejné potupy viníků či podání trestních oznámení za tunelování majetku města na adresu zodpovědných politiků a ?managerů? ing. Jiří Paroubek prohlásil: ?Ta ztráta ? to byla taková doba?? Volte ho občané!!! Není věc, kterou by vám nedokázal zdůvodnit?



3/ Prověřit, kam se podělo 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh Strahovského tunelu: Kdo ty práce zadával, kdo je přebíral, kdo podepisoval faktury(!!!). Co se tam vůbec dělalo??? To ovšem našeho senátora, náměstka primátora pro finanční politiku města, absolutně nezajímá. Takovými drobnostmi se zabývat nehodlá?



4/ Při rozhodování o každé investici, hrazené z rozpočtu města, zajistit ? když ?otcové města? odmítnou udělat veřejné a veřejně kontrolovatelné výběrové řízení a zašmudlí to, pak alespoň nechat udělat nejméně dva nezávislé posudky, co by měl připravovaný projekt skutečně stát. Ne, jak je tomu dosud, aby si firmy ceny samy diktovaly. Na to náš senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města rezolutně: Tohle se dělat nebude!!! Ostatní socani s ním souhlasili. Asi věděli dobře proč? Tito lidé opravdu pečují o město a jeho občany, své voliče, radost se podívat, což?? Poslední výběrové řízení na dostavbu města se zdá být podezřelé dokonce už i radniční oposici a ta je chce konečně nechat prověřit ? nejlépe přímo policií. Tak, to je zatím poslední zpráva. O výsledku vás budeme informovat.



Čili shrnuto: Ztráty města, způsobené zvýšením nákladů v důsledku zločinného jednání RADY zastupitelstva h. m. Prahy, které jsme zde uvedli a ještě další, o kterém jsme vás zatím ještě neinformovali plus špatné smlouvy, jsou cca 5-6 miliard Kč. Ztráty v neuskutečněných tržbách, utrpěné v důsledku špatných smluv, jsou vyčíslitelné částkou cca 8 miliard Kč. Tedy celkové škody, způsobené městu a jeho obyvatelům RADOU h. m. Prahy, dosahují částky l3-l4 miliard Kč, což je v současné době právě o 3 mld více, než nyní činí půjčky, přijaté RADOU od bank na zakrytí jejího špatného a zločinného hospodaření. Je nutné vyšetřit, kam a na čí konta zmizely tyto miliardy. V každém případě tohle všechno už dnes musí splácet obyvatelé Prahy ze svých daní, které jsou vybírány na zlepšení života obyvatel města?

Proto si musí město pořád půjčovat(!!!) - pane primátore KASLE (ODS). To si račte ověřit. A pane náměstku primátora pro finanční politiku města Paroubku (ČSSD) ? s čím vy vlastně kandidáte do senátu, Vy chlapci koaliční???!



Nejhorší ze všeho je však parazitní finanční strategie finančního náměstka Paroubka, kterou uplatňuje pro Prahu na základě analogie s některými jinými městy. Zde tuto finanční strategii máte: Vídeň, Mnichov, Praha a další města provádějí audit kategorie A. Pak si mohou na svůj obrovský městský majetek (pozemky, budovy) půjčit cokoliv a kdykoliv. Avšak tato města půjčky nesplácí a na splátky si zase půjčují. Takže prakticky nesplácí nic ? jen úroky. Je to takové Paroubkovo ? PERPETUM MOBILE. Půjčka se tedy vlastně nesplatí nikdy. A tohle má být pro Prahu nejlepší řešení. Je tohle uvažování ekonoma, podnikatele a správce svěřeného obecního majetku nebo příživníka a podvodníka??? I kdyby se však půjčka postupně splácela, vyplývají z této půjčky, ostatně jako z jakékoliv jiné půjčky, velice negativní záležitosti.

Tato finanční strategie a z ní vyplývající nesplácené a zřejmě už nesplatitelné půjčky je velice špatná cesta. Je špatná v tom, že jenom úroky z tak velikých půjček činí l,5 mld. ročně. I se splácením této částky má Praha potíže. Tyto peníze padnou, bez užitku pro město a jeho občany, do zisku bank, aniž banky hnou prstem a aniž cokoli riskují. Majetku, kterým za poskytnuté půjčky bankám ručí, mají města zatím většinou dost? Z těchto peněz, vynaložených na nekonečné splácení naprosto zbytečných úvěrů, vybraných z daní daňových poplatníků, se tedy ve městě nic nepostaví a nikomu z občanů se nepomůže. Jen BANKÉŘI dále ztloustnou ? ti mají vždycky málo! Kdo jim ovšem zajišťuje bezrizikový příjem 1,5 miliardy Kč. ročně, na úkor města a jeho občanů, ten může být naopak velmi dobře odměněn ? kdo ví ?? Pro občany jsou to peníze vyhozené do vzduchu a místo POTRESTÁNÍ VINÍKŮ a HLEDÁNÍ RESERV ? jenom další půjčky. Velmi nevýhodné pro město a jeho obyvatele, velmi výhodné pro banky a ty, kteří s nimi tuhle hru hrají?

Zatím je zadlužení města 11. mld., naprosto zbytečně, jenom díky vytunelování Prahy její RADOU, o kterém jsme psali výše a toto zničující zadlužení má vzrůst o dalších 6 na l7 mld., což je prakticky rozpočet Prahy na celý rok. Těchto dalších 6 miliard má údajně být právě na nákup vozů Metra, které se daly koupit za 300 milionů(!!!). Teď zdůvodňuje náměstek Hejl, že musí dostat odměny, neboť jezdí po Evropě kupovat vagóny. I do Ruska chytrák nakonec jel, i tam vagóny nakupoval. Kdyby mě tenkrát poslouchal a nezesměšňoval stávající vagóny, nemusel cestovat. To by si ovšem nemohl procestovat Evropu, nedostal by odměny a cesťáky. Možná od někoho i lecos jiného!!! Nejlepší na celé kauze s vagóny byla skutečnost, že se tehdy ODS a její náměstek Hejl tak báli pravdy, že hlasovali proti vystoupení ing. Kaliny, ředitele Škody Plzeň, na zasedání zastupitelstva h. m. Prahy, aby tam za žádnou cenu nemohl před poslanci nepromluvit. Opravdoví demokraté, jednak k pohledání, jednak za všechny naše peníze!!!



Z Á V Ě R



Když jsem kandidátovi ? finančnímu náměstkovi Paroubkovi říkal, že další půjčka 2 mld. pro město, ve skutečnosti pro teď už soukromou společnost Pražské vodovody a kanalizace je naprosto zbytečná vzhledem k tomu, že voda, která se při dobrém hospodaření a se ziskem dodávala po mnoho let za 2,5 Kč/m2, byla během 2 let zdražena z cca 20 na 30 Kč/m2 ? tedy o 50 %, ačkoliv inflace činila za tutéž dobu jen 8 % a tedy tržby vzrostly bez jakýchkoliv tomu odpovídajících investic o l,3 mld. a nejdou z kapacitních důvodů proinvestovat (jak vidno z uzavřeného mostu Čechova, nelze rozkopanou Prahou už teď projet) a že tyhle peníze se ve vodárnách ztratí jako v černé díře vesmíru //Kontroluje to naše známá ex ministryně kontroly ing. Kořínková !!!// - řekl mi:





?LIDI TO ZAPLATÍ?.



TAK HO VŠICHNI VOLTE

JE TO URČITĚ VÁŠ ČLOVĚK . . .



Aleš Moravec

privatizační komisař

člen Zastupitelstva 94-98

e-mail: alesmor@post.cz
  30.11.2007 22:00 Vyhásínání
 
Zdecimovali a zdevastovali tento sbor neuvěřielným způsobem. Až budou top manažéři ochotni naslouchat problémům a nedostatkům, kterými trpí lidé ve výkonu pak se teprve něco změní.
  30.11.2007 17:54 kdos
 
Tak jsem dnes naposledy za sebou zabouch dveře a je mne nějak divně, asi smutno. Za 10 měsíců z plného stavu na OOP zbylo 9 lidí. To je jediná utěcha, že mne není smutno samotnýmu. Aspoň od nás z odd. A co ostatní co dnes končili?
  30.11.2007 18:04 XXX
 
Já jsem dnes také ukončil po 13 letech sl. poměr, mám z toho takové smíšené pocity a v pondělí jdu hned do práce. Tak jsem na to zvědavý. U nás je na oddělení podstav 9 lidí a za měsíc odchází další 3 do civilu. Zbývajícím přeji mnoho úspěchů u PČR a odcházejícím štěstí v civilním sektoru. Tyto stránky budu průběžně sledovat. Nejtěžší je udělat ten první krok ( podání výpovědi) a poté jsem začal hledat zaměstnání. Bydlím ve velkém městě ( ne v Praze) a zde je práce dostatek, sehnal jsem ji během týdne (myslím tím rozumnou práci). Takže se všichni mějte. Dnes už bývalý prap. Petr XXX.
  30.11.2007 18:57 jihočech
 
Přeji ti v dalším profesním životě hodně štěstí a spokojenosti. Já sloužím 17 rok a před 7 měsíci jsem po 16 letech odešel ke specializovanému útvaru do Prahy. Chtěl jsem profesní růst, to se mi podařilo, jsem spokojený, ale ještě dnes vzpomínám na obvodní oddělení a mohu říct, že jenom v dobrém. A tak, jak jsem se těžko srovnával s odchodem z OOP vím, že se jednou budu muset srovnat s odchodem od policie jako takové. Být policistou je pro mne srdeční záležitost ( je fakt, že zadarmo bych to skutečně nedělal, ale příslušnost k policii je pro mne ještě stále čest). Na novém pracovišti máme super šéfa, je velice přátelský, nepovyšuje se a je hodně slušný. A možná to je ten důvod, že jsem chytil druhý policejní dech. Je škoda že odchází spoustu skvělých kluků, co nastupovali tak jako já ještě v době, kdy o nějaké výsluze nebylo ani slechu. Tak se drž kolego, ještě jednou hodně štěstí.
  30.11.2007 23:10 degradovaný
 
4 jihočech To ti s tím vedoucím rozumím. Já mám taky skvělého šéfa a jen kvůli němu vytrvávám u toho spolku. Těm nahoře nedochází, že by stačilo, kdyby se k nám chovali jako k lidem a většina by zůstala.
  01.12.2007 11:16 polda13 <kalimero15@seznam.cz>
 
odchody budou určitě záležet hodně na vedení sloužím v okrese KA a tolik sexu jsem nezažil v osobním životě co za 13 let u PCR, jinak prosba pro XXX napiš mi prosím na soukromý meil kolik ti vyšlo odchodné a renta jsem v 5TT
  02.12.2007 13:22 mira
 
Zůstaňtě, budou odměny k prosincové výplatě a dostanou je i ti, kteří uvažují dát výpověď. Management si tak chce udržet část lidí, kteří chtějí vzít po Novém roce roha. Ale to je pak vše.
  03.12.2007 11:42 pro miru
 
U nás je to opačně. Dostávaj odměny ti, kteří odcházej ...
  30.11.2007 10:22 Dotaz k ministrovi
 
Návrhem rozpočtu pro ministerstvo se už zabýval parlamentní výbor pro bezpečnost. Bodem sporu byly hlavně výdaje za platy policistů. Na ty potřebuje ministerstvo částku 21,8 miliardy korun. Proti letošním sedmnácti je to o 26 procent víc, což zní jako dobrá zpráva pro policisty. Jejich výplaty ale příští rok porostou jen o 1,5 procenta.

http://www.denik.cz/z_domova/policie_mzdy20071126.html

Kam budou směřovány finanční prostředky navýšené pro rozpočty PČR - platy, když se platy zvedají pouze o 1,5%?

Děkuji za odpověď.
  30.11.2007 12:51 §
 
Zase jeden... Takže, prosím Vás, člověče, ani neděkujte, neboť zde menistr neodpovídá. Toto je sekce "Diskuse", do které I.L. nezasahuje. Dotazy na ministra, na které jednou za čas odpoví, směřujte např. do sekce "Policie ČR, hasiči"...
  29.11.2007 21:15 Hasici
 
Ahoj pánové víte že od Nového roku nemáte placeny první 3dny nemoci?Prošlo to ani to nikdo neví...máme obavy aby neprošlo takhle i zrušení výsluh...
  29.11.2007 21:27 neví?
 
Ale ví, musíš se víc zajímat o události kolem sebe.
  29.11.2007 22:55 F1
 
Jo Kalouskovci usoudili, že již bylo dost nespravedlnosti a nadpožitků, kterými jsme byli zahrnuti a těch našich 100 % marodního v prvním měsíci, které jak to já vidím kolem sebe většina z nás nezneužívala / já jsem marodil maximálně jednou za rok 7-10 dnů / a rozhodnuli se to zrušit. Je to ale již známé minimálně půl roku.
Perla je v tom, že u sebe měřili opět jinak a jejich 100 % marodění, které mají tušim 1/2 roku si ponechali. Co k tomu dodat inu ne každý si může být roven. Zajímavé by bylo si poslechnout důvodou zprávu, proč jsme měli do současné doby jedem měsíc marodění za 100 %, proč se to nyní ruší a dále důvodou zprávu proč měli těch 100 % marodění pod dobu 1/2 roku poslanci a proč ji při rušení " jiným " sobě ponechávají. Schopný je ten člověk Kalousek, co všechno nezruší, neuškrtí. Společnost se rozvíjí a nějak je čím dál hůře, škrty, škrty a zase škrty.
Co bude škrtnuto příště ?
  30.11.2007 10:33 manis
 
pro F1

myslím, že nemáš pravdu - všichni jsme si rovni, jenomže někteří jsou si rovnější.....
  29.11.2007 21:06 budoucnost
 
Kam spěje česká policie-do pr............
  30.11.2007 11:27 Nespokojený Policista
 
..........dele?
..........ůšvihu?
..........avěku?
..........kvančic?

Já bych to poopravil. Pod vedením NEministra policie I.Langera spěje k destabilizaci!!!
  29.11.2007 19:27 Pane ministře
 
doporučuji Vám si zapnout ČT 4 fotbal Sparta - Spartak a řádění fanoušků, abyste měl trošku ponětí o tom, jak to na rizikových utkáních a nejen fotbalových vypadá a pak zjistit, kolik za to Sparta dostala flastr od UEFA, když chcete stáhnout policisty ze stadionů. Děkuji.
  29.11.2007 19:46 ---
 
A co má částka, kterou Sparta zaplatí do pokladny UEFA, společného s tím, že se tam velí hafo lidí do zelenejch? Jen ať si Sparta (i jiné kluby) zaplatí kvalitní pořadatelskou službu místo toho, aby jim ji zdarma nahrazovala policie. Nebo jsme snad armáda spásy? Když kluby nezvládají zajistit bezpečnost na stadionech, tak jim ji zadarmo zajistí stát? Prdlajs - ať si tedy hrají bez diváků.
  29.11.2007 20:08 hmm
 
do jakých zelených? Na tato opatření je rozhodnutí velitele opatření o B.O.a nařízena služební pohotovost. Takže o žádné zelené nejde. Jestli si myslíte, že pořadatelská služba zajistí pořádek v ulicích, kolem stadionu, tak jste naivní. Pořadatelská služba zajišťuje pořádek uvnitř stadionu a když přerůstá násilí nad mez, kterou dokáží zvládnout, stejně volají policii. O tom, jestli budou tato utkání bez diváků, nerozhoduje ministr ani nikdo jiný z vlády a parlamentu.
  30.11.2007 11:50 Nespokojený Policista
 
--- i hmm
mají částečně pravdu, i dokonce NEministr Policie.
Uvnitř stadionu vše na náklady klubu, mimo stadion na veřejném prostranství, to je záležitostí Policie. Není možné do nekonečna, aby Policie suplovala pořadatelskou službu!!!
  30.11.2007 13:32 degradovaný
 
4 ---
Přesně tak. Sparta je normální soukromý podnik, tak co se do toho policie tak aktivně se..e? Až si zaplatí veškeré výdaje s tím spojené policii, pak by se tam dalo jít. Jinak zasáhnout až tehdy až nastane důvod a na oznámení. Pokud se bude policie chovat jak ta Armáda spásy, pak to půjde do ....
  29.11.2007 10:56 DrStrazny <DrStrazny@seznam.cz>
 
Dnes jsem v našem středně velkém městě potkal tři nové policisty, ty co nahrazují "generační špunty" neoblíbené panem ministrem a jeho zdatnými odborníky z PP. Chlapci vypadali jako ze škatulky, a dohromady mohli mít tak 57 let a 195 kilo, možná. Hned jsem se cítil bezpečněji.
  29.11.2007 14:09 F1
 
Však se neboj, že tito tři nepochopí brzo, že " v jednotě je síla, sám nejseš nic ".
  30.11.2007 18:33 adolf.galland <adolf.galland@seznam.cz>
 
Nemyslíte vážený doktore ty 3 usoplený ucha, v "hodnosti" vrchní referent? Potkal jsem je ten den také, řekl bych jedním slovem děti. Opravdu děti. Jestli si takto Ivánek představuje výměnu generačního špuntu, jak si nalhává sám sobě, pánbůh s námi.
  01.12.2007 17:31 Anděla
 
To víte, ke sboru musí brát takové nezralé děti - ty totiž může zblbnout tak, že budou držet ústa a krok, a nebudou schopni samostatně myslet. A to je přece účelem tzv.reformy (čili destrukce) policie. Pán Bůh s námi a zlé pryč...
  02.12.2007 10:24 Miras
 
Chtěl bych vidět vás - všechny ty chytráky, co napadaj všechny nově příchozí policisty bez rozdílu, jak jste vypadali, když jste nastupovali. Určitě jste byli všichni velcí borci překypující vědomostma. Už se proboha na to osočování mladejch vyserte, je to trapný a nedůstojný a hlavně všichni takoví určitě nejsou.
  02.12.2007 13:30 Robocop
 
Pro Miras
Máš pravdu, že nejsou všichni nováčci stejný, ale p. Langer sliboval jen ty nejlepší z nejlepších, ale realita je trochu jiná. A nezlob se na mě některé nováčky co dneska přijímají by před 8 lety co jsem nastupoval třeba já nevzali. Většina kritiky z řad pisatelů je na ně ohledně fyzických předpokladů a řekl bych i oprávněně. U nás v okrese tento rok přijali 15 nováčku nepočítám 8 kolegyň, ale pouze kolegy. Z těchto 15 pouze 2 splňují fyzické podmínky pro PJ a to je výška nad 170 cm a váha nad 70 Kg. Díky tomu jsem byl opětovně zařazen do PJ a budou mě následovat i další kolegové věkově i nad 40 let.
  28.11.2007 19:45 bod mrazu
 
Bývaly doby, kdy uniforma a policejní práce byla prestižní a perpektivní práce, dnes je to bída a utrpení pod taktovkou modré vlády spějící k úpadku.
  29.11.2007 14:25 F1
 
Jo dneska člověk sleduje jak se.ou neskutečný peníze do Městských policií. Jak například utvoří u Městské policie v Mostě " Zásahovou jednotku ", která má vybavení dle zhlédnuté reportáže na úrovni útvaru URNA ( kevlarové helmy a pod. ), ale bohužel již nemá potřebné pravomoci k takovým zákrokům a zajímavé by bylo sledovat koordinaci této jednotky na místě s ozbrojeným pachatelem za přítomnosti Policie ČR, která by asi byla poslána na " přestávku ", aby nezacláněla.

A my nemáme na oddělení ani pořádné neprůstřelné vesty. Nějak se ty MP zvrhly v něco jiného, než na co byly půvpdně vytvořeny ( uliční pomněnky). Že by nás zrušili a převzala by to Městská policie ? Když už, tak ale kompletně i s těmi papíry, které jsou za těmi vysoce odbornými zákroky. Takže je vidět kam jdou peníze na bezpečnost. Stačí se zeptat, kolik stály zimní boty strážníků a něco k jeiich kvalitě, zatímco ty naše jsou po roce nošení v ohybech popraskané - nekvalitní materiál, to se mě dříve u těchto zimních bot nikdy nestávalo. Jen tak dál.
  29.11.2007 17:05 Rejpal
 
Jo, to máte těžké. Městská policie na pokutách vybere pro město neskutečné prachy. Město se o ně s městskou policií podělí jak odměnami, tak výstrojí. Policie ČR vybere pro stát rovněž neskutečné prachy. Ale stát se s ní nepodělí. Naopak, těm co ty prachy vyberou jejich plat sníží a sobě zvýší. V matematice jde o přímou a nepřímou úměru.
U Policie ČR o neskutečné svinstvo.
  29.11.2007 19:50 ---
 
Šmarjá, co sem motáte městskou? Ta je přeci placená z rozpočtu města, tedy z úplně jiných peněz než my, takže to je nádhernej, přímo výstavní pláč, ale na úplně špatným hrobě. Kdo měšťákům závidí vybavení, ať si to dá do "C" a může se k nim nechat nalejt. On je všude chleba o dvou kůrkách.
  29.11.2007 21:22 F1
 
To mě nemusíš sdělovat, že je MP placená z jiného soudku, jen jsem vyjadřoval, že je to nějak postavené na hlavu, když základní bezpečnostní složka státu je na tom s vybavením v jistých směrech často hůře než MP, která má trochu jiné zaměření a nemá rozhodně suplovat PČR v zákrocích proti nebezpečným pachatelům. Jinak jsem u té MP byl kdysi 3 roky a pro případné rýpaly z MP nejsem jejím nepřítelem, ale jsou jisté mantinely. Zdar.
F1
  30.11.2007 08:21 Rejpal
 
Re: F 1
Ale já s tebou úplně souhlasím. Měl jsem použít uvozovky, aby bylo jasné, že jde o ironii. Vím dokonce o případu strážníka z Mostu, který, ač dobře vybaven, se bojí v noci projít hřbitov u kremace.
  28.11.2007 18:12 marast
 
Tak policisté na odchodu od tohoto ústavu rozprodávají výstrojní součástky a snaží se zlepšit životní úroveň.
Kampak tato země dospěje to ví bůh, nábory to je hotová tragédie a výsledky budou za dveřmi za pár měsíců.
  30.11.2007 08:24 rrr
 
Jo to máš pravdu že se rozprodávají, ale to už je věc toho kdo ty věci nafasuje. Když ti nic neproplatí, tak si to nafasuješ a prodáš to je normální. Je to asi pro PČR lepší, když bude spousta civilních lidí chodit v policejních věcech než aby nějakou korunu proplatili. Dneska není problém si koupit celou uniformu.
  28.11.2007 18:11 hmmm
 
Ministr vnitra Ivan Langer dnes, ve středu 28. listopadu 2007, slavnostně předal zástupcům Policie ČR deset pojízdných pracovišť, která byla zakoupena v rámci projektu P1000.

„Zlepšení podmínek pro práci policistů patří mezi mé hlavní priority. Prvním krokem v tomto ohledu bylo zahájení projektu P1000. Projekt P1000 znáte jako projekt modernizace policejních služeben. Dnes vám představím jeho další součást, kterou jsou „pojízdné kanceláře“. Tyto „kanceláře“ zjednoduší práci jak dopravní, tak pořádkové policii. Již nebudou běhat občané za policií, ale policie přijede za nimi,“ řekl při slavnostním předávání ministr vnitra Ivan Langer.

Pojízdná pracoviště jsou dodávková vozidla, plně vybavena jako standardní kancelář. Vybavení těchto vozidel nabízí policistům veškerý potřebný komfort pro urychlení a zjednodušení jejich práce. Zvýšení komfortu se díky těmto pojízdným služebnám dočkají také občané. V případě nutnosti totiž na nimi tato „kancelář“ přijede až na místo, kam bude třeba.

„V budoucnu počítáme s tím, že přinejmenším každý okres v ČR bude mít k dispozici minimálně jednu až dvě tyto pojízdné služebny. Plánujeme to v rámci projektu P1000, v rámci reformy policie,“ dodal ministr vnitra. V roce 2006 bylo zakoupeno celkem 33 vozidel tohoto typu, v letošním roce dalších 30. 11 vozidel je vybaveno speciálními mobilními váhami, určenými k vážení kamionů.

V současné době se dané automobily používají převážně při vyšetřování dopravních nehod. Jejich další možné využití je např. v případě živelných či technologických katastrof. Využívání pojízdných pracovišť je dalším krokem ke zlepšení pracovních podmínek pro policisty. Pojízdná pracoviště nabídnou policistům odpovídající pracovní prostředí a větší možnost pohybu v terénu. Veškeré potřebné zdroje informací totiž bude mít policista k dispozici přímo ve vozidle a vyřídí tak elektronicky vše potřebné tak, jako kdyby seděl na služebně v kanceláři.

Problém bude v tom, že nehodovka se rozpadá a nemá u ní ani kdo jezdit, takže si ty vozidla zakonzervujte.....
  28.11.2007 18:14 Kolaps
 
Ten pán nevidí zásadní problémy u policie a celý jeho kabinet má klapky na očích.
  28.11.2007 22:16 Polda 33
 
Místo toho, aby se zjednodušila administrativa třeba jednoduchými tiskopisy, které občan vyplní za pár minut, tak se nakoupí dodávky s drahým počítačovým vybavením. Proč to dělat jednoduše a efektivně, když je to asi lepší dělat složitě a draze.
  28.11.2007 23:05 Bohumil <jozic@seznam.cz>
 
Ví ten pán nebo někdo na prezídiu o tom, že Policie pracuje v systému elektronického tr.spisu (tzv.ETŘ), který běhá pouze na počítačích na síti a že jaksi tu do auta nedá? Máme staré monitory a práce na nich je hazard se zdravím, staré pomalé počítače pořízené jako vyřazené od různých firem, pracuji u firmy přes 20 let, ale ještě NIKDY jsem neměl štěstí abych dostal zánovní či dokonce nový počítač, a to na něm dělám denně. Škody Felicie na nichž je najeto ke 300 tis. km, atd. atd. atd. Jsem pro změny k lepšímu jak pro policii a pro občany. Občan mnohdy nechápe, proč a co všechno musí absolvovat, abych se dopracoval k obdržení potvrzení pro pojišťovnu, že mu někdo ukradl kolo u hospody nebo domu.
Pánové zaměřte se na změny trestního řádu a zjednodušte práci Policie. Proč na bagatelní trestné činy a přestupky nestačí vyplnit jeden formulář s podepsaným poučením, že vše občan oznámil pravdivě, jehož kopii mu policista potvrdí a předá? Například odcizení jízdního kola u hospody v hodnotě vyšší než 5 tis. Kč - nutno sepsat záznam o zahájení úkonů trestního řízení, protokol o trestním oznámení, poučení poškozeného v trestním řízení, ohledán místa činu, úřední záznam o provedeném šetření na místě činu, usnesení o odložení věci, poté obsah spisu, statistiku, desky na spis, poté do archivu,kde se musí archivovat několik let, vyplnit zprávu pro pojišťovnu. Neskutečné...
  29.11.2007 09:14 Polda 33
 
pro Bohumila
Se vším s tebou souhlasím, ale jenom bych opravil, že vyřazené PC jsou od státních institucí a to Úřadů práce a Správ sociálního zabezpečení. U nás máme také ETŘ a nebýt PC, které zaplatila EU tak nemáme pomalu s čím dělat, ale to nikoho nezajímá.
  29.11.2007 12:55 Civil
 
pro Bohumila

Máš pravdu neskutečné, protože jsem se ve výčtu tvých úkonů nikde nedočetl o nějakém pátrání po pachateli....

Jinak Langrův nápad se mi líbí, ale šlo by to vylepšit. JEDNOTA má určitě ještě někde vyřazené "erťáky", ve kterých byly pojízdné prodejny. Kdyby se to trošku stříklo na bílou se zeleným pruhem, tak by to určitě moc nestálo. No a do míst, kde budou zrušena oddělení III. a IV. typu by jste jednou týdně zajeli, lidem by jste potvrdili papíry pro pojišťovnu na to co jim za ten týden ukradli a bylo by to... Ani by jste nepotřebovali ETŘ a připojení na síť. Stačil by jeden psací stůl, dvě židle, jeden mechanickej Consul a razítko.
  29.11.2007 14:04 Civil dobrá myšlenka
 
Souhlas s Civilem. Také mě napadl ten styl, který někteří pamatují z dob, kdy jezdila vozidla vykupující kožky z králíků ( asi tak před 30 lety ) a dlouze znělo z tlampačů těchto vozidel " Kůůůžééé, Kůůůžééé ". Takže stačí, aby tato vozidla Policie ČR ve stanovený čas - dle harmonogramu projela ulicemi a do tlampačů křičela " Příííjééém oznááámenííí " a lidé se k vozidlu jen pohrnou. Ukradnou ti kolo a na co trmácet a čekat na služebně. Člověk si počká například na úterý a až dorazí vůz Policie ČR do předmětné ulice, tak vyběhnout a nahlásit problém, prostě paráda, všechno moderní, automatizované, krásné ...... Tomu říkám služba občanovi. Teď nechápu proč všichni na I. Langera nadávají, však on to má zmáklé.
F1
  29.11.2007 19:52 ---
 
Můžu tě ujistit, že "hadry, kosti, kůže" jezdí leckdes po vesnicích dodnes - nejde jen o záležitost pamětníků.
  29.11.2007 22:05 Bohumil
 
Pravda civile, ve výčtu úkonů jsem "zapoměl" na pátrání po pachateli, to by měla být hlavní pracovní náplň policie, ale mám čím dál silnější pocit, že to nikoho ve vyšších sférách policie nezajímá... než to policajt všechno sepíše, tak už na něj na oddělení čekají tak dva až tři další oznamovatelé a celé se to opakuje dokola. Právě v tom případě, kdyby stačil jeden jednoduchý výstižný formulář s popisem odcizené věci a okolnostmi odcizení, tak by ten policajt měl čas to na to honit zloděje. Takhle může honit leda papíry na stole...
  29.11.2007 22:36 Bohumile samá pravda
 
Bohumile píšeš to naprosto výstižně. Zřejmě celá republika se baví o českých policistech, jako o papírových krysách, které jsou zalezlé v kancelářích a nevytáhnou prdel ven a nikdo z těch nejvyšších kompetetních není schopen říci tu pravdu pravdoucí o té naší byrokracii ohledávání a dokumentování odcizených registračních značkách případně spousty dalších věcí včetně bagatelních TČ, jak tomu sami politici říkají " bagatelní trestné činy " a také tu pravdu, že český polda má toho sedění v kanceláři a té byrokracie už nad hlavu, že by rád jednodušší systém a vyměnil by svou roli " zapisovatelky " za roli do které původně bláhově nastupoval.
F1
  30.11.2007 08:35 rrr pro Bohumila
 
Plně s tebou souhlasím, v severních Čechách to takhle přesně funguje. Jen bych doplnil, že bych ten nabranej spis zrovna odložil bez nějakého alibistického šetření, poněvadž kolikrát když koukneš do šuplíku se psisy tak zjištíš, že se to množí a množí a za 2 měsíce zjistíš, že na tom stejně není pro nedostatek času ani čárka a rychle to doložíš. Ono by se šetřilo, ale do toho ti vedení vrzne samé výjezdy, fotbaly, DBA, akce a jiné chujoviny a prostě nestíháš i kdyby ses posral, ale to nikoho nezajímá.
  01.12.2007 17:36 Anděla
 
Co se týče PC, tak by na hodně oddělení mohli chodit návštěvy ze škol,a by děti viděli jak počítačový pravěk v praxi. A pokud by chtěli vidět jaké to bylo před velkým třeskem, tak se určitě ještě najde pár oddělení na kterých vše klepou na psacích strojích a pravěký pc je jen u vedoucího. No, hlavně, že pan ministr má za 19 miliónů Kč zrenovovanou kancelář a přilehlé prostory.