Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  16.12.2007 17:29 !!!
 
http://www.policista.cz/clanky/reportaz/vlasimska-kauza-se-dosta la-na-stranky-celostatnich-novin-133/
  16.12.2007 11:15 ???
 
Na služebních stránkách s nabídkou služebních pracovních míst jsem nalezl 9500 volných tabulek na místa v služební hodnosti. Kolik nás tedy chybí, když se uvádí něco kolem 5000 tis. ? Nerozumím ... asi jsem skutečně hloupý polda :-(.
  15.12.2007 09:37 polda
 
Musím souhlasit s Petrou Lhotákovou a na 100 procent ji věřím, jelikož to co popisuje, je přesně chování i našich nadřízených a přesně tímto způsobem se k nám naši nadřízení chovají, než aby byl potrestán někdo z šéfů tak následuje vyhrožování, když to nepomůže, udělá se z policisty lempl, tento se z policisty stává velice rychle v Těchto případech, řekl bych mávnutím kouzelní hůlky , policista je donucen odejít a naši vedoucí prasata dále chrochtají u svých bezedných žlabů, chce se mi blít, ale pánové ruku na srdce spousty vás budete remcat o tom, že je to ženská, která u PČR při nočních sl. nemá venku co dělat ale na druhou stranu, je hodně málo kolegů, kteří takto otevřeně mluví o chování našich nadřízených a kdyby ten hrdina chlap, její kolega řekl jak to bylo a potvrdil verzi Lhotákové, nebyla v tom sama a věc by mohla nabrat jiné obrátky .... Držím pěsti a opravdu smekám klobouk ... To se jenom tak nevidí....A ještě jedno na každou sviňi se už voda vaří ......
  15.12.2007 10:14 Petra Lhotáková
 
Opravdu děkuji za komplimenty! Nejsem na to vážně zvyklá právě z toho důvodu, že jsem "jen" ženská, ať mám výsledky nebo ne. Bohužel mají stále vale chlapi, ač jsou to někdy třasořitky, šampóni a do zákroku je nedostaneš, ani za nic. A je jich u policie dost, že, hošové ? :-)
Jinak k mému kolegovi. Necuknul a nepřešel na druhou stranu barikády, jen se bál redaktorů, nejsou-li nastrčení druhou stranou a neudělají z nás tuplovaná jelita. Já ale vím, že tímto riskováním a medializováním celé záležitosti, se vůbec něco děje. Bez toho by nebylo vůbec nic.
Na celé věci mne ale nejvíc mrzí to, že jdu proti kolegům, kteří byli, tedy do té doby byli, mými kamárády. Dokud neukázali svou pravou lživou tvář. Možná v tom ženskou nezapřu, ale právě to zamrzí.
Veškeré city jdou ale stranou a na rovinu přiznávám, že s nimi budu mít stejné slitování, jako měli a mají oni se mnou.
  15.12.2007 13:57 Petro
 
o rádobykamarádech mi můžeš vyprávět :-( souhlasím s tím, že to bolí nejvíc, když se k tobě otočí zády lidé, kterým jsi věřil a proto věřím jen sám sobě :-) drž se a nenech se zlomit.
  17.12.2007 12:54 plk......
 
Jsem zvědav jak své tvrzení budete dokazuvat?Kolika svědeckými výpověďmi bude podložené.
  17.12.2007 13:41 plukovníku
 
hlavně by mě zajímalo, jak zjišťovalo OKS případně IMV skutečný stav, když ani nevyslechlo strany. To je zarážející a zřejmě oni nedělali svou práci pořádně.... Lékaské zprávy na stole jistě má a parťáka taky. To, ž jste slušně zametli s důkazy z kamer, je zarážející ješt víc. Ale tyto vaše praktiky jsou dost známé. Vždy, když máte problémy (a je jedno, kde v zemi se co stane), během minut jsou audio i videozáznamy smazané a hlásí se porucha. Jen tak dál pánové, tlačíte to k tomu, že už každý druhý polda má při jednání s nadřízeným zapnutý v kapse diktafon. Jestli si myslíte, že si tím pomůžete, tak jste na omylu. END
  17.12.2007 19:06 již civil
 
Více takových Lhotákových a policie to může zabalit, fňukat a stěžovat si to umí každý, viděl někdo v jiné profesi něco podobného ? Žaluje sestra na doktora, mládý lékař na primáře ? Vždy si vše vyříkají doma, ale policajti ....
  17.12.2007 21:15 degradovaný
 
4 již civil
Víš proč se to všechno "propírá" na veřejnosti?Protože vyříkat si to mezi čtyřma očima znamená problém zametený pod koberec s následnou šikanou. Taky to znamená, že trpělivost lidí u policie dosáhla pověstné kapky, přetékající pohár hořkosti. A ještě to znamená, že všichni ostatní zaměstnanci můžou přitlačit i jinak na pilu. přísl. BS však nikolivěk.
  15.12.2007 08:26 Franta Flinta
 
Já když jdu z odpolední domů, tak jdu taky sám a nebojím se. Jestli se bojíte chodit v noci každej sám, tak nevím, co tam děláte, ale vždyť vy vlastně nic neděláte. Takže je jedno, jestli se budete zašívat v jednom nebo ve dvou.
  15.12.2007 08:41 kobra
 
Když jsem prolítl ty tvoje 2 a kus řádku, plně chápu, proč chodíš z odpolední SÁM...! A bát se ani dál nemusíš vzhledem k tomu, že se ti každý asi obloukem vyhýbá. Jinak řečeno, běž si vylívat svůj pajšl jinam. Tady nejsi vítán!!
  15.12.2007 09:36 Petruna
 
Přečti si, milý Franto Flinto, příspěvek "nechápače" ještě jednou a snad pochopíš, že o strachu chodit o nočních sám nepsal.
Může Ti být taktéž jedno, zda-li se budeme zašívat jednom nebo ve dvou, ovšem do doby, než nás budeš Ty, nebo Tobě podobní, potřebovat, protože právě tu Tvojí drzou hubu zrovna někdo jen tak z recese nabil......všechno je jednou poprvé, neboj :-)
  15.12.2007 13:53 Vy jste Franto
 
přesně typ člověka, který by i po tomto "příspěvku" jako první řval na neschopnost celé policie při zmršeném zákroku jednočlennou hlídkou. A je jedno, jestli by byla zmršená z taktického, nebo jiného hlediska. Jeden člověk na místě činu zvládne desetinu toho, co musí zajistit, než když jsou na místě 2. To jsou ovšem pro Vás věci neznámé, takže si dál hudrujte při Vaší nevědomosti na adresu PČR....
  16.12.2007 21:29 nechápač
 
Jdete sám z odpolední a věřím že se vás nikdo nevšimne protože na sobě nemáte uniformu PČR. V naší demokratické zemi se stalo oblíbeným zvykem navážet se právě nejvíce do policistů v uniformách. Zejména v Praze jsou stovky možná tisíce snobáků kteří žijí z úspor svých papínků,na každém prstu mají 10 právníků v čele s panem Sokolem a tak neustálé napadání policejních hlídek (ať už fyzicky nebo jen slovně) je pro ně jen adrenalin navíc. Oni moc dobře vědí že se jim nic nestane.Tak proč by poldovi jen tak nezačali nadávat do píp,píp,píp.Když vrazí policistovi poprvé facku a ví že mu to projde maximálně nějakejma 20-ti hodinama obecně prospěšných prací,které stejně nikdy neodmaká,je jasné že příště nezůstane jen u facky . A když se k němu přidají jeho kamarádi ,kteří zrovna budou odjíždět navátí z diskotéky papínkovým meďáčkem tak samotný policista toho moc nezvládne a může to být klidně i mistr v karate. Nehledě na to že ať udělá jakýkoliv zákrok,bude mít proti sobě svědectví jednoho nebo více civilistů a komu se asi tak bude věřit.Policistovi už dávno ne.Kolikrát i hlas jednoho civilisty vydá za dva hlasy policistů.A o to tu jde. Takovou práci za chvíli nebude dělat nikdo.Na to management policie ale nemyslí.V současné době je prioritní ,aby policisté byli vidět v ulicích,ale za jakou cenu ?? Dvojčlenná hlídka se rozdělí a každý polda bude v jiné ulici.Občan si řekne HLE těch policistů ale je,jsou tady a támhle,přitom jich bude pořád stejně.Samotný policista toho (zejména v noci ) nic nezmůže.Ale víte co to nemá smysl vám o tom vyprávět.Vezměte si uniformu a běžte si to prostě zkusit. V noci se postavte před nějakou noční pražskou diskotéku (např. Deminka,Kamikaze,Misch Masch atd..) a jsem zvědavej jestli se dožijete rána.A jestli budete mít i na druhý den chuť jít tam stát znovu. Kdo nezažil ,neví o čem mluví.Zkuste sám chodit temnýma uličkama a natrefte zrovna na zfetované hovado co se zrovna vloupává do vozidla. Vytáhnete bouchačku a budete si hrát na RAMBA ?? Když polda vytáhne bouchačku tak se nikdy nešetří to jestli mu šlo o život nebo ne,to nikoho nezajímá.Lidi zajímá jen to co napíše Blesk a odvysílá Nova a inspekce řeší jestli náhodou tou vytaženou zbraní nevznikla chudáčkovi zlodějíčkovi nějaká psychická újma. Já doufám a věřím tomu,že policisté dostanou (ZA SOUČASNÉ a NADCHÁZEJÍCÍ době) rozum a začnou si ve větším počtu hledat práci někde jinde,protože než ochrańovat někoho jako jste Vy,to raději budu míchat maltu.
  14.12.2007 23:11 nechápač
 
Slyšel jsem že od 1.1.2008 budou z nedostatku lidí sloužit i v PRAZE (netuším jestli je tomu i někde jinde) jednočlenné policejní hlídky a to i přes celou noc. Přijde-li např. na noční službu 2 policisté,buďto bude každý celou noc šlapat svůj úsek sám až do rána a nebo v lepším případě bude jezdit v autě.Jestli je toto skutečně pravda,přijde to někomu normální ???Né že by dospělí policista nebyl schopen sám chodit někde v noci ,ale už ho chudáka vidím jak se sám žene např. na nějakou rvačku na diskotéce.A to je jen příklad.Až zastaví auto s nějakejma magorama co mu např. rozbijou jen tak hubu,protože bude sám,tak než ho tam někdo najde tak už bude třeba pozdě. A takto bych mohl pokračovat do nekonečna. Jsem zvědavej kolik kluků přežije bez vzteku byť jen jednu takovou službu a kolik se jich dobrovolně vydá na druhou. Hola Hola CIVIL volá.Děkuji pane Langere.
  15.12.2007 06:01 jarda
 
Ale to už tady bylo. Pamětníci jistě vzpomenou na počátek 80. let, kdy jednočlenná hlídka byla běžnou záležitostí. V roce 1985 pak byla zrušena řada obvodních a místních oddělení, takto získaní lidé byli převeleni na ostatní oddělení a bylo vystaráno, protože tím tehdejší menežment doplnil stavy. Dnešní menežment asi nalezl v archívech tehdejší rozkazy, pokyny atd. a tyto jen přepíše do modernější řeči.
  16.12.2007 15:33 degradovaný
 
4 jarda
... taky ale v těch letech měl policajt, byť byl sám RESPEKT.
  14.12.2007 20:17 VSČR
 
Já se domnívám, že platy jsou daný zákonem. Nikdo nemůže přidat nebo ubrat, náš plat na rok 2008 se bude vypočítávat z průměrné mzdy v nepodnikatelské sféře za rok 2006. Takže jestliže průměrný plat v nepodnikatelské sféře za rok 2006 byl vyšší než za rok 2005, tak dostaneme přidáno, jestli ne, tak máme smolíka.
  14.12.2007 20:34 ...
 
§ 115a
Vláda stanoví nařízením stupnici základních tarifů pro následující kalendářní rok, poprvé pro rok 2007. Při stanovení této stupnice může zvýšit procentní částku uvedenou v § 114 odst. 2.
  14.12.2007 22:19 Police antidemolition man
 
Ředitel OŘ PČR si hlavu se služebním zákonem nedělá. Místo možných 60 procent osobního jak nabízí nový služební zákon, si stanovil s kruhem "svých blízských" maximální hranice osobního, a to podle zvyšujících tarifů.
:-(
To je dobrá motivace ...
Služební zákon si podle shora uvedeného příkladu
může takto nastavit jak kdo chce ...
Prostě cár papíru ...
  15.12.2007 06:02 jarda
 
Zaspal´s! Pořiď si aktuální znění zákona.
  14.12.2007 15:28 z netu
 
Text výzvy k občanské neposlušnosti
Celé znění a článek s diskusí k tomuto tématu je na této adrese: www.novinky.cz/clanek/128712-neplatte-poplatky-u-lekare-vyzyvaji -osobnosti.html Pod tento text se podepsali, mimo jiné, Bohuslav Sobotka, David Rath, Jiří Dientsbier, Jiří Dolejš, Milan Štěch, a mnoho dalších známých osobností. V komentáři pod tímto příspěvkem si dovolím převzít a změnit tento text pro potřeby příslušníků BS. Když můžou oni, proč nemůžeme my???
Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Nespokojený Policista: ............
Je to samozřejmě jenom recese, ale docela jsem se u toho pobavil, když jsem ten původní článek četl a převedl jsem si ho v myšlenkách pro potřeby naše. Samozřejmě, že bychom pro naši podporu nenašli asi žádnou významnou osobu, ale i tak mi to připadá přinejmenším legrační a musel jsem se, i za cenu negativních komentářů od Vás, s tímto zde svěřit. Prosím, NEKAMENUJTE mne, jen si dělám recesi! Pokud ADMIN s tímto článkem nesouhlasí a odbočuje od tématu těchto stránek, nechť ho smázne.
14:10:01 12. 12. 2007
Nespokojený Policista: Text výzvy k občanské neposlušnosti (příslušníci BS)
Počínaje 1. 1. 2007 byla v České republice zákonem č.361/2003 Sb. zavedena povinnost příslušníků BS odpracovat ZDARMA ročně 150 hodin. My, níže podepsaní, jsme přesvědčeni, že tento zákon je hanebný a protiústavní, neboť v Listině základních práv a svobod, která je součástí Ústavy ČR, se říká v článku 28, že zaměstnanci mají právo na spravedlivou odměnu za práci a na uspokojivé pracovní podmínky. Vyzýváme proto příslušníky bezpečnostních sborů České republiky, aby až do konečného rozhodnutí Ústavního soudu ČR tyto hodiny ZDARMA odmítali sloužit
14:02:14 12. 12. 2007
Nespokojený Policista: Text výzvy k občanské neposlušnosti (původní)
Výzva k občanské neposlušnosti

Počínaje 1. 1. 2008 byla v České republice zákonem zavedena povinnost občanů-pacientů platit přímé platby za zdravotní péči. My, níže podepsaní, jsme přesvědčeni, že tento zákon je hanebný a protiústavní, neboť v Listině základních práv a svobod, která je součástí Ústavy ČR, se říká, že občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči. Vyzýváme proto občany České republiky, aby až do konečného rozhodnutí Ústavního soudu ČR tyto poplatky odmítali platit
13:55:23 12. 12. 2007
  14.12.2007 11:15 manis
 
Pořád tady, prosím Vás, ještě nikdo neví jak dopadlo jednání vlády 12.12.2007 konkrétně bod 13.?
  14.12.2007 13:38 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Připadá mi, že to záměrně tají, a že to schválili ve stejných číslech jako to bylo letos, čili bez navýšení, jinak by se už s tím náš stále usměvavý ministr dávno chválil. Nechci ještě malovat čerta na zeď, ale je velmi pravděpodobné, že REÁLNÉ mzdy (ne tarifní, ty pravděpodobně zůstanou na stejné výši) příslušníků BS v příštím roce poklesnou o více procent, než se čekalo, vzhledem k očekávané inflaci okolo 6%, čili povolání řadového policisty se propadne níže mezi sociální vrstvy někam na úroveň námezdního dělníka.
  14.12.2007 14:34 vím
 
tabulky jsou stejné jako letos.
  14.12.2007 10:41 1,5%
 
Prostě je to tragédie. když bezpečnostní sbor řídí p.Langer a fianance posvěcuje p. Kalousek. Asi bude za pár let problém potkat na ulici policistu.
  14.12.2007 11:29 www
 
Nestěžuj si. Když se ti to nelíbí, tak běž do hajzlu.V dnešní době práce u PČR stejně nemá žádný smysl. Něco nabereš a po 2 měsících to odložíš. Chytíš pašíka, děláš 3 prdele papíru a na konec z ho SZ propustí. Má to cenu dělat?
  14.12.2007 23:06 Wasil
 
To www: NEMÁ
  14.12.2007 09:21 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
-------překopírováno-z-CMKOS-----info-ze-dne-15.10.2007--------< br />
Návrh nařízení vlády, kterým se stanoví stupnice základních tarifů pro příslušníky bezpečnostních sborů na rok 2008. Navrhovanou právní úpravou se realizuje zmocnění k vydání nařízení vlády obsažené v §115 zákona č.361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, v platném znění. Návrh ponechává úroveň obou stupnic základních tarifů pro příslušníky bezpečnostních sborů pro rok 2008 na úrovni roku 2007. To znamená, že tarifní stupnice nebudou, dle návrhu, valorizovány. Důvod, dle předkladatele, spočívá v navýšení objemu mzdových prostředků pro rok 2008 pouze o 1,5%.

Je to už dost stará informace, dávám ji sem jen proto, abyste si zafixovali, jak vládní garnitura dopředu přemýšlí o příslušnících BS, a nyní každou chvíli zjistíme, co na nás Vláda ČR ušila na svém jednání dne 12.12.2007, čili jak to bude doopravdy se stupnicí na rok 2008
  14.12.2007 17:54 kolega
 
K tomu jenom jedna věc, info je ze dne 15.10. 2007, od začátku bylo počítáno pro celý státní sektor nárust pouze 1,5%, ale když v současné době sleduješ internet, tak rozpočet na příští rok počítá s nárůstem fin. prostředků pro MV o 26%. Ano skutečně MV dostalo přidáno okolo 5 miliard. Sám Ivan Langer, nezastávám se ho, před hlasováním o důvěře vládě řekl, že platy policistů by mohly narůst v roce 2008 o 7%. Toto je i tak málo proti tomu kolik dosatalo MV peněz na příští rok. Nehledě na to, že plno tabulek nebude obsazeno a i přesto jsou pro tyto tabulky připraveny peníze. Je pravda, že p. Langer dává přednost modernizaci služeben, reformě jako takové, což spolkne hodně peněz, ale myslím si, že i přes zachování stejných tarifů i v roce 2008 k nárustu platů dojde. Možná se mýlím, ale věřme.
  14.12.2007 17:58 jediné
 
pozitivum by bylo, kdyby prostředky vyčleněné na "navýšení" platů byly za nadstandardní přístup ke službě a dosažené výsledky, pak klobouk dolů. Jestli ovšem půjde opět o plošné rozhození peněz na osobní apod., tak mohu jen kroutit hlavou....