Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.01.2010 23:23 ooo
 
klokan

Jiřina Šiklová
Narodila se v roce 1935 v Praze. Vystudovala historii a filozofii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. V roce 1965 se podílela na založení katedry sociologie FF UK. Kvůli své angažovanosti byla po 21. srpnu 1968 z fakulty vyloučena a později vězněna za šíření zahraniční literatury. Po roce 1989 se vrátila k výuce sociologie a podílela se na založení Katedry sociální práce FF UK či pražského Centra pro Gender Studies.


Před 20 lety se schylovalo ke konci vlády komunistů nad naší zemí a o tuto změnu jsme aktivně usilovali.
________________________________________

Za 20 let mnozí z nás svým umem, pílí a inteligencí dosáhli profesních úspěchů a blahobytu, o kterém se nám za komunismu ani nesnilo.


Budování soukromého úspěchu jsme vykoupili tím, že jsme až příliš ochotně odevzdali osud věci veřejných do chtivých a chamtivých rukou.


Skandály dnešních politiků sledujeme se stejným znechucením jako někdejší tupost těch komunistických. Napříč zemí se rozrostl bezprecedentní systém korupce na komunální, krajské i centrální úrovni.
Vstupenkou na lukrativní posty polostátních podniků a organizací s miliardovými rozpočty je legitimace nebo spřízněnost s velkou politickou stranou.


Nepozastavujeme se nad tím, že v zemi, kde je pracovní síla 3x levnější než v západní Evropě, je kilometr dálnice 2x dražší.


Nepozastavujeme se nad tím, že narozeniny primátora či státního úředníka rozhodujícího o miliardách, stojí jeho "oficiální" roční plat.


Nepozastavujeme se nad tím, že miliardové veřejné zakázky získá ministrova firma s momentálně neznámým vlastníkem - akciemi na doručitele.


Nepozastavujeme se nad tím, že bývalý premiér vydělal desítky milionů na obchodě s akciemi od podnikatele, kterému předtím zajistil miliardovou dotaci.


Nepozastavujeme se nad tím, že výroba tramvajenky s čipem stojí v Praze 10x více než v Londýně nebo v Paříži.


Vleklá vyšetřování, když k nim vůbec dojde, končí tím, že obvinění se neprokázala. Pokud magistrátní úředníci uvíznou v síti policie, tak jedině té švýcarské nikoli české.


V naší zemi lze dnes ustát jakýkoli skandál,za několik dní ho překryje ten další.


Hlavě státu, zaměstnané vlastní ješitností a bojem proti nebezpečí evropské integrace, nestojí korupce za půl slova.


I když je to dnes méně okaté, média vědí o čem psát víc, o čem méně, o čem nic.


Zatímco v dobách komunismu jsme museli překonávat strach, nyní je překážkou lenost.


Nadáváme na ceny, ale jsme líní změnit banku nebo telefonního operátora.


Necháme se stříhat jak ovce. Jsme líní se informovat, vytvářet si, prosazovat a bránit svůj názor.


Místo přísunu a zpracování informací si vymýváme mozky stupidními seriály.


Místo zpráv a názorů čteme v bulváru o celebritách, kdo komu zahýbá a s kým.
Náš národní cynismus se masochisticky vyžívá v tom, jak hrozné panují poměry a sami kromě vymýšlení vtipů neděláme nic.


Ti přihlouplí se ještě rozčilují nad stotisícovými platy, ale miliardové causy jim unikají.


Svou lenost pak omlouváme filozofií, že "jsou stejně všichni stejní", případně "tihle budou ještě horší".


Za nezájem a lhostejnost k osudu věcí veřejných zaplatíme vysokou cenu.


Korupce prodražuje většinu investic financovaných z daní i z obrovského deficitu. Ukrajuje šance našich dětí, na nichž v soukromí tak usilovně pracujeme. Zadlužuje zemi, která bude jednou jejich.


Dvě největší strany si rozparcelovaly tuto zemi s tím, že stejně budeme muset volit jednu z nich bez ohledu na to, jak přezíravě se k nám budou chovat. Myslí si, že stačí provětrat strašáky, zahrát na strunu sociálních jistot pro jedny a strunu nízkých daní pro druhé. Technika jejich vládnutí přitom dlouhodobě vylučuje jedno i druhé.


Monopol jedné strany v naší zemi nahradila střídavá a na komunální úrovni i společná vláda dvou stran, které se vždycky nějak dohodnou. Je přitom zřejmé, že i ostatní strany využívají své zaslepeně loajální "fanoušky", ochotné jim odpustit úplně cokoli.


Vedení velkých stran sází na to, že se budeme bát zahodit náš hlas podporou malých, nových či exotických a že nám nezbude než zvolit jejich oranžovou či modrou košili bližší než toho druhého kabát.


Kolikrát jsme už slyšeli, že "není koho volit", mnozí volit nechtějí a nepůjdou. Kolikrát jsme svou volbu s pocitem studu nikoli hrdosti, zdůvodňovali menším zlem. Není snad právě takovýto vynucený hlas z rozumu ten "vyhozený"? Jakou cenu má vůbec náš hlas, když ho dáváme se skřípěním zubů?


Nikdo z nás si nedělá iluze, že by malé politické strany byly lepší a čestnější než ty velké. Moc korumpuje vždy. Ale absolutní moc korumpuje absolutně.
Možná jsme se někdy ptali našich rodičů a prarodičů: "A proč jste s tím tehdy něco neudělali?" Připravujme si dnes odpověď pro naše děti.


Nemusíte to podepisovat. Můžete to poslat dál.
Jiřina Šiklová
Klimentská 17, Praha 1.
e-mail: jirina.siklova@ecn.cz
> reagovat <
20.01.2010 07:29 civil

Výborný komentář k dnešní politické a ekonomické atmosféře u nás.
Jen jsem se zase utvrdil v tom,že naše policie je k ničemu.
Pardon vlastně není,protože před týdnem dala jednomu důchodci pokutu za měsíc propadlou lékárničku :-)))
20.01.2010 11:55 ač

nejsem policista,dokáže mne rozpálit do běla kauza ex ministra vnitra-Krakatice,která se raději umlčela...a další průsery politiků,třeba v 90 letech,kteří jeli v LTO a dodnes je nikdo nepotrestal,kam toto spěje,je to horší než za komunistů...
20.01.2010 12:57 Civile,

kde to žiješ. Co může a nemůže PČR je dáno schválenými zákony, předpisy a nařízeními. A nesměl by jí do toho kecat kde jaký politik. Bohužel, může vyšetřovat jen to, co je jí dovoleno.
20.01.2010 13:15 for "Civile,"

Ale v tom případě má civil pravdu,když můžete vyšetřovat jen to,co je vám dovoleno.Tak jste opravdu na nic!!!
20.01.2010 16:11 re for Civile

Asi jsem to nenapsal jednoznačně. Myšleno bylo dle zákona.
20.01.2010 16:17 Jaký

zákon ti nedovolí vyšetřovat osobu,která vzala úplatek?
20.01.2010 17:58 Navrhuji

zredukovat konečně přebujelou státní správu a samosprávu, je jich jako hnoje kam to spěje.
18.01.2010 22:04 tom

iváne...seš mafiánský hovado...posraty...
> reagovat <
18.01.2010 17:10 ...

http://slepeckahul.pecina.cz/2010/01/senator-stetina-byl-dobrovo lnym.html
> reagovat <
18.01.2010 19:35 !!!

Bude se propouštět. Mám to z dobře informovaného zdroje. Vedení půjde po všem, sebe menší prohřešek se bude řešit propouštěním, dneska se to projednalo na prezidiu. První budou na řadě rebelové a pak další.
18.01.2010 20:25 ,,,

Stránka nebyla nalezena
Omlouváme se, ale hledaná stránka blogu Slepecká hůl už neexistuje.
19.01.2010 14:34 Tak

chlapy se domluvte jestli bude ten uvrat nebo se bude propouštět. Obojí se fakt stíhat nedá.
19.01.2010 18:16 pro tak

Vůbec nechápu, co jsi chtěl říci, a jinak se píše "chlapi - páni"
20.01.2010 18:50 XXXP

SLEPECKÁ HUL
19.1.2010
Tečka za případem Štětina
Případ Štětina je u konce. Zatímco u běžných smrtelníků je podpis vázacího aktu pro pseudopravicová media fakticky "rozsudkem smrti", v případě antikomunistického senátora nejenže nejde o nic zavrženíhodného, ale, jak sám Jaromír Štětina vysvětlil ve své tiskové zprávě, byl to čin bezmála hrdinský, jímž se podařilo tupou Státní bezpečnost oklamat. Inu, učiněný zázrak: jak se říkávalo, chromí chodí, slepí vidí a blbí tomu věří.

Jak jsem předpokládal, media (vyjma ČTK) mlčí, bylo by ostatně velmi zahanbující přinést zprávu o tom, že dosud do nebe vynášený senátor, ikona antikomunismu, spolupracoval s StB.

Co mne překvapilo nepříjemně, je relativní četnost hlasů, které Štětinu omlouvají a viní mne: buď z toho, že jsem dokumenty uveřejnil v nevhodnou dobu, že Štětina pomáhá dobré věcí a proto má právo na zvláštní zacházení, anebo v extremním případě, že jeho verse je věrohodná a měl bych se mu omluvit. Tyto reakce nepředstavují většinu, jsou však zastoupeny v míře, jež mne znepokojuje.

Jak trefně poznamenal Tomáš Krystlík, co jiného bych čekal po výsledku Kunderovy affairy. Rozdíly tu ale jsou: zatímco Kundera se po zveřejnění dokumentů nijak konkrétněji nevyjádřil, Štětina si vymyslel legendu, která je sice zjevnou fabrikací, ale umožňuje udržovat dekorum a tvrdit, že na jeho vázací akt existují dva možné, stejně legitimní pohledy.

I Kundera to mohl udělat: vymyslet si historku o desetihodinovém výslechu na policii, o tom, že StB si vše vymyslela, aby jej mohla později vydírat, anebo že svým udáním pomohl zachránit členy vlastní konspirační skupiny.

Kundera mlčel, a aspoň v tom se zachoval čestně.
Vystavil Tomáš Pecina v 17:50 0 komentářů
Štítky: Jaromír Štětina, Milan Kundera, StB, totalita
20.01.2010 20:46 Ronin

for!!!
Když se jak tady píšeš bude propouštět za každý sebemenší prohřešek, kdo bude tedy sloužit, když nejsou naplněné stavy ? Logicky by pak nikdo nemohl jít na dovolenou, rehábko, marodit nebo by nemohl čerpat studijní volno. To nemluvím o skutečnosti dalšího využití ŠPS, která přišla o náplň tedy chrlení nováčku a zase se vráti do módy zdokonalovací kurzy.
17.01.2010 16:32 pane

Langer,začíná se proslýchat,že v této společnosti bude brzy převrat,já k tomu dodávám-komu zvoní hrana a doufám,že pod okny sněmovny budete mít matrace...
> reagovat <
15.01.2010 13:42 re za Frantíka

Není to "jen" o penězích.Co je málo a co je hodně pochopíš, až vyzkoušíš na vlastní kůži.
> reagovat <
15.01.2010 19:24 za Frantíka

Vyzkoušeno mám "téměř" na vlastní kůži a vím o čem mluvím, ale má odpověď nezpochybňovala v žádném případě práci policistů a platy za ni. Ale reakce některých se mi nelíbí, stálé naříkání, nadávání atd..., někdy trocha pokory neuškodí a když se zdá, že někdo provokuje,tak mu na to přeci neskočím ...
15.01.2010 05:31 sl. vozidla

nové značení je super a je fakt vidět. Za to díky.
> reagovat <
15.01.2010 06:35 ...

jo v garáži je ti to značení na nic,protože zase není na benzín a to je leden
16.01.2010 08:11 Jo

kdyby Vám stáhli 4%, bylo by hafo na benol, ale to socani ne, každej je většinou v mínusu, ale pašíci ne - ostuda.
16.01.2010 08:44 for "jo"

neboj to přijde,už nám začínají ve velkém sundávat osobní
17.01.2010 17:04 pro for

Ono to osobní není nic moc, až ho sundají celé ono to tak bolet dole nebude. Ale mělo by se brát té svrchovanosti, tam by to bolelo hodně moc.
14.01.2010 20:23 Frantík

Kdy začnete chodit do civilu? Ono se to nedá už vydržet, každý měsíc brát slušné peníze!!!!
> reagovat <
15.01.2010 06:45 ***

A kdy vy už konečně nastoupíte, abyste ty slušné peníze bral taky a nemusel už závidět?
15.01.2010 07:28 za Frantíka

Nastoupit můžeme až začne policie brát,čeká nás hodně. Mnozí stále nadáváte,že máte málo atd.Uvolněte místo těm, co mají zájem...
15.01.2010 15:48 Frantíčku

on už nemá kdo odcházet, protože posledních 2000 zkušených odešlo ke konci roku do nejistoty. Těm novým moc dlouho taky nebude trvat než vyhoří :-)
16.01.2010 07:10 jarda

Já už v civilu jsem a nestěžuji si. Ale skutečně doporučuji každému, ať si tu službu vyzkouší. Pokud tedy, jak jsem již opakovaně zmínil, projde psychotesty, fyzicky a zdravotně.
16.01.2010 14:54 já

jsem taky odešel do C a taky si nestěžuji,vše je individuální.
16.01.2010 16:29 milan

teď byly dva roky, kdy k PČR brali každýho, kdo má ruce nohy, takže Frantíkům a jemu podobným v nástupu nic nebránilo, a teď se mohli taky mít jak prasata v žitě a nezávidět
17.01.2010 17:06 Milan

Nic jsi nepochopil ty prasátko v žitě.
13.01.2010 14:39 Auto není trezor

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id= 657747
> reagovat <
14.01.2010 09:36 Jsem jenom

obyčejná lopata, ale služebák v autě nenechávám.Asi jsem se něco naučil od starých poldů. V dnešní době se razí mládí vpřed a tak se nedivnme, že místo zkušeností užívají 30-letí manageři-teoretici skripta. I někdejší jiný náměstek byl ,, úspěšný " absolovent plzeňských práv a včas bral kramle.
14.01.2010 13:16 Pavel

Služebák nechat v autě? To by snad nenapadlo nikoho ani po ZOPce.To nám zase šéfují "manažéři",ještě se vrátí ten vytelenej nahoře a je to celé v pr....
14.01.2010 19:48 .

stupidní blbej policajt,poslat ho chytat zloděje žvejkaček do Tesca...jako většinu...
13.01.2010 07:31 pro "no"

No, ještě že jsi odešel. Se "zdravím" rozumem.
> reagovat <
13.01.2010 07:41 Zdravý

rozum ti zřejmě chybí oj oj to bude síla,
13.01.2010 18:42 re

Nemachruj s češtinou, u sboru je češtinářských blbců mraky a nikoho to nesere. Dávej si pozor na svůj pravopis.
14.01.2010 07:33 Právě

proto bych Vás zredukoval jedna dvě a státní kasa by byla plná!!!!
12.01.2010 19:27 for a1a

proč, protože před rokem jste tady tlachali, jak všichni odejdete od PČR a teď se tam držíte jako klíšťata a ještě se vracíte, asi proto!!!!
> reagovat <
12.01.2010 20:01 no

já jsem od fízlů odešel a mohu říci,že jsem šťastnej a ze zkušenosti mohu říci,že to co se děje u pčr je vítězství hlouposti nad zdravím rozumem.
13.01.2010 06:49 ***

A tebe to šíleně štve, protože tě k PČR nevzali?
> reagovat <
19.01.2010 18:44 klokan

Jiřina Šiklová
Narodila se v roce 1935 v Praze. Vystudovala historii a filozofii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. V roce 1965 se podílela na založení katedry sociologie FF UK. Kvůli své angažovanosti byla po 21. srpnu 1968 z fakulty vyloučena a později vězněna za šíření zahraniční literatury. Po roce 1989 se vrátila k výuce sociologie a podílela se na založení Katedry sociální práce FF UK či pražského Centra pro Gender Studies.


Před 20 lety se schylovalo ke konci vlády komunistů nad naší zemí a o tuto změnu jsme aktivně usilovali.
________________________________________

Za 20 let mnozí z nás svým umem, pílí a inteligencí dosáhli profesních úspěchů a blahobytu, o kterém se nám za komunismu ani nesnilo.


Budování soukromého úspěchu jsme vykoupili tím, že jsme až příliš ochotně odevzdali osud věci veřejných do chtivých a chamtivých rukou.


Skandály dnešních politiků sledujeme se stejným znechucením jako někdejší tupost těch komunistických. Napříč zemí se rozrostl bezprecedentní systém korupce na komunální, krajské i centrální úrovni.
Vstupenkou na lukrativní posty polostátních podniků a organizací s miliardovými rozpočty je legitimace nebo spřízněnost s velkou politickou stranou.


Nepozastavujeme se nad tím, že v zemi, kde je pracovní síla 3x levnější než v západní Evropě, je kilometr dálnice 2x dražší.


Nepozastavujeme se nad tím, že narozeniny primátora či státního úředníka rozhodujícího o miliardách, stojí jeho "oficiální" roční plat.


Nepozastavujeme se nad tím, že miliardové veřejné zakázky získá ministrova firma s momentálně neznámým vlastníkem - akciemi na doručitele.


Nepozastavujeme se nad tím, že bývalý premiér vydělal desítky milionů na obchodě s akciemi od podnikatele, kterému předtím zajistil miliardovou dotaci.


Nepozastavujeme se nad tím, že výroba tramvajenky s čipem stojí v Praze 10x více než v Londýně nebo v Paříži.


Vleklá vyšetřování, když k nim vůbec dojde, končí tím, že obvinění se neprokázala. Pokud magistrátní úředníci uvíznou v síti policie, tak jedině té švýcarské nikoli české.


V naší zemi lze dnes ustát jakýkoli skandál,za několik dní ho překryje ten další.


Hlavě státu, zaměstnané vlastní ješitností a bojem proti nebezpečí evropské integrace, nestojí korupce za půl slova.


I když je to dnes méně okaté, média vědí o čem psát víc, o čem méně, o čem nic.


Zatímco v dobách komunismu jsme museli překonávat strach, nyní je překážkou lenost.


Nadáváme na ceny, ale jsme líní změnit banku nebo telefonního operátora.


Necháme se stříhat jak ovce. Jsme líní se informovat, vytvářet si, prosazovat a bránit svůj názor.


Místo přísunu a zpracování informací si vymýváme mozky stupidními seriály.


Místo zpráv a názorů čteme v bulváru o celebritách, kdo komu zahýbá a s kým.
Náš národní cynismus se masochisticky vyžívá v tom, jak hrozné panují poměry a sami kromě vymýšlení vtipů neděláme nic.


Ti přihlouplí se ještě rozčilují nad stotisícovými platy, ale miliardové causy jim unikají.


Svou lenost pak omlouváme filozofií, že "jsou stejně všichni stejní", případně "tihle budou ještě horší".


Za nezájem a lhostejnost k osudu věcí veřejných zaplatíme vysokou cenu.


Korupce prodražuje většinu investic financovaných z daní i z obrovského deficitu. Ukrajuje šance našich dětí, na nichž v soukromí tak usilovně pracujeme. Zadlužuje zemi, která bude jednou jejich.


Dvě největší strany si rozparcelovaly tuto zemi s tím, že stejně budeme muset volit jednu z nich bez ohledu na to, jak přezíravě se k nám budou chovat. Myslí si, že stačí provětrat strašáky, zahrát na strunu sociálních jistot pro jedny a strunu nízkých daní pro druhé. Technika jejich vládnutí přitom dlouhodobě vylučuje jedno i druhé.


Monopol jedné strany v naší zemi nahradila střídavá a na komunální úrovni i společná vláda dvou stran, které se vždycky nějak dohodnou. Je přitom zřejmé, že i ostatní strany využívají své zaslepeně loajální "fanoušky", ochotné jim odpustit úplně cokoli.


Vedení velkých stran sází na to, že se budeme bát zahodit náš hlas podporou malých, nových či exotických a že nám nezbude než zvolit jejich oranžovou či modrou košili bližší než toho druhého kabát.


Kolikrát jsme už slyšeli, že "není koho volit", mnozí volit nechtějí a nepůjdou. Kolikrát jsme svou volbu s pocitem studu nikoli hrdosti, zdůvodňovali menším zlem. Není snad právě takovýto vynucený hlas z rozumu ten "vyhozený"? Jakou cenu má vůbec náš hlas, když ho dáváme se skřípěním zubů?


Nikdo z nás si nedělá iluze, že by malé politické strany byly lepší a čestnější než ty velké. Moc korumpuje vždy. Ale absolutní moc korumpuje absolutně.
Možná jsme se někdy ptali našich rodičů a prarodičů: "A proč jste s tím tehdy něco neudělali?" Připravujme si dnes odpověď pro naše děti.


Nemusíte to podepisovat. Můžete to poslat dál.
Jiřina Šiklová
Klimentská 17, Praha 1.
e-mail: jirina.siklova@ecn.cz
> reagovat <
20.01.2010 07:29 civil

Výborný komentář k dnešní politické a ekonomické atmosféře u nás.
Jen jsem se zase utvrdil v tom,že naše policie je k ničemu.
Pardon vlastně není,protože před týdnem dala jednomu důchodci pokutu za měsíc propadlou lékárničku :-)))
20.01.2010 11:55 ač

nejsem policista,dokáže mne rozpálit do běla kauza ex ministra vnitra-Krakatice,která se raději umlčela...a další průsery politiků,třeba v 90 letech,kteří jeli v LTO a dodnes je nikdo nepotrestal,kam toto spěje,je to horší než za komunistů...
20.01.2010 12:57 Civile,

kde to žiješ. Co může a nemůže PČR je dáno schválenými zákony, předpisy a nařízeními. A nesměl by jí do toho kecat kde jaký politik. Bohužel, může vyšetřovat jen to, co je jí dovoleno.
20.01.2010 13:15 for "Civile,"

Ale v tom případě má civil pravdu,když můžete vyšetřovat jen to,co je vám dovoleno.Tak jste opravdu na nic!!!
20.01.2010 16:11 re for Civile

Asi jsem to nenapsal jednoznačně. Myšleno bylo dle zákona.
20.01.2010 16:17 Jaký

zákon ti nedovolí vyšetřovat osobu,která vzala úplatek?
20.01.2010 17:58 Navrhuji

zredukovat konečně přebujelou státní správu a samosprávu, je jich jako hnoje kam to spěje.
18.01.2010 22:04 tom

iváne...seš mafiánský hovado...posraty...
> reagovat <
18.01.2010 17:10 ...

http://slepeckahul.pecina.cz/2010/01/senator-stetina-byl-dobrovo lnym.html
> reagovat <
18.01.2010 19:35 !!!

Bude se propouštět. Mám to z dobře informovaného zdroje. Vedení půjde po všem, sebe menší prohřešek se bude řešit propouštěním, dneska se to projednalo na prezidiu. První budou na řadě rebelové a pak další.
18.01.2010 20:25 ,,,

Stránka nebyla nalezena
Omlouváme se, ale hledaná stránka blogu Slepecká hůl už neexistuje.
19.01.2010 14:34 Tak

chlapy se domluvte jestli bude ten uvrat nebo se bude propouštět. Obojí se fakt stíhat nedá.
19.01.2010 18:16 pro tak

Vůbec nechápu, co jsi chtěl říci, a jinak se píše "chlapi - páni"
20.01.2010 18:50 XXXP

SLEPECKÁ HUL
19.1.2010
Tečka za případem Štětina
Případ Štětina je u konce. Zatímco u běžných smrtelníků je podpis vázacího aktu pro pseudopravicová media fakticky "rozsudkem smrti", v případě antikomunistického senátora nejenže nejde o nic zavrženíhodného, ale, jak sám Jaromír Štětina vysvětlil ve své tiskové zprávě, byl to čin bezmála hrdinský, jímž se podařilo tupou Státní bezpečnost oklamat. Inu, učiněný zázrak: jak se říkávalo, chromí chodí, slepí vidí a blbí tomu věří.

Jak jsem předpokládal, media (vyjma ČTK) mlčí, bylo by ostatně velmi zahanbující přinést zprávu o tom, že dosud do nebe vynášený senátor, ikona antikomunismu, spolupracoval s StB.

Co mne překvapilo nepříjemně, je relativní četnost hlasů, které Štětinu omlouvají a viní mne: buď z toho, že jsem dokumenty uveřejnil v nevhodnou dobu, že Štětina pomáhá dobré věcí a proto má právo na zvláštní zacházení, anebo v extremním případě, že jeho verse je věrohodná a měl bych se mu omluvit. Tyto reakce nepředstavují většinu, jsou však zastoupeny v míře, jež mne znepokojuje.

Jak trefně poznamenal Tomáš Krystlík, co jiného bych čekal po výsledku Kunderovy affairy. Rozdíly tu ale jsou: zatímco Kundera se po zveřejnění dokumentů nijak konkrétněji nevyjádřil, Štětina si vymyslel legendu, která je sice zjevnou fabrikací, ale umožňuje udržovat dekorum a tvrdit, že na jeho vázací akt existují dva možné, stejně legitimní pohledy.

I Kundera to mohl udělat: vymyslet si historku o desetihodinovém výslechu na policii, o tom, že StB si vše vymyslela, aby jej mohla později vydírat, anebo že svým udáním pomohl zachránit členy vlastní konspirační skupiny.

Kundera mlčel, a aspoň v tom se zachoval čestně.
Vystavil Tomáš Pecina v 17:50 0 komentářů
Štítky: Jaromír Štětina, Milan Kundera, StB, totalita
20.01.2010 20:46 Ronin

for!!!
Když se jak tady píšeš bude propouštět za každý sebemenší prohřešek, kdo bude tedy sloužit, když nejsou naplněné stavy ? Logicky by pak nikdo nemohl jít na dovolenou, rehábko, marodit nebo by nemohl čerpat studijní volno. To nemluvím o skutečnosti dalšího využití ŠPS, která přišla o náplň tedy chrlení nováčku a zase se vráti do módy zdokonalovací kurzy.
17.01.2010 16:32 pane

Langer,začíná se proslýchat,že v této společnosti bude brzy převrat,já k tomu dodávám-komu zvoní hrana a doufám,že pod okny sněmovny budete mít matrace...
> reagovat <
15.01.2010 13:42 re za Frantíka

Není to "jen" o penězích.Co je málo a co je hodně pochopíš, až vyzkoušíš na vlastní kůži.
> reagovat <
15.01.2010 19:24 za Frantíka

Vyzkoušeno mám "téměř" na vlastní kůži a vím o čem mluvím, ale má odpověď nezpochybňovala v žádném případě práci policistů a platy za ni. Ale reakce některých se mi nelíbí, stálé naříkání, nadávání atd..., někdy trocha pokory neuškodí a když se zdá, že někdo provokuje,tak mu na to přeci neskočím ...
15.01.2010 05:31 sl. vozidla

nové značení je super a je fakt vidět. Za to díky.
> reagovat <
15.01.2010 06:35 ...

jo v garáži je ti to značení na nic,protože zase není na benzín a to je leden
16.01.2010 08:11 Jo

kdyby Vám stáhli 4%, bylo by hafo na benol, ale to socani ne, každej je většinou v mínusu, ale pašíci ne - ostuda.
16.01.2010 08:44 for "jo"

neboj to přijde,už nám začínají ve velkém sundávat osobní
17.01.2010 17:04 pro for

Ono to osobní není nic moc, až ho sundají celé ono to tak bolet dole nebude. Ale mělo by se brát té svrchovanosti, tam by to bolelo hodně moc.
14.01.2010 20:23 Frantík

Kdy začnete chodit do civilu? Ono se to nedá už vydržet, každý měsíc brát slušné peníze!!!!
> reagovat <
15.01.2010 06:45 ***

A kdy vy už konečně nastoupíte, abyste ty slušné peníze bral taky a nemusel už závidět?
15.01.2010 07:28 za Frantíka

Nastoupit můžeme až začne policie brát,čeká nás hodně. Mnozí stále nadáváte,že máte málo atd.Uvolněte místo těm, co mají zájem...
15.01.2010 15:48 Frantíčku

on už nemá kdo odcházet, protože posledních 2000 zkušených odešlo ke konci roku do nejistoty. Těm novým moc dlouho taky nebude trvat než vyhoří :-)
16.01.2010 07:10 jarda

Já už v civilu jsem a nestěžuji si. Ale skutečně doporučuji každému, ať si tu službu vyzkouší. Pokud tedy, jak jsem již opakovaně zmínil, projde psychotesty, fyzicky a zdravotně.
16.01.2010 14:54 já

jsem taky odešel do C a taky si nestěžuji,vše je individuální.
16.01.2010 16:29 milan

teď byly dva roky, kdy k PČR brali každýho, kdo má ruce nohy, takže Frantíkům a jemu podobným v nástupu nic nebránilo, a teď se mohli taky mít jak prasata v žitě a nezávidět
17.01.2010 17:06 Milan

Nic jsi nepochopil ty prasátko v žitě.
13.01.2010 14:39 Auto není trezor

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id= 657747
> reagovat <
14.01.2010 09:36 Jsem jenom

obyčejná lopata, ale služebák v autě nenechávám.Asi jsem se něco naučil od starých poldů. V dnešní době se razí mládí vpřed a tak se nedivnme, že místo zkušeností užívají 30-letí manageři-teoretici skripta. I někdejší jiný náměstek byl ,, úspěšný " absolovent plzeňských práv a včas bral kramle.
14.01.2010 13:16 Pavel

Služebák nechat v autě? To by snad nenapadlo nikoho ani po ZOPce.To nám zase šéfují "manažéři",ještě se vrátí ten vytelenej nahoře a je to celé v pr....
14.01.2010 19:48 .

stupidní blbej policajt,poslat ho chytat zloděje žvejkaček do Tesca...jako většinu...
13.01.2010 07:31 pro "no"

No, ještě že jsi odešel. Se "zdravím" rozumem.
> reagovat <
13.01.2010 07:41 Zdravý

rozum ti zřejmě chybí oj oj to bude síla,
13.01.2010 18:42 re

Nemachruj s češtinou, u sboru je češtinářských blbců mraky a nikoho to nesere. Dávej si pozor na svůj pravopis.
14.01.2010 07:33 Právě

proto bych Vás zredukoval jedna dvě a státní kasa by byla plná!!!!
  25.12.2007 14:01 bývalý kolega <Ilona.markova@volny.cz>
 
Děkuji za opravu, pochopitelně jsem měl na vědomí náš zákon č. 361/2003 3 x okousán poslanci p. Kalouskem, p. Nečasem a dalšími. Odešel jsem dle zákona č. 186/92 Sb. Níže uvedený zákon , jeho návrh jsem si též pročetl. Přeji opětovně všem lidem dobré vůle, pevné zdraví, štěstí, příjemné prožití vánočních svátků, hodně úspěchů v novém roce, věřím , že bude lépe. Též přeji klidnou službu bývalým kolegům, hasičům, bachařům a dalším co jsou v práci o svátcích, pořád duchem polda Ladislav Marek z České Lípy.
  26.12.2007 19:12 XXX
 
Bývalý kolego. On ten náš zákon 361 neokousali jen pánové Kalousek a Nečas, ale každý z poslanců si ukousl kousek, včetně pana Bublana v současné době stínového ministra vnitra. Nejhorší je vždy když do odborné věci kecá někdo kdo tomu ho..o rozumí a neví o čem je řeč, hlavní je, že není pasivní a má připomínku. Náš zákon 361 je po odborně zpracovaném návrhu "PASKVIL který přetvořili naši poslanci v rámci lidové tvořivosti".
  24.12.2007 19:52 zuzu
 
Už se těším na 31.01.08 To si podávám žádost do civilu. Odsloužená desítka, zdraví a rodinu mám jen jedno. P. Langer,děkuju vám, stejně jako vládě ODS.
  26.12.2007 10:30 Karel
 
Já podávám žádost taky a zdaleka nebudem jen dva
  26.12.2007 18:45 Petr <pk.kub@seznam.cz>
 
Zdravím tě kolego. Měl bych na tebe takovou prosbu, mohl by jsi mne zkontaktovat na můj mail? Chtěl bych se tě na něco zeptat. Karle, případně poprosím i tebe. Dík.
  26.12.2007 21:47 xyz
 
Máš se na co těšit. Já si civilu užívám již měsíc a takový vnitřní klid jsem nepoznal za 11 let služby u PČR. Lituji jen ty, kteří jsou dole na různých obvodech a nemají nárok na žádné odchodné. Bude ještě hůř.
  24.12.2007 15:54 býbalý kolega <Ilona.markova@volny.cz>
 
Všem policistům, též hasičů, bachařům a kdo to myslí dobře, vykonává svoji práci poctivě, pevné zdraví, štěstí, příjemné prožití svátků, lepší nový rok. Byl jsem policista cc 25 let na ulici, dneska jsem 16 dní přes svátky doma, připadám si, jako v jiném světě. Srazil mne paskvil, ne práce, jako dalších , tisíce. Kdo slouží dál v přímém výkonu,ať na sebe dá pozor, nikdo Vám nic nedá. Mám obavy, aby výslužku páni chytráci "poslanci" neshodili, a stávající neorubali, odchodné a podobně. Stačí potupná poloviční valorizace 117,-Kč, ostatní mají ještě méně a podobně. Též hanebná valorizace u důchodců, též u mých rodičů, kteří jsou těžce nemocní. Musí si platit drahé léky a další balíček Julínka. Tedy ostatní, co se nemohou bránit, též děti, i můj nezl. syn. Je to ostuta vlády, jak se stará o občany, kteří nechali zdraví pro tuto společnost. Věřím, že se podaří zrušit potupný zákon o státní službě, bude spravedlivý, progresivní. Komu je cc 50 let, a byl by bez renty, ani pes o Vás nezavadí. S těmi příspěvky dole docela souhlasím, dá se uživit, vydělat peníze, bez stresu, šikany. Mějte pevné nervy, zdraví bývalý kolega por Marek Ladislav z České Lípy. Na provokatéry nereaguji, je to můj svobodný názor, vím, že se jedná o veřejný web.
  24.12.2007 16:51 §
 
Jenom takový detail - v textu zmiňovaný zákon o státní službě nemá s naším zákonem o služebním poměru nic společného, týká se státních úředníků, nikoli příslušníků bezpečnostních sborů. Zákon o státní službě (č.218/2002Sb.) dosud nenabyl účinnosti... Jinak všem pokud možno hezké a klidné Vánoce a co nejlepší rok 2008!
  24.12.2007 11:44 odchod
 
Všem za 8 dní už bývalým kolegům přeji, aby si uvědomili, že u této složky pod taktovkou pana Langera nikdy nebude taková pohoda a družnost, která tu bývala před příchodem tohoto ministra. Když se člověk podívá na jednotlivá oddělení, na kolegy jak jsou znechucení a utrápení jsem plně přesvědčen, že všichni kdo odchází a odejdou dělají jenom dobře a žít svobodně jako člověk je něco, co u této branže nikdo nezná.
Bůh s vámi.
  25.12.2007 03:14 ferojak
 
Jsem stále ve střehu, ve spojení s jedním ze šéfů z NOSP a poslancem parlamentu ( neříkám s kterým ), pokud bude nějaký problém s výsluhou, či s odchodným, dám na tomto Webu vědět.
Zatím je klid.
  25.12.2007 03:38 ferojak
 
Jak uvádí "Odchod", bylo lépe. Sloužím už víc, jak 25 roků, nastupoval jsem za Obziny, mám za sebou už víc než 30 ministrů. Nepamatuji však, že by byla taková hrůza, taková nenávist k policistům, u řadových taková nejistota.
Mladší si to už nepamatují, ale za nás byly jakési jistoty, plat byl dvojnásobek průměrného, byty byly pro policisty zdarma ! To čumíte, co ? A když někam policajt přišel, třeba do hospody IV. cenovky, všichni ztichli a byl zde respekt. To už asi vy mladí nezažijete, spíš pecku do tlamy nebo kudlu do zad.
  25.12.2007 09:11 respekt
 
jsi měl, protože jsi sloužil za totáče, troubo.
  26.12.2007 08:45 pro ferojak
 
Přesně tak, za totáče sice ztichla celá hospoda, ale ty jsi se nemohl nikam posadit, nikdo se s tebou ze strachu nebavil. Natočily ti dvě do džbánku a upaloval jsi domu. Anebo jsi tam vlezl v zeleným ........
  26.12.2007 13:26 pro ferojaka
 
Jo, jo ferojaku, to byly zlaté časy za totáče ! K SNB chodili ti největší lemplové, kterým se nechtělo dělat,/ museli ovšem být dostatečně politicky uvědomělí /, byli jste neomezení páni, mohli jste si všechno dovolit - mohl bych uvést řadu konkrétních příkladů. Kdejaký trouba, si udělal na PP SNB maturitu za pár měsíců / v civilu by na ni ani náhodou neměl / a plat měl vyšší, než vysokoškolsky vzdělaný člověk. K tomu spousta dalších výhod, včetně dřívějšího odchodu do důchodu. Kde že ty zlaté rudé časy jsou ! Viď soudruhu.
  26.12.2007 23:00 Pro Jo, jo
 
Ty jedno režimem zblblé hovado. I v té době byli oceňováni příslušníci SNB za záchranu života, byli dárci krve a pomáhali lidem při nehodách a ve složitých životních situacích. Oznámení náhlého úmrtí, oznámení vražd pozůstalým. Dnes nám to začíná být naprosto jedno. Jak se k nám chováte, takové budete sklízet ovoce. S dárcovstvím mé krve může počítat jen má rodina. Zdar.
  27.12.2007 00:17 pro předchozí příspěvek
 
Ty komunistickej čuráku, ty myslíš, že krev darovali jenom policajti? Ty jsi asi ten případ z pohotovostního pluku, že ses ozval. Postřelená husa vždycky zakejhá. Taky jste mlátili lidi hlava nehlava a teď až půjdete do civilu, tak za to ještě budete brát rentu. Ty se ale do civilu nechystáš, protože hovno umíš a mohl bys dělat maximálně ochranku v obchoďáku, nebo sedět na vrátnici a zvedat závoru. Takovejch jako ty jsou ještě pořád u PČR tisíce a zůstávají, na rozdíl od těch schopných, kteří se v civilu normálně uživí. Tebe potkat na silnici musí být asi zážitek. Čest.
  27.12.2007 07:10 YYY
 
pro "předchozí příspěvěk"
Ty jsi jeden z těch, co závidí jen tu rentu. Víš ale za co jí berem? Byl jsi někdy, občane, 8 x za měsíc na noční 10 let v kuse?
Byl jsi někdy jako první u nehody a zachraňoval životy? Šel jsi někdy vyrozumět matku, že se jí syn domů už nikdy nevrátí. Byl jsi někdy u sebezavražděné matky, kdy tomu děti přihlížely? Ohledával jsi někdy mrtvého? Sbíral jsi někdy jeho kusy po kolejišti, po silnici nebo po utonutí ve vodě? Nasazoval jsi někdy život při stavění řidičů na silnici, byť neopilých?...........
Vysvětloval jsi někdy po sté doma, že přijdeš déle, neb i když tvá služba již dávno skončila, zadarmo musíš ten vykradený byt zkrátka zadokumentovat?
Né jednou, ale dnes a denně, drahý občane! Bez možnosti volby, bez možnosti odmítnutí, protože je to tvá řehole, kterou máš i přes ta všechna úskalí zkrátka rád. To co mi ve službě vidíme a prožijeme za oněch 10 let, vy, obyčejní lidé, nestihnete ani za několik životů.
Zkusil jsi někdy, občane, mít několik nelehkých zaměstnání v jednom? Za 10 let, až to zkusíš, se tu klidně sejdeme a povyprávíš nám. Pokud to ovšem vydržíš!
Nazdar
  27.12.2007 09:51 pro YYY
 
Noční jsem zažil obden po 2 roky na vojně - za totáče.Hlídali jsme přísně tajný objekt a za sebemenší malér hrozil prokurátor.Viděl jsem i kluky, kteří se zastřelili - mozek jednoho z nich jsem měl na maskáčích.
Rentu vám nezávidím, nezávidím vám vaši práci v současné době - dělat bych ji nechtěl, protože při ní dnes jde fakt o krk a policista má prakticky svázané ruce.Jenom mě nadzvedlo, jak ferojak s láskou vzpomíná na službu za totáče, kdy kriminalita byla v porovnání s dneškem minimální, policajt byl neomezený pán, v porovnání s běžným občanem se skvělým platem a spoustou privilegií.Ty dokážeš slušně a věcně argumentovat a proto věřím, že uznáš, že to na tom, co jsem psal v příspěvku " pro ferojaka " je také kus pravdy. Přeji jen vše dobré.
  27.12.2007 10:33 YYY
 
pro "předchozí příspěvek"
možná by tě to překvapilo, za totality jsem ještě nesloužil, což neznamená, že bych o té době nic nevěděl.
Sloužím 12 let a když jsem doma řekl, že nastoupím k policii, rodina byla rezolutně proti. Zezelená mi prý mozek, nebude se mnou sranda a vůbec řeč, jako dosud a jiné předsudky, které si má rodina i široké příbuzenstvo o stavu mysli policistů myslelo. I tak jsem nastoupil, neboť vše je o člověku a jeho přístupu k práci. Stejně, jako se najde vůl ve fabrice, najde se vůl u policie. Jenže mistr z fabriky neleží lidem v žaludku tak, jako policajt, častovaný narážkami a posměškami lempla placeného z daní obyčejných lidí, nespočtu vtipů a jiným kravin. Tlak opravdu svinský a pro policajta, který chce svoji práci dělat opravdu dobře, musí být únosný a snesitelný. Jinak nemá zkrátka šanci uspět.
Jeden příklad ze života. Při dovolených novým známým nikdy neříkám, že jsem policajt. Né, že bych se za to styděl, ale již jsem vyzkoušel, že po dvou třech dnech opravdu dobré zábavy, když přijde řeč na zaměstnání a já toto přiznám, obvykle se postoj těchto nových známých okamžitě změní. Koukají na mě zkrátka jinak, opovrhují mnou. Pak se řeč točí zejména o problémech v dopravě, občansko-právním věcem....a stojí to za hovno, neboť ze slušnosti odpovídám a tím tedy pracuji a pracuji.
Máš zkrátka cejch třídního nepřítele, ať jsi zupák, nebo ne.
Když vidím ty starý pardály u nás na oddělení, jak krátka nestíhají zvykat si třeba jen na nové vysílačky, o PC nebo angličtině nemluvě, jejich 120 kilová vyžraná těla, co jen vzpomínají na starý režim, kde se přežrali a ožrali kde mohli, souhlasím s tebou. V dnešní době nemá ani v civilním oděvu po službě policajt klid, protože tě za zavržerníhodné chování můžou ihned propustit. A tento pojem pojme opravdu mnoho "prohřešků". Vše je ale o lidech...........Jsem se nějak rozfilosofal, pardon!
  24.12.2007 11:19 Rayzz
 
Zdravím bývalé kolegy.
Už 3 měsíce jsem v civilu. Stálo to za to. Úplně jinak se dýchá. V práci se ke mně chovají jako k člověku a ne jako k dobytku. Nikdo se mnou nevymetá, nikdo mě nestresuje. Výplata je větší, každou noc se vyspím, je mi opravdu líp. A nejsem nikde vázanej a kdyby došlo k problémům, můžu si kdykoliv najít jinou práci, protože už budu mít nějakou praxi. Kdo jste z POLICIE s.r.o. na prášky, doporučuju. A ostatním přeju pevné nervy, držím palce, snad se to někdy zlepší. A tobě, ty kuní xichte nahoře, bych nejradši jednu plácnul přes čumák .....
  25.12.2007 08:55 xyz
 
Souhlasím, já jsem v céčku měsíc a opravdu je to něco jiného. Kdo to prostě u PČR na obvodním obvodě nezažil, ten by neuvěřil, samá buzerace a práce na hovno bez jakékoliv motivace. Nejhorší je ten první krok, dát tu výpověď, ale jak se o to ten či onen odhodlá, tak dále uvidí, že pracovních míst je dost, jen se nebát práce. Dělat někomu kašpara a kurvit si zdraví to za to vůbec nestojí a to každý pozná až když z toho kolotoče odejde.
  24.12.2007 10:41 sdf
 
Vážení diskutující!
Chtěl bych všem popřát hezké prožití vánočních svátků, do nového roku zdravíčko, hlavně pevné nervy, štěstí a co nejméně takových dárečků jako je váš nový sl. zákon. Užijte si tyto vánoce v maximální pohodě, protože jsem přesvědčen, že nejenom Vás, nynější složky ozbrojených sborů, čekají od Nového roku drsné časy jaké jsme tu ještě neměli.
Ještě jednou, krásné svátky a sbohem.
  24.12.2007 12:13 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Děkujeme Ti upravdu upřímně, a mohu Ti sdělit, že jsi mne Ty osobně tímto příspěvkem velmi, a dokonce i mile, překvapil. Od Tebe bych tuto formulaci opravdu nečekal. Je pravda, že za jakýmkoliv NICKem se může skrývat kdokoliv, a i přes různé invektivy to může být v jádru dobrý člověk. Takže na oplátku i Tobě vše NEJ NEJ NEJ. Příští rok to bude opravdu drsné, jak jsi napsal.
  24.12.2007 15:53 sdf
 
Víš, nespokojený, tušil jsem, že jediný, kdo se určitě ozve budeš Ty. Nezklamal jsi. Takže nespokojený, přeju Vám, aby Vás bylo co nejméně nespokojených, a .....v něčem máš určitě pravdu. Veselé Vánoce!!!!!!!!
:-))))))))))))))))))))))))).
  26.12.2007 18:15 gorbi <milangrobelny@seznam.cz>
 
Poděkování
Přátelé ,kamarádi. Sloužil jsem poctivě v okrese Karviná 26 let. 31.12.2007 končím. Co jsem však nezažil to je, že se se mnou nikdo za tyto odsloužené roky a zničené zdraví nerozloučil. Na okrese jsem vyplázl prachy za ztracený spacák na měnovém fondu a dále za lehátko. Za ty roky to bylo asi značkové zboží . Mohu však všem říci, že 1.1.2008 jdu k novému zaměstnavateli a již jsem dostal blahopřání k vánocům, tak k novému roku. Přeji všem kteří u firmy zůstavají vše nejlepří.
  26.12.2007 21:02 @
 
Milanku, neměl jsi to platit a dát odvolání, zítra mě to také čeká, ahoj
  23.12.2007 17:11 soumrak
 
Zůstanou tu jen skalní příznivci ministra Langra a lakomce Kalouska, zbytek bude složen z našich nových rychle a nekvalitně náborovaných nových příslušníků Policie ČR.
Kvalita a profesionalita bude nahrazena amatértvím a neznalostí.
  23.12.2007 19:56 .
 
Nebuď zas tak namyšlenej - to, že zrovna ty odcházíš, ještě neznamená, že tu zůstanou jenom blbci.
  23.12.2007 20:45 sax
 
Má recht rozpadá se to pomalu všude a ta smetánka na školách to rozhodně nezlepší.
  24.12.2007 10:24 mrdkamediální
 
Dejte těm mladejm taky trochu šanci, kurva, určitě nejsou všichni jen na hovno. Chováte se jak idioti...
  25.12.2007 02:04 ferojak
 
Přátelé, kamarádi.
Počítejte s tím, že dle včerejšího filtru z PP Praha je nejméně 10.058 volných míst u PČR. A co po 01.01.2008 ? Nevím, nevím.
Jestli se díváte na seriál "Susedia" na TV Markíza, jedna herečka tam říká - " To dopadně nem dobre"!
  25.12.2007 17:56 tojefuck
 
to mrdkamediální: Hezky jsi se nazval, možná to máš podle toho co jsi napsal i v hlavě.. Chceš dávat šanci? Milej panáčku tou šancí riskuješ životy mladých policistů víc než si myslíš, neboť jen ten kdo prošel stresem zákroku a krizové situace ví, jak je těžké vše zpočátku (bez podpory starších a zkušených kolegů) zvládnout a ukormidlovat do zdárného konce. Tady se nehraje se šancí, ale se životy pane! Uvědomte si to laskavě a svá líbivá slova si schovejte do nerealistické politiky. Já jsem nyní už v civilu, měl jsem ale to štěstí, že jsem mohl projít školou zkušených poldů kteří mi předali maximum svých praktických vědomostí protože na to měli tenkrát ještě čas. A nyní? Sakra mladým poldům nezávidím, nemají od koho čerpat zkušenosti. Můžou se teď většinou učit tak leda systémem omyl-chyba = průser-ještě větší průser a to není při dnešní službě sranda.. Takže zanech těch blbejch keců, jediné co tě může omluvit je to "že trefená-dotčená husa se ozvala" ale ve skutečnosti nevíš co tě čeká.. časem pochopíš.
  27.12.2007 08:05 Robocop
 
Pro mrdkamediální
Nový kolegové už dostali šanci tím, že se snížila kritéria pro jejich přijmutí. Řeknu ti jenom jedno s námi se také nikdo nemazlil a po třech měsících hájení jsme museli dělat to stejné co starší kolegové. Mě osobně už nebaví dělat práci za někoho jiného a ještě chytat pojeb od vedení za jeho chyby.
  27.12.2007 09:00 mrdkamediální
 
pro tojefuck: rozhodně nejsem potrefená husa, táhnu to už jedenáctým rokem. Mě se prostě nelíbí, že pro vás je automaticky KAŽDÝ, nově znáborovaný policista k ničemu, což je přece nesmysl. Tímto názorem klesáte na úroveň chudáků, kteří po jedné špatné zkušenosti řeknou: "vy policajti jste všichni k hovnu.."
  27.12.2007 10:48 YYY
 
pro mrdkamediální
Tak znova a příkladem:
Dřív šlo dítě ze školky do první třídy, když dovedlo postavit komín z kostek. Pak ho po dobu 8. tříd učili dalšímu. Dnes stačí, že dítě dovede vzít kostku do ruky, dokončí I. stupeň a valí do praxe.
Stačí toto vysvětlení?
A chudáci jsou oni, neboť se po nich chce hned všechno, ale oni to zkrátka nemůžou znát ani umět, neb jsou to "rychlokvašky" né svojí vinou.
  23.12.2007 16:45 bývalý kolega
 
Náhodou jsem zabrousil na tyto stránky a zjišťuji, že můj odchod od PČR, kdy jsem již přes rok v civilu asi nebyl zbytečný. Něco takového jsem čekal, když začne platit nový služební zákon. To co od Vás čtu jsem také zažíval na OOP a žádný chlístal, který tu práci nedělal nemá nárok cokoli kritizovat nebo hodnotit. Každému takovému bych přál řešit situace, které jsou na hraně zákroku nebo se zákrokem a na vyhodocení pomalu někdy ani není čas. Nezakročit je někdy horší, než zakročit špatně. A ty si vyber. Záleží pak s kým jednáš, případně jaké má známé na určitých místech. Potom to hodnotí chytré hlavy od stolu nebo z civilu, kde nikomu o krk nejde. Vůbec Vám to nezávidím, a sleduji, že je to čím dál horší. Mějte se a přeji pevné nervy při střetech s omezencema na všech stranách. Myslím si, že víte jak to myslím. Závěrem jen - Petře Lhotákové rovněž držím palce, neboť do toho by mohl spadnout každý a zastání fakt nikde není. Nejhorší je, že lidi typu Veselé jsou všude, policii nevyjímaje ( asi pozůstatek minulého režimu, který také pamatuji ).
  23.12.2007 17:45 ///
 
Nejseš taky náhodou F1 nebo Franta.Š., to už snad není ani schíza.
  23.12.2007 19:01 XXX
 
A nejsi ty Civil nebo sdf, schízo?
  23.12.2007 19:16 Nespokojený Policista
 
K otázce od -XXX- se připojuji i já. Kdo zde na tomto fóru vystupuje duplicitně, má asi na to důvod. Já jsem stále Nespokojený, a dokud bude na trůně MV majitel těchto stránek, budu stále Nespokojený. Hůře u Policie nikdy nebylo, jak za tohoto stále usměvavého pána!!!
  23.12.2007 20:07 XXX
 
Já pravý XXX.
Ty který vystupuješ pod nickem XXX se rychle prober, neboť tento nick tady užíván já již hooooodně dlouho. Pokud nevíš jak se vymezit mezi ostatní přispivatele, tak dej vědět, já ti poradím a možná tě nepošlu ani tam kde slunko nesvítí. I přesto tobě i všem zde přeji pěkné vánoce a hodně štěstí a pohody v novém roce 2008.
  23.12.2007 20:11 YYY
 
pro pravý XXX píše levý XXX,
soráč, ale nevšiml jsem si. Snad jsem tě svými příspěvky tvým nickem moc nenaštval.
Hezké svátky všem! Zvlášť tobě, iksáči trojitý :-)
  23.12.2007 23:39 XXX
 
YYY
To je v pohodě, hlavně když jsme se dohodli. Byly věci se kterými se dalo i souhlasit.Ahoj.
  23.12.2007 23:40 ???
 
Tak nevím proč se, ty vole XXX, stydíš, ale "levý" XXX byl zkrátka lepších názorů než ty. Místo toho, aby jsi byl rád, tak ještě zkuhrej, když na ty jeho názory vůbec nemáš důvtip....a hlavně, že jsi se všude politoval, trapáku.
  24.12.2007 07:04 Civil
 
Tyto reakce mne docela pobavily, ale přeji všem hezké svátky.
  23.12.2007 15:50 kok
 
zdravím chytré individum sdf, jestli chceš někoho napadat za braní úplatků, seš na špatné adrese, nemám s policií nic společného, jsem pouze nespokojený občan s příhraniční obce. a znáš to ne, kdo se nejvíc ozývá..... takže si příště rozmysli co vypustíš ju? Veselé Vánoce
  22.12.2007 18:57 kok <14tom@seznam.cz>
 
Tak už se těším na přílivy Turků, Makedonců, Jugoslávců a podobných zmrdů do naší krásné malé zemičky po našem slavném vstupu do schengenu. Pan ministr a jemu podobní nemají vůbec tušení, co se v příhraničních obcích s Rakoskem děje. Ale jo, kdo chce kam......
  22.12.2007 19:27 aqa
 
s tím se dá jenom souhlasit, soudy nefungujou, četnictvo jde ke dnu už zbývá otevřít náruč pro rumuny a bulhary a mafie se stěhuje na západ
  22.12.2007 19:32 sdf
 
A co jsi proto udělal? Bral úplatky a bouchal razítka. Teď máš útrum, tak vyskakuješ.
  22.12.2007 23:23 XXX
 
Nebreč, máme co jsme chtěli a už je to tady. Když tu byli komouši, tak jsi nadával, jaký je bordel. Teď když máme "demokracii" nadáváš zase, ta co vlastně chceš.
  22.12.2007 23:30 Aurora
 
Aga nevymýšlel tu posranou administativu, na svoji otázku se zeptej na PP a zákonodárců. Je pravdou, že občané Polska, Rumunska a Bulharska jsou dnes již horší, než občané Ukrajiny. Jinak na jihu Evropy již prý vzniká tzv. Středomořská unie - Španělsko, Itálie a Francie. Problémy s přistěhovalci a střety civilizací zatím, podotýkám zatím jinde v Evropě nejsou tak markantní, i když kurdové v Německu a časem Vietnamci v ČR budou velkým multi-kulti průserem.
  23.12.2007 15:15 klobása
 
Vietnamci určitě ne...
  23.12.2007 15:54 Z.
 
Všichni cinkali klíčema v 89, zpívali chorály a tleskali OF a toto jsou důsledky naivity se kterou si všichni mysleli, že nám evropa pomůže. Naopak evropa nás oškube a pak odkopne. Pryncip kapitalistické společnosti, berem kde se dá a když už to nejde jdem jinam.
  24.12.2007 10:29 mrdkamediální
 
pro Z.:
už si ty františky nezapaluj, pak to dejcháš a meleš takovýhle píčoviny...