Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  28.12.2007 11:02 hnus
 
Proto všichni odcházejí od tohoto podivného sboru plného zášti a nevraživosti. Tohle tady nikdy nebylo. Zřejmě" jdeme po modré". Je to tragédie kam pan Langer vede tento sbor, výhled na rok 2008 s navýšením 1,5% je přímo skličující.
  28.12.2007 11:31 Roman
 
Vzpamatuj se kolego! Ono se nekoná ani těch 1,5 %, ale on v tom v podstatě není žádnej rozdíl. Je to smutný, když si ve zprávách poslechneš, že zaměstnance firem naopak čaká nejvyšší nárust mezd za posledních X let a to v průměru prý kolem 6 - 8 %. No nic zase zatnem zuby a jedeme dál, nebo snad ne? Jinak děkuji panu ministrovi za krásný dopis, jistě "potěší" i spoustu dalších kolegů, kteří si lámou hlavu jak si ještě někde přividělat (byť nelegálně, jelikož légálně je to prakticky nemožné), aby zaplatili nutné výdaje pro rodinu. Hlavní je, že pan ministr ví jak je naše práce neskutečně náročná a nesmírně si nás váží. Na papíře to vypadá moc hezky, jen v reálu to asi každý cítíme úplně jinak. Vize pana ministra podporuji a souhlasím s tím, že je třeba hluboká reforma policie a to od personálních změn, přes vybavení a zázemí policistů a zmešení administrativní zátěže. Ale krom nových recepcí, za kterými zůstavá to stejné špinavé oddělení, jsem zatím nepocítil žádnou jinou změnu k lepšímu, je mi líto...
  28.12.2007 09:43 mazec
 
Jsem se zas pobavil. Chci jít sloužit do Vlašimi!!!!
Překlopeno z vlašimského diskusního fora ke kauze P. Lhotákové:

Vážení občané,
dlouze jsem se odmlčel, neboť jsem sbíral objektivní skutečnosti k celé věci a závěr je opravdu zarážející.

Nejen, že byl minulý týden uskutečněn teprve první výslech obou zraněných policistů- a to nám tvrdí, že při jakékoliv prkotině musíme hned na služebnu! Zatímco milý Drobeček a jeho již zpracovaní svědci vypovídali v různých verzích snad 6x, samozřejmě proti zasahující hlídce.

Navíc není prý možné dopátrat, kde se ztratilo písemné uzavření celé stížnosti. Jeden to hází na druhého.

Zranění policisté jsou údajně abnormálně kontrolováni při dodržování léčebného režimu a víte kým? Světe div se, ale jejich milovaným vedoucím. Není to snad dost objektivní kontrola? A překvapí Vás, že se též minulý týden uskutečnil vánoční večírek policajtů z Vlašimi Na Vorlině a hádejte, kdo si v neschopnosti trvající od září "dovolil" účastnit se jej v doprovodu svého vedoucího? Myslíte, že jeden ze zraněných policajtů? Kdepak, pan Balihar a veřte, že se ani nesnažil před vedoucím skrývat. Já ho viděl a dokonce s ním vesele hovořil a popíjel. Zajímalo by mne, co by se asi stalo našim dvoum zraněným policistům, kdyby by se na tento večírek dostavili stejně jako Balihar v pracovní neschopnosti. To by asi byl jejich konec! Ale Balihar?
To je neskutečný, jaký dvojitý metr je i v této malé Vlašimi!!!! Chce se mi zas zvracet.

Ještě, že Balihar cestou ke svému autu neuklouzl, samozřejmě unaven z přesmíry služebních informací, a nezranil se. Možná by z toho nakonec ještě udělali pracovní úraz z totálního nasazení pro nás, pro občany, když byl vlastně na služebním večírku ve své pracovní neschopnosti, chudinka jeden a chtěl jen normálně žít! Což oni již několik měsíců nemůžou, tak proč on ano? Jste fakt tak "schopné" vedení? Vodíte nás, ale jedině za nos, že.....

Hezkého večera přeji.
  28.12.2007 22:16 dark
 
Jen pro vysvětlení, kdo je pan Balihar?
  29.12.2007 07:54 muf
 
tož to nejspíš bude jeden z kolegů z Vlašimě, který také od září marodí, ale může si v neschopence pěkně pochlastávat s vedoucím, kerýmu to nevadí, ne? Na rozdíl od iných nemocných z jejich oddělení. Bych řek.
  27.12.2007 20:11 míra
 
Tak jsem dnes odevzdal věci a služebák a po 13 letech služby konec. Čekal jsem to horší ale hrozně se mi ulevilo
  27.12.2007 22:15 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Míro, ať se Ti v civilu daří, a pak dej o sobě na těchto stránkách vědět, pokud úplně nezanevřeš na bývalé kolegy. Já se rozhoduji také a možná co nevidět bude žádost do "C" na stole u mého šéfa. Až se mne zeptají proč, tak jim řeknu, že horšího zostuzení a zneuctění, jedním slovem DEHONESTACE práce policisty jsem se za celou svojí policejní éru nedočkal, jak za doby ministrování Ivana Langera.
  28.12.2007 11:04 dehonestace
 
Děláš dobře, jiné řešení tu snad už ani není než se sebrat a odejít jako člověk.
  27.12.2007 17:27 propad platů
 
Po zveřejnění nárustu platů v ČR na rok 2008 to vychází v průměru na 8%. Leč velkou část ukousne velké zdražování a inflace, měla by si většina lidí v ČR reálně polepšit.
Většina lidí kromě policie a dalších složek pod MV.
  27.12.2007 09:51 Tabulky 2008
 
http://www.esipa.cz/sbirka/sbsrv.dll/sb?DR=SB&CP=2007s337
  27.12.2007 08:23 Když ministr lže
 
V minulém roce "ne"ministr I. LANGER něco mluvil o zneužívání balíčků ( z balíku tzv. 150 hod. - za nejasně definovanmou finanční odměnu státním zaměstnancům v České republice - známému pod názvem 150 hod. ZADARMO). Tvrdil, že v případě zjištění zneužívání této formy "odměny" za práci (to je prosím 21. století) vyvodí důsledky.
Tak proč už máme !!! "B" !!! zase v LEDNU 2008 plánu ??????????????????????????????
Copak je ten ministr vnitra České republiky tak " hloupý ", že si to nezjistí ?
  27.12.2007 09:12 Georg
 
To nemá s ministrem nic společného, to musíš na své vedení a na svého okresního ředitele. Víš co ti řeknou? Že je to tak dané v zákoně. Nemá to fakt cenu, vychčijou s tebou jako s každým z nás a nic s tím neuděláš.
  27.12.2007 18:30 Polda 33
 
Řekl bych, že to pan ministr ví a dobře si je toho vědom, že bez těch 150 hodin by někdo nezajistili chod oddělení. V ZPPP jasně stojí, že 150 hodin lze praktikovat na zatížených odděleních s velkým nápadem TČ kdykoliv na zajištění ochrany občanů tj i na snížení NTČ.
  28.12.2007 17:39 Ale proč
 
Ale proč musí policajti na zatížených odděleních, kde slouží většinou s daleko větším služebním nasazení než na jiných odděleních, odnést to s plnou parádou a k tomu ještě zadarmo ? Co je to za svinskou politiku rádoby kapitánů.
  26.12.2007 23:23 Asi nějaký starosta
 
Přeneseno z Policie ČR, hasiči
Jan Volný

Vážený pane ministře,
obracím se na Vás, popřípadě nějakého Vašeho zástupce s dotazem. Čím je upravována délka vlasů např. u policistů. Platí stále, že musí být vystříháni tvz. nad límec. Děkuji za odpověď.
Ať se zeptá policisty na ulici, až mu bude ošetřovat košický teploměr v zádech darovaný nějakým Rumunem a nezatěžuje již tak vytíženého ministra.
  26.12.2007 23:54 Vánoční humor
 
Vážený pane Volný,
Pan ministr nemá zástupce, ale náměstky. Zástupci byli a jsou u armády a policie. Jinak každá doba si nese to své. Za protektorátu by bylo asi nejlépe, kdyby policisté měli za ušima vystříhané dva blesky, v době bolševické na temeni vystříhan srp a kladivo a v době dnešní značku" nebezpečí výbuchu", jako důkaz loajality s modrou destrukcí, pardon, chtěl jsem napsat šancí.
  26.12.2007 21:39 Rafael
 
Hnus, hnus a zase hnus.....odcházím znechucen.........
  26.12.2007 10:23 Polda13
 
Prosím o radu: v sekci policie - hasiči jsem na straně 6 našel inteligentní dotaz p. Jan Melichar, zarazila mně ještě inteligentnější odpověď našeho p.ministra, na světě se mluví zhruba 7000 jazyky tak prosím raďte který se mám začít učit aby jsem byl policista dle představ našeho p. ministra
  26.12.2007 13:00 Mirek
 
Myslím, že je zbytečné se nějaké jazyky učit, protože s takovým blbem jako je pan Langer se stejně nedomluvíš, i kdybys jich znal všech 7 000.
  27.12.2007 00:30 manis
 
já sem kdysi na tento dotaz také reagoval. Jako člověk, který se domluví anglicky a docela dobře francouzsky,by mě zajímalo, který policista v kterékoliv zemi v EU se domluví česky. Je až k neuvěření, co si člověk v ČR mylsí .... Policista přeci není superman....
  27.12.2007 10:13 pro manise
 
Ono nejde ani tak o to, jestli se někde v cizině domluví tamní policista česky, ale o to, jestli se domluví kterýmkoliv jiným jazykem, kromě svého mateřského. Já jsem se s tím tedy ještě nikdy nesetkal a mám EU projetou křížem krážem od Portugalska po Estonsko.
  27.12.2007 13:50 manis
 
jí jsem reagoval na to, jakým způsobem dělali novináři průzkum na policejních služebnách - vydávali se za španělky a mysleli si, že mluvit španělsky je naprosto běžné. No a když se nedomluvili, tak udělali z policajtů blbce nevzdělané. A je pravda, že asi málokde v zahraničí umí polcajti nějaký světový jazyk - pokud tedy není zrovna jeho mateřštinou...
  25.12.2007 23:44 Karla
 
Mám za to , že ředitel dopravky sliboval do půl roku snížení počtu dopravních nehod a kde je pravda pane Červíčku!!!! Není to na odstoupení!!!!!! Zase dobře dosazenej a odměny slušné v řádů stotisíců!!!!! Hanba této republice.
  26.12.2007 12:19 klk
 
Plně souhlasím!!!!!!!!!!!!!!!!!,je to opravdu hnus co se tady děje za této vlády.
  26.12.2007 19:06 XXX
 
Kolegové a kolegyně neplačte, stejně to není nikomu z nás nic platné. Nikdo z nás neovlivní kolik bude nehod a pracovat budeme muset stejně ať tam nahoře sedí Petr nebo Pavel.
  26.12.2007 22:58 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Nechci obhajovat pana Bambase, ale nebyl snad odvolán kvůli tomu, že bylo neúměrně moc nehod? Jakpak se asi zachová náš stáleusměvavý MV k panu Červíčkovi? Změní snad svůj pohled na věc a usoudí, že v osobě šéfa dopravní policie to nemusí být? Jakoupak výmluvu si připraví nyní, aby mohl pan Červíček dále pokračovat ve funkci? Zdůvodní snad neutěšený počet dopravních nehod tím, že si občané této země zatím nevsugerovali jednotlivá ustanovení zákona č.361/2000 Sb.?