Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  03.01.2008 19:01 pravá pravda
 
Vláda přísl.BS snížila o 15%platy na rok 2008
Že to není možné, že je to dezinformace? Nadpis je to krutý, ale je tomu tak, musíte ale zvolit ten správný úhel pohledu, posuďte tedy sami. Nikdy a nikde to však oficiálně nepřiznají. Pokusím se Vám to níže shrnout a vysvětlit pouze podle mého subjektivního pohledu na věc. Je to jen moje osobní úvaha vycházející ze zákonných norem, které se nás, příslušníků BS, týkají. Základem pro výpočet platu na každý následující rok měla být původně (z čehož měla Vláda ČR vycházet) výše průměrné nominální hrubé měsíční mzdy fyzických osob v nepodnikatelské sféře (dále NEPOS), podle zveřejněných údajů Českého statistického úřadu (dále jen ČSÚ) vždy za předminulý kalendářní rok. Pro náš výpočet platu na rok 2008 měl být podle údajů ČSÚ, použit průměr NEPOS z roku 2006, což činilo 20975,-Kč (oficiální údaj ČSÚ) a tudíž toto číslo se mělo původně použít pro výpočet stupnice základních tarifů pro příslušníky bezpečnostních sborů na rok 2008, kdy tuto částku podle § 115 odst.2) zák.č.361/2003 Sb. vynásobíme koeficientem 1,25 a dostaneme základní mzdu v páté třídě a šestém stupni, což by mělo být zhruba 26220,-Kč pro příslušníky v týdenním režimu služeb, a příslušníkům ve dvousměnném, třísměnném nebo nepřetržitém režimu služby dle § 114 odst.2) s navýšením 10% to mělo být v páté třídě a šestém stupni 28840,-Kč. Porovnáním se schválenou částkou 25070,-Kč pro příslušníky ve směnném režimu služeb v páté třídě a šestém stupni pro rok 2008, a částkou 28840,-Kč, která nám měla být původně přiznána, kdyby modrá Vláda ČR nechtěla šetřit na příslušnících bezpečnostních sborů, docházíme k tomu 15-ti% snížení platů oproti původně předpokládanému stavu. Nic naplat, modří ptáci kálejí (musím slušněji) na nás, tak proto dostaneme exkrement, a ne řádný plat, který by odpovídal nastartované inflační spirále díky krokům této vlády!!! Důrazně upozorňuji, že toto celé je jen osobní úvaha, vycházející z relevantních a veřejně dostupných informací. V porovnání s rokem 2007 je to razantní skok v číslech, ale nedivte se, ani v roce 2007 jsme neměli správně vypočítán plat z průměru NEPOS z předminulého roku, ale z PŘEDPŘEDminulého roku, což bylo patrné z nařízení vlády (je to smutné, ale má na to právo) ve stupnici základních tarifů pro příslušníky bezpečnostních sborů pro rok 2007 vydaného ve Sbírce pod č.556/2006 Sb., podle kterého jsme měli vyplácen tento rok plat, u většiny řadových příslušníků nižší, než v roce 2006. Z tohoto počínání vlády se dá vypozorovat jediné! Vláda chce začít šetřit u příslušníků bezpečnostních sborů, protože tito nemohou ze zákona stávkovat, ale mohou jen demonstrovat za svoje práva, ale nikdy ne v takovém počtu, který by této vládě zlomil vaz (to se ale změní, teď nás bude podstatně více, než v roce 2007), a posléze sáhne i na platy ostatním ve státní sféře!!! Malá omluva na závěr. Pokud se v nějakých číslech mýlím, jsou totiž jen zaokrouhlena, tak je to jen v řádech desetikorun, maximálně stokorun. Žádná tisícikorunová odchylka zde nemůže být, to jen na vysvětlenou. Omlouvám se všem, které jsem naštval a kterým jsem zkazil chuť do práce! Tak, a teď mě můžete i ukamenovat!!!
  03.01.2008 18:58 wwwajicko
 
Všichni brečí, jen ten náš Ivan se směje:)
  03.01.2008 19:04 May day
 
Na každé prase se vaří voda
  03.01.2008 18:33 Pavel
 
Nevíte někdo jak je to s placením nemocenské? Ty první tři dny platí i pro nás? Dle starého zákona jsme měli jako státní zaměstnanci první měsíc pořád 100%.
  03.01.2008 18:38 honza
 
první tři dny jsme doma zadača, to je ten přílepek, který novelizuje nový zákon
  03.01.2008 18:39 Petr
 
Platí, hochu, platí. Na to, co bylo raději zapomeň.
  03.01.2008 18:44 Pavel
 
Dobré ráno jmenovče.Máš docela "přehled".
  03.01.2008 22:40
 
bych se rád dozvěděl, zda mi ze sl.příjmu "odečtou 3dny", ikdyž budu v neschopnosti ze svého volna mezi službama a fond pracovní doby odsloužím celý. Máte někdo přehled? Těch upravujících předpisů je tolik, že už nevím, kde hledat. Už i nadřízený neví, která je levá nebo pravá a to jezdí každou chvíli na školení ohledně EKISů, výplat, zákona apod.....
  04.01.2008 09:05 Pracovní úrazy
 
I při těchto se dá souběžně léčit nachlazení, chřipka a pod. Každý svého štěstí strůjce, jen to správně nahrát.
  03.01.2008 18:23 HNUS
 
MODRÉ STRAKY CHTĚJÍ VALORIZOVAT DO 2010 POUHÝMI 1,5%. TAK SI CENÍ PRÁCE POLICIE.
  03.01.2008 14:45 celník <000777@centrum.cz>
 
ahoj kolegové, jsem celník a taky se řídím zákonem 361 (bohužel). Proslýchá se, se mají údajně od poloviny roku 2008 zdaňovat výsluhy. Takže se chci jen zeptat, zda-li němáte nějaké podrobnější informace, jeslti i pro ty, co už je mají nebo jen pro ty, co si o ni požádají až po tomto datu atd. díky PS: tento dotaz jsem již dával 30.12.07, a zdá se, že pořád v tom nemá nikdo jasno, ale asi bude lepší prchat do "C"
  03.01.2008 16:13 Pavel
 
Podívej se tady,na návrh novely 361:
http://www.ubs-mv.eu/ke_stazeni.htm

Proslýchá se kde co,ale na 100% ti to nikdo neřekne.Ale věř tomu,že v Praze jsou největší machři na to,aby měnily pravidla v průběhu hry.
  03.01.2008 17:37 čolek
 
Souhlas s Pavlem!!!! V Praze se na všechno sere, dělá se vše na poslední chvíli a ve zbytku republiky se z toho můžeme posrat, abychom se těm pí ám zavděčili!
  03.01.2008 20:30 kolega
 
Vážený kolego ve zbrani, trochu se o tuto problematiku zajímám a můžu tě ujistit, že pokud ke zdaňování výsluh dojde, tak se to bude týkat úplně všech, včetně bývalých kolegů, takže útěkem už nic nezachráníš. Na druhé straně Tě můžu uklidnit, v půlce roku to určitě nebude, materiál zatím leží na ministerstvu financí a nikdo neví, jak to nakonec ve finále dopadne. Myslím si však, že takový krok udělají spíš od 1.ledna než od 1. července. Takže jestli si chceš aspoň pár měsíců užít nezdaněné renty, neotálej.
  03.01.2008 22:15 mc
 
je jistě fakt, že této škrťácké vládě jsou trnem v oku výsluhy, byť se o tom moc nepíše ani nemluví. Je to zcela pochopitelné, protože s početnými odchody příslušníků neustále vrůstají i opakující se výdaje na výsluhy. Je jasné, že v hlavách vládních činitelů se honí myšlenky, jakým způsobem dostat část výdajů zpět a zdanění výsluh podle mého názoru je řešením, a bez dalších zásahů to bude představovat automatický nárust i částek které se v podobě daňe bude státu vracet, bereme-li úvahu valorizaci výsluh. Na druhou stranu se však nabízí otázka. Pobírám-li výsluhu, kterou mi najednou stát ze dne na den zdaní, pak skutečně dostanu výsluhu o daň sníženou. Domnívám se, že před zavedením zdanění výsluhy by mi měl stát výsluhu navýšit tak, abych po jejím zdanění dostával minimálně stejnou částku jako před tím, než byla výsluha poprvé zdaněna. Pokud by to mělo probíhat jinak, pak najednou pobírat nižší výsluhu je pro mě osobně těžce proti srsti. Co tvrdost takového zákona? Nebo máte na to jiný názor?
  03.01.2008 12:49 Pavel
 
Tak jsem se včera dozvěděl od šéfa,že těch směšných 1,5 % "zvýšení" platu pro nás,je schváleno až do roku 2010!!! Tak jsem vzal kalkulačku a zjistil jsem,že nemá vůbec cenu čekat další roky na nějaký procenta pro výpočet renty,protože kdybych odešel nyní do civilu,tak budu mít po třech polovičních valorizacích renty (2010) skoro stejnou rentu (- stokoruny),jako kdybych odešel do civilu za 3 roky.Docela zarážející nemyslíte? Počítal to ,taky někdo? A to do konečného čísla vůbec nezapočítávám 10 až 15% nárůst platů v civilu.Dobře to na nás ušily modré straky!!!
  03.01.2008 15:05 clo
 
jak říká klasik, odjebat sa odtialto :-))
  03.01.2008 18:26 finance
 
Je třeba balit, tady je vymalováno !
  03.01.2008 18:33 for Pavel
 
Zajímavé počty.No víceméně máš pravdu,ale ještě záleží na výši valorizací důchodů do r.2010
  03.01.2008 21:09 Kepler
 
Buď rád, že aspoň to ti velící prozradí. Nám není schopen krom napište si ministrovi prozradit žádné tajemství, které na nás v roce 2008 a příštích čeká. Vysvětlení, jak to bude třeba z nemocenskou a podobnými stejně palčivými otázkami, toho se zřejmě nedočkáme nikdy.
  03.01.2008 11:02 bývalý policista <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím bývalé kolegy. Držím palce p. Lhotákové,ať ji to dobře dopadne. Dneska jsem si přečetl na www.idnes.cz, jak se p. Topolánkovi 2 x zvedne plat a při výdělku přes 1000000 korun nebude platit zdravotní pojištěšní. Dále pak článek, že si těžce nemocní kojenci budou vše platit, slavné poplatky. Prostě hnus. Nikomu peníze nezávidím, ale je zde propastný rozdíl. Jak pak můžou mocipáni kázat o morálce obyčejným lidem, řadovým policistům, když se platy mají zmrazit nejméně na pět let Možná upraví platové tabulky směrem finančně dolů. Ústavní soud též zamítl stížnost soudců o zmrazení platů Z toho plyne, že stát nezajímáme. Když jsem říkal, kdo bude volit ODS, bude si to vše platit znovu, kapitalismus je jenom pro vyvolené. Aby poplatky platili děti, důchodci, to je sprosté. Docela by mne zajímalo, zda navýšení inflace, potupných 1,5 procenta u přísl. bezpečnostních sborů, zda je to do pevné složky, nebo forma odměny během roku , jsou zde dotazy na veřejném webu.Ptám se proto, aby někteří občané nezáviděli enormní platy policistům, hasičům, bachařům. U řadového policisty je to jenom na slušný život. Je zde nutno dále řici, že policista musí být pořád v práci, svátky, hafo nočních za každého počasí, soboty, neděle, nadělávat svátky, a potupných 150 hodin zadarmo státu, pořád za stejný žold , sloužit za kolegy co jsou již v civilu, prostě samý hnus. Má narušené soukromí, nasazuje zdraví a život. Toto by si měl stát uvědomit. Jsem v civilu, mám se dobře, je to již dva roky Jinak jsem byl v přímém výkonu cc 25 let, tak se to dá srovnávat. Kdyby měl řadový policista za těchto podmínek, jak jsem uvedl, sloužit 30 let na ulici, tak to nevydrží, bude opotřebovaný. Stát to má dobře spočítané. Nedovedu si představit dělníka těžce pracujícího, nebo policistu v přímém výkonu makat do 65 let, to je šílené. Každý nemůže být na funkci, velitelé to také ale nemají lehké. Přeji všem bývalým kolegům hodně zdraví, štěstí, v novém roce. Doufám, že bude vytvořen zákon spravedlivý, ne ten paskvil č. 361/2003. Zdraví bývalý kolega por Marek z České Lípy. Je to můj osobní názor, nikoho neurážím, na provokatéry nereaguji.
  03.01.2008 18:24 modrý mor
 
Jsou to modrý prasata, kde největší roli hraje mamon.
  03.01.2008 07:55 Petra Lhotáková
 
Zdravím Vás v novém roce.
Nás je na oddělení 19 + 2 ve vedení, kde děláme všichni stejnou práci........tedy měli bychom.....
Největší propad platu jsem měla já. Od loňska máme nového vedoucího, se kterým jsem problém řešila. Přislíbil mi dorovnání ve formě odměn. V květnu jsem ale začala veřejně hovořit o tom, že hodlám na OŘ Benešov zřídit ZO NOSP. Do té doby jsem ještě žádnou "odměnu" nedostala, poté jsem byla vedoucím opakovaně odkazována na předsedu NOSP, ten ať mi odměnu dá, když jsem tak snaživá.
Je konec roku. Odbory jsem nezřídila, neb zasáhla vyšší moc a nenašla jsem ani ty další dva pro založení ZO. Je fakt, že od konce září marodím se služebním úrazem, ale jediná z celého oddělení jsem odměnu nedostala. Důchodci, co u nás přesluhují, údajně brali desetitisícové částky, a né jednou. Čekali jsme, že tedy potřebují vyšší plat pro odchodné. Kam by ale chodili, z takových teplých pelechů, když jsou s vedením jedna prdel, a to nejen u nás ve Vlašimi, ale i na OBJEKTIVNÍM OŘ Benešov, a jak horlivě slouží, si jistě dovedete představit.
Jinak dnes nás eskortují na Barťák k posudkové komisi. Lékaři budou taktéž jistě objektivně rozpoznávat, zda-li simulujem nebo zapadáme do jejich tabulek policejních bláznů, neboť stěžovat si veřejně na prohnilé vedení může prý jen blázen či sebevrah. Já stále ale ještě nevěřím tomu, že chtít spravedlnost a stejný metr na všechny, je bláznovství.....
Petra Lhotáková
  03.01.2008 09:49 Mama
 
A to jsi ještě neviděla ten bordel v okrese JBC v čele s panem ředitelem. To bys psala o něčem úplně jiném. Ryba totiž smrdí od hlavy.
  03.01.2008 16:15 Je to legrace
 
Vážená kolegyně, naprosto chápu tvoje rozhořčení a plně tě podporuji v tvých názorech a boji za spravedlnost. Já sám jsem kdysi chtěl na jednom nejmenovaném celoměstském útvaru založit základní odborovou organizaci, přičemž jsem se také se zlou potázal a byly mi házeny klacky pod nohy. Co se týká policejních důchodců, interpeloval jsem v tomto směru na těchto stránkách již několikrát. Tak třeba na jednom nejmenovaném místním oddělení v Praze je jeden pracující důchodce, bývalý příslušník STB, pro kterého byla vytvořena na tomto útvaru tvz. funkce zástupce pro věci zbytečné. Přičemž mezi jeho nejnáročnější úkoly patří vypsání knihy služeb, počítání KO a v zimě sypání chodníků solí. No a za tuto náročnou činnost, kterou samo sebou vykonává na denních směnách (jak jinak), pobírá plat a taktéž zasloužený důchod. V neposlední řadě, abych nezapomněl, taktéž provádí zpravodajskou činnost uvnitř oddělení a o stavu a náladě mužstva nezištně informuje vedení, které jeho loajalitu odměnilo pětitisícovým osobním ohodnocením a téměř dvoutisícovým příplatkem za vedení, neboť je údajně velitelem směny asi pěti hlídkových, co zde zbyli. Spravedlností u této firmy se již nezabývám, neboť pojem „čest“ nebo „profesionální hrdost“ podobnými praktikami bere za své. Přeji ti mnoho úspěchů ve tvé práci a hlavně pevné nervy, ale věř mi zdraví má člověk jenom jedno a proč si kazit život kvůli této organizaci.
  03.01.2008 17:50 xyz
 
Nevěřím, že by taková slova "peleší" , "jedna prdel" atd. mohla napsat žena, jestli ano, pak může být NOSP rád, že nová organizace nevznikla.
  03.01.2008 18:22 kapitán
 
Naprosto nechápu, proč tady brečíte, že jste nedostala odměnu. Za co ? Za netaktický zákrok, v jehož důsledku jste v pracovní neschopnosti, nebo za to, že čtvrt roku ležíte na kanapi s plným platem a pouze přemýšlíte jak ještě více kopat kolem sebe a všechny kolem špinit ? Za to, že Vaši práci musí odvést ostatní, třeba i ti důchodci, o které se tady, aniž by vám cokoli špatného provedli, nespravedlivě otíráte ? Ti důchodci ( sám mám do důchodu hodně daleko ) již pro společnost v Policii a dříve u SNB něco odvedli. A co vy ? Mám za to, že se svou svátostí pasujete do role matky Terezy, ale mimálně slovníkem i chováním jste úplně někde jinde. Hold kritéria pro nábor k Policii se v posledních letech rapidně snižují. Jste toho zřejmým důkazem.
  03.01.2008 18:26 opravdu dáma
 
Souhlasím s názorem xyz, ta madam má opravdu vybraný slovník.
A diví se že nedostala odměnu? Od konce září marodí? Od kdy se odměňuje za marození? To muselo být opravdu vážné zranění, ale je mi divné, co jako tak těžce zraněná ještě dokázala odpracovat. To je asi povedená pracantka, nedivím se, jak se k ní chovají nadřízení. Jedno je jisté, otřes mozku to být nemohl, v jejím případě rozhodně ne mozku.
  03.01.2008 18:56 Je to legrace
 
Je to opravdu legrace vás sledovat, jak se dokážete chovat ke kolegyni pánové. Na jednu stranu žádáte, aby se ženy u policie chovaly stejně jako chlap a pak se divíte že použije trochu ostřejší slova, která jsou v tomto případě na místě.
  03.01.2008 19:05 ???
 
Říkáte, že je to LEGRACE , podle mne NENÍ, je to velmi smutné, čím se policie prezentuje, jaké má reprezentanty, chudáci občané, kteří s vámi musí někdy jednat.
  03.01.2008 21:32 taky Vlašimák
 
kolegyně to napsala ještě velice kulantně a bohužel pravdivě. Kritizovat dovede každý chytrák, ale zkuste se sem taky pravdivě podepsat, jako ona. Neuděláte to ani jeden, bohužel ani já ne. A podle negativních zde uvedených skutečností v příspěvcích bych řekl, že vím, odkud vítr fouká, že naši drazí funkcionáři???
  03.01.2008 21:37 YYY
 
Tak to jste v tý Vlašimi fakt pěkný dacani, že se jí nedovedete zastat. Myslím, že na to ale stejně nečeká, neboť již zřejmě poznala, jaký jste skvělý kolektiv a co to je táhnout za jeden provaz. Nevím, co tu teď bulíš a lituješ, jaký jste tam hovada!!!
  05.01.2008 22:46 četník
 
zajímalo by mě, kolik má kapitán odsloužený. Znám spoustu důstojníků, kteří v životě na ulici nesloužili a přesto jsou ostřílení borci
  03.01.2008 06:18 bejvalka
 
a to budou platy dorovnávat každý rok? Nenechte se vysmát.
  02.01.2008 18:07 Propady platů
 
To je úžasné, na rozeslání mnoha tisíc dopisů s P1000 policie má, ale navýšit aspoň o inflační spirálu platy na 2008 nikoliv.
Tohle není perpektivní zaměstnání, to je poslání pro lidi s klapkami na očích a uších.
  02.01.2008 20:24 vanitas
 
hahahaha (beznadějný smích)
  02.01.2008 20:28 feliz
 
jo jo, volby se blíží..........