Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  03.01.2008 23:17 ...
 
Další 3 kolegové to zabalili.....(pro neministra: 10-15let služby)...
  04.01.2008 08:00 Je to legrace
 
A policejní důchodci zůstávají .....
  06.01.2008 10:29 trp
 
A udělali možná to nejlepší co udělat mohli. Dělat těm seladónům nahoře hlupáky, to nemá nikdo zapotřebí. To dělají jen ti důchodci, kteří mají k důchodu 25 000 v nejvyšším platovém stupni. Nic proti důchodcům, ale tito většinou bývalí soudruzi už dávno, dávno měli být v prdeli a né u policie, poněvadž to žádný přínos není, ba naopak nasrávají ty mladý, co dřou daleko víc za daleko menší peníze. Nikdo by jim takové peníze k důchodu nedal, efektivita práce je na bodě O. To je možné pouze u Policie České republiky.
  03.01.2008 22:39 Zahálka
 
Mám řešení jak dát najvo svů nesouhlas s tím jak se k nám vláda a hlavně MV chová. Udělali to maďaři a měli tam hlavu v pejru. Nevybírejme třeba jen 14 dnů pokuty a vše řešmš domluvou. Uvidíme až to zjistí média a zveřejní to jako druh protestu co tomu řeknou. Když to nepomůže tak to prodloužíme na měsíc. S někým to hnout musí.
  04.01.2008 06:59 bejvalka
 
u nás to takhle trvalo měsíc a jezdilo k nám vedení z okresu, aby to urovnalo. Vedoucí na doporučení odešel.
  04.01.2008 08:58 Polda13
 
na těch pokutách něco asi bude , VO nezajímá jaký byl nápad co se např. přes víkend stalo ale hned ve dveřích se ptá kolik bylo dáno pokut, mám takový dojem, že se pokuty stávají hlavní hodnotící kritérium policisty
  04.01.2008 09:08 Jonatán
 
U nás jsme se to taky snažili zkusit, jenže mělo to dva háčky. 1)vždycky se najde nějaký řitolezec, který nebude držet s ostatníma a schválně bude makat 2x tolik a ještě za to dostane odměny.
2)neustále přicházejí noví blbci, kterým se vyplatí dělat tudle práci třeba i za 11 čistého, protože je to pořád víc, než by dostali doma
  04.01.2008 10:17 Nespokojený Policista
 
pro -Polda13-
ANO, výše a množství vybraných, nebo uložených pokut je jedním z kritérií hodnocení každého vedoucího, a podle toho dostává namazáno při kvartálních odměnách. Tento problém s nedáváním pokut tu byl už v prvních týdnech minulého roku, kdy začal platit z.č.361/2003 Sb. a většina kolegů na jistém oddělení se takto domluvila a jednoduše přestali ukládat pokuty. Když dostávali méně peněz na výplatu, proč by měli více odvádět do státní pokladny! To jste neviděli ten mazec (byl jsem náhodou u toho), když ze správy přišel befééél, že mají na tom oddělení začít prioritně dělat pokuty, že jich mají za první kvartál velmi málo a pokud se nenavýší, během krátké doby, výše vybraných nebo uložených pokut, že odpovědný funkcionář nedostane "kvartální" odměnu (to měla být původně utajovaná informace) a že pak bude z jeho strany zle a půjde po nich!!!
Kontrolní otááááázka šmejdi: No a co udělal šéf tohoto "dotčeného" oddělení??? No, pfece vychnal do terééénu i kancelářské na pár dní a priorita byla, POKUTY, POKUTY, POKUTY, a na ostatní se nehledělo!!!
Tak se plnil kvartál, zlo vyhrálo nad dobrem, a jestli neumřeli, tak tam žijí dodnes!!!
  04.01.2008 11:12 Všude
 
Takhle to koukám funguje úplně všude.Tohle by civilisté měli vědět.Že jsme doslova donuceni dávat venku pokuty jen proto aby šéfové pobírali své desetitisícové odměny.Při tom než kolikrát dát pokutu raději bych si s občanem preventivně promluvil,udělal bych bububu (za menší přestupek) a možná by to mělo větší efekt než mu dát např. 1000,- na místě. Ale my ty pokuty prostě dávat musíme a pak na nás nemají být občani nasraný. je to fakt smutný.
  04.01.2008 12:22 Kecy
 
pokuty dávat nemusíš. Striktně vymezené jsou jen v některých případech, pro ostatní postačí domluva. Jen jste všichni připos.....
  04.01.2008 14:46 Nespokojený Policista
 
pro -Kecy- i -Všude-
Je to tak, pokuty se nemusí vždy dávat. Já osobně jsem v roce 2007 řešil přestupky, u kterých to šlo, VŠECHNY s domluvou. Pouze ty, u kterých je taxativně stanovená sazba - DN, červená atd., byly uloženy. Moc toho ale oproti roku 2006 nebylo. Vloni jsem na to prostě kálel. Tam, kde není peněz, není také lásky, a proto když nám řádně neplatili odpovídající mzdu, tak jsem se toho držel, takže pokud to jenom malinko šlo, udělal jsem přestupci verbálně BUBUBU a propustil ho s domluvou. Panečku, někteří se ale velmi divili, že odjeli, nebo odešli bez flastru!!! To jsem si musel mnohdy vyslechnout i radostné poděkování!!! Alespoň jsem něco udělal pro lepší image policie. A tak budu konat i letos!!!
  04.01.2008 19:20 Fery
 
Jakmile to zkusíte, tak personalista "promíchá" oddělení , u nás se jim to vždy osvědčovalo a vždy se potom najde alespoň jeden, kdo nedrží partu. Když všichni dodržovali něco společně, tak se tomu říkalo falešné kamarádství a vrchnost se snažila vrazit mezi ostatní klín třeba zveřejněním kolik kdo bere. Pozor na to!!!!!
  04.01.2008 21:22 Nespokojený Policista
 
Fery,
já nic zkoušet nemusím, já to dělám!! A nehne se mnou ani trest, hned by šla stížnost na toho, kdo by mi ho chtěl dát. Práci odvedu na 100%, ale pokud to jen malinko jde, tak pokuty neukládám. Pokud to není taxativně dáno, NIKDO Ti nemůže nařídit, že jakýkoliv přestupek musíš řešit tak, nebo tak.
  03.01.2008 22:31 jirka morávek
 
pardon KORYTO je KORYTo držet, hrabat držet hrabat a hrabat a hrabat a .... l.......
  03.01.2008 22:30 jirka morávek
 
Pane ministře rezignujte, to je to nejlepší pro stát co můžete udělět. Je mi vás líto. už to vzdejte uznejte chybu a jděte. To je sen většiny.
  03.01.2008 21:39 ODS
 
http://www.ods.cz/volby/weby/2006/download/multimedia/klip3_high .wmv
  03.01.2008 21:28 taky Vlašimák
 
Bohužel musím konstatovat, že má kolegyně ve všem pravdu. Bohužel proto, že ti nezasvěcení poměrů u nás na vlašimském oddělení a vůbec na celém OŘ Benešov, jí soudí ohledně zkuhrání pro nedostání odměny za kvalitně odvedenou práci nebo otevřené kritiky laxně pracujích důchodců.
Jsem stejný "hajzl" jako většina z vás, neboť se jí veřejně taky nezastanu, bohužel.....
Ač vím, že to teď nemá vůbec lehké, hlavně obdivuju ty její pevné nervy nevzdat boj s vedením, boj za nás ostatní srabáky.
Tak se nad sebou zamyšleme.
  03.01.2008 21:41 YYY
 
Zamyslete se tam hlavně vy nad sebou, bando idiotů, co se nedovedete postavit za svoji kolegyni a buď jí tu anonymně pomlouváte, nebo se anonymně alibisticky litujete hlavně pro vaše klidné spaní.
Já být v její kůži, asi by mě trefil šlak po zjištění, jaký mám, tedy jsem měl, kamarády, a to jsem chlap. Vy ani nemáte právo říkat si její kolegové. Jste špína jeden vedle druhýho, ufňukanci zbabělý!!!
  03.01.2008 21:52 Komenský
 
Tady zase dostala čeština na frak. Tak prapodivně splácaná souvětí (dá-li se to tak vůbec nazvat) se hned tak nevidí. A perly jako "zkuhrání" a "zamyšleme" pochází z jakého jazyka??
  04.01.2008 08:59 Ty Komenský
 
Nemáš už pár století hákovat tak dva metry pod zemí? Nejlepší partáky mají psovodi, ti je nezradí.
  03.01.2008 20:26 Alois
 
Ahojte, zajímalo by mě jestli jste stejně jako já dostali Ivanův slavný dopis a navíc v podobném stavu jako já.tzn nepodepsaný , křivě tisknutý a ještě křivěji odtržený?:))Je potřeba šetřit a když už se uvalili peníze za papír a tiskárnu spolu s letákem p1000 aspoň si ministr nevypsal pero a nenamohl zápěstí. Jdiná chyby byla, že papír nešel pořádně spláchnout.
  03.01.2008 20:47 ha Ivan
 
Křivě tisknutý, křivě odtržený.......likvidační ministr je skutečně strůjcem tohoto nic neříkajícího paskvilu.
  03.01.2008 19:56 Břetislav Krčil <krcilb@seznam.cz>
 
Vážený pane ministře,jste spoluvinný za smrt malého Jana Rokose!!! Práce policie je velice špatná,veliké procento případů se odkládá kvůli lenosti,pohodlnosti a neschopnosti policie něco dělat!!! Zajímalo by mě jestli budete i nadále reformovat policii jen ústy, nebo už konečně něco začnete něco dělat,jak jste slíbil voličům. Takovéhoto neschopného ministra tato krásná země už v minulosti měla! Policie by měla sloužit slušným a poctivým lidem a ne chránit gaunery!!! S pozdravem Břetislav Krčil Velká Jesenice okr. Náchod
  03.01.2008 20:17 bez lidí
 
Břeťo pojďte to ukázat je zde 6000 volných míst.
  03.01.2008 20:36 sniper
 
A bude hůř, kvalitní policisté odcházejí do civilu, místo nich berou toho, kdo má ruky nohy, a i tak podstav činí 6000 míst...
  03.01.2008 20:49 Jonatán
 
A to nejlepší teprve přijde, ruce nohy dojdou a přijde to co se slibuje...multikulturni policie...takze hlídka ve složení Novák, Horváth, Kvan Čen Ken :))) už se těším
  03.01.2008 22:28 jirka morávek
 
sloužím už nějakou chvíli a mohu říci, že chuť něco šetřit bych měl jenže není kdy . Kdo se postará o to aby bylo kdy šetřit. Odkládám, odkládám a odkládám, i když bych šetřit mohl, ale ZAMĚSTNAVATEL mi to neumožní. je mi jedno, kdo za to může, ptám se kdo to napravý a nejlépe dnes. já jsem na ulici ten hajzl já jsem ten neschopný, ale víc už nemohu. tedy mohu obětovat poslední 4 dny volna v měsíci co mám a to všem ....... .
  04.01.2008 01:38 jarda
 
Docela by mě zajímalo, kterého neschopného ministra vnitra z minulosti máte na mysli. Že by Štrougala? Ten, když byl nejdříve ministrem zemědělství, tak nebyly brambory. Když pak byl ministrem vnitra, nebyli policajti. No a Langer? Až zlikviduje resort MV, tak by se mohl dát do zdravotnictví, vzdělání na to má. Za jeho ministrování by pak třeba nebyli pacienti.
  03.01.2008 19:12 Je to legrace
 
??? jsi mimo!
  03.01.2008 23:03 :-)
 
já nepracuji sice u kolegy, ale takového funkcionáře, o kterém píše jsem zažil také. Jeho úkolem bylo spočítat, zda po ránu přišli všichni do práce a zapsat žádanky o dovolené. Když měl velet na opatření, tak zmizel a veleli jsme si u zákroků sami...takže v čem je mimo? A našlo by se jistě spousta dalších životních příběhů a zkušeností. Mj., ten člověk měl 3500,-osobní a za 30 let praxe nechytl jediného pachatele. Za co?
  03.01.2008 19:02 okrádání
 
Tři roky bude policie finančně strádat zmrazením platů, ale zato vládní činitelé si udělali výrazné přilepšení reformou financí s absencí zdravotního a sociálního pojištění. Jdemé po modré...
  03.01.2008 21:18 Karel
 
http://zpravy.idnes.cz/topolanek-si-reformou-zvedl-plat-hned-nad vakrat-ftu-/domaci.asp?c=A080103_072915_domaci_adb