Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  05.01.2008 20:43 Don Číčo
 
Když jsem se díval dnes na televizi a na vrcholné politiky, kteří se zde vyjadřovali k celkové situaci, to co dnešního člověka trápí zjistil jsem, že to jsou normální, ale docela obyčejní lidé, kterým jde pouze o to, co nejvíce se zviditelnit, dostat se ke korytu, mít nějaké to kapesné a nic nedělat. Chce se mi z nich zvracet.
  05.01.2008 21:12 blue
 
Jsou to prostě takoví MODŘÍ BEZCHARAKTERNÍ SPOLUOBČANÉ, kteří vládnou díky dvěma přeběhlíkům.
  06.01.2008 06:15 ---
 
a nebo slouží u PČR
  06.01.2008 10:14 Pavel
 
Aááááááá,civil se nám přejmenoval na tři čárky
  05.01.2008 18:55 Petr <418418@centrum.cz>
 
Může někdo z kolegů poradit, kde se dají zjistit od 1.1.2008 vypsaná výběrová řízení? Na Intranetu to už od Nového roku nefunguje / SIAŘ/. Děkuji.
  05.01.2008 20:44 Intranet
 
Na policejním prezidiu (samo intranet) !!! Kancelář PP.........
  06.01.2008 08:59 jarda
 
Běžně je to SIAŘ PP ČR. Ale není vyloučeno, že vám to na okrese či kraji zablokovali, abyste neotravovali s takovými blbostmi, jako je touha jít někam jinam. Pak ti ovšem nezbývá, než kontaktovat známé z jiných krajů, kde to ještě funguje.
  06.01.2008 20:13 Honza
 
Na intranetu prezídia je přímo kolonka Výběrová řízení ale aktualizace je k 31.10. 2007 ! Jinak by měly být zveřejněny na všech Krajských webech...
  05.01.2008 16:13 alois
 
Pro porovnání se koukněte ve vyhledavači na výpočet čisté mzdy,dosaďte si různé hrubé platy a dostanete porovnání za rok 07a08 kdo jak na tom bude.Díky stropům v odvodech ve zdravotním a sociálním jsou na tom nejlépe lidé s vysokým hrubým platem na úkor lidí co mají malé platy.Viz článek v novinách.Ty reformy jsou šity někomu na míru!
  05.01.2008 17:50 §
 
To je možné, ale ani jako inspektor v 5.platové se směnností si nepohorším - tedy pokud ten výpočet nelže. Srovnání čisté mzdy 2007 - 2008 mi vychází přibližně + 800,- Kč měsíčně. Otázka je, jaké budou náklady na existenci rodiny v porovnání s loňským rokem, ale to by si člověk musel vést podrobnou evidenci výdajů a na konci roku to porovnat - jinak je to jen plácání prknem do vody...
  05.01.2008 18:30 Petr
 
Výpočet je věc jiná a praxe taky, je hezký, že budu mít asi o 800 .-Kč více měsíčně ale na druhé straně mi od ledna zvedli nájem o 300.-kč, dále zvýšení obědů ve škole pro děti celkem 100.-Kč, průkazka MHD pro manželku měsíčně zvýšena o 80.-Kč, a dále nás stát potrestal za to že oba pracujeme a sebral nám 700.-Kč rodiňáky a to nepočítám vyšší ceny v obchodech platby u doktora atd. Tak na tom nevidím nic pozitovního a v roce 2009 to bude ještě horší protože slavná daňová reforma bude dál pokračovat a s nižšími daněmi se také úměrně sníží odečitatelné položky, zruší se výhody stavebního spoření, hypoték atd. Stačí si pročítat ekonomický servery.
  05.01.2008 18:37 +-
 
Pánové nebuďte naivní, životní náklady a náklady spojené s bydlením nemůže pokrýt to co nabízí pro rok 2008 MV pro své lidi.
  05.01.2008 19:55 §
 
Petře, četl jsi, co jsem napsal? Nepíšu, že bude líp. Píšu, že si dovedu spočítat rozdíl v platu, který bude (v základu, bez případných odměn a bez započtení těch loňských) o něco lepší než loni, ale konečná bilance bude možná až na konci roku. Zajíci se počítají po honu...
  06.01.2008 09:00 jarda
 
To snad ani není nutné počítat, né? Stačí se podívat, kdo jsou autoři těchto "reforem" a na jejich stranickou příslušnost. Ani ti černopr.elníci se už boha nebojí.
  06.01.2008 11:54 §
 
Takže Jardo, podle tebe není důležitý výsledek, ale pouze kdo je autorem? To je trochu zvláštní přístup, ne? Takhle kdyby postupovali všichni, tak nemusí nikdo hnout prstem, protože výsledky jsou zbytečné - důležité je, kdo je pod tím podepsán. A kdo tedy je podle tebe ten pravý, kdo bude mít všechno správně aniž bys čekal, co to doopravdy přinese? Podle mne žádné jméno není dopředu zárukou kvality - hodnotím podle výsledků, ne podle jména.
  05.01.2008 16:01 alois
 
čau Klokane,koukni na portal.gov.cz 565/2006 sb. příloha č.1 tam je platová tabulka vojáků,nebo to zadej do jiného vyhledavače na zákony,ale nevím jestli se od té doby nějak změnila.Bez příspěvku na bydlení v nižších třídách to není žádnej zázrak.
  05.01.2008 16:09 Klokan
 
Díky za radu. Asi není, ale musíš k tomu přidat hodnostní, rizikový příplatek (ten měli vždy větší než policisté) a osobní ohodnocení. Dále stále příplatky za noční, soboty, svátky.
  05.01.2008 15:45 mv23
 
- prosím, poraďte mi jestli je nějaký stanovený formulář pro přihlášení na obsazení sl. místa ve výběrovém řízení nebo jestli se přihláška píše volnou formou. Nikde jsem takový přesně stanovný formulář nenašel.
  06.01.2008 06:19 .
 
Tak bezradnej bych se do žádného výběrového řízení raději ani nepřihlašoval. I když, na PP ti místo určitě dají...
  05.01.2008 15:28 Klokan
 
Nevíte nikdo jak dopadli vojáci? Ve sbírce zákonů jsem se dočetl, že došlo ke změně zákona o vojácích, stejně tak jako zákona o sl. poměru přísl. bezp.sborů. Zatímco jsou platové tabulky přísl. bezp. sborů volně dostupné, na shlédnutí platových tabulek u vojáků je třeba oprávnění. Trošku divné !!! Vycházím se sbírky zákonů publikované na stránkách min. vnitra. Také o výši příspěvku na bydlení ani zmínka, zatímco loni vyšla vyhláška vlády dne 28.12.2007, která upravila jeho výši, samozřejmě směrem vzhůru. Proč si jako občan nemohu podívat do platových tabulek vojáků, ale policistů ano. Nerozumím. Poraďte kde bych je získal. Díky.
  05.01.2008 18:39 AČR versus PČR
 
Policista je onuce a děvka pro všechno a všechny.
  06.01.2008 06:29 Hňupe
 
nauč se s internetem:
http://www.mvcr.cz/sbirka/2006/sb184-06.pdf
  05.01.2008 11:59 Poplach
 
Policista= člověk na kterém si můžou politici a zákonodárci zkoušet reformy a praktiky ožebračování v praxi. Tento člověk je masově používán pouze jako nástroj předvolebních tahanic a intrik.
  05.01.2008 14:01 ---
 
Příjem u policie 150% průměrné mzdy ve státě, hezké ožebračování. Že se nestydíte ozývat!
  05.01.2008 14:22 +++
 
Pro ---. Další co má názor podle toho co mu našeptá nanejaký pisálek od novi a ví houby.
  05.01.2008 16:01 F1
 
Pro ---

Za sebe mohu říci, že se za svou služební činnost pro tento stát nemusím stydět a nemusím se stydět za peníze, které za to pobírám. Za peníze, které pobíráme za práci z gaunerama, jak tyto lidi kdysi nazýval státní zástupce Antl, se skutečně stydět nemusíme a to platí o každém poctivém poldovi.
Jen neznalost a naivita omlouvá hloupá slova o potřebě se stydět pobírání " slušné mzdy " za tuto práci, která má těžko srovnání s jiným " zaměstnáním ". Matičky a šroubky skutečně nevyrábíme a je pravdou že nevyrábíme ani jiné věci lidské potřeby.
Jen bych rád připomněl, že je to třeba o tom, jak člověk na základě běžného nic ještě nenasvědčujícého oznámení přijede do bytu, kde nalezne z fetovaného chlapa a v kuchyni na válendě 2 dny mrtvou ženu, kterou za ruku tahá 3 leté dítě : Mami, mami. Následující věci nebyly nijak příjemné, když jsme museli poutat vraha - otce tohoto dítěte za jeho současného pláče....
Nebo například řici otci, který je těžce nemocný na srdce, že mu se zasebevraždil syn skokem pod vlak za situace že i jeho první syn spáchal kdysi sebevraždu a tedy již nemá žádného syna. Těch hnusáren na lidskou psychiku zažije u policie člověk spousty a všechny si je moc dobře pamatuji a budu pamatovat do doby " X "

Takže o matičkách a šroubkách to pravda není a kdo je soudnej, ta nebude poldům závidět peníze ta tuto práci službu - dost často nepříjemnou a občas i dosti rizikovou, navíc v dnešní době s vytrácením se i té zbylé malinké podpory státu. Nevím jestli by někdo hodnotil odsloužit navíc měsíc služby bez služebního platu tedy 13 měsíců za 12 platů. Kdysi se nechal Kalousek slyšet, že nemuže být za 12 měsíců 13 platů, ale jak je vidět obrácené na ruby jim to nevadí.

Takže občané neupadejte do toho nízkého přemýšlení, závisti. Většina policajtů si ze služby odnese něco, co se nedá změřit na peníze a je to navždy v člověku, jako nepříjemný zážitek. K této práci to ale patří, ale k závidění to není.

Obyčejný šlapka z ulice
  05.01.2008 16:30 Pavel
 
Když ty inteligente s čárkama pouvažuješ trochu logicky,tak přijdeš na to,že tam kde je podstav 10 000 poldů,tak to zaměstnání nemůže být nic s medem.I u kopáčů v celé republice je menší podstav.
  05.01.2008 18:58 Polda 33
 
Hloupost spojená se závistí už začíná být českým fenoménem. Je velmi zajímavé, že česká veřejnost společně s našimi politiky by chtěla, aby každý polda měl nejméně jednu VŠ, mohl by dělat od nevidím do nevidím a stačit by mu měl plat obyčejného dělníka.
Je s podivem, že třeba v Německu stačí na post řadového poldy středoškolské vzdělání bez maturity a postupně si svojí odbornost zvyšuje kurzy. Jeho plat po 5 letech je dvojnásobek průměrné mzdy.
Nezáviď a začni přemýšlet hlavou, když jsou platy u PČR tak dobré, proč je takový podstav ?
  06.01.2008 06:14 ---
 
Hesky umíte čezky, hlafně F1...
  06.01.2008 08:52 Pavel
 
Jo,jo. Když někdo nemá argument,tak se s něho stává okamžitě Komenský a učitelka češtiny v jednom.
  05.01.2008 10:56 XX
 
Zdravím, mne by spíše zajímala jiná věc. Jedná se o propad platů v roce 2007... Ministr sliboval, že všem to bude doplacené... Ano, jak jsem zjistil, sumu okolo 20 tis. dostali v prosinci policisté z RCCP a pohraniční. Alespoň co se týče Chebu. No z prezídia na OŘP Cheb došel pokyn, že i nám se má vše doplatit. Náš milý pan ředitel ale řekl, že on sám nám nic nepřizná... takže máme po... Je to hnus. Jak je to u Vás?
  05.01.2008 11:57 podraz
 
Bordel a bezpráví jako na všech útvarech v ČR.
  04.01.2008 19:50 1,5%
 
Protože vláda si vytvořila REFORMU VEŘEJNÝCH FINANCÍ šitou sobě na míru, kdy lidem s vysokými příjmy tyto ještě vzrostou a střední vrstva zůstane ožebračena, přičemž platy policistů mají být do roku 2010 zmrazeny.
  04.01.2008 23:35 Jaroslav <opoklo@seznam.cz>
 
To nemyslíš vážně ne? Kde jsi tu informaci zjistil? Zmrazení do roku 2010... pochybuju, že by za těchto podmínek někdo našem oddělení zůstal...
  05.01.2008 10:35 Jana
 
To myslí smrtelně vážně a je to smutný fakt. Nedostaneme ani to 1,5%. To si PČR nechá na zvyšování při nároku na vyšší třídu, stupeň, odměny ap., ale rozhodně nám to všem nepřidá k platu jako zvýšení ze zákona jako ostatním st. zaměstnancům.
Myslíte, že ještě stojí za to zůstat?
  05.01.2008 14:36 XXX
 
Nevím kde jsi sehnal informaci o tom, že u policie jsou zmrazeny platy až do roku 2010. Pokud vím, tak toto si odsouhlasili páni poslanci, ale samozřejmě si před tím ještě stačili přidat. O policii se ni takového nepsalo.
  05.01.2008 16:43 for XXX
 
Tato informace má dokonce jméno,a to REFORMA VEŘEJNÝCH FINANCÍ,která bude trvat 3 roky.Rok 2008 je jen první krok.S částkou 1,5% se počítá až do roku 2010. Cílem reforem je vyrovnaný státní rozpočet
  04.01.2008 18:41 jarda
 
Nevíte někdo, proč pro nás neplatí alespoň 1,5%???????
  04.01.2008 18:48 pepa
 
Už tak máte víc než dost. Nastává doba, kdy je třeba přijímat k polocii občany všech státních příslušností se základním vzděláním. Protože nástupní plat není hoden maturanta, natož vysokoškoláka.
  04.01.2008 20:37 Základka
 
V tom případě bůh ochraňuj tuto zemi.:-) :-) :-)
  05.01.2008 10:38 Jana
 
Protože podle naší vlády, poslanců a ministra nejsi občan této země ale policajt, na kterém se může dříví štípat.
A to do té doby, dokud si to necháme líbit.
  05.01.2008 13:22 Jan
 
Pepo ty seš blbec, až budou u policie lidé se zákl, vzděláním, tak se v rámci evropy můžeme jít klouzat. Kdo by odkrýval tu kvalifikovanou tr. činnost - zedník ?
  05.01.2008 16:49 for Jan
 
A o to právě někomu v Praze jde,aby to byl právě ten zedník,který neodkryje vůbec nic,ale za to mu jde zedničina