Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  07.01.2008 05:43 Všechno má své meze pánové,
 
i "černý humor". Nemyslíte, že toto tipování je tak trochu pod vaši úroveň?
Čteme vás i my, civilisti, tak trošku úvahy nad tím, co píšete na veřejných stránkách a co na intranetu.
  07.01.2008 07:07 mazec
 
Máte recht!!!
A vy chytráci, co se tu naváží do jiných, třeba do předsedy NOS, brání vám snad něco dělat tu jeho práci? Vyzvěte ho ať teda odejde a přihlašte se do výběrovky na tento post. Pak předveďte, jak by jste vše vyřešili vy.
Kecy nemaj cenu, protože každý máte možnost svůj problém řešit. Opravdu řešit, né o tom jen přiblble kecat na anonymním diskusním fóru!
  07.01.2008 10:00 In
 
Inteligentovi, co tu píše, aby jsme se přihlásili do výběrovky na tento post. Jestli to tak opravdu je a je to vedením VYBÍRANÁ FUNKCE!!!!!!!!, tak ať ji rovnou zruší i s celými odbory. Pokud ten pán není volen odboráři tak tady není něco a někdo normální!!!!!!!!!!!
  07.01.2008 18:55 Pavel
 
pro In
No samozřejmě,že je to volená funkce stejně,jako třeba ing.Burda.Mazec je mimo.Ale docela žasnu nad jeho větou: "Pak předveďte, jak by jste vše vyřešili vy".To je naprosto to samé,jako kdyby jsi přišel do hospody objednal si jídlo a číšník by ti přinesl spálenou šlichtu se slovy: jestli vám to nechutná,tak nám ukažte,jak se to dělá!!!
Kur.a,když na to nemám,tak to nedělám.A že na to nemají,tak o tom žádná.Tak špatný stav a podstav u policie ještě nebyl a to už toho hodně pamatuji.A bezzubé odbory na tomto stavu mají sakra velký podíl.
  07.01.2008 20:35 !
 
Pavle,
jedná se o to, jestli si na tu spálenou šlichtu dovedete číšníkovi stěžovat nebo to bez řečí sníte a o nespravedlnosti budete jen v duchu rozjímat, potom si najdete viníka, třeba ředitele potravinářské inspekce, který za vaši spálenou šlichtu samozřejmě může a tomu to na diskusním fóru pěkně nandáte. Anonymně, zajisté....
Máte ale vy sílu ozvat se rovnou číšníkovi, který vám tu šlichtu naservíroval nebo budete dát hodnotit pro vás laxního a bezzubého potravinářského inspektora, který pro nápravu nic neudělal?
  08.01.2008 15:22 Táhlo
 
Pro "!"
Je to přesně tak jak říkáš! Každej umí jenom řvát a nadávat na odbory, že pro něj nic nedělají, aniž by ale sami něco dělali a v odborech se samozřejmě nijak neangažují. Asi je to spojené s naší českou povahou. Je mi na blití z takovejch kolegů.
  09.01.2008 14:11 Pavel
 
Pro !
Obrazně řečeno.Já nejsem z těch,kdo by tu šlichtu snědl,tomu věř.Ale příště bych do té hospody nešel,ale šel bych ke kunkurenci.Tady tu volbu nemáš .A na nějakého potravinářského inspektora,bych se vykašlal rovnou od samého začátku.
  07.01.2008 00:57 NETÁHLO
 
Ty táhlo, ty máš asi také těch 60 a víc. Co!
  07.01.2008 00:55 NETÁHLO
 
Tak 70, 75 litříků.
  06.01.2008 19:42 150grátis
 
Předsedu policejních odborů bych vyhnal do ulic řešit veřejný pořádek a dělat nehody !
  06.01.2008 18:19 Dobrý
 
PŘIPOJTE SE K TIPOVACÍ AKCI.

KOLIK BERE HRUBÉHO PŘEDSEDA POLICEJNÍCH ODBORŮ MĚSÍČNĚ?:

MŮJ TIP: 65 000,- kČ

KDO DALŠÍ?
  06.01.2008 18:41
 
Já bych tipnul tak do 50
  06.01.2008 22:19 táhlo
 
Jste tupý debilové, jiná slova pro vás nemám
  07.01.2008 00:56 NETÁHLO
 
Tak 70, 75 litříků.
  07.01.2008 00:58 NETÁHLO
 
Ty táhlo, ty máš asi také těch 60 a víc. Co!
  07.01.2008 08:28 táhlo
 
Je to pravda - tupí, zamindrákovaní debilové...
  07.01.2008 10:02 Táhlovi
 
To víš, kdo jiný může u PČR ještě zůstat ...
  07.01.2008 23:00 KarlKubrt
 
ad1/...ať má třeba 100.000 Kč, ale jest placen z prostředků NOSU, takže je mi po tom kulové
ad2/ ...a trošku rozumu při psaní použít, to by neškodilo!!
ad3/..tímhle tempem opravdu bude platit : Neexistuje vtip o policistech, vše je pravda!
  06.01.2008 17:56 Tomas
 
Ahoj.Našel jsem si vaši diskuzi a sleduji problémy a stížnosti co Vás trápí.Věřte,že u jiných ozb.sborů je to ještě horší.Já pracuji u Vězeňské služby ČR a co se týká přístupu nadřízených je to katastrofa.Můj kolega co odešel k 1. lednu to přirovnal k základní voj.službě.Bohužel musel jsem souhlasit.
  06.01.2008 20:06 Je to legrace
 
Tomu se vůbec nedivím. Stačilo mi, když váš generál nechal zrušit DF na stránkách VS. To hovoří za vše.
  06.01.2008 22:20 Milan
 
Tím víc mě chlapi mrzí, že jsem vás neviděl u fontány na manifestaci ozbrojených složek. Je nás taková síla, ale bylo nás tam žalostně málo
  06.01.2008 13:58 generační špunt
 
Hlavní je, že se na policejním prezídiu plácají po zádech, že ministr a náměstci jsou spokojení s tímto katastrofálním stavem a budeme dále svědky další náborové akce NAJDI HLUPÁKA za mnoho miliónů. Proč neudělají mezi policisty nějaké referendum nebo dotazník o spokojenosti těchto lidí u policie, aby skutečně bez lhaní a přivírání očí věděli jaká smutná situace panuje v řadách policie.
  06.01.2008 14:18 Je to legrace
 
Jen se neboj, oni to vědí moc dobře.
  06.01.2008 15:52 Pavel
 
Referendum u PČR asi před rokem proběhlo,ale výsledky radši nikdo nezveřejní.Nebuď,jak blázen a to před náborovou kampaní za 22 melounů.
  06.01.2008 16:20 Pavel
 
Náborovou kampaň,dobře popsal TONY na DF:

http://www.policista.cz/clanky/reportaz/personalni-propad-ma-zas tavit-kampan-za-22-milionu-146/#komentare
  06.01.2008 20:12 F1
 
Tonyho jsem si přečetl. Kampaň je naprosto lživá - klamavá ve smyslu reality ( tedy ta co již proběhla ). Vytvářela klamavý obraz policie, složené ze samopalčíků zásahovek, policajtštiny koňmo, akční motorové čluny, atraktivní policejní motorkáře. Sranda nad srandu pro poldy, kteří to vše znají z druhé strany.

Je mi jasné, že pravdu ukazovat nebudou, ale také je jasné, že kdyby ti, co uvažují o službě u PČR, viděli tu pravou tvář PČR, tak se zpotí kam chtěli vlézt. Ne vždy bylo, jak je teď, ale nyní vhodná doba nastoupit k PČR není. V současné době, kdyby chtěl jít můj syn k PČR, tak bych mu ruce z přerážel. Naštestí ho to nenapadne, protože současný hnus státu versus policajti zná díky mě dobře. Žádné takové kampaně ho nemůžou " oklamat ". Je to jen vějička pro neznalé.

Od nové kampaně se nedá očekávat nic jiného. Jde jen " za každou cenu nalákat " lidi k doplnění za rekordní počet odchozích poldů, kteří by jistě neodcházeli z dobrého pracovního místa. Z takových míst se přeci neodchází, to musí napadnout každého trochu více přemýšlivého člověka.
  06.01.2008 20:19 xyz
 
Oni potřebují novou krev a nejlepší úplně blbý policisty, to aby s nimi mohli hejbat tak jak se jim zachce. Když vidím co náboprujou ( netýká se všech ), tak se jim to v celku i daří. jde jen o to, aby drželi hubu a krok a nečuměli vedení do hlubokých korýtek. Je to otřes, vizitka toho všeho je ten blb nahoře na úvodní stránce.
  06.01.2008 12:07 Divíšek
 
Tak zkusíme dát 22 melounů za náborovou kampaň a naplníme naše řady. Když to nevyjde, tak bych měl řešení, které tu existovalo a fungovalo již před několika stoletími. Navrhuji rozšířit řady personalistů na okresech alespoň na 5 lidí. Ti by měli k dispozici měšec peněz a po městech a vsích (převážně po hospodách - jinak by úspěšnost nebyla asi vysoká...) by dělali nábor k P ČR. Doporučená hesla: "Dej se k nám, to jsou samé parády, samé přehlídky, žádná práce! Tady dole to podepiš!" Je jasné, že náborovaná osoba by musela mít tzv. "na žíle" alespoň dvě promile, aby to dopadlo. Za tím účelem bych odebral Drägery dopravákům, ti už skoro stejně žádní nejsou, a předal bych je náborářům, aby řádně mohli zhodnotit "připravenost" klienta k náborovací masáži. Stačilo by mi, kdybych za toto know how dostal tak pětikilo nebo nějakou pěknou medaili. Omlouvám se, ale bez občasných legrácek by mi to u této firmy asi už nešlo... Někdy nevím jestli se mám nad některými novikami smát nebo brečet. Rok 2008 rozhodne, jestli se něco podstatně změní k lepšímu a budu dál u této firmy pokračovat nebo dám přednost zdravému rozumu.
  06.01.2008 12:54 .
 
Hmmm všechno tohle je taky k smíchu jelikož, kdyby raději ty peníze dali rovnou do výkonu, tak to bude užitečnější a né vymýšlet zase nějaké hovadiny. Tento služební zákon je na prd a kdy konečně ten hajzl modrej Langru pochopí situaci u české policie a ohodnotí obyčejné policajty. Jinak by tento stav tady nenastal a odešli by opravdu jenom starší kolegové a né policisti sloužící 10 a více let.
  06.01.2008 09:09 ?
 
Pánové to by mě teda zajímalo co pro nás řadové dělají odbory a na co vůbec jsou. Všude jinde v jiných resortech bojují za zaměstnance a u nás jako by nic. Platím příspěvek již asi tři roky a letošní rok jsem se rozhodl, že z nich vystoupim.
  06.01.2008 09:40 Josef
 
NOSP nejsou odbory, s MV a PP si jdou na ruku. Za 15 let u policie jsem si nevšiml ničeho pozitivního, co by udělaly.
  06.01.2008 10:09 Pavel
 
Jen plať dál,takových plátců za NIC potřebují co nejvíc
  06.01.2008 10:17 trp
 
Já je darmožrouty platil 11 let a za tu dobu jsem dostal pár lístků do bazénu.
  06.01.2008 12:56 .
 
Nikdy jsem je naplatil a taky platit samozřejmě nebudu. Viz například toho gaunera Štepánka, který to táhne s tím kriplem Langrovým
  06.01.2008 15:29 YYY
 
Tak to pozor! Máte hoši mylné informace. Nejsem sice v odborech, ale letos o nich uvažuju. Líbí se mi, jak se postavili za "obyčejnou" Petru Lhotákovou. A musíte přiznat, že kdyby to ona mediálně neprezentovala, nikdo by o jejich angažování ani nevěděl, tudíž o další jejich pomoci dalším nemusíme vědět. Zbytečně nevyhazují prachy za svou reklamu, na rozdíl od jiných!
  06.01.2008 16:13 Pavel
 
pro YYY
Žádné pozor!!! Na kauzu PETRA a další jednotlivce MOŽNÁ odbory mají sílu, ale na to bránit řadové policisty jako CELEK nemají ani náhodou.Nebo ty jsi snad o něčem slyšel za co může řadový policista poděkovat odborům? Jen bych ti rád připomněl,že rok od roku přicházíme,jako CELEK o hromadu výhod,proto je tady takový podstav.
  06.01.2008 16:17 XXX
 
Pamatuji už hodně dlouho u Policie, ale co se týká odborů, tak nic kloudného nevymysleli - alespoň to nikde neprezentovali. Když se podíváme na stránky NOSP, tak je tam poslední odkaz ze dne 11.12.2007 - OD TÉ DOBY SE ASI NIC NEUDÁLO co by stálo za zveřejnění (tudíž vedoucí činitelé odborů nic nedělali). Kdysi když se na stránkách UBS ještě občas objevil i pan ing.Burda, tak sliboval zavedení diskusního fóra i na stránkách NOSP, ale kdepak ty sliby jsou - co kdyby se náhodou dozvěděli něco co by se jim nelíbilo.
Co se týká Petry Lhotákové, tak si myslím, že to je z nouze ctnost, protože jim už nic jiného nezbylo jelikož se to celé již rozmázlo v tisku, na internetu a i v televizi. Petře samozřejmě držím pěsti.
Mám za to, že u nás jsou takové odbory nanic, protože ani nemůžou jít proti MV ani proti PP jelikož jsou jimi placeni - v případě nějakých aktivit proti nim by si podřízli větev pod zadkem a okamžitě by byli nezaměstnaní pro ztrátu důvěry a porušení kodexu policisty.
  06.01.2008 18:18 Jik
 
PŘIPOJTE SE K TIPOVACÍ AKCI.

KOLIK BERE HRUBÉHO PŘEDSEDA POLICEJNÍCH ODBORŮ MĚSÍČNĚ?:

MŮJ TIP: 65 000,- kČ

KDO DALŠÍ?
  06.01.2008 20:17 Petra Lhotáková
 
Kolegové,
to co jste napsali, je opravdu smutné a právě Vaše řeči jsou onou větví, která se tímto podřezává. Odbory jsem já sama oslovila a požádala o pomoc, žádná znouzectnost odborů (jedině moje!).
Vy, kdo jste je nikdy nepožádali o pomoc, nemáte právo polemizovat o tom, zda pomůžou či nikoliv, neboť právě tyto Vaše ponuré řeči brojí policajty proti sobě, ať jsou v NOSP nebo UBS. Pak je úplně jedno, kolik bere předseda odborů nebo já ve Vlašimi.
Jsme přeci "jedna verbež" a právě závist a zloba z nás lepší lidi nedělá ............
Petra Lhotáková
  06.01.2008 22:44 F1
 
Již nějakou dobu postrádám na stránkách NOSP, které pravidelně "kontroluji ", zda je něco nového, jestli se vůbec něco děje v té pracovní skupině, která " pracuje " od září na jakési novelizaci zák. o služebním poměru. Obecné informace se člověk dozví i na jiných místech, třeba na stránkách UBS, ale od NOSP, který je v této pracovní skupině, se člověk nic nedozví. Máme i nadále " tleskat " 150 hodinám zdarma, Zatím člověk ví z těch obecných informací na UBS, že je v návrhu zrušit paušální 1O % příplatek za směnost, noční svátky, soboty, neděle, jako překážku kariernímu řádu neb je díky tomuto příplatku malý rozdíl mezi specializovanými útvary a pitomci na základních útvarech, kteří holt prostě jedou ve službách nepřetržitě, mají v hajzlu víkendy, svátky tráví v práci a pod. a málo lidí se žene za většími penězi do těchto specializovaných útvarů a tak je tu spásný nápad tento příplatek zrušit. Tihle vychcaní chytráci na PP už skutečně nevědí co horšího nevymyslet pro poldy na ulici.
  06.01.2008 23:18 Pavel
 
Petro věř tomu,že nic nebrojí policisty proti sobě víc,jak paskvil 361 a tím pádem i bezzubé odbory,které ještě před rokem a něco tento zákon vychvalovaly do nebe,než přišla systematizace k 361 a odbory sklaply.A aby to nebylo,tak jednoduché,tu samou systemizaci máme i letos a odbory zase paběrkují jen na jednotlivcích!!!!
  07.01.2008 08:12 muf
 
Petro, věř jen sobě, halelůja!!!!
  05.01.2008 23:09 občan a volič <cenzorjekokot@seznam.cz>
 
Ivan Langer do téhle diskuze nezasahuje? Tak proto je funkční...