Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  11.01.2008 20:49 Tragédie
 
Za pár let se z policistů stanou sociální případi jestli budou vládnout ODS. Vládní činitelé a podnikatelé si stanoví příjmy, ale střední vrstvu a důchodce ožebračí.
  11.01.2008 19:11 MAY DAY
 
MOR A NEŠTOVICE NA MODRÉ PŘEDSTAVITELE MOCI.
  11.01.2008 18:38 gv
 
Jak se můžeš ptát na výběrové řízení, kde je třeba vysoká, když její konec je ještě v nedohlednu, ale na zažádání o prověku je nejvyšší čas, čím dřív, tím líp.
  11.01.2008 17:51 Nasranej
 
Letos končím Policejní akademii, ale dle sdělení našeho personalisty se nesmím přihlásit do výběrových řízení, kde je požadavek vysoké školy a prověrky na utajované skutečnosti, neb nejsem jejich držitelem . Bohužel lidé na vysokých postech - třeba pan Koutný na policejní správě v Brně, mají výjimku. Pro ně zákon neplatí??!!! Zákon je přísný jenom pro nás dole.
  11.01.2008 18:29 SOS
 
Sbalit se a odejít dokud je čas.
  11.01.2008 18:29 xyz
 
Přihlásit se nemůže nikdo zakázat, ale ustanovit na funkci nelze, viz i pan Koutný, který byl zatím pouze pověřen .
Kdo má ambice pracovat ve funkci, kde je nutná pověrka na utajované skutečnosti, musí o tuto včas požádat, i toto mu nemůže nikdo zakázat. Ale takové základy by Vás, budoucí opory policie, měli na akademii naučit, nebo se mýlím ?
  11.01.2008 19:52 Mirek
 
Nasranej můžeš bejt, ale tak možná na sebe, protože jseš trubka.
  12.01.2008 07:30 jarda
 
To, že studuješ PA, ještě neznamená, že ji doděláš. A pokud nemáš prověrku, tak jdi třeba k šípku. No, nevím, nevím, zda s takovými lidmi, jako jsi ty, kteří nejsou schopni ani pochopit základní postupy, to ta PČR vyhraje. Jo, a ještě poznámku: Pravidla daná zákonem jsou nastavena takřka beze změn od roku 2003, kdy byl zákon schválen. To jsi skutečně nebyl schopen se do zákona podívat, ač nebyl ještě účinný? Budiž ti omluvou, že to neudělala velká většina policajtů a teď se diví. Jestli to není tím, že neumí zákonné normy číst.
  12.01.2008 10:15 jetojinak
 
pro xyz
Musím poopravit tvrzení ohledně prověrky. Vše probíhá tak, že řaditel musí prověrku určitého stupně povolit, jinak není prováděna.Takže když chci např. prověrku na "T",které jsem třeba i měl, tak mi krajský ředitel toto nemusí povolit a nepovolí, nestojí o stejně prověřené lidi jako on.Jediná možnost je žádat soukromě. To je moje zkušenost
  12.01.2008 12:44 xyz
 
Pro jetojinak, úplně v závěru potvrzuješ, že mám pravdu, neřekl jsem, zda žádat o prověrku služebním postupem nebo soukromě, máš pravdu, že cesta kterou jsi naznačil je jistější .
  12.01.2008 18:40 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
pro -jetojinak a xyz-
Kucíííí, sice nemám Bc, ani jiný titul(zatím), ale prověrku na nějaký stupeň utajení bych si chtěl zkusit nechat soukromě udělat, ať už případně pro současnou Policii, nebo i do "civilu", pokud odejdu. Na současné funkci jí sice nepotřebuji, ale NIKDY neříkej NIKDY, že? Dáte mi kluci radu na email, jaké jsou možnosti? Předem díííííky
  11.01.2008 14:07 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Tak už to zas jede. Směny do 150 hodin zdarma. Nic mimořádného - dopředu plánované akce.
  11.01.2008 17:20 .
 
Jo jo rok s rokem se sešel a žádná změna!
  12.01.2008 13:45 Fasl
 
Musí být, hodně policistů odešlo, tak je ti co zbyli musí nahradit, a kdyby to šlo, tak né 150 hodin, ale 300. To je ten motivační systém.
  13.01.2008 13:48 §
 
pro "Fasl"
Jen nech být, ono těch 300 zelených v původním socdem. návrhu zákona o služebním poměru bylo. Takže v tomhle směru buďme rádi (ač to zní blbě), že nám tam zůstalo "jenom" těch 150 hodin, které byly i v předchzím zákoně. Něco jiného je ovšem jejich využívání dříve a nyní.
  13.01.2008 16:10 majkl <majkl.medved@seznam.cz>
 
for "fasl"
Možná si to už dobře nepamatuji, ale myslím, že s navrhovanými 300 h mělo zárověň dojít k navýšení platů v průměru cca o 8.000,-kč
  13.01.2008 16:15 jj
 
Přesně tak, u nás na Ochranné službě se stále plánují služby nad rámec měsíčního fondu, k tomu se jde občas na přesčas. Jen aby se zajistil běžný výkon služby, žádné mimořádky. Jelo se takhle už loni celou druhou polovinu roku a teď to pokračuje. Koho z "managementu" to se*e, že jo.
  13.01.2008 22:34 §
 
Majkle,
možná, že teď jsou policejní platy V PRŮMĚRU vyšší o více než 8.000,- Kč. Ale to je právě ono - V PRŮMĚRU.
  10.01.2008 22:02 XXX
 
Policie prodává svoje auta.Konkrétně západočeši.
http://www.centralniadresa.cz/cadr/cadr04004Prepare.do?znackaInz eratu=10912110NZ01
  11.01.2008 13:52 Fery
 
Další zajímavý odkaz:
http://aktualne.centrum.cz/analyzy-a-specialy/rocenka2007/10-rij en.phtml
;-)
  10.01.2008 21:40 Zahálka
 
Z projevu pana Topolánka: "Až budeme rušit stavební spoření, až budeme rušit podporu hypotečního spoření nebo hypoteční úroky nebo penzijní spoření, až budeme rušit výhody pro policajty, až budeme rušit výhody atd. Já to rád udělám, my jsme na to připraveni. Já chci vidět, kolik poslanců, ne koaličních, kolik našich poslanců pro to nakonec zvedne ruku. Já pro to udělám všechno a to je ruka podaná Vlastimilu Tlustému, protože tudy vede cesta ke zjednodušení daňové soustavy, to už není o sazbách, teď je to o výši pojištění a o daňových úlevách. "
To jsem zvědav kdo u PČR zůstane. Možná že by to skutečně chtělo nějakou rzantní akci. Možná že by se mohl NOSP probrat a uspořádat nějakou protestní akci a nebo, když se do toho bojí jít, tak by mohl požádat o pomoc Eurocoop, který v minulosti sliboval pomoc. Myslím že doba kdy s pořád jen vyjednávalo už je nenávratně pryč. Přece se nedá pořád čekat na to až nám všechny výhody seberou.
  11.01.2008 18:29 Schimanski
 
Mistr Topolánek by to vysvětlil určitě tím, že je vše překroucené a že reagoval v napjaté atmosféře dotěrných dotazů, které nějaká hlupák předkládal bez toho, aby je pan chytrý předem znal.
Na druhou stranu je to jasný důkaz toho, kam politika ODS směřuje. Pamatujte na to při dalších volbách !
  13.01.2008 16:20 jj
 
NOSP je rád, že je rád, ten pro nás nic neudělá. Existuje jen aby se neřeklo, že nemáme odbory, ale v podstatě do ničeho nemluví. Čest klukům, kteří založili UBS a loni byli vidět, ti se snažili celou situaci u PČR posunout k lepšímu.
  10.01.2008 20:02 Policajt
 
Necháš nám vůbec nějaké výhody???
  10.01.2008 20:41 !!!!
 
Ano. Pokud hraješ dobře tenis.
  10.01.2008 19:56 Polda
 
Ať si jde p.Langer zkusit noční o víkendu na hlídkovou někam do 100000 města. A ať je v třetí platové třídě.
  10.01.2008 17:35 bez motivace
 
Policistům vzali co mohli a jestli jim hrábnou na to poslední co tady zůstalo, tak tu nezůstane nikdo, pouze nováčci a cizí státní příslušníci.
  11.01.2008 08:58 Petr
 
Sloužím teprve rok a už teď má plno mých kamarádů v civilu větší hodinový plat než já,když připočtu našich 150 hodin do zelených.Nedělej prosím z nás nováčků tupé ovce,které neumí počítat.