Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  06.08.2009 20:01 prostý občan <ladislav.marek@volny.cz>
 
Podle Langera porušuje Houbovo odvolání služební zákon
5. 8. 2009 15:21, autor: ČT24

Praha - Místopředseda ODS a bývalý ministr vnitra Ivan Langer má za to, že policejní prezident Oldřich Martinů porušil služební zákon, když nechal nahradit svého náměstka Jiřího Houbu. Novinářům řekl, že jde o další politicky motivované rozhodnutí ministerstva vnitra pod vedením Martina Peciny. Podle Langra Pecina i jeho náměstek Jiří Komorous vyvíjeli od počátku svého působení v úřadu enormní nátlak na Houbovo odvolání.

Zpět na článek

Diskuse
V diskusi je 93 příspěvků

Zobrazit: ohodnocení 5 a více ohodnocení 0 a více ohodnocení -5 a více všechny



8
Jeseter, 6. 8. 2009 00:36 .Langer je gauner
Tak to je hustý, ten LANGER je opravdu GAUNER.Policii dovedl ke kolapsu a ještě si bude otvírat "pusu".Ten člověk by měl jít sedět, za to co provedl.
5
honza, 6. 8. 2009 11:53 .RE: Langer je gauner
Máte pravdu, snaží.kryje Topolánka, Dalíka , Hřebíčka a ostatní členy.Jen vyjímečně člen ODS není gauner. Ale hlavně kryje sebe, aby nepraskly jeho podvody.Je příšerný gauner. .. 10
Jan, 6. 8. 2009 00:22 .Íčkovi zřejmě otrnulo
nedivím se, že má íčko obavy, protože policajti snad konečně začnou šetřit jeho aktivity a on skončí ne na vnitru jak touží, ale na Borech kam patří.
1
ach, 6. 8. 2009 14:22 .RE: Íčkovi zřejmě otrnulo
Také bych si to přál, ale myslíš, že bude potrestanej, já tomu moc nevěřím. Jeho hoši ho budou bránit, protože by na ně práskal. .. 9
Karel, 5. 8. 2009 23:21 .nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Co si myslí pan Železný v komentářích, že nikoho ze zátupců ČSSD nenechá domluvit, pořád mu skáče do řeči a myslí si jako pan Langer, že má patent na rozum. Pan Langer dokáže pouze obhajovat problémy ve kterých se nachází pan Topolánek a pořád před lidmi mlží svojí za nic nestojící činnost na ministerstvu vnitra.To co u policie zavedl a tloukl se při tom do prsou tak nemají v souzčasné době ani vyspělé demokratické země. Stači se přesvědčit když oznámíte trestnou činnost , která byla na vás spáchána v těchto zemích. Proto co jsem viděl dne 5.8.2009 na událostech komentářích tak pokud lidé neprokouknou lži pana Langera tak opět ODS vyhrají volby.
6
Svatopluk Beran, 6. 8. 2009 01:18 .RE: nevěrohodný bývalý ministr vnitra
Řekl bych že tohle pan Železný nezvládl. Proč se přešlo ke Komorousovi, když řeč byla o Houbovi. Pan Bublan jasně řekl že umístění pana Houby na pozici mohl pouze policejní president a to byl pana Martinů. Jak je tedy možné, že ho do pozice prosadil Ivan Langer jakožto ministr. Proč se pan Železný nezeptal pana Langera jakto že ho do dané pozice dosadil on a to ještě bez výběru, když je to pouze provomoc policejního presidenta? Pan Langer je veliký vřed na naší demokracii. Viz. například americká víza a tajný dokument o zavedení protiteroristického střediska u nás za pomoci USA a tím i CIA. Po letech snažení se USA pod podmínkou zrušení vízové povinnosti pro Čechy podařilo přimět českou vládu k vytvoření speciálního protiteroristického centra. Má se nacházet v budově, kde sídlí Útvar pro odhalování organizovaného zločinu a běžný daňový poplatník se o tom, jak je nakládáno s jeho penězi v této oblasti nic nedoví. Praha (INT) Utajena bude i konkrétní podoba, způsob a výsledky práce centra - nedovíme se tedy vůbec nic. Zůstává pouze možnost spekulovat a jelikož podmínky vyplývají z česko-amerických smluv, je nanejvýš pravděpodobné, že vzor činnosti této služby bude v USA. Analytické pracoviště tohoto centra začne pracovat v průběhu prvního čtvrtletí příštího roku. Mluvčí ÚOOZ Pavel Hanták uvedl, že hlavní náplní tohoto pracoviště bude „sběr, vyhodnocování, analýza a zpracování informací o teroristech a osobách důvodně podezřelých z napojení na teroristické organizace. Toto pracoviště bude zároveň za policii vyhodnocovat hrozby plynoucí z terorismu vůči zájmům České republiky." Mluvčí ministerstva vnitra Hana Malá ujišťuje, že s informováním o vznikajícím centru se nepočítá ani do budoucna a že „jediné, co lze obecně o mechanismu spolupráce zveřejnit, je skutečnost, že plně podléhá vnitrostátnímu právu České republiky včetně povinností policie a práv našich občanů zaručených zákonem." O mezinárodním právu zmínka nepadla a vzhledem k Akčnímu (protiteroristickému) plánu, se kterým vláda přišla, se nejeví, že by pravomoci bezpečnostních složek byly omezeny svobodami občanů. A jaká je praxe ve světě? Americká praxe Pokud by se české služby skutečně inspirovaly v USA - a i bez znalostí podmínek je evidentní, že spolupráce je nevyhnutelná - můžeme předpokládat důsledky. Americké bezpečnostní složky mohou například bez rozhodnutí soudu zadržovat kohokoli pro podezření z terorismu ve své věznici Guantánamo, odposlouchávat telefony a číst elektronickou korespondenci. Bez souhlasu cílových států mohou na jejich území podnikat tajné - i vojenské - operace. V Evropských státech si pak už dříve vymohli zavedení tzv.černých listin. Do těch jsou uváděny osoby, podezřelé z terorismu či jeho podpory, kterým jsou podle závažnosti domnělého zločinu blokována konta, zamezen přístup k lékaři atd. Samotné osoby o zařazení do listiny nemusí vědět a de facto není možnost se bránit ani - v případě prokázání neviny - zajistit vyškrtnutí. Britská praxe Nejsilnější omezení v souvislosti s terorismem má v Evropě Velká Británie. Policista zde může po libovolném člověku na ulici požadovat odpovědi na cíl a účel cesty, činnost před cestou. Zároveň může každému prohledat věci, stejně jako jakékoli auto i bez přítomnosti majitele. Ve vazbě může podezřelému bez souhlasu vzít otisky prstů, bot a vzorek slin (poté zanesený do genetické databáze). Podezřelá osoba může být držena ve vazbě (se souhlasem soudce) bez důkazů až 28 dní a i při zproštění obvinění jsou všechny údaje a vzorky uchovány. Ministerstvo vnitra pak na svých stránkách uvádí statistiky zatčení na základě podezření z terorismu v období 11. září 2001 až 31. březen 2007. Z těch vyplývá, že z terorismu a těžkých zločinů bylo obviněno 27 procent zadržených. 54 procent podezřelých nebylo obviněno z žádného zločinu a zbytek překročil zákon v méně závažných věcech. 73 procent osob tedy nebylo z terorismu či těžkých zločinů vůbec obviněno a z toho vyplývá že minimálně v 73 procentech případů jsou tyto pravomoci zneužity. Česká vize v EU Pro období českého předsednictví EU již experti vytvořili program bezpečnostních iniciativ. Hlavními body je blokování internetových stránek a mobilních sítí ve zvláštních případech. Dalším závažným bodem bude migrace. Česká cizinecká policie platí v Evropě i západních zemích mezi nejhorší a nejzkorumpovanější, je tedy s očekáváním, jak se jí podaří moderovat diskusi o padělaných dokladech. V plánu je také téma zavádění biometrických údajů - už i k povolení k pobytu - to je velmi kritizováno organizacemi, chránícími lidská práva a soukromí nejen v Evropě. Ať už se jedná o současnou vládu či opozici, zdá se, že jsou strany připraveny „z bezpečnostních důvodů" dohled pouze utužovat. Není však sjednocování světa proti islámskému terorismu po 11. září pouze obdobou sjednocování Německa proti terorismu „žido-komunistickému", „odhalenému" po vypálení Reichstagu roku 1933?
10
  16.01.2008 18:40 SOS
 
Na oddělení mělo přijít původně mnoho policistů z pohraničních oddělení, nakonec bublina splaskla a dostavili se velice neschopní a nemohoucí lidé kterých se zřejmě vedoucí chtěli zbavit. Tahle deformační strategie povede pouze k neschopnosti a neodbornosti na pracovištích. OOP a SDP zřejmě plní úlohu jakýchsi meziskladů na vyhořelé palivo.
  16.01.2008 17:58 úpadek policie
 
Odhaduji, že za 5 let nebudou u policie lidi a nebude člověka, kdo by tuhle práci za současných podmínek vykonával.
Zvyšování administrativní zátěže je nehorázné a svazující.
  16.01.2008 17:34 !
 
Pánové,
právě jsem si přečetl článek Petry Lhotákové a musím říct, že je díky svému otevřenému nebojácnému přístupu buď Jára Cimrman nebo blázen. Zkrátka nevěřím, že se mezi policajtama najde někdo, kdo by takto veřejně vystupoval.
Článek je zde http://www.policista.cz/clanky/reportaz/uvaha-byt-ci-nebyt-v-odb orech-151/
  16.01.2008 18:10 muf
 
z DF UBS a chci říct, že má recht!!!!!! :
Petra - Břehule

Zdarec všichni.

Dovolila bych si zde odpovědět, že ústavní stížnost je sice krásná věc, ale je to stále mimo NÁŠ akutní PROBLÉM, navíc řešen někým jiným. Miloš se svědomitě snaží všemožně nás podporovat za pomoci dalších státních institucí, ale veřejností, ani policisty, to není zrovna moc vítaný krok.

Není lehké vymyslet trefnou strategii, která by oslovila úplně všechny. Převládá strach z budoucnosti a hlavně "řiťolezců" co všechny nepovolené aktivity včas oznámí funkcionářům.

Je čas si uvědomit, že líp zkrátka nebude, vzít hromadně osud do svých rukou a podat "demisi", ať se doopravdy ukáží ty virtuální policisti, co na naše místo ve frontách stojí.

Nelze toto ale podniknout po jednotlivcích, ale hromadně.

Navrhuji se místo demonstrace u fontány dohodnout hromadně podat výpověď s důvody všem vlastním - persekuce, šikana, poniživání, otročina..,..vždyť víte......

Petra Lhotáková
  16.01.2008 18:13 mazec
 
ať se propadnu, jestli nemá pravdu!!!!! Ať je to ženská v mundúru!!!! Jdeme do toho, chlapi???
  16.01.2008 18:33 Dušan
 
Já jsem pro. Stejně už mám žádost nastartovanou v šupleti a to nejsem u nás zdaleka sám.Není na co čekat než se Topolánkův proslov naplní.
  16.01.2008 19:03 !
 
Tak nevím, čeho se bojíte? Máte vůbec co ztratit, po těch Vašich opakovaných pláčích neúspěšného řešení? Toto je velice radikální úřešení a ta Vaše obdivuhodná kolegyně si brzo zaslouží "odstřel"!!
Já nevím, proč jsme my chlapi takové měkoty, že to nenavrhnete sami. Každý na to myslíte, ale bojíte se !! Průser jednoznačný!!
  16.01.2008 15:47 F1
 
ČT o CzechTeku neinformovala objektivně ( krapet se opět z policie udělal ten " špatný " a chudáci technaři ), prý je přednější informovat o " hrůzách " policie než o druhé straně, byť se protiprávně chovající a jednající. Inu policie na odstřel.

http://www.policista.cz/clanky/reportaz/ct-o-czechteku-neinformo vala-objektivne-152/#komentare
  16.01.2008 16:41 QQQ
 
No vypadá to, že bude policie zase pár dní politikům dobrá, neboť je strach z průvodu neonacistů Plzní. Hrozí zde střet uvedených se židy, křesťany a skauty. Kdo záměrně vystavuje mladé skauty takovému to nebezpečí by měl být tr. odpovědný.
  16.01.2008 10:50 ZVS ještě rok
 
15.01.2008 11:08 clo

pro plk. r.d. - ano výsluhy mají zůstat, ale mají se danit, ale není jisté jestli těm, už je mají nebo až těm po schválení zákona o dani z příjmu, kde výsluhový příspěvek není osvobozen od daně, tzn. zaplatíš daň a nikdo se s tebou nebude bavit, bohužel
15.01.2008 11:45 Pro clo

To víš, že i zpětně, stejně jako to udělali se zápočtem doby zakladní voj. služby, mateřskou dovolenou.
15.01.2008 17:40 abc pro pro clo

Co udělali se zápočtem zákl. vojenské služby? Je zajímavé, že nám co jsme loni odešli podle starého zákona tu vojnu započítali. Nemáš žádné informace, jen mlžíš, jak většina.
15.01.2008 18:18 pro abc

asi proto, že se baví o 361. Pokud jsi odešel dle 186, tak nárok máš, jinak ne.
13.01.2008 23:35 Martin

Vážení, nejsem sice policajt, ale celník. Chci jenom říci všem co volili ODS, že si nemají nač stěžovat, protože mohli tušit co může tato strana napáchat
  16.01.2008 11:02 QQQ
 
Ještě rok a budu mít stejný zápočet jako ti, kteří se mnou nastoupili a již před rokem skončili. Podivná spravedlnost, podivné zákony na území Čechystánu. Udělám Pá Pá v přechodném období ze z.č. 186 na z.č 361/2003 Sb. Soudil jste se s nimi někdo a jaký byl závěr?
  16.01.2008 11:13 clo
 
jestli zdaní výsluhy i těm papalášům, co u je mají, tak to bude pěkná mela. Ale třeba kvůli nim se bude zdaňovat výsluha až jen těm po novele zákona o dani z příjmu.
  16.01.2008 14:19 Pavel
 
Papalášům se danit nic nebude,protože většina z vesela přešla v 55ti letech z renty na starobní důchod,který se dorovnává do výše renty až do smrti
  16.01.2008 16:24 rentiér pro Pavla
 
Trochu se pleteš, renta ti zůstává, ale snižuje se o výši důchodu, takže by to taky pocítili.
  16.01.2008 18:23 Dušan
 
Neplete se.Zůstává jim to co je pro ně výhodnější a to je jednoznačně renta.
  16.01.2008 19:50 Jan
 
Pro pomýlené.
Při nároku na důchod si žádáš o důchod. Důchod tedy máš a k tomu zbytek renty převyšující důchod.
  16.01.2008 20:25 clo
 
pro Jana: se neboj, oni zdaní i ten důchod, vůbec bych se ničemu tady v této společnosti nedivil
  17.01.2008 14:16 rentiér pro Pavla a Dušana
 
Chce to trochu se sebevzdělávat. Neznat ani zákon podle kterého sloužíte je docela ostuda.
  18.01.2008 10:27 rentiére
 
souhlasil bych max. s tímto: pokud neznám přesné znění, nevyjadřuji se k věci a najdu si potřebné informace v zákonech. Na druhou stranu to ovšem může znamenat také to, že se o rentu a odchodné nezajímají, protože nemají v plánu odcházet. Hysterie ohledně rent tu nikdy nebyla taková, jako když má odejít tisíc stbáků na luxusní důchod....
  16.01.2008 08:18 YYY
 
pro ferojaka
Tak co si zjistil od svého osobního přítele JUDr. Petra Tomka a poslanců?
Ses se tu kasal, tak by mě to fakt zajímalo! Když nadáváte na jiné, že slibují a nedodržují, tak se předveď.
A výmluvy typu, že ses mu nedovolal během dvou dnů budou ubohé, trapné a zbytečné....příteli, kamaráde...
  15.01.2008 20:58 podstavy
 
Kolegové z ciziny tuhle práci dlouho dělat nebudou, co se sondovalo na útvarech kam přestoupili tak radši půjdou do civilu než pracovat na OOP nebo SDP.
  16.01.2008 07:50 Venda
 
Nebo na Ochranné službě.
  16.01.2008 20:55 najk
 
4 venda
na jakých útvarech se sondovalo? kdo sondoval? u nás jich je 6 kusů od rcpp a jsou v poho
  15.01.2008 19:54 Doplnění stavů
 
Tak jsem se dnes v TV dozvěděl, že na Ostravsku chybí 500 policistů. Ale klid pánové, řady doplní 150 kousků z ciziny. Práce těch stále chybějících 350 se rozdělí spravedlivě mezi zbytek usměvavých, odpočinutých, vyspalých a spokojených poliistů.
  16.01.2008 09:59 XXX
 
Jo jo. Na našem OOP navýšili tabulky o 3 kousky, pardon tedy o 3 policisty, ale to pouze a jenom teoreticky. V praxi nikdo nepřijde, protože nikdo není. Hraničáři na práci u OOP a na dopravce kašlou a raději odcházejí do civilu.
  15.01.2008 19:42 bez motivace
 
Práce je stále víc a víc, administrativy přibývá každým měsícem, ale ohodnocení této práce=zmrazení platů. Je to plivnutí do tváří všem pracovitým policistům.
  16.01.2008 10:01 XXX
 
Nebreč kolego, jsou lidé, kteří nevydělají ani polovinu toho co řadový policista. Samozřejmě za neskonale jiných podmínek. Znáš to ale, tyto podmínky nikoho nezajímají, každý kouká co dostane na ruku.
  15.01.2008 15:40 Rapin <mathus@seznam.cz>
 
pánové zachovejte klid,vy co už máte příspěvek,tak je dobře,vy co ho můžete dostat -odejděte, a Vy ostatní musíte vydržet a nebo běžtě k soukromníkovi,tam nedostanete výplatu vůbec,nebo se zpožděním.Měl jsem jednoho kolegu na hospodářské krim,co odešel od policie a za tři měsíce byl s prosíkem za Vaňkem(ředitel v Brně) ať ho vezme zpátky.Dnesje chleba o dvou kůrkách všude.Co říkáte na roční brebendy pánů z ČEZU ,to ti naši pantáti jsou ještě chudáci!?Zajímal by mě Váš nazor,protože jak tady čtu píšou zde samí odborníci,na Jmenování nového krajského ředitele v Brně.Z devíti kandidátů byl vybrán zlínský ředitel,který je l8 let ředitelelm ve Zlíně a teď zjistili,že není prověřený a že jehojmenování musí odložit...
  15.01.2008 17:33 kolaps
 
Nejde o příspěvky, jde o celkové klima a atmosféru u policie ČR, která jsou na bodu mrazu.
  16.01.2008 10:07 XXX
 
4 Rapin.
Kolegho nemáš tak úplně pravdu co se týká soukromé sféry. Věštšinou je pravda, že obyčejný člověk tam nevydělá tolik jako u policie. Ale na druhou stranu, pokud něco umíš, tak tě soukromá sféra dokáže na rozdíl od policie slušně ohodnotit. Co se týká nového ředitel v Brně, tak to stejně nemáme šanci ovlivnit, určitě je již dávno rozhodnuto a nějaká prověrka není žádnou překážkou, ta se dá vždy dodělat.
Je to o tom jak píše KOLAPS o celkově blbé náladě u PČR.