Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.07.2005 19:43 R. H. <bob.hoz@tiscali.cz>
 
Vážený pane, dlouho jsem zvažoval, zda-li Vám napsat. Myslím si totiž, že to ve finále nemá žádný smysl. Možná by se to snad dalo přirovnat k boji s větrnými mlýny... Ale nakonec jsem se rozhodl sdělit Vám můj názor. Nevím, jestli vy poslanci žijete v naprosto jiném světě, nebo vás realita prostě nezajímá! Nejsem fandou sociální demokracie, ale ani s vámi není možné sympatizovat. Zatím jsem neslyšel jediný pozitivní krok, který hodláte učinit v následném volebním období v případě, že vyhrajete volby. Jediné na čem si stavíte předvolební kampaň je házení špíny na sociální demokracii a na policii jako celek! Je mi jasné, že policie je díky represi pro občany nepopulární, ale pokud ji považujete za zbytečnou, dejte policistům "celozávodní dovolenou" na 14 dní a podívejte se pak následně, jak to v této zemi bude vypadat! Víte, že sociální demokracie převzala vládu v zemi, kterou do krize přivedla vláda vaše? Byla to právě vaše vláda ODS která se položila a za kterou musela do voleb "došlapat" úřednická vláda tehdejšího premiéra Tošovského! Není divu, že dluhy ČR se neustále zvyšují, když vláda ČSSD musí žehlit to, co vaše vláda natropila! Ono totiž dnes již není moc co prodat ( a kolikrát za to nedostat zaplaceno ) jako tomu bylo v porevoluční době. Proč se nejvíce vaše strana brání čemukoli, co se týká snižování výhod pro ústavní činitele? Připadá Vám výho málo? Není pro Vás alarmující, že v demokratických volbách jsou třetí nejsilnější stranou komunisté? Pokud Vám to nedochází, nevolí je již jen důchodci v případě že mají 20% hlasů! Lidé je volí, protože jsou nespokojeni! Zajímá Vás to vůbec, nebo se jen snažíte urvat pro sebe co možná nejvíce a "po nás potopa"? Dále bych se Vás chtěl zeptat, jak si představujete "rovný důchod"? Dnes se hovoří o 4.000,- Kč a to ať daný jednotlivec vydělává měs. 7.000,- anebo třeba 300.000,-, jakou bude mít podle Vás motivaci zaměstnaný nechávat si vyplácet vyšší mzdu na výplatní pásku? Vždyť již dnes spousty lidí berou oficiálně min.mzdu a zbytek mají tzv. "na ruku" aby nemuseli odvádět daně. Myslíte si, že to dopadne jinak v případě že každy bude vědět, že ať přispěje do státní kasy jakoukoli částkou, dostane 4.000,-? Proč ODS je proti zavedení registračních pokladen a proč to zdůvodňuje tím, že podnikatelé budou muset zakoupit pokladnu za 20 až 40.000,-? Nezlobte se na mne, ale pokud podnikatel nevydělá 20.000,- za 3 roky aby investoval do zařízení, které si odečte z daní, pak je to asi neprosperující podnikatel a měl by svou živnost zrušit. Na Slovensku jsem dostal pokladní lístek z registrační pokladny i při nákupu zmrzliny!!! Nechápu, proč by z mého kopečku zmrzliny neměl podnikatel odvézt daň z příjmu? Jak jinak chcete aby přiznal, že ho prodal??? Jak jinak ve státě, kde podnikatelé mají domy a auta za miliony přestože nevykazují zisk??? Další věcí je hospodaření v ČR. Nerozumím spoustě věcí a už vůbec ne tomu, že s tím nikdo nic nedělá. Proč mají hejtmani krajů luxusnější a dražší vozy než prezident ČR? Proč ředitel státního podniku Českých drah, podniku který prodělává, má vyšší mzdu než premiér ČR? Proč z peněz daňových poplatníků stát platí kapesné, zdravotní a soc. pojištění osobám které si žádají o politický azyl, ačkoli pocházejí z demokratické země? Proč takový azyl není zamítnut ihned při žádosti, ale řízení o něm trvá i 2 roky ( vícekrát ), které samozřejmě dotyčný na černo pracuje? Jak je možné, že osoby které nepracují a ani nikdy nepracovali mají na sociálních dávkách a všech příplatcích vyšší příjem než dva dospělí v rodině, kde oba pracují? Proč se ze státní pokladny platí vysoké školy lidem, kteří nejsou nijak motivováni zůstat v oboru? Začínám mít pocit, že to zde nejde jen proto, že není vůle něco měnit. Pokud parlament není schopen vytvořit za 15 let legislativu, která by fungovala, pak ji zcela zjevně vytvořit nechce, nebo jsou páni poslanci neschopní a asi by si měli hledat práci jinou! Poslední samostatnou kapitolou mých dotazů je policie a zákon o služebním poměru. Abych to uvedl na pravou míru. Jsem osmým rokem policista v přímém výkonu služby. Policistou jsem chtěl být od 11 let věku a vše jsem tomu podřizoval. Byl to můj životní sen a nastupoval jsem plný elánu a chuti, taky s vírou že je to poslání a na celý život. Praxe mě však velmi rychle vyvedla z omylu. Zjistil jsem, že můj sen byl spíše horrorový. Neustále mě uráží media a potažmo jejich prostřednictvím i ústavní činitelé, kteří neustále hovoří o korupci. Nikdy jsem nevzal žádný úplatek a těžko ho vzal i jakýkoli jiný policista který svou práci bere jako poslání. Jestli máte pocit, že korupce v řadách policie jen bují, proč neschválíte "cílené provokace"? My, poctiví policisté se toho nebojíme, nemáme proč. Vy snad ANO? Není to proto, že by se vám provokatéři nemohli hodit, protože by snad přistihli při něčem vás? Myslíte si že je zkorumpovaná policie? Běžte se zeptat mezi lidi, kteří chtějí umístit dítě do lepší školky! Běžte se zeptat lidí, kteří chtějí babičku do domova seniorů! Sežeňte městký byt! A pak přijdete na to, kde je korupce! Jakoby by nestačilo, že policisté na ulici již nemají žádné společenské postavení, protože na ně "plivete" stále špínu! A proč tedy vůbec policie vybírá hotovost? Protože nepracuje finanční úřad? Myslíte, že je úžasné mít v kapse pokutové bloky v hodnotě dvou výplat a být hmotně odpovědný? Víte, že v dobách kdy policie nabírala, musela sahat do řad uchazečů o zaměstnání úřadů práce? Kam to chcete tímhle tempem dotáhnout, když už ani lidé nechodí dobrovolně ze své vůle? Proč neřeknete lidem pravdu jak je to s výplatami řadových policistů? Víte, že policista který má ženu na mateřské, chodí žádat o sociální dávky a frontu stojí s těmi, které den předtím chytil jak něco vykrádají? To je podle Vás společenská váha a prestiž? Dívíte se pak, že policisté odcházejí po odsloužených letech pracovat raději jako vrátní? Divíte se, když každého pořádného policistu dokážete jen otrávit? A divíte se, když neexistuje žádný služ. postup? Pro mne není životní krédo, vyrazit v 62 letech na ovál a běhat 12 min ke splnění fyzických prověrek proto abych mohl v mínus 10 stupních vypisovat blokovou pokutu! Je pro vás řešením, když se budeme snažit odcházet k armádě, která nikomu není trnem v oku a budeme za 23.000,- čistého leštit Tatru? A když pojedeme někam do boje, tak ačkoli je to naše práce, budeme mít výplatu několikráte vyšší? Víte, moc ani nevěřím, že mi budete ochoten odpovědět a pokud ano, jistě od Vás obdržím jen obecnou odpověď se kterou odpovíte univerzálně všem. Já bych byl jen rád, kdybyste se alespoň trochu zamyslel nad tím, co jsem Vám sdělil. S pozdravem, jeden z mála poctivých blbů v této zemi
  01.12.2009 22:30 kolaps
 
POLICIE SPĚJE KE VŠEM ČERTŮM A MUSÍ TO VIDĚT VŠICHNI SOUDNÍ LIDÉ.
  01.12.2009 22:49 XXXP
 
Všichni soudní lidé to vidí a proto jdou 09.12.2009 demonstrovat. Nevidí a nechápou to jen někteří členové vlády a poslanci sněmovny a senátu.
  01.12.2009 18:56 rentiér <Ladislav.marek@volný.cz>
 
Pro takyrentiér. Já s výslužkou nemám problém po 25 letech služby. Něco jsem dal společnosti. Jinak ti do mne vůbec nic není.Jsou tací co 20 x kradli, přepadávali, nic pro společnost neudělali, o ty si odírej hubu. Nevydávej se pod tento takyrentiér. Do policistů ti nic není. Demonstrace je jen naše věc, zadarmo bys též nepracoval, negativa jsem zde několikrát sdělil. Tak se do nás nemontuj. Byly zde i psány dole výhody, ale něco, za něco, Jestli je závidíš, máš v policejním sboru otevřené dveře.Bylo by docela zajímavé chytráku se tě zeptat po 25 letech služby, jak se ti sloužilo v dnešní džugli. Více to tobě jako rejpalovi nemá cenu vysvětlovat. Myslím, že ze dne 29.11.2009 jsem to rejpalům napsal, jasně a srozumitelně. Nebyl jsem zde tady sám. S pozdravem pěkného večera rentiér.
  01.12.2009 21:35 oprava
 
zadarmo pracují nejen policisté a to za daleko menší plat, toť holá skutečnost
  02.12.2009 07:59 martin
 
ty holá skutečnosti, tak jako nemá stejnej plat policajt a lékař, tak ho nebude mít stejnej ani policajt a pekař či uklízečka, prober se! A nebo běž k policajtům a nezáviď!
  02.12.2009 09:05 Ronin
 
for oprava
Nikoho takového co by dělal v civilu zadarmo neznám, ale jestli ty se nepohybuješ mezi těmi co vykonávají trest obecně prospešných prací ?
  02.12.2009 12:50 for Ronin martin
 
asi žijou na Marsu a nebo jsou těžce mimo!!!!
  02.12.2009 20:25 XXXP
 
for Ronin
Ronine nemáš pravdu. I ti co vykonávají trest obecně prospěšných prací za tuto práci dostanou zaplaceno, takže zadarmo nedělají.
  01.12.2009 17:53 xxx
 
stejně demonstrace dopadne jako předešlé - nic nevyřeší a nokdi nepomůže. Policie je v nelibosti od éry 89 roku.
  01.12.2009 19:51 Pepa
 
Už jsem jednou psal není za co demonstrovat. Nebo snad 4 procenta je hodně? Dělníci jsou na tom daleko hůř, tak neblbněte.
  30.11.2009 20:48 kolaps policie
 
DEMONSTRACE musí otevřít těm slepcům nahoře oči jinak Česká policie skončí na smetišti.
  30.11.2009 22:07 policie
 
už je dávno v prdeli,když starýho kriminalistu s letitýma zkušenostma degradujou a nastoupí na jeho fce. 23 trubka s vysokou zemědělskou a všechno ví a všechno zná,nebo "vysokoškolák"-obor vychovatelství,tak se nedivím,v jakých končinách se pčr nachází...
  01.12.2009 07:50 XXXP
 
Svatá pravda. Letitýho policistu se znalostmi nejen že degradují na funkci, kde ho nahradí nějaký VŠ, ale zdegradován byl i na hodnosti a to taky není dobře. Jenže dnes jseš bez VŠ u PČR úplný hovno a v tom všem je zakopaný pes. Letitý zkušený policista si řekne, že než by za takových podmínek dělal někomu blbce, tak raději odejde do důchodu nebo do civilu a rovněž mu nic nechybí.
  01.12.2009 10:59 zetko
 
Náhodou u nás ing.rekultivace krajin, raketový vzestup na pozici vyšetřovatele a řekl bych, že je nejdražším pošťákem SKPV.Spáchat nově již opět zločin, v případě, že bych si mohl vybrat mimo advokáta i vyšetřovatele,mám vybráno :o) Abych mu nekřivdil, není jediný kdo u nás šel přímo z ulice na pozici VYŠETŘOVATELE!!!A to myslím smrtelně vážně.Opravdu smutnej příběh tahle "Langeriáda".Tohle se musí zákonitě sesypat jako dům z karet...
  01.12.2009 16:48 To je úplno ho..bla,bla
 
proti Brnu, tady je celá armáda slovenských vysokoškoláků " MAJSTER ODBORNÉ PRÍPRAVY" a to je fičák. Zdar
  01.12.2009 22:04 XXXP
 
Jo jo, u nás SU je to taky tak nějak. Hodně kolegů studuje na Slovensku obor: "Majster odborného výcviku" to je děs a hrůza. Jediné co mě v tomto případě uklidňuje je to, že to jsou chlapi, kteří již slouží minimálně 10 a více let u PČR a někteří i na SKPV a pokud chtějí zůstat, tak si musí nějaké to VŠ dodělat. Jdou tedy cestou nejmenšího odporu.
  30.11.2009 20:47 Daniela K.
 
Neslyšeli jste někdo o radikálním snižování tabulkových míst na OOP a SDP? Prý jde o hotovou věc.
  01.12.2009 08:57 for Daniela
 
Něco na tom bude,protože u ciziny je to asi jistý
  01.12.2009 10:53 .
 
"prý"...Nesmysl, už teď je to našponovaný, že se sotva staví služby a na nic jiného v podstatě ani není čas a prostor.Maximálně se budou slučovat dvě menší oddělení v jedno větší, tak jako se tomu dělo u nás a výsledek stojí úplně za...však víte co.O cizině nevím, bohužel nemůžu sloužit.Jestliže se ale obvody potýkají s dlouhodobým podstavem a nejsou schopny zajistit řádný chod a na druhé straně je zde cizina řekl bych velmi početně zastoupena byly by určité přesuny zcela reálné.To ale jen střílím od boku, oficálně jsem to nikde neslyšel.
  29.11.2009 23:37 Chytry z Nitry
 
Možná by stačilo si podrobně nastudovat zákon o služebním poměru, případně výklad zákona a pak lpět na jeho dodržování. S pozdravem Jiří.
  30.11.2009 07:24 Jo, jo
 
to říkám také. Perfektně nastudovat zákon o služebním poměru, všechny předpisy a nařízení a potom je dodržovat "ab absurdum". Co se stane? Dominový efekt, všechno se zhroutí.
  01.12.2009 21:59 XXXP
 
Chlapi neblázněte. Není v lidských silách všechny ty kravina narvat do hlavy a ještě je dodržovat. Vždyť je to jedna kravina větší jak druhá včetně zákona 361. Pokud víte co policejní práce obnáší, tak si myslím, že vysvětlovat vám to nemusím.
  29.11.2009 20:03 rentiér <Ladislav.marek@volny.cz>
 
Pro ty rejpaly, co odsuzují demonstraci policistů. Je to jenom naše věc, jde o naše peníze, valorizaci, výslužky a podobně.Nevím, kdo by z Vás makal zadarmo 150 hodin, nadělával 10 svátků zadarmo, když se slouží též zadarmo, bez všech příplatků. Ještě citelně snížit plat, když jsme toto nezavinili. To vůbec nehovořím, zda přijdeme vůbec domů ze služby, nebo zdraví. Ze strany státu je to legální ožebračování, zločin. V civilu jste toto nezažil, vše se platilo. To je zajímavé, co pánové, anonymní rejpalové. Bavíte se zde anonymně na úkor jiných, kdy o jejich práci nic nevíte. Několik kolegů dole Vám to řeklo jasně. Je to naše věc. Nebýt policistů, hasičů, bachařů, poctivých občanů této země, je zde ještě větší bordel. Každý, kdo dělá nějakou práci a bezdůvodně by se mu šahalo na peníze, tak by strašně řval. Myslím, že ve Vašem případě byste přímo řičeli. Více to nemá cenu rozvádět, s pozdravem příjemného večera rentiér. Uvádět zde stávka, je ubohost anonyma, měl by vědět, že stávkovat policisté nemohou, to je velké škoda. Ale k tomuto bychom se nesnížili, úkolem policie ČR je chránit život, zdraví a majetek pánové rejpalové.
  29.11.2009 20:23 rentiére
 
Demonstrace. A co dál,když bude k ničemu? Máš další řešení? Nemáš!!!
  30.11.2009 07:15 Jana
 
"Demonstrace. A co dál, když bude k ničemu. Máš další řešení? Nemáš!!!"
Rentiér má pravdu, jsou ze strany státu legálně ožebračováni a stát hřeší na to, že ze zákona nesmí stávkovat. Ale proč by si to měli nechat líbit? Brání se v mezích možného a už jen ta ostuda pro stát
v zahraničí stojí za to.
Každý ví, že silný stát musí mít na své straně střední třídu. Pokud mu to nedochází, je kolos na hliněných nohou.
A další řešení? Vždy nějaké je a vždy se najde. Ale musí se i najít lidé, kteří pro něj ponesou kůži na trh. Ty to ale určitě nebudeš, viď?
  30.11.2009 08:42 for Jana
 
Od toho je snad odborový svas,aby nosil kůži na trh,tak je to všude na světě.Jedinec neznamená nic.A jestli nemá připravené další řešení pro případ další neůspěšné demonstrace,tak je to druhá liga a nemá tam co dělat.
  30.11.2009 08:55 for Jana
 
i ten odborový "svas" se skládá z určitého počtu jedinců. Ti nesou kůži na trh, ne název.
A jestli má, či nemá další řešení - vždy se nějaké najde.
  30.11.2009 18:16 Stávka
 
jakto, že mě do toho nic není. Odbory zastupují pouze 5000 policistů!!! Když nechaj 4% přijdeme tím o další výhody, ale to si nikdo neuvědomuje!!! Je spousta co nesouhlasí s demo a NOS ať laskavě na demo uvede, že zastupuje jen hrstku lidí + ty co se podepíší a jasně tím dá podporu. O nic více ani méně nejde.
Ještě by ses divil, co zaměstnanců dělá zdarma, aby je nepropustili a to mají plat daleko pod průměrem.
  30.11.2009 19:21 takyrentiér
 
Rentiére, ty jsi zpět u PČR ? Že tady tak vystupuješ, jako jeden ze současných poldů. Myslím, a nejen já, že kdyby ses konečně zapojil do pracovního procesu a neseděl doma jako ten Honza za pecí, že bys nemusel na fóru "unavovat" těma svejma pořád stejnejma nesmyslama a brečet jak jsi státem ožebračován. Nebo se snad situace změnila a začals konečně pořádně hákovat ? Pokud ne tak líp se asi mít nebudeš a budeš zde jen a jen naříkat jako dosud.
  30.11.2009 19:37 Stávko,
 
můžete mi laskavě sdělit, jaké to výhody policistům ještě zůstaly? Nějak mi unikají.
  01.12.2009 09:33 Stávka
 
Asi je považuješ za samozřejmé, ale tedy několik ti jich vyjmenuji. Jedná se už i o pravidelný příjem, který se pohybuje kolem 28000Kč hrubého za 15 let - málo? Vyplácení pracovní neschopnosti po třech dnech ve 100% - málo? Rehabilitace 14 dnů v lázních zdarma - málo? Výsluha - málo? Podpora penzijka a FKSP, kde lze dle kraje využít slušný balík - málo? Nedodržování účasti na střelbách a fyzických - málo? ( zeptej se v civilu, kde nikoho nezajímá, jestli jsi to stihl v pracovní době, holt jsi pomalej, tak tam musíš ve svém volnu) Jediné co by bylo potřeba přerozdělit síly a prostředky dle vytíženosti. Další si najdi v sl.p.
  29.11.2009 19:22 Stávka
 
Jak proboha může někdo jednat za ostatní, když nezná jejich názor!! Skutečně je NOS tak prozíravá, že dvacet let se o nic nebila a teď vstala z mrtvých? Je v tom něco jiného! Demo nepodporuji!!!!
  29.11.2009 10:26 Stávka
 
Odbory chtějí stávkovat a kolik zastupují vlastně policistů? Spousta z nás nesouhlasí s demo!!!!!
  29.11.2009 11:28 Pepa
 
Vyzývám všechny policisty a hasiče, aby se demonstrace nezúčastňovali, mohlo by to do finále ještě všem uškodit. Nic nikdo s tím už neudělá, akorát zhorší. Platy se omezovaly všem, není za co demonstrovat. S demonstrací já NESOUHLASÍM.
  29.11.2009 14:29 xyz
 
Na to stejné jsem již několikrát ptal, kolik policistů je v odborech? A mají u policie odbory být? Když dle zákona nelze stávkovat, tak i odbory jsou na ...
  29.11.2009 15:30 XXXP
 
for Stávka, Pepa,xyz

Vy jste fakt odborníci. Vůbec nezáleží na tom, kolik policistů odbory zastupují, ale kolik policistů s jejich návrhem souhlasí - jsem přesvědčen, že to je většina. Na to abych si spočítal jedna+jedna nemusím být v odborech. Je velká škoda, že policisté ze zákona nesmějí stávkovat, protože pak by jste teprve viděli co by se dělo. Ještě rádi by jste volali a vzývali parlament i vládu, aby policistům dali vše co požadují a co mají ze zákona mít, jen aby vás zbavili všech těch darebáků co kradou, znásilňují a zabíjejí, atd. To vám garantuji. Samozřejmě nemusíte souhlasit, na to máte právo a nikdo vám ho brát nemůže. Jenže vy se držíte hesla "Když nemůžeš pomoci, tak alespoň uškoď" a já dodávám a to co nejvíce můžeš. Je ovšem ubohé si vymýšlet pořád nějaké nové nicky a odpovídat sami sobě. Jestli jste policisté, tak vás bych chtěl mít na oddělení a velet vám. Pokud jste civilové, tak se prosím napřed pořádně seznamte s problematikou policejní práce a s důvodem demonstrace a pak teprve něco piště.
  29.11.2009 15:40 pro xxxp
 
Právě proto, že mnozí ví o čem mluví sem dávají názory, které mají vytvořit polemiku, taky si nemyslím, že demonstrace policistům v něčem pomůže a rozumím těm,kteří mají obavu, že i opak může být pravdou.
  29.11.2009 17:46 for Stávka, Pepa, xyz
 
Tedy pánové nezlobte se, vy jste ale ovce. Je to prosté, když s demonstrací nesouhlasíte, tak na ni nechoďte. Ale nedivte se, že vám potom seberou i těch 10%, co nahrazují příplatky a třeba i výsluhu. Když si necháte bez odporu všechno líbit, tak se následně nedivte.
Je jedno, kolik policistů je v odborech, ale uvědomte si laskavě, že odbory jsou mimo soud jediná instituce, která se vás může zastat a pomoci vám. Nechte si vzít i odbory a budete v roli otroka. To se vám bude líbit?
  29.11.2009 17:46 tipycký policajti
 
ještě,že jsem dneska měl poslední službu-tým lidí,který jsou rozhádaný,nesoudržný a když o něco jde,tak to krachne-vedení nejde o ty dole,ale o svoje zájmy,sloužit pro lidi,pěkný hovno.kluci na ulicích jsou buzerovaný pro každou hloupost a zbytečně už tak protěžovaný.jinak policajtů je dost,ale hlavně v kanclech a tam,kde nejsou potřeba-POLICEJNÍ PREZÍDIUM!!!berou desetitisícový odměny a jsou k hovnu,policajti odchází,ale bohužel jen a jen z ulic,a když demonstrace,tak to chtějí jenom a jenom ti z ulic,jelikož lopaťáci,kterej jsem byl i já z ulice na tom byli nejvíce biti..
  29.11.2009 17:51 ***
 
Odbory chtějí demonstrovat (chápete ten rozdíl)? A kolik zastupují policistů vám může být jedno, pokud v nich nejste. Pokud s demonstrací nesouhlasíte, tak na ni prostě nechoďte. Kapišto?
  29.11.2009 17:54 pro policajty
 
I když se často hádáte, nedržíte spolu, jsou chvíle, kdy mají jít všechny rozpory stranou...
  28.11.2009 20:07 Radek
 
Chci znát Váš názor: nevadí Vám, že Česká spořitelna zadržuje výplaty? Třeba mě na účet posílá policie peníz dne 9tého, ale Spořka je pustí až 15tého. Prý mají smlouvu s policií, že to tak je. Na to jim ale se.u, nezajímá mi, co si naše vedení z Prahy udělalo za smlouvu. Porušují takto zákon. Psal jsem ombudsmanovi do Spořky, tak jsem zvědav, co napíše. Jinak jdu k jiné bance!
  28.11.2009 22:43 Hijack
 
mBank a je to bezproblémů :)
  29.11.2009 06:22 Změnit banku
 
U zlodějů z Erste už ani korunu. mBank 9-tého