Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  21.01.2008 08:05 Důležité !!!!!!!!!
 
Kolegové, nemá někdo nějaké informace o té novelizaci zákona o služ. poměru ?????
Zatím jsem se dověděl, že se má jednat o daný strop renty, jak bylo psáno níže tj. 12900,-Kč, odchodné max. dvojnásobek platu, renta po 20 letech !!! Prozatím jsem v tom 3 letém přechodném období, ale bylo mi řečeno, že mám raději odejít ..... . Dané má platit už letos od dubna! Mám obavu, že toto se začne týkat i mě. Kolega, co má určité konexe, dnes podal výpověď.
Začínám mít velké obavy, asi zvednu kotvy, přestávám v něco pozitivního věřit.
  21.01.2008 08:33 Pavel
 
Na 100% Ti to nikdo neřekne.Optimisté na to řeknou,že takových blábolů,již bylo v roce 2007 dost.Realisté ti na to řeknou,že v parlamentu jsou schopni se dohodnout a danou novelu posvětit přes víkend.Ale teď mají naštěstí jiné "starosti" - volbu prezidenta
  21.01.2008 09:29 !
 
Myslím, že to snad děláte schválně!
Proč se stále dokola ptáte na to, na co už Vám bylo několikrát zodpovězeno?
Podle mě nevěříte stejně nikomu, protože Vám "stejně" nikdo opravdovou pravdu neřekne nebo říct nechce, každý je jen prospěchář ulhaný, jen Vy jste zrovna ten největší chudák, co by tratil.
Proč se stále zabýváte zbytečnostmi? Poznáte vůbec tu Vaši pravdu od lži? Uvěřil by jste vůbec někomu nebo Vám zkrátka jen baví plakat tu a tím "oblbovat" a přesvědčovat ostatní o podobných nesmyslech?
Baví Vás to? Mne už tedy ne.
  21.01.2008 10:33 tak si to
 
pro Boha podej a vypadni. Nebudeš se muset strachovat o rentu a bude tu klid....
  21.01.2008 12:33 Petr
 
KLÍDEK
Nevím,jak vás, ale mě každá "informace" v této dost špatné době pro policii zajímá i když se z toho časem vyklube blábol. Je na každém,jak si to přebere. Ale,abych každou takovou "informaci" hodil za hlavu,tak takový machr nejsem a rodinu mám jen jednu.Jak píše Petra - Štěstí přeje připraveným.
  21.01.2008 12:40 Franta.Š.
 
Prosímtě raději podej žádost o rozvázání sl. poměru proptože se může stát , že svou hloupostí nakazíš i některé policisty. Já jsem se dozvěděl, že kecáš , co ty na to ? Ale snad by se to dalo kvalifikovat i jako TČ. Co ty na to ? To ses od známého nedozvěděl?
  21.01.2008 12:54 Dotazovatel
 
Pro Franta Š.: Já se pouze dotazuji, zda nemá někdo takové informace týkající se té novelizace! Jestli to tedy není pravda, akorát budu rád. Já nikoho nakazit nepotřebuji.
  21.01.2008 14:39 FFedof
 
Kolegové, já jsem se zase dozvěděl, že od 1.3.2008 mají rapidně u policie zvednout platy o 17% a renty se mají zvednout o 10%. Nárok na rentu bude už po 3 létech. Bude prý to proto, že ti co tady tlachají a dělají vlny a chechtají se z ostatních už odejdou . Nemá někdo další doplňující informace? Mojí kolegové už začali stahovat výpovědi, protože se proslýchá, že bude tučné náborové.......... Nemáte někdo ještě lepší zprávy,aby jste to zde mohli upřesnit? Díky za případné další upřesňující informace, už se mi bude lépe spinkat……………………& #8230;…
  21.01.2008 19:09 Jan
 
Nejlepší je stahovat výpovědi, když bude větší náborné. Viď můj předjezdče ....!?
  20.01.2008 23:45 Ironie pro chytré hlavy
 
Na Václavském náměstí se zastřelil muž

Praha 20. ledna (ČTK) - V pasáži pražského obchodního centra Černá růže na Václavském náměstí se odpoledne zastřelil devětapadesátiletý muž. Sebevraždu spáchal po hádce s manželkou. Řekla to mluvčí pražské policie Eva Brožová.

"Po 14:00 vešel muž do restaurace v pasáži, kde pracuje jeho manželka, tam se nějak nepohodli a on potom vyšel z té restaurace, vzal zbraň a zastřelil se," řekla Brožová.
Policisté vyslýchají svědky a zjišťují, zda muž střelbou nemohl ohrozit i další lidi.
Ironie, až se občané diví, co je to za blbost.
To je dobře, že je mrtvola tr. odpovědná, jinak by nebylo co řešit ve státě zvaném Čechystán. Hlavě, že je co dělat.
  21.01.2008 10:31 ČTK
 
a proto předpokládám, že se takto nevyjádřil tiskový mluvčí v 7TT. Nesmíš věřit kdejakému blábolu z médií a ti "v obraze" nad tím mávnou rukou s úšklebem, že perlí odborníci z novin. Pokud se střelil do hlavy, policie musí zjistit (např.výslechem svědků), že jde opravdu o sebevraždu - nemapatuješ si na fóbii po Stodolových, kdy se vyšetřovala jako vražda i sebevražda skokem z Nuseláku???? Co kdyby....
  20.01.2008 23:12 zaručená zpráva
 
Od 1.7.2008 se ruší PČR. . . . . a bude jen městská, čau experti na fámy....:-)))
  21.01.2008 06:54 Pavel
 
No,tak brzo a v takovém měřítku to nebude,ale o tom,že jsme,jako celek MOLOCH,který má na jednoho poldu v přímém výkonu několik "poldů" v kanclu,tak o tom vůbec žádná!

A jinak,MP nás s přístupem k občanům někde dost válcuje:

http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=126775&238p=TNOVINY&238d=17.01 .2008&238o=
  20.01.2008 19:43 deforma
 
Možná je to taky dobře vyhnat všechny předlistopadové případy, ať je čisto na stole!
  20.01.2008 19:56 Cisto na stole?
 
To znamená, že nejstarším policistům by bylo cca 39 let.
To nemyslíte vážně, že ne?
  20.01.2008 21:36 Jo
 
My ne, ale vláda ano!!!
  20.01.2008 23:43 degradovaný
 
4 deforma, no pokud jsi polda a polistopadový, tak ti přeju plný stůl, ať ti to z něho padá na zem a aby ses z toho pak nep....l. Je vidět žes stejný hňup jako noví revolucionáři, 19 roků po revoluci.
  21.01.2008 19:11 jak
 
Ču..k zůstane ču..kem, i když nastoupil až v prosinci.
  20.01.2008 17:24 alarm
 
Tady je konečná a je třeba pomalu balit. Modrá vláda nám vezme všechno.
  21.01.2008 19:13 Jan
 
Co se bojíš, práce a maršálská hůl v torně ti zůstanou.
  20.01.2008 16:46 doktor
 
Kdo má v dnešní době rozum tak minimálně přemýšlí o odchodu z této firmy a to během tohoto roku...i kdyby polovina informací byla pravdou je to pro lidi, kteří odsloužili kolem 20 let a více dost silný signál k odchodu. Renta kolem 10 tky je jasná a nevěřím, že zpětně by tuto chtěl někdo ovlivňovat..až v rámci novely, které já osobně se dočkat nemíním.
  20.01.2008 13:45 degradovaný
 
Vážení, nechci šířit paniku, ale víte někdo o tom, že současná (dočasná) vládnoucí garnitura chce po vzoru Mc Carthyho (hysterický "hon na čarodějnice"v USA) otevřít zákon o policii a lustrační zákon a všechny policisty sloužící před "velvet revolution" zařadit na úroveň StB a tím jim nejen znemožnit pracovat na funkcích, ale i ořezat výsluhy za roky "před"? Oslovte opoziční politiky ve svých regionech, neboť toto už bude konec vnitřní bezpečnosti v této republice.
  20.01.2008 14:33 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Já si myslím, že to nebude tak horké. V těch seznamech jsou skoro všichni předpřevratoví policajti a to i ti co jsou na funkcích a ti mají dlouhé prsty. Pokud začnou kvapně utíkat tak to bude stát za zamyšlení.
  20.01.2008 18:32 Job
 
Pro policejního Ferdu.
Těm je to fuk, kdo uteče vyhraje, jestli to chtějí takhle vylepšit, tak je opravdu na čase, aby všichni, kdo nastoupily k PČR před listopadem 1989 urychleně balili. Nu a oni ať se s tím potentáti i lidé vyrovnají jak chtěj.
  20.01.2008 18:38 degradovaný
 
No a mám to potvrzené. Můj šéf dostal dopis o negativní lustraci s tím, že pokud bude přijata novelizace výše uvedených zákonů, půjde z funkce a samozřejmě s pokrácenými roky a tím výsluhami. Proč by ho jen tak náhodou upozorňovali, že?Takže se něco šije... Bylo to doporučeně.
  20.01.2008 21:38 Jo
 
Degradovaný, já tě opět z degraduji. Přeci musel dostat dopis o POZITIVNÍ lustraci...!!!!!
  20.01.2008 23:39 degradovaný
 
4 Jo, Asi jsi nepochopil, že dnes je jeho lustrace negativní,ale byl upozorněn, že po novelizaci bude pozitivní, protože bude spadat nově do té "špatné" kategorie. Kapišto?
  20.01.2008 12:41 Ivan Hrozný
 
KALOUSEK S LANGEREM TO TADY ÚPLNĚ ZAHRABOU !
  19.01.2008 18:30 kolaps policie
 
Tímto asi kvalitní a profesionální sbor nevybudujeme. Tady bude za chvíli problém udržet policistu, natož vychovat z něj odborníka.
  20.01.2008 11:11 rrr
 
Neházej flintu do žita. Koukni se na tu fotku nahoře nad článkem a musí ti být jasný, že tento věčně usměvavý pán to má všechno pevně pod kontrolou a věci se pomalu zlepšují a jdou správným směrem.Je to vůdce na pravém místě, takový, jakého Policie ČR potřebovala.
  21.01.2008 11:24 JanJan <paadre@atlas.cz>
 
Důchod

Mám takový dotaz, mluvil o tom kamarád policista a mně se tomu nechce věřit. Opravdu je možné, že policista požádá o důchod (v době kdy na něj má už nárok), dostane ho a současně dál zůstane sloužit v uniformě a bere plný plat?
  21.01.2008 15:02 Důchod
 
Nevím jak kde jinde, ale můj kolega u nás důchod bere a dále slouží.
  19.01.2008 15:59 POLIS
 
Tak od března už nastupují policisté již na 6-měsíční ZOP,jelikož nejsou policisté do ulic,takže je potřeba rychle a kvalitně nějaké vyrobit.To je už síla,já byl ve škole 18-měsíců a oni jen na takovou exkurzi policejní prace.To jsem teda nesmírně zvědav,jak budou působit na občana takovéto rychlokvašky.Navrhuji posílit pravomoce městských policií a nebo to sloučit v jeden celek.Měštáci maj kurz 7 týdnů a jsou hotové policisti.A jsou neustále vychvalováni vmédiích.
  19.01.2008 16:53 no co,
 
pár jich uletí (budou toho opět plná média), z celé policie udělají zase to nejhorší, co na světě existuje a zbytek se po nějakém čase zaběhne. A život půjde dál.
  19.01.2008 17:07 civil
 
A myslíte, že 18 měsíců pomohlo, podle mne je i těch šest měsíců zbytečně dlouhých, v kterém zaměstnání vás zaučují tak dlouho a současně královsky plátí...
  19.01.2008 17:15 asistent
 
to úplně stačí, těch 6 měsíců! Stejně jsme se tam 10 měsíců dívali jen na video! Praxe je praxe....
  19.01.2008 17:15 civile
 
královsky platí je trošku ujeté tvrzení, ale když si to přejete, prosím. Jde o další kvalifikační studium a ne každý si může dovolit po ukončení středoškolského vzdělání dalších x měsíců studovat a nechat se vydržovat od rodičů. Proto nějaký žold na školách, ze kterých ovšem jsou vysílání na praxi do ulic, takže slouží, ikdyž jsou na škole. End
  19.01.2008 21:54 Honza
 
Nemyslím, že je problém v době ZOP ale spíše ti mladí už nemakají jako my, když jsme začínali, musí se do všeho nutit, strkat a ani za mák toho neudělají navíc....