Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  23.01.2008 20:23 Dávno jsem vystřízlivěl!
 
Pokud z nás udělají idioty tím co se chystá, jdem skoro všichni do pr..le, výsluha - nevýsluha, nemluvím za PČR, ale za VS ČR a myslím i za 80% kluků z JS. Co tady? CO nás tu bude držet...??? Žebrota ???? Zapomeňte na to soudruzi...!!!
  23.01.2008 20:15 bič
 
Takový bordel u policie ještě nebyl, nejistoty jako za cara. Tolik lidí je zase na odchodu od sboru.
  23.01.2008 20:24 Jo
 
Za Cara bylo dobře.
  23.01.2008 19:41 Realista
 
Lidi co zůstanou to prostě položí. Už ať si to někdo fundovaný uvědomí. Nejsme pokusný krysy!!! Oslabit takhle ozbrojený složky nemá v Evropě obdoby. Co pak tam není někdo, kdo všechny ty negativní následky nevidí??? Pol. ČR, VS, a všechny složky jsou už půl roku v ostudě!!! Počkejte ona Vám to veřejnost spočítá Vy Tataři!?!?... Všichni půjdem do civilu, nejsme děvky v předklonu... Zatím se nikdo veřejně neozývá, ale chce to jít společně jako lékaři a zostudit tvůrce paskvilů...
  23.01.2008 19:38 Vlaďa
 
S tou výsluhou po 20 letech je ptákovina,je všem totiž jasné,že kdyby tohle prošlo,tak dalších 5 tis.policajtů odejde do civilu,možná i víc.Přece by si nikdo nenechal vzít tak krásnou rentu do důchodu. Všem musí být jasné, že odejít s 20 tis do civilu a s 12 tis.je rozdíl. Buďte v klidu a soustřeďte se na svou práci!!!
  23.01.2008 13:56 Gejza
 
Vypadá to, že si modří ptáci nasadí do vedení všech složek státu své lidi a celá republika bude skákat tak, jak oni budou pískat. Začínám se obávat nejhoršího, že budou pískat ještě hrozivěji než komunisti a o demokracii a právním státě si můžeme nechat jen zdát. Zatím vše tomu tak nasvědčuje.
  23.01.2008 17:10 Jan
 
Taková je demokracie. Jdi volit a vezmi rodinu. Jiné východisko není.
  23.01.2008 12:12 pplk.j.n.
 
Petra Lhotáková a komu lezete do zadní části těla Vy? A Vy mluvíte pravdu. Být policistů jako Vy více, tak už tu dávno policie není.
  23.01.2008 12:52 Jako
 
Vždy a všude někdo někomu někam leze. Jen když to není zepředu. Tomu již se říká láska. I když.. někdy i zezadu!
  23.01.2008 14:27 "1"
 
takový ženský nelezou do zadní části těla, ale do postele pokud to jde do té nejlepší
  23.01.2008 14:47 Petra Lhotáková
 
Děkuji za Váš názor a máte pravdu!
Cituji Vás: "Být policistů jako Vy více, tak už tu dávno policie není".
A otázce komu lezu do zadní části těla, sice nerada, ale odpovídám, že poslední dobou svému psovi, protože nezvedá ocásek a musím mu tedy utírat prdelku.
A pravda to je, bohužel, milý pane podplukovníku j.n., tedy Jendo Nohů, nebo Jindro Nádeníčků, Jane Nepomucký, Jirko Nezdare.....??
Petra Lhotáková
  23.01.2008 15:03 !
 
pro "pplk. a ostatní"
Není Vám to blbé takto Petru Lhotákovou ponižovat strhnutím celé debaty narážkami, kdo s kým vleze do postele?????
Pokud nemáte jiné pádné argumenty na její výstižné příspěvky, vyvarujte se příště těchto ubohých, trapných a zavádějících, zesměšňujích a jen o Vašem potenciálu svědčících příspěvků.
To, že svými upřímnými názory brojí proti sobeckým důchodcům na odděleních, veřejně podporuje předsedu NOSP p. Štěpánka a jako jediná zde se nestydí podepsat pod svůj příspěvek evokuje Váš názor o lezení do postele nejlepším jenom slabomylsným, tupým, hovadům ......
  23.01.2008 15:16 pro !
 
hezké :-)
  23.01.2008 16:31 pro !
 
pro !: Kde bereš tu jistotu, že pod každým svým příspěvkem je podepsaná Lhotáková, nebo že každý příspěvek podepsaný jménem Lhotáková psala ona???? (A teď pokud použiji její podpis, psala to ona, nebo nepsala????) Tak vidíš, jak ošidné je na těchto stránkách polemizovat o tom kdo se stydí, či nestydí podepsat.
  23.01.2008 17:12 Jako
 
Nic ve zlém, ale nechodí to tak?
Nebo jste takové šplháníčko nikde kolem sebe nikdy neviděli?
  23.01.2008 06:54 Překlopeno
 
Stanovisko Výboru NOS PČR - 22. 01. 2007
Výbor NOS PČR zaregistroval během posledních několika dní informace o změně podmínek pro získání pozitivního lustračního osvědčení. Byť se jedná především o zprávy sdělovacích prostředků, i tak způsobují mezi policisty dohady, které vedou k rozhodnutím o ukončení služebního poměru. Domníváme se, že po devatenácti letech od „sametové revoluce“ již tato problematika není aktuální, neboť za toto období policisté prokázali svou loajalitu vůči státu. Podobné kroky připomínají hledání třídního nepřítele a nemají za současné složité personální situace v PČR opodstatnění. S podobným postupem rozhodně nesouhlasíme a podnikneme veškeré dostupné kroky na podporu policistů a zaměstnanců, kterých by se mohly případné změny dotknout.

JUDr. Milan Štěpánek, předseda
  23.01.2008 07:03 Hezké...
 
Tak za to, že jsem si jako voják "vyžíral" krásy služby na hranici, aniž jsem mohl ovlivnit kam mne přidělí, po dvacetileté službě vlasti u PČR mne budou nahánět "jako třídního nepřítele".
Nezlobte se pánové, ale připomíná mi to "hon na čarodějnice" v padesátých letech v Americe.
  23.01.2008 11:00 pepa
 
Smutné je, že naši Vážení bývalí zpravodajci opět zůstanou na svých místech. Mám super vedoucího, který se provinil tím, že pracoval na dřívějším OPK. Zítra jej již mít nebudu a místo něj dostanu někoho, kdo je nějakým způsobem zpřízněn s mými nejvyššími nadřízenými, či jim jde jinak na ruku. Pane ministře, to co se děje za Vašeho působení na ministerstvu nemá obdoby.
  23.01.2008 11:08 u nás se
 
drží jako klíště politruk jak vyšitý.....
  23.01.2008 12:28 Janko
 
Důležitější bude,
v jaké funkci se drží a zda ji dělá velmi dobře,
než to jestli byl před dvaceti lety jako mladý pitomec někde politrukem!
A jestli ji dělá velmi dobře a nemá již být v penzi (55 let ? nebo 62 let ?) a je přínosem tak ať dále pracuje. Ale jak ji dělá vidí váš i jeho nadřízený, ale i vy podřízení.
Takže jestli i vy děláte svoji práci velmi dobře či výborně, na něj, pokud on ji dobře nedělá poukažte.
Ale si za tím stůjte!
  23.01.2008 12:33 Jan
 
Jen blb nastoupivší před rokem 1990 po kecách modrých zůstává!
  23.01.2008 13:47 Ta "pitomá" paměť...
 
"na všechna místa dáme odborníky", "nejsme jako oni"....
a další a další bla, bla, bla.
A pak se diví, že jim už nikdo nevěří.
  23.01.2008 17:13 Pravda
 
Máš pravdu, nejsou jako oni, ale někdy (jen pro příkládek - zdravotnictví) ještě horší!!!!!!!!!!!!!!!!§
  22.01.2008 22:05 Pavel
 
pro Nespokojený Policista
S tím kolegou ve vyšší funkci,který volil ptákostranu je to logické.Tato strana se nikdy netajila,že paskvil 361 přivede v účinnost.A ještě bych se vsadil,že ten kolega několik desetiletí volil stranu,která je na opačné straně politického spektra.Ale radši toho necháme,nebo se zase někdo ozve,že nemáme úctu ke stáří.
  23.01.2008 11:01 ale ty ješito
 
když se bavíš normálně, nikdo se ozývat nebude. Když se chováš jako prase, nediv se, že se ozve...
  23.01.2008 12:31 Jan
 
Zapomněl jsi, že se volí tajně a těch pomýlených, dle tebe, co volili modroptáka bylo docela dost. On to sám šéf neovlivnil!
  22.01.2008 18:52 Překlopeno
 
V novém roce nové "informace"
Krátce Vás tímto informuji v reakci na velké množství dotazů v posledních dnech, které se týkají „rychlé novelizace“ zákona o služebním poměru. Ta by měla spočívat ve zvýšení hranice pro vznik výsluhových nároků na 20 let trvání služebního poměru a jejich omezení maximální částkou cca 12.500,-- Kč.



Tato zpráva, která se nyní šíří v policii, má stejnou váhu jako všechny podobné, které proběhly v roce 2007. Žádná podobná novela se aktuálně nechystá ani neprojednává.



JUDr. Milan Štěpánek, předseda NOS PČR
  22.01.2008 19:02 Petra Lhotáková
 
No tak to jsem zvědavá, kolik tu zase bude "nevěřících Tomášů". Toto tvrzení už tu zopakovalo plno kolegů, ale stále tomu nikdo nevěří.
Je naprosto zbytečné to sem dávat, protože se tu stejně zase nějaký šikula najde a dokola to bude zpochybňovat. Nabalí se na něj plno dalších, s ještě "důvěryhodnějšími" informacemi, že JUDr. Štěpánek nemluví pravdu, protože kryje vládu, leze do zadku Langerovi, aby se mu zalíbil, nebo co ještě kdo vymyslí......
Petra Lhotáková
  22.01.2008 20:02 F1
 
Otázkou je proč řada lidí nevěří těmto opakovaným zaručeným informacím. Třeba to bude v tom, že ztratili jaksi důvěru v " politické proklamace, sliby ....... . Stačí si vzpomenout na schvalovaný balíček, ve kterém bylo navýšení platů poslancům a zároveň v tomto balíčku bylo negativum pro příslušníky ozbrojených sborů. Neschválit negativum pro přísl. ozbrojených sborů, znamenalo nezvednout si plat. Schválit znamenalo zvednout si plat, ale schválit negativum příslušníkům ozbrojených sborů. Takže morálku tam moc nehledejme. Kolik znás již léta a že jich už bylo, slyšíme že se to zlepší - jak systémově, tak i v jiných směrech a opak je pravdou, tedy jde to od 10 k 5 a od 5 do ........ za doprovodu samolibých úsměvů, na kameru sdělovaných lží, mlžení a to do tváří poldů, kteří tohle poslouchají v televizi v rádiu a je to ve stylu stojím ve vodě a tvrdí, že je sucho. Takže lží od pachatelů jsme nasyceni dost a dost a těm proklamovaným " pozitivním signálům " po tom, jak to zatím s námi mysleli upřímně, např. jablka a hrušky, nikdo nebude mít na konci roku 2007 méně než v roce 2006 za stejné množství práce - věř politikům.
A každý to vidí, že ta policie, která byla v roce 89 politicky zadupána do země, jako nenáviděná složka totalitního státu, klečí od té doby na kolenou a pozvednout se jí do pevného postoje už nepodařilo. Kdejaký křupan si dneska o poldu otře podešev a když už si ji neotře, tak si alespoň na něj podá stížnost, aby mu zavařil a ten polda se pak v tomto státě jen potí, jak to pro něj dopadne právě za okolností, když se těm poldům všebecně moc nevěří a již dopředu je v pozici občana druhé kategorie a bylo by toho víc. mnohem víc. Já sem tyto poplachy samozřejmě nepíšu, ale věř politikům. Ze dne na den by to jistě nebylo a ven by to jistě prosáklo. Nitky z policie vedou jistě i na informovaná místa.
  22.01.2008 20:41 pro Petru
 
Není podstatné zda mluví pan Štěpánek pravdu, protože žádná pravda Petro není . Pan Štěpánek má pouze názor, který opírá o informace od lidí, kterým bohužel já již nevěřím . A nejsem sám. Je jen otázkou inteligence co si z těchto stránek vybereš. A je jen otázkou zkušeností , komu chceš a můžeš věřit.
  22.01.2008 20:54 Pavel
 
pro F1
Svatá pravda.Léta u policie mě taky naučila nevěřit nikomu a ničemu.Důležité informace si popřípadě na více místech ověřit a žádný drb nepodceňovat.Informace od předsedy odborů na mě mají,asi takový dopad,jako od kohokoliv jiného tady. Hlavně v dnešní době,kdy mají odbory problémy s členskou základnou,která je většinou staršího ročníku a houfně jim odchází do civilu.
  22.01.2008 21:32 Schimanski
 
Ano,možná je to v současné době jenom poplašná zpráva. Na druhou stranu si stačí přečíst Topolánkovu " Smlouvu s občany" , porovnat jí s nynější skutečností a obavy jsou na místě. Slovo politika, zejména pravicového nic neznamená .Langer něco sice dnes tvrdí, ale zítra to nemusí být pravda - zdůvodnění se vždycky najde. Vždyť vzít hákem policajty je mediálně tak úspěšná věc. Policisté včetně jejich odborů by s tím sice nemuseli souhlasit,mohli by proti tomu i protestovat, ale to by bylo asi tak všechno , co by proti tomu mohli dělat. Ve stavu v jakém se dnes nechází policie policie by to ale zrovna " pragmatické " nebylo.
Závěr je tedy pouze jeden :
Pokud má v současné době někdo nárok na slušnou rentu , musí velmi bedlivě sledovat co se děje aby stačil včas adekvátně reagovat. Nic víc, nic méně.
  22.01.2008 18:01 nejistota
 
Policisté odcházejí značně znechucení ze současných poměrů u policie, z nulového navýšení mezd, ze značného opotřebování zdraví, které u této firmy odchází jako nikde jinde a dalších nevolností, které pan ministr Langer vytvářejí za poslední období, kterému se říká období temna a nejistoty.
  22.01.2008 18:06 tebe bych chtěl
 
potkat, ty hesluješ i v "běžném" životě, jinak to není možné....to už je poškození zdraví zralé na trvalé následky.... :-)))
  22.01.2008 19:37 tebe nechci
 
Proto odchází tolik lidí ty moulo.
  22.01.2008 19:53 tolik lidí
 
odcházelo loni, letos se nic převratného neděje. Pokud nebudou dementi věčně vyřvávat o 200% info, že ti seberou i spodky....
  22.01.2008 23:55 XXX
 
Prober se a uvědom si, že je teprve skoro konec ledna. Hodně kolegů čekalo zda budou nějaké změny k lepšímu, ale jelikož žádné nejsou a je to spíše horší, tak už zase začínají odcházet. U nás SU již to začalo.
  23.01.2008 10:51 Petr
 
for XXX
Je to přesně tak.I u nás se začala zvedat další vlna odchodů.Korunou všemu je asi proslov předsedy ODS,zmrazené platové tabulky a další kolo lustrací na příslušnících BS,kteří pamatují službu před rokem 1989.
  23.01.2008 11:11 co si pánové
 
navařili, to ať si snědí. Jestli bude i letos odcházet stejné množství přísl.BS, nepomůže jim ani prac.neschopn.první 3 dny zdarma. Lidi co zůstanou to prostě položí. A nikoho to zajímat nebude, pojede se dál, tak si to uvědomte i vy.