Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  11.03.2007 11:59 Science Fiction již brzo
 
Ze stránek pana Langera : Reforma Policie ČR

Zloděj vám vykrade auto a vy hlásíte krádež. Policista už vás nepřijme za mříží za okénkem jako dnes, ale v recepci. Vedle na zdi minete tablo s fotografiemi všech jeho kolegů, takže si propříště najdete, že vaši ulici má na starosti třeba policista Jan Novák. Můžete s ním probrat, proč se necítíte ve své čtvrti bezpečně.

Vyšetřování případu, kde svědčíte, bude trvat kratší dobu, protože policisté a žalobce už si nebudou vyměňovat stohy papírů, ale maily. Možná vás ani nikdo neokrade, protože v ulicích přibude uniforem.

A když policista Novák něco provede, už ho nebudou vyšetřovat bývalí kolegové, kterých je inspekce plná a kteří s ním možná budou soucítit. Asi takhle by měla vypadat policie po změnách, které chce „naordinovat“ ministr vnitra Ivan Langer (ODS). Jedním z hlavních motivů je snaha „vytáhnout“ policisty z kanceláří tím, že se jim ulehčí administrativní práce. „Policistů je dost, ale dělají práci, kterou by vůbec dělat nemuseli. Suplují pošťáky a nosí soudní obsílky, nebo dělají rozvažeče opilců,“ říká náměstek ministra vnitra Jaroslav Salivar. Dnes odhadem tráví policista na ulici pětinu pracovní doby, po změnách by to měla být třetina až půlka.

Ještě teď na jaře chce Langer reformu probírat s poslanci. Do půli roku chce ministerstvo podle Salivara sepsat nový zákon o policii. Platit má v roce 2009. Ale něco už se mění teď: dříve se na policii ťukalo na stroji a nešlo tam poslat mail. Loni se podle Salivara napojilo 864 služeben na internet.

Stínový ministr vnitra František Bublan (ČSSD) se reformě nebrání, ale podle něj musí nejdřív ministr „uhasit“ nespokojenost policistů s novým služebním zákonem. „Langer by měl přijmout nové policisty a zamezit útěkům těch stávajících,“ míní Bublan. Podle něj také policista na každém rohu ještě neznamená snížení kriminality. „Měli by se věnovat prevenci, pracovat s lidmi v ghettech, ze kterých rostou kriminálníci,“ říká Bublan. Bývalý šéf vojenské rozvědky Andor Šándor také radí, že každý policista by měl mít alespoň malý protiterostický výcvik.

Langerova reforma je také podle kritiků až příliš „organizační“. Mluví o územním členění policie (má být čtrnáct krajských ředitelství) na úkor receptů například na drobné krádeže.

***

* Změny v policii

1. Policista nebude úředníkem, bude více hlídat v ulicích.

2. Vyšetřování bude rychlejší, stohy papírů nahradí spis v mailu.

3. Opraví se policejní stanice.

4. Každý policista bude mít na starosti pár konkrétních ulic.

5. Inspekce bude nezávislá, policisty nebudou vyšetřovat „kamarádi“.

6. Má být jeden kriminální úřad a skončit „válka útvarů“.

7. Policista z notebooku vytiskne protokol na ulici, takže odpadnou některá předvolání na služebnu.

MF Dnes, 7. března 2007
---------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------

NÁZOR POLICISTY NA TEN BLÁBOL :

**** Tak když jsem si tohle přečetl jako policista a zrovna v době když jsem se díval v televizi na Terminátora, tak jsem si říkal, že je to již tady - a co je tady ? Nová doba, kdy bude všechni ideální. Na výše uvedený text, ale každý policista ví své a ideály politiků jsou hezké pro veřejnost , ne pro policisty, kteří jsou osoby znalé.

1 odstavec - Zloděj vám vykrade auto.......... - již dnes si občan může optáním na služebně zjistit, kdo z policistů z OOP s územní odpovědností “ dochází „ ve volném času do bydliště toho konkrétného občana a osobně já rád občanům vysvětluji proč se tolik krade a co je příčinou neb to moc dobře vím, jako moji kolegové.

2. odstavec - Vyšetřování případu, kde svědčíte ....... - no nevím jestli zrovna tohle bude znamenat, že to půjde rychleji. Stačí si vzpomenout na původní úvahy zkráceného přípravného řízení ( ve zkratce ZPŘ) , jeho rychlost, učinnost rychlého potrestání od spáchání skutku. Dnešní realita zkrácených řízení znamená - tlak na policistu aby stihnul lhůtu zkráceného řízení ( policista musí jet jak fretka, aby maximálně do 10 dnů spis odeslal na Statní zastupitelství při řešení dalších případů ). Na státním zastupiteství jsou těmito ZPŘ zavaleni a “ nestíhají “. Na soudě je to již jiné neboť tyto případy tam také někdy skončí ležením po dobu 6 měsíců případně více - a závěr - ten rychlý trest ? Častý trest obecně prospěšných prací na které má odsouzený čas k vykonání ve lhůtě 1 roku se kolikrát stává problémem pro Mediální a probažní službu, která má za úkol tyto lidi kontaktovat (často ale doslova vypátrat ) a zařídit jim práci. Samozřejmě, že řada odsouzených vzhledem, že to jsou toxikomani si hlavu s opracováním uložených hodin starost nedělají.

3. odstavec - A když policista Novák něco provede, už ho nebudou vyšetřovat bývalí olegové, kterých je inspekce plná a kteří s ním možná budou soucítit........ - Vždyt je to měšné. Pani kolegové z inspekce s námi soucítí ? Jakého blbce to mohlo napadnout. Vždyť ti htějí mít zásek na pažbě - uloveného policajta, protože jsou za to hodnoceni. Zná někdo jednání policistů z inspekce s řadovými policisty ?

4. odstavec - Ještě teď na jaře chce Langer reformu probírat s poslanci..... - Upřímně z toho mám strach, neb když vidím uvažování “ odborníků “, kteří strávili 20 let v kanceláři, případně prošli studiem VŠ a velkým skokem s vynecháním znalosti práce policistů na ulicích se ocitli na pozici vymýšlení chodu Policie ČR.

5. odstavec - Stínový ministr vnitra František Bublan (ČSSD) se reformě nebrání... - Když jsem dočítal spodek odstavce, kde se vyjadřuje pan Šandor, aby měl každý policista protiteroristický výcvik, tak jsem si uvědomil co se od nás všechno chce - když si někdo zabouchnedveře, tak zavolá na Policii ČR a dívá se na nás jako na zkušené zámečníky, jedna žena dokonce chtěla po mě jako po policistovi, abych jejímu manželovi zakázal chodit za jinou ženou, že to se přeci nesmí, Šandor by z nás chtěl mít vycvičené na teroristy a zkrátka každý kdo si dělá na svém písečku by od nás chtěl to jeho. Obávám se toho, že Supermani skutečně býti nemůžem.
A když to celé shrnu, jako bežný policista ?

1. Policie se topí v papírech a to je pravda s tím se musí něco udělat. Dokud se budou ale obyčejné přestupky dokumentovat téměř, jako trestné činy s protokolem ohledání místa činu a pod. tak to se práce nezjednoduší. Vždyť Městská policie vytvoří jeden úřední záznam společný s popisem místa a jeho poškození s digitálním fotoaparátem a na správním orgánu jim to stačí. U policie ČR ale musíme samozřejmě dělat těch papíru více, aby to nebylo tak jednoduché. Proč to u rozbitého okna se škodou 500,- Kč dělat jednoduše, když to jde dělat složitě. A toto platí i na jiné věci u Policie ČR. V Německu je systém z doslechu přeci jenom jiný, ale koho to u nás zajímá - stále jen řeči a řeči.

2. Zdaleka ale největší problém je, že se adekvátně neřeší ta neskutečně častá “bagatelní“ trestná činnost toxikomanů a dalších osob, které se dopouštějí sériové trestné činnosti, stále se nechávají na svobodě a páchají další trestnou činnost, kdy vytvářejí neskutečný počet poškozených lidí ( samozřejmě řádně nasraných a samozřejmě na policii, která není ale tím na koho by měli nasraní být ). Proč tito lidé dostávají obecně prospěšné práce, když stále kradou dál a příště dostanou zase obecně prospěšné práce, případně podmínku - tito lidé toho zkrátka nenechají z důvodu jim a nám známých.

Takže jsem zvědavý na tu reformu , ale vpravdě s velkou obavou co ještě mohou zhoršit.
  24.01.2008 08:47 Hijack
 
Tak nám dva dny zpátky Rada města Prahy schválila věcný záměr zákona ke zřízení Metropolitní (městské) policie. Je to jenom krůček k podání návrhu zákona do sněmovny. Takže trend je asi jasný, chcete uniformu, tak ať si ji město zaplatí.....
  24.01.2008 08:59 Pavel
 
Jo,jo MP má zelenou,ani se nedivím,když se podívám do služebních telefonních seznamů OŘ,KS........To by byl audit,jak vyšitej
  24.01.2008 06:53 xxx
 
Bohužel pan ministr je ve funkci MV ne za nás a ani za společnost, ale ZASEBE a to je rozdíl. Pokud by se totož podíval jakou má dnes finanční možnost policista v pořízení toho hlavního a tím je bydlení (mimochodem ať se koukne na Listinu zákl. lidských práv a svobod) tak by se zřejmě divil. To nemluvím o finančním aspektu pořízení rodiny a její udržení ... bohužel každý vidí jen co chce Viď Ivánku ...
  24.01.2008 06:34 Poslední kapka
 
Tak to,co koluje na Inranetu ohledně toho, že kolegové sloužící před listopadem 1989 u Pohraniční stráže či V. správy MV mají smůlu v tom, že díky Nařízení MV,které má "perestrojkář" I.L. na stole před podpisem,přijdou o zápočet těchto odsloužených let,je bohužel pravda.. Po dnešním telefonickém rozhovoru s ředitelem našeho Oblast. řed. SCPP si dalo opravdu dnes 5 kolegů žádost o odchod... Zítra jedou osobně na "oblast" se svými žádostmi. Provinili se jen tím, že před listopadem 89 "bouchali" pasy.... Díky, Ivánku,..Bouchli by i Tebe (pardon, Vás...).
  24.01.2008 10:46 Libek
 
...a to mi včera vedoucí ICP řekl, že kdo sloužil před rokem 89 NESMÍ BÝT ANI VE VEDOUCÍ FUNKCI !! A to třeba i jako vedoucí skupiny....Tak tomu se říká reorganizace policie.
  24.01.2008 11:52 pro Libek,
 
tak to se budeme muset rozloužit s náměstky policejního prezidenta... :-( tam nahoře je zase nějaký přitroublý aktivista, jehož fotr byl zarytým komančem a on si hraje na demokrata, že, rumlíčku?
  25.01.2008 09:50 degradovaný
 
Jo, jo z našeho ICP to dalo přes 10 lidí, i když někteří trochu zaváhali s tím, že PP vymohl na MV smetení tohoto inkvizičního předpisu ze stolu, jsa zděšen co to způsobilo ve sboru. A to prý je fofr i na všech st. řízení nejen u SCP, ale i na PP. Ale můžete mu (I.L) věřit, i když "podepisuje" různá prohlášení vlastní krví? I kdyby vykrvácel mu nevěřím - končím. 4 pro Libek - jasně, že je to tak. Někteří se probudili po dvacetiletém spánku - vytvořili nový ústav pro zkoumání historie, no a proč by to nespojili s úsporami a dále pokračující dehonestací policie (viz. projev Tupolánka na sjezdu modrých strak)? A to není jen rumlíček, ale i žáček,štětina, mejzlík a jiní nepřátelé policie. Zajímalo by mě proč jsou tak zapšklí a nenávistní.Že by chtěli víc hulit? Nebo nekontrolované rejdění ve státě....?
  24.01.2008 01:46 bývalý kolega <Ilona.Markova@volny.cz>
 
Zdravím všechny poctivé lidi, kteří to myslí s touto republikou dobře, policisty, hasiče a další. Pravidelně si zde pročítám na veřejném webu, tuto diskusi. Nejdříve by bylo dobré, kdo zde píše jako policista, staří, mladí, nic si nevyčítejte. Paskvil z. 361/2003Sb vytvořil náš zlatem zaplacený zákonodárce. Je smutné, sprosté, že nás stát legálně tímto zákonem okrádá, nás rentiéry na poloviční valorizaci, na nemocenské v ochranné lhůtě při výstupu do civilu, souběh výslužky s podporou na úřadu práce, můžete mít plat 100000,-Kč, dostanete jenom 2,5 násobku životního minima. Též rozdíl mezi výslužkou a tímto mininem, nebo jenom výslužku. Asi jsme neplatili daně. Přečtěte si podrobně náš paskvil. Stát na mne ušetřil 60000,-Kč, protože jsem byl půl roku doma, těžce mně onemocněla maminka. Kdybych měl sloužit na ulici do 63 let, od svých 2O ti let, tak ve službě padnu a již se neprobudím, to samé, hasiči, bachaři. Prostě zhovadilost. Možná pár vedoucích na různých funkcích to vydrží, do 65 let sloužit. Co odešli kolegové podle starého zákona ve věku 55 let, tak se jich málo dožije věku 60 ti let, stát nepotřebuje důchodce policisty, důchodce jako takové. Je zde obava z novely, veřím, že výsluhy, odchodné zkrouhnou, proč platit policistovi, hasičovi třeba po 30 ti letech nějaké požitky. Všude jinde v Evropě je výslužka vyšší . Sloužil jsem 25 let na Obvodě Česká Lípa, jsem dva roky v civilu. Dá se vydělat slušně, bez nočních, volné soboty, neděle. Být doma třeba o svátcích až do 6 ledna 2008, pohoda. . Dělat zadarmo svátky a ještě je nasluhovat, prostě zločin, hnus. Bez tzv renty po letech služby, ve věku po 40 ti letech jsme pro zaměstnavatele nezajímaví. Kvalifikace pryč v oboru, mládí pryč, zdraví již není jako ve dvaceti letech. Závidět si renty, mladí, staří, to je velmi špatné. Je pravdou, že platy vedoucích jsou nepoměrné k dělnému policejnímu lidu, zákon je špatný.Je nejistota, zákonodárce může mít přes noc bolení, renty pryč, u nás též vše pryč a jsou z nás bezdomovci. Tedy když nebudete mít práci, zdraví pryč, samá nejistota. Šel jsem sloužit , abych pomohl společnosti od gaunerů. Mne se jako policistovi nevěřilo, jako civilistovi ano. Ničeho nelituji.Věřím v lepší policii, ale ne pod vládou ODS. Moji rodiče platí drahé léky, doktora, recepty, co to je za vládu, když toto projde, je to zločin na bezmocných. Tedy na našich nezl. dětech, těžce nemocných, důchodcích. Pro bývalé kolegy, co jsou ve službe, co zůstali, dejte na sebe pozor, zdraví a život máme jenom jeden. Bývalému kolegovi Čermákovi držím palce , jedná se zde o politiku. Jak může policista zasahovat, když je v této nejistotě. Dobrou noc, bývalý kolega por Marek Ladislav z České Lípy. Na provokatéry nereaguji, projevil jsem zde jenom svůj názor, respektuji veřejný web.
  24.01.2008 14:37 Karla
 
Co jsoi udělal pro nápravu pol. valorizace, odvolal jsi se? Jdeš do soudního sporu s MV, přijedeš na zasedání obč. sdružení do HK a kolik je nás rentiérů co si opět nechá srát na hlavu? Ne ani já nemám moc času, ale snažím se pro to něco dělat a zajímám se o dění, které doprovází pol. valorizace a co až přijde zdanění rent - zase budeme jenom nadávat!!! Sakra jsme zase jenom češi!!!!!
  23.01.2008 23:55 qqq
 
Jedním slovem "BLÍT" už zítra je pozdě s volbami, tahle společnost je nepoučitelná.
  23.01.2008 22:26 Karla
 
opr. Anglie
  23.01.2008 22:25 Karla
 
Tady se nikdy nic pořádnýho nestane, každej je posranej a kdo není posranej nemá podporu, jediný východisko je - zkuste to jinde!!! Srovnávat platy v anglii a u nás nemá smysl a průměrnej plat nemáte malej. Co vím, tak u některých složek PČR je taková flákárna, že bych jim nedal ani minimální mzdu a někde nevědí, kde jim hlava stojí.
  23.01.2008 21:43 NOS PČR
 
Další kolo čistek v policii – jak to vidíme my

Jistě jste zaznamenali, že vedení rezortu připravuje pokračování „kádrové dočisty“ policie (a vlastně také ostatních bezpečnostních sborů). O tom, že to nejsou bezvýznamná slova, jsme se mohli přesvědčit v několika posledních dnech, během kterých se desítky z vás na základě dosavadních informací již jednoznačně rozhodli „nejvděčnější“ zaměstnavatelskou organizaci ze dne na den opustit. Není se totiž čemu divit nebo vás odsuzovat. Vždyť zákon přece nestanoví, že vám má být po 35 letech fyzicky a psychicky náročné služby, konané mnohdy s nasazením vlastního života, k ušetření života a majetku někoho jiného, alespoň poděkováno. Místo toho si v sobě odnášíte pocit hořkosti, který objektivně vnímající člověk nemůže nepochopit.

Po prvních očistných vlnách, prováděných po roce 1989 občanskými komisemi, po lustračních hodech z počátku devadesátých let a po krácení dob pro účely nároků souvisejících se skončením služebního poměru v polovině devadesátých let, přichází téměř dvě desítky let po zhroucení „rozvinutého socialismu“ další, tentokrát důkladná očistná vlna. Beze změny právních předpisů bude rozšířen výčet útvarů Státní bezpečnosti s kontrarozvědným zaměřením. Již jimi nemají být pouze útvary, jejichž náplní byla zpravodajská činnost proti „třídnímu nepříteli“, což by se snad dalo pochopit, ale také útvary servisního nebo protiteroristického a jiného charakteru, jež byly díky tehdejší legislativě (srov. Zákon č. 40/1970 Sb., o Sboru národní bezpečnosti) zařazeny jinam než do útvarů Veřejné bezpečnosti. To už se pochopit nedá. Zpravodajcem se tak stane i příslušník, který ve služebním stejnokroji v obrněném transportéru hlídal letištní plochu na odboru letištní kontroly, nebo ten příslušník, který na tomto útvaru prováděl prohlídku osob před vstupem do letadla (mimochodem, tutéž činnost dnes vykonávají „zpravodajci“ ze soukromých bezpečnostních služeb). Stane se jím také příslušník Veřejné bezpečnosti, který z rozkazu nadřízených musel odsloužit rok v útvaru „Lípa“ jako hlídač objektů, v nichž sídlil prezident a dalších objektů zvláštní důležitosti. A takto bychom mohli pokračovat.

Jaké právní důsledky bude mít tato změna pravidel v průběhu hry? Noví kontrarozvědčíci, zrození novým interním předpisem, budou v případě, že jsou zařazeni na funkcích podléhajících lustracím, propuštěni ze služebního poměru. Co jiného si také zaslouží po 20 letech služby demokratickému režimu? Že se vám zdá nemožné, aby po účinnosti zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, bylo možné aplikovat ustanovení § 9 zákona č. 279/1992 Sb., o některých dalších předpokladech pro výkon některých funkcí obsazovaných ustanovením nebo jmenováním příslušníků Policie České republiky a příslušníků Vězeňské služby České republiky, které upravuje propuštění lustrovaného policisty? Stačí si přečíst vysoce fundovanou metodiku odboru personálního Ministerstva vnitra a zjistíte hned, co je možné, respektive co není nemožné!

Jak se promítne nový předpis do odpočtu dob rozhodných pro nárok na výsluhový příspěvek, ve smyslu § 165 odst. 1 zákona č. 361/2003 Sb.? Nebude-li vydán další objevný metodický pokyn, tak podle zákona o služebním poměru vůbec nijak. Citované ustanovení § 165 odst. 1, které zní „Dobou rozhodnou pro výsluhové nároky je doba trvání služebního poměru a doby započtené ke dni účinnosti tohoto zákona podle § 224“, obsahuje dvě složky doby rozhodné. Tou první je doba trvání služebního poměru za účinnosti zákona č. 361/2003 Sb. a druhou je doba již započtená rozhodnutím služebního funkcionáře podle právního stavu platného ke dni 1. ledna 2007. Nový interní předpis nemůže platit retroaktivně. Tento z hlediska práva zcela nezpochybnitelný závěr poněkud bledne před situací, jež se v současné době již vytvořila. Celá řada příslušníků a zaměstnanců již dostala nová, samozřejmě ta správná (rozuměj pozitivní), lustrační osvědčení vydaná podle ještě neexistujícího interního předpisu.

Policii postihl koncem minulého roku odchod několika tisíc policistů. Bude-li interní předpis vydán v takové podobě, v jaké se o něm psalo v denním tisku a v jaké je instalován na internetových stránkách Ministerstva vnitra, odejdou další tisíce policistů. A jak dlouho ještě vydrží mlčet ti policisté, kteří budou muset zdarma sloužit za ty odejivší? Máme u policie takový kvantitativní a kvalitativní přetlak, že si můžeme dovolit pár tisícovek příslušníků vymést? Zkuste si na tyto otázky odpovědět sami. A nezapomeňte – poslední zhasne!
  23.01.2008 22:29 David
 
No zdá se mi,že můj pohár trpělivosti s touto "firmou" právě přetekl.
  23.01.2008 23:04 .
 
Když už tohle píšou na NOSPu, tak je potřeba opravdu posoudit situaci. Kdyby to sem vložil někdo jen tak, na rozčeření hladiny, tak bych tomu nedával takovou váhu, jako nyní, když je to překlopeno z oficiálních stránek NOSP. Docela mne z toho mrazí v zádech. Kam až tohle povede?
  23.01.2008 23:27 degradovaný
 
Ano je zle. Já a mých 14 kolegů z jednoho základního útvaru od 1.2 končíme u tohoto spolku (jinak to už nelze nazvat). A to nevím kolik jich bude (je) v celé republice, protože mnoho lidí to ještě neví - zdá, že to mělo být do poslední chvíle utajeno. Je to z popudu nových revolucionářů a nebojím se je nazvat inkvizitorů - Žáčka, Langera apod. a doživotních senátorů ve zbytečném senátu.
  24.01.2008 05:08 rentiér
 
Nedělejte si iluze o nemožnosti retroaktivity zákonů. Na vlastní kůži, nebo lépe řečeno na vlastní peněženku to již v minulosti pocítili jak vojáci, kterým zpětně přepočítali renty, tak my co jsme odešli podle minulého zákona a rentu oseknutou tehdy stropem nám valorizují polovinou, stejně jako třiceti a čtyřicetitisícové renty současných rentiérů odcházejících ze židlí na PP.
  24.01.2008 08:31 Petra Lhotáková
 
Jsem opravdu zvědavá na TY příspěvkáře, co se tu naváželi do předsedy NOS p. Štěpánka s tím, že o NOS není ani vidu ani slechu.
Zřejmě to nebude jen tím, že opravduusilovně pracují, na konkrétních věcech pro lepší policii pracují, tudíž jim nezbývá času na žabomyší války nejen s UBS, zviditelňování se na diskuzních fórech a jinde.
Petra Lhotáková
  24.01.2008 08:49 Pavel
 
pro Petru

Cituji : "Jsem opravdu zvědavá na TY příspěvkáře, co se tu naváželi do předsedy NOS p. Štěpánka s tím, že o NOS není ani vidu ani slechu"

No, Petro to je asi tak všechno co s tím odbory udělají.Škoda.Takové odbory jsou nám k ničemu,nebo ne?
  24.01.2008 09:12 !
 
pro Pavla

Vaši pesimistickou jistotu bych chtěl někdy také vlastnit a tento Váš názor bych taktéž přirovnal k "třídnímu nepříteli". Vy si tedy bojujte sám za sebe.....
  24.01.2008 12:09 Pavel
 
pro !
Pesimista nejsem ani náhodou,jsem pouze realista. A tento můj postoj k PČR si můžeš sám sobě doložit,pokud jsi v přímém výkonu a rok od roku přicházíš o další a další výhody.
  24.01.2008 22:28 !
 
pro Pavla
za to, že přicházíš o další a další výhody můžou také odbory? Za co ještě můžou? Je to hnusné, házet vše na druhé.
"voják se stará, voják má" to neznáš? Ono je ale výhodnější hodit vše na někoho jiného, třeba odbory...
  25.01.2008 07:05 Pavel
 
Pro !
Cituji: "za to, že přicházíš o další a další výhody můžou také odbory?"
To jsem nikdy neřekl,ale určitě mají na tomto stavu u PČR velký podíl. Podívej se na zdravotníky. Jejich odbory se zvedly a jaký byl Julínek?
"voják se stará,voják má"
jdi někam s takovým blábolem.Ty,jako pěšák se můžeš starat sebevíc,ale: 3 dny nepl.nemocenské nezměníš,zmrazení platu,degradaci,neplacení víkendů........................NEZMĚNÍŠ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  23.01.2008 20:46 To je síla
 
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/7203839.stm

říkali že se jich sešlo cca 22500
a když jsem viděl ty platové tabulky a výhody, tak vážně uvažuju jako někteří tmavší spoluobčané o emigraci nebo alespoň o azylu, když to můžou dělat v UK Poláci, tak proč by to nemohl dělat Čech.
Tohle bychom měli tvrdě ukázat vládě, aby se vzpamatovala.
  23.01.2008 21:01 No to je síla,
 
to co mají v eurech, my máme v korunách.
  23.01.2008 21:29 pro No to je síla,
 
myslíš libry a roční příjmy?
  23.01.2008 20:27 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Policisté v Anglii demonstrují za zvýšení platů v počtu několika tisíc příslušníků!!! Dnes o tom informovala TV Nova. Jsem zvědav, kdy už si konečně přestaneme nechat srát od modrých ptáků na hlavy!!!
  23.01.2008 20:30 Nakoukněte, jak se bojuje za svá práva
 
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/7203839.stm