Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.04.2005 22:51 Franta
 
POCTETE SI JAK PRACOVAL PAROUBEK!

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2200/obsah/09.htm

Veselé hospodaření Rady Zastupitelstva h. m. Prahy

aneb senátorské volby o ty nejlepší

Senátní kandidát - náměstek ing. Jiří Paroubek



Motto:

Velký a neohrožený bojovník

za práva Pražanů,

pokud to ovšem je

v jeho prospěch?



A/ Morální profil

Ing. Jiřího Paroubka:

l/ Ve svém oficiálním senátorském životopise ing. Jiří Paroubek píše, že od roku 1976 ? 90 pracoval jako ekonom v manažérských funkcích. Pokud je mi známo, žádné ?manažérské funkce? za bolševika neexistovaly. To by to soudruzi našemu ?managerovi? hned hezky vysvětlili a určitě by na to dlouho nezapomněl. Byly jen nomenklaturní funkce, spadající do kádrové nomenklatury výborů KSČ různých stupňů, na které mohl dle kádrového klíče, tedy ne podle vzdělání, osobních vlastností, pracovních výsledků a zkušeností, ale na základě politické spolehlivosti, dosazovat příslušný výbor KSČ pracovníky podle svých představ. Pro malé funkce ? místní výbor KSČ, pro důležitější funkce okresní, krajský nebo celostátní ÚV KSČ. Pokud je dnes známo, ing. Jiří Paroubek dělal hlavního ekonoma v ústředí pražského podniku Restaurace a jídelny (RAJ). Pak je skoro úplně vyloučeno, že by tuto významnou nomenklaturní funkci, spadající pod Okresní výbor KSČ, mohl zastávat nestraník !?? Čím pak by si asi takový nestranník mohl získat takovou důvěru KSČ, že ho OV KSČ dosadil do takové funkce?! Takže kandidát ČSSD na senátora ing. Jiří Paroubek nám něco ve svém životopise opomněl říci, anebo měl napsat ? já, hrdina, jsem nikdy nevstoupil do KSČ (nebo StB). Byl jsem doma ve vnitřní oposici, tak, aby to o mně nikdo nevěděl. Navenek jsem předstíral svůj souhlas s komunistickou diktaturou a sovětskou okupací, Antichartou, prvomájovými průvody, Vzornými vojáky, Brigádami socialistické práce a podařilo se mně takhle soudruhy oblafnout a dostat se už roku 1976 do vedoucích funkcí, které jsem už po celou dobu neopustil. Domnívám se však, že ani takhle to s největší pravděpodobností nebylo, a to především vzhledem k jeho dalšímu racionálnímu a vysoce oportunistickému, nebo chcete-li pragmatickému, chování.



B/ Jednání ing. Jiřího Paroubka, v roce 1990 zakladatele ČSSD(b), jako oposičního poslance v zastupitelstvu hlavního města Prahy -

Jeho vystupování a jednání bylo vždy velmi uvážlivé, aby si moc nerozhněval vládnoucí stranu ODS a ODA na velké radnici - avšak také ? aby si na druhé straně nerozhněval spoluoposičníky. Ve všech větších kauzách, které propukly díky oposicí předpokládaným a odhaleným zlodějnám a zločinnému jednání vedení pražské radnice /ODS + ODA/ - se držel hrdinně stranou. // Toto zločinné jednání, vyloženě nevýhodné pro Prahu a její občany, ovšem zákonně nepostižitelné, bylo umožněno předchozím zrušením nebo neexistencí zákonů popřípadě naprosto špatnými zákony, často dokonce přijatých bez jakýchkoli sankcí za jejich porušení, které zase dodala a obhospodařuje vyšší parlamentní složka, která u nás schvalování zákonů ovládá. Totiž ODS a její geniální vůdce a největší ekonom světa všech dob. Od r. 1992-2000 ovlivňuje cca z 95 % schvalování všech zákonů. Nyní prostřednictvím oposičně-koaliční smlouvy, dříve v koalici s ODA a ČSL.

Nejdůležitější špatné zákony: Zákon o obcích, Obchodní zákoník, zrušení nedbalostního trestného činu v Trestním zákoníku, neexistence Správních soudů - vše zcela záměrně.

Zákon o obcích ? podle něho smlouvy za obec uzavírá pouze Rada zastupitelstva ? TAJNĚ A NEKONTROLOVATELNĚ (!!!), ne celé zastupitelstvo, demokraticky volené, a to veřejně a před zraky všech občanů, které to zajímá a kteří si všechno a všechny ze svých daní platí!!! Správa města a hospodaření v městských akciových společnostech je plně v moci Rady zastupitelstva a jí dosazených ? opět bez souhlasu demokraticky voleného zastupitelstva a možnosti jakékoliv kontroly z jeho strany ? jejich lidí. Opět tajná jednání. Tyto a. s. pak mohou uzavírat pro město naprosto nevýhodné smlouvy s podezřelými partnery a za podezřelých okolností, které pak v plném rozsahu zaplatí občané ze svých daní ? viz níže.

Nedbalost, dokonce ani tu zcela vědomou a zřejmou, poškozující zájmy města a jeho občanů, nelze dle stávajících zákonů trestat a rozhodnutím Správního soudu špatné smlouvy zrušit ? když tento Správní soud ještě není ani zřízen ? již l0 let!!! Všichni to vědí a dle toho se ing. Jiří Paroubek a jeho lidé tiše a ?pragmaticky? chovají.



Pokud však šlo o prokazatelně nepodstatné věci

Paroubek hřímal z tribun jako Robespierre?



Ukážeme na příkladech, jak vypadalo jednání ing. Paroubka v pro město a jeho občany nejdůležitějších záležitostech, kde šlo o stamiliony a miliardy z kapes daňových poplatníků.

Byli jsme spolu v dozorčí radě Dopravního Podniku h. m. Prahy, když vypukl finanční skandál ? nákup nových vozů pro pražské Metro, bez výběrového řízení, protokolárně uzavřeného původní výběrovou komisí. Toto výběrové řízení se táhlo 3-4 roky. Najednou RADA zastupitelstva h. m. Prahy a vedení Dopravního podniku h. m. Prahy vytáhlo z klobouku vítěze - Konsorcium ČKD soudruha ing. Jiřího Marouška ? byli spolu v jednom baráku. Stalo se to l2. července 1995 na Valné hromadě ? tvořené právě Radou zastupitelstva h. m. Prahy a jí podřízeným vedením Dopravního podniku h. m. Prahy... Navíc zvolili datum prázdninové, aby nemohla na př. dozorčí rada Dopravního podniku protestovat ? protože ta o prázdninách nezasedá. Rozhodli smlouvu podepsat do měsíce, tedy daleko před koncem prázdnin (!!!). Cena 8-9 miliard. Platby předem!!! Zuřil jsem, že to je banánová republika a PODVOD NA OBČANECH ZA 8 MILIARD!!! //Ekonomický dopad viz dále v textu //



Kandidát na senátora ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom a komunistický ?manager?, OPOSIČNÍ POSLANEC, člen dozorčí rady Dopravního podniku, přitom ani nehlesl ? jako by byl s nimi domluven. Nebo si jenom náš hrdina nechtěl pro své voliče-daňové poplatníky pálit prsty? Pro Prahu a její obyvatele to však byl bohužel poslední hřebík do finanční rakve?

Když však chlapci z vedení Dopravního podniku, bez výběrového řízení, zvýšili odměnu smutně proslulému advokátu JUDr. Tomáši Sokolovi za vybírání pokut od neplatičů jízdného v MHD ? ze 4 milionů na l6 mil. ročně ? řval jako lev, že to je předem dohodnutý podvod ? což opravdu byl (Dopravní podnik i Magistrát mají přitom svá vlastní velká právní oddělení!!!) ? ale hospodaření Prahy tato částka ani v nejmenším neohrozila. Ani Radu zastupitelstva si tímhle gestem rozhněvat nemohl?



Můžeme dále pokračovat s přehledem vysoce výběrového mlčení ing. Jiřího Paroubka, vedoucího ekonoma, komunistického ?managera?, opozičního zastupitele a senátorského kandidáta ČSSD



Matra ? zabezpečovací zařízení na Metro. Původní smlouva, dle výsledků výběrového řízení, které Matra vyhrála, na cca 800 milionů. Doplňky ke smlouvě cena zvýšena, už mimo jakékoliv výběrové řízení, na tisíc sedm set milionů. Rozdíl 900 milionů z peněz daňových poplatníků, více jak 100% původní ceny? Smlouva to tajná (!!!) a hodně vypečená. Vše platit předem(!!!). Penále maximálně 5 % z ceny(!!!). Možnost reklamovat pouze do 4/98, ale zkušební provoz přitom skončil až 6/98(!!!). Tohle uzavřel buď naprostý šílenec nebo to spíše bylo velmi dobře podplaceno. Jenom maličkost. Jeden čas bylo dokonce zakázáno tuto zabezpečovací automatiku používat a dělalo se to ručně // viz důkazy //. A senátor, opoziční zastupitel, člen dozorčí rady? Mlčel vždy jako ryba?



PRVNÍ MĚSTSKÁ BANKA - ztráta města z podvodných úvěrů ? cca l,5 ? 2 mld. Možná i víc, kdo ví a hlavně, kdo má zájem to vyšetřit? Zde má dnes ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města životní šanci prokázat, na čí straně stojí.



Privatisace podniku Pražské vodárny a kanalisace a. s. ? podvod století. ? Ztráta města a tedy jedině a pouze občanů je v tomto případě cca 5 mld. Hlavní zásady úspěšného podvodu: Vzniknou 2, někdy i 3 akciové společnosti. Jedna městská a té zůstanou trubky a druhá soukromá, vlastnící 66% akcií a ta bude vodu od občanů kasírovat. Městu zůstane jen 34 % . Mezi společnostmi uzavřená smlouva je samozřejmě jako obvykle tajná. Mají ji hlídat lidé, určení ? jak jinak ? RADOU. Po zkušenostech, co umějí, hlavně tajně, tito lidé provádět a co se dnes děje na podobném principu například v SAZCE ? tak tihle to opravdu budou za nás dobře hlídat, kontrolujíce sami sebe!!! Nejdříve si rozdají všichni l00 ? 500 tisícové platy a co zbude, půjde možná do oprav vodovodních a kanalisačních rozvodů!!! (Podrobnosti viz. N.N. 18/2000).



Použití 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh pod Strahovským tunelem ? místo, aby se daly na Metro, či hlavně na stavbu mostu u Bohnic pro Prahu 8, aby tamní obyvatelé konečně nemuseli přes střed města !!! Podle mne to byl jen fakturační podvod a práce neodvedena. Nebo úplná hloupost, protože tyhle pruhy budou třeba tak za 20-30 let. Senátor, komunistický ?manager? a ekonom k tomu mlčí?



Židovské hřbitovy ? versus garáže pro mocipány podvodně privatisované České pojišťovny ex soudruhem a ex ministrem financí Ivanem Kočárníkem (ODS). Další podvod a 400 aut v centru Prahy pro zhoršení životního prostředí. Zároveň zničení unikátního hřbitova z ll. století. Senátor - ticho.



Smlouva na reklamu - s J.C. Decaux ? podvod na Prahu a občany od Rady vedené primátorem Koukalem (ODS) a spol. Smlouva na 25 let ? bezplatná !!! Město přitom ještě platí proud!!! Postaveno cca l.800 reklamních poutačů, některé bez stavebního povolení. Nic se neděje, vše ohlídáno. Pokuty žádné. Zkuste si to občánkové Vy !! Ztráta města na nájemném cca 7,5 miliardy !!! Ing. Jiří Paroubek, senátor, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, oposiční zastupitel za ČSSD ? ticho po pěšině.



Smlouva na parkování, opět jak jinak, s francouzskou firmou ? Evropark Praha a.s. Ti Francouzi musí mít zřejmě zvláštní kouzla ? že ano pane Koukale a Šveci. Investice nikoliv přinesená do podniku francouzskou firmou, ale placená ze zdejší půjčky a z pražských tržeb. Kdo této soukromé firmě hlídá neplatiče? Přece Městská policie!!! Pozemky poskytlo město zdarma - Tržby vybírá Europark a až uplatní své luxusní potřeby, tak něco dá i městu. To se to podniká Frantíci ? což. Zkuste tohle někdo udělat jako Čecháček ve středu Paříže ? to byste pane letěli!!! A co na to všechno hlavní ekonom, komunistický ?manager?, opoziční zastupitel ČSSD a senátor? Senátor TICHO. Možná dobře zaplacené?



Tak to bylo páni Občané několik ukázek toho, jak ve městě hospodařila a hospodaří ODS pod vedením primátora Koukala a jeho náměstků ? Volte je dál, bude Vám prima!!! A jim taky. Ale hlavně pan Velký manažér ekonomiky, opoziční poslanec za ČSSD, člen dozorčí rady a kandidát na senátora tohle všechno neviděl, nepostřehl, neslyšel - ale hlavně, nikdy proti těmto lumpárnám nic neudělal!!!

To je opravdu ten pravý muž, který bude tvrdě neohroženě a zásadově hájit zájmy občanů-daňových poplatníků před zlodějnami a okrádáním?



C/ Činnost ing. Jiřího Paroubka jako Náměstka primátora pro finanční politiku města:

Hned na počátku jeho působení došlo ke ztrátě l40 milionů pro městskou pokladnu. Dal totiž pozdě příkaz k nákupu // o cca 2 dny // 72 milionů EUR, a ty zdražily o 2 Kč ? takže ztráta l40 milionů. Uvádíme neověřenou zprávu a teorii ? dobře informovaní zlí jazykové tehdy tvrdili ? vzhledem k tomu, že má velké známosti v bankovních kruzích, předem věděl, že kurs koruny vůči EUR výrazně klesne. Po dohodě jako náměstek primátora pro finanční politiku města pozdržel nákup 72 milionů EUR, nechal ?bokem? nakoupit EUR před devalvací koruny a městu byly prodány po devalvaci o l40 mil. dráž. (Technologie této ekonomicko-politické operace, provedené Českou národní bankou (ČNB) pod vedením Josefa Tošovského, je podrobně popsána v NN 21/2000, strana 09). Vzhledem k úspěšnému a beztrestnému vytunelování nejméně 17 bank, dozorovaných bankovním dohledem ČNB a celé řady fondů v téhle republice podnikajících ? viz např. poslední známý případ Komerční banky, vytunelované ruskou státní mafií o 8 miliard Kč, to zase tak špatná teorie nebyla. Ovšem dokázat by ji musela policie, nejsou-li stopy po l8 měsících už odborně zameteny. A také zda by chtěla a uměla to, neboť jak známo, u nás žádný bankéř už 10 let moc pevně ve svém křesle nesedí a přesto ani jeden z nich není ve vězení. Aspoň já o žádném nevím!!!

Jinak - tím, že si otevřel vrátka svým mlčením a jednáním ve výše uvedených kauzách, byl přijatelný pro ODS ? i když ta právě proti socanům MOBILISOVALA. Proč ovšem proti takovým ? to opravdu nemusela.

Stal se tedy za odměnu z poslušného oposičního poslance ČSSD náměstkem primátora, zvoleného za ODS. Navíc náměstkem pro finanční politiku města!!! A z titulu své nové funkce potom bezpochyby, jak veřejně slíbil svým voličům, velmi rázně vystupoval proti největším radničním lumpárnám, na kterých se předtím sám přímo nebo nepřímo podílel... Uvedeme zde několik ukázek jeho rázného a nekompromisního postupu proti podvodníkům na ochranu zájmů prostého občana-daňového poplatníka:

l/ Vozy Metra ? z městské pokladny zaplaceno cca 2 mld. předem (!!!). Město za to dostalo pouze ? slyšíte dobře ? jednu pětivozovou soupravu, navíc od dobře vytunelovaného ČKD. To se to pane TUNELOVALO za peníze pražských občanů, že, soudruhu Maroušku??? Vzhledem ke všem těmto souvislostem pak vůbec nepřekvapuje podivná úloha superkomunisty a superkapitalisty Jiřího Marouška a jeho ?protikomunistického exilového? bratra Miloslava Marouška, blízkého spolupracovníka prvního předsedy ČSSD(b) profesora Horáka, připraveného a importovaného z USA, v naší polistopadové politicko-ekonomické historii. Budeme citovat z materiálu, věnovaném původně ministrovi vnitra Mgr. Stanislavu Grosovi a jeho kolegyni a spojenkyni z pražské organisace ČSSD poslankyni JUDr. Petře Buzkové, evidované jako spolupracovnice StB, zveřejněném v NN 19/2000, strana 02: ?Dva krásní lidé, Stanislav Gross, stejně jako jeho kolegyně Petra Buzková (naši nejpopulárnější politici, které podle svých vlastních slov ?udělal politiky? už koncem roku 1989 kalifornský velkoobchodník se sovětskými diamanty Miloslav Maroušek, shodou okolností poctivý bratr privatisátora a exmajitele ČKD Jiřího Marouška, jenž svým hospodařením způsobil dluh, převyšující údajně 24 miliard Kč, které zmizely Bůh ví kam?), v začátku své poslanecké kariéry dostali, jako svobodní, přednostně přidělené luxusní velkoplošné byty na pražském sídlišti Barrandov. Smlouvy zněly na dobu neurčitou a jen tvrdý nátlak médií je oba přinutil ke změně na dobu mandátu?. Jak je vidět, stále neomylně platí ?rovný rovného si hledá??

Proti tomuto podvodnému nákupu jsem tvrdě vystupoval a jednal. Důvody : V současné době jezdí v pražském metru celkem 504 ruských vagónů ? jiné nejsou a tyhle budou jezdit po renovaci ještě dalších 30 let!!! V té době se nabízela možnost koupit cca l00 stejných vagónů za 350 milionů. Oproti 8,5 miliardám směšná částka. Vzhledem k tomu, že by byly stejné ? stejné by byly i jejich opravy, modernizace a náhradní díly atd. A když nemáte na mercedes, musíte také jezdit ve Favoritu!!! Ale to by tam nesměli mít ředitelství ve stejném baráku a ČKD vést soudruh Jiří Maroušek!!! Kam pak asi ty své 2 miliardy od města všude dával ?? Do jakých asi kapsiček???

Touhle transakcí se dostala Praha do počínající spirály zadluženosti, která se pod vedením zkušeného komunistického ?managera? a dnešního náměstka pro finanční politiku města ing. Jiřího Paroubka pořád prohlubuje a on ji řeší stále narůstajícími půjčkami, které mají dosáhnout ve finále l7-l8 miliard ? čili skoro celý rozpočet Prahy. Díky této politice je už dnes Praha v situaci, kdy není schopna svoje půjčky, nabízené jejímu vedení bankami ze všech stran a možná vůbec ne nezjištně, průběžně splácet. S velkými potížemi se zatím snaží splácet alespoň úroky z těchto půjček. Bankéři nic neriskují. Praha má tolik majetku v budovách a pozemcích, že za babku získají cokoli, o co projeví, v případě neschopnosti města své dluhy splatit, zájem.

Kdyby měl náměstek a senátor trochu více zájmu a možná i odvahy, měl by z titulu své funkce náměstka primátora pro finanční politiku města navrhnout potrestání aktérů této kauzy!!! Odvolat je z funkcí. Tohle se přeci ve slušných státech dělá a tady je podezření hodně silné. To by však senátorský kandidát musel mít sám čisté ruce a svědomí? Trestněprávní Imunita, spojená s funkcí senátora, má v tomto případě zřejmě cenu zlata?



2/ Městská banka. V ní vládli od roku 1995 dva šibalové. Jeden se jmenoval Vlastimil Hadraba (1951) a byl gen. ředitelem a předsedou představenstva. Zároveň však, což velmi tajil ? byl ve vedení dalších l7 firem (!!!). Povedené, což?! To se to pak poskytovaly úvěry!!! Další dobrák a předseda dozorčí rady - byl primátor Jan Koukal (1951). Jinak z demokraticky zvolených zastupitelů, s výjimkou ODS, nebyl ve statutárních orgánech Městské banky nikdo (!!!), dokonce ani nikdo z koaliční ODA. Až na jaře 97 ? asi jako skrytý začátek oposičně ? koaliční smlouvy ? ex ministryně kontroly, několikrát podezíraná ze spolupráce s komunistickou StB, která v letech 1990-92 neukontrolovala rozkradení majetku komunistické strany a jejího Socialistického svazu mládeže, ing. Květoslava Kořínková, dohodla /zpráva kuloárů/, že do Městské banky byl RADOU dosazen prof. Věnek Šilhán, původně z Obrody socialismu, pak z ČSSD. Objektivně však musíme říci, že nejhorší úvěry a šibalské kšefty už byly v té době dávno hotové. Měli ho tam tedy spíš jako rukojmí, že to vedli dobře, zejména pro jeho autoritu. Na druhé straně i on si tam taky pěkně zobnul. Pro bývalý n. p. Preciosa, kde byli v dobách komunistické diktatury a sovětské okupace vězněni političtí vězni a nuceni v otrockých podmínkách vyrábět pro komunisty broušené sklo pro vývoz na Západ, kde byl po 17. listopadu předsedou představenstva, zajistil úvěr l00 milionů, což moc košér taky nebylo. Těžko jim tedy mohl cokoli vyčítat. Choval se v principu stejně jako oni. Působením prvních dvou výtečníků přišlo město o cca l,5-2 mld., které musí zaplatit a splácet z daní, které vybírá od občanů Prahy na úplně jiné věci. A co proti tomu všemu podnikl náš komunistický ?manager?, náměstek primátora pro finanční politiku města a senátorský kandidát za ČSSD? Vůbec nic!!! Místo veřejné potupy viníků či podání trestních oznámení za tunelování majetku města na adresu zodpovědných politiků a ?managerů? ing. Jiří Paroubek prohlásil: ?Ta ztráta ? to byla taková doba?? Volte ho občané!!! Není věc, kterou by vám nedokázal zdůvodnit?



3/ Prověřit, kam se podělo 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh Strahovského tunelu: Kdo ty práce zadával, kdo je přebíral, kdo podepisoval faktury(!!!). Co se tam vůbec dělalo??? To ovšem našeho senátora, náměstka primátora pro finanční politiku města, absolutně nezajímá. Takovými drobnostmi se zabývat nehodlá?



4/ Při rozhodování o každé investici, hrazené z rozpočtu města, zajistit ? když ?otcové města? odmítnou udělat veřejné a veřejně kontrolovatelné výběrové řízení a zašmudlí to, pak alespoň nechat udělat nejméně dva nezávislé posudky, co by měl připravovaný projekt skutečně stát. Ne, jak je tomu dosud, aby si firmy ceny samy diktovaly. Na to náš senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města rezolutně: Tohle se dělat nebude!!! Ostatní socani s ním souhlasili. Asi věděli dobře proč? Tito lidé opravdu pečují o město a jeho občany, své voliče, radost se podívat, což?? Poslední výběrové řízení na dostavbu města se zdá být podezřelé dokonce už i radniční oposici a ta je chce konečně nechat prověřit ? nejlépe přímo policií. Tak, to je zatím poslední zpráva. O výsledku vás budeme informovat.



Čili shrnuto: Ztráty města, způsobené zvýšením nákladů v důsledku zločinného jednání RADY zastupitelstva h. m. Prahy, které jsme zde uvedli a ještě další, o kterém jsme vás zatím ještě neinformovali plus špatné smlouvy, jsou cca 5-6 miliard Kč. Ztráty v neuskutečněných tržbách, utrpěné v důsledku špatných smluv, jsou vyčíslitelné částkou cca 8 miliard Kč. Tedy celkové škody, způsobené městu a jeho obyvatelům RADOU h. m. Prahy, dosahují částky l3-l4 miliard Kč, což je v současné době právě o 3 mld více, než nyní činí půjčky, přijaté RADOU od bank na zakrytí jejího špatného a zločinného hospodaření. Je nutné vyšetřit, kam a na čí konta zmizely tyto miliardy. V každém případě tohle všechno už dnes musí splácet obyvatelé Prahy ze svých daní, které jsou vybírány na zlepšení života obyvatel města?

Proto si musí město pořád půjčovat(!!!) - pane primátore KASLE (ODS). To si račte ověřit. A pane náměstku primátora pro finanční politiku města Paroubku (ČSSD) ? s čím vy vlastně kandidáte do senátu, Vy chlapci koaliční???!



Nejhorší ze všeho je však parazitní finanční strategie finančního náměstka Paroubka, kterou uplatňuje pro Prahu na základě analogie s některými jinými městy. Zde tuto finanční strategii máte: Vídeň, Mnichov, Praha a další města provádějí audit kategorie A. Pak si mohou na svůj obrovský městský majetek (pozemky, budovy) půjčit cokoliv a kdykoliv. Avšak tato města půjčky nesplácí a na splátky si zase půjčují. Takže prakticky nesplácí nic ? jen úroky. Je to takové Paroubkovo ? PERPETUM MOBILE. Půjčka se tedy vlastně nesplatí nikdy. A tohle má být pro Prahu nejlepší řešení. Je tohle uvažování ekonoma, podnikatele a správce svěřeného obecního majetku nebo příživníka a podvodníka??? I kdyby se však půjčka postupně splácela, vyplývají z této půjčky, ostatně jako z jakékoliv jiné půjčky, velice negativní záležitosti.

Tato finanční strategie a z ní vyplývající nesplácené a zřejmě už nesplatitelné půjčky je velice špatná cesta. Je špatná v tom, že jenom úroky z tak velikých půjček činí l,5 mld. ročně. I se splácením této částky má Praha potíže. Tyto peníze padnou, bez užitku pro město a jeho občany, do zisku bank, aniž banky hnou prstem a aniž cokoli riskují. Majetku, kterým za poskytnuté půjčky bankám ručí, mají města zatím většinou dost? Z těchto peněz, vynaložených na nekonečné splácení naprosto zbytečných úvěrů, vybraných z daní daňových poplatníků, se tedy ve městě nic nepostaví a nikomu z občanů se nepomůže. Jen BANKÉŘI dále ztloustnou ? ti mají vždycky málo! Kdo jim ovšem zajišťuje bezrizikový příjem 1,5 miliardy Kč. ročně, na úkor města a jeho občanů, ten může být naopak velmi dobře odměněn ? kdo ví ?? Pro občany jsou to peníze vyhozené do vzduchu a místo POTRESTÁNÍ VINÍKŮ a HLEDÁNÍ RESERV ? jenom další půjčky. Velmi nevýhodné pro město a jeho obyvatele, velmi výhodné pro banky a ty, kteří s nimi tuhle hru hrají?

Zatím je zadlužení města 11. mld., naprosto zbytečně, jenom díky vytunelování Prahy její RADOU, o kterém jsme psali výše a toto zničující zadlužení má vzrůst o dalších 6 na l7 mld., což je prakticky rozpočet Prahy na celý rok. Těchto dalších 6 miliard má údajně být právě na nákup vozů Metra, které se daly koupit za 300 milionů(!!!). Teď zdůvodňuje náměstek Hejl, že musí dostat odměny, neboť jezdí po Evropě kupovat vagóny. I do Ruska chytrák nakonec jel, i tam vagóny nakupoval. Kdyby mě tenkrát poslouchal a nezesměšňoval stávající vagóny, nemusel cestovat. To by si ovšem nemohl procestovat Evropu, nedostal by odměny a cesťáky. Možná od někoho i lecos jiného!!! Nejlepší na celé kauze s vagóny byla skutečnost, že se tehdy ODS a její náměstek Hejl tak báli pravdy, že hlasovali proti vystoupení ing. Kaliny, ředitele Škody Plzeň, na zasedání zastupitelstva h. m. Prahy, aby tam za žádnou cenu nemohl před poslanci nepromluvit. Opravdoví demokraté, jednak k pohledání, jednak za všechny naše peníze!!!



Z Á V Ě R



Když jsem kandidátovi ? finančnímu náměstkovi Paroubkovi říkal, že další půjčka 2 mld. pro město, ve skutečnosti pro teď už soukromou společnost Pražské vodovody a kanalizace je naprosto zbytečná vzhledem k tomu, že voda, která se při dobrém hospodaření a se ziskem dodávala po mnoho let za 2,5 Kč/m2, byla během 2 let zdražena z cca 20 na 30 Kč/m2 ? tedy o 50 %, ačkoliv inflace činila za tutéž dobu jen 8 % a tedy tržby vzrostly bez jakýchkoliv tomu odpovídajících investic o l,3 mld. a nejdou z kapacitních důvodů proinvestovat (jak vidno z uzavřeného mostu Čechova, nelze rozkopanou Prahou už teď projet) a že tyhle peníze se ve vodárnách ztratí jako v černé díře vesmíru //Kontroluje to naše známá ex ministryně kontroly ing. Kořínková !!!// - řekl mi:





?LIDI TO ZAPLATÍ?.



TAK HO VŠICHNI VOLTE

JE TO URČITĚ VÁŠ ČLOVĚK . . .



Aleš Moravec

privatizační komisař

člen Zastupitelstva 94-98

e-mail: alesmor@post.cz
  25.01.2008 22:52 XXX
 
Překlopeno u NOSP. Už je to tady.To je Ivanova první prohra. Jen tak dál a třeba se to spraví k lepšímu.

Aktuální informace - 25. 01. 2008

Vážení kolegové,

tak, jak jsme dnes informovali několik desítek z Vás telefonicky nebo osobně, můžeme nyní potvrdit, že nebude vydán předpis, kterým by měl být nově stanoven výčet útvarů Státní bezpečnosti s kontrarozvědným zaměřením pro účely lustračního zákona a zápočtu dob do doby rozhodné pro výsluhový příspěvek.

Není tedy důvod se obávat nějakého nebezpečí nečekané změny v této oblasti, která by vedla k dalšímu oslabení personálního stavu v Policii ČR.

Pokud v současné době zvažujete ukončení služebního poměru právě z těchto důvodů, neváhejte se kdykoliv obrátit na mě (telefon, e-mail), případně na další kolegy z vedení NOS PČR. Jsme schopni Vás informovat podrobně.

JUDr. Milan Štěpánek, předseda
  26.01.2008 03:34 jarda
 
Jen jestli v tom Štěpánek nejede s Langerem a nekryje mu záda. Vrána vráně oči nevyklove.
  26.01.2008 08:03 Pavel
 
Je to dobrá zpráva.Otázkou je na jak dlouho to dal I.L. zpátky do šuplete a vytáhne to,když to nebudeme vůbec čekat.Už jim nevěřím ani slovo.
  26.01.2008 08:33 ***
 
for Pavel

Máš bohužel pravdu.Zase tu máme navíc další nejistotu.
  26.01.2008 11:13 Petr
 
Oceňuji současnou snahu NOSP. Bohužel, stále zůstává otázka po stávajících zkušenostech s PP a panem ministrem, nakolik mohu věřit byť i jedinému jejich slovu.
Ať se nediví, ale já už nevěřím.
  26.01.2008 18:42 degradovaný
 
Jasně, že musel rezignovat, protože když mu z PP řekli kolik poldů si to podalo, tak to musel smést ze stolu. Ale jak píše Pavel, na jak dlouho? Tato akce byla pečlivě utajovaná tak, že o tom nevěděl ani PP. Jen někdo, kdo nás má rád , asi z NBÚ (nebo se někdo svinsky spletl) to pustil mezi lidi. Někteří funkcionáři totiž dostali pozitivní výsledek lustrace na základě ještě neexistujícího NMV. No není to Absurdistán? Je!
  26.01.2008 20:33 q
 
to jsou jistoty, asi jako vsadit sportku a objednat si barák za výhru
  27.01.2008 10:21 Pavel
 
Docela by mě zajímalo,co tomu dnes říkají někteří kolegové,když si přečtou příspěvek - degradovaného,kteří tady ještě nedávno psali,že je to zase další fáma.
  28.01.2008 17:01 Luboš
 
Luboš

Vážený pane předsedo nevím na základě čeho se dá usuzovat, že nebude podepsán nebo vydán předpis, kterým by měl být nově stanoven výčet útvarů StB s kontrarozvědným zaměřením pro účely lustračního zákona a zápočtu dob do doby rozhodné pro výsluhový příspěvěk, když jeden můj kolega obdržel v minulém týdnu nové lustračnín osvědčení s výsledkem (pozitivní) a naopak druhý kolega s výsledkem negativním. V prvním případě se jedná o kolegu, které před rokem 1990 sloužil na OPK a druhý kolega před rokem 1990 sloužil na rotě PS. Dle zákona o zpřístupnění svazků vzniklých činností bývalé StB byly do bezpečnostních složek bývalé Stb zahruty i Správa pasů a víz pod kterou spadaly všechny OPK z čehož vyplývá pozitivní lustrace v případě mého prvního kolegy. V případě druhého kolegy tomu tak není neboť útvary PS nikdy nespadaly pod SNB. Dle mých informací existuje prý vyjímka MV, která toto umožňuje. Otázka je, jak dlouho? Nebýt těchto lustrací nikdo by se nedověděl o těchto praktikách až do doby ukončení služebního poměru, kde by nebyly započteny některé doby rozhodné pro výsluhové nároky.
  25.01.2008 22:10 JOb
 
Pplkovníkovi.
Když jsi tak chytrý, znalý a spravedlivý (zde) ke všem, sděl nám kolik má vypočtený celý příspěvek za svoji službu odcházející krajánek středočeský.
Již tu jednou byla na toto téma diskuse, ale to jsme se tu bavili jen samá "chátra" tak to pplk. rozsekni.
Tipy byly 50 litrů a více. Tak kolik má?
A aby jsi to nepletl i s důchodem!
Tedy úplně celý příspěveček!
  26.01.2008 03:36 jarda
 
Tvoje starosti bych chtěl mít! Pracuj, snaž se, staň se krajským ředitelem, služ ta léta, která odsloužil on a pak uvidíš, kolik dostaneš. Jinak jsi zřejmě ještě z policajtova ho... jen pára, tak děláš dusno.
  26.01.2008 12:53 RDM
 
No Jardo není lehké stát se krajským ředitelem. Ne každému vyhovuje modré pojetí světa. Na této úrovni už je to o politice a ne o schopnostech. A tvojí terminologií , to dusno o kterém mluvíš, není pára z lejna kolegy , ale z výkalů co nám padají na hlavy. Hádej odkud ……..
  26.01.2008 12:54 pro jarda
 
Ty si opravdu myslíš,že dejme tomu za 20 až 30 let bude renta (jestli nějaká bude) u někoho 3 x větší než bude průměrný plat (v čistém),jak je to nyní? Doufám,že naivita nejde ruku v ruce s věkem.Nemělo by to být naopak?
  26.01.2008 13:22 asistent
 
...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!
  26.01.2008 17:35 Pavel
 
pro asistent

"...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!"

Nemá to tak být,jsme ve světě rarita.Mám plno kolegů kamarádů na západ od našich hranic. A nikdo mi to nevěří,co je u nás možné,včetně degradace.
  26.01.2008 18:32 pro asistent a Pavel
 
i tady na stránkách se objevily skutečnosti, že na západ od našich hranic mají renty od 60% výše z hrubého platu, po kratší době služby než u nás. Tady máš max.50% svého hrubéhio platu, po 30-ti letech. tak poklud umítě počítat, je jasné, že po odsloužených 30-ti letech máte (i ve stejné platové třídě) vyšší hrubý plat než po např. 10-ti, 15-ti,... letech.Takže sloužíte-li 5,10,15,... let jistě máte možná menší hrubý plat než ten po 30-ti letech rentu. Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se.....
  26.01.2008 19:34 Pavel
 
Kde máš ty chytráku záruky,že až bude mít někdo odslouženo 30 let,když má nyní 5,10,15 budou podmínky stejné,jako nyní. To už paskvil 361 nebude dáááávno platit.A co to tady plácáš za nesmyslné počty? Od nás odešel koncem roku kolega z přímého výkonu po 30 letech a dostal rentu 16.200,- . Já tady píšu o papaláších,kteří se rentu zvednou tučnou odměnou několikrát za sebou. A,když odejdou mají i 2x větší rentu,než kolega za stejné roky. To mě přímo sere.
  26.01.2008 20:14 pro Pavel
 
... tak si hochu nejdříve srovnej myšlenky a potom piš. V Tvém původním příspěvku nebylo "o papaláších" ani slovo. Ale zase je pravda, že i jim se renta odvíjí od jejich platu. No a jaký byl plat???? toť otázka, ale s Tvým příspěvkem ohledně renty zjevně nesouvisí,.... A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,... Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,...
  27.01.2008 09:41 Pavel
 
"Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,..."

No samozřejmě,že žiju realitou,která ale čerpá z minulosti,jako u každého z nás.A tato minulost,byla pro nás z přímého výkonu o dost veselejší.
A jestli je pro tebe paskvil 361 a jeho budoucí novela,projev předsedy vlády,zmrazení platů,zatím nepodepsané NMV o dalších lustracích,která už dopadne na pěšáky před rokem 89.................imaginární utopií nebo dokonce rýpání, TAK PRO MĚ ANI NÁHODOU.

A přečti si laskavě i další příspěvky o "rýpání", které jsou od jiných kolegů možná dokonce REÁLNĚJŠÍ !!! Nejsem zdaleka sám,kdo jim vidí aspoň trochu do karet.
  27.01.2008 19:46 pro Pavel
 
Kdo nechce pochopit, nepochopí. Pleteš "páté přes deváté". Nedivím se vtipům o policistech, bohužel jsou velmi často reálným odrazem skutečností, chce to jen vynechat emoce, zapojit mozek, pokud není dostačující vlastní, tak i kolegův. Původně jsi"napsal""...nechápu, jak někdo, kdo chodí do práce má menší příjem, než ten, který pobírá rentu, nebo důchod....asi to tak má být!"Nemá to tak být,jsme ve světě rarita.Mám plno kolegů kamarádů na západ od našich hranic. A nikdo mi to nevěří,co je u nás možné,včetně degradace.".... tedy o papaláších ani slovo.,.... poté jako reakce na "i tady na stránkách se objevily skutečnosti, že na západ od našich hranic mají renty od 60% výše z hrubého platu, po kratší době služby než u nás. Tady máš max.50% svého hrubéhio platu, po 30-ti letech. tak poklud umítě počítat, je jasné, že po odsloužených 30-ti letech máte (i ve stejné platové třídě) vyšší hrubý plat než po např. 10-ti, 15-ti,... letech.Takže sloužíte-li 5,10,15,... let jistě máte možná menší hrubý plat než ten po 30-ti letech rentu. Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se....." již píšeš cosi o "papaláších",.... poté další reakce z které není vůbec patrné "co měl básník na mysli". Již na další nemíním reagovat, protože jak je již uvedeno : "... tak si hochu nejdříve srovnej myšlenky a potom piš. V Tvém původním příspěvku nebylo "o papaláších" ani slovo. Ale zase je pravda, že i jim se renta odvíjí od jejich platu. No a jaký byl plat???? toť otázka, ale s Tvým příspěvkem ohledně renty zjevně nesouvisí,.... A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,... Tak žij realitou a ne nějakou imaginární utopií a přestaň rýpat do druhých,..." A ZÁVĚREM tI PŘEJI hodně štěstí do dalších let, ať jich také odsloužíš alespoň těch 30!!!
  27.01.2008 22:35 Pavel
 
Tak nakonec já pletu "páté přes deváté". Příště to nech psát svého kolegu,ale jen samotného,cituji:

Ale dosloužíte-li do těch 30 let služby budete na tom oba pánové i další stejně, tak nezáviďte a snažte se....."

A co bude až ty budeš mít odslouženo 30 let Ti nikdo neřekne, protože i zítra může být vše jinak než dnes,...
  25.01.2008 20:02 Policista dlouho sloužící <fesoj@post.cz>
 
Pane ministře,
dnes jsem se dozvěděl, že nějakým rozhodnutím budou změněny výsluhové nároky policistů, kteří sloužili ještě před rokem 1990.Neodešli do civilu protože chtěji i nadále sloužit a řešit problémy společnosti v oblasti odhalování trestné činnosti a protože jsou déle sloužící jsou asi nepohodlní a tak se jim prostě odečtou roky a spadnou do podprůměru v mzdách.Proč rovnou neřeknete odejděte my vás nechceme, nepotřebujeme, bylo by to asi rovnější.Nepředpokládám odpověď, protože to se tu nenosí.Děkuji
  25.01.2008 20:16 Stb
 
Jsou to převážně taky"důchodci" a proč mají brát peníze policistům živitelům rodin.
  25.01.2008 22:01 Jan
 
"Estébáku",
nepleť si hovna s ořechy, o důchodcích
pan "Policista dlouho sloužící "
nic nepsal. Takže se buď před psaním zamysli
a nebo se raději nevyjadřuj na veřejném místě!
  25.01.2008 22:04 pro StB
 
Co to tady plácáš za hlouposti, i ti co sloužili před rokem 1990 jsou policisté - kolegové, kteří určitě do současné doby odvedli podstatně více práce než jsi stihl dosud Ty a nejsou všichmi důchodci, kterým budeš mimochodem jednou i Ty. A i oni jsou živitelé rodin. A "brát peníze policistům..." co je to za nesmysl?? Nejdříve uvažuj a potom reaguj, jinak se ztrapňuješ, naštěstí pro Tebe anonymně.
  25.01.2008 22:59 XXX
 
4 Stb.
Podle toho co píšeš, tak jsi mladej zobák, který je blbý jako dlabaný troka a pro samolibost si do toho zobáku nevidí. Ty si myslíš, že ten kdo začal sloužit před rokem 1990 je každý důchodce, nebo estébák. Jsem jeden z nic, sloužím 30 let, s STB jsem neměl nikdy nic společnýho, a do důchodu mám taky ještě hodně daleko, protože v 55 jsem odejít nemohl. I my máme svoje rodiny a taky je musíme živit. Někteří z nás živí i taková telata jako jsi ty. Nezlob se, ale slušněji to napsat nešlo. Docela jsi mě s tím nadzvedl.
  26.01.2008 11:08 Pro Stb
 
Připomínáš mi kočárového koně. Klapky na očích, před sebou svou hrst sena za kterou se ženeš, nevidíš, neslyšíš, nepřemýšlíš. Jen tvoje "já, já, já". Prostě mladý, sobecký, arogantní .... Tvé okolí tě asi musí milovat.
  26.01.2008 13:11 ???
 
No jasně.Důchodci a VUMLISTI si na náš úkor polepšili díky paskvilu 361 a my v přímém výkonu budeme nakonec - sobecký a arogantní. Může tady někdo napsat,kdo si platově pohoršil díky 361 a NENÍ v přímém výkonu a nedělá na směny?
  26.01.2008 13:46 XXX
 
Pro ???
Kolego ty si myslíš, že všicni déle sloužící mají VUML. To jsi ale na velkém omylu. Jak jsem psal jinde sloužím 30 let, mě je 55 let. Co z toho plyne. Mládí v prdeli a do důchodu daleko. Jestli si myslíš, že jsem si na tvůj úkor polepšil, tak to jsi taky vedle. Celých 30 let sloužím v přímém výkonu Po přijetí 361 jsem byl zařazen do 5TT/10 st. a měsíčně jsem si polepšil o 2000,-Kč hrubého oproti dřívějšímu zařazení dle 186 kdy jsem byl v 9 TT/10 st. Myslím si, že to ovšem na tvůj úkor určitě nebylo. Zajisté jsi mladý, perspektivní a hlavně vysokoškolsky vzdělaný, tak máš možnost postupu když se ti na chodníku nelíbí. A jestli na to nemáš, nebo se ti dole líbí, tak si nestěžuj - každému podle jeho zásluh.
  26.01.2008 18:59 samet
 
Pryč s důchodci a bolševiky předlistopadovými.
  26.01.2008 22:57 riflovina
 
Pryč s tuneláři, zloději a spekulanty posametovými.
  25.01.2008 19:50 Konečně něco rozumného
 
Dle informace z NOSu, dnes odpoledne akceptoval MV požadavek NOSu a odmítl podepsat nové NMV ke zpřísnění lustrací a označil tento seznam za nesmyslný. Takže to vypadá, že NOSP tentokráte uspěl. To je jen dobře.
  25.01.2008 19:54 Je to dobře,
 
byla by škoda každého dobrého policisty, který by k vůli tomu odešel.
  25.01.2008 23:00 XXX
 
Viz příspěvek trochu výše.
  26.01.2008 03:42 jarda
 
Zřejmě má Langer strach, že mu pak nezbude nic jiného, než vzít Martinů pod pazuchu a vyrazit s ním ve dvojhlídce do ulic. Již jsem to jednou psal: Když byl Štrougal ministrem zemědělství, nebyly brambory. Pak byl ministrem vnitra, tak nebyli policajti. A to bylo v 60. letech. Jsme o cca 40 let dál a ministr vnitra může být klidně i ministrem zemědělství, vyjde to nastejno. Konec konců, Langer je ministr vnitra a informatiky, proč mu ještě nepřidat zemědělství, průmysl a hlavně, hlavně zdravotnictví. Vždyť je lékař, ak ať nám předvede, že tu medicínu nevystudoval jenom proto, že dělal nějaké funkce a ve škole měl známé.
  25.01.2008 19:23 Kolaps
 
Lepší odejít než se nechat houpat.
  25.01.2008 20:07 Myslíš,
 
že točení na Ruském kole je pouhé houpání přísl. BS.
  25.01.2008 19:13 YYY
 
Souhlas, odtajni se, hrdino podplukovnická!!!
Taky bych velice rád přijel, rukou bych ti ale rozhodně netřásl, ale ty mě taky asi ne. Jsem zřejmě ten samej zmetek, jako je Petra Lhotáková. Jsem totiž taky jen obyčejný polda z ulice.
Je tu ještě nějaký zmetek podniku?????? Takové to přirovnání se hnusný, surový a nehodný jakéhokoliv podplukovníka, chápeš vůbec tu svojí nadřazenost, nadutče ?
  25.01.2008 21:52 RDM
 
A proč by to dělal. Jen píše své názory. Hloupé ve své loajalitě, ale proč ne. Kazeň musí byt.
Pane pplk. znáte to o té písní a chlebě ? Jenže problém je, že vy k tomu chlebu dostáváte i buček. A ti dole ……… ve vší slušnosti.
  25.01.2008 23:49 npor.
 
je velká pravděpodobnost, že i podplukovník byl na ulici. Možná se ještě dovede vcítit do tvé role, ale ty jsi ubohej magor a vůbec nechápu jak jsi prolezl psychotestama. Jasně, že Petra není zmetek, stejně jako plukovník. S tím, že se tady každej otírá o vedení má pravdu. Přeju Ti aby ses dostal na Správu nebo přímo na PP. Teď v podstatě odpovídáš jen za sebe, v klidu si nadáváš na blbý předpisy, který ani nečteš, protože jim nerozumíš a jejich moc. Odpovědnost za kvalifikovanější práci asi nechceš, protože jí nezvládneš. No a někdo by Ti taky mohl nadávat do zmetků podplukovnickejch - anonymně.
  25.01.2008 19:13 XXX
 
Vážený pane podplukovníku j.n.
Máte úplnou pravdu, že pokud chci diskutovat očekávám slušné jednání a to samozřejmě z obou stran. Rád bych Vás upozornil na skutečnost, že spousta policistů je znepokojena situací u Policie ČR. Tuto nespokojenost dávají najevo třeba na tomto a jiných diskusních fórech. Ovšem problémy zde nadnesené nikdo neřeší. Z toho jsou frustrovaní a pak dochází zbytečně v jejich vyjadřování k hrubosti a sprostotě a to aby dodali důraz na svoje nářky. Myslíte si, že vedení PČR i MV dělá vše proto, aby podřízení byli spokojení ? Proč nejsou řešeny problémy na které je stále poukazováno a proč vedení PČR ale hlavně pan ministr I.L. dělá se jako že je vše v pořádku ? Vždyť spousta na DF zveřejněných názorů a kritiky je zcela adresných a oprávněných. Nový služební zákon přinesl velmi mnoho nespravedlností. Já si myslím, že v tomto vedení zklamalo na celé čáře, že řadoví policisté spoléhali na Vás, že budete tyto nespravedlnosti a připomínky řešit a budete hájit zájmy svých podřízených a nejen svoje. Zdraví Vás bývalý poručík - inspektor, dnes praporčík - inspektor.
  26.01.2008 12:13 Klokan
 
Až moc podobné s názorem Jihočecha reagujícího na podplukovníka nemyslíš? Okopírováno a mírně změněno. To si nedokázal vymyslet nic sám ?
  25.01.2008 18:12 Petr
 
Nechtěli by jste policii řídit nakonec sami?

Zase tak špatný nápad to není. Podívejte se,jak si vede MP bez PP,KŘ,OŘ a já nevím jakých dalších ředitelství, institucí a úřadů.Ale ono to k tomu stejně spěje.
"Takže stěží někdo ,kdo nastoupí může očekávat platové podmínky, jako policista déle sloužící několik desítek let" V tom máte pravdu,ale stěží může někdo očekávat nástupní plat 12.500 čistého za 13 měsíců ve službě. To má můj soused v kotelně,který je tam 4 hodiny denně.
  25.01.2008 18:34 .-.
 
no - ono 12.500 čistá ruka za chození do školy není k zahození. kdo ti kde dá takové stipendium?
  25.01.2008 18:52 XXX
 
Drahý kolego, hovoříš nesmysly. Pokud je mi známo, tak nejnižší plat u PČR co může někdo dostat je v základu 1TT/1 st. 13680 Kč, respektive 15050 Kč. Zajímalo by mě kde jsi přišel na 12500 čistého za 13 měsíců.
  25.01.2008 18:57 ?
 
Jo,když nemáš mladou rodinu,tak je to sranda.Ale po ZOPCE,když jdeš do Prahy a máš 15 litrů na ruku a dojíždíš domů za své,tak si připadáš,jak žebrák.
  27.01.2008 11:18 xxxpornomix
 
taky tě tam nikdo chodit nenutí
  25.01.2008 16:32 pplk.j.n
 
pplk.j.n
Pokud chci s někým diskutovat, tak si musím uvědomit, že tato široká diskuse s laskavým svolením Min.Vnitra od Vás očekává určitou úroveň. Velice obdivuju našeho Min. Vnitra , že po celodenní namáhavé a vyčerpávající práci si v malé chvilce volna počte některé názory. Otázkou je tedy co si o svých podřízených pak pomyslí.
Vážení. Musíte si uvědomit, že práce u bezpečnostního sboru je náročná. Tato je spletitá velkým množstvím zákonů, služebních předpisů a nařízení. Takže kázeň je velice nutná. Je to práce koncipovaná jako celoživotní. Takže stěží někdo ,kdo nastoupí může očekávat platové podmínky, jako policista déle sloužící několik desítek let. Z různých článků diskutéru je zřejmé , že se mnohým nelíbí ani plus a ani mínus. Když policisté starší generace 30 let a více odchází na zasloužilý odpočinek, tak jsou to bolševici, komouši a já již nevím jak jsou různě nazývány. Pokud ale nastává jakási generační obměna i na velících funkcích, tak je taky zle. Pak se zase poukazuje na mladé plukovníky apod. Myslí si snad někdo s diskutérů , že se policie bude řídit sama. A to zespodu? Pochopitelně řídící důstojníci mají větší zodpovědnost , tudíš i platově a samozřejmě , že do budoucna se toto odrazí i v souciální sféře. Tedy upřesňuji samozřejmě i ve výluhových nárocích. Můj názor a předpokládám , že nejen můj je ten, že pokud někdo neprovede kvalitní služební zákrok a ať již svou neschopností, nepozorností nebo způsobením jinými faktory nemůže očekávat služební odměnu .Musí za tento nést plnou zodpovědnost. Ačkoliv nebylo zveřejněno celkové vyhodnocení služebního zákroku se všemi klady i zápory prošetřujícími orgány , už si někdo stěžoval dokonce i ve sdělovacích prostředcích. A co kdyby tak tomu bylo naopak? Pak by si stěžovatel stěžoval na svá práva i přesto, že je sám nedokáže dodržet na určité úrovni. Už jste někdo viděl, že by dělník vyrobil zmetek a toto zveřejnil s tím, že pošpiní vedení podniku? Pokud někdo zde vysloví trochu jiný názor okamžitě se stává terčem vulgárních útoků urážek. Takže jak by jste si to někteří představovali? Umíte kromě hrubosti , závisti a neslušnosti i něco jiného? Nechtěli by jste policii řídit nakonec sami?
  25.01.2008 17:05 mutin
 
Opravdu si myslíte , že přivést policie k totálnímu rozpadu bylo pro pana ministra tak vyčerpávající ? Souhlasím s Vámi v tom ,že človíček ,který nastoupí nemůže chtít tolik peněz jako např. já po 17 letech (nebo chtít může ,ale pak patří asi jinam).Souhlasím i s tím, že důstojníci mají větší zodpovědnost a tudíž plat (tedy pokud tu zodpovědnost nepřenesou na někoho jiného což v mnoha případech dělají. No a ten plat ANO , ale neslučuje se to s tím co MV tvrdíval, že nejví c musí mít lidi na ulici.) A dostáváme s k jádru zakopaného psa a to k odměňování. Píšete o nekvalitně provedené zákroku versus odměně. A co naopak? Kvalitně provedený zákrok, výsledky atd. Nevím jak kde , ale tady u nás to chodí tak ,že ,,mužstvo,, se snaží , nosí výsledky , objasňuje atd. , ale odměna skončí na stole vedoucího . A ne malá. Jsou to odměny okolo 5-10000 Kč. A mužstvo? To si během roku rozdělí co zbude. Na hlavu to dělá v průměru 2000,- /rok. Myslíte si že to je odměna? Pro mě ne .Předpokládám , že tím špatně provedeným zákrokem jste myslel zákrok p. Lhotákové. Nejsem samozřejmě obeznámen se vším okolo tohoto případu , vím jen to co prošlo médii,internetem a intranetem , ale podle tohoto ten zmetek (jak to přirovnáváte k fabrice) vyrobil někdo jiný. Podle mě nejprve operační (jak si může dovolit neposlat pomoc hlídce? ) a posléze vedoucí zmíněné p. Lhotákové (jak si může dovolit zamítnout nebo odložit její žádost o vyšetření u lékaře ? ) . No nicméně myslím , že každému je už teď jasné jak celá kauza dopadne. Kdyby p. Lhotáková případ neprohnala médii,tak by se to nějak udělalo a ututlalo. Ale teď ? Potřebujou viníka , toho kdo to celé zpackal. A kdo to bude? Paní Lhotáková přeci. Vždyť jako je to všude tak i u policie ,,ruka ruku meje,, a vedení nikdy nepůjde proti sobě .
  25.01.2008 18:27 Jihočech
 
Vážený pane podplukovníku !
S velkou pozorností jsem si přečetl Vaše názory a v mnohém s Vámi souhlasím. Práce s lidmi je velice náročná a co je velmi náročné zejména na psychiku je umět nést zodpovědnost za své lidi - podřízené. Ale rád bych upozornil na jednu skutečnost. Spousta policistů je znepokojena situací u Policie ČR. Svoji nespokojenost dávají najevo třeba na tomto diskusním fóru. Ale jejich problémy nikdo neřeší. Z toho jsou flustrovaní a zbytečně se uchylují k hrubosti a sprostotě. Myslíte si, že management policie dělá vše proto, aby podřízení byli spokojení ? Proč se problémy na které je stále poukazováno neřeší a dělá se jako že je vše v pořádku ? Vždyť spousta zde zveřejněných názorů a kritiky je zcela oprávněná! Nový zákon přinesl skutečně dost nespravedlností a já myslím, že řadoví policisté spoléhali na Vás jako management, že budete tyto nespravedlnosti řešit a budete hájit zájmy svých podřízených. Z toho všeho poté vzniká v policii nepříjemná atmosféra, která má za následek jenom závist. Sloužím u Policie ČR od roku 1991 a musím říct, že bylo mnohem lépe. S pozdravem kapitán.
  25.01.2008 18:49 x
 
Pane plukovníku,
plně s Vašim příspěvkem souhlasím, ale není přece možné, pokud po nás nadřízení požadují něco, co nedává logiku. Viz. informátoři, kvantita spisů na úkor kvality. Legalizace výnosů je logické, že bude spis trvat delší dobu, než je obvyklé a oni to nechápou. Prosím Vás zamyslete se nad tím, pokud nejste odtržen od reality a víte o čem hovořím. Nemá smysl se zde rozepisovat.
  25.01.2008 18:53 x
 
Pane plukovníku,
nyní jsem si přečetl Váš níže uvedený příspěvek a musím říci, že ruším to, že s Vámi soulasím a sděluji Vám, že jste blbec a vylýzanec a běžte se vycpat s Vašim názorem.
  25.01.2008 18:54 Petra Lhotáková
 
Drahý pane podplukovníku,

musím Vám vyseknout pochvalu, neboť lepší reklamu, než dotčený podplukovník mužstvo nenadchne tolik, jako "zmetek", co si dovolil zveřejně poukázat na evidentní pochybení "vedení podniku".
Zajímavé je, že Vaše milé reakce na mou osobu začali zrovna v době, kdy jsme podali oficiální stížnost na vedení OOP Vlašim, OŘ Benešov a jistého plk., nyní již ředitele správy Stč kraje.
Doporučuji Vám držet se dál své kancelářské pozice, nenechte se víc rozčilovat věcmi, které se Vás osobně netýkají a pokud týkají, o čemž nepochybuji, věřte, že ani mě se výroba zmetků a navíc jejich tolerování v podnice nelíbí.
S přáním krásného večera
Petra Lhotáková
  25.01.2008 19:06 mazec
 
Tak to je mazec! Měl by ses odtajnit, podplukovníku, přijel bych ti osobně potřást pravicí. Tak kde sloužíš? Vlašim, Benešov nebo správa středočechů?? Kolegové by prý se mnou jeli taky, protože většího machra jsme zřejmě ještě neviděli!

pro Paní s velkým "P" Petru Lhotákovou
- děkujem, to je mazec!!!
  25.01.2008 19:15 YYY
 
Souhlas, odtajni se, hrdino podplukovnická!!!
Taky bych velice rád přijel, rukou bych ti ale rozhodně netřásl, ale ty mě taky asi ne. Jsem zřejmě ten samej zmetek, jako je Petra Lhotáková. Jsem totiž taky jen obyčejný polda z ulice.
Je tu ještě nějaký zmetek podniku?????? Takové to přirovnání se hnusný, surový a nehodný jakéhokoliv podplukovníka, chápeš vůbec tu svojí nadřazenost, nadutče ?
  25.01.2008 20:15 muf
 
ty jsi zmetek, podpodpodpodplukovníku
  26.01.2008 11:11 jarda
 
Ty jó, to je síla! Buď se jmenuješ ve skutečnosti Martinů nebo Langer, jinak není možné, aby někdo jiný takový blábol napsal. Ještě by´s mohl být z Inspekce MV, tam jsou taky takové tupé hlavy.
  26.01.2008 19:53 asdf
 
když polda upozorní na nedostatky, podrazy, na nedodržování základních práv, špínu u firmy (což je i ze zákona 361/2003Sb.jeho POVINNOSTÍ), tak vyrábí zmetky? Tak jsi tomyslel podplukovnickej? :-))) vás tam víc takových, tak můžete jít klidně všichni do civilu na zaslouženou rentu, protože bez takových ta firma pojede i bez vedení.......
  25.01.2008 12:37 pplk.j.n.
 
Vážený Ch z N. Proč si ještě neodsloužíte 20 let a pak budete myslet i mluvit jinak. Myslíte si , že máte ve všem pravdu? On výsluhový příspěvek je skutečně za určité omezení. Za to, že se člověk více opotřebuje hlavně psychicky i fyzicky. Je to dorovnávání řekl bych dlužné částky za služby pro společnost. Pokud by bylo na mě. Tak bych výsluhy dával až po 20-25 létech skutečně náročné služby, zejména ve velících funkcích. Vy ,Lhotákové a jim podobni by u sboru neměli co dělat. Myslím si, že Vás nikdo k policii násilím nenutil. Bylo to Vaše svobodné rozhodnutí. Nebo ne ?
  25.01.2008 12:52 F1
 
Pro pplk.j.n.

To jste Vážený asi spadnul ze židle a nebo možná spíš z větší výšky.

Výsluhy zejména ve velících funkcích ? Tomu ani nemohu uvěřit, že jste něco takového mohl vůbec vypustit. Nenamítám nic proti odpovědnosti se zpovídat za službu, kterou odvádějí podřízení a toto někde obhájit v takovém postu.
Ale opravdu přemýšlíte tak, že ti pěšáci v každodenním styku s drbany, s toxikomany, různými agresivními grázly, kteří nám doslova prokopou mříze v místnostech pro předvedené, z demolují dveře skokem hlavou do dveří a spousty dalších chuťovek ve dne v noci, v sobotu v neděli, ve svátkách, že tito lidé mají službu lehkou, když často nemají ani čas se slušně v klidu najíst.
Jste asi srandista a nevíte vůbec co se děje " tam dole ". Jestli tohle myslíte Vážně, tak jste již skutečně ztratil schopnost vidět " realitu " a to je jen smutné nic víc, nic míň a tedy se nedivím, jsetli tam " nahoře takto uvažují o podřízených " Fuj tabjl. Odplivl jsem si, ale na balkon ne doma, jsem slušný člověk.
  25.01.2008 12:58 F1
 
A jako doplněk by jste se musel podívat někam jinam mimo ČR. Například v armádě ve Francii odchází do důchodu poddůstojnící po 15 letech služby. Důstojnící mají nárok odejít až pod 25 letech, tedy musí ještě dalších 10 let nasloužit. Proč asi je to takto zařízené - odpovím, protože chápou že ti v " zákopech jsou dříve na odchod, než ti velící.
  25.01.2008 13:08 Pavel
 
Tak jestli zákon a novelu k 361 dávají dohromady podobní mudrlanti,tak už chápu,proč máme u policie podstav. Já,kdybych byl na vašem místě,tak bych dal rentu až po 35ti letech,ale jen policistům v kancelářích. A o víkendech a svátcích by sloužili na obvodech a dopravkách hoši z PP,protože by tam už nikdo z řadových nebyl.
Jo,ještě jste nám měl připomenout,že nás k policii nikdo nenutil a že za bránou stojí tisícovky dalších.
  25.01.2008 13:18 mazec
 
drahý pane podplukovníku,
můžete zde národu i mě napsat, čím vám konkrétně Lhotáková a jí podobní vadí, proč nemají u sboru co dělat ?
Nestyďte se a v klidu se rozepište. Času i místa zde máte dost. Takto by vás mohl kdokoli napadnout jinými názory, ale když ty své řádně osvětlíte, budete třeba pochopen.
  25.01.2008 14:07 Foun
 
Vážený pplk., a Tebe někdo k Policii nutil? V něčem s Tebou souhlasím, ale házet všechny do jednoho pytle není fér. Každý jednotlivec u sboru má to své místo. Nešlo by to bez řadových, ani bez velících. Otázkou je, kdo má být na jakém místě, v jakém hodnostním označení (záměrně neuvádím po staru HODNOST) a za kolik. A už vůbec to nepůjde dál, když padesátiletého podpraporčíka bude drbat dvacetiletý podplukovník z prezídia. Pokud chápeš, o co mi jde, tak je dobře, v opačném případě platí heslo, že potrefená husa se vždycky ozve.
  25.01.2008 14:10 mutin
 
Velevážený pane pplk Jardo Nejlepší (pplk.j.n.) : Nebudu se rozepisovat nad Vaším brekem , že lidé ve vedoucích funkcích jsou Ti , kterí jsou na tom nejhůře . Sám víte , že je to blábol nad bláboly futrál. Ale musím reagovat na Vaše cituji:Vy ,Lhotákové a jim podobni by u sboru neměli co dělat.,, Z tohoto cítím, že paní Lhotáková Vám zřejmě šlape na paty a máte z ní strach . Není to tak ? Neznám Vás , ale myslím , že si Vás dovedu živě představit . Dle mého názoru jste jeden z těch alibistických pupíků , který sedí minimálně na funkci velitele služby a ctí lidi od OŘ dále a pěkně jim pochlebuje. Paní Lhotákové přeji aby boj s větrnými mlýny vyhrála i když jak se říká proti větru nena......š .
  25.01.2008 14:20 degradovaný
 
Lidi, co na to reagujete? Je to provokace.
  25.01.2008 14:32 pro pplk.j.n
 
Za velitelské funkce bys dával výsluhu jó? To jsi pěknej blb, asi jeden z nich. Děláš ze sebe jen kašpara.
  25.01.2008 15:55 Pane pplk.j.n.
 
Až nebudou "u sboru" Lhotákové a jim podobní (a nebude to dlouho trvat a nebude nikdo), komu pak budete "velet"?
  25.01.2008 16:10 Pane pplk.j.n.
 
Máte pravdu v tom, že služba je náročná jak psychicky, tak fyzicky. Neberu vám psychickou zátěž na velících funkcích, s tou fyzickou jsou v pohodě. Na ulici ovšem zátěž na psychiku je stejná, ať je vám 20 nebo 60. Ale umíte si představit policistu po 60, jak hbitě nahání lumpíky? K tomu asi slouží ta výsluha, aby když už fyzicky nemůže, nemusel na stará kolena chodit na sociálku pro podporu, aby za službu vlasti vůbec přežil.Podívejte se na výsluhy v EU.
  25.01.2008 16:31 polda
 
Pro F1, nemluv nesmysly ve Francii jdou důstojníci do výsluhy po 25 letech protože do nich stát investoval a chce to z nich dostat. Stát se důstojníkem v e Francii není jednoduché, Praporčíci mohou odejít po 15 letech protože nejsou pro stát tak důležití, ne jak si to vykládáš ty.
  25.01.2008 18:21 Chytry z Nitry
 
Vážený pane pplk.j.n.
Neodsloužím si už ani jeden den, protože jak jsem již uvedl, tak bych už k bezpečenostnímu sboru nenastoupil ani za zlaté prase a kdyby mi některý ze synů sdělil, nedejbože dcera, že chce býti příslušníkem bezpečenostního sboru, tak bych ho proškolil tak, že by ho to už nikdy nenapadlo.
  25.01.2008 20:17 muf
 
Ty hňupe, co si jí furt bereš do huby? p. Lhotákovou, myslim.