Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  30.09.2008 16:55 Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
 
Odbory NOS PČR se demonstrace zúčastní!
Foto: ilustrační

(AKTUALIZACE 30.9.2008, 14.00 hod.) Podle informací, které má náš server k dispozici, se vedení odborového svazu NOS PČR rozhodlo, že jejich organizace bude přímým účastníkem plánované demonstrace! Ministerstvo vnitra totiž ve stanoveném termínu nedalo garance na požadavky NOS. Tyto požadavky, závěry minulého jednání a stanoviska ostatních odborových organizací následují:

V pondělí 29. 9. 2008, se konalo jednání výboru NOS PČR o účasti této organizace na demonstraci. Zástupce naší redakce se zasedání zúčastnil jako host. Z mnohahodinového jednání vzešly níže uvedené informace. V zápětí, ve večerním zpravodajství, se na TV Nova objevila informace, že policisté demonstrovat nebudou. Tato informace se nezakládá na pravdě.

Na jednání přijal NOS PČR stanovisko (viz. níže) ke kterému však v současné chvíli odmítl policejní prezident poskytnout záruky. Konkrétně nebyl schopen zaručit podmínku, která je uvedena proloženě. Podle policejního prezidenta, který se jednání zúčastnil, je taková záruka mimo jeho pravomoc a je v kompetenci ministra vnitra.

V případě, že se ministr vnitra zítra, tedy v útery 30.9.2008, nezaručí za onu níže uvedenou podmínku, pak se NOS PČR zůčastní demonstrace jako přímý účastník.


Stanovisko NOS PČR:

Výbor NOS PČR, při vědomí odpovědnosti za vývoj služebních příjmů a po zvážení všech skutečností přijímá nabídku policejního prezidenta ze dne 25. 09. 2008 jako momentálně přijatelnou s tím, že i nadále do budoucna požaduje valorizovat služební příjem cestou zvýšení základního tarifu služebního příjmu.


Vzhledem k uvedenému a s ohledem na závazky k partnerským odborovým svazům doporučuje NOS PČR svým členům se demonstrace dne 01. 10. 2008 zúčastnit na podporu požadavků hasičů. Ti nedostali nabídku, srovnatelnou s návrhem policejního prezidenta pro policisty.


Výbor NOS PČR současně vznáší na vedení Ministerstva vnitra a Policie ČR tyto požadavky:


Ministr vnitra bude garantovat závazek na vytvoření nové dostatečně profinancované tabulky základních tarifů na r. 2010 s účastí NOS PČR.


Požadujeme provádět měsíční kontrolu rozdělování prostředků určených na zvýšení služebního příjmu na úrovni krajských ředitelství v součinnosti s NOS PČR; samostatně provádět kontroly v rámci útvarů, z nichž v budoucnosti vzniknou nová krajská ředitelství a analogicky postupovat u útvarů s působností na území ČR.


Požadujeme, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU.


Dále požadujeme rozšíření projektu P 1000 i na útvary SKPV.


Požadujeme, aby v následujících letech byla řešena otázka odměňování občanských zaměstnanců analogicky k vývoji služebních příjmů příslušníků.


Konstatujeme, že i nadále podporujeme požadavky odborových svazů rozpočtové sféry na valorizaci platové tabulky.


Toto stanovisko neprodleně zasíláme vedení Ministerstva vnitra a Policie České republiky s tím, že očekáváme reakci a konstatujeme připravenost kdykoliv požadavky projednat.

Pokud ministr vnitra nebo policejní prezident nebudou schopni garantovat, aby do objemu prostředků na příští rok zvýšeného o 4 % nebyly zahrnuty prostředky vynaložené v souvislosti s vyšší spotřebou služby přesčas při zajišťování bezpečnostních opatření v souvislosti předsednictvím ČR v Radě EU, platí usnesení ze dne 22. 9. 2008 a NOS PČR se zůčastní demonstrace konané 1. 10. 2008 přímou učatí.



-------------------------



Dále publikujeme stanoviska ostatních zainteresovaných odborových organizací:


Stanovisko UBS ČR



Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !

Dne 29. září 2008

Předseda UBS Miloš Plechatý

-------------------------


Stanovisko OSH



Dnes jsme se společně s 1. místopředsedou OS hasičů a místopředsedou UBS zúčastnili jednání výboru NOS PČR o účasti policistů na demonstraci konané 1. října 2008 od 14.00 hod. před budovou MV. Jednání, kterého jsme se zúčastnili od 10.30 hod. ještě v 17.00 hod. nebylo zakončeno oficiálním stanoviskem NOS PČR k uspořádání protestu. Oficiální stanovisko zveřejníme ihned po jeho doručení na OSH. Pro hasiče platí, že naše stanovisko se nemění, sejdeme se podle původního plánu v 13.45 hod. před budovou ministerstva vnitra.



Zdeněk J. Oberreiter, předseda OS hasičů







Text: redakce











Publikováno: 29. 09. 2008

inzerce




Komentáře k článku nevyjadřují názor redakce, jejich obsah není upravován. Příspěvky však mohou být smazány, pokud budou vulgární, xenofobní, rasistické či budou v rozporu s právním řádem ČR.
Odkazy vkládejte bez "http://", jinak se váš příspěvek z důvodu ochrany proti spamu nezobrazí.

jméno
heslo

iguka: Pan Štěpánek napsal:
Vážené kolegyně, vážení kolegové,



na základě včerejšího rozhodnutí Výboru NOS PČR, který podmínil neúčast na demonstraci dne 01. 10. 2008 splněním dodatečných požadavků (viz prohlášení Výboru NOS PČR ze dne 29. 09. 2008) bude v nejbližší době zveřejněna informace, že NOS PČR se této akce aktivně zúčastní.



Chci Vás informovat, že na základě svého osobního rozhodnutí, které není ovlivněno ničím dalším, se této akce nezúčastním. Jako důvod uvádím, že z mého pohledu jsem v jednáních dosáhl maxima. S tímto svým rozhodnutím a názorem jsem seznámil všechny místopředsedy.



S jeho souhlasem tlumočím shodný názor i postoj místopředsedy JUDr. Petra Tomka.







S pozdravem



JUDr. Milan Štěpánek, předseda
16:54:23 30. 09. 2008
bingo: Všichni
Proč nadáváte na NOS? Aspoň něco zkusil dojednat! A když to nevyšlo, tak demonstruje!
Demonstrace jen pro samotnou demonstraci je samoučelná. Demonstrace má být podporou pro jasně formulované konkrétní požadavky, které něco zlepší pro policisty ve výkonu!


16:47:47 30. 09. 2008
HonzaS: Hrozna ostuda diky odborum!!!
Tohle hrozna ostuda diky odborum pro celou policii. Copak tohle je nejaka tajna dohoda vedeni odboru, jak znemoznit demonstrujici policisty a nahrat takhle ministrovi?

Fakt by se odbory mely stydet za tenhle neuveritelny amaterismus.

Je to hodne velka ostuda panove.
15:54:40 30. 09. 2008
Fedof: Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Vedoucí funkcionáři NOSU opět zklamali a udělali si z ostudy kabát!
Odboráři NOSU již nejsou bráni vážně na MV ani na veřejnosti. Protože za těchto podmínek je třeba postupovat tempem UBS. Není možné handlovat takovým způsobem jako p.Štěpánek a vedení NOSU, vzhledem k tomu co se děje a co se ještě připravuje. Např. Plné zdanění výluhových příspěvků, které již prošlo poslaneckou sněmovnou v prvním čtení a je již v čtení druhém! Musím podpořit stanovisko předsedy Unie bezpečnostních složek MV p.Plechatého Miloše a Zdeněka J. Oberreitera , předsedy OS hasičů. VS , CS i vedení NOSU by se chtělo pravděpodobně svést tou károu, která se tak moc těžko roztláčí.

15:53:28 30. 09. 2008
Milhauss: D E M O N S T R A C E
Vážení kolegové, nenechte se nikým a ničím odradit a přijeďte zítra do Prahy demonstrovat za naše práva. Možná to je poslední možnost, jak poukázat CELÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI na nechutné praktiky velkého Ivana vůči nám všem. Bez rozdílu jestli je někdo hasič, bachař, celník nebo policajt a v důsledku i kterýkoliv občan ČR.....P Ř I J E Ď T E !!!!!!
15:52:07 30. 09. 2008
shark: pro vogon
Zdravím kolegové. Jen jedna historka a pravdivá. Ve zkratce: Můj kamarád slouží na jednom OOP a přišel chlap, že se tu má nahlásit. Kamarád si jej detailně prohlédl a hlavou mu projela myšlenka, že se jedná o nástup výkonu trestu či jinou událost. Jaké bylo jeho překvapení, když mu na další otázku muž odpověděl." Mě sem poslali z pracáku, nemám práci a prej u policie zrovna nemají lidi". Uplynul nějaký čas a onen muž je jeho novým kolegou. Sice úplně neschopným na druhou stranu schopným všeho. Ale Ivane Langře a další podobní, hurá je nás zase o jednoho více. Krásný den kolegové, ale hlavně se zítra hóóódně hlasitě a v hojném počtu ozvat. jinak je za chvíli po nás:-((
14:37:50 30. 09. 2008
V3nd4:
Ministr vnitra má úplně jiné problémy než je demonstrace policistů. Podívejte se na to, co se mu skutečně honí hlavou. www.policista.cz/diskuze/tema/294/
12:21:17 30. 09. 2008
X-sat: to Lukas Heinz
...ona taková lukrativní nabídka na místo u ministerstva vnitra dokáže člověka motivovat jiným směrem... Přeber si to jak chceš. Jinak souhlasím, že kus práce odvedl, jen jeho škoda je, že to takhle zařízl...

Médie lžou a hnusná modrá politika pokračuje. Na demonstraci policisté budou a stejně tak se jí ofociálně zůčastní i NOSP. Zítra na viděnou, kolegové!
11:53:08 30. 09. 2008
Lukas Heinz: re all
(Tento názor není názorem redakce, ale osobním názorem přispěvatele)

Milana Štěpánka si velice vážím. Posunul NOS PČR po Janzovi daleko dopředu. Právní pomoc je teď na špičkové úrovni a s příkladnou rychlostí. Vyjednal kolektivní smlouvu, prosadil odbory do výběrových komisí. Prosadil krajské koordinátory, kteří řeší problémy řadových policistů na krajích, zasadil se o vstup NOS PČR do Eurocopu a jeho uznání v Evropě. Mužu jmenovat x dalších věcí. Milan je především diplomat. Je faktem, že jen vyjednáváním lze dosáhnout zlepšení. Problém je v tom, že vás váš partner k vyjednávání musí brát vážně. A NOS PČR pan ministr soudě dle jeho skutků rozhodně vážně nebere. A tady je čas na nátlakovou akci. Já to vidím tak, že Milan Štěpánek nechce vidět, že je čas na nátlak, protože pan ministr nás nebere vážně. Takto je to z mého pohledu. A že nemáme další způsob jak na pana ministra tlačit? Já myslím, že nátlaková demonstrace behem zasedání UE v ČR pana ministra a vládu donutí jednat seriózně. Jde aby ministr říkal skutečnou pravdu a ne polopravdy které se mu hodí. Bohužel strach o drobky ze stolu pana ministra 1,5% zřejmě donutil Milana Štěpánka k ústupu. Tady už je čas bojovat
23:55:42 29. 09. 2008
vogon: Drazí kolegové,
opět se ukázalo jak jsou média jedním ze skrytých pilířů demokracie a jak se snaží odhalovat nekalé kejkle politiků - je to jen banda zlatokopů a dál ani nebudu psát co si o nich myslím, protože bych se jen opět rozčílil. Jen se budou navážet do lidí, kteří se snaží chránit i jejich bezpečnost. Když ta banda vykrmených "inteligentů" totálně podělá zákon, na jehož tvorbě se podílí tlupa tupců a jeden člověk po prvním přečtení najde chyb jak máku, tak prohlásí že se vloudila chybička, ale běda jak by někdo z nás byť jen nevyplnit RZ vozidla do pokutovách bloků.Pokud se někdo bude ohánět tím že mám silné řeči, tak doporučuji aby si přečetl např. § 23 zákona o přestupcích. Už na první pohled bije do očí tupost zákonodárců - a takových případů je nespočet. Také bych chtěl pobírat takové peníze za takové paskvily. Pokud někdo z vás dosud váhal zda se zúčastnit či nikoli demonstrace,doufám že již pochopil, že jiné řešení nám už nyní nezbývá. Pokud budem jen sedět na prdelích a stežovat si jeden druhému, tak s námi budou zametat až do konce života. Politika páně Langerova co se týče policie spočívá v principu kus za kus. Odejde jeden skušený policista a já Ivan Velký ho nahradím dětskem,co na sobě unese stejnokroj. Přál bych vám vidět současné strážmistry na policejních školách a občas slyšet jejich projevy. Z náboru do policejního sboru se stal sběr odpadu. Polovina lidí zde není schopna absolvovat současné fyzické testy na více jak 34 bodů a před koncem ZOP nemá ponětí co to je pokutový blok a jak jej vyplnit. Nastoupil jsem k policii proto, že chci tuto práci dělat a chci ji dělat co nejlépe, ale jak ji můžu dělat alespoň dobře, když už tu není téměř nikdo kdo by mi poradil do začátku..... Pokud 1. 10. nepřijdeme a nevykřičíme do světa pravdu, tak si pak nestěžujme a přiznejme si poté,dobře nám tak. Proto doufám že se nikdo z nás nelekne a přijde nás pokud možno co nejvíce, já osobně se demo určitě zúčastním i kdybych se měl připlazit z Brna do Prahy po břiše.
23:51:18 29. 09. 2008
Fabi: Zmrazená IP - to je vrchol
Jako první jsem chtěl reagovat na článek novinky.cz.. Policisté nebudou stávkovat.. tam jsem ale zjistil, že mám zablokovanou IP a nemůžu tak vložit příspěvek. Celkem mě to naštvalo, páč v tom musí mít někdo prsty.. K jinému článku jsem psát mohl.. netáhlo Štěpánek ještě nic pro Policii nevyjednal a bude tomu tak i tentokrát.. Ani nevím co tam dělá.. prej už se chystá na lepšího fleka.. :-D jinak ve středu před MV, doufám, že tam potkám hodně kolegů z útvaru.
23:36:08 29. 09. 2008
Alik: Demo BUDE !
Výkonný výbor UBS dnes rozhodl takto :

Kolegové, kolegyně

Unie bezpečnostních složek zastupující převážně policisty si je plně vědoma odpovědnosti
za své členy v UBS – MV a za ostatní příslušníky v bezpečnostních složkách.

Prohlašujeme, že se neztotožňujeme s kompromisním Prohlášením výboru NOS PČR ze dne 29. září 2008 a demonstrace se zúčastníme.

Stále trváme na minimálně 4% dorovnání platů za tento rok 2008 a 4% navýšení platů do tarifních tříd pro rok 2009.
Dohoda s policejním prezidentem je nesystémová a nesouhlasíme s ní, ač si snahu policejního prezidenta vážíme.

Máme garance od základních organizací NOSP a větší části výkonného výboru NOSP, že se valná většina členů demonstrace zúčastní. Do rozkolu NOSP se nehodláme vměšovat, jelikož nám to ani nepřísluší. Přípravy na demonstraci nadále pokračují, jelikož UBS-MV není součástí až příliš kompromisní dohody mezi NOSP a PP. Demonstrace byla od prvopočátku připravována v těsné spolupráci s vrcholnými představiteli OSH, na demonstraci jsme se shodli a nyní není možné, aby ani jedna strana za těchto podmínek z této demonstrace ustoupila.

Byli jsme společně na „fontáně“ a sejdeme se 1. 10. 2008 ve 14 hod. před vnitrem opět !


Dne 29. žáří 2008


Předseda Unie bezpečnostních složek MV
Plechatý Miloš
22:46:50 29. 09. 2008
Drexa: 1.10.2008
A nebudete tam sami :-)
22:29:38 29. 09. 2008
Martin (SKPV): 1.10. 2008
tam budu a se mnou skoro celé oddělení ať se děje co se děje!!!!!!!!
22:18:22 29. 09. 2008
  28.01.2008 16:41 !
 
Karlo,
jistě jste milé krásné děvče s okouzlujícím potenciálem. Věnujte se tedy jiné diskuzi, třeba žena.cz. Zvedněte tedy především svůj zadek a kráčejte, mnohým zde ulevíte. Děkuji a nemíním se opakovat!
  28.01.2008 16:42 !
 
omluva, jsem se lehce přehmátnul... toto mělo být jinde...
  29.01.2008 12:36 mazec
 
Karlo,
jistě jsi krásná žena, navíc tvé duchaplné příspěvky nasvědčují tomu, že jsi i prudce inteligentní....chci tě!
  28.01.2008 16:36 Karla
 
F1 nono toho povyku, pro pravdu se člověk zlobí. Jen mě zajímá co jsi udělal pro to, aby se tedy zlepšila situace u PČR a proč měšťáci jsou v lepším světle . Jak jsi třeba podpořil kluky z UBS? Jestli Vás je tolik nespokojených tak zvedněte zadky a přestaňte kafrat u piva a pomožte jim. Jo F1 pálit si prsty toto bolí!
  28.01.2008 16:42 !
 
Karlo,
jistě jste milé krásné děvče s okouzlujícím potenciálem. Věnujte se tedy jiné diskuzi, třeba žena.cz. Zvedněte tedy především svůj zadek a kráčejte, mnohým zde ulevíte. Děkuji a nemíním se opakovat!
  29.01.2008 09:10 F1
 
V jakémže to lepším světle jsou ty Městské policie ? Nějak jsem tuto část nepochopil a snad to není pro mé, psychologem naměřené nízké IQ Raven 139 ( cca 2 % obyvatel ). Omlouvám se nechápu to světlo, to jako to v tunelu ?
  29.01.2008 12:36 mazec
 
Karlo,
jistě jsi krásná žena, navíc tvé duchaplné příspěvky nasvědčují tomu, že jsi i prudce inteligentní....chci tě!
  28.01.2008 16:17 Stam
 
Sloužil jsem u PČR deset roků, ke konci toku 2007 jsem tyto řady opustil. Můj kamarád se kterým jsem byl v policejní škole odešel od policie již v červnu 2007. Vzhledem k tomu, že podmínky ve firmě kam odešel se změnily, dal si žádost o znovu přijetí k PČR. Tato žádost mu byla zamítnuta, tak nevím, chcete dělat náborové reklamy a přitom skušené policisty nechcete opětovně přijmout, tak tomu nerozumím.
  28.01.2008 16:38 mazec
 
Stame,
to přeci není ani možný!!! Mluvíš o stejné firmě, nemáš v hlavě zmatek, nejsi po drogami nebo jinými omamnými látkami?? Víš, že tímto svým tvrzením rozbiješ plno argumentů zdejších přispěvatelů??....vtipkuji a děkuji Ti za Tvůj trefný příspěvek!!!
  28.01.2008 19:28 Karla
 
Pro pana Mazec: Někdo tady psal, že jich bylo jenom 6!!!!! Že bych měla zase pravdu!
  28.01.2008 19:57 muf
 
Karlo, to víš, že máš pravdu, bláznům se nemá odporovat!
  29.01.2008 04:56 jarda
 
A proč jsi tedy odešel ty, když se tak za PČR teď bereš?
  29.01.2008 12:37 mazec
 
Karlo,
jistě jsi krásná žena, navíc tvé duchaplné příspěvky nasvědčují tomu, že jsi i prudce inteligentní....chci tě!
  29.01.2008 16:23 Stam
 
Já jsem odešel, protože jsem už při práci nezavadil o normální lidi, mimo poškozených. Nějakou kariéru bych stejně ze střední školou již u PČR neudělal, když nás zamkli na tabulkách. Já se za firmu nebiji, Karlo jestli jsi si všimla, postup policie nechápu. Já nemám v úmyslu se k firmě vracet, tedy v nejbližší době. Možná za 3-4 roky bude situace jiná, proto jsem si nechal otevřené vrátka a nenechal jsem zničit moji osobní složku.
  28.01.2008 15:53 Lukyn
 
pro erg:
Spíš jsem začal uvažovat o AČR...(nerad bych šel z bláta do louže)
  28.01.2008 13:19 Je to jednoduché myšlení
 
Pokud by ten " jakýsi Karla " přemýšlel tím co má snad i v hlavě, tak by musel dojít k tomu, že z DOBRÝCH zaměstnání se jen tak neodchází. Již za minulého zák. o služ. poměru byl problém naplnit stavy u PČR na rozdíl od hasičů, kde se stálo " ve frontě " na volná místa po odchozích do důchodu. Platovou situaci jsem znal takovou, že běžný výjezdový hasič se stejnými léty praxe, byl zhruba nastejno, případně měl nějakou stokorunu více. Takže v tom to nebylo.

Tedy v čem to je, že personální stav u hasičů není ani dnes problém a u Policie ČR je to již téměř na poplach bijící stav se 6.822 volnými místy a další odcházejí. Proč tak utíkají z tohodlen DOBRÉHO zaměstnání - služby policisté a u hasičů to ve stejném stylu není. Proč takhlen houfně opouštějí policisté, tak " dobře zajištěné místečko do důchodu ". Logicky přeci vyplývá, že u dobrého zaměstnání, " zajištěného až do důchodového věku 65 let zůstanu a nebudu vyhledávat problémy v určité nejistotě v novém zaměstnání civilu, kde začínám od " píky " a vždyť již mám po tolika letech i nějakou tu pozici u Policie ČR, dy jsem zařazen v solidní platovém stupni. Mám známého hasiče-profi ( velitel zásahu ), který zná " kapánek podstatu " policejní práce ( ne z televize, ne z novin, ne z hloupého nazírání neinformovaného ) a jeho názory jsou jasné. Nechtěl by tuhle naší policejní práci dělat. A proč ? Neboť ví, že to není o ježdění s autem se zeleným pruhem......

Naivní jakýsi Karla tohle stejně nepochopí, neboť jeho obzor je zatraceně nicotný.

PROČ TEDY TI POLICISTÉ STÁLE ODCHÁZEJÍ Z TAKOVÝCH SUPER STÁTNÍCH MÍST se zajištěním do důchodu a vydávají se do " nejistot v civilu " ?????????
  28.01.2008 14:56 Pavel
 
Výtečně napsané,až je to škoda psát pro nějakého Karla. To by byl článek na ten jejich nábor,jak vyšitej
  28.01.2008 15:19 t
 
A 5000,-Kč za nábor..to je dobrej kšeft že? To policie neví co s penězma. Za každýho trotla co ukecá, dostane 5000,-Kč...tedy samozřejmě za nastoupivšího...to ještě neznamená, vzhledem k nízkým nárokům, že to nebude trotl. Takže opět náborové akce...žádný výběr. To to bude vypadat.
  28.01.2008 12:53 Pavel
 
Tak,už je to tady.Co tomu říkáte kolegové.Za 22 melounů je to docela propadák.

http://www.nabor.policie.cz/
  28.01.2008 14:11 Myšpulín
 
No doufám, že celá kampaň za 22 MKč není tento web, ten je tak za 22 Kkč :-))
  28.01.2008 18:32 ???
 
http://www.novinky.cz/clanek/131812-polovina-zajemcu-o-praci-u-p olicie-neprojde-psychotesty.html
  28.01.2008 08:43 Lukyn
 
Ja jsem hasič a jsem na to hrdý,ale nejsem hrdý na to,že mě degradovali a dost razantně snížili plat.Měsíčně se nedostanu přes 17000 čistého!!!A to je to,oč tu běží...mimochodem,nejsem žádný novic a pár lidí jsem už taky z auta vytáhnul.
  28.01.2008 09:40 Karla
 
Tak tohle je smutné. Vaší práce si fakt vážím.
  28.01.2008 15:22 erg
 
To je špatný. Doporučuju jít k policii..a abys nemusel nic moc dělat a měl důstojnickou hodnost, větší peníze než o kterých hovoříš - stačí na okresní ředitelství na OIKT dělat třeba u spojařů anebo u počítačů.Nemusíš nic programovat.Děláš jen údržbu PC a jejich odvoz na opravu.
  28.01.2008 07:37 Karla
 
Jo jo, běžte do c a voni vám zdaněj rentu a budete zase čučet na drát. Jo takový hasiči, to jsou machři, na vlastní oči jsem vyděl jak vystříhali chlapa z auťáku a poskytli první pomoc a četník přijel po hodince to jenom sepsat. A hasiči přeci nekňučej jako vy!!!!!
  28.01.2008 08:19 rrr
 
Napsal jsi slovo vydět s tvrdým y, ono se to ty češtináři píše s měkkým jako vidět. Tebe by s tvoji češtinou nevzali ani na svačináře, poněvadž i to bys určitě posral.
  28.01.2008 08:23 ???
 
Nebude to asi tím ty troubo,že nejsou lidi u policie,když přijel až za hodinu? V Praze se čeká na nehodovku 3-4 hodiny a bude asi hůř.
  28.01.2008 08:39 Karla
 
Tak přeci se někdo chytnul pravopisu, už jsem doufal že to projde bez povšimnutí. Bystrý ten rrr.
  28.01.2008 08:50 mazec
 
Karlo,
nechytnul, ale chytil by tě za prdel a hodil přímo do přímého výkonu. Čuměl bys na drát, o tom nepochybuju a možná by ses radší "vyděl" zpět v civilu.
  28.01.2008 09:06 Pavel
 
Hele,ty "informovanej" civile! A řekl ti ten tvůj zdroj z náborové kampaně "najdi si svého hlupáka",že kdyby nebylo SPJ a PMJ,tak můžou nehodovku v Praze zavřít? Kolegové z těchto jednotek,tam jezdí,jako řidiči čím dál častěji.
  28.01.2008 09:44 Karla
 
Pan Mazec a Pavel - jednoduché, tak se na to vyflákněte, když to je takovej nápor.
  28.01.2008 10:14 pro Karla
 
ty se vyflákni na ty kecy, když o této práci víš h....
  28.01.2008 12:12 Pavel
 
Pro Karla

Neměj o nás strach.Ty odchody od policie stále pokračují (- 6822 míst).Už je takový podstav,že vezmou snad i tebe. Potom se můžeš "válet" s tím zbytkem,co tady ještě zůstane.
  28.01.2008 13:13 pro Karla od rrr
 
Já bystrý nejsem, ale ty jsi úplně blbej, aspoň co se týče gramatiky.Ale asi i jinak nebudeš nic moc.
  28.01.2008 13:55 F1
 
- voni, vyděj - to mě stačí
A co o těch poldících, kromě toho, že " jen sepisují " ví víc tenhle Karla. Možná ještě ví, že jezdí policejním autem, že pijou občas na benzinkách kafe atd. Ví také kolik poldů přišlo o život od roku 1989 rukou pachatele, při plnění služebních povinností ?

- ví o zastřeleném kolegovi z cizinecké policie skupinou pachatelů připravujících se loupež, které vyrušil.
- ví o pachatelem zastřelených 2 policistech ČR, kolezích v Praze v tramvaji
- ví o zastřelených 2 policistech ČR, kolezích v rodinném domě v Protivíně a postřeleném kriminalistovi
- ví o usmrceném policistovi ČR, kolegovi v pražském metru
- ví o zastřeleném kolegovi při pronásledování jugoslávce ( Hanuša
- ví o zastřeleném policistovi ČR, kriminalistovi v Praze při zákroku v bytě
- ví o dalších mrtvých policistech ve službě usmrcených pachatelem včetně dopravních policistů úmyslně sražených při kontrolách na silnici
- ví o dalších nebezpečných situacích, které naštěstí neskončily pro někoho z nás špatně

Co si nás bere do držky a znevažuje takový pitomec, který ví úplné prd o policejní práci.

Vede MV ČR nebo PP nějaké statistiky násilných úmrtí policistů - dejme tomu od " nové éry " Policie ČR ?
  28.01.2008 07:32 hh
 
Karlo ty jsi p...
  27.01.2008 23:42 kk
 
Samozřejmě ..to bylo pro KARLA, neboj se pracovat!!