Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.04.2005 22:51 Franta
 
POCTETE SI JAK PRACOVAL PAROUBEK!

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2200/obsah/09.htm

Veselé hospodaření Rady Zastupitelstva h. m. Prahy

aneb senátorské volby o ty nejlepší

Senátní kandidát - náměstek ing. Jiří Paroubek



Motto:

Velký a neohrožený bojovník

za práva Pražanů,

pokud to ovšem je

v jeho prospěch?



A/ Morální profil

Ing. Jiřího Paroubka:

l/ Ve svém oficiálním senátorském životopise ing. Jiří Paroubek píše, že od roku 1976 ? 90 pracoval jako ekonom v manažérských funkcích. Pokud je mi známo, žádné ?manažérské funkce? za bolševika neexistovaly. To by to soudruzi našemu ?managerovi? hned hezky vysvětlili a určitě by na to dlouho nezapomněl. Byly jen nomenklaturní funkce, spadající do kádrové nomenklatury výborů KSČ různých stupňů, na které mohl dle kádrového klíče, tedy ne podle vzdělání, osobních vlastností, pracovních výsledků a zkušeností, ale na základě politické spolehlivosti, dosazovat příslušný výbor KSČ pracovníky podle svých představ. Pro malé funkce ? místní výbor KSČ, pro důležitější funkce okresní, krajský nebo celostátní ÚV KSČ. Pokud je dnes známo, ing. Jiří Paroubek dělal hlavního ekonoma v ústředí pražského podniku Restaurace a jídelny (RAJ). Pak je skoro úplně vyloučeno, že by tuto významnou nomenklaturní funkci, spadající pod Okresní výbor KSČ, mohl zastávat nestraník !?? Čím pak by si asi takový nestranník mohl získat takovou důvěru KSČ, že ho OV KSČ dosadil do takové funkce?! Takže kandidát ČSSD na senátora ing. Jiří Paroubek nám něco ve svém životopise opomněl říci, anebo měl napsat ? já, hrdina, jsem nikdy nevstoupil do KSČ (nebo StB). Byl jsem doma ve vnitřní oposici, tak, aby to o mně nikdo nevěděl. Navenek jsem předstíral svůj souhlas s komunistickou diktaturou a sovětskou okupací, Antichartou, prvomájovými průvody, Vzornými vojáky, Brigádami socialistické práce a podařilo se mně takhle soudruhy oblafnout a dostat se už roku 1976 do vedoucích funkcí, které jsem už po celou dobu neopustil. Domnívám se však, že ani takhle to s největší pravděpodobností nebylo, a to především vzhledem k jeho dalšímu racionálnímu a vysoce oportunistickému, nebo chcete-li pragmatickému, chování.



B/ Jednání ing. Jiřího Paroubka, v roce 1990 zakladatele ČSSD(b), jako oposičního poslance v zastupitelstvu hlavního města Prahy -

Jeho vystupování a jednání bylo vždy velmi uvážlivé, aby si moc nerozhněval vládnoucí stranu ODS a ODA na velké radnici - avšak také ? aby si na druhé straně nerozhněval spoluoposičníky. Ve všech větších kauzách, které propukly díky oposicí předpokládaným a odhaleným zlodějnám a zločinnému jednání vedení pražské radnice /ODS + ODA/ - se držel hrdinně stranou. // Toto zločinné jednání, vyloženě nevýhodné pro Prahu a její občany, ovšem zákonně nepostižitelné, bylo umožněno předchozím zrušením nebo neexistencí zákonů popřípadě naprosto špatnými zákony, často dokonce přijatých bez jakýchkoli sankcí za jejich porušení, které zase dodala a obhospodařuje vyšší parlamentní složka, která u nás schvalování zákonů ovládá. Totiž ODS a její geniální vůdce a největší ekonom světa všech dob. Od r. 1992-2000 ovlivňuje cca z 95 % schvalování všech zákonů. Nyní prostřednictvím oposičně-koaliční smlouvy, dříve v koalici s ODA a ČSL.

Nejdůležitější špatné zákony: Zákon o obcích, Obchodní zákoník, zrušení nedbalostního trestného činu v Trestním zákoníku, neexistence Správních soudů - vše zcela záměrně.

Zákon o obcích ? podle něho smlouvy za obec uzavírá pouze Rada zastupitelstva ? TAJNĚ A NEKONTROLOVATELNĚ (!!!), ne celé zastupitelstvo, demokraticky volené, a to veřejně a před zraky všech občanů, které to zajímá a kteří si všechno a všechny ze svých daní platí!!! Správa města a hospodaření v městských akciových společnostech je plně v moci Rady zastupitelstva a jí dosazených ? opět bez souhlasu demokraticky voleného zastupitelstva a možnosti jakékoliv kontroly z jeho strany ? jejich lidí. Opět tajná jednání. Tyto a. s. pak mohou uzavírat pro město naprosto nevýhodné smlouvy s podezřelými partnery a za podezřelých okolností, které pak v plném rozsahu zaplatí občané ze svých daní ? viz níže.

Nedbalost, dokonce ani tu zcela vědomou a zřejmou, poškozující zájmy města a jeho občanů, nelze dle stávajících zákonů trestat a rozhodnutím Správního soudu špatné smlouvy zrušit ? když tento Správní soud ještě není ani zřízen ? již l0 let!!! Všichni to vědí a dle toho se ing. Jiří Paroubek a jeho lidé tiše a ?pragmaticky? chovají.



Pokud však šlo o prokazatelně nepodstatné věci

Paroubek hřímal z tribun jako Robespierre?



Ukážeme na příkladech, jak vypadalo jednání ing. Paroubka v pro město a jeho občany nejdůležitějších záležitostech, kde šlo o stamiliony a miliardy z kapes daňových poplatníků.

Byli jsme spolu v dozorčí radě Dopravního Podniku h. m. Prahy, když vypukl finanční skandál ? nákup nových vozů pro pražské Metro, bez výběrového řízení, protokolárně uzavřeného původní výběrovou komisí. Toto výběrové řízení se táhlo 3-4 roky. Najednou RADA zastupitelstva h. m. Prahy a vedení Dopravního podniku h. m. Prahy vytáhlo z klobouku vítěze - Konsorcium ČKD soudruha ing. Jiřího Marouška ? byli spolu v jednom baráku. Stalo se to l2. července 1995 na Valné hromadě ? tvořené právě Radou zastupitelstva h. m. Prahy a jí podřízeným vedením Dopravního podniku h. m. Prahy... Navíc zvolili datum prázdninové, aby nemohla na př. dozorčí rada Dopravního podniku protestovat ? protože ta o prázdninách nezasedá. Rozhodli smlouvu podepsat do měsíce, tedy daleko před koncem prázdnin (!!!). Cena 8-9 miliard. Platby předem!!! Zuřil jsem, že to je banánová republika a PODVOD NA OBČANECH ZA 8 MILIARD!!! //Ekonomický dopad viz dále v textu //



Kandidát na senátora ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom a komunistický ?manager?, OPOSIČNÍ POSLANEC, člen dozorčí rady Dopravního podniku, přitom ani nehlesl ? jako by byl s nimi domluven. Nebo si jenom náš hrdina nechtěl pro své voliče-daňové poplatníky pálit prsty? Pro Prahu a její obyvatele to však byl bohužel poslední hřebík do finanční rakve?

Když však chlapci z vedení Dopravního podniku, bez výběrového řízení, zvýšili odměnu smutně proslulému advokátu JUDr. Tomáši Sokolovi za vybírání pokut od neplatičů jízdného v MHD ? ze 4 milionů na l6 mil. ročně ? řval jako lev, že to je předem dohodnutý podvod ? což opravdu byl (Dopravní podnik i Magistrát mají přitom svá vlastní velká právní oddělení!!!) ? ale hospodaření Prahy tato částka ani v nejmenším neohrozila. Ani Radu zastupitelstva si tímhle gestem rozhněvat nemohl?



Můžeme dále pokračovat s přehledem vysoce výběrového mlčení ing. Jiřího Paroubka, vedoucího ekonoma, komunistického ?managera?, opozičního zastupitele a senátorského kandidáta ČSSD



Matra ? zabezpečovací zařízení na Metro. Původní smlouva, dle výsledků výběrového řízení, které Matra vyhrála, na cca 800 milionů. Doplňky ke smlouvě cena zvýšena, už mimo jakékoliv výběrové řízení, na tisíc sedm set milionů. Rozdíl 900 milionů z peněz daňových poplatníků, více jak 100% původní ceny? Smlouva to tajná (!!!) a hodně vypečená. Vše platit předem(!!!). Penále maximálně 5 % z ceny(!!!). Možnost reklamovat pouze do 4/98, ale zkušební provoz přitom skončil až 6/98(!!!). Tohle uzavřel buď naprostý šílenec nebo to spíše bylo velmi dobře podplaceno. Jenom maličkost. Jeden čas bylo dokonce zakázáno tuto zabezpečovací automatiku používat a dělalo se to ručně // viz důkazy //. A senátor, opoziční zastupitel, člen dozorčí rady? Mlčel vždy jako ryba?



PRVNÍ MĚSTSKÁ BANKA - ztráta města z podvodných úvěrů ? cca l,5 ? 2 mld. Možná i víc, kdo ví a hlavně, kdo má zájem to vyšetřit? Zde má dnes ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města životní šanci prokázat, na čí straně stojí.



Privatisace podniku Pražské vodárny a kanalisace a. s. ? podvod století. ? Ztráta města a tedy jedině a pouze občanů je v tomto případě cca 5 mld. Hlavní zásady úspěšného podvodu: Vzniknou 2, někdy i 3 akciové společnosti. Jedna městská a té zůstanou trubky a druhá soukromá, vlastnící 66% akcií a ta bude vodu od občanů kasírovat. Městu zůstane jen 34 % . Mezi společnostmi uzavřená smlouva je samozřejmě jako obvykle tajná. Mají ji hlídat lidé, určení ? jak jinak ? RADOU. Po zkušenostech, co umějí, hlavně tajně, tito lidé provádět a co se dnes děje na podobném principu například v SAZCE ? tak tihle to opravdu budou za nás dobře hlídat, kontrolujíce sami sebe!!! Nejdříve si rozdají všichni l00 ? 500 tisícové platy a co zbude, půjde možná do oprav vodovodních a kanalisačních rozvodů!!! (Podrobnosti viz. N.N. 18/2000).



Použití 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh pod Strahovským tunelem ? místo, aby se daly na Metro, či hlavně na stavbu mostu u Bohnic pro Prahu 8, aby tamní obyvatelé konečně nemuseli přes střed města !!! Podle mne to byl jen fakturační podvod a práce neodvedena. Nebo úplná hloupost, protože tyhle pruhy budou třeba tak za 20-30 let. Senátor, komunistický ?manager? a ekonom k tomu mlčí?



Židovské hřbitovy ? versus garáže pro mocipány podvodně privatisované České pojišťovny ex soudruhem a ex ministrem financí Ivanem Kočárníkem (ODS). Další podvod a 400 aut v centru Prahy pro zhoršení životního prostředí. Zároveň zničení unikátního hřbitova z ll. století. Senátor - ticho.



Smlouva na reklamu - s J.C. Decaux ? podvod na Prahu a občany od Rady vedené primátorem Koukalem (ODS) a spol. Smlouva na 25 let ? bezplatná !!! Město přitom ještě platí proud!!! Postaveno cca l.800 reklamních poutačů, některé bez stavebního povolení. Nic se neděje, vše ohlídáno. Pokuty žádné. Zkuste si to občánkové Vy !! Ztráta města na nájemném cca 7,5 miliardy !!! Ing. Jiří Paroubek, senátor, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, oposiční zastupitel za ČSSD ? ticho po pěšině.



Smlouva na parkování, opět jak jinak, s francouzskou firmou ? Evropark Praha a.s. Ti Francouzi musí mít zřejmě zvláštní kouzla ? že ano pane Koukale a Šveci. Investice nikoliv přinesená do podniku francouzskou firmou, ale placená ze zdejší půjčky a z pražských tržeb. Kdo této soukromé firmě hlídá neplatiče? Přece Městská policie!!! Pozemky poskytlo město zdarma - Tržby vybírá Europark a až uplatní své luxusní potřeby, tak něco dá i městu. To se to podniká Frantíci ? což. Zkuste tohle někdo udělat jako Čecháček ve středu Paříže ? to byste pane letěli!!! A co na to všechno hlavní ekonom, komunistický ?manager?, opoziční zastupitel ČSSD a senátor? Senátor TICHO. Možná dobře zaplacené?



Tak to bylo páni Občané několik ukázek toho, jak ve městě hospodařila a hospodaří ODS pod vedením primátora Koukala a jeho náměstků ? Volte je dál, bude Vám prima!!! A jim taky. Ale hlavně pan Velký manažér ekonomiky, opoziční poslanec za ČSSD, člen dozorčí rady a kandidát na senátora tohle všechno neviděl, nepostřehl, neslyšel - ale hlavně, nikdy proti těmto lumpárnám nic neudělal!!!

To je opravdu ten pravý muž, který bude tvrdě neohroženě a zásadově hájit zájmy občanů-daňových poplatníků před zlodějnami a okrádáním?



C/ Činnost ing. Jiřího Paroubka jako Náměstka primátora pro finanční politiku města:

Hned na počátku jeho působení došlo ke ztrátě l40 milionů pro městskou pokladnu. Dal totiž pozdě příkaz k nákupu // o cca 2 dny // 72 milionů EUR, a ty zdražily o 2 Kč ? takže ztráta l40 milionů. Uvádíme neověřenou zprávu a teorii ? dobře informovaní zlí jazykové tehdy tvrdili ? vzhledem k tomu, že má velké známosti v bankovních kruzích, předem věděl, že kurs koruny vůči EUR výrazně klesne. Po dohodě jako náměstek primátora pro finanční politiku města pozdržel nákup 72 milionů EUR, nechal ?bokem? nakoupit EUR před devalvací koruny a městu byly prodány po devalvaci o l40 mil. dráž. (Technologie této ekonomicko-politické operace, provedené Českou národní bankou (ČNB) pod vedením Josefa Tošovského, je podrobně popsána v NN 21/2000, strana 09). Vzhledem k úspěšnému a beztrestnému vytunelování nejméně 17 bank, dozorovaných bankovním dohledem ČNB a celé řady fondů v téhle republice podnikajících ? viz např. poslední známý případ Komerční banky, vytunelované ruskou státní mafií o 8 miliard Kč, to zase tak špatná teorie nebyla. Ovšem dokázat by ji musela policie, nejsou-li stopy po l8 měsících už odborně zameteny. A také zda by chtěla a uměla to, neboť jak známo, u nás žádný bankéř už 10 let moc pevně ve svém křesle nesedí a přesto ani jeden z nich není ve vězení. Aspoň já o žádném nevím!!!

Jinak - tím, že si otevřel vrátka svým mlčením a jednáním ve výše uvedených kauzách, byl přijatelný pro ODS ? i když ta právě proti socanům MOBILISOVALA. Proč ovšem proti takovým ? to opravdu nemusela.

Stal se tedy za odměnu z poslušného oposičního poslance ČSSD náměstkem primátora, zvoleného za ODS. Navíc náměstkem pro finanční politiku města!!! A z titulu své nové funkce potom bezpochyby, jak veřejně slíbil svým voličům, velmi rázně vystupoval proti největším radničním lumpárnám, na kterých se předtím sám přímo nebo nepřímo podílel... Uvedeme zde několik ukázek jeho rázného a nekompromisního postupu proti podvodníkům na ochranu zájmů prostého občana-daňového poplatníka:

l/ Vozy Metra ? z městské pokladny zaplaceno cca 2 mld. předem (!!!). Město za to dostalo pouze ? slyšíte dobře ? jednu pětivozovou soupravu, navíc od dobře vytunelovaného ČKD. To se to pane TUNELOVALO za peníze pražských občanů, že, soudruhu Maroušku??? Vzhledem ke všem těmto souvislostem pak vůbec nepřekvapuje podivná úloha superkomunisty a superkapitalisty Jiřího Marouška a jeho ?protikomunistického exilového? bratra Miloslava Marouška, blízkého spolupracovníka prvního předsedy ČSSD(b) profesora Horáka, připraveného a importovaného z USA, v naší polistopadové politicko-ekonomické historii. Budeme citovat z materiálu, věnovaném původně ministrovi vnitra Mgr. Stanislavu Grosovi a jeho kolegyni a spojenkyni z pražské organisace ČSSD poslankyni JUDr. Petře Buzkové, evidované jako spolupracovnice StB, zveřejněném v NN 19/2000, strana 02: ?Dva krásní lidé, Stanislav Gross, stejně jako jeho kolegyně Petra Buzková (naši nejpopulárnější politici, které podle svých vlastních slov ?udělal politiky? už koncem roku 1989 kalifornský velkoobchodník se sovětskými diamanty Miloslav Maroušek, shodou okolností poctivý bratr privatisátora a exmajitele ČKD Jiřího Marouška, jenž svým hospodařením způsobil dluh, převyšující údajně 24 miliard Kč, které zmizely Bůh ví kam?), v začátku své poslanecké kariéry dostali, jako svobodní, přednostně přidělené luxusní velkoplošné byty na pražském sídlišti Barrandov. Smlouvy zněly na dobu neurčitou a jen tvrdý nátlak médií je oba přinutil ke změně na dobu mandátu?. Jak je vidět, stále neomylně platí ?rovný rovného si hledá??

Proti tomuto podvodnému nákupu jsem tvrdě vystupoval a jednal. Důvody : V současné době jezdí v pražském metru celkem 504 ruských vagónů ? jiné nejsou a tyhle budou jezdit po renovaci ještě dalších 30 let!!! V té době se nabízela možnost koupit cca l00 stejných vagónů za 350 milionů. Oproti 8,5 miliardám směšná částka. Vzhledem k tomu, že by byly stejné ? stejné by byly i jejich opravy, modernizace a náhradní díly atd. A když nemáte na mercedes, musíte také jezdit ve Favoritu!!! Ale to by tam nesměli mít ředitelství ve stejném baráku a ČKD vést soudruh Jiří Maroušek!!! Kam pak asi ty své 2 miliardy od města všude dával ?? Do jakých asi kapsiček???

Touhle transakcí se dostala Praha do počínající spirály zadluženosti, která se pod vedením zkušeného komunistického ?managera? a dnešního náměstka pro finanční politiku města ing. Jiřího Paroubka pořád prohlubuje a on ji řeší stále narůstajícími půjčkami, které mají dosáhnout ve finále l7-l8 miliard ? čili skoro celý rozpočet Prahy. Díky této politice je už dnes Praha v situaci, kdy není schopna svoje půjčky, nabízené jejímu vedení bankami ze všech stran a možná vůbec ne nezjištně, průběžně splácet. S velkými potížemi se zatím snaží splácet alespoň úroky z těchto půjček. Bankéři nic neriskují. Praha má tolik majetku v budovách a pozemcích, že za babku získají cokoli, o co projeví, v případě neschopnosti města své dluhy splatit, zájem.

Kdyby měl náměstek a senátor trochu více zájmu a možná i odvahy, měl by z titulu své funkce náměstka primátora pro finanční politiku města navrhnout potrestání aktérů této kauzy!!! Odvolat je z funkcí. Tohle se přeci ve slušných státech dělá a tady je podezření hodně silné. To by však senátorský kandidát musel mít sám čisté ruce a svědomí? Trestněprávní Imunita, spojená s funkcí senátora, má v tomto případě zřejmě cenu zlata?



2/ Městská banka. V ní vládli od roku 1995 dva šibalové. Jeden se jmenoval Vlastimil Hadraba (1951) a byl gen. ředitelem a předsedou představenstva. Zároveň však, což velmi tajil ? byl ve vedení dalších l7 firem (!!!). Povedené, což?! To se to pak poskytovaly úvěry!!! Další dobrák a předseda dozorčí rady - byl primátor Jan Koukal (1951). Jinak z demokraticky zvolených zastupitelů, s výjimkou ODS, nebyl ve statutárních orgánech Městské banky nikdo (!!!), dokonce ani nikdo z koaliční ODA. Až na jaře 97 ? asi jako skrytý začátek oposičně ? koaliční smlouvy ? ex ministryně kontroly, několikrát podezíraná ze spolupráce s komunistickou StB, která v letech 1990-92 neukontrolovala rozkradení majetku komunistické strany a jejího Socialistického svazu mládeže, ing. Květoslava Kořínková, dohodla /zpráva kuloárů/, že do Městské banky byl RADOU dosazen prof. Věnek Šilhán, původně z Obrody socialismu, pak z ČSSD. Objektivně však musíme říci, že nejhorší úvěry a šibalské kšefty už byly v té době dávno hotové. Měli ho tam tedy spíš jako rukojmí, že to vedli dobře, zejména pro jeho autoritu. Na druhé straně i on si tam taky pěkně zobnul. Pro bývalý n. p. Preciosa, kde byli v dobách komunistické diktatury a sovětské okupace vězněni političtí vězni a nuceni v otrockých podmínkách vyrábět pro komunisty broušené sklo pro vývoz na Západ, kde byl po 17. listopadu předsedou představenstva, zajistil úvěr l00 milionů, což moc košér taky nebylo. Těžko jim tedy mohl cokoli vyčítat. Choval se v principu stejně jako oni. Působením prvních dvou výtečníků přišlo město o cca l,5-2 mld., které musí zaplatit a splácet z daní, které vybírá od občanů Prahy na úplně jiné věci. A co proti tomu všemu podnikl náš komunistický ?manager?, náměstek primátora pro finanční politiku města a senátorský kandidát za ČSSD? Vůbec nic!!! Místo veřejné potupy viníků či podání trestních oznámení za tunelování majetku města na adresu zodpovědných politiků a ?managerů? ing. Jiří Paroubek prohlásil: ?Ta ztráta ? to byla taková doba?? Volte ho občané!!! Není věc, kterou by vám nedokázal zdůvodnit?



3/ Prověřit, kam se podělo 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh Strahovského tunelu: Kdo ty práce zadával, kdo je přebíral, kdo podepisoval faktury(!!!). Co se tam vůbec dělalo??? To ovšem našeho senátora, náměstka primátora pro finanční politiku města, absolutně nezajímá. Takovými drobnostmi se zabývat nehodlá?



4/ Při rozhodování o každé investici, hrazené z rozpočtu města, zajistit ? když ?otcové města? odmítnou udělat veřejné a veřejně kontrolovatelné výběrové řízení a zašmudlí to, pak alespoň nechat udělat nejméně dva nezávislé posudky, co by měl připravovaný projekt skutečně stát. Ne, jak je tomu dosud, aby si firmy ceny samy diktovaly. Na to náš senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města rezolutně: Tohle se dělat nebude!!! Ostatní socani s ním souhlasili. Asi věděli dobře proč? Tito lidé opravdu pečují o město a jeho občany, své voliče, radost se podívat, což?? Poslední výběrové řízení na dostavbu města se zdá být podezřelé dokonce už i radniční oposici a ta je chce konečně nechat prověřit ? nejlépe přímo policií. Tak, to je zatím poslední zpráva. O výsledku vás budeme informovat.



Čili shrnuto: Ztráty města, způsobené zvýšením nákladů v důsledku zločinného jednání RADY zastupitelstva h. m. Prahy, které jsme zde uvedli a ještě další, o kterém jsme vás zatím ještě neinformovali plus špatné smlouvy, jsou cca 5-6 miliard Kč. Ztráty v neuskutečněných tržbách, utrpěné v důsledku špatných smluv, jsou vyčíslitelné částkou cca 8 miliard Kč. Tedy celkové škody, způsobené městu a jeho obyvatelům RADOU h. m. Prahy, dosahují částky l3-l4 miliard Kč, což je v současné době právě o 3 mld více, než nyní činí půjčky, přijaté RADOU od bank na zakrytí jejího špatného a zločinného hospodaření. Je nutné vyšetřit, kam a na čí konta zmizely tyto miliardy. V každém případě tohle všechno už dnes musí splácet obyvatelé Prahy ze svých daní, které jsou vybírány na zlepšení života obyvatel města?

Proto si musí město pořád půjčovat(!!!) - pane primátore KASLE (ODS). To si račte ověřit. A pane náměstku primátora pro finanční politiku města Paroubku (ČSSD) ? s čím vy vlastně kandidáte do senátu, Vy chlapci koaliční???!



Nejhorší ze všeho je však parazitní finanční strategie finančního náměstka Paroubka, kterou uplatňuje pro Prahu na základě analogie s některými jinými městy. Zde tuto finanční strategii máte: Vídeň, Mnichov, Praha a další města provádějí audit kategorie A. Pak si mohou na svůj obrovský městský majetek (pozemky, budovy) půjčit cokoliv a kdykoliv. Avšak tato města půjčky nesplácí a na splátky si zase půjčují. Takže prakticky nesplácí nic ? jen úroky. Je to takové Paroubkovo ? PERPETUM MOBILE. Půjčka se tedy vlastně nesplatí nikdy. A tohle má být pro Prahu nejlepší řešení. Je tohle uvažování ekonoma, podnikatele a správce svěřeného obecního majetku nebo příživníka a podvodníka??? I kdyby se však půjčka postupně splácela, vyplývají z této půjčky, ostatně jako z jakékoliv jiné půjčky, velice negativní záležitosti.

Tato finanční strategie a z ní vyplývající nesplácené a zřejmě už nesplatitelné půjčky je velice špatná cesta. Je špatná v tom, že jenom úroky z tak velikých půjček činí l,5 mld. ročně. I se splácením této částky má Praha potíže. Tyto peníze padnou, bez užitku pro město a jeho občany, do zisku bank, aniž banky hnou prstem a aniž cokoli riskují. Majetku, kterým za poskytnuté půjčky bankám ručí, mají města zatím většinou dost? Z těchto peněz, vynaložených na nekonečné splácení naprosto zbytečných úvěrů, vybraných z daní daňových poplatníků, se tedy ve městě nic nepostaví a nikomu z občanů se nepomůže. Jen BANKÉŘI dále ztloustnou ? ti mají vždycky málo! Kdo jim ovšem zajišťuje bezrizikový příjem 1,5 miliardy Kč. ročně, na úkor města a jeho občanů, ten může být naopak velmi dobře odměněn ? kdo ví ?? Pro občany jsou to peníze vyhozené do vzduchu a místo POTRESTÁNÍ VINÍKŮ a HLEDÁNÍ RESERV ? jenom další půjčky. Velmi nevýhodné pro město a jeho obyvatele, velmi výhodné pro banky a ty, kteří s nimi tuhle hru hrají?

Zatím je zadlužení města 11. mld., naprosto zbytečně, jenom díky vytunelování Prahy její RADOU, o kterém jsme psali výše a toto zničující zadlužení má vzrůst o dalších 6 na l7 mld., což je prakticky rozpočet Prahy na celý rok. Těchto dalších 6 miliard má údajně být právě na nákup vozů Metra, které se daly koupit za 300 milionů(!!!). Teď zdůvodňuje náměstek Hejl, že musí dostat odměny, neboť jezdí po Evropě kupovat vagóny. I do Ruska chytrák nakonec jel, i tam vagóny nakupoval. Kdyby mě tenkrát poslouchal a nezesměšňoval stávající vagóny, nemusel cestovat. To by si ovšem nemohl procestovat Evropu, nedostal by odměny a cesťáky. Možná od někoho i lecos jiného!!! Nejlepší na celé kauze s vagóny byla skutečnost, že se tehdy ODS a její náměstek Hejl tak báli pravdy, že hlasovali proti vystoupení ing. Kaliny, ředitele Škody Plzeň, na zasedání zastupitelstva h. m. Prahy, aby tam za žádnou cenu nemohl před poslanci nepromluvit. Opravdoví demokraté, jednak k pohledání, jednak za všechny naše peníze!!!



Z Á V Ě R



Když jsem kandidátovi ? finančnímu náměstkovi Paroubkovi říkal, že další půjčka 2 mld. pro město, ve skutečnosti pro teď už soukromou společnost Pražské vodovody a kanalizace je naprosto zbytečná vzhledem k tomu, že voda, která se při dobrém hospodaření a se ziskem dodávala po mnoho let za 2,5 Kč/m2, byla během 2 let zdražena z cca 20 na 30 Kč/m2 ? tedy o 50 %, ačkoliv inflace činila za tutéž dobu jen 8 % a tedy tržby vzrostly bez jakýchkoliv tomu odpovídajících investic o l,3 mld. a nejdou z kapacitních důvodů proinvestovat (jak vidno z uzavřeného mostu Čechova, nelze rozkopanou Prahou už teď projet) a že tyhle peníze se ve vodárnách ztratí jako v černé díře vesmíru //Kontroluje to naše známá ex ministryně kontroly ing. Kořínková !!!// - řekl mi:





?LIDI TO ZAPLATÍ?.



TAK HO VŠICHNI VOLTE

JE TO URČITĚ VÁŠ ČLOVĚK . . .



Aleš Moravec

privatizační komisař

člen Zastupitelstva 94-98

e-mail: alesmor@post.cz
  02.02.2008 09:53 VIP <VIP2008VIP@seznam.cz>
 
Tak jsem skončil, a světe div se volali mi domů, že přesto, že jsem již skončil, odevzdal vše včetně placky atd. tak mi nabízeli, že ministr rozhodl, že i když jsem skončil, tak se mohu ještě vrátit !!!§ Tak to jim asi teče do bot hodně! A pro toho zakomplexovanýho blba nahoře jen jeden vzkaz - ty si myslíš, že poctivej policajt je stejná prodejná děvka jako jste vy v parlamentu??? Že kupčíte a lobujete za svý kšefty a na republiku serete? To se tedy pleteš, protože na rozdíl od tebe, poctivej policajt má své permanentní zásady.
  02.02.2008 13:29 Petr
 
Nemohl jsi to napsat lépe.
  02.02.2008 13:56 Bruce Dickinson
 
Naprostý souhlas
  02.02.2008 15:12 jantar <petrjantar@seznam.cz>
 
Zdar,pěkně napsaný,a jen tak ze zvědavosti,jak dlouho se po odchodu může pol.vrátit/bez nástupní školy/??
  02.02.2008 17:51 Jantare,
 
podívej se na www.nosp.pčr - tam je k tomu povídání.
  02.02.2008 22:59 Foun
 
To si děláš legraci, že Ti volali domů?!?! A to jsi, kolego, odešel teď ke konci ledna, nebo už dříve?
Jsi teď v pozici, že si můžeš diktovat podmínky (obrazně řečeno). Tak tomu, co volal jsi měl říct, že se vrátíš jen tehdy, až nebude ministrem vnitra Langer a že Ti poté můžou zavolat znovu.
  01.02.2008 21:06 Karla-výsluhy a lustrace
 
Vězte a vzpomeňte, že až za pár let naplní PČR stavy, tak sáhnou na vše, co je trnem v oku. V současnosti maj naděláno v gatích. Jinak v debatě o BESIPu co uváděla Jílková jsem viděl málo výmluvného a zamračeného ředitele dopraváků Martina Poláčka dnes Červíčka. Jak kdyby se bál mluvit, ale statistiky mu fakt jdou!!!
  02.02.2008 06:29 jarda
 
Mohu tě ubezpečit, že naplnit stavy u PČR se nikdy nepodaří, jako se to nepodařilo nikdy v minulosti. Nebo snad víš o nějaké době, kdy byly stavy PČR, eventuálně SNB, naplněny? To se nikdy nestalo. A také není proč. Kdyby totiž zdejší vláda uvažovala "normálně", tak sníží tabulkové stavy a bude vymalováno, nebude co řešit. Ale tím by si uzavřeli dvířka ke kecům, jako že máme nejvíce policajtů na 100.000 obyvatel atd., neboť tyto bláboly vycházejí z tabulkových stavů, nikoliv ze stavů skutečných. A že to Langer rád opakuje, je všeobecné známo. Viz naposledy jeho přitroublé tvrzení, že máme v přepočtu více policistů, než na Kypru. Myslím, že to je stejná demagogie, jako tvrzení, že elektřina je stále u nás levnější, než v SRN. Samo o sobě je to pravda, ale je nutno vycházet z poměrů cena elektřiny ku výše mezd. A u policajtů je to tak, že je nutno vycházet nikoliv jen z počtů na 100.000 obyvatel, ale bylo by nutno dosadit do rovnice také to, co policajti v jednotlivých státech mají v popisu práce. Jsou státy, kde přípravné řízení trestní v našem pojetí neznají, a když ho znají, tak toto není prováděno policií, eventuálně není prováděno policií v takovém rozsahu, jako u nás. Tedy tak, že státní zástupce a soud to od policie dostane předžvýkané, protože soud nic dokazovat nebude, neboť to neumí (to není názor můj, ale názor jednoho renomovaného náměstka předsedy krajského soudu). A nic s nimi nehne, na rozsudky a usnesení nejvyššího soudu z vysoka kašlou. Tak co by´s chtěl od takové nuly, jako je Langer?
  02.02.2008 09:58 Karla
 
Ano problém je skutečně složitější. Jenom když vzpomenu na dobu po roce 90, tak vznikali nové hraniční přechody. V té době scháněli také každého, aby naplnili stav a kriteria pro výběr byla nulová, stačil učňák. Slibovali hory doly, náborový příspěvek 10000Kč, ZOP dálkově 2x14dní a co z toho bylo splněno? Náborový příspěvek 10000Kč dodnes nemám, ZOP byla pro každého jinak dlouhá, prostě jak se jim to hodilo do krámu v Holešově a pro kluky co neměli maturitu si jí nakonec dodělávali, což bylo asi jediný k pochopení, ikdyž v podmínkách to při nástupu nebylo. Tímto se stavy jakž takž naplnili a co vím, když někdo z nás chtěl jít na OOP, tak tam moc volnejch fleků nebylo. Dnes je situace samozřejmě jiná, nápadně připomínající tu po roce 90. Je to můj názor a věřte, že jsou lidi, co nastopí a hlavně z příhraničních regionů a tam kde není práce. Jo kvalita uchazečů nebude valná. A tak když člověk je tak říkajíc vyhořelej a není starej páprda, není nic jednodužšího se jim na to vysrat a zkusit štěstí jinde dokud je možnost. Ale pozor není to lehké a stále se budeš setkávat se závistí renty, kterou chtějí a také za pár let ořežou a na to si vsadím vše co mám. Jestli je tu někdo, kdo zná přibližně počet rentiérů můžeme porovnat stav, kdo se odvolal proti poloviční valorizaci renty, když odešel dle starého zákona 186-ky. Já odhaduji, že odvolání je do 50-ti. To jsme hrdinové a na co bych se odvolával, zkus to ty a pak uvidíme, když to vyhraješ tak do toho půjdem také, ale u piva jóóóóó to jsem chytrej a až jim to seberou tak já si alespoň řeknu, že jsem pro to něco udělal. A tak to je i vsoučasnosti u policistů - je to pořád stejné, pár hrdinů viz. UBS a podpora žádná. Proboha vždyť ty kluci to dělaj z vlastního volna a NOS jsou placení a mají to v popisu práce. NOS by měl bejt pořádnej vítr, který bude rozdávat karty, ale bohužel není. Tak zdary a každý je svého štěstí strůjce.
  02.02.2008 10:44 UK
 
PČR za pár let naplní stavy? Možná bych tomu i věřil. ale to bych nesměl nic vědět, kromě jiného, o demografické prognóze v ČR na následující období.
1. kolem roku 2010 bude z pracovního procesu odcházet více lidí než do něho vstupovat (to co se děje u PČR v současnosti nastane v celé ekonomice). V důsledku toho daleko více vzroste poptávka po pracovní síle a tím i její cena -což je problém BS.
2. dostat se na VŠ bude snažší a pro středoškoláka bude daleko lukrativnější se vyučit lékařem (populace stárně a zdravotnický byznys bude velmi zajímavý) než cajtem.
3. vedle BS je ještě jedna ozbrojená složka, která nabízí daleko více a za mnohem méně a která je z tohoto důvodu schopná si stáhnout kvalitní zájemce.
4. Výsledkem je ta skutečnost, že opravdu nevím, kdo by měl chybějící místa zaplnit.
  02.02.2008 11:45 Karla
 
Jenom otázka k zamyšlení? Proč u Městské se to daří, co já vím v okresním městě je velký problém se na toto místo dostat. Že by jiný přístup nadřízeného, či lepší vybavení a nebo i plat, nebo náročnost vykonávané práce?
  02.02.2008 13:19 UK
 
pro Karlu (proč u Městské?)
1. Náročnost práce (po odborné stránce) třetinová jako u PČR, a to prakticky za shodné peníze.
2. U MP jseš jako zaměstnanec podřízenej svému šéfovi (starosta), ale zároveň jsi jako občan voličem svého šéfa. Takže si někdo hodně rozmyslí, aby se po tobě pro jakoukoliv blbost zbytečně vozil.
3. Práce je méně náročná (zjistí se TČ, tak se volá PČR a pro MP padla), takže nehrozí, že se něco často podělá.
4. Placené noční, víkendy, svátky, apod. MP podléhá režimu zákoníku práce.
5. Jako zaměstnanec obce máš šanci, že se o tebe zaměstnavatel postará, především v otázce bydlení. Dneska máte úplně stejné, zda-li hákujete za cca 30 čistýho (to z Vás asi nikdo) a máš hypo na bydlení ve výši 10 měsíčně nebo máš 20 u MP a bydlení za regulovaný od města s příslibem privatizace bytu za hubičku.

Závěr je tedy takový, lepší než k PČR, tak k MP.
  02.02.2008 14:48 karlos <neberu@seznam.cz>
 
Zdravím kolegové od PČR - přetřásáte otázku proč k PČR nebo k MP. Dělám u MP už 15 let, je pravda, že kluci z OOP si chodili k nám pro papír do strojů, kopírovat, pro tužky, převáželi jsme je k případům, zajišťovali dle zákona, co po nás chtěli - taky jak říká UP nebo UK - zjistíš TČ, předáš a "padla" ale to není tím, že by to ti kluci z MP nechtěli dělat, oni prostě ze zákona nemůžou. Problém je v tom, že většina z Vás zákon o Obecní policií nezná, ale každý MP musí znát zákon o Policií Čr. Vy uděláte zkoušky po škole v Holešově a pokud sám neodejdeš, nebo nejsi odejit, jseš u sboru natrvalo, ale MP dělá zkoušky před ministerskou komisí každé 3 roky. A jak někdo psal, že v případě odchodu, se o Tebe postará Obec, to ti řekl kdo. Maximálně tím, že druhý den stojíš v řadě s těmi, které jsi před tím krotil, na sociálce a na Úřadu práce. O bytech, o těch si nech zdát. U nás je asi 10 km odsud vesnice, kde mají dopravních nehod jako v Bermundském trojúhelníku - operační má pořád hlídku na nehodě, tak vše "prodává" nám. Ale nikdy mu nikdo neřekl, že nepojede protože je na nehodě. Kluci, jsou mezi Vámi dobří, ale podívejte se take do vlastních řad. Odtud také vítr fouká a toho se drží - jak napsal někdo od Vás níže - "kachní prdel". Mějte se a pojďte k nám.
  02.02.2008 16:45 UK
 
Pro karlose

Mám pocit, že jsi nepochopil, v jakém směru se vyvíjí diskuse k danému bodu. Jediný co k Tobě mám, je: Nedej Bože, aby MP zasahovala do trestního řízení.
  02.02.2008 17:38 Karlos pro UK
 
Pane vzdělaný...........nedej bože, aby Ty jsi vylezl z kanceláře, protože nevíš pane co je realita - já o trestním řízení nic nemluvil. Tlačíš hlouposti. A pokud jsem nepochopil, jakým směrem se ubírá diskuse? Proč do toho tedy zatahuješ MP - buď těm nám závidíš - proto ta nevraživost - jinak nevím, my za Vaše problémy chlapci nemůžeme. Děláme svoji práci tak jako vy a myslím si, že ji děláme dobře. Pokus si Ty myslíš něco jiného, tak se nediv, že to samé si o Vás myslí každyá občan ČR. Po nás plivou a nadávají nám tak jako Vám, ale Vás nezajíma, že nám nemají co vzít ale běda, někdo šlápl starému policajtovi na nohu - mohou za to MP - mimochodem, mnozí u nás jsou bývalí Vaší kolegové, řekl bych, že většina z nás má "již" hotové střední i vysoké školy narozdíl od jiných složek. Víš co bych Ti radil. Zamysli se nad sebou a něco dělej a nubudeš mít čas hloupě kydat na druhé. Nechci vyvolávat nějaký konflikt, ale zameť si před vlastním prahem soudruhu a začni něco dělat a nebreč nad bebím. U Nás na obvodě je 48 kluků plus vedení, všichni se známe a řeknu Ti, že z toho polovina stojí "za to".
  02.02.2008 19:07 UK
 
pro karlose

Nejprve zařaď zpátečku a potom se Ti pokusím vysvětlit podstatu tohoto bodu diskuse.

1. Nejprve jsem se v této diskusi pokusil vyvrátit tezi o předpokládaném naplnění stavu PČR, a to poukazem na demografický vývoj v ČR.
2. Poté jsem diskutujícímu zhruba vysvětlil, proč má MP naplněné stavy. Na toto jsi Ty reagoval, že příslušníci PČR nemají znalost zákona o Obecní policii, kdežto MP mají znalost zákona o PČR. Toto vyjádření bylo mimo probíhající diskusi. Možná sice věcné, ale proč by měl příslušník PČR znát dopodrobna Váš zákon (pouze stačí aplikovat log. výklad zákona o PČR-od většího k menšímu).

A na závěr, nemá s Tebou cenu diskutovat.
  02.02.2008 22:22 §
 
UK: "A na závěr nemá cenu s tebou diskutovat"
To už je tady takový folklór - když dojdou argumenty, nastoupí póza uraženého dítěte. Přitom Karlos nikoho neuráží, nikoho zbytečně nenapadá, naopak tady jako jeden z mála působí jako člověk, který to má v hlavě srovnané. Ono nemusí nutně znamenat MP=blb, ale to někteří odmítají připustit.
  02.02.2008 23:21 UK
 
pro §

Hlavně karlos, stejně jako Ty nerozumí psanému textu. Ty pouze trochu více. Oba Vás lze označit jako funkčně negramotné.
  03.02.2008 07:23 mazec
 
UK,
já tomu tvému textu taky nerozumím, stejně jako Karlos a §, takže s tou gramotností začni radši u sebe, než začneš někoho poučovat.
  03.02.2008 07:36 karlos pro UK
 
Zdar soudruhu, nechci Tě urážet, ale jestli je někdo tady negramotný, tak jseš to jedině Ty, protože Ty tady píšeš o něčem, ale napadáš druhé. Pláčeš nad rozlitým mlékem, ale na rozdíl od druhých to svádíš na někoho, komu soudruhu - promiň, že se stále opakuji, ale Ty jsi jeden z těch, co Policií ČR škodí - protože jak Tě tak čtu, tak jsi starý aparátčík, co nevytáhnul zadek ze služebny od dob slavné sametové revoluce a nyní se schováváš za práci a názory druhých slušných policistů. Pokud budu soudruhu na těchto stránkach řešit něco o vlastním resortu, tak do toho nebudu zatahovat druhé, protože nikdo, ani popeláři ani traktoristé natož zedníci, nemohou za stav který panuje na MV a vůbec. Ono je ale snažší házet špínu na druhé a tím odvádět pozornost od sebe samého. Já netvrdím, že jsme skupinaermanů - viz strážník z Prahy - ale tak jako mezi normálními občany se najdou " ti špatní", task i mezi Vámi jsou fakt kousci - a to nebudu citivat TV Nova. Ale Tebe vůbec nezajímá, že by ses mohl v tom vašem problému - platy, výsluhy a podobně, zmínit i o situaci u MP jako takové, že žádné výhody nemají - né každé město má rozpočet takový jako třeba Praha, Brno, Ostrava a podobně. To na nás nemyslíš, ale vyčítat to ty umíš. Co jsi Ty ( UK ) udělal pro to, aby se Vám stávajíci "výhody" zachovaly? Brečíš nad bebím a nakonec, vždyť za to můžou MP. Nemohou. A víš proč? Protože většině TY nesaháš ani po kolena, protože jsi zamindrákovaný soudruh a měl by jsi jít od válu, jelikož jsi ostuda sboru. Jako člověku Ti přejí krásný den a Tvým kolegům - kluci vydržte, mějte se hezky a takové uplakánky mezi sebou nedržte, naopak jim pomozte odejít, nemají mezi Vámi co dělat.
  03.02.2008 09:01 UK
 
Pro Karlose

Trvám si na svém. Svůj názor na Tebe neměním. Pouze jenom upozorňuji, že smyslem mých dvou původních textů (ani to z nich nevyplývá) nebyla žádná ubrečenost ani lítost nad svým postavením. Pouze analýza situace v otázkách:
1. Z jakého důvodu PČR nemůže PČR naplnit stavy (kvalitními uchazeči).
2. Z jakého důvodu je lepší sloužit u MP než u PČR.
Nic víc a nic míň. A do toho Ty začneš něco o znalosti zákona o Obecní policii a zdůvodnění, proč MP nemohou zasahovat do trestního řízení, ačkoli by rádi ( z jakého důvodu nemohou zasahovat, to snad ví každý příslušník PČR). Z tohoto důvodu jsem reagoval „Nedej Bože, aby MP zasahovala do trestního řízení.“, a následující „diskusí“ byl tento názor potvrzen jako velmi správný. Jinak k Tvým invektivám: Nevíš, kdo jsem, tak si ponech soudy.
  03.02.2008 09:10 muf
 
pro UK,

..."Jinak k Tvým invektivám: Nevíš, kdo jsem, tak si ponech soudy."....

Jsi zřejmě opravdu pěkný pták a Tukan to rozhodně nebude!!!! :-)))))))
  03.02.2008 10:08 Alfréd pro UK
 
Víš co jseš opravdu? UNIVERSÁLNÍ Ko.oT. A to už nemíním více komentovat. Karlos má pravdu, jseš ubrečený starý aparátčík soudruh. prdelista a se skutečnýma policajtama nemáš nic společného, jenom se za ně schováváš. Jenom ještě jedna poznámka, když Ti pořád tak vadí Ti kluci od MP, tak proč jich máš plnou hubu. Ty byses k nim určitě nedostal, protože při fyzických testech bys neutáhnul svoji velkou prdel. Čauky - soudruhu.
  03.02.2008 10:17 Lukáš pro UK
 
Nedej Bože, aby MP zasahovala do trestního řízení - prosím Tě co to plácáš, pro by to dělali, o zákoně Ti nic psát nebudu, ten Ty znáš, na druhou sstranu stačí když takový policajt jako Ty, to trestní řízení zkurvi na sračku. To mu potom může ten nevzdělaný kluk od MP předat vše v ÚZ, on to ten polda stejně zprzní, takže co nám to tu meleš. Nejsi schopen rozpoznat přestupek od tč, nejraději vše hodíš pod stůl, nebo pachatel neznámý, než bys zkontroloval záznam MKS, raději napíšeš, že tan nic není. Ty že jsi policajt? Srágora. Každý kluk od MP má u občanů větší důvěru než zkorumpovaný polda Tvého typu - za chvíli za Vás budou muset dělat celou dopravní agendu MP, protože kvůli braní úplatků, nebo takových jako Ty v kanceláři, nebude mít kdo sloužit. Pokud Vám navíc teče do bot, voláte ke všemu MP aby Vám pomohli. Prosímtě - UK - už se vzpamatuj a přiznej, že bez těch kluků nejste schopni ani živořit, natož žít. A nebo ještě lépe, už se zdrž komentáře.
  03.02.2008 10:47 UK
 
UK

pro Alfréda a Lukáše

Takže další dva, kteří nerozumějí psanému textu (tzn. další dva funkčně negramotní).
  03.02.2008 19:25 RPG-7
 
UK - jak se ti tu dýchá? Není to k zalknutí, jediný chytrý mezi samými blbci? Nebo je to jinak? A co na to Jan Tleskač?
  01.02.2008 20:25 Fasik <123fasik@centrum.cz>
 
Vážený pane ministře. Sloužím u policie téměř deset let. Děkujeme za Vaší náborovou kampaň "Pomáhat a chtánit" Nejenom, že nápisy na služebních vozidlech vypadají komicky a jsou tak akorád pro smích, ale dle mého tímto snižujete prestiž policistů, kteří už i tak v očích veřejnosti nemají dobré mínění. Myslím si, že kdyby jste peníze vložené do této kampaně radši rozdělili mezi policisty, kteří ještě slouží, každý by dostal cca 5000Kč, což pro nás není zrovna málo. Dle mého názoru by se do našich řad dali obyčejní lidé radši na doporučení těch, co již slouží a ne na nějakou "hloupou" mediální kampaň. Navíc kdo má rozum a dokáže počítat, tak se k "nám" nikdy nemůže přidat. Za cca 15.000Kč hrubého platu, sociální produkty vesměs žádné....proč není u PČR třeba příspěvek na penzijní připojištění, když vláda do budoucna uvažuje, že toto bude stěžejní pilíř důchodového systému a v soukromém sektoru toto funguje s příspěvkem třeba i 3% z hrubé mzdy. Případně v čem máme výhodu když máme 30dní dovolené, ale policisté sloužící ve 12 hodinových směnách mají den dovolené přepočítán na 7,5 hodiny a tak si vlastně z každého dne dovolené 3,5 hodiny nadělávají. Není toto výhodné zase pouze pro sloužící od pondělí do pátku na 7,5hodiny ranních. Nemluvím ani o příplatcích, které jste nám "sebrali" a které nám dle mého náleží, protože služba o nočních, víkendech a svátcích je přeci jen něco navíc a měla by být náležitě zaplacena stejně jako tomu je u lidí v běžném pracovním procesu. I tak budu ještě chvíli doufat ve změnu, neboť mě zatím práce u Policie baví, ale pokud nepřijde nějaký obrat k lepšímu i Já se přidám k řadám těch, kteří od policie ČR již odešli a nebo se k tomuto kroku chystají. A můžete si o nějakém "generačním špuntu" říkat co chcete, já jím rozhodně nejsem a stejně jako ti "staří a zkušení" s vaší politikou vedení Ministerstva vnitra rozhodně nesouhlasím
  01.02.2008 22:12 live <live2008@seznam.cz>
 
Proč pořád omíláte tu dovolenou - jeden týden navíc, musíte k tomu ale dodat že policista pracuje 13 měsícu v roce (rozuměj 150 hodin zdarma je téměř měsíc nacíc) a při tom dostane mizerně zaplaceno těch měsíců 12 !!!! Tak jaká výhoda. Dovolím si jednu pozn. nakonec - my mu říkáme důvěrně kachní prdel - proč? Ten jeho přiblblej úsměv nic jiného nepřipomíná.
  01.02.2008 18:20 randal <constabl27@seznam.cz>
 
To si opravdu myslíš, že za tu almužnu Ti někdo půjde sloužit? Nabízíš cca Kč 15.000,-- hrubého, za to mastupuje obyčejná nevyučená prodavačka!!! Ale ta němá 150 h zadarmo, není jednou nohou v kriminále, druhou v hrobě a nikdo si na ní neotevře hubu, že je daňový poplatník!!!
  01.02.2008 18:15 randal <constabl27@seznam.cz>
 
Ivane, stavíš krásné Potěmkinovy vesnice!!!!! Kdy přidáš prachy, ty kuní ksichte!!!!
  01.02.2008 18:34 F1
 
Zdrž se urážek, za to to nestojí, nehledě k chudákům kunám, kterým by se asi tohle přirovnání nelíbilo, kdyby uměly mluvit.
  01.02.2008 19:09 Bruce Dickinson
 
Souhlasím s kuním ksychtem. Nic slušného mně taky nenapadá
  01.02.2008 20:57 Karla
 
Randale nevíš za co???? Za urážky bych tě pověsila za g... z mostu. Přidej se do řady a bul.
  01.02.2008 18:13 live <live2008@seznam.cz>
 
Ted jsem poslouchal PP na 24 ČT - dobře krmil hlavy, ale pouze osobám nezainteresovaným a neznalým - chápej civilistům. O tom se nechci šířit jen mě zaujala poznámka, že MV snižuje autopark o 10%. Tak nějak mi to nejde do hlavy - s tím heslem pomáhej a chraň nebo jak to je nyní vylepono na zbytku aut a to už se nezmiňuji o předešlých kecech ohledně zvýšeného boje proti autom. pirátům atd ....... V závěru si povzdechl nad velkým odchodem policistů, který se "jim nepodařilo zastavit" - přečte-li si příspěvek od panjana laik, tak i ten pochopí proč.... Topoláněk se začíná zajímat o policisty, protože se bojí o svůj kejhák, ale zase ... jen o ten svůj, to že chybí a budou chybět policisté na ulici jej zas až tak nepálí - co dodat budoucí voliči?! ....
  01.02.2008 17:52 omg, za ty prachy
 
http://www.youtube.com/watch?v=v9cGifnRtV8 ..najdi svého hlupáka :-))
  01.02.2008 17:39 panjan
 
Vážený pane ministře, dovolte mi, abych reagoval na novou náborovou kampaň s heslem "POMÁHAT A CHRÁNIT", která má za cíl získat pro PČR nové příslušníky. Na úvod bych měl uvést, že jsem rovněž již několik let příslušníkem PČR, kdy v současné době jsem na řídící funkci v rámci OOP. Abych konečně přešel k meritu věci, proč Vám píši. Po několika dnech trvání "Vaší" nové náborové kampaně slýchám jak z řad svých podřízených, tak i ze svého okolí negativní reakce na tuto kampaň. Nechci zde nijak tuto kampaň kritizovat, protože toto mi nepřísluší, chtěl bych Vám pouze položit otázku, která si myslím, že je k zamyšlení. Tato otázka zní: Nezajímal se některý z kompetentních funkcionářů, kteří se na náborové kampani podíleli myšlenkou, vytvořit u PČR jakési zaměstnanecké výhody po vzoru některých firem v ČR (zaměstnanci nemyslím jen příslušníky PČR,ale i občanské zaměstnance)? Jako vzor bych uvedl jen základní výčet zaměstnaneckých výhod u firmy ČEZ a ČD, ve kterých má stát nezanedbatelný majetkový podíl. U firmy ČEZ : 950 Kč na životní pojištění zaměstnanců + 3 % z hrubého platu na penzijní připojištění. K tomuto další např. pro zaměstnance a rodinné příslušníky mobilní tarifní paušál (max. 2) za směšné ceny a tak bych mohl pokračovat. U firmy ČD : 750 Kč na životní pojištění + 750 na penzijní připojištění. A teď co u PČR : policista a občanský zaměstnanec má nárok po pěti letech služby či trvání zaměstnaneckého poměru nárok na příspěvek na životní nebo penzijní připojištění ve výši 100,- Kč. To je podle mne dost úsměvné, zejména když vezmu kolik byrokracie je potřeba na jeho přiznání. Z vlastní zkušenosi vím, že to trvá i několik měsíců. Prosím pokud mi budete odpovídat, což bych velmi uvítal, tak mi neargumentujte, že máme z FKSP příspěvek na dovolenou, ano máme, ale jednou za X let a ta byrokracie až hrůza. Mimojiné tento příspěvek mají i zaměstnanci mnou uvedených firem, ale výčet jejich zaměstnaneckých výhod jsem zkrátil. A srovnání navyšování platu v roce 2008 s uvedenými firmami, když jsem se dozvěděl o kolik % došlo v uvedených firmách k navýšení, tak jsem nevěřil svým očím (ČEZ - 7%, ČD - 9% a PČR - na mzdy 1,5%, kdy z těchto nešlo do tarifu ani koruna a bylo sděleno, že tyto peníze budou požity na nadtarifní složky platu a dodnes nic) Závěrem uvedu svůj názor. Myslím si, že pokud by u PČR byl podobný program jako u mnou uvedených příkladů, tento jak já říkám sociální program by do řad PČR přilákal o mnoho více zájemců a hlavně by byl i jistým způsobem motivace stávajících příslušníků a zaměstnanců. Chtěl bych podoktnout, že jak jistě víte tyto příspěvky nepodléhají dani z příjmu, tudíž je to jednorázový výdaj bez dalšího zdanění. Myslím, si že toto je k zamyšlení než každý rok pořádat náborovou kampaň za x milionů korun z kapes daňových poplatníku, která stejně nic nevyřeší a skončí tak, že příští rok se udělá nová. Předem děkuji za to, že můj příspěvek dočtete do konce. "Motto: O peníze jde v první řadě".
  01.02.2008 17:52 Zdravím kolego
 
musíš do sekce Policie ČR, Hasiči, zde ministr neodpovídá
  01.02.2008 18:39 degradovaný
 
Kdysi v pravěku naší bezpečnosti si pamatuju aspoň příplatky za jazyky, za různé absolvování spec. kurzů, odměny za překročení určitých bodů při tělesných prověrkách, osobní údržbu techniky apod. Dnes ? Ani prd.
  02.02.2008 10:24 P.J.B.
 
Píšeš, kolego, o ČD. Shodou okolností jsem u této firmy před svým odchodem k PČR dělal skoro 15 let výpravčího a dirigujícího dispečera a to, co jsem po té době na těchto postech měl na pásce, to jsem měl na obvodě jako územák půl roku po ZOPce. Takže až taková sláva to nebyla. Nějaký čas už jsem odtamtud, ale schválně navštívím ex-kolegu výpravčího a půjčím si mzdové tabulky ČD, ať tady nemlátím prázdnou slámu. Fakt je, že průměrná mzda na ČD za rok 2007 byla 22.256,- Kč, zatímco u PČR okolo 30.000,- (i když vypovídací hodnota průměrných mezd je hodně problematická - na druhou stranu i dráhy mají nesmyslně nafouklý management). Příspěvek na penzijní dělal u drah 300,-Kč, tady mám 200,-Kč (možná se to liší podle krajů, nebo co já vím, ale rozhodně nemáme 100,- a dostal jsem je ještě před 5 lety trvání služebního poměru - podotýkám, že nejsem na žádném "teplém fleku" na ředitelství či prezídiu, ale v 5.platové na OOP). No a co se týče toho výčtu zaměstnaneckých výhod, který jsi zkrátil, tak ten jsi zkrátil už jen o zaměstnanecké jízdní výhody. Při návaznosti přípojů a čistotě vlaků jsem za posledních 5 let svého působení na dráze vlakem téměř nejezdil, rozhodně ne pokud jsem někde potřeboval být včas a ne s tolerancí plus minus půl dne, takže pojem jízdní výhody může znít i jako parodie.
Tím nechci obhajovat situaci u PČR, ke spoustě věcí mám výhrady a zhruba před rokem a půl jsem strávil dost času e-mailovou korespondencí s ministrem a několika poslanci ohledně připomínek k z.č.361/2003 Sb., ale zrovna dráhu jako vzor bych nedával.
1.2. jsi napsal "po několika dnech trvání náborové kampaně..." - ta kampaň ale oficiálně začala právě 1.2., takže správně by bylo "po několika hodinách". Jinak ale musím konstatovat, že 22.000.000,- za vizitky s telefonem na bezplatnou infolinku, nálepky na autech, ze kterých mají lidi srandu a jeden klip v TV - to je fakt síla.
Zatím zdar a až budu mít ty tabulky, hodím sem srovnání.
  02.02.2008 14:16 F1
 
P.J.B.

Ubezpečuji tě, že Severočeši mají na penzijním 100,- Kč měsíčně a když jsem byl s manželkou v bance vyřizovat její penzijní ( je u soukromníka nedostává samozřejmě nic ), tak ten bankovní úředník, který mě osobně zná, na mě koukal nevěřícně s údivem, když jsme se bavili o částce, kterou bude manželka penzijně spořit s tím, že je rozumná částka tolik a tolik a že u Policie ČR jistě míň nedostáváme. Když tedy slyšel, že dostáváme od Polcie ČR 100,- Kč, tak na mě koukal s výrazem jestli to co říkám myslím vážně. Takže asi tak pro vysvětlenou, jak je to jako na zámku, ať to trvá věčně. Asi jste dobrý oddíl s těmi 200,- korunami. Sever Čech je jistě bomba práce - služba a výhod nepočítaně. Stravenky za 50,- Kč doplácíme asi 23,- Kč. Když jsem slyšel kolik si doplácí hasiči na 60,- Kč stravenku, zase jsem zjistil, že jsme popelky. Ano, není to o stravenkách, ale o komplexu dílčích věcí, ale celkový pohled a hodnocení si každý udělá sám a vidí.
  02.02.2008 17:03 pro F1
 
víš, příplatky na penzijní pojištění, stravenky a další je placeno z FKSP a jednotlivé útvary FKSP si určují priority kolik a na co budou připlácet. Někde dávají víc na penzijní, méně na dovolené, na stravenky a jinde to může být třeba obráceně. I v rámci kraje to nemusí být na všech okresech stejné. U nás připlácí na penzijní 200,- ale musíš si platit ty sám snad 400,- nebo 500,-, pokud platíš ty sám jen 200,- potom ti připlácí jen 100,-. A stravenky, dostáváme v ceně 40,- Kč a doplácíme 31,-, takže z FKSP příplatek pouze 9,- Kč na 40-ti korunovou stravenku. To jen pro vysvětlení, že ne v celé policii je fond FKSP dělen stejně, ale dle předem daných priorit.
  02.02.2008 20:18 P.J.B.
 
pro F1:
Já přeci netvrdím, že někde nemají příspěvek 100,-Kč; píšu, že se to možná liší podle krajů, což víceméně potvrdil kolega přede mnou. Severní Čechy Ti nezávidím, ale ujišťuju Tě, že ani Příbram s blízkým okolím není žádná fara. Někde jsem tu nedávno četl výňatek z nějakého žebříčku, kde co do "bezpečnosti" je Příbram třetí největší humus hned za Chomutovem a Mostem.
Ovšem můj příspěvek byl hlavně o tom, že dráhu nelze považovat za nějaký etalon kvality. A za tím si stojím - mám s ČD (a předtím s ČSD) téměř patnáctiletou osobní zkušenost. Čili tak...
  01.02.2008 16:26 Bury <policieBM@email.cz>
 
Zbran!

Muze mi nekdo podat nejake informace o prezbrojovani Zapadoceskeho kraje? Situace je takova, ze jedine v Zapadnich Cechach jsou jeste stare CZ 75 vyrobene v roce 1993. Slysel jsem, ze prezbrojovani bylo pozastaveno z duvodu kvality pouzder. Dekuji...
  01.02.2008 17:46 zzzzzzzzzz
 
Buď rád , že jí máš, je sice těžší, ale mě se sní střílelo lépe .
  01.02.2008 16:06 Máš pravdu Live
 
Nejprve získat totalitou neposkvrněné duše, potom velký cedník. Budou se cedit duše z uváděných předlistopadových útvarů a duše vlastnící v té době červené knížky. Jinak jsem zaslechl, že by služební poměr policisty mohl být řešen i formou tzv. kontraktů a závazků. Toto se prý proslýchá u armády a má to být z GŠ, má se týkat PČR. Mladí se asi také výsluh dožívat nebudou. Ale toto nemohu ani potvrdit ani vyvrátit. Informace pochází od vrtulníků - záchranářů, kteří chtějí opustit AČR a zajímali se o práci u naší org. Nikdo nemá jistotu, ani staří, ani mladí - stačí změna režimu.
  01.02.2008 16:26 dodatek
 
Kluci z AČR čekají, kde to s výsluhou krachne dřív, zda u nich či v PČR. Pak to prý bude rachot.