Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  20.04.2005 22:51 Franta
 
POCTETE SI JAK PRACOVAL PAROUBEK!

http://www.cibulka.net/nnoviny/nn2000/nn2200/obsah/09.htm

Veselé hospodaření Rady Zastupitelstva h. m. Prahy

aneb senátorské volby o ty nejlepší

Senátní kandidát - náměstek ing. Jiří Paroubek



Motto:

Velký a neohrožený bojovník

za práva Pražanů,

pokud to ovšem je

v jeho prospěch?



A/ Morální profil

Ing. Jiřího Paroubka:

l/ Ve svém oficiálním senátorském životopise ing. Jiří Paroubek píše, že od roku 1976 ? 90 pracoval jako ekonom v manažérských funkcích. Pokud je mi známo, žádné ?manažérské funkce? za bolševika neexistovaly. To by to soudruzi našemu ?managerovi? hned hezky vysvětlili a určitě by na to dlouho nezapomněl. Byly jen nomenklaturní funkce, spadající do kádrové nomenklatury výborů KSČ různých stupňů, na které mohl dle kádrového klíče, tedy ne podle vzdělání, osobních vlastností, pracovních výsledků a zkušeností, ale na základě politické spolehlivosti, dosazovat příslušný výbor KSČ pracovníky podle svých představ. Pro malé funkce ? místní výbor KSČ, pro důležitější funkce okresní, krajský nebo celostátní ÚV KSČ. Pokud je dnes známo, ing. Jiří Paroubek dělal hlavního ekonoma v ústředí pražského podniku Restaurace a jídelny (RAJ). Pak je skoro úplně vyloučeno, že by tuto významnou nomenklaturní funkci, spadající pod Okresní výbor KSČ, mohl zastávat nestraník !?? Čím pak by si asi takový nestranník mohl získat takovou důvěru KSČ, že ho OV KSČ dosadil do takové funkce?! Takže kandidát ČSSD na senátora ing. Jiří Paroubek nám něco ve svém životopise opomněl říci, anebo měl napsat ? já, hrdina, jsem nikdy nevstoupil do KSČ (nebo StB). Byl jsem doma ve vnitřní oposici, tak, aby to o mně nikdo nevěděl. Navenek jsem předstíral svůj souhlas s komunistickou diktaturou a sovětskou okupací, Antichartou, prvomájovými průvody, Vzornými vojáky, Brigádami socialistické práce a podařilo se mně takhle soudruhy oblafnout a dostat se už roku 1976 do vedoucích funkcí, které jsem už po celou dobu neopustil. Domnívám se však, že ani takhle to s největší pravděpodobností nebylo, a to především vzhledem k jeho dalšímu racionálnímu a vysoce oportunistickému, nebo chcete-li pragmatickému, chování.



B/ Jednání ing. Jiřího Paroubka, v roce 1990 zakladatele ČSSD(b), jako oposičního poslance v zastupitelstvu hlavního města Prahy -

Jeho vystupování a jednání bylo vždy velmi uvážlivé, aby si moc nerozhněval vládnoucí stranu ODS a ODA na velké radnici - avšak také ? aby si na druhé straně nerozhněval spoluoposičníky. Ve všech větších kauzách, které propukly díky oposicí předpokládaným a odhaleným zlodějnám a zločinnému jednání vedení pražské radnice /ODS + ODA/ - se držel hrdinně stranou. // Toto zločinné jednání, vyloženě nevýhodné pro Prahu a její občany, ovšem zákonně nepostižitelné, bylo umožněno předchozím zrušením nebo neexistencí zákonů popřípadě naprosto špatnými zákony, často dokonce přijatých bez jakýchkoli sankcí za jejich porušení, které zase dodala a obhospodařuje vyšší parlamentní složka, která u nás schvalování zákonů ovládá. Totiž ODS a její geniální vůdce a největší ekonom světa všech dob. Od r. 1992-2000 ovlivňuje cca z 95 % schvalování všech zákonů. Nyní prostřednictvím oposičně-koaliční smlouvy, dříve v koalici s ODA a ČSL.

Nejdůležitější špatné zákony: Zákon o obcích, Obchodní zákoník, zrušení nedbalostního trestného činu v Trestním zákoníku, neexistence Správních soudů - vše zcela záměrně.

Zákon o obcích ? podle něho smlouvy za obec uzavírá pouze Rada zastupitelstva ? TAJNĚ A NEKONTROLOVATELNĚ (!!!), ne celé zastupitelstvo, demokraticky volené, a to veřejně a před zraky všech občanů, které to zajímá a kteří si všechno a všechny ze svých daní platí!!! Správa města a hospodaření v městských akciových společnostech je plně v moci Rady zastupitelstva a jí dosazených ? opět bez souhlasu demokraticky voleného zastupitelstva a možnosti jakékoliv kontroly z jeho strany ? jejich lidí. Opět tajná jednání. Tyto a. s. pak mohou uzavírat pro město naprosto nevýhodné smlouvy s podezřelými partnery a za podezřelých okolností, které pak v plném rozsahu zaplatí občané ze svých daní ? viz níže.

Nedbalost, dokonce ani tu zcela vědomou a zřejmou, poškozující zájmy města a jeho občanů, nelze dle stávajících zákonů trestat a rozhodnutím Správního soudu špatné smlouvy zrušit ? když tento Správní soud ještě není ani zřízen ? již l0 let!!! Všichni to vědí a dle toho se ing. Jiří Paroubek a jeho lidé tiše a ?pragmaticky? chovají.



Pokud však šlo o prokazatelně nepodstatné věci

Paroubek hřímal z tribun jako Robespierre?



Ukážeme na příkladech, jak vypadalo jednání ing. Paroubka v pro město a jeho občany nejdůležitějších záležitostech, kde šlo o stamiliony a miliardy z kapes daňových poplatníků.

Byli jsme spolu v dozorčí radě Dopravního Podniku h. m. Prahy, když vypukl finanční skandál ? nákup nových vozů pro pražské Metro, bez výběrového řízení, protokolárně uzavřeného původní výběrovou komisí. Toto výběrové řízení se táhlo 3-4 roky. Najednou RADA zastupitelstva h. m. Prahy a vedení Dopravního podniku h. m. Prahy vytáhlo z klobouku vítěze - Konsorcium ČKD soudruha ing. Jiřího Marouška ? byli spolu v jednom baráku. Stalo se to l2. července 1995 na Valné hromadě ? tvořené právě Radou zastupitelstva h. m. Prahy a jí podřízeným vedením Dopravního podniku h. m. Prahy... Navíc zvolili datum prázdninové, aby nemohla na př. dozorčí rada Dopravního podniku protestovat ? protože ta o prázdninách nezasedá. Rozhodli smlouvu podepsat do měsíce, tedy daleko před koncem prázdnin (!!!). Cena 8-9 miliard. Platby předem!!! Zuřil jsem, že to je banánová republika a PODVOD NA OBČANECH ZA 8 MILIARD!!! //Ekonomický dopad viz dále v textu //



Kandidát na senátora ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom a komunistický ?manager?, OPOSIČNÍ POSLANEC, člen dozorčí rady Dopravního podniku, přitom ani nehlesl ? jako by byl s nimi domluven. Nebo si jenom náš hrdina nechtěl pro své voliče-daňové poplatníky pálit prsty? Pro Prahu a její obyvatele to však byl bohužel poslední hřebík do finanční rakve?

Když však chlapci z vedení Dopravního podniku, bez výběrového řízení, zvýšili odměnu smutně proslulému advokátu JUDr. Tomáši Sokolovi za vybírání pokut od neplatičů jízdného v MHD ? ze 4 milionů na l6 mil. ročně ? řval jako lev, že to je předem dohodnutý podvod ? což opravdu byl (Dopravní podnik i Magistrát mají přitom svá vlastní velká právní oddělení!!!) ? ale hospodaření Prahy tato částka ani v nejmenším neohrozila. Ani Radu zastupitelstva si tímhle gestem rozhněvat nemohl?



Můžeme dále pokračovat s přehledem vysoce výběrového mlčení ing. Jiřího Paroubka, vedoucího ekonoma, komunistického ?managera?, opozičního zastupitele a senátorského kandidáta ČSSD



Matra ? zabezpečovací zařízení na Metro. Původní smlouva, dle výsledků výběrového řízení, které Matra vyhrála, na cca 800 milionů. Doplňky ke smlouvě cena zvýšena, už mimo jakékoliv výběrové řízení, na tisíc sedm set milionů. Rozdíl 900 milionů z peněz daňových poplatníků, více jak 100% původní ceny? Smlouva to tajná (!!!) a hodně vypečená. Vše platit předem(!!!). Penále maximálně 5 % z ceny(!!!). Možnost reklamovat pouze do 4/98, ale zkušební provoz přitom skončil až 6/98(!!!). Tohle uzavřel buď naprostý šílenec nebo to spíše bylo velmi dobře podplaceno. Jenom maličkost. Jeden čas bylo dokonce zakázáno tuto zabezpečovací automatiku používat a dělalo se to ručně // viz důkazy //. A senátor, opoziční zastupitel, člen dozorčí rady? Mlčel vždy jako ryba?



PRVNÍ MĚSTSKÁ BANKA - ztráta města z podvodných úvěrů ? cca l,5 ? 2 mld. Možná i víc, kdo ví a hlavně, kdo má zájem to vyšetřit? Zde má dnes ing. Jiří Paroubek, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města životní šanci prokázat, na čí straně stojí.



Privatisace podniku Pražské vodárny a kanalisace a. s. ? podvod století. ? Ztráta města a tedy jedině a pouze občanů je v tomto případě cca 5 mld. Hlavní zásady úspěšného podvodu: Vzniknou 2, někdy i 3 akciové společnosti. Jedna městská a té zůstanou trubky a druhá soukromá, vlastnící 66% akcií a ta bude vodu od občanů kasírovat. Městu zůstane jen 34 % . Mezi společnostmi uzavřená smlouva je samozřejmě jako obvykle tajná. Mají ji hlídat lidé, určení ? jak jinak ? RADOU. Po zkušenostech, co umějí, hlavně tajně, tito lidé provádět a co se dnes děje na podobném principu například v SAZCE ? tak tihle to opravdu budou za nás dobře hlídat, kontrolujíce sami sebe!!! Nejdříve si rozdají všichni l00 ? 500 tisícové platy a co zbude, půjde možná do oprav vodovodních a kanalisačních rozvodů!!! (Podrobnosti viz. N.N. 18/2000).



Použití 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh pod Strahovským tunelem ? místo, aby se daly na Metro, či hlavně na stavbu mostu u Bohnic pro Prahu 8, aby tamní obyvatelé konečně nemuseli přes střed města !!! Podle mne to byl jen fakturační podvod a práce neodvedena. Nebo úplná hloupost, protože tyhle pruhy budou třeba tak za 20-30 let. Senátor, komunistický ?manager? a ekonom k tomu mlčí?



Židovské hřbitovy ? versus garáže pro mocipány podvodně privatisované České pojišťovny ex soudruhem a ex ministrem financí Ivanem Kočárníkem (ODS). Další podvod a 400 aut v centru Prahy pro zhoršení životního prostředí. Zároveň zničení unikátního hřbitova z ll. století. Senátor - ticho.



Smlouva na reklamu - s J.C. Decaux ? podvod na Prahu a občany od Rady vedené primátorem Koukalem (ODS) a spol. Smlouva na 25 let ? bezplatná !!! Město přitom ještě platí proud!!! Postaveno cca l.800 reklamních poutačů, některé bez stavebního povolení. Nic se neděje, vše ohlídáno. Pokuty žádné. Zkuste si to občánkové Vy !! Ztráta města na nájemném cca 7,5 miliardy !!! Ing. Jiří Paroubek, senátor, hlavní ekonom, komunistický ?manager?, oposiční zastupitel za ČSSD ? ticho po pěšině.



Smlouva na parkování, opět jak jinak, s francouzskou firmou ? Evropark Praha a.s. Ti Francouzi musí mít zřejmě zvláštní kouzla ? že ano pane Koukale a Šveci. Investice nikoliv přinesená do podniku francouzskou firmou, ale placená ze zdejší půjčky a z pražských tržeb. Kdo této soukromé firmě hlídá neplatiče? Přece Městská policie!!! Pozemky poskytlo město zdarma - Tržby vybírá Europark a až uplatní své luxusní potřeby, tak něco dá i městu. To se to podniká Frantíci ? což. Zkuste tohle někdo udělat jako Čecháček ve středu Paříže ? to byste pane letěli!!! A co na to všechno hlavní ekonom, komunistický ?manager?, opoziční zastupitel ČSSD a senátor? Senátor TICHO. Možná dobře zaplacené?



Tak to bylo páni Občané několik ukázek toho, jak ve městě hospodařila a hospodaří ODS pod vedením primátora Koukala a jeho náměstků ? Volte je dál, bude Vám prima!!! A jim taky. Ale hlavně pan Velký manažér ekonomiky, opoziční poslanec za ČSSD, člen dozorčí rady a kandidát na senátora tohle všechno neviděl, nepostřehl, neslyšel - ale hlavně, nikdy proti těmto lumpárnám nic neudělal!!!

To je opravdu ten pravý muž, který bude tvrdě neohroženě a zásadově hájit zájmy občanů-daňových poplatníků před zlodějnami a okrádáním?



C/ Činnost ing. Jiřího Paroubka jako Náměstka primátora pro finanční politiku města:

Hned na počátku jeho působení došlo ke ztrátě l40 milionů pro městskou pokladnu. Dal totiž pozdě příkaz k nákupu // o cca 2 dny // 72 milionů EUR, a ty zdražily o 2 Kč ? takže ztráta l40 milionů. Uvádíme neověřenou zprávu a teorii ? dobře informovaní zlí jazykové tehdy tvrdili ? vzhledem k tomu, že má velké známosti v bankovních kruzích, předem věděl, že kurs koruny vůči EUR výrazně klesne. Po dohodě jako náměstek primátora pro finanční politiku města pozdržel nákup 72 milionů EUR, nechal ?bokem? nakoupit EUR před devalvací koruny a městu byly prodány po devalvaci o l40 mil. dráž. (Technologie této ekonomicko-politické operace, provedené Českou národní bankou (ČNB) pod vedením Josefa Tošovského, je podrobně popsána v NN 21/2000, strana 09). Vzhledem k úspěšnému a beztrestnému vytunelování nejméně 17 bank, dozorovaných bankovním dohledem ČNB a celé řady fondů v téhle republice podnikajících ? viz např. poslední známý případ Komerční banky, vytunelované ruskou státní mafií o 8 miliard Kč, to zase tak špatná teorie nebyla. Ovšem dokázat by ji musela policie, nejsou-li stopy po l8 měsících už odborně zameteny. A také zda by chtěla a uměla to, neboť jak známo, u nás žádný bankéř už 10 let moc pevně ve svém křesle nesedí a přesto ani jeden z nich není ve vězení. Aspoň já o žádném nevím!!!

Jinak - tím, že si otevřel vrátka svým mlčením a jednáním ve výše uvedených kauzách, byl přijatelný pro ODS ? i když ta právě proti socanům MOBILISOVALA. Proč ovšem proti takovým ? to opravdu nemusela.

Stal se tedy za odměnu z poslušného oposičního poslance ČSSD náměstkem primátora, zvoleného za ODS. Navíc náměstkem pro finanční politiku města!!! A z titulu své nové funkce potom bezpochyby, jak veřejně slíbil svým voličům, velmi rázně vystupoval proti největším radničním lumpárnám, na kterých se předtím sám přímo nebo nepřímo podílel... Uvedeme zde několik ukázek jeho rázného a nekompromisního postupu proti podvodníkům na ochranu zájmů prostého občana-daňového poplatníka:

l/ Vozy Metra ? z městské pokladny zaplaceno cca 2 mld. předem (!!!). Město za to dostalo pouze ? slyšíte dobře ? jednu pětivozovou soupravu, navíc od dobře vytunelovaného ČKD. To se to pane TUNELOVALO za peníze pražských občanů, že, soudruhu Maroušku??? Vzhledem ke všem těmto souvislostem pak vůbec nepřekvapuje podivná úloha superkomunisty a superkapitalisty Jiřího Marouška a jeho ?protikomunistického exilového? bratra Miloslava Marouška, blízkého spolupracovníka prvního předsedy ČSSD(b) profesora Horáka, připraveného a importovaného z USA, v naší polistopadové politicko-ekonomické historii. Budeme citovat z materiálu, věnovaném původně ministrovi vnitra Mgr. Stanislavu Grosovi a jeho kolegyni a spojenkyni z pražské organisace ČSSD poslankyni JUDr. Petře Buzkové, evidované jako spolupracovnice StB, zveřejněném v NN 19/2000, strana 02: ?Dva krásní lidé, Stanislav Gross, stejně jako jeho kolegyně Petra Buzková (naši nejpopulárnější politici, které podle svých vlastních slov ?udělal politiky? už koncem roku 1989 kalifornský velkoobchodník se sovětskými diamanty Miloslav Maroušek, shodou okolností poctivý bratr privatisátora a exmajitele ČKD Jiřího Marouška, jenž svým hospodařením způsobil dluh, převyšující údajně 24 miliard Kč, které zmizely Bůh ví kam?), v začátku své poslanecké kariéry dostali, jako svobodní, přednostně přidělené luxusní velkoplošné byty na pražském sídlišti Barrandov. Smlouvy zněly na dobu neurčitou a jen tvrdý nátlak médií je oba přinutil ke změně na dobu mandátu?. Jak je vidět, stále neomylně platí ?rovný rovného si hledá??

Proti tomuto podvodnému nákupu jsem tvrdě vystupoval a jednal. Důvody : V současné době jezdí v pražském metru celkem 504 ruských vagónů ? jiné nejsou a tyhle budou jezdit po renovaci ještě dalších 30 let!!! V té době se nabízela možnost koupit cca l00 stejných vagónů za 350 milionů. Oproti 8,5 miliardám směšná částka. Vzhledem k tomu, že by byly stejné ? stejné by byly i jejich opravy, modernizace a náhradní díly atd. A když nemáte na mercedes, musíte také jezdit ve Favoritu!!! Ale to by tam nesměli mít ředitelství ve stejném baráku a ČKD vést soudruh Jiří Maroušek!!! Kam pak asi ty své 2 miliardy od města všude dával ?? Do jakých asi kapsiček???

Touhle transakcí se dostala Praha do počínající spirály zadluženosti, která se pod vedením zkušeného komunistického ?managera? a dnešního náměstka pro finanční politiku města ing. Jiřího Paroubka pořád prohlubuje a on ji řeší stále narůstajícími půjčkami, které mají dosáhnout ve finále l7-l8 miliard ? čili skoro celý rozpočet Prahy. Díky této politice je už dnes Praha v situaci, kdy není schopna svoje půjčky, nabízené jejímu vedení bankami ze všech stran a možná vůbec ne nezjištně, průběžně splácet. S velkými potížemi se zatím snaží splácet alespoň úroky z těchto půjček. Bankéři nic neriskují. Praha má tolik majetku v budovách a pozemcích, že za babku získají cokoli, o co projeví, v případě neschopnosti města své dluhy splatit, zájem.

Kdyby měl náměstek a senátor trochu více zájmu a možná i odvahy, měl by z titulu své funkce náměstka primátora pro finanční politiku města navrhnout potrestání aktérů této kauzy!!! Odvolat je z funkcí. Tohle se přeci ve slušných státech dělá a tady je podezření hodně silné. To by však senátorský kandidát musel mít sám čisté ruce a svědomí? Trestněprávní Imunita, spojená s funkcí senátora, má v tomto případě zřejmě cenu zlata?



2/ Městská banka. V ní vládli od roku 1995 dva šibalové. Jeden se jmenoval Vlastimil Hadraba (1951) a byl gen. ředitelem a předsedou představenstva. Zároveň však, což velmi tajil ? byl ve vedení dalších l7 firem (!!!). Povedené, což?! To se to pak poskytovaly úvěry!!! Další dobrák a předseda dozorčí rady - byl primátor Jan Koukal (1951). Jinak z demokraticky zvolených zastupitelů, s výjimkou ODS, nebyl ve statutárních orgánech Městské banky nikdo (!!!), dokonce ani nikdo z koaliční ODA. Až na jaře 97 ? asi jako skrytý začátek oposičně ? koaliční smlouvy ? ex ministryně kontroly, několikrát podezíraná ze spolupráce s komunistickou StB, která v letech 1990-92 neukontrolovala rozkradení majetku komunistické strany a jejího Socialistického svazu mládeže, ing. Květoslava Kořínková, dohodla /zpráva kuloárů/, že do Městské banky byl RADOU dosazen prof. Věnek Šilhán, původně z Obrody socialismu, pak z ČSSD. Objektivně však musíme říci, že nejhorší úvěry a šibalské kšefty už byly v té době dávno hotové. Měli ho tam tedy spíš jako rukojmí, že to vedli dobře, zejména pro jeho autoritu. Na druhé straně i on si tam taky pěkně zobnul. Pro bývalý n. p. Preciosa, kde byli v dobách komunistické diktatury a sovětské okupace vězněni političtí vězni a nuceni v otrockých podmínkách vyrábět pro komunisty broušené sklo pro vývoz na Západ, kde byl po 17. listopadu předsedou představenstva, zajistil úvěr l00 milionů, což moc košér taky nebylo. Těžko jim tedy mohl cokoli vyčítat. Choval se v principu stejně jako oni. Působením prvních dvou výtečníků přišlo město o cca l,5-2 mld., které musí zaplatit a splácet z daní, které vybírá od občanů Prahy na úplně jiné věci. A co proti tomu všemu podnikl náš komunistický ?manager?, náměstek primátora pro finanční politiku města a senátorský kandidát za ČSSD? Vůbec nic!!! Místo veřejné potupy viníků či podání trestních oznámení za tunelování majetku města na adresu zodpovědných politiků a ?managerů? ing. Jiří Paroubek prohlásil: ?Ta ztráta ? to byla taková doba?? Volte ho občané!!! Není věc, kterou by vám nedokázal zdůvodnit?



3/ Prověřit, kam se podělo 700 milionů na 5. a 6. jízdní pruh Strahovského tunelu: Kdo ty práce zadával, kdo je přebíral, kdo podepisoval faktury(!!!). Co se tam vůbec dělalo??? To ovšem našeho senátora, náměstka primátora pro finanční politiku města, absolutně nezajímá. Takovými drobnostmi se zabývat nehodlá?



4/ Při rozhodování o každé investici, hrazené z rozpočtu města, zajistit ? když ?otcové města? odmítnou udělat veřejné a veřejně kontrolovatelné výběrové řízení a zašmudlí to, pak alespoň nechat udělat nejméně dva nezávislé posudky, co by měl připravovaný projekt skutečně stát. Ne, jak je tomu dosud, aby si firmy ceny samy diktovaly. Na to náš senátor a náměstek primátora pro finanční politiku města rezolutně: Tohle se dělat nebude!!! Ostatní socani s ním souhlasili. Asi věděli dobře proč? Tito lidé opravdu pečují o město a jeho občany, své voliče, radost se podívat, což?? Poslední výběrové řízení na dostavbu města se zdá být podezřelé dokonce už i radniční oposici a ta je chce konečně nechat prověřit ? nejlépe přímo policií. Tak, to je zatím poslední zpráva. O výsledku vás budeme informovat.



Čili shrnuto: Ztráty města, způsobené zvýšením nákladů v důsledku zločinného jednání RADY zastupitelstva h. m. Prahy, které jsme zde uvedli a ještě další, o kterém jsme vás zatím ještě neinformovali plus špatné smlouvy, jsou cca 5-6 miliard Kč. Ztráty v neuskutečněných tržbách, utrpěné v důsledku špatných smluv, jsou vyčíslitelné částkou cca 8 miliard Kč. Tedy celkové škody, způsobené městu a jeho obyvatelům RADOU h. m. Prahy, dosahují částky l3-l4 miliard Kč, což je v současné době právě o 3 mld více, než nyní činí půjčky, přijaté RADOU od bank na zakrytí jejího špatného a zločinného hospodaření. Je nutné vyšetřit, kam a na čí konta zmizely tyto miliardy. V každém případě tohle všechno už dnes musí splácet obyvatelé Prahy ze svých daní, které jsou vybírány na zlepšení života obyvatel města?

Proto si musí město pořád půjčovat(!!!) - pane primátore KASLE (ODS). To si račte ověřit. A pane náměstku primátora pro finanční politiku města Paroubku (ČSSD) ? s čím vy vlastně kandidáte do senátu, Vy chlapci koaliční???!



Nejhorší ze všeho je však parazitní finanční strategie finančního náměstka Paroubka, kterou uplatňuje pro Prahu na základě analogie s některými jinými městy. Zde tuto finanční strategii máte: Vídeň, Mnichov, Praha a další města provádějí audit kategorie A. Pak si mohou na svůj obrovský městský majetek (pozemky, budovy) půjčit cokoliv a kdykoliv. Avšak tato města půjčky nesplácí a na splátky si zase půjčují. Takže prakticky nesplácí nic ? jen úroky. Je to takové Paroubkovo ? PERPETUM MOBILE. Půjčka se tedy vlastně nesplatí nikdy. A tohle má být pro Prahu nejlepší řešení. Je tohle uvažování ekonoma, podnikatele a správce svěřeného obecního majetku nebo příživníka a podvodníka??? I kdyby se však půjčka postupně splácela, vyplývají z této půjčky, ostatně jako z jakékoliv jiné půjčky, velice negativní záležitosti.

Tato finanční strategie a z ní vyplývající nesplácené a zřejmě už nesplatitelné půjčky je velice špatná cesta. Je špatná v tom, že jenom úroky z tak velikých půjček činí l,5 mld. ročně. I se splácením této částky má Praha potíže. Tyto peníze padnou, bez užitku pro město a jeho občany, do zisku bank, aniž banky hnou prstem a aniž cokoli riskují. Majetku, kterým za poskytnuté půjčky bankám ručí, mají města zatím většinou dost? Z těchto peněz, vynaložených na nekonečné splácení naprosto zbytečných úvěrů, vybraných z daní daňových poplatníků, se tedy ve městě nic nepostaví a nikomu z občanů se nepomůže. Jen BANKÉŘI dále ztloustnou ? ti mají vždycky málo! Kdo jim ovšem zajišťuje bezrizikový příjem 1,5 miliardy Kč. ročně, na úkor města a jeho občanů, ten může být naopak velmi dobře odměněn ? kdo ví ?? Pro občany jsou to peníze vyhozené do vzduchu a místo POTRESTÁNÍ VINÍKŮ a HLEDÁNÍ RESERV ? jenom další půjčky. Velmi nevýhodné pro město a jeho obyvatele, velmi výhodné pro banky a ty, kteří s nimi tuhle hru hrají?

Zatím je zadlužení města 11. mld., naprosto zbytečně, jenom díky vytunelování Prahy její RADOU, o kterém jsme psali výše a toto zničující zadlužení má vzrůst o dalších 6 na l7 mld., což je prakticky rozpočet Prahy na celý rok. Těchto dalších 6 miliard má údajně být právě na nákup vozů Metra, které se daly koupit za 300 milionů(!!!). Teď zdůvodňuje náměstek Hejl, že musí dostat odměny, neboť jezdí po Evropě kupovat vagóny. I do Ruska chytrák nakonec jel, i tam vagóny nakupoval. Kdyby mě tenkrát poslouchal a nezesměšňoval stávající vagóny, nemusel cestovat. To by si ovšem nemohl procestovat Evropu, nedostal by odměny a cesťáky. Možná od někoho i lecos jiného!!! Nejlepší na celé kauze s vagóny byla skutečnost, že se tehdy ODS a její náměstek Hejl tak báli pravdy, že hlasovali proti vystoupení ing. Kaliny, ředitele Škody Plzeň, na zasedání zastupitelstva h. m. Prahy, aby tam za žádnou cenu nemohl před poslanci nepromluvit. Opravdoví demokraté, jednak k pohledání, jednak za všechny naše peníze!!!



Z Á V Ě R



Když jsem kandidátovi ? finančnímu náměstkovi Paroubkovi říkal, že další půjčka 2 mld. pro město, ve skutečnosti pro teď už soukromou společnost Pražské vodovody a kanalizace je naprosto zbytečná vzhledem k tomu, že voda, která se při dobrém hospodaření a se ziskem dodávala po mnoho let za 2,5 Kč/m2, byla během 2 let zdražena z cca 20 na 30 Kč/m2 ? tedy o 50 %, ačkoliv inflace činila za tutéž dobu jen 8 % a tedy tržby vzrostly bez jakýchkoliv tomu odpovídajících investic o l,3 mld. a nejdou z kapacitních důvodů proinvestovat (jak vidno z uzavřeného mostu Čechova, nelze rozkopanou Prahou už teď projet) a že tyhle peníze se ve vodárnách ztratí jako v černé díře vesmíru //Kontroluje to naše známá ex ministryně kontroly ing. Kořínková !!!// - řekl mi:





?LIDI TO ZAPLATÍ?.



TAK HO VŠICHNI VOLTE

JE TO URČITĚ VÁŠ ČLOVĚK . . .



Aleš Moravec

privatizační komisař

člen Zastupitelstva 94-98

e-mail: alesmor@post.cz
  07.02.2008 20:43 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Koukal jsem na zprávy NOVA. Čekají nás lepší časy. Budou nová auta, teda nová barva, ani aby se přestříkaly ty rezavé fleky. Toho, kdo s tímhle přišel bych to nechal zaplatit i s chlupama.
  07.02.2008 23:18 XXX
 
Nejenom zaplatit, ale ještě i zavřít. Zase půjdou miliony korun do háje. Určitě zase nějaký kamarád potřeboval dobře a hodně vydělat.
  08.02.2008 04:24 jarda
 
Možná jsi měl poslouchat pozorněji, eventuálně si o tomto také něco přečíst. Jinak by´s takovou kravinu nenapsal. Nikdo nikde neřekl, že se budou přemalovávat stará auta, ale bylo jasně řečeno, a to v několika masmédií, že se to má týkat pouze aut, která budou nakoupena někdy na podzim letošního roku. Takže si klidně nech své řeči od cesty, je to trapné. A protože dosti značné procento našich policistů má problémy s chápáním psaného textu, tak se tvé poznámky chytí a fáma putuje dál. Kruci, jsme policajti nebo pavlačové drbny?
  08.02.2008 09:26 xyzž.
 
jenom doplním jardu
týká se to pouze nových vozidel. Takže starý feldy se stříkat nebudou. Jen se optám, proč modrej pruh?
  08.02.2008 10:16 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Jardo a ty si myslíš, že ty nové auta dostanem na obvodech. To seš teda hodně domýšlivěj. A pokud se mění barevné provedení, tak toto musí být provedeno v co nejkratší době a tedy nemůžou jezdit dva typy povedení dalších 5 let jak to v mediích říkají. Nové auta skončí na PP, krajích, potom snad MŘ a OŘ. Pokud seš na obvodu tak mi dej vědět, až to nové auto s novým barevným provedením dostanete. Naše OOP na nové auto za ruskou Nivu čekáme již 3.5 roku.
  08.02.2008 12:08 XXX
 
Taky jsme dostali nové auto - ruskou Nivu. Je to auto úplně na hovno (omlouvám se za ten výraz). Na silnici plave, v terénu je sice jakž takž až na ty gumy. Když jedeš po asfaltu tak je v autě hukot, jako kdyby vedle tebe byla turbína v plném zatížení. Je to třídveřová verze - ta je pro výkon služby úplně nejlepší.
Co se barvy týká tak souhlasím s Policejním Ferdou. Nelze, že jsme měli auta ve dvojím barevném provedení. Takže uvidíme jestli se bude přebarvovat nebo ne. Ono ty modré pruhy taky budou něco stát, že ano. Jediné co mi na tom krásném obrázku chybělo bylo heslo "Pomáhat a chránit". Že by to v té době už nebylo aktuální.
Co se týká rozdělení nových aut, tak o tom si určitě ještě napíšeme. Letos by jich mělo být jenom asi 700 kusů a zapomeň, že půjdou na obvody - zázraky se nedějí.
  08.02.2008 17:02 Matej
 
U nás ve špindlu vozovy park taky nic moc. Tu ruskou nivu mame taky a pak ještě jednu feldu...takze aspon neco. Jak sem slysel tak nekde sou na tom jeste hur.
  08.02.2008 21:13 motýlek
 
pro JARDU
to si opradu myslíš že budou jezdit v ČR policejní vozidle ve 2 vyhotoveních. Stara bílozelená a nová stříbrnonovimjaká.- Podívej se na horní část Webu a pochopíš. ten nic k práci lPČR nevymylsí. Jde jen o získat penízky. To víš, golfová hříště už nic moc.....
  07.02.2008 20:07 Policie123
 
Skutečný nábor k Policii ČR :

www.youtube.com/watch?v=59kQEVOgWhU

Toto je realita, jak to u Policie je a bude.
  07.02.2008 20:39 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Oprčavdu pěkné a plně výstižné. Nedá se nic vytknout.
  07.02.2008 19:00 Tony pro Kost
 
Já teda nesloužím 15 let, ale 7. Je mi 30 let a mám rodinu. Ten plat na škole a několik prvních let je otřesný. Vždy jsem chtěšl k PČR, ale teď jsem na vážkách.
  08.02.2008 04:30 jarda
 
Tak se seber a jdi. Lidi tohoto typu vyloženě miluju! Přijdou do firmy a už by chtěli brát jako ředitel. To snad nemyslíte, páni kolegové, vážně? Zeptejte se svých otců, kolik brali, když začínali ve své profesi. A jak jim plat rostl, pokud jim rostl, co si z toho platu mohli pořídit a co si mohli dovolit. Považuji za nepochopitelné, že dnešní mladí policajti si myslí, že po roce služby u PČR si pořídí hypotéku na byt ve výši 4 mega, k tomu ještě nějaké "lízované" auto a ještě alespoň jednou za měsíc vyrazí do nějakého bordelu se odreagovat od manželky a dětí. Vážení, trochu skromnosti, trochu šetřete a nechte si zajít chuť na rozhazování do doby, až na to budete mít.
  08.02.2008 08:31 ???
 
Jardo,
já sloužím 13. rok a díky 4TT neberu taky horentní plat, vlastně po škole nejnižší u tohoto sboru. Jsem stejně "mladý" policajt jako pisatel příspěvku, na který reaguješ a musím říct, že jsi mě svými chytrými řečmi opravdu nasral.
A jinak, do bordelu nechodím, auto na leasing nemám, ale také živým rodinu s dětmi. Jestli toto bereš jako rozhazování, tak jsi pěkněj tukan a nejdřív mysli, než něco takového OPĚT proti mladým "rozhazovačným" napíšeš.
Jestli jsi ty před x lety bydlel s manželkou a dětmi u rodičů na vyžírce, protože jsi neměl na to jít do vlastního, neser se do těch, co se snaží postavit na vlastní nohy a mít svůj život ve vlastním. Je jaksi jiná doba a co jsi dřív pořídil za hubičku dnes platíš zlatem. To je realita, ty jeden bordeli lízovanej!!!
  08.02.2008 11:39 mirek
 
Jardo, Ty budeš asi pěknej debil... Středověk a nevolnictví jsou ty tam, doba pokročila, budíček!
  08.02.2008 12:25 XXX
 
Pro Jardu.
Drahý Jaroušku. Nejsem žádný mladý policista, sloužím jako řadový policista na OOP letos již 29 rok. Můj plat je docela slušný - 5TT. Ovšem o tom co ty píšeš si nemohu nechat ani zdát. Začínal jsem v roce 1980 a za svůj plat jsem si postavil rodinný domek, pořídil auto a rodinu. Když spočítám všechny náklady dnes co všechno musím platit, tak mi z toho slušného platu zbyde pár stovek - rozhodně to není na nějaké vyskakování nebo na odreagování v bordelu. Je pravda, že jsme vydělávali méně, ale všechno bylo o 100 a více % levnější. Jestli ty doby pamatuješ, tak mi dáš za pravdu. Tím nechci tvrdit, že bylo všechno v pořádku - určitě ne.
Vůbec se těm mladým nedivím, že by chtěli víc. Oni už byli vychovaní trochu jinak jak my starší. A to, že u policie jsou platy ve 3TT a 4TT pod republikovým průměrem si myslím pro tebe není žádná novinka. Na co by měli tedy ti mladí čekat? Až se milostivě někomu uráčí jim přidat? Řekni mi z čeho, státní kasa je prázdná.
JEN SE NEBOJTE VY MLADÍ POLICISTÉ HLÁSIT SE O VÍCE PENĚZ JINAK AŽ PŘEJDEME NA EURO TAK SKONČÍTE V RÁMCI EVROPY JAKO ŽEBRÁCI.
  08.02.2008 17:55 polda
 
Pro Jardu. Buď jsi naprostý blb, nebo jsi ve vládě. Jinak to okomentovat nemohu.
  07.02.2008 18:50 Tony
 
Zdravím všechny z PČR. Sloužím mnoho let u MP a uvažuji o přestupu k PČR. Když ale čtu vaše příspěvky, asi na to hodím bobek. U MP plat cca 20 000 čistá ruka a u PČR teda pěkná bída.
  07.02.2008 18:54 Kost
 
Píšeš , že tam seš pěknejch let, tak například příslušník PČR po patnácti letech má přes dvacet čistýho a to se spolehni. Budou tady psát, že ne, ale nevěř jim - vím co píšu.
  07.02.2008 20:01 pro Kost
 
koukni výš, píše po 7letech u MP :-(. Navíc tu nebudou psát, že to není pravda, jen upřesní tvé tvrzení, služba u PČR nad 15 let, v přímém výkonu se směnností, ve větším městě a nad 4 TT s nějakým osobním = ANO, nad 20t., ale nedej bože, že dojíždí např. z Moravy do Prahy, platí si ubytovnu, cestovné a další výdaje, pak ani to neplatí. Když na rovinu, tak vyplázni vše a ne jen: "to se spolehni".....
  07.02.2008 20:03 mj.
 
strážnící mají v Praze kolem 3.000,-na bydlení. Jen vedení MV potažmo policie se diví, že jsou v hl.m. neustále podstavy. Čím pak to bude? Nabídka práce, finanční ohodnocení a právě ty výdaje, o kterých nikdo nemluví.... čus
  07.02.2008 20:31 F1
 
Je třeba přemýšlet i o tom, jak se seberealizuješ, jak budeš neustále kritizován i za věci, které neovlivníš, třeba za byrokracii, která tě neustále vrací zpět do židle za počítač a nemůžeš se pořádně dostat k tomu co se stále lacině povídí, tedy být venku na ulici a nesedět v kanclu, tedy jak si lidé naivně myslí, že sedíme u kafe a nechce se nám ven a je potřeba nás asi bičem vyhnat.

Tady máš ten příklad, jak se ti změní služba. Je to delší ale poučné :


Já mám pohled z obou rovin ( byl jsem u MP a přešel jsem k PČR ) a můžu to zhodnotit i jinak :
Díky nebyrokratickému " stylu u MP ( zatím ) mají čas být venku a výrazně pomoci s problémy, které jsou mimo " záběr " PČR, to je jisté. Na druhou stranu málokterý str. MP si dokáže představit to administrativní zatížení u PČR a i když si myslí, že ví tak prostě neví, jako jsem to nevěděl ani já, než jsem do toho zabřednul u PČR po přestupu z MP.

Příklad :

- strážník zadrží pachatele vloupání do vozidla a jeho úkony, které provede ?

1. Přes radiostanici a svou stálou službu zavolá na PČR, sdělí problém.
2. Napíše 1 ks úřední záznam ve kterém popíše situaci předcházející zadržení a při zadržení a do tohoto záznamu napíše, že osobu zadržel dle § 76/2 tr. řádu a osobu předal Policii ČR. Tím skončil a po cca 1,5 hodiny je zpět na ulici.

Činnost v tomto případě u PČR :

1 převezme na místě poškozené vozidlo z vloupání a má za něj již odpovědnost a povinnost zabezpečit majetek.
2. Převezme pachatele a po předcházejícícím omezení na osobní svobodě MP dle § 76/2 tr. ř. jej zadrží dle § 76/1 tr. ř. s převezením na OOP.
3. Provede lustraci vozidla a buď ustanoví majitele či nikoliv. ( sežene majitele vozidla či nikoliv )
4. Pokud v noční době nesežene majitele, což není v noci nic výjimečného, tak si zavolá odtahovou službu a čeká kolem 45 minut až 1 hodiny na odtahovku.
5. Mezitím si u vozidla " objedná " hlídka policejního technika, který za cirka 20-30 minut / někdy také za 2 hodiny / přijede a s technikem je provedeno ohledání vozidla, což trvá kolem 15 -30 minut podle toho co všechno se ohledává a jak pečlivě.
6. přijíždí odtahovka, která za cirka 10-15 minut vozidlo odváží na odtahové parkoviště.
7. Hlídka odjíždí na obvod, kde je zadržený pachatel a začíná se mu konečně věnovat, kdy jej předběžně vytěžuje k jeho skutku, provádí lustrace jeho osoby ve všech policejních evidencích. Samozřejmě je to šmejd se spustou záznamů, že se člověk jako vždy diví, jak to že je vůbec venku, že není zavřený.
8. Začíná administrativa, takže se zadává skutek do počítače, tedy do takové obsáhlé chobotnice jménem ETŘ ( Evidence trestního řízení ), před který člověk vysedí neskutečně dlouhý čas, kde se o skutku vypisuje spousta údajů včetně jestli se stal na chodníku, jakého druhu byla odcizená věc, zda zahradní nábytek, elektronika, průmyslové zboží, sexuální pomůcka ( i takové jsou v seznamu )
9. Po zadání skutku do ETŘ se vypisuje první papír, což je protokol o zadržení, kde se vypisuji věci, které měl zadržený u sebe. Šmejd nemá žádné pořádné bydliště, takže je obava, že jej jen tak někdo nedohledá, tak se bude věc zpracovávat ve zkráceném přípravném řízení, což znamená pospíchat a pospíchat ( na soudě již pospíchat nemusejí )
10. mezitím se zjišťuje, že pachatel je pod vlivem alkoholu, takže se v ETŘ vypisuje tzv. krvák, tedy lejstro na prohlídku u doktora a odběr krve pro stanovení množství alkoholu v krvi.
11. Dále se v ETŘ vyplňuje lejstro na vyúčtování práce pana doktora - doktorky, které se musí vzít do nemocnice
12. Dále se v ETŘ vyplňuje lejstro k poučení osoby podezřelé v trestním řízení ( k možnosti odmítnutí prohlídky u doktora, odmítnutí odběru krve a moči po pohrůžkou pokuty 50.000,- Kč, šmejd by to stejně nezaplatil )
13. Protože se šmejd poveze do cely, jelikož se bude muset shánět dál majitel, neví se škoda, pachatel je ovlivněn alkohlolem, atd., tak se vyplňuje lejstro nazvané eskorta, což je lejstro na přepravu z bodu "A" do bodu "B"
14. Dále se vyplňuje lejstro v ETŘ na umístění osoby do policejní cely
15. Pachatel se tedy přepravuje k lékaři, kde je pan doktor-doktorka během 15 minut vyšetří, šmejd udělá pár kroku po čáře, odebere se mu krev, případně moč. a nasedá se a jede do policejní cely, kde si osobu převezme kolega v celách a to jak osobně s prohlídkou zadrženého, tak administrativně, což trvá kolem 20 minut.
16. hlídka se vrátila na OOP, kde píše do ETŘ úřední záznam o výjezdu na místo oznámení, činnosti, které provedla na místě po převzetí od MP ( odtah, lustrace podezřelého, lustrace vozidla. Vytěžení strážníků, protože ti přesto, že sepíší svůj úřední záznam, nemají procesní místo v trestním řízení ( nejsou orgán činný v tr. řízení ), museji být de facto vyslechnuti a jsou někdy vyslýcháni i zcela běžným výslechem na OOP.
17. Další vyplněné lejstro v ETŘ Zahájení úkonů v trestním řízení. Tedy oficiální lejstro o zahájení úkonů v trestním řízení, které ale již začalo zadržením pachatele dle § 76/1 tr. ř. na místě PČR ( převzetím omezené osoby na svobodě ).
18. Další činnost k sehnání majitele napadeného vozidla a po jeho sehnání předvolání k neprodlenému výslechu z důvodu zadrženého pachatele, omezeného na svobodě.
19. Zástupce poškozené firmy se dostavuje, je proveden jeho výslech na protokol o trestní oznámení do ETŘ. Dále je vyplněn formulář poučení poškozeného, který je přílohou k trestnímu oznámení
20. Vzhledem k tomu, že se pospíchá, tak již při domluvě se zástupcem poškozené firmy je nastíněna otázka výše škody, která je naštěstí nekomlikovaná jako v jiných případech a tak je škoda jasně formulována ze strany pooškozeného a protože by se na vyčíslení škody dlouho od firmy čekalo, tak je napsáno na oddělení a necháno podepsat zástupce poškozené firmy.
21. Zástupci firmy je napsáno potvrzení k vyzvednutí zajištěného vozidla na odtahovém parkovišti a zástupce firmy odchází.
22. Dále odjíždí policista do policejní cely, kdy v ETŘ vyplňuje formulář k předání osoby z policejní cely a po vydání osoby je v ETŘ vyplněn formulář " Sdělení podezření ", se kterým je pachatel seznámen, tedy s jeho obsahem, to znamená skutkem, kterého se dopustil a jeho paragrafovým zněním.
23. Po seznámení se sdělením podezření, je proveden výslech pachatele, kde se buď doznává a popisuje co vlastně prováděl, nebo využije svého práva se k věci nevyjdařovat.
24. Ukončení výslechu, propuštění osoby ze zadržení
25. Návrat na obvod, kde je v ETŘ vyplněno lejstro na vyúčtování rozboru odebrané krve pachateli, která bude zaslána na rozbor.
26. Vyžádání rejstříku trestů a případně rozsudků pokud je pachatel v podmínce, nebo byl v posledních třech letech potrestán.
27. Naskenování všech materiálů, které došly na OOP do souboru v ETŘ ( ÚZ Mětské policie, rejstříky, rozsudky )
28. Ukončení spisu závěrečnou zprávou a předáním na příslušné státní zastupitelství


Takže tímto jsem jen chtěl trochu poukázat na rozdílnost a hlavně obsah služby u PČR a práce strážníka, kterou jsem dříve vykonával a moc dobře ji znám.
Je třeba si uvědomit, že je na oddělení případ, jak jsem shora uvedl a do toho mají v Kauflandu zloděje, kam musíme také zajet. Pak telefonuje paní, že má problémy se sousedy a nadávají jí do ......... Pak zavolá pán, že má poškrábané auto na parkovišti u PENNY a člověk má chuť z toho oddělení někam utéct pryč a už se nevrátit. Případů hodně, lidí málo a byrokracie kolem každého případu až neskutečně. ( U městské je to o 1 ks úředního záznamu + parkrát cvaknout )

Nemá ale cenu dělat zlou krev. Mockrát je člověk rád, když ta MP vyřeší to a zase onohle, ale to zatížení na PČR je oproti MP tak neskutečné, že to již víc rozvádět nebudu, kdo pochopí tak pochopí, kdo nepochopí jeho věc, třeba ani pochopit nechce, tak je to pro něj jednodušší.
  07.02.2008 22:19 Proč nepokračuješ F1?
 
Jde li o cizince, kterých je v těchto končinách poslední dobou nějak moc (asi jim vyhovuje klima), musíš sehnat tlumočníka, vyhotovit písemnosti s tímto spojené atd.,atd., vše zapsat několikráte do protokolů a hlásné. Nám to vymýšlejí, protože to sami nedělají. Děkujeme hlavy pomazané.
  08.02.2008 07:45 Kost
 
Ano F1 to je pravda, ale když to je na posrání, tak odejdeš a nebo seženeš jiný flek u PČR, což je někdy nemožné pro podstavy a sám vím, že někdo nevím kam dřív a jiní jsou v poho. Záleží jestli jsi na faře či v krajském, okresním městě. Ale článek velice chválím. Drž se.
  08.02.2008 20:12 Karlos pro F1
 
Nazdar kolego...... Prosím Tě řekni mi, proč pořád někomu vykládáš, že jsi byl u MP a jsi u PČR. A pokud uvádíš nějaký příklad, dej už alespoň jiný a neopakuj se protože jinak si budu myslet, že jsi nic jiného neřešil a pokud opravdu jenom toto, tak s tím nikoho neoslníš.
  08.02.2008 20:53 F1
 
Pro Karlose :

1. někomu vykládám ? Ne někomu, konkrétně Tonymu
2. nikoho nepotřebuji oslňovat, nemám to zapotřebí, nejsem žádný prvňáček, věci vidím jaksi již s nadhledem a to i proto, že mám " něco za sebou ", jak u policie, tak v životě. Časem pochopíš, evidentně zatím ne.
3. sestavovat situační zprávy nehodlám, stačí jeden příklad k pochopení, jak je to u MP a jak je to u PČR ( jen srovnání)
4. Další již nemá cenu vysvětlovat

Jestli tohle nechápeš, tak bohužel, rozhodně to nepatřilo tobě, ale jaksi nerozmyšlenému Tonymu z MP, aby věděl co znamená OOP či MOP u PČR a jestli do toho chce jít
  07.02.2008 15:33 Překlopeno
 
z lidovky.cz - rozhovor z Blankou Kosinovou: "Jan Kubice odešel nyní nikoli proto, že by si to někdo přál, ale především proto, že už nechtěl dále spolupracovat s policejními špičkami, které svoji policejní kariéru zahajovaly v dobách hluboké totality. Po roce 89 tito policisté u policie sice zůstali, ale nikdy se nesmířili s novou policejní generací, která zahájila proces demokratizace policie."
Pro postup v karierním řádu je nejlepší mít praxi z padesátých let. Proletáři všech zemí spojte se!
  07.02.2008 18:27 Jan
 
Kosinová zapomíná co za kariérní paskvil byl schválen. A jestli ta paní myslí modře, pro svůj super kariérní řád, tak ať nechá odhlasovat v parlamentu, že mohou sloužit jen ti, co nastoupili od roku 1990. Budeme mít všichni jasno a nebudeme muset poslouchat hlupaňu.
  07.02.2008 14:14 F1
 
Nová fasáda - lepší policie - světlé zítřky

http://zpravy.idnes.cz/policie-prebarvi-sva-auta-stribrnou-metal izou-s-modrym-pruhem-p7v-/domaci.asp?c=A080206_212152_domaci_mia
  07.02.2008 14:42 Pavel
 
Jo,to už tady bylo několikrát a kupovat se to bude z prostředků,které budou z prodeje nemovitostí :-) :-) :-)nebýt programu PFARE z EU před 12 lety,tak už dávno chodíme pěšky a na oddělení jsme bez počítačů.Asi tak.
  07.02.2008 16:37 Bury
 
Co je to zase za nesmysl naseho NE-ministra? Na poradny platy neni atd... , ale na takovy blbosti penize jsou. HRUZA!!!
  07.02.2008 22:33 Už brzo
 
budou převedeny Gripeny a Pandury od AČR do PČR. Gripeny budou stíhat pachatele a Pandury piráty silnic. V pseudodemokracii je možné vše.
  08.02.2008 10:08 Je to fakt bezva
 
Hm, nevím, co tím Špulitel sleduje... Akorát vyhozené peníze. Kdyby se raději zajímal o to, proč mu odchází policisté. Mě by třeba zajímalo, proč při dané inflaci nezvýšil platy ani o to mizerné procento a půl.
  08.02.2008 11:45 "Je to fakt bezva"
 
....protože potom by Tě třeba zajímalo proč Ti přidal jen těch 1.5% a proč Ti těch procent nepřidal více,......
  18.03.2008 12:23 kkk
 
Podle mě je p. Ivan Langer největší zmetek v téhle republice
  07.02.2008 12:35 F1
 
Dělejte to, jako já, bude lépe..........

Já jsem k tomu přistoupil s rozhodností své vlastní, náležitým uvědoměním, jsa porozumění důležitosti přilákat nedůvěřivé jedince do řad prořídlé Policie ČR, kteří si bláhově myslí, že by snad mohli býti zavaleni papíry s neplacenou službou 150 hodin a spousty jiných věcí, jakoby velice negativních u Policie ČR, které jsou vypouštěny ostatními policisty na obranu udržení svého teplého místečka.
Proto jsem se rozhodnul rozbít tyto, některými policisty vypouštěné " kachny " o vnitřní krizi u Policie ČR.

A co dělám ? Iniciativou, která je mi vlastní a která byla ještě nastartována nebo lépe řečeno doslova vyprovokována heslem " Pomáhat chránit " ( Líbilo by se mě i " Chránit a bránit " ) a také vydáním skvělých vizitek, jsem se ihned zůčastnil akce " oslov koho můžeš ". Myslím, že je jedno, zda je pleti bílé, tmavé, Vietnamec či róm, podnikatel či dělník, zkrátka i ten podnikatel by se nám hodil, a i ten Ferko by mohl býti dobrým poldou. Potřebujem všechny, vždyť nás už něco chybí.

Dostal jsem tedy vizitky a jak jsem již uvedl, naprosto mě uchvátily, protože jsem nikdy žádné neměl. Tak jsem si nabral spousty dalších do kapes a že jich máme. A při službě venku ( když zrovna nepapírujem ), při výjezdu na případ, výjezdu pro pachatele např. v prodejně Kaufland, případně u jiných " kratochvil " rozdávám vizitky kolemjdoucím za burácného a rozhodného jednání, které je mi vlastní a vždy jsem budil dle " zpětné odezvy " respekt. Kolega se stydí a dává mě najevo, že už takhlen si v tomhle státě připadá jako " popelka ", " děvka pro všechny, semílaná politiky ale i drzými kriminálníky ", písařka na sepsání čehokoliv z té útrpné povinnosti, zabývat se kdejakým nesmyslem.
Já mu ale trpělivě vysvětluji, že je třeba mít v sobě pozitivního ducha, že když už za to dají 22 miliónů, tak ať to stojí za to. Proto vizitky poctivě rozdávám kudy chodím.

Podstatná je koncentrace lidí, tam je možno oslovit a nabídnout nejvíce vizitek. Uspěl jsem tedy i u východu z Kauflandu. Co já jsem tam jen těch vizitek rozdal. Jsem ale slušný a s předanou vizitkou i oslovím a vyzvu k nastoupení k Policii ČR za hesla : " pojďte nám pomoci, hledáme muže i ženy ". Možná to působí stylem " pouliční prodavač novin ". Ale lidi konečně musí pochopit, že jsou bláhoví, když se k nám nehrnou. A tak, zatímco se parťák stydí, já vím, že Polici ČR pomáhám, tak jako ona pomáhá mě, zdokonalit se ve službě při 150 předem plánovaných neplacených hodinách, nerozlišovat, zda jsi ve svátek ve službě či doma a ........ . No prostě, nikdo mě nemůže upřít iniciativu a až uvidím nějakého nového policistu, mohu si hrdě říci, že i já jsem se zapojil do náboru, i já jsem přispěl svým malým skromným já k nové " Langrově policii " a snad i někdy dostanu za tuto iniciativu hodnocení " velmi dobré " neb mám jen dobré a jak propaguje náš pan Ministr nepolicie " Ti kteří pocitivě pracují ( rozuměj slouží ), sklidí jablka a hrušky ( rozuměj výhody a prestiž u společnosti ).

Dělejte to jako já a bude dobře....na světlé zítřky je již zaděláno.
  07.02.2008 12:42 E55
 
Ty jsi blb.
  07.02.2008 12:56 radim <radom.mar@seznam.cz>
 
armáda - příspěvěk na bydlení
  07.02.2008 12:57 F1
 
Děkuji, vše beru, jsem po každou legraci, i tomu blbovi se jen směji
  07.02.2008 13:00 F1
 
A ještě dodám : vše je jen ralativní a tragikomedie také. Jen víc těch blbů jako jsem já a možná bude líp. Kdo pochopí ten pochopí, pro koho je to již nad chápání, nu nevadí.
  07.02.2008 13:00 radim <radim.mar@seznam.cz>
 
a kdyby ti ty vizitky došly, tak dej vědět, máme jich také dost
  07.02.2008 13:02 radim <radim.mar@seznam.cz>
 
škoda, že to jsou vizitky, kdyby to tiskli na toaletní papír, to by bylo všstrané využití
  07.02.2008 13:05 F1
 
O svoje se musíte postarat svou vlastní pílí a musí se najit mezi Vámi nějaký ten " blb ", co se nestydí oslovit nové " blbce ".
  07.02.2008 14:12 kikin <kikin1@volny.cz>
 
Kdysi se dělal do st. služeb výběr, teď nábor - už toto je divné.
  07.02.2008 14:29 Pavel
 
pro F1

No ty máš dost!!! Ty snad nemáš v práci na starost tisíce jiných zbytečností ? Ještě se budu zatěžovat nějakýma vizitkama.
Poradím ti,jestli máš zájem? Podívej se na svoji výplatní pásku,jestli tam máš kolonku - ROZDÁVÁNÍ VIZITEK A NÁBOR K PČR, jestli ne,tak si s tím vůbec nedělej hlavu.Od toho je placenej někdo úplně jiný a to sekácky.
Dovedeš si představit,že se může klidně stát,že ti ten budoucí kolega,kterému dáš vizitku dá jednou pěstí?
  07.02.2008 17:25 F1
 
No Pavle, po pravdě toho mám již dost a dost a jsem jeden z mála, který na našem oddělení organizoval a poslal na konto dnešního UBS něco málo peněz na něco užitečného proti paskvilu - když jsem tenkrát viděl, jaké u nás slouží ovce - jen bečet. Pár lidí má svůj rozum a dokáže pojmenovat špatné věci a moje vizitkářská akce je jen k pousmání nic víc. Je to jen taková ironie s jakou jsem k Policii ČR nastupoval a v jakých je to sračkách, že ten smrad už ani nevyčuchne.

Z titulů blb si nic nedělám, takových si člověk na ulici vyslechne.......
  07.02.2008 17:58 Pavel
 
F1 neber to osobně.Vizitky beru z tvé strany,jako srandu nic víc,nic míň.Jsi jeden z mnoha,který to má v hlavě pořádně srovnaný.To není ironicky.
  07.02.2008 18:01 Ronin
 
Kolegáčkové to nemáte smysl pro humor, když se tady navážíte do kolegy pod nickem F1. Jestli nemáte klapky na očích tak Vám muselo dojít, že z nás naše slavné vedení dělá kašpary už nějakou dobu. Takže kolega F1 vzal trapárnu s vizitkami pěkně z gruntu, protože zlo se musí vyhánět zlem. Rozdáváním si možná naše ne moc informovaná společnost uvědomí, že u PČR asi nebude něco v pořádku, když řadový policisté rozdávají vizitky a provádí nábor.
  07.02.2008 18:30 Petr
 
Akci F1 s rozdáváním vizitek u Kauflandu jsem se srdečně zasmál, je vidět, že má smysl pro humor. Ale když se nad tím zamyslíte, kolegáčkové, ono na tom "něco je". Kdybychom takto začali být "iniciativní" všichni, udělali bychom "radost" panu Langerovi svou snahou o posílení našich řad a občanům by po nějaké chvíli "došlo", že "je něco shnilého" v PČR, když i řadoví policisté pořádají "takový ab absurdum nábor na kusy".
A proč ne? Polští celníci odbavovali vozidla "podle všech předpisů" a odbavování prakticky zkolabovalo. Řiďme se jejich příkladem a "náborujme" ze všech sil. A stud stranou, budou nás mrknutím oka plné ulice.
  07.02.2008 19:01 Kuska
 
Jsi magor, je vidět že hovno děláš, když máš čas na tyhle pí....
  07.02.2008 19:32 Ronin
 
Pro Kusku
Prosím tě nelži tady, že na šichtě nemáš čas. Podle mě se nedokážeš přenést nad tuto věc a bylo by pod tvojí úroveň si dokázat na malou chvíli ze sebe a celé PČR si udělat legraci. Lidem jsme díky Potěmkinovým vesnicím tedy P1000, Náborovým kampaním Hledám parťáka 1 a 2 a změně image vozidel k smíchu a to oprávněně. Tak mi řekni jenom jeden pádný důvod proč se nepřidat jako kolega F1 k systematickému zesměšňování našeho vedení v čele s tím pánem nahoře, kterého osobně nemám rád a asi nebudu jediný.
  07.02.2008 20:17 F1
 
Možná že kolega Kuska jen neumí číst, jinak by se dočetl, že se tak děje při :

službě venku ( když zrovna nepapírujem ), při výjezdu na případ, výjezdu pro pachatele např. v prodejně Kaufland, případně u jiných " kratochvil ". Jinak to jistě dobře odhadnul, že na Severu Čech nemáme do čeho píchnout - to tedy vystihnul. Alespoň už vím proč se chodí ze šichet pozdě domů. Jak jsem řekl, někdo pochopí a někdo nepochpí. Tomu se nedá poručit jako větru a dešti.
  07.02.2008 22:45 Vizitka místo pokuty
 
Tak do toho a od zítra.
  07.02.2008 12:18 radim <radom.mar@seznam.cz>
 
Přeji dobrý den. Jsem policista svoji práci mám rád a snažím se ji dělat, tak aby jsem se já a animoje rodina nemusela za nic stydět. Jen co mě štve! Musím odpracovat 150 hodina a až 151 je proplacena, kdo to kdy viděl pracovat a nemít za to peníze. Žádná podnikatel nic neudělá bez nároku na svůj honorář. Policisté slouží o svátcích, v noci, kdy je běžné být doma a věnovat se rodině a ani za to neostanou žádný příplatek ! V současné době se rozeběhla velká náborová kampaň, myslím si osobně, že to je dobrý nápad, ale bohužel musím říc i ale, protože. V první řadě, by to neměl být nábor, ale výběr. Pan Lenger argumentuje, že výše platu ve srovnání s průměrem je 140 % ano, ale jak kdo a jak kde! Pane ministře, kdyby jste nás zaplatil, zvedl sociální postavení policistů a samotné policie. Nechceme nábor, ale výběr! Proč se policisté bojí oslovit svého ministra ??? Proč je armáda lépe zaplacena? Co si o nás vlastně náš ministr myslí ? Chceme stát za svým ministem, ale stojí on za svoji policii a stejně tak za každým policistou ???
  07.02.2008 12:36 ...
 
Jak jsi přišel na to, že je armáda lépe zaplacená? "Koho jste potkali, co vám to nalhali..."
  07.02.2008 13:17 jak?
 
nevím jak radim, ale já tam mám cca 15 bývalých (nejen u voj.policie, 6.mech.br., SOG aj.) kolegů a ano, základní plat mají nižší, ale s příplatkem jsou na tom lépe a značně lépe jsou na tom s pracovní náplní, stresem, povinnostmi apod. To jen krátce k dotazu, ptát se můžeš i dál :-))))
  07.02.2008 11:07 !!!
 
Včera se ke mě donesla informace,že se chystají velké změny na DI. Pod heslem "co nejvíc policistů do ulic " se prej nehodovka bude zase sloužit v jednom,jako to bylo dřív. Nevíte o tom ,někdo víc?
  07.02.2008 11:15 .
 
ano, máš pravdu. Bude to jeden zkušený policista DI s jedním nezkušeným školákem, případně s policistou z jiné součásti, nyní třeba ze zrušených RCPP, který nemá s dopravní policií téměř nic společného. Už nyní se takto děje, kdy řidiči služebních vozidel jezdí na dopravní nehody vypomáhat z jiných součástí a řešení dopravní nehody je jen na tom samotném dopravákovi. Takto bude více dopravních hlídek na ulici. Jeden policista (DI) se z toho opupínkuje a druhý policista (školák) se bude divit, co všechno ho čeká a bude přemýšlet, kam že se to dostal.
  07.02.2008 12:00 v Praze
 
dopravní nehody posilují kolegové z PMJ a SPJ a není to o tom, že vše dělá nehodář. To by se na nehodovku čekalo na ulici kapku déle. U školáků to bude podobné, rychle jej proškolí a zapřáhne, aby netrčel u nehody hodinu...
  06.02.2008 21:31 hijack
 
jeronymklimes.webpark.cz/mojeprace/korupce2.pdf
  07.02.2008 10:15 P.J.B.
 
Těch pět bodů na začátku druhé strany by se mělo vytesat do kamene a pozlatit...