Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.03.2007 18:01 cibulka
 
ORGANIZOVANÝ ZLOČIN, NEJMOCNĚJŠÍ STÁTNÍ REZORT: Policie České republiky -stále pod ruskou kontrolou- jako největší skupina čs organizovaného zločinu!
Vydáno dne 20. 02. 2005 (7433 přečtení)


ÚVOD DO SITUACE:

"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni. Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila." Citát z denního tisku 10.11.2004

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme, skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat legální způsob nabytí svých dnešních majetků." (a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Výše citovaná slova nepochází z některého z nesčetných článků NECENZUROVANÝCH NOVIN, varujících od roku 1990/91 před kriminálními praktikami (post) komunistické státní moci, ale jsou ze sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse z jara 2005...

Co dodat? "Kauza Berdych", správně vyjádřeno, causy státního organizovaného zločinu, pouze společně představují další z mnoha důkazů totální prohnilosti našich státobezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové.

Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Rozsáhlý policejní gang o mnoha desítkách členů byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel celého pražského ÚOOZ...

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti.

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí.




STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČR:
Policie České republiky,
stále pod ruskou kontrolou,
jako největší skupina
organizovaného zločinu!

Pohled z Evropy

Kauza ÚOOZ pokračuje!

aneb Jak zneuctít policejní pohřeb

Richard Král
(více o autorovi=">>)

17.2.2005

To nejdůležitější, co v této cause státního organizovaného zločinu
musíme rozhodně vědět, chceme-li znát o zemi, ve které žijeme,
skutečnou pravdu:

"Většina politiků by nebyla schopna prokázat
legální způsob nabytí svých dnešních majetků."

(a jim podřízené represívní složky dnešní kriminální (post) komunistické státní moci si této skutečnosti jsou velice dobře vědomy a jejich špičky tyto politiky samy řídí!)

Sdělení ministra vnitra ČR Františka Bublana v době vrcholícího kriminálního majetkového skandálu předsedy vlády České republiky a ex-ministra vnitra JUDr.Stanislava Grosse... Viz PORTRÉT KRIMINÁLNÍHO STÁTU V ZASTOUPENÍ PŘEDSEDY VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - ČLENA EU, JUDr.STANISLAVA GROSSE@comp. DŮSTOJNÝ POKRAČOVATEL VÁCLAVA KLAUSE!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005022704



Z pražské policie opět unikají informace a dějí se podivné incidenty. A "kauza ÚOOZ", nejrozsáhlejší případ organizovaného zločinu řízeným přímo vysokými policejními důstojníky , dostává stále temnější nádech.

Po násilné smrti Zdeňka Janíčka, nalezeného pobodaného a oběšeného ve sklepě, policie ihned zveřejnila verzi o sebevraždě . Pitva prokázala celkem 29 bodných ran, množství bodných ran na krku, a to jak z pravé, tak z levé strany a především minimálně dvě bodné rány v horní části zad. Z policie unikají informace, že Janíček měl na těle hematomy, a podlitinu na tváři. Znamenalo by to, že se nejprve zbil pěstí, poté pobodal na celém těle a nakonec oběsil. Opravdu typická sebevražda...

Média se v tomto případě řídí verzí policie . Psychologové oficiálního světa upozorňují na možnost kombinovaných sebevražd. Padají verze o těžké Janíčkově nemoci, měl prý cukrovku. Nevyrovnal se s problémy v rodině. Spáchal by opravdu trojitou kombinovanou sebevraždu člověk, který je ženatý, má děti, přátele a kousek do důchodu? Dále je patrná křečovitá snaha oddělit Janíčkovu smrt od "kauzy ÚOOZ", což je však absolutně zoufalé, neboť tyto dvě věci hýbají policií a přesně do sebe (mj. časově v souvislosti se zatýkáním Janíčkových kolegů) zapadají . Manželka a dcera Janíčka navíc vypovídají, že byl v posledních týdnech pod velkým psychickým tlakem a v neustálém napětí.

Úterní pohřeb Janíčka byl velmi zvláštní. Pražská policejní správa nedala volno policistům - kolegům Janíčka, kteří se s ním chtěli naposledy rozloučit a museli si brát dovolenou. I přes takové chování jich dorazilo hodně. Byli zamlklí a mlčenliví. Ticho na Janíčkově pohřbu a atmosféra byla prý vskutku zlověstná. Nikdo nepronesl žádný projev, jen příbuzní vzlykali. Čestná salva, jak u podobných pohřbů zvykem, nezazněla.

Obřad poznamenal incident, když neznámý muž neoblečený jako smuteční host začal v jeho průběhu vykřikovat na adresu Janíčka a policie hanlivé výroky. Ačkoli byla místnost plná policistů, po krátké potyčce s policisty (!) usedl muž znovu na lavici smutečních hostů a s pobavením sledoval přítomné. Všemu s kamennými tvářemi přihlíželi policejní prezident Kolář, jeho náměstek Macháně, pražský primátor Pavel Bém, řada poslanců a ministr vnitra Bublan, který však poté odešel. Zřejmě se již na takovou frašku nemohl dívat.

Ptám se, proč ministr vnitra odchází z pohřbu vysokého policejního důstojníka před dokončením obřadu? Proč může jeden drzý výtržník beztrestně narušovat pohřeb vysokého policejního důstojníka?

Podle toho, co se šíří elitními vyšetřovacími složkami pražské policie, resp. jejich zbytky, Janíček byl popraven na příkaz rusky hovořících mužů úzce kooperujících s gangy okolo ÚOOZ . Důvod byl prostý, byl členem zvláštního tajného policejního vyšetřovacího týmu, který se touto kauzou zabývá, resp. snaží zabývat. Věděl tedy příliš mnoho, navíc se velmi dobře znal s vazebně stíhanými kolegy, jeho zástupcem Zdeňkem Pichlíkem a Petrem Šímou, bývalým vysokým důstojníkem OBOZ (Odboru pro boj s organizovaným zločinem). Na rozdíl od Pichlíka, který bydlel v luxusní vile a jezdil v luxusním Audi A6, bydlel Janíček ve starém paneláku a používal služební škodovku. To může svědčit o tom, že byl buď opatrný, nebo méně zkorumpovatelný.

V každém případě mohla Janíčkova smrt splnit více účelů. Odstranit zkušeného kriminalistu z vyšetřování. Odstranit policistu, který je velmi těžko zkorumpovatelný či se již bojí nechat se korumpovat. Vyslat varovný signál policii, resp. dalším členům vyšetřovacího týmu. Zbavit se člověka, který věděl příliš mnoho, osobně se znal s řadou obviněných v "kauze ÚOOZ" a pokud by začal mluvit, mohly by padat další hlavy .

Zločinci si zpravidla nedovolují vraždit policisty, a už vůbec ne jejich důstojníky, neboť vědí, že by jim to vrátilo stokrát. Avšak v případě, kdy organizovaný zločin splývá s policií České republiky, jako je tomu v "kauze ÚOOZ", uplatňují zločinci v policii stejné zákony, jako ve svých zločineckých strukturách . Nemají z ochromené a bezbranné policie respekt. Viz:

JAK TO DNES CHODÍ U POLICIE ČR, kterou si občané platí, aby jim sloužila!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2006120302

Policie má v současnosti dvě možnosti. První je zavření očí a opakování zaklínadla o sebevraždě. Druhá je pečlivé vybrání policistů bez rodiny, s praxí a velkou odvahou, vytvoření nového zvláštního vyšetřovacího týmu "kauzy ÚOOZ" a jeho umístění na vojenskou základnu střeženou praporem zvláštního určení. Stejným způsobem by poté měli být vybráni státní zástupci a soudci .

Jaké možnosti více věříte? Nebuďme naivní!


Viz:
http://www.cibulka.net/nnoviny/nn1998/nn0198/obsah/1.htm
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004060901
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402


ŘEŠENÍ JE NAŠTĚSTÍ PŘI DOBRÉ POLITICKÉ VŮLI VELICE JEDNODUCHÉ A RYCHLÉ: STAČÍ POUZE ZMĚNIT TECHNICKY JEDNODUCHÝMI A LEVNÝMI ÚPRAVAMI DNEŠNÍ KRIMINÁLNÍ SYSTÉM, KTERÝ TOTO PROSTŘED PO DESETILETÍ UMOŽŇUJE, GENERUJE A JEHO EXPONENTY CHRÁNÍ, V JEHO PRAVÝ SYSTÉMOVÝ OPAK:
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003051202
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004120101



Odeslat jako odkaz
Odeslat text článku
Vytisknout Kauza ÚOOZ se dramatizuje
Richard Král
(více o autorovi=">>)

9.2.2005
Před časem vyšel na Zvědavci článek zabývající se tzv. "kauzou Berdych", která však zjevně osobu průměrného gangstera a diskotékového vyhazovače Davida Berdycha značně přesahuje. Berdych byl pouze zatčen jako jeden z prvních a jeho zatčení odstartovalo následné masivní zatýkání, a to i v řadách elitních policejních útvarů.
Přesnější označení tedy je spíše "kauza ÚOOZ", neboť zločinecké gangy sami řídili, či s nimi alespoň úzce spolupracovali vysocí důstojníci tohoto policejního útvaru, resp. jeho předchůdce OBOZ (Odbor pro boj s organizovaným zločinem). Kauza nabývá nové obrátky a objevují se první mrtví vysoce postavení policisté.

Zástupce ředitele policejní správy hl.m. Prahy plukovník Zdeněk Janíček byl nalezen oběšený a zkrvavený ve sklepě panelového domu, ve kterém bydlel.

Z policie v této souvislosti unikají vskutku děsivé informace. Někdo ze zatčených začal mluvit, a to takřka neuvěřitelné věci. Věci takového charakteru, že se neví, kdo by je měl vůbec vyšetřovat.

Poté co se fakticky rozpadl "elitní" Útvar pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), přičemž část jeho důstojníků je již ve vazbě, část je obviněna a zbývající skupina čeká, co se bude dít, vyšetřuje dosud nejrozsáhlejší kriminální kauzu v historii České republiky Inspekce ministra vnitra.

Jak se prokázalo již mnohokrát, Inspekce připomíná informační cedník, ze kterého unikají informace především do policie a z ní dále ven. Jedná se o podivného kočkopsa, zvláštní policejní orgán vyšetřující trestnou činnost policie (v komparaci s podobnými evropskými orgány dozorujícími práci policie a případnou trestnou činnost jejích členů jde o velice nestandartní instituci), pod vedením Miroslava Borníka, bývalého vyšetřovatele SNB vyšetřujícím protikomunistické demonstrace v letech 1988-89 a za asistence StB vyslýchajícího zadržené a zmlácené demonstranty .

Je otázkou, co je již na papíře v policejních protokolech, a v této chvíli je tedy možné jen skládat střípky do mozaiky.

Plukovník Zdeněk Janíček patřil k blízkým spolupracovníkům a kamarádům Zdeňka Pichlíka, zástupce velitele Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV), který je již od prosince ve vazbě. Do médií již pronikly informace, že Pichlík vcelku bezstarostně bydlel v luxusní vile v pražské Jesenici, která je v katastru nemovitostí napsána na advokátku Helenu Rejholcovou, která obhajuje mj. "příbramského dona" Jaroslava Starku. Starka byl obviněn již z řady trestných činů, hospodářskými počínaje (fiktivní rekonstrukce příbramského kulturního domu) a násilnými konče (přímá účast na únosu a vydírání italského bankéře Giuseppe Roselliho), DOPOSUD VŠAK NEBYLA PODÁNA ANI OBŽALOBA!

Byl to právě Zdeněk Janíček, který řídil vyšetřování zmiňovaného Roselliho únosu a přímo řídil obvinění a poté vyšetřování Starky. Mimochodem, Roselliho únos hrál klíčovou úlohu v posledních chvílích Union banky, neboť se v jeho důsledku neodehrála mimořádná valná hromada a banka byla de facto ochromena.

A nebyl to jediný významný případ, u jehož zrodu a průběhu se Janíček podílel. Jako ředitel Úřadu vyšetřování policie ČR hl.m. Prahy dozoroval (vždy metodicky, a kdykoli mohl zasáhnout i fakticky) vyšetřování veškerých závažných trestných činů zasahujících území hlavního města. Tedy i neúspěšné, resp. úspěšně zmařené pokusy o vyšetřování trestné činnosti osob napojených na gangy okolo ÚOOZ, tj. vydírání, loupeže a vraždy.

Skutečnost, že Janíčkova smrt přesně zapadá do gradujícího vyšetřování "kauzy ÚOOZ", leccos naznačuje. Janíček byl muž na vrcholu kariéry, a o jeho jméně se vážně spekulovalo v souvislosti s nástupcem Jiřího Koláře ve funkci policejního prezidenta.



O generálmajorovi JUDr.Jiřím Kolářovi (na snímku) a o jeho dlouholetém a vysoce úspěšném působeni za komunistické diktatury a sovětské okupace i po ní se můžeme lecos zajímavého dozvědět na http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003101201.

Ze všech rozhovorů pro policejní časopisy, pro média a i v rozhovorech se samotnými policisty působil plukovník Janíček vždy sebevědomě a sebejistě. Páchá takový muž sebevraždy? Pokud ano, jaké strašné důvody ho k tomu mohou přimět?

A ještě poslední, poněkud kriminalistická otázka. Je standardní při sebevraždě oběšením, že se sebevrah ještě předtím, než si uváže smyčku, pro jistotu po(d)řeže? Sklepní kóje, ve které byl oběšený Janíček nalezen, byla celá od krve včetně vstupních mříží.

Za zmínku ještě stojí jedna skutečnost. David Berdych byl po svém dosud nepravomocném rozsudku u Městského soudu v Praze, který ho odsoudil k jedenácti letům nepodmíněně, zjevně v dobré náladě. Usmíval se, vtipkoval s kumpány a vyměňoval si spiklenecké pohledy s publikem. Ve své odsouzení určitě nevěřil. Jaká neotřesitelná jistota ho k tomu vedla?

Co dodat? Policejní a justiční (post) komunistický systém, nastolený a splácaný na počátku devadesátých let, totálně selhal a zkolaboval.

"Kauza ÚOOZ" představuje fatální důkaz, že nádor zločinu již policii prorostl a pohltil úplně a že totální rozkradení a vytunelování České republiky přímo před očima české policie - a možná přímo pod jejim vedením - rozhodně nebyla žádná náhoda!

Je velmi pravděpodobné, že informace, které byly získány během vyšetřování (přesnější slovo by bylo však "vyšetřování") a které mohly vést i k (sebe)vraždě Zdeňka Janíčka, budou zameteny pod koberec, označeny za nevěrohodné, popř. prohlášeny za utajované skutečnosti.

Skutečné a důsledné vyšetřování nemá kdo vést a ve svém důsledku by pro policii znamenalo katastrofu a pro veřejnost šok.


15 let od sametu IV.
Česká policie plně splynula
s organizovaným zločinem

Richard Král
(více o autorovi=">>)

19.12.2004
Na povrch začíná vyplouvat pomalu zřejmě zatím největší skandál, jaký postihl českou policii za dobu její existence od roku 1989. Je svojí povahou natolik neuvěřitelný, hrůzostrašný a děsivý, že připomíná řadu hollywoodských filmů líčících spiknutí v nejvyšších policejních a politických kruzích a jejich spolupráci se zločinem.

Přestože se ministerstvu vnitra pod vedením dnešního předsedy vlády České republiky JUDr.Stanislava Grosse a orgánům činným v trestním řízení dlouhou dobu dařilo jej ututlat, popř. prezentovat jako klasickou kriminální kauzu organizovaného zločinu s "osobním selháním několika policistů", poslední události ukazují, že její rozsah je obrovský a sahá až k nejvyšším policejním a politickým špičkám.


O celé kauze jistě ještě mnoho uslyšíme (za předpokladu, že se najdou odvážní novináři bez rodiny a dostatečně svobodná masmédia), shrňme však některé základní fakta pro nezasvěcené:

Celá kauza začala v letošním roce zatčením, obviněním a obžalováním několika gangsterů okolo Davida Berdycha, bývalého vyhazovače Discolandu Sylvie za éry Ivana Jonáka. Vzhledem k tomu, že byl Berdych zatčen jako jeden z prvních, začala média tuto kauzu spojovat s jeho jménem.

Podle všeho je však David Berdych pouze šéfem jedné skupiny celého organizovaného gangu, který řídili vysocí důstojníci speciálního Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ), který se jako zvláštní elitní policejní složka v rámci Služby kriminální policie a vyšetřování Policie ČR (SKPV) specializuje na boj s organizovaným zločinem, a to jak na národní, tak na mezinárodní úrovni. Má na starosti potírání nejzávažnější trestné činnosti, kterou jsou ve smyslu trestního zákona vraždy, loupeže, vydírání apod.

ÚOOZ byl zřízen poté, co byl pro trvající úniky informací, trestnou činnost jeho členů a vnitřní spory zrušen Odbor pro boj s organizovaným zločinem (OBOZ), kterému v té době šéfoval František Brázdil, rovněž zapletený do "kauzy Berdych" a jeho zástupcem byl níže zmíněný Josef Opava, dnes obviněný z rozsáhlé trestné činnosti .

Ve skutečnosti však ÚOOZ, resp. jeho velící důstojníci přímo řídili rozsáhlý zločinecký gang čítající desítky dobře organizovaných osob, který se neštítil ničeho počínaje loupežemi a vydíráním a mučením a vraždami konče. Běžnými metodami mučení bylo přejíždění autem, pálení genitálií elektrickým proudem a bití končící smrtí. Jedna z obětí řádění gangu Jaroslav Dub, kterému bylo vyhrožováno zabitím čtyřletého syna, řekl 30.11. 2004 pro média: "Mnozí z Berdychova gangu jsou stále na svobodě. To nám nahání strach. Na svobodě je dokonce i ten, kdo vydírání a únos syna proti nám zosnoval. Je obžalovaný a přitom si jezdí po Praze a Bohnicích v novém voze Jeep Grand Cherokee a směje se všem do tváře. I obětem. Nikdo se nezajímá, jak přišel k tak drahému autu jako šofér rozvážející po Praze pečivo."

Gang byl podle všeho rozdělen na čtyři skupiny, specializované na jednotlivé druhy trestné činnosti. Každou z těchto elitních skupin organizovaného zločinu (spolu)řídili policisté, kteří měli jako důstojníci ÚOOZ na starost právě tuto trestní specializaci. V jeho čele stál mj. stíhaný Josef Opava, napojený na ruskojazyčný organizovaný zločin, velitel pražského ÚOOZ, dále důstojníci ÚOOZ Petr Kovařík a Jiří Žofčín (mimochodem možná i jejich rozmařilé chování, když brázdili opilí Prahu černým luxusním BMW řady 7, mohlo při troše snahy velice snadno přispět k odhalení celé skupiny) a další. Celkem je v současné době (zatím) stíhaných šest důstojníků ÚOOZ. Policie stále nezadržela většinu členů gangu a na řádné vyšetření případu prostě nejsou kapacity, neboť obviněnými jsou právě příslušníci elitního policejního útvaru, který má podobnou závažnou trestnou činnost vyšetřovat. V ÚOOZ, ale i v celé SKPV vládne chaos a rozklad. Nikdo neví, kdo bude dalším zatčeným, kdo spolupracoval s gangstery a kdo nikoli . Poslední slušní policisté, kteří na to už nemají žaludek, odcházejí.

Poslední vývoj celou kauzu ještě dramatizuje a naznačuje nejen to, že v ÚOOZ zřejmě nepracoval jediný čestný a poctivý vyšší policejní důstojník, ale že kauza se dotýká nejvyšších policejní funkcí v zemi. V pátek dne 17.12. 2004 byli zatčeni zástupce velitele SKPV Zdeněk Pichlík a další vysoký důstojník ÚOOZ Šíma .

Co dodat? " Kauza Berdych" představuje důkaz totální prohnilosti našich bezpečnostních složek, vnitřní rozklad celé policie, justice a potažmo celého systému státní moci jako takové. Takový stát a jeho vláda ztrácejí postupně legitimitu v očích občanů, kteří jsou ve stále větší míře nuceni akceptovat a přizpůsobit se skutečnosti, že rostoucí počet oblastí veřejného života společnosti je regulováno nebo řízeno nikoli na základě zákona, v jeho mezích a prostřednictvím legálních institucí, ale spíše na základě neformální autority a moci různých mafií, bratrstev či zájmových skupin, prezentujících a prosazujících své partikulární zájmy jako zájmy veřejné.

Důkazy o tom, že se nejedná o náhodu, ale o vysoce promyšlenou a dlouhodobou strategii v mnohem vyšší hře, přináší následující vynikající a zřejmě zatím nepřekonaná analýza:

UMĚNÍ VÁLKY: TŘINÁCT ZLATÝCH PRAVIDEL, JAK PORAZIT PROTIVNÍKA BEZ BOJE A ANIŽ TO TUŠÍ: NEJVYŠŠÍ ŠKOLA INFILTRACE A POLITICKO-MASMEDIÁLNÍCH MANIPULACÍ!
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2005112601


Další zdroje ze sdělovacích prostředků:

· Policejní důstojníci skončili za mřížemi

· Soud vzal do vazby dva elitní policisty

Zástupce ředitele pražské policie
a bývalý šéf pražských vyšetřovatelů
Zdeněk Janíček spáchal sebevraždu.
Podrobnosti k případu policie tají.


7.2. 2005 15:33 - 20:07 - Aktualizováno

Zdeněk Janíček:
K policii nastoupil 1. 3. 1971 (tedy už v prvních letech sovětské okupace, během níž udělal jako spolehlivý nomenklaturní komunista obrovskou karieru!!! - PC). V roce 1976 se stal vyšetřovatelem hospodářské kriminality. Postupně byl šéfem hospodářské kriminální služby v Praze a ředitelem kriminální služby v Praze 4.

V roce 1996 byl jmenován ředitelem pražského úřadu vyšetřování, poté se stal zástupcem pražského policejního ředitele.

PRAHA - "Můžeme potvrdit, že zástupce ředitele Policie ČR, správy hlavního města Prahy, byl nalezen mrtvý ve svém bydlišti. Příčiny smrti policie vyšetřuje," uvedla policejní mluvčí Eva Brožová s tím, že další informace nebude policie až do odvolání poskytovat.

Informační embargo rozpoutalo spekulace
Náhlá sebevražda oběšením Janíčka jako vysokého policejního důstojníka působícího mnoho let v oblasti policejního vyšetřování a neznámé motivy vyvolaly vlnu dohadů. Podle jednoho z bývalých elitních pražských kriminalistů pravdu soudní lékaři vždy neodhalí.

"Sebevraždu bude třeba důkladně vyšetřit. Mohli ho i oběsit. Znám případy, kdy i soudním lékařům uniklo, že šlo o vraždu a ne sebevraždu. Janíček jako vyšetřovatel hodně věděl a mnohá tajemství si odnesl sebou," říká expolicista.

"Možná si myslel, že by měl být zatčen v rámci akce Uniforma II, která má udeřit proti pražským a středočeským policistům napojeným na Berdychův gang," nabízí jeden z policejních důstojníků další motiv.
Právo, Novinky



RUSKÝ STÁTNÍ ORGANIZOVANÝ ZLOČIN,
NEJMOCNĚJŠÍ REZORT ČESKÉ REPUBLIKY:
JAK RUŠTÍ, DAGESTÁNŠTÍ, ARABŠTÍ A DALŠÍ ZLOČINCI
SROSTLI POD RUSKÝM VEDENÍM
SE SPECIÁLNÍMI ELITNÍMI ÚTVARY
ČESKÉ (POST) KOMUNISTICKÉ POLICIE
V JEJICH NEJVYŠŠÍCH PATRECH:

http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2002021801
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2003092402

ÚVOD DO SITUACE:
"Členové české vlády a pracovníci ministerstev z let 1993 - 1998 nebudou v souvislosti s několikaset miliardovými daňovými podvody causy lehkých topných olejů (LTO) trestně stíháni.
Státní žalobkyně pražského vrchního státního zastupitelství dala policii závazný pokyn, aby případ odložila."
Citát z denního tisku 10.11.2004
  07.02.2008 20:43 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Koukal jsem na zprávy NOVA. Čekají nás lepší časy. Budou nová auta, teda nová barva, ani aby se přestříkaly ty rezavé fleky. Toho, kdo s tímhle přišel bych to nechal zaplatit i s chlupama.
  07.02.2008 23:18 XXX
 
Nejenom zaplatit, ale ještě i zavřít. Zase půjdou miliony korun do háje. Určitě zase nějaký kamarád potřeboval dobře a hodně vydělat.
  08.02.2008 04:24 jarda
 
Možná jsi měl poslouchat pozorněji, eventuálně si o tomto také něco přečíst. Jinak by´s takovou kravinu nenapsal. Nikdo nikde neřekl, že se budou přemalovávat stará auta, ale bylo jasně řečeno, a to v několika masmédií, že se to má týkat pouze aut, která budou nakoupena někdy na podzim letošního roku. Takže si klidně nech své řeči od cesty, je to trapné. A protože dosti značné procento našich policistů má problémy s chápáním psaného textu, tak se tvé poznámky chytí a fáma putuje dál. Kruci, jsme policajti nebo pavlačové drbny?
  08.02.2008 09:26 xyzž.
 
jenom doplním jardu
týká se to pouze nových vozidel. Takže starý feldy se stříkat nebudou. Jen se optám, proč modrej pruh?
  08.02.2008 10:16 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Jardo a ty si myslíš, že ty nové auta dostanem na obvodech. To seš teda hodně domýšlivěj. A pokud se mění barevné provedení, tak toto musí být provedeno v co nejkratší době a tedy nemůžou jezdit dva typy povedení dalších 5 let jak to v mediích říkají. Nové auta skončí na PP, krajích, potom snad MŘ a OŘ. Pokud seš na obvodu tak mi dej vědět, až to nové auto s novým barevným provedením dostanete. Naše OOP na nové auto za ruskou Nivu čekáme již 3.5 roku.
  08.02.2008 12:08 XXX
 
Taky jsme dostali nové auto - ruskou Nivu. Je to auto úplně na hovno (omlouvám se za ten výraz). Na silnici plave, v terénu je sice jakž takž až na ty gumy. Když jedeš po asfaltu tak je v autě hukot, jako kdyby vedle tebe byla turbína v plném zatížení. Je to třídveřová verze - ta je pro výkon služby úplně nejlepší.
Co se barvy týká tak souhlasím s Policejním Ferdou. Nelze, že jsme měli auta ve dvojím barevném provedení. Takže uvidíme jestli se bude přebarvovat nebo ne. Ono ty modré pruhy taky budou něco stát, že ano. Jediné co mi na tom krásném obrázku chybělo bylo heslo "Pomáhat a chránit". Že by to v té době už nebylo aktuální.
Co se týká rozdělení nových aut, tak o tom si určitě ještě napíšeme. Letos by jich mělo být jenom asi 700 kusů a zapomeň, že půjdou na obvody - zázraky se nedějí.
  08.02.2008 17:02 Matej
 
U nás ve špindlu vozovy park taky nic moc. Tu ruskou nivu mame taky a pak ještě jednu feldu...takze aspon neco. Jak sem slysel tak nekde sou na tom jeste hur.
  08.02.2008 21:13 motýlek
 
pro JARDU
to si opradu myslíš že budou jezdit v ČR policejní vozidle ve 2 vyhotoveních. Stara bílozelená a nová stříbrnonovimjaká.- Podívej se na horní část Webu a pochopíš. ten nic k práci lPČR nevymylsí. Jde jen o získat penízky. To víš, golfová hříště už nic moc.....
  07.02.2008 20:07 Policie123
 
Skutečný nábor k Policii ČR :

www.youtube.com/watch?v=59kQEVOgWhU

Toto je realita, jak to u Policie je a bude.
  07.02.2008 20:39 Policejní Ferda <Ferda1961@seznam.cz>
 
Oprčavdu pěkné a plně výstižné. Nedá se nic vytknout.
  07.02.2008 19:00 Tony pro Kost
 
Já teda nesloužím 15 let, ale 7. Je mi 30 let a mám rodinu. Ten plat na škole a několik prvních let je otřesný. Vždy jsem chtěšl k PČR, ale teď jsem na vážkách.
  08.02.2008 04:30 jarda
 
Tak se seber a jdi. Lidi tohoto typu vyloženě miluju! Přijdou do firmy a už by chtěli brát jako ředitel. To snad nemyslíte, páni kolegové, vážně? Zeptejte se svých otců, kolik brali, když začínali ve své profesi. A jak jim plat rostl, pokud jim rostl, co si z toho platu mohli pořídit a co si mohli dovolit. Považuji za nepochopitelné, že dnešní mladí policajti si myslí, že po roce služby u PČR si pořídí hypotéku na byt ve výši 4 mega, k tomu ještě nějaké "lízované" auto a ještě alespoň jednou za měsíc vyrazí do nějakého bordelu se odreagovat od manželky a dětí. Vážení, trochu skromnosti, trochu šetřete a nechte si zajít chuť na rozhazování do doby, až na to budete mít.
  08.02.2008 08:31 ???
 
Jardo,
já sloužím 13. rok a díky 4TT neberu taky horentní plat, vlastně po škole nejnižší u tohoto sboru. Jsem stejně "mladý" policajt jako pisatel příspěvku, na který reaguješ a musím říct, že jsi mě svými chytrými řečmi opravdu nasral.
A jinak, do bordelu nechodím, auto na leasing nemám, ale také živým rodinu s dětmi. Jestli toto bereš jako rozhazování, tak jsi pěkněj tukan a nejdřív mysli, než něco takového OPĚT proti mladým "rozhazovačným" napíšeš.
Jestli jsi ty před x lety bydlel s manželkou a dětmi u rodičů na vyžírce, protože jsi neměl na to jít do vlastního, neser se do těch, co se snaží postavit na vlastní nohy a mít svůj život ve vlastním. Je jaksi jiná doba a co jsi dřív pořídil za hubičku dnes platíš zlatem. To je realita, ty jeden bordeli lízovanej!!!
  08.02.2008 11:39 mirek
 
Jardo, Ty budeš asi pěknej debil... Středověk a nevolnictví jsou ty tam, doba pokročila, budíček!
  08.02.2008 12:25 XXX
 
Pro Jardu.
Drahý Jaroušku. Nejsem žádný mladý policista, sloužím jako řadový policista na OOP letos již 29 rok. Můj plat je docela slušný - 5TT. Ovšem o tom co ty píšeš si nemohu nechat ani zdát. Začínal jsem v roce 1980 a za svůj plat jsem si postavil rodinný domek, pořídil auto a rodinu. Když spočítám všechny náklady dnes co všechno musím platit, tak mi z toho slušného platu zbyde pár stovek - rozhodně to není na nějaké vyskakování nebo na odreagování v bordelu. Je pravda, že jsme vydělávali méně, ale všechno bylo o 100 a více % levnější. Jestli ty doby pamatuješ, tak mi dáš za pravdu. Tím nechci tvrdit, že bylo všechno v pořádku - určitě ne.
Vůbec se těm mladým nedivím, že by chtěli víc. Oni už byli vychovaní trochu jinak jak my starší. A to, že u policie jsou platy ve 3TT a 4TT pod republikovým průměrem si myslím pro tebe není žádná novinka. Na co by měli tedy ti mladí čekat? Až se milostivě někomu uráčí jim přidat? Řekni mi z čeho, státní kasa je prázdná.
JEN SE NEBOJTE VY MLADÍ POLICISTÉ HLÁSIT SE O VÍCE PENĚZ JINAK AŽ PŘEJDEME NA EURO TAK SKONČÍTE V RÁMCI EVROPY JAKO ŽEBRÁCI.
  08.02.2008 17:55 polda
 
Pro Jardu. Buď jsi naprostý blb, nebo jsi ve vládě. Jinak to okomentovat nemohu.
  07.02.2008 18:50 Tony
 
Zdravím všechny z PČR. Sloužím mnoho let u MP a uvažuji o přestupu k PČR. Když ale čtu vaše příspěvky, asi na to hodím bobek. U MP plat cca 20 000 čistá ruka a u PČR teda pěkná bída.
  07.02.2008 18:54 Kost
 
Píšeš , že tam seš pěknejch let, tak například příslušník PČR po patnácti letech má přes dvacet čistýho a to se spolehni. Budou tady psát, že ne, ale nevěř jim - vím co píšu.
  07.02.2008 20:01 pro Kost
 
koukni výš, píše po 7letech u MP :-(. Navíc tu nebudou psát, že to není pravda, jen upřesní tvé tvrzení, služba u PČR nad 15 let, v přímém výkonu se směnností, ve větším městě a nad 4 TT s nějakým osobním = ANO, nad 20t., ale nedej bože, že dojíždí např. z Moravy do Prahy, platí si ubytovnu, cestovné a další výdaje, pak ani to neplatí. Když na rovinu, tak vyplázni vše a ne jen: "to se spolehni".....
  07.02.2008 20:03 mj.
 
strážnící mají v Praze kolem 3.000,-na bydlení. Jen vedení MV potažmo policie se diví, že jsou v hl.m. neustále podstavy. Čím pak to bude? Nabídka práce, finanční ohodnocení a právě ty výdaje, o kterých nikdo nemluví.... čus
  07.02.2008 20:31 F1
 
Je třeba přemýšlet i o tom, jak se seberealizuješ, jak budeš neustále kritizován i za věci, které neovlivníš, třeba za byrokracii, která tě neustále vrací zpět do židle za počítač a nemůžeš se pořádně dostat k tomu co se stále lacině povídí, tedy být venku na ulici a nesedět v kanclu, tedy jak si lidé naivně myslí, že sedíme u kafe a nechce se nám ven a je potřeba nás asi bičem vyhnat.

Tady máš ten příklad, jak se ti změní služba. Je to delší ale poučné :


Já mám pohled z obou rovin ( byl jsem u MP a přešel jsem k PČR ) a můžu to zhodnotit i jinak :
Díky nebyrokratickému " stylu u MP ( zatím ) mají čas být venku a výrazně pomoci s problémy, které jsou mimo " záběr " PČR, to je jisté. Na druhou stranu málokterý str. MP si dokáže představit to administrativní zatížení u PČR a i když si myslí, že ví tak prostě neví, jako jsem to nevěděl ani já, než jsem do toho zabřednul u PČR po přestupu z MP.

Příklad :

- strážník zadrží pachatele vloupání do vozidla a jeho úkony, které provede ?

1. Přes radiostanici a svou stálou službu zavolá na PČR, sdělí problém.
2. Napíše 1 ks úřední záznam ve kterém popíše situaci předcházející zadržení a při zadržení a do tohoto záznamu napíše, že osobu zadržel dle § 76/2 tr. řádu a osobu předal Policii ČR. Tím skončil a po cca 1,5 hodiny je zpět na ulici.

Činnost v tomto případě u PČR :

1 převezme na místě poškozené vozidlo z vloupání a má za něj již odpovědnost a povinnost zabezpečit majetek.
2. Převezme pachatele a po předcházejícícím omezení na osobní svobodě MP dle § 76/2 tr. ř. jej zadrží dle § 76/1 tr. ř. s převezením na OOP.
3. Provede lustraci vozidla a buď ustanoví majitele či nikoliv. ( sežene majitele vozidla či nikoliv )
4. Pokud v noční době nesežene majitele, což není v noci nic výjimečného, tak si zavolá odtahovou službu a čeká kolem 45 minut až 1 hodiny na odtahovku.
5. Mezitím si u vozidla " objedná " hlídka policejního technika, který za cirka 20-30 minut / někdy také za 2 hodiny / přijede a s technikem je provedeno ohledání vozidla, což trvá kolem 15 -30 minut podle toho co všechno se ohledává a jak pečlivě.
6. přijíždí odtahovka, která za cirka 10-15 minut vozidlo odváží na odtahové parkoviště.
7. Hlídka odjíždí na obvod, kde je zadržený pachatel a začíná se mu konečně věnovat, kdy jej předběžně vytěžuje k jeho skutku, provádí lustrace jeho osoby ve všech policejních evidencích. Samozřejmě je to šmejd se spustou záznamů, že se člověk jako vždy diví, jak to že je vůbec venku, že není zavřený.
8. Začíná administrativa, takže se zadává skutek do počítače, tedy do takové obsáhlé chobotnice jménem ETŘ ( Evidence trestního řízení ), před který člověk vysedí neskutečně dlouhý čas, kde se o skutku vypisuje spousta údajů včetně jestli se stal na chodníku, jakého druhu byla odcizená věc, zda zahradní nábytek, elektronika, průmyslové zboží, sexuální pomůcka ( i takové jsou v seznamu )
9. Po zadání skutku do ETŘ se vypisuje první papír, což je protokol o zadržení, kde se vypisuji věci, které měl zadržený u sebe. Šmejd nemá žádné pořádné bydliště, takže je obava, že jej jen tak někdo nedohledá, tak se bude věc zpracovávat ve zkráceném přípravném řízení, což znamená pospíchat a pospíchat ( na soudě již pospíchat nemusejí )
10. mezitím se zjišťuje, že pachatel je pod vlivem alkoholu, takže se v ETŘ vypisuje tzv. krvák, tedy lejstro na prohlídku u doktora a odběr krve pro stanovení množství alkoholu v krvi.
11. Dále se v ETŘ vyplňuje lejstro na vyúčtování práce pana doktora - doktorky, které se musí vzít do nemocnice
12. Dále se v ETŘ vyplňuje lejstro k poučení osoby podezřelé v trestním řízení ( k možnosti odmítnutí prohlídky u doktora, odmítnutí odběru krve a moči po pohrůžkou pokuty 50.000,- Kč, šmejd by to stejně nezaplatil )
13. Protože se šmejd poveze do cely, jelikož se bude muset shánět dál majitel, neví se škoda, pachatel je ovlivněn alkohlolem, atd., tak se vyplňuje lejstro nazvané eskorta, což je lejstro na přepravu z bodu "A" do bodu "B"
14. Dále se vyplňuje lejstro v ETŘ na umístění osoby do policejní cely
15. Pachatel se tedy přepravuje k lékaři, kde je pan doktor-doktorka během 15 minut vyšetří, šmejd udělá pár kroku po čáře, odebere se mu krev, případně moč. a nasedá se a jede do policejní cely, kde si osobu převezme kolega v celách a to jak osobně s prohlídkou zadrženého, tak administrativně, což trvá kolem 20 minut.
16. hlídka se vrátila na OOP, kde píše do ETŘ úřední záznam o výjezdu na místo oznámení, činnosti, které provedla na místě po převzetí od MP ( odtah, lustrace podezřelého, lustrace vozidla. Vytěžení strážníků, protože ti přesto, že sepíší svůj úřední záznam, nemají procesní místo v trestním řízení ( nejsou orgán činný v tr. řízení ), museji být de facto vyslechnuti a jsou někdy vyslýcháni i zcela běžným výslechem na OOP.
17. Další vyplněné lejstro v ETŘ Zahájení úkonů v trestním řízení. Tedy oficiální lejstro o zahájení úkonů v trestním řízení, které ale již začalo zadržením pachatele dle § 76/1 tr. ř. na místě PČR ( převzetím omezené osoby na svobodě ).
18. Další činnost k sehnání majitele napadeného vozidla a po jeho sehnání předvolání k neprodlenému výslechu z důvodu zadrženého pachatele, omezeného na svobodě.
19. Zástupce poškozené firmy se dostavuje, je proveden jeho výslech na protokol o trestní oznámení do ETŘ. Dále je vyplněn formulář poučení poškozeného, který je přílohou k trestnímu oznámení
20. Vzhledem k tomu, že se pospíchá, tak již při domluvě se zástupcem poškozené firmy je nastíněna otázka výše škody, která je naštěstí nekomlikovaná jako v jiných případech a tak je škoda jasně formulována ze strany pooškozeného a protože by se na vyčíslení škody dlouho od firmy čekalo, tak je napsáno na oddělení a necháno podepsat zástupce poškozené firmy.
21. Zástupci firmy je napsáno potvrzení k vyzvednutí zajištěného vozidla na odtahovém parkovišti a zástupce firmy odchází.
22. Dále odjíždí policista do policejní cely, kdy v ETŘ vyplňuje formulář k předání osoby z policejní cely a po vydání osoby je v ETŘ vyplněn formulář " Sdělení podezření ", se kterým je pachatel seznámen, tedy s jeho obsahem, to znamená skutkem, kterého se dopustil a jeho paragrafovým zněním.
23. Po seznámení se sdělením podezření, je proveden výslech pachatele, kde se buď doznává a popisuje co vlastně prováděl, nebo využije svého práva se k věci nevyjdařovat.
24. Ukončení výslechu, propuštění osoby ze zadržení
25. Návrat na obvod, kde je v ETŘ vyplněno lejstro na vyúčtování rozboru odebrané krve pachateli, která bude zaslána na rozbor.
26. Vyžádání rejstříku trestů a případně rozsudků pokud je pachatel v podmínce, nebo byl v posledních třech letech potrestán.
27. Naskenování všech materiálů, které došly na OOP do souboru v ETŘ ( ÚZ Mětské policie, rejstříky, rozsudky )
28. Ukončení spisu závěrečnou zprávou a předáním na příslušné státní zastupitelství


Takže tímto jsem jen chtěl trochu poukázat na rozdílnost a hlavně obsah služby u PČR a práce strážníka, kterou jsem dříve vykonával a moc dobře ji znám.
Je třeba si uvědomit, že je na oddělení případ, jak jsem shora uvedl a do toho mají v Kauflandu zloděje, kam musíme také zajet. Pak telefonuje paní, že má problémy se sousedy a nadávají jí do ......... Pak zavolá pán, že má poškrábané auto na parkovišti u PENNY a člověk má chuť z toho oddělení někam utéct pryč a už se nevrátit. Případů hodně, lidí málo a byrokracie kolem každého případu až neskutečně. ( U městské je to o 1 ks úředního záznamu + parkrát cvaknout )

Nemá ale cenu dělat zlou krev. Mockrát je člověk rád, když ta MP vyřeší to a zase onohle, ale to zatížení na PČR je oproti MP tak neskutečné, že to již víc rozvádět nebudu, kdo pochopí tak pochopí, kdo nepochopí jeho věc, třeba ani pochopit nechce, tak je to pro něj jednodušší.
  07.02.2008 22:19 Proč nepokračuješ F1?
 
Jde li o cizince, kterých je v těchto končinách poslední dobou nějak moc (asi jim vyhovuje klima), musíš sehnat tlumočníka, vyhotovit písemnosti s tímto spojené atd.,atd., vše zapsat několikráte do protokolů a hlásné. Nám to vymýšlejí, protože to sami nedělají. Děkujeme hlavy pomazané.
  08.02.2008 07:45 Kost
 
Ano F1 to je pravda, ale když to je na posrání, tak odejdeš a nebo seženeš jiný flek u PČR, což je někdy nemožné pro podstavy a sám vím, že někdo nevím kam dřív a jiní jsou v poho. Záleží jestli jsi na faře či v krajském, okresním městě. Ale článek velice chválím. Drž se.
  08.02.2008 20:12 Karlos pro F1
 
Nazdar kolego...... Prosím Tě řekni mi, proč pořád někomu vykládáš, že jsi byl u MP a jsi u PČR. A pokud uvádíš nějaký příklad, dej už alespoň jiný a neopakuj se protože jinak si budu myslet, že jsi nic jiného neřešil a pokud opravdu jenom toto, tak s tím nikoho neoslníš.
  08.02.2008 20:53 F1
 
Pro Karlose :

1. někomu vykládám ? Ne někomu, konkrétně Tonymu
2. nikoho nepotřebuji oslňovat, nemám to zapotřebí, nejsem žádný prvňáček, věci vidím jaksi již s nadhledem a to i proto, že mám " něco za sebou ", jak u policie, tak v životě. Časem pochopíš, evidentně zatím ne.
3. sestavovat situační zprávy nehodlám, stačí jeden příklad k pochopení, jak je to u MP a jak je to u PČR ( jen srovnání)
4. Další již nemá cenu vysvětlovat

Jestli tohle nechápeš, tak bohužel, rozhodně to nepatřilo tobě, ale jaksi nerozmyšlenému Tonymu z MP, aby věděl co znamená OOP či MOP u PČR a jestli do toho chce jít
  07.02.2008 15:33 Překlopeno
 
z lidovky.cz - rozhovor z Blankou Kosinovou: "Jan Kubice odešel nyní nikoli proto, že by si to někdo přál, ale především proto, že už nechtěl dále spolupracovat s policejními špičkami, které svoji policejní kariéru zahajovaly v dobách hluboké totality. Po roce 89 tito policisté u policie sice zůstali, ale nikdy se nesmířili s novou policejní generací, která zahájila proces demokratizace policie."
Pro postup v karierním řádu je nejlepší mít praxi z padesátých let. Proletáři všech zemí spojte se!
  07.02.2008 18:27 Jan
 
Kosinová zapomíná co za kariérní paskvil byl schválen. A jestli ta paní myslí modře, pro svůj super kariérní řád, tak ať nechá odhlasovat v parlamentu, že mohou sloužit jen ti, co nastoupili od roku 1990. Budeme mít všichni jasno a nebudeme muset poslouchat hlupaňu.
  07.02.2008 14:14 F1
 
Nová fasáda - lepší policie - světlé zítřky

http://zpravy.idnes.cz/policie-prebarvi-sva-auta-stribrnou-metal izou-s-modrym-pruhem-p7v-/domaci.asp?c=A080206_212152_domaci_mia
  07.02.2008 14:42 Pavel
 
Jo,to už tady bylo několikrát a kupovat se to bude z prostředků,které budou z prodeje nemovitostí :-) :-) :-)nebýt programu PFARE z EU před 12 lety,tak už dávno chodíme pěšky a na oddělení jsme bez počítačů.Asi tak.
  07.02.2008 16:37 Bury
 
Co je to zase za nesmysl naseho NE-ministra? Na poradny platy neni atd... , ale na takovy blbosti penize jsou. HRUZA!!!
  07.02.2008 22:33 Už brzo
 
budou převedeny Gripeny a Pandury od AČR do PČR. Gripeny budou stíhat pachatele a Pandury piráty silnic. V pseudodemokracii je možné vše.
  08.02.2008 10:08 Je to fakt bezva
 
Hm, nevím, co tím Špulitel sleduje... Akorát vyhozené peníze. Kdyby se raději zajímal o to, proč mu odchází policisté. Mě by třeba zajímalo, proč při dané inflaci nezvýšil platy ani o to mizerné procento a půl.
  08.02.2008 11:45 "Je to fakt bezva"
 
....protože potom by Tě třeba zajímalo proč Ti přidal jen těch 1.5% a proč Ti těch procent nepřidal více,......
  18.03.2008 12:23 kkk
 
Podle mě je p. Ivan Langer největší zmetek v téhle republice
  07.02.2008 12:35 F1
 
Dělejte to, jako já, bude lépe..........

Já jsem k tomu přistoupil s rozhodností své vlastní, náležitým uvědoměním, jsa porozumění důležitosti přilákat nedůvěřivé jedince do řad prořídlé Policie ČR, kteří si bláhově myslí, že by snad mohli býti zavaleni papíry s neplacenou službou 150 hodin a spousty jiných věcí, jakoby velice negativních u Policie ČR, které jsou vypouštěny ostatními policisty na obranu udržení svého teplého místečka.
Proto jsem se rozhodnul rozbít tyto, některými policisty vypouštěné " kachny " o vnitřní krizi u Policie ČR.

A co dělám ? Iniciativou, která je mi vlastní a která byla ještě nastartována nebo lépe řečeno doslova vyprovokována heslem " Pomáhat chránit " ( Líbilo by se mě i " Chránit a bránit " ) a také vydáním skvělých vizitek, jsem se ihned zůčastnil akce " oslov koho můžeš ". Myslím, že je jedno, zda je pleti bílé, tmavé, Vietnamec či róm, podnikatel či dělník, zkrátka i ten podnikatel by se nám hodil, a i ten Ferko by mohl býti dobrým poldou. Potřebujem všechny, vždyť nás už něco chybí.

Dostal jsem tedy vizitky a jak jsem již uvedl, naprosto mě uchvátily, protože jsem nikdy žádné neměl. Tak jsem si nabral spousty dalších do kapes a že jich máme. A při službě venku ( když zrovna nepapírujem ), při výjezdu na případ, výjezdu pro pachatele např. v prodejně Kaufland, případně u jiných " kratochvil " rozdávám vizitky kolemjdoucím za burácného a rozhodného jednání, které je mi vlastní a vždy jsem budil dle " zpětné odezvy " respekt. Kolega se stydí a dává mě najevo, že už takhlen si v tomhle státě připadá jako " popelka ", " děvka pro všechny, semílaná politiky ale i drzými kriminálníky ", písařka na sepsání čehokoliv z té útrpné povinnosti, zabývat se kdejakým nesmyslem.
Já mu ale trpělivě vysvětluji, že je třeba mít v sobě pozitivního ducha, že když už za to dají 22 miliónů, tak ať to stojí za to. Proto vizitky poctivě rozdávám kudy chodím.

Podstatná je koncentrace lidí, tam je možno oslovit a nabídnout nejvíce vizitek. Uspěl jsem tedy i u východu z Kauflandu. Co já jsem tam jen těch vizitek rozdal. Jsem ale slušný a s předanou vizitkou i oslovím a vyzvu k nastoupení k Policii ČR za hesla : " pojďte nám pomoci, hledáme muže i ženy ". Možná to působí stylem " pouliční prodavač novin ". Ale lidi konečně musí pochopit, že jsou bláhoví, když se k nám nehrnou. A tak, zatímco se parťák stydí, já vím, že Polici ČR pomáhám, tak jako ona pomáhá mě, zdokonalit se ve službě při 150 předem plánovaných neplacených hodinách, nerozlišovat, zda jsi ve svátek ve službě či doma a ........ . No prostě, nikdo mě nemůže upřít iniciativu a až uvidím nějakého nového policistu, mohu si hrdě říci, že i já jsem se zapojil do náboru, i já jsem přispěl svým malým skromným já k nové " Langrově policii " a snad i někdy dostanu za tuto iniciativu hodnocení " velmi dobré " neb mám jen dobré a jak propaguje náš pan Ministr nepolicie " Ti kteří pocitivě pracují ( rozuměj slouží ), sklidí jablka a hrušky ( rozuměj výhody a prestiž u společnosti ).

Dělejte to jako já a bude dobře....na světlé zítřky je již zaděláno.
  07.02.2008 12:42 E55
 
Ty jsi blb.
  07.02.2008 12:56 radim <radom.mar@seznam.cz>
 
armáda - příspěvěk na bydlení
  07.02.2008 12:57 F1
 
Děkuji, vše beru, jsem po každou legraci, i tomu blbovi se jen směji
  07.02.2008 13:00 F1
 
A ještě dodám : vše je jen ralativní a tragikomedie také. Jen víc těch blbů jako jsem já a možná bude líp. Kdo pochopí ten pochopí, pro koho je to již nad chápání, nu nevadí.
  07.02.2008 13:00 radim <radim.mar@seznam.cz>
 
a kdyby ti ty vizitky došly, tak dej vědět, máme jich také dost
  07.02.2008 13:02 radim <radim.mar@seznam.cz>
 
škoda, že to jsou vizitky, kdyby to tiskli na toaletní papír, to by bylo všstrané využití
  07.02.2008 13:05 F1
 
O svoje se musíte postarat svou vlastní pílí a musí se najit mezi Vámi nějaký ten " blb ", co se nestydí oslovit nové " blbce ".
  07.02.2008 14:12 kikin <kikin1@volny.cz>
 
Kdysi se dělal do st. služeb výběr, teď nábor - už toto je divné.
  07.02.2008 14:29 Pavel
 
pro F1

No ty máš dost!!! Ty snad nemáš v práci na starost tisíce jiných zbytečností ? Ještě se budu zatěžovat nějakýma vizitkama.
Poradím ti,jestli máš zájem? Podívej se na svoji výplatní pásku,jestli tam máš kolonku - ROZDÁVÁNÍ VIZITEK A NÁBOR K PČR, jestli ne,tak si s tím vůbec nedělej hlavu.Od toho je placenej někdo úplně jiný a to sekácky.
Dovedeš si představit,že se může klidně stát,že ti ten budoucí kolega,kterému dáš vizitku dá jednou pěstí?
  07.02.2008 17:25 F1
 
No Pavle, po pravdě toho mám již dost a dost a jsem jeden z mála, který na našem oddělení organizoval a poslal na konto dnešního UBS něco málo peněz na něco užitečného proti paskvilu - když jsem tenkrát viděl, jaké u nás slouží ovce - jen bečet. Pár lidí má svůj rozum a dokáže pojmenovat špatné věci a moje vizitkářská akce je jen k pousmání nic víc. Je to jen taková ironie s jakou jsem k Policii ČR nastupoval a v jakých je to sračkách, že ten smrad už ani nevyčuchne.

Z titulů blb si nic nedělám, takových si člověk na ulici vyslechne.......
  07.02.2008 17:58 Pavel
 
F1 neber to osobně.Vizitky beru z tvé strany,jako srandu nic víc,nic míň.Jsi jeden z mnoha,který to má v hlavě pořádně srovnaný.To není ironicky.
  07.02.2008 18:01 Ronin
 
Kolegáčkové to nemáte smysl pro humor, když se tady navážíte do kolegy pod nickem F1. Jestli nemáte klapky na očích tak Vám muselo dojít, že z nás naše slavné vedení dělá kašpary už nějakou dobu. Takže kolega F1 vzal trapárnu s vizitkami pěkně z gruntu, protože zlo se musí vyhánět zlem. Rozdáváním si možná naše ne moc informovaná společnost uvědomí, že u PČR asi nebude něco v pořádku, když řadový policisté rozdávají vizitky a provádí nábor.
  07.02.2008 18:30 Petr
 
Akci F1 s rozdáváním vizitek u Kauflandu jsem se srdečně zasmál, je vidět, že má smysl pro humor. Ale když se nad tím zamyslíte, kolegáčkové, ono na tom "něco je". Kdybychom takto začali být "iniciativní" všichni, udělali bychom "radost" panu Langerovi svou snahou o posílení našich řad a občanům by po nějaké chvíli "došlo", že "je něco shnilého" v PČR, když i řadoví policisté pořádají "takový ab absurdum nábor na kusy".
A proč ne? Polští celníci odbavovali vozidla "podle všech předpisů" a odbavování prakticky zkolabovalo. Řiďme se jejich příkladem a "náborujme" ze všech sil. A stud stranou, budou nás mrknutím oka plné ulice.
  07.02.2008 19:01 Kuska
 
Jsi magor, je vidět že hovno děláš, když máš čas na tyhle pí....
  07.02.2008 19:32 Ronin
 
Pro Kusku
Prosím tě nelži tady, že na šichtě nemáš čas. Podle mě se nedokážeš přenést nad tuto věc a bylo by pod tvojí úroveň si dokázat na malou chvíli ze sebe a celé PČR si udělat legraci. Lidem jsme díky Potěmkinovým vesnicím tedy P1000, Náborovým kampaním Hledám parťáka 1 a 2 a změně image vozidel k smíchu a to oprávněně. Tak mi řekni jenom jeden pádný důvod proč se nepřidat jako kolega F1 k systematickému zesměšňování našeho vedení v čele s tím pánem nahoře, kterého osobně nemám rád a asi nebudu jediný.
  07.02.2008 20:17 F1
 
Možná že kolega Kuska jen neumí číst, jinak by se dočetl, že se tak děje při :

službě venku ( když zrovna nepapírujem ), při výjezdu na případ, výjezdu pro pachatele např. v prodejně Kaufland, případně u jiných " kratochvil ". Jinak to jistě dobře odhadnul, že na Severu Čech nemáme do čeho píchnout - to tedy vystihnul. Alespoň už vím proč se chodí ze šichet pozdě domů. Jak jsem řekl, někdo pochopí a někdo nepochpí. Tomu se nedá poručit jako větru a dešti.
  07.02.2008 22:45 Vizitka místo pokuty
 
Tak do toho a od zítra.
  07.02.2008 12:18 radim <radom.mar@seznam.cz>
 
Přeji dobrý den. Jsem policista svoji práci mám rád a snažím se ji dělat, tak aby jsem se já a animoje rodina nemusela za nic stydět. Jen co mě štve! Musím odpracovat 150 hodina a až 151 je proplacena, kdo to kdy viděl pracovat a nemít za to peníze. Žádná podnikatel nic neudělá bez nároku na svůj honorář. Policisté slouží o svátcích, v noci, kdy je běžné být doma a věnovat se rodině a ani za to neostanou žádný příplatek ! V současné době se rozeběhla velká náborová kampaň, myslím si osobně, že to je dobrý nápad, ale bohužel musím říc i ale, protože. V první řadě, by to neměl být nábor, ale výběr. Pan Lenger argumentuje, že výše platu ve srovnání s průměrem je 140 % ano, ale jak kdo a jak kde! Pane ministře, kdyby jste nás zaplatil, zvedl sociální postavení policistů a samotné policie. Nechceme nábor, ale výběr! Proč se policisté bojí oslovit svého ministra ??? Proč je armáda lépe zaplacena? Co si o nás vlastně náš ministr myslí ? Chceme stát za svým ministem, ale stojí on za svoji policii a stejně tak za každým policistou ???
  07.02.2008 12:36 ...
 
Jak jsi přišel na to, že je armáda lépe zaplacená? "Koho jste potkali, co vám to nalhali..."
  07.02.2008 13:17 jak?
 
nevím jak radim, ale já tam mám cca 15 bývalých (nejen u voj.policie, 6.mech.br., SOG aj.) kolegů a ano, základní plat mají nižší, ale s příplatkem jsou na tom lépe a značně lépe jsou na tom s pracovní náplní, stresem, povinnostmi apod. To jen krátce k dotazu, ptát se můžeš i dál :-))))
  07.02.2008 11:07 !!!
 
Včera se ke mě donesla informace,že se chystají velké změny na DI. Pod heslem "co nejvíc policistů do ulic " se prej nehodovka bude zase sloužit v jednom,jako to bylo dřív. Nevíte o tom ,někdo víc?
  07.02.2008 11:15 .
 
ano, máš pravdu. Bude to jeden zkušený policista DI s jedním nezkušeným školákem, případně s policistou z jiné součásti, nyní třeba ze zrušených RCPP, který nemá s dopravní policií téměř nic společného. Už nyní se takto děje, kdy řidiči služebních vozidel jezdí na dopravní nehody vypomáhat z jiných součástí a řešení dopravní nehody je jen na tom samotném dopravákovi. Takto bude více dopravních hlídek na ulici. Jeden policista (DI) se z toho opupínkuje a druhý policista (školák) se bude divit, co všechno ho čeká a bude přemýšlet, kam že se to dostal.
  07.02.2008 12:00 v Praze
 
dopravní nehody posilují kolegové z PMJ a SPJ a není to o tom, že vše dělá nehodář. To by se na nehodovku čekalo na ulici kapku déle. U školáků to bude podobné, rychle jej proškolí a zapřáhne, aby netrčel u nehody hodinu...
  06.02.2008 21:31 hijack
 
jeronymklimes.webpark.cz/mojeprace/korupce2.pdf
  07.02.2008 10:15 P.J.B.
 
Těch pět bodů na začátku druhé strany by se mělo vytesat do kamene a pozlatit...