Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.02.2007 09:10 EsPe
 
Proč nepůjdu manifestovat?
Protože si myslím, že je to hloupost.. Proč ? Protože jsem dostal přidáno? Ano při 29 lét.praxe se mi zvýšil plat.A pokud vím nejenom mě,nejsem žádná ryba pouze obyčejný DS na PČR v Ostravě.Samozřejmě, že 361-ka je tvořena pro déle sloužící policisty ,ale v čem je skutečně celkový problém? V tom, že mnoho příslušníků bezpečnostních sborů asi nechápe o co jde vlastně od 1.1.2007? Ti co si tady stěžují a zesměšňují vlastně ostatní poctivě smýšlející a hlavně konající by si měli sednout a prostudovat nový sl.zákon. Proč? Protože by zjistili, že vojenské hodnosti už nejsou, je pouze označení funkce. Podle mě je to docela dobře.Znám moc kolegů,kteří díky známosti dostali zlaté hvězdičky,které pomalu na ramenou ani neunesli.A co bylo mimořádných povýšení a hlavně za co ? Hlavní gró jsou samozřejmě peníze. Neznám žádného kolegu, kterému by snížili plat. Proč protože loni byli přesčasy, svátky,soboty a neděle.A pokud vím,tak ne všem bylo stejným dílem naděleno.Zase kdo měl více známé tak si pěkně namastil kapsičku.Proto je lepší, že nejsou žádné příplatky,jak to bylo před revolucí. Je třeba si uvědomit, že od nového roku nikdo nepokračoval ve své funkci.Ano přečte si laskavě pořádně své nové rozkazy.Opravdu a pak zjistíte, že až na nějaké menší chybky /,špatně započtená praxe,psovodi,apod./ se vlastně nelze odvolat. Opravdu proti tomu,že má někdo méně. No vlastně lze…. Za to, že se tak stalo nemůže Váš ministr,ale ten koho jste si zvolili . no přece ve volbách.Nepamatujete si už? P.Langer není ministr všech příslušníků bezpečnostních sborů. Dělá možná chybu, že hovoří za policii i když jí podle mě opravdu nerozumí.Měl by nechat mluvit ty, kteří jsou za to dobře placení a mají i odpovědnost.
Co mě hodně udivuje? To ,že veřejnost si opravdu myslí, že na tomto webu píšou opravdu pouze četníci. To, že tam píšou provokatéři už neví. A když si někdo dovolí napsat svůj vlastní názor? Tak je hned urážen a je mu připomínáno, že neví o čem mluví,apod…. Proč zde své názory nepíšou kolegové od HZS,VS,CS a BIS? No pak se nedivte, že osoby neznalé dané věci tvrdí, že se jedná pouze o policii.Demokracie? To slovo se od roku 89 různě skloňuje,hlavně aby každý vyždímal z toho co nejvíce, tedy myslím pro sebe….
Jak dát vše na pravou míru? No toho pražského závodníka F1 u kormidla policie by měl v brzké době vyměnit někdo opravdu schopnější,třebas i z Moravy.A pokud ne, tak určitě z jižní třebas z Brna... No zkrátka ten, kdo dokáže s lidmi tam dole komunikovat a dovede je připravit na veliké změny,jako byla 361-ka.A to myslím skutečně vážně. Aby vysoké služební funkcionáře nemuseli nahrazovat kolegové z NOS, kterým lze jedině poděkovat.
Divím se p.Langrovi, že tento server nechal dojít tak daleko jak daleko došel?! Proč? Protože, kdo tady vejde, tak musí nabýt názor, že hlavně policajti jsou lidi, kterým se nechce dělat,chtějí jenom přidat peníze a jsou to vulgární a bezcitné hovádka.A jejich síla nezažranosti je tak moc silná, že ti slouží rok, nebo dva závidí i svým kolegům hlavně výsluhy a snad i každou korunku navíc.Ovšem p.Langer určitě ví, proč nechal neomezeně psát kohokoliv a cokoliv. Opravdu se divím svým kolegům, že nevyužijí služební porady,různé služební weby, diskusní fóra, zejména ten ostravský, který není cenzurován. A nemusíte se zaregistrovat,jako na Polhoo. Ale i ten pražský docela ujde.No a máme tu i tolikrát proklínané odbory. Ale co bude dále? Až, těm, kteří mají málo přidají? Bude se zde dále nadávat? No tedy….A na co? Žě ti staří kocouři už odešli do civilu a napakovali se? A, že nejsou lidi,hlavně na ulici? A pak, že přidali někomu více a někomu méně?
Závěrem můžu říci svůj názor?

A kdy bude zase policie veřejností uznávaná a bude mít respekt? Až někomu přidají stovku,dvě,tři? Určitě ne.Ale až policajt starou babičku, která se motá u semaforu a nepozná už barvy,tuto na zelenou převede přes cestu a nebude čekat až vstoupí na červenou,aby jí mohl dát pětikilko flastr. Aby splnil výkony. Opravdu někteří kolegové zamyslete se už……………………… ;…. FrantaŠ….
  11.02.2008 19:19 kolega M
 
je-li zde někdo z obvodu Praha 1 nebo z Prahy, tak ať mi laskavě sdělí, z jakého důvodu se u Vás dávají hromadné výpovědi. Že by jste v Praze věděli víc, než my "křupky" z moravy? Tak od kdy má platit novela (ochodné po 20letech....) a jaké jsou změny... sem s tím a honem :-)
  11.02.2008 19:11 HESLO
 
POMÁHAT A CHRÁNIT - to by se dalo dělat za slušných podmínek, ale určitě né za těch současných. Když se podívám na výplatní pásku, vybavení, uniformu šitou na míru, byrokracii, tak bych to viděl tak, že přes den budu postávat a přes noc chrápat. Takže bych Vás chtěl pane ministře poprosit o novou image služebních vozidel - POSTÁVAT A CHRÁPAT. ........Viva PČR.
  12.02.2008 09:07 §
 
S tímhle mottem si to piš do civilu - oni už tě z toho postávání a chrápání vyléčí. A někde ti dají i 5 min. přestávku na záchod (nutno napracovat) a 25 min. na oběd. On je totiž všude chleba o dvou kůrkách.
  11.02.2008 19:08 konec
 
Je to v pěkných sračkách tahle policie, chlácholí se, tutlá se ale skutečnost je nezvratná, že odcházejí lidé a další jsou ve značné míře znechuceni podmínkami které tu za poslední měsíce panují. Platy jsou na hranici možného uživení a stres a odpovědnost obrovská na všech stupních.
  11.02.2008 18:51 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, CIVIL......
 
Generační špunt????? Velký ho....... Sloužím 10 let na obvodě, ale už stříhám metr:) Nebudu sloužit za současných podmínek. Je to otročina a buzerace pane ministře. ...když se k tomu přidá arogance a zlomyslnost vedoucího, tak by zůstal jen hlupák. Podotýkám, že zesměšňující náborová kampaň nakopla další vlnu odchodů. Dávám tomuto cirkusu páááááááááá. Chlapi držte se, přeju pevné nervy při setrvání u PČR.
  11.02.2008 20:31 aaa
 
konečně
  12.02.2008 12:40 Jo jo
 
Máš recht. Ale Ivan to do teď nepochopil. A i kdyby, jsme mu úplně někde.
  13.02.2008 13:31 toy
 
Souhlasím, jdu taky. Civil je jediný způsob, jak zůstat bez psychické újmy z nadměrné byrokracie a zůstat solidním člověkem z tohoto loutkového divadla.
  11.02.2008 18:28 Pavel
 
Dost dobrý,ale dlouhý

http://www.literarky.cz/?p=clanek&id=4836
  11.02.2008 18:16 Zlíňák
 
Pane ministře, stojím za Vámi, jsem rád, že se nedáte a že pro policii děláte maximum. Jste první ministr, který se snaží zlepšit pracovní podmínky obyčejným policistům. Ještě jednou díky. Na rozdíl od jiných jsou za Vámi výsledky vidět.
  11.02.2008 18:31 Pavel
 
Hele,ty ten svůj stále se opakující blábol píšeš z nějakého sklípku ne?
  11.02.2008 18:33 Cop
 
Velmi povedení ironie. Nobo sarkasmus?
  11.02.2008 18:33 malá domu
 
Ivane, nepiš si sem kladná hodnocení. Ze Zlína tě taky nikdo nemá rád.
  11.02.2008 21:17 Job
 
Čau Ivane "Zlíňáku". Tobě už změkl mozek, že.
  11.02.2008 21:49 feher
 
já s tím souhlasím, vzpomeňte si, jak to bylo dřív, za ebily jjsme byli stejně a ministři i papaláši na nás kašlali, teď se to sice pomalu, ale přece jen mění
  11.02.2008 22:07 Foun
 
To píše nějaký drban, který je velmi rád, že je Íčko u kormidla, protože ví, že dokud tam bude, tak budou mít všichni grázlove vysmáté obličeje, protože je nebude mít možnost nikdo odhalit a chytit při páchání trestné činnosti. Jen tak dál Ivane, zločin díky Vám kvete!
  11.02.2008 17:36 SOS
 
Další a další kolegové si podávají žádosti do civilu. Okresní ředitelství se pomalu začínají rozpadat a budoucnost žádná.
  11.02.2008 17:24 Tony pro F1
 
Ahoj F1. Píšeš, že jsi byl u MP a teď u PČR. Jsi spokojen, nebo občas lituješ? Co peníze: lepší, nebo naopak. Díky za odpověď
  13.02.2008 10:54 F1
 
Pokud vezmu nynější pracovní záběr, nápor na psychiku, byrokracii, stále hrozící nějaký průser za " ledabylé šetření ", které se nedá dělat tak jak by bylo potřeba pro zatíženost ( lépe řečeno přetíženost ) spoustou oznámení, tak to zhodnotím srovnáním, že nyní jsem ve stavu 100 % a na městské policii jsem byl " vytížen " tak maximálně na 10 %, psychika v pohodě, z dovolené jsem se těšil do práce, minimálně stresu, tedy úplný opak v čem se nyní nacházím. Mzda je obdobná, navíc nyní neplatí svátky, sloužíme 150 zdarma, vztahy lidí zhoršené oproti dřívější době. U MP chodíš z práce většinou včas a v pohodě u PČR často opožděně a s doslova vymytou hlavou z úmorných výslechů a obsahlého psaní. Vždyť jsem ti dole dával příklad jeden z mnoha, jak to funguje. Nějaký pan chytrý mě tam tak trochu napadá, ale já vím svoje - z praxe a můžu hodnotit. U MP jsou určitá zanedbání, která jsi ani nechtěl způsobit " vyšumělá ". U PČR si průser uděláš raz dva. Nějaké stížnostní, inspekce u MP ? A to neskutečné kvantum resortních předpisů, které tady ročně člověk podepíše po " seznámení ", že už člověk neví co platí a co ne. K Policii ČR jsem šel z přesvědčení, ale každý tady po čase vystřízliví, protože je to o topení se v papírech.
A jseš děvečka pro všechny, často pisatelka občansko právních věcí. Často dělá člověk natolik nesmyslnou práci, že to je pocitu té zneužívané děvky. Často přijdou lidi s naprosto jasným civilním problémem, nejde o trestní věc, ale protože soudy něco stojí, nejsou rychlé, tak to nejdříve proženeme přes Policii ČR a také často za doporučení advokáta, který své klienty pro něj v nevhodnou dobu odešle na PČR. A když se ještě jedná navíc o arogantní lidi, kteří v uvozovkách dupou do země a trvají na přidělení zapisovatelky v uniformě, tak člověk sepisuje jak ta děvka zneužívaná věc o které ví, že bude dělat doplňující formální nesmyslné výslechy, aby to potom odložil.

Prostě v současné době bych k PČR, tak jak funguje a vzhledem k tomu celkovému stavu, jednání s podřízenými, arogance mocných, vytírání s důstojností lidí, spousta nesmlyslné papírové práce, kterou i přes proklamace o odpapírování naopak přidávají - nenastoupil.

Jestli ale cheš vyzkoušet co je " skutečná policie ", tak to zkus. Je to zážitek na celý život, už to to nikdo nesebere.
  13.02.2008 16:40 Tony pro F1
 
Díky moc za odpověď. Asi se na to opravdu vykašlu a zůstanu u MP. 80% lidí mi to rozmlouvá. Čau
  13.02.2008 17:39 F1
 
Jinak, to co jsem napsal skutečně platí a nebylo v úmyslu tě odradit. U MP jsem byl od jejího vzniku do jara 1995 a od té doby jsem u PČR. Myslím ale, že to co jsem napsal obecně platí i dnes. Sice přibyly MP nějaké pravomoce, ale stále mám vnímání, kterým vidím jak to u MP dneska chodí ( s malými změnami stejně ). Mám tu výhodu pohledu z mezipatra - vidím co je dole, ale znám to i nahoře. Jinak je mi 42 let, sloužím na zatíženém ( přetíženém ) oddělení na Severu Čech, kde se často k vůli parchantům v klidu člověk nenaobědvá a při pohledu na kolegáčky od MP jen tak v duchu vzpomínám na tu pohodu - procházky po městě a v duchu si říkám " jó hoši, kdyby jste to viděli v plné parádě ( ne jen z venčí ), jak to chodí u PČR, dost často na blití " ( jen obrazně ). Už jsem se chtěl i vrátit zpět k MP, ale početní stavy jsou plné a v mém " regionu " není u MP o poldy ČR zájem. Co si pamatuji, tak kdysi byl o poldy ČR u MP velký zájem, neboť sebou tito lidé přinesli zkušenosti jak co dělat. Dnes je to ale jiné - kromě Prahy.

Zdar - pomáhat a chránit.
  11.02.2008 17:05 F2
 
viz. také http://zpravy.idnes.cz/jsi-schopny-jit-pres-mrtvoly-hrimal-lange r-na-bursika-pfi-/domaci.asp?c=A080211_094156_domaci_itu
  11.02.2008 17:24 281 krkavců
 
V neděli Langer označil nahrávku za výsek dlouhého rozhovoru, kdy si "dva chlapi mohou dovolit i taková slova."

Tak to vidíš Božka. Zase máme ty na zámku, kteří si mohou dovolit téměř vše a ty v podzámčí, kteří nenenene . Chce se mi bučet…..
  11.02.2008 15:54 honza <jan.horak@centrum.cz>
 
Ministr vnitra ja takový malý haj...........