Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  24.01.2009 23:31 oportunista
 
FOR: jarda

Omlouvám se Ti za uvedenou nepravdu o odchodném a příspěvku za službu před rokem 1989. Před rokem 1989 nebyl internet a zákony o služebním poměru se půjčovaly jen na vyžádání (tedy alespoň na našem odd.)Kdo si je vyžádal, byl okamžitě podezřelý. Zveřejněny byly pouze povinnosti a né práva. Ještě jednou se omlouvám.
Jen pro doplnění - v KSČ jsem nikdy nebyl. Celých 34 let jsem sloužil jako řadový a nebyl jsem u STB. Vyhozen jsem taktéž nebyl. Po roce 1989 jsem dostal 2 vyznamenání. Celá léta jsem sloužil lidem a né politikům. To je asi vše co jsem chtěl dodat k mé osobě.
§ 108
Odchodné

(1) Příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním nebo propuštěním, náleží odchodné. V případech hodných zvláštního zřetele lze odchodné též přiznat, skončí-li služební poměr odnětím hodnosti nebo ztrátou hodnosti. Odchodné nenáleží příslušníku, který po skončení služebního poměru je přijat do služebního poměru k ozbrojeným silám nebo ke Sboru nápravné výchovy.
(2) Odchodné se poskytuje podle délky trvání služebního poměru a důvodu uvolnění nebo propuštění až do výše šestinásobku hrubého měsíčního služebního příjmu. Bližší podmínky pro poskytování odchodného stanoví a určování jeho výše v jednotlivých případech upraví ministr vnitra Československé socialistické republiky.

§ 109
Platové vyrovnání

(1) Příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním ze závažných osobních nebo rodinných důvodů nebo propuštěním s výjimkou propuštění pro odsouzení za úmyslný trestný čin, náleží platové vyrovnání, jestliže jeho služební poměr trval alespoň deset let a příslušník nepobírá důchod ze sociálního zabezpečení nebo příspěvek za službu; za těchto podmínek lze v případech hodných zvláštního zřetele přiznat příslušníku platové vyrovnání, i když mu podle ustanovení předchozí části věty nenáleží.
(2) Platové vyrovnání do výše posledního čistého měsíčního služebního příjmu poskytuje Sbor národní bezpečnosti od nástupu občanského povolání, popřípadě od počátku přípravy na toto povolání, povolené služebním orgánem, do uplynutí dvou let od skončení služebního poměru.

Příspěvek za službu

§ 110

(1) Příspěvek za službu (dále jen „příspěvek“) náleží za podmínek dále uvedených příslušníku, jehož služební poměr skončil uvolněním nebo propuštěním z některého z důvodů uvedených v § 100 odst. 1 písm. a) až d).
(2) V případech hodných zvláštního zřetele lze příspěvek též přiznat, skončí-li služební poměr propuštěním z jiných důvodů, než které jsou uvedeny v předchozím odstavci, nebo skončí-li odnětím hodnosti nebo ztrátou hodnosti.
(3) Příspěvek se neposkytne, popřípadě jeho výplata se zastaví, jestliže příslušník je znovu přijat do služebního poměru nebo je přijat do služebního poměru k ozbrojeným silám nebo ke Sboru nápravné výchovy.
(4) Příspěvek nenáleží po dosažení věku 60 let.

§ 111

(1) Příspěvek činí
a) 20 % služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 15 let a dosáhl věku alespoň 40 let, a pokud jde o výkonného letce nebo o příslušníka ve funkci zvláštní povahy nebo zvláštního stupně nebezpečnosti, bez ohledu na věk;
b) 30 % služebního příjmu, jestliže příslušník konal službu ve Sboru národní bezpečnosti po dobu nejméně 20 let nebo ji konal po dobu kratší, ale podílel se na intenzivní výstavbě Sboru národní bezpečnosti a dosáhl věku alespoň 45 let.
(2) Příspěvek podle předchozího odstavce nesmí však překročit částku odpovídající maximální výši částečného invalidního důchodu účastníků odboje.
(3) Příspěvek se zvyšuje účastníkům odboje; o toto zvýšení může být překročena hranice stanovená v odstavci 2.

§ 112

Příspěvek se vyměřuje z posledního hrubého měsíčního služebního příjmu příslušníka před skončením služebního poměru nebo, jestliže je to pro něj výhodnější, z jeho průměrného hrubého měsíčního služebního příjmu za posledních pět kalendářních roků před skončením služebního poměru.

§ 113

(1) Při souběhu příspěvku s výdělkem krátí se příspěvek o částku, o kterou součet příspěvku a hrubého měsíčního výdělku přesahuje výši služebního příjmu, z něhož byl příspěvek vyměřen.
(2) Při souběhu nároku na příspěvek a na starobní nebo invalidní (částečný invalidní) důchod podle předpisů o sociálním zabezpečení náleží oprávněnému podle jeho volby buď důchod nebo příspěvek

FOR: Vlasta

máš úplnou pravdu.
  12.02.2008 14:08 Ludvík
 
Moc se povedl článek o Jirkovi s Davidem. To byla trefa do husy. Jen je škoda, že jim to nevadí. Ovšem bráti se je nutné! Už je mi z jejich vůdcování hodně zle.
  12.02.2008 11:36 Tomáš
 
KDY HODLÁŠ ODSTOUPIT Z VLÁDY IVANE?
  12.02.2008 07:27 Ondryáš <jar.odryáš@seznam.cz>
 
Nejsem policista, ale jsem překvapen, že zde není ani zmínka o Vašem kolegovi panu Čermákovi, který padl za oběť politice Strany zelených. Vždyť jde o Vás o všechny o Vaše zákroky a zajímalo by mne, jakou oporu ve Vás a Vašich odborech dostal nebo dostává. Připadá mi, že jde o jakýsi princip ve vaší práci.
  12.02.2008 07:57 Asi tak!
 
http://www.policista.cz/clanky/reportaz/tomas-cermak-svym-zakrok em-trestny-cin-nespachal-170/
  12.02.2008 10:03 aaa
 
To víš není to Hamtáková..................
  12.02.2008 10:46 aaa
 
Tak to je tedy pravda. Já jsem policista a přiznám se, že pokud bývalý kolega soud vyhraje bude mít dost velké štěstí. Jinak bych mu nedoporučoval ,aby v provádění obdobných zákroků pokračoval,ať si sedí ve svém kanclíků. Je ale udivující, že nedostal tak velkou podporu spíše žádnou, jak už tolikrát oplakávaná Hamtáková?
  12.02.2008 11:37 Tomáš
 
IVAN SI DĚLÁ Z LIDÍ JEN SRANDU.JDE MU JEN O KORYTO.
  12.02.2008 14:21 Jan
 
Čermák dělal jen co má dělat každý policista za stejné situace. Jen si naběhl na připravenou a zveličenou předvolební agitku alespoň malé části zelených či jejich adeptky.
  12.02.2008 18:30 mazec
 
pro aaa

nepřeskočily ti v hlavě kolečka? O čem to tu píšeš? Jaká Hamtáková?
  12.02.2008 19:02 XXX
 
4 aaa.
Ty jsi normální ubožák. Když plácáš nesmysly, tak alespoň nekomol jména. Je vidět, že o tom problému víš kulový hovno. Čest práci soudruhu.
  11.02.2008 21:59 feher
 
souhlasím s tím, co napsal zlíňák, poprvé mám pocit, že pro nás někdo něco dělá, poprvé mám pocit, že papaláši lítaj a skzutečně se bojej o křesla, měli by jich vyházet (myšleno donutit pracovat - a to jdou raději do důchodu) ještě víc, to, že odchází spousta slušných poldů je mi moc líto, jenže si nutně nemyslím, že je to kvůli p. Langrovi, třeba už pohár přetekl,
  11.02.2008 21:31 Znechucení
 
http://www.youtube.com/watch?v=H4q7Tp55IFg

Strašný. Pane Langere:
a) Co jste myslel onou špinavou hrou a tím, kolik lidí půjde bučet/bručet. Jako ministr vnitra, ale i jako poslanec to musíte vysvětlit!

b) Kdy podáte demisi?
  11.02.2008 22:26 mareq
 
Viděl bych to nějak tak:
a) podrobnosti občan znát nepotřebuje, jsem nevinen
b) nikdy, ono se to nějak zamlčí/zamlží
A pitomý úsměv v televizi...
  12.02.2008 23:30 micah <herbsman@seznam.cz>
 
Chtěl bych vysvětlení toho co jste myslel oním slovem Bručet, které zachitil mikrofon během vašeho rozhovoru s místopředsedbou??

Z vaší (malé v používám zcela záměrně) pozice ministra vnitra nemáte na takové svinstvo žádné právo! Takže jakožto občan České Republiky a bývalí očekávám vaši rezignaci! Kde to jsme? Někdě v Turkmenistánu? Co si o sobě vůbec myslíte? V civilizovaném světě si prostě tohle někdo ve vaší funkci nesmí dovolit. Díky vám ztratila ODS jednoho voliče!
  11.02.2008 21:22 soumrak policie
 
Takové znechucení nad současným stavem policie je už k zamyšlení. Ale pan MUDr. se svými 10 pilířy buduje větrné mlýny postavené na mladých nekvalitně znáborovaných lidech, kteří tento sbor opustí při první příležitosti.
  11.02.2008 21:52 polda v.v.
 
Soumrak se spíše snáší nad tebou, pane kolego. Narvat ypsilon po " ř " , to už je umění.
  12.02.2008 14:23 Jan
 
Proč si myslíš, že je to kolega a ne provokatér?
  11.02.2008 21:14 pe
 
Viděl jsem na Primě, že od policie odchází Luboš KOŤÁTKO SKPV Spr. Hl. m. Prahy . Důvod ? Nedostatečné vzdělání! Já vím, že Luboš je perfektní kriminalista, škoda pro policii, že odchází . Ale podobní borci odcházejí i z jiných oddělení a hlavně ze stejného důvodu "VZDĚLÁNÍ ", a na presidiu to nikoho netrápí ! Ba co víc , oni se tam plácají po zádech jak dobře to dělají ! Oflastrují služebny plakátama, natisknout náborové navštívenky , připlácnou samolepky na auta, natočí debilní vide do TV a mají hotovo. Dvě generace policajtů bude trvat, než se policie srovná ! Teť jde o to, čemu a hlavně komu to všechno má posloužit !
  11.02.2008 21:45 Pavel
 
Jo,jo je to bohužel tak a nebude zdaleka sám,který léta pracoval na SKPV a udělal pro společnost o hromadu víc práce než celé patro pětadvacetiletých plukovníků na PP ,ale s VŠ vzděláním!!! Ať "žije" paskvil 361
  11.02.2008 22:16 polda v.v.
 
Nebuď smutný, odchází p.Koťátko, odešel jsem i já a mnozí další. Neměl jsem to sice vůbec v plánu, ale ještě loni jsem vydržel do poloviny roku a čekal, až se naplní sliby pana ministra. Fakt měl pravdu, že to všichni poznají na výplatních páskách a nikdo nebyl degradován. No ale nějak jsem to asi nepochopil, když jsem šel z por.na pprap., z 8.platové třídy do 4. pt a celkově po zrušení příplatků s platem o 7.000,- Kč dolů. Práci u PČR jsem si původně zvolil jako životní povolání, práce kterou jsem vykonával mě i bavila ale pan ministr mi bohužel změnil názor i po mých odsloužených 25 letech. Po tzv. " recivilizaci " jsem si našel pěkné místečko a jsem na tom dá se říci ještě lépe, než před uplatněním toho zázračného služebního zákona . A mimo jiné jsem se již setkal s několika bývalými příslušníky PČR, jeden odsloužil téměř rok, zbývající dva několik týdnů a je zřejmé, že tito lidé stav pochopili velmi rychle. Pro orientaci, pracovník Pražských vodovodů a kanalizací, který provádí odečty vodoměrů , pobírá čistý plat 12.500,-Kč měsíčně.
  12.02.2008 07:21 !!!
 
http://www.policista.cz/clanky/reportaz/vysetrovatel-prochazkovy -loupeze-opousti-policii-173/
  12.02.2008 10:07 aaa
 
Když je ho škody pro policii tak ať neodchází, ať jde šlapat chodníček.
  12.02.2008 10:37 .
 
Nahrabal si určitě dost! Tak bere kramle.
  12.02.2008 13:39 Robocop
 
Pro aaa
Co se do něho navážíš a máš tak debilní hlášky. Za 25 let toho udělal pro společnost dost a nevím co je špatného v dnešní době chovat se racionálně a myslet jenom na sebe. Podívej se na pana mistra.

Pro polda v.v.
Tobě přeji hodně štěstí v civilu a hlavně to zdraví, protože ve svém okolí neznám nikoho s 25 lety co by neměl nějaké zdravotní problémy.
  12.02.2008 15:22 Kocourek
 
Nemůžu posoudit, nakolik bude chybět policii pan Kokoťátko, zato vím velmi přesně o některých, co měli odejít už dávno, protože jsou to zkorumpovaní gauneři, před čímž shora jmenovaný léta zavíral oči.
  11.02.2008 19:42 xl
 
http://www.n-joy.cz/#/video/major-zeman-vi/oVotjI6dkT94CgoG/
  11.02.2008 19:26 prd
 
V návrhu novelizace slavného z.č 361 mimo jiné je - zrušení stropu hodin zdarma a zrušení příplatku za směnnost
Převzato z NOSPu
  11.02.2008 20:20 xxx
 
a je tý novele i něco ohledně výsluh?
  11.02.2008 20:25 prd
 
pro xxx
to nevím ale odpracovat 0 - 150/300?/500? hodin zdarma, díky nechci
  11.02.2008 20:59 xxx
 
to já taky nechci dělat měsíc zdarma, a od kdy to má platit, zde jsou jen samý dohady a nikdo asi nic neví určitě, pořád nám I.L. jen a jen mlží
  11.02.2008 21:15 000
 
http://www.ubs-mv.eu/ke_stazeni.htm
  12.02.2008 09:02 §
 
Prosím tě, "prde", nekal tady vodu s "novelou". Jedná se o jakousi pracovní verzi personálního odboru policejního prezídia, takže to má v současné době podobnou váhu, jako kdyby to zpracoval náměstek pro utajované skutečnosti na ministerstvu hub a lesních plodin. Akorát z toho spousta neinformovaných kolegáčků troubí na poplach, protože jsou prostě zvyklí cokoli bez přemýšlení převzít jako zaručenou informaci...
  12.02.2008 10:08 aaa
 
A kde si tvou informaci lze ověřit?
  12.02.2008 13:32 Pavel
 
pro §

I kdyby to byla "pouze" pracovní verze (kterou mimochodem podle tebe na PP dělá kde,kdo,jen tak z nudy :-),pořád je z toho patrné a plno věcí to tam naznačuje,jakým směrem se bude budoucí novela 361 ubírat a že je jim přímý výkon silně u prd.le.Přesně v duchu paskvilu 361.
A vše v novele může klidně v budoucnu,ještě gradovat z nedostatku lidí a peněz.
  11.02.2008 19:20 bankrot
 
PŘIŠEL- VIDĚL -ODEŠEL tohle bude heslo pro nové policisty až uvidí do čeho jdou a co co tady budou nasazovat krk.
  11.02.2008 22:18 polda v.v.
 
Já myslím, že ani nepřijdou a veškerá náborová kampaň jsou akorát vyhozené peníze daňových polplatníků.
  12.02.2008 18:47 XXX
 
Nic se neboj, ono se dost hlupáků nechá nachytat a k PČR nastoupí. Až ovšem zjistí o čem to všechno je, tak zase půjdou dál.