Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  19.02.2008 22:38 Bobo
 
KONEČNĚ PROJEV HODNÝ PRESIDENTA A MĚLA JEJ KANDIDÁTKA NA PRESIDENTKU.

VŠICHNI PÁNOVÉ, ZELENÍ, RUDÍ, MODŘÍ I RŮŽOVÍ BY SE MĚLI, ZA SVOJE PROJEVY A HLAVNĚ VIZE, PŘED TOUTO DÁMOU VELMI, ALE VELMI SKLONIT. POSUĎTE JAKO LIDÉ TOHOTO STÁTU A NA CHVÍLI ZAPOMEŇTE NA SVOJE ŽABOMYŠÍ POLICEJNÍ A CIVILO-POLICEJNÍ HÁDKY:


Jana Bobošíková: Jsme krok od mafiánského režimu
Jana Bobošíková u KSČM

11:45 | 15.2.2008 | Jana Bobošíková

Dobrý den dámy a pánové,

ve Španělském sále nehovořím poprvé. Před třemi lety jsem zde na pozvání Českého svazu bojovníků za svobodu četla Přísahu buchenwaldského vězně. Bylo to začátkem dubna 2005. Stejně jako každý rok se tehdy vzpomínalo na ty, kterým nebylo souzeno žít jako lidé. Na ty, kterým divoké politické, společenské a válečné turbulence dvacátého století nedovolily prožívat běžné radosti i starosti každodenního života. Ta dubnová vzpomínka se vztahuje k Mezinárodnímu dni politických vězňů a dnes patří všem. Bez ohledu na to, zda zemřeli jako hrdinové v boji za svobodu své země nebo jako bezmocné oběti, odvlečené od svých blízkých a umučené v nelidských podmínkách. Svornost ve smrti tak činí tyto vzpomínkové akty důstojnými. Přesto nebylo lehké k ní po roce 1989 dospět. Hladina emocí ve společnosti, rozjitřené spoustou těžkých historických křivd, potřebovala čas, aby nechala promluvit rozum.

A já se Vás dámy a pánové ptám: Kolik let ještě budeme potřebovat, abychom dokázali nalézt svornost v životě? A tím vůbec nemyslím falešnou jednotu názorů a postojů. Naopak - čím pestřejší jsou, tím vytvářejí lepší podmínky pro společnou sílu a prosperitu. Svorností rozumím schopnost se domluvit na tom základním, co činí společnost společností lidskou. To je svoboda a z ní plynoucí odpovědnost, tolerance a ochota vyslechnout jiný názor, úcta jeden k druhému a ochrana slabých před případnou svévolí silných. Co nám brání dohodnout se na těchto hodnotách, respektovat je a tak si navzájem dopřát daru důstojnosti? Proč má být právě tento pamětihodný sál degradován na pouhé tržiště, kde se kupčí s lidským strachem? Nepatří sem spíš debaty a spory o myšlenky? Nepatří sem souboj kvalifikovaných argumentů těch, kterým dali občané důvěru, aby zastupovali jejich a nikoliv své vlastní zájmy?

Asi namítnete, že tento sál v polistopadové historii už zažil ledacos. Jenomže když jsme se v roce 1998 při volbě Václava Havla pohoršovali nad pískající první dámou, netušili jsme, čeho můžeme být svědky při prezidentské volbě deset let poté. Sprosté výhrůžky, vydírání, střelivo v dopisech...

Dámy a pánové, jsme na hranici. Nikoliv krok, ale pouhý krůček stačí a zřítíme se do propasti mafiánského režimu, kde nevládne skutečná demokratická volba, svoboda, tolerance, ani úcta. Do režimu, kde není místo pro normálního slušného člověka. Do systému, který bude pod taktovkou zlovůle silných pošlapávat práva těch nejslabších.

Vydali jsme se špatnou cestou. Stejně rychle, jako mizí myšlenky a demokratické politické soupeření, nastupuje korupce a hrubá síla. Zájem mocných o osudy lidí této země se vytrácí. Před volbami si pak politické strany nechají udělat drahé průzkumy veřejného mínění. To aby věděly, co mají naslibovat a co vesměs nikdy nesplní. Jak si jinak vysvětlit, že tu dnes máme zákony, které vyhánějí nemocná batolata z léčeben? Platí dítě i jeho matka. A dohromady více jak tři tisíce za měsíc. Jsou rodiny a není jich málo, pro které je to náklad neúnosný. Věřím, že alespoň někoho z Vás to právě v této chvíli zajímá víc než špehování kolegů a fotky či videa z rádoby tajných schůzek.

Možná namítnete, že hlava státu s tím, vzhledem ke svým kompetencím, mnoho nezmůže. Proč tedy ten lítý boj? Není potom lhostejné, kdo tou hlavou bude? Ne, není a Vy to víte.

Hlava státu zmůže mnohé, když se nebude bát hlasitě hájit hodnoty a principy civilizované společnosti. Když bude připravena sloužit lidem a ne posluhovat mocnostem. Pokud bude mít stále na paměti, že stát musí především chránit slabé. Že musí trestat viníky a ne jejich oběti. A že musí zajistit všem rovnost před zákonem, ať už se liší v barvě pleti nebo politické příslušnosti. A to v našem právním systému ještě zdaleka není samozřejmostí.

Ten, komu svěříte prezidentský úřad, má jedinečnou možnost snímat hloupé nálepky, které staví nebezpečné bariéry mezi lidmi i myšlenkami. Proč například mezi demokraticky smýšlejícími politiky vzniká hráz kvůli referendu? Proč mají být jeho zastánci automaticky označeni za populisty, když jde o demokratický nástroj jako každý jiný? Proč každý, kdo mluví o solidaritě, hned dostane na čelo razítko nebezpečného bolševika? Vždyť solidarita se slabými je jednou ze základních vlastností, která odlišuje lidskou společnost od džungle, kde platí "zabij, nebo budeš zabit"!

Ten, kdo se bude dívat v příštích pěti letech na svět z výšky Pražského hradu, by měl vidět dál než ostatní. A udělat všechno pro to, aby každá lidská bytost mohla plně využít své schopnosti a nadání. Protože budoucnost nám chystá tvrdou výzvu. Obstojíme jen tehdy, když si začneme vážit kvalitního vzdělání. Nejen proto, že přináší konkrétní dovednosti. Kvalitní vzdělání otevírá mysl a tím i dveře do světa úspěšných. Do světa velkých ambicí, které se díky tvrdé práci proměňují v konkrétní hodnoty, sloužící celému lidstvu. Nikdy nerezignujme na velké cíle. S hrdostí a noblesou lva, kterého máme ve státním znaku, pojďme zápasit o místo na slunci v globální konkurenci. Potenciál občanů České republiky je obrovský a my máme šanci uspět. Jenom to nesmíme vzdát. Je to jediná cesta k zachování vlastní identity, jako hodnoty plynoucí ze zdravého sebevědomí a nikoliv jako stébla, kterého se marně chytá tonoucí.

Právě teď je před námi velká šance. Zanedlouho budeme předsedat Evropské Unii. A budoucí hlava státu by měla s veškerým úsilím přimět vládu i opozici, aby zanechaly planého hašteření, využily jedinečné možnosti udávat tón a nespokojily se s rolí pouhého údržbáře evropských procesů. Hlava státu prostě musí mít vizi a znát cíle pro budoucnost.
Vím, že bych toho chtěla příliš po jednom člověku. Hlava státu hodná svého titulu to ale může zvládnout. I když - jenom tehdy, pokud jí víc, než na osobním prospěchu bude záležet na osudu naší historicky těžce zkoušené země a lidí, kteří se tu narodili či usadili s nadějí, že tu najdou domov.

Dámy a pánové, nejsem jen kandidátka na prezidentku České republiky a europoslankyně. Jsem také dcera, manželka a matka. A moc dobře vím, že žádný domov se neobejde bez vzájemné úcty, pokory a již zmiňované svornosti a solidarity. Stvořit domov dokážou jen lidé, kteří vědí, že žádný strom neroste do nebe, a že i ti dnes nejsilnější se lehce mohou stát zítra těmi nejslabšími.
Vytvořme proto domov. Bez ohledu na různost názorů a postojů. Vytvořme domov hlavně těm, kteří jsou teď na prahu života. V nich je klíč k úspěchu. Bez nich nebude budoucnost ani naděje. Chraňme je. Pečujme o rodiny, ve kterých vyrůstají. Dopřejme jim ekonomicky důstojnou existenci a bezpečí. Jsou mnohem cennější než kariéry nás všech, kteří jsme dnes v tomto sále. A přesto jsme to právě my, komu reformní kroky vlády přihrály měsíčně navíc tisíce korun, zatímco dětem přikázaly platit za lékařskou péči a jejich matkám snížily mateřskou. Takhle se domov nestaví.

Naše země přitom v minulosti domovem byla. Jinak by pro ni lidé neumírali. Vraťme jí tu podobu. A lidem ochotu bránit ji i za cenu nejvyšší.

Na závěr mi dovolte poděkovat všem, kteří mi touto kandidaturou umožnili promluvit do volby hlavy státu. Státu, jehož osud mi nikdy nebyl, není a nikdy nebude lhostejný.

Děkuji Vám.
reagovat
17.02.2008 21:39 LIVIC

Jane nic proti paní Bobošíkové, ale co mohla od komunistů čekat. Všichni dobře věděli, že právo na funkci prezidenta má jedině pan Václav Klaus a je úplně jedno co říkala paní Bobošíková, nebo pan profesor Švejnar. Já osobně jsem rád tomu, že to tak dopadlo a že prezidentem je pan Václav Klaus. Jsem také rád že rudí socani dostali na zadek a že zelení utřeli nos. Chlapci od socanů a od zelených se musí ještě hodně učit.
17.02.2008 22:59 bezbarvý

Soudě podle výroků a gest pana Topolánka tuším, v jakém období naší historie čerpají inspiraci ti tví modří. Ale nejde o barvy , ale o moc. Tu prý nemá smysl mít, když jí nezneužíváš. A v tom jsou naší politici všichni stejně dobří. Na tom se asi shodneme.
18.02.2008 17:25 Jolana

To víte
ženská na to jde s citem pro věc, pro život, tak jak to má být.

Bez politiky a jejich mantinelů.

Jenže to se těm, kteří presidenta volili krajně nelíbí.

Jen více Bobošíkových, jen více žen, které to s celou českou populací myslí dobře, ne jen pro zbohatlíky modře!
  16.02.2008 17:37 x factor
 
Lhotáková dělá sboru ostudu!!
  16.02.2008 17:51 ...
 
Kdo jiný by ji taky dělal? Tebe za 30 let nikdo na ulici neviděl....:-)))
  16.02.2008 17:57 Zdeněk K.
 
Souhlasím, snaží se zviditelnit a na ulici vždy jen provokovala. Spousta lidí v našem městě s ní má jenom negativní zkušenosti.
  16.02.2008 18:19 antifactor
 
Petra Lhotáková je hrdinka!!!!!!!!!!!!
  16.02.2008 18:29 pro Zdeněk K. a x faktor
 
"......spousta lidí v našem městě s ní má jenom negativní zkušenosti "??? a pročpak asi??? není to náhodou ona spousta lidí porušující zákony??? potom s policisty ani jiné zkušenosti mít nemohou,.... takže i Zdeněk K. je tou "spoustou lidí??? potom je otázkou proč se tady zapojil do diskuze,... a přitakal
"x faktorovi", neděláte potom (a nejen tady) spíše ostudu vy dva???
  16.02.2008 18:31 Pavel
 
pro Zdeněk K.

No,tak sem něco napiš o těch negativních zkušenostech.Plácnout to tady umí kde,kdo,ale být konkrétní už málokdo.Čekáme.
  16.02.2008 18:38 Dark pro x factor
 
Alespoň zde píše pod svým jménem a ty hrdino.
  16.02.2008 18:48 Richi
 
Petro, nenech se rozhodit...
  16.02.2008 17:36 Zlíňák
 
Pane ministře, stojím za Vámi, jsem rád, že se nedáte a že pro policii děláte maximum. Jste první ministr, který se snaží zlepšit pracovní podmínky obyčejným policistům. Ještě jednou díky. Na rozdíl od jiných jsou za Vámi výsledky vidět.
  16.02.2008 17:50 ...
 
už to vážně něhul....
  16.02.2008 18:00 Joe
 
Opakování matka blbosti!!
  16.02.2008 18:10 !!!
 
Zlíňáku ty jsi fakt magor...
  16.02.2008 18:42 Jdi někam
 
Fakt to tady nepiš pořád dokola, jednou to stačilo !!!!!
  16.02.2008 19:11 Pavel
 
kdyby měl ministr cukrovku, tak mu určitě něco vylížeš
  16.02.2008 17:33 Praktik
 
Petro, že ty máš na posteli rudý prapor a místo obrázku fotografii Lenina s Husákem ?
Chytrá jsi jak rádio a ještě Ti hoří na buzeráku střední policejní školy vajgl! Zatím jsi dokázala velký hovno, kritizuješ všechno a všechny a útoků na tvoji osobu bylo už tolik až je to podezřelé. Pro mě nejsi a nikdy nebudeš policistka a doufám, že jednou dostaneš na ten tvůj nevymáchaný sandál tak, až u sboru skončíš.
  16.02.2008 17:49 čau Praktiku
 
pozdravuj všechny na krajské správě. Jo a jsem rád, že vy máte jasno, kdo je polda a co je to policejní práce... Manažeři :-))))
  16.02.2008 20:24 Velkému praktiku
 
Je dojemné po těch hovnech co jsi semlel ve svém příspěvku vidět v to velké T (Ti hoří) . Dril je dril že?
  16.02.2008 20:37 ..............
 
A pokud by Petra spala nahá zabalená v rudé vlajce s fotem velkého učitele v ruce a na nohou měla ten tvůj sandál, je to jen a jen její věc. Bohužel dle úrovně vyjadřování jsi tu za trotla ty a to prakticky i teoreticky.
  16.02.2008 15:18 inflace 7,5%
 
7,5% je hodnota k zamyšlení odborů !
  16.02.2008 13:20 Jihočech
 
Nechápu postoj odborů. Dle zveřejněných údajů byla v loňském roce inflace 6 %. V lednu letošního roku dokonce 7,5 procenta. Valorizace platů je ale nulová. Odbory nic, žádná aktivita, žádné jednání či protesty. Když byla u moci ČSSD a jednalo se o valorizaci při inflaci 3 % se zdálo odborům navýšení platů o 3 % malé a požadovaly 5 %. Tak jak je možné, že za vlády ČSSD byly odbory vůči vládě při jednání o platech tak nekompromisní a nyní nevyvíjí žádnou aktivitu ? Copak se tolik bojí ? ODS nastartovala inflaci jaká tu nebyla od roku 1998, to jí opravdu nelze upřít. Na lidi ale vůbec nemyslí a zkouší, kam až může při ožebračování lidí zajít. Snaží se lepit deficit státního rozpočtu, to je chvályhodné, ale činí tak jen na úkor obyčejných lidí. Již při volbách lhali lidem a oni jim na to pěkně skočili. Prý si všichni polepšíme. To jim mohl sežrat jenom naivní člověk. Nemám nic proti tomu, motivovat lidi k práci a zatočit s flákači. Ale aby veškerou tíhu reformy nesla nižší střední třída a důchodci je sprosté. A odbory mlčí a mlčí. Zrovna včera jsem jel kolem budovy odborů, ohromná budova plná kanceláří a k čemu ?
  16.02.2008 13:35 Petra Lhotáková
 
Jihočechu,
specifikuj, kde se ona ohromná budova odborů navíc plná kanceláří nachází a jakým odborům vůbec patří. Fakt by mne to zajímalo, protože předseda policejních odborů NOS má v Praze krcálek místo kanceláře navíc zařízený starým nábytkem. Jak je na tom předseda UBS netuším, ale zřejmě nemá ani to.
Neříkám, že jinak nemáš pravdu, ale za každou cenu tu z odborářů dělat nic nedělající hamouny dřepící v ohromné budově plné kanceláří, tak to tedy také nevím k čemu uvádíš takové to zavádějící informace.
  16.02.2008 14:00 Nespokojený Policista <nespokojenypolicista@seznam.cz>
 
Petro, pravděpodobně jel okolo budovy odborových svazů v Praze v blízkosti Hlavního nádraží. Je pravda, že je to kolosální objekt, ale s našimi policejními odbory nemá nic společného.
Také je pravda, že zatím nemáme žádné informace, že NOS vyvíjí nějaké aktivity k předmětné inflaci. Mohu už nyní tvrdit, protože jsem si to zjišťoval, že příslušníci BS jsou jedni z mála profesí, kteří NEMAJÍ od nového roku navýšen plat vzhledem k inflaci. Všichni moji známí, ať už rodinní příslušníci, kamarádi a známí mají od nového roku navýšen plat s ohledem na vývoj inflace, jen my - policisté NE. Kde udělali soudruzi z Německa asi chybu? A nepište mi sem o slibovaných 1,5% pro tento rok, slibované dlouho vydrží, to už známe! Zatím mám nulu a nevím o tom, že by se něco v dohledné době měnilo. Kdo máte info, sem s ním, díky.
  16.02.2008 15:01 Jihočech
 
Milá Petro. Já jsem ve svém příspěvku nemluvil o NOSP, ale o odborech jako takových. Je mi totiž jasné, že samotný NOSP těžko něco zmůže, ale ve spolupráci s ostatními odbory, zejména těmi zastupujícími státní zaměstnance lze něco prosadit. Já proti NOSP nic nemám, proti panu Štěpánkovi už vůbec ne, takže tvé ohrazení se není vůbec na místě. Sleduji stránky NOSP, jsou tam užitečné informace. Ale popravdě řečeno připadá mi, že za vlády ČSSD byly mnohem aktivnější a jak jsem již psal, při daleko nižší inflaci požadovaly větší nárůst platu. Jinak nespokojený policista mě s tou budovou pochopil.
  16.02.2008 15:08 Jihočech
 
A ještě něco. Kluky z UBS osobně obdivuji. Jsou to pro mě borci. Ale popravdě řečeno nevěřím, že se jim podaří něco prosadit. Důvodem je to, že nový sl. zákon proti sobě postavil dvě skupiny policistů, jedni jsou ti, co si pohoršili a druzí výrazně polepšili. Když jsem slyšel názory některých kolegů, kteří tvrdili, že je to takhle správně, že si kdejakej řadovej polda mastil kapsu na přesčasech, udělalo se mi z toho blbě. Problém je v tom, že řada poldů ve vyšších pozicích vůbec neví, co obnáší práce na ulici.
  16.02.2008 18:47 ...
 
Tuším, že naše odbory sídlí na Barťáku. Ale jinak s tebou plně souhlasím, co se týče inflace atd. Mimochodem, rovněž děkuji klukům z UBS za snahu o zviditelnění problémů u bezp. sborů a upozornění na jejich neřešení ze strany vnitra k lepšímu, naše odbory jsou naprosto k ničemu, stejně jako MV.
  16.02.2008 11:34 inflace 7,5%
 
Pan MUDr. má svého tátu tunela opět na hradě a modrá paroplavba může pokračovat.
  16.02.2008 12:53 Aleš
 
Tentokrát už beze mně
  16.02.2008 13:25 Ba
 
Jen ten je chudý, jenž sobě nakrást neumí. A duchovní otec tohoto ekonomického pravidla zase v sedle. A pan ministr? Jako pilný žák dělá vše, aby teoriím pana profesora nestálo nic v cestě.
  16.02.2008 11:03 Realita
 
http://youtube.com/watch?v=59kQEVOgWhU
  16.02.2008 08:33 Podnikatel
 
Mám takovej pocit, že poldové jsou banda levičáků, v tom horším případě zarytí koumoušové.
HOŠI VY MÁTE ZA TY PRACHY, CO DOSTÁVÁTE, MAKAT AŽ BY SE VÁM MĚL OD ZADKŮ KOUŘIT!!
Doufám, že v čele s panem Klausem na Hradě Vás Langer rozhýbe!!!
  16.02.2008 08:52 Petra Lhotáková
 
Pane Podnikateli,
jsem sice jen holka od policie, ale k tomu Vašemu pocitu Vám sdělím, že už nás Langer opravdu rozhýbal.
Plno schopných kolegů totiž odešlo a odchází do civilu, takže nedělejte vlny a pojďte nám zbylým ukázat, jak se má správnému poldovi při práci od zadku kouřit.
Jen mám pocit, jestli si u naši práci nepletete s jinou profesí.....:-)
Petra Lhotáková
  16.02.2008 08:56 pro podnikatele
 
Takových " podnikatelů" jako jsi ty ti naseru kbelík, ty figurko lenivá.
  16.02.2008 11:44 mutin
 
Nedá se nic dělat , ale nechám se trochu unést. Vážený ,,podnikatel,,: Vy víte jaké jsou u policie platy , že takhle kecáte? Myslím ,že ne . Vaše informace jsou dle mého pouze madiální kachny , kterých jsou plné noviny. Neříkám ,že mám málo ,ale ani moc. Můj čistý příjem po skoro 16 letech služby ve dne v noci,v sobotu v neděli, ve svátek, ať prší sněží nebo je vedro k zalknutí činí něco málo přes 22 tis. Jde to , ale o mě mluvit nechci. Veliká náborová kampaň , kterou odstartoval nejmodřejší ze všech modrých ptáků je jeden velkej klam. Nově nastupivší polda má čistej příjem cca 15000 , jde do základního kurzu a jeho plat se sníží na cca 12000. To je super ne? O něco víc než je životní minimum. Myslím si , že Vám by se od zadku taky nekouřilo. Toť vše a doufám, že modrý ptáci konečně odletí do teplejch krajin a už se nikdy nevrátí.
  16.02.2008 11:52 Jirka <Jirka.Lanos@centrum.cz>
 
Ještě Vám tam chybí obligátní větička "Platím vás ze svých daní" Jenže už nikdo nepřizná, jak ty daně šidí, že.
  16.02.2008 12:15 martin
 
Vážený podnikatýlku, nechtěl bych být placen z Vašich daní co odevzdáváte státu, protože ze zkušeností vím, že žádné neplatíte. Vše co vyděláte, tak si zase dáte do daní i ten toaletní papír s čím si vytíráte tu podnikatelskou zadnici. Tak jen tak dál. Vyhovuje Vám ta džungle co tady panuje, ale bát se nemusíte - tatíček Tunel je zase na Hradě a Vaše strana tu bude ještě 2 roky, takže dál ojebávejte na daních a nás nechte na pokoji.
  16.02.2008 13:11 Nespokojený Policista
 
ANO-ANO-ANO, poslední dva roky modré totality jsou před námi! Pak jde celá vláda do kytek!!! Už jim to odpočítávají atomové hodiny. Pane NEministře Policie, honem ještě něco rozbít, co ještě v kritických podmínkách funguje, a pak můžete začít kritizovat svého nástupce, že TO, nebo TO nezvládá a měl by odstoupit!!! Jen si pokládám otázku, proč Vás nikdo v současné době nevyzývá k odstoupení??? Asi také dobře vědí, že se v tom vykoupete sám!!! Už k tomu moc nechybí, a utopíte své ambice v policejním Titanicu!!!
  16.02.2008 13:43 Živnostník
 
Pane Podnikateli
Tady je zbytečné policajtům něco vytýkat, protože trefená husa se vždycky ozve a jak je vidět, ozvalo se jich hned několik.
Tak třeba ten, co brečí, že ve škole se bere jen 12000 čistýho. Náklady na ubytování a stravu už nepočítá, to je přece samozřejmost. A ve škole nám šel plat všem, že si na to také pamatujete? Podle toho člověka je životní minimum okolo 12000, to je vidět jeho rozhled.
A o tom šizení daní - ano všichni si všechno dáváme do nákladů a státu nic neplatíme. Proto je průměrný plat u policie více než 30000. Ty peníze se totiž na ty účty policajtů připisují z Marsu, a bankomaty jsou takové malé tiskárny bankovek.
Nejlepší je pak ta Lhotáková. Posere zákrok a aby neměla průser, tak se hodí marod a už několik měsíců se válí doma na nemocenské. Dovedu si představit, jaké potíže asi může mít. Určitě jí strašně bolí hlava. Ale od toho by jí pomohlo, kdyby si s někým vrzla, jenže kdo by na takovou vlezl. Snad jen nějakej policajt na noční, ale tam ona nyní neslouží, tak bude mít nárok snad i na invalidní důchod.
  16.02.2008 14:01 Petra Lhotáková
 
pro Živnostníka
:-))))))))))))))))))))))))))))))
Jěště jste zapomněl napsat, že je má nemocenská hrazená právě z VAŠICH daní. Jinak děkuji za podporu. Vaše starosti bych chtěla mít!
:-))))))))))))))))))))))))))))))
Petra Lhotáková :-)
  16.02.2008 14:03 mazec
 
Petro,
opět boduješ, holka :-)
  16.02.2008 14:24 !
 
Pane Živnostníku,
nepodnikáte náhodou v showbussinesu, protože i mne Váš příspěvek velice pobavit.
Nemohl jste to o slečně Lhotákové myslel vážně, protože to by bylo velice sprosté, drzé až debilní.
Pokud ano, pak bychom si o Vás museli myslet, že jste silně afektovaný zamindrákovaný a neúspěšný kretén, který umí jen prudit do policajtů na anonymním fóru.
A navíc ví o všech popisovaných věcech velký kulový....
  16.02.2008 14:32 Pavel
 
pro "živnostníka"

Ke tvým nadrženým blábolům vůči Petře se snad nebudu ani vyjadřovat.Snad jen,vlez co nejdřív doma na starou,nebo si ho přeručkuj ať nemáš bláhové představy,jak to vypadá u nás na noční.
-A co se týče 12000tisíc ve škole,tak tito školáci se kromě učení zaškolují a slouží i v praxi na různých odděleních v celé ČR a hlavně v Praze.
-a těm daním drahý živnostníku asi tak: Mám hromadu přátel podnikatelů a živnostníků,dokonce i manželka je podnikatelka,tak nevím koho tady chceš ohromit blábolem "Ty peníze se totiž na ty účty policajtů připisují z Marsu, a bankomaty jsou takové malé tiskárny bankovek"
Věř tomu,že já mám už několik let větší daně než 3/4 podnikalelů,které znám.A to polovina z nich je už min.10 let ve strátě !!!
Tak tady nevěš kolegům bulíky na nos.
JE VŠEOBECNĚ ZNÁMO,ŽE NEJVĚTŠÍM PLÁTCEM DPH A STÁTNÍ POKLADNY VŮBEC JE ŠIROKÁ VEŘEJNOST,KTERÁ UŽ NĚKOLIK LET UTRÁCÍ VE VELKÉM A NE PODNIKATELÉ,NEBO DOKONCE ŽIVNOSTNÍCI :-)
  16.02.2008 14:55 UK
 
pro Pavla

Asi nerozumíš pojmu plátce DPH, ale z toho si nic nedělej, protože tomuto pojmu dneska nerozumí více jak polovina "specialistů" z OHK SKPV. :-)
  16.02.2008 14:56 ///
 
A stihl sis při tom psaní Pavle všimnout, co nám sděluješ v poslední větě? "...NEJVĚTŠÍM PLÁTCEM DPH A STÁTNÍ POKLADNY VŮBEC JE ŠIROKÁ VEŘEJNOST,KTERÁ UŽ NĚKOLIK LET UTRÁCÍ VE VELKÉM ..." Takže na tom asi nejsme až tak zle, když široká veřejnost může už několik let utrácet ve velkém, není-liž pravda?
  16.02.2008 15:14 Pavel
 
pro UK

O co ti jde? Čemu na tom neruzumíš? Že široká veřejnost a to znamená i poldové utrácí ve velkém dejme tomu v supermarketech a platí DPH,které skončí ve státní pokladně.

pro ///

"Takže na tom asi nejsme až tak zle, když široká veřejnost může už několik let utrácet ve velkém, není-liž pravda?"

To máš pravdu,ale jak dlouho,když májí státní zaměstnanci zmrazené platy na několik let a inflace je zatím "jen" 7,5%.
  16.02.2008 15:26 Jirka <Jirka.Lanos@centrum.cz>
 
Ohledně těch daní si vzpomínám, když jsem vyslýchal jednoho podnikatele, tak mi při rozhovoru řekl takovou hezkou větičku. Ptal se mě jestli vím, co jsou to daně? A sám si odpověděl " Daně jsou špatně provedené účetnictví". To myslím mluví za vše!
  16.02.2008 16:01 pro Petra L.
 
V některých věcech, jak víš, mám k Tobě též výhrady, dokonce jsi na ně i reagovala, ale k takovým hulvátům jako je "podnikatel" a "živnostník" nemá smysl se vyjadřovat, domnívám se, že jejich příspěvky jsou cílené k tomu, aby ublížily, případně se snaží rozpoutat další vášnivou debatu na téma "policejní platy za žádnou práci". A jak čtu tak se jim to trochu i podařilo a tím jim všichni, zde reagující, udělali radost, tak je nechte.
A Tobě "podnikateli a živnostníku" mohu doporučit jediné. Na ulici chybí v současné době spousta policistů a jste-li tak pracovití, pojďte nám to !HOŠI ZA TY PRACHY, CO DOSTÁVÁME, UKÁZAT CO JE TO MAKAT AŽ BY SE VÁM MĚLO OD ZADKŮ KOUŘIT!! " A potom si můžeme o "skutečném makání" popovídat. A jinak pánové slušnost není jen výsadou králů, takže i váš názor nemusí být hrubý, sprostý, vulgární,....usměrněte své emoce a chovejte se jako lidé, ne jako naši pravicoví zákonodárci při volbě prezidenta,...
  16.02.2008 18:05 UK
 
pro Pavla

Jak to jenom vysvětlit a nepoštvat proti sobě nenávistný dav. Nejlepší bude velmi jednoduše.

Já jako konečný spotřebitel, který si koupí v marketu rohlík jsem poplatník DPH (jsem zatížen touto daní), plátcem DPH je provozovatel toho marketu (on ji za mě odvádí). Takže pokud jsi napsal. že široká veřejnost je plátcem DPH, napsal jsi terminologickou blbost a já jsem na ni pouze a jenom reagoval.
  16.02.2008 18:21 Pavel
 
pro UK
"plátcem DPH je provozovatel toho marketu" ale neříkej to by snad nikoho nenapadlo :-)
A já si bláhově do dneška myslel,že budu muset dát do konce března daňové přiznání z nákupů v ALBERTU :-)Raději toho necháme,je to o ničem
  16.02.2008 18:45 UK
 
pro Pavla

Místo toho, aby jsi poděkoval za vysvětlení, tak se stavíš do pozice Kinga. Je to tvoje věc. Ale osobně takovéhle ubrečené a v podstatě neschopné policisty bytostně nesnáším.
  16.02.2008 19:06 Pavel
 
Věříš,že mě je silně u prd.le koho ty bytostně nasnášíš. Ale kvůli tomu,že jsem šel málem na berňák s daňovým přiznáním z nákupů u ALBERTA,dělat ze mě neschopného poldu,no tak to se ti moc nepovedlo.Úsudek máš jistě v pořádku.
  17.02.2008 18:22 Tony
 
Ty jsi ale piča podnikateli.
  17.02.2008 23:19 Bruce Dickinson
 
Pro podnikatele a živnostníka


Takoví jako vy jsou nejhorší. Plnou hubu keců na policajty, ale v momentě kdy máte jakýkoliv problém voláte 158 a brečíte že vám někdo ubližuje a voláte o pomoc. Pokud Vám to neušlo taky platíme daně.
  16.02.2008 08:13 a je to tady!!!
 
http://www.iprima.cz/index.php/plain_site/content/view/full/9531
  15.02.2008 22:26 martin
 
Lidičky, mají se v Praze privatizovat ubytovny pro policisty, je to hotová věc, takže mimopražského policistu čeká v dohledné době tržní nájemné za ubytování. Počítejte, že ze svého platu budete platit více za to, že v Praze sloužíte!
  15.02.2008 22:31 hloupost
 
jestliže si policista v hl.m. bude muset platit 10-12.000,-za byt, tak pražská policie krachne. 80% mimopražských půjde do civilu, za pár tisícovek nikdo v Praze poldu dělat nebude. Už těch kachen nech a běž raději spát...
  16.02.2008 12:10 Jim
 
Tak jdi k Ochranné službě, tam budeš mít ubytovnu zdarma.
  16.02.2008 12:16 hijack
 
K řidičům na Veleslavíně stačí praxe a maturita, to samé k ostraze objektů a ambasád, no a kdo chce dělat osobního, tak musí mít VŠ min. Bc a praxi....Tak hurá do toho, za ubytovnu se opravdu u OS neplatí :)
  16.02.2008 12:22 pro hloupost a Jima
 
Uvidíte, kdo měl pravdu a nebude to tak dlouho trvat. To víte, že mimopražský to radši zabalí až se dozvědí, že kvůli službě v Praze vysolí o 2-3 tisíce více, než dosud a to jen proto, aby se mohli vyspat na třílůžáku mezi službama. Myslíte si, že Íčko to nezprivatizuje? Nebuďte bláhoví, už je to připraveno. Martin