Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  27.01.2006 19:35 Anna Kozlová
 
Pane Pavel,
nedá mi to, abych vám neodpověděla na váš příspěvek.
Mám takoví pocit, že se příliž zaobíráte minulosti do roku 89.
Jenomže my se tady zabýváme situaci po roku 89.
Můžu vám říct, že za komunistu jsem vlastnila jenom svoje ruce a nic jsem nedostala v životě zadarmo. Jelokož nás bylo 9 dětí, tak jsem si musela od svých 15 let na sebe vydělávat.
Co se týká kuponové privatizace, tak musíte uznat, že to byl opravdu podvod století. Jenom málo lidí z toho něco mělo. Já jsem z toho měla 3 tisíce, ale o dalších 30 tisíc, veškeré mé úspory jsem přišla v bance, která byla vytunelovaná.
Co se týká Vítkovic, tak až do 31 prosince 2005 jsem byla jeho zaměstnanec. Pracovala jsem tam přesně 25 roků.
Že tady platy nebyly a nejsou nic moc, tak to je fakt. Když čtu jaký je průměrný plat v české republice, tak se usměji. Můj mzdový výměr za minulí rok, po 25 létech v hutním provozu činí 9.100 Kčs.
Jelikož jsem celé roky pracovala v nepřetržitém provozu a na valcovací trati a to i deset přesčasu každý měsíc, tak jsem si mohla postavit dům. Samozřejmě, že bez půjčky to nešlo. Podotýkam, že jsem byla sama se synem.
Nevím, v kterém závodě jste pracoval vy, ale na valcovacích tratích a úpravnách, u peci i v ocelárně se dřelo a teď se dře ještě víc.
Nemáte pravdu, že Vítkovice jsou na odstřel, vždycky měli plno zakázek a mají pořad. Jenomže po roku 90, ředitel Pastrňák a jeho spolek dělali všechno možné, aby závody vytunelovali a zlikvidovali. Mimochodem, pan Topolánek má také máslo na hlavě. Také se jim podařilo některé závody zlikvidovat. Pod Vítkovice patřilo 7 velkých závodů.
Pracovala jsem v závodě 4 a kdyby si nás tenkrát nekoupil izraelský žid, tak i tento závod by skončil. Dnes je to všechno rozděleno mezi různé firmy a přesto to funguje.
Pavliku, já nejsem zastancem nepravosti ani leváren.
Já se vždy dívám na to, jak se který člověk chová, a co se týká politických stran, tak se v první řadě dívám, co se snaží udělat pro ostatní a ne jenom pro sebe a sobě rovné. S hulváctvím a aroganci začali odesáci. Jenom si vezmi aféru s Grossem. Ten si půjčil na byt, ale odkud měli peníze takový Tlustý, Kalousek, ti nevysvětlili vůbec nic. Je to pokrytectví, když zloděl křičí, chyťte zloděje. Jenom si vezměte chování cele ODS a Klause při volbě prezidenta. Vůbec se nestyděli domlouvat se s komunisty a teď prezident už předem říká, že vladu nebude jmenovat, pokud tam budou komunisté.
Víte, co nemůžu pochopit ? Váš přístup k billboardum, které nechal postavit Říman a klidně lže občanům do očí. Že se objevili další billboardy, které to vyvracejí, tak to je správné. Mezi námi. Kdyby si dovolil Říman o mně takhle lhát, tak si ho vyhledám a nakopnu ho až odletí do Říma.
Že za komunistu nebylo všechno dobré, to víme všichni, ale bylo všechno dobré za vlády odesáku, nebo za ČSSD.
Ale je fakt, že ten náš nešťastný start do kapitalismu zavinila strana Klause. Je také fakt, že pro obyčejné lidi nejvíc dělá ČSSD.
Nedávno jsem četla v časopise úvahu jednoho moudrého člověka a ten říká " lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží " a je na tom hodně pravdy.
Také nemohu s vámi souhlasit, že lidé závidí těm bohatším a že jsou to hlavně voliči sociální demokracie. Když se na to podíváme rozumně, pak je jasné že zbohatlíci a tuneláři budou volit takovou stranu, která jim umožní krást a přitom být nepostižitelní. Máme málo příkladu z minula, kdy největší tuneláři nebyli odsouzení, protože oni vlastně nechtěli nikoho okrást a ti kteří ukradli pár tisíc tak šli sedět.
A proto se vůbec nedivím lidem, kteří celý život tvrdě pracují a přitom si nemohou nic dovolit, že závidí těm, kteří přišli k milionům podvodem. Tak se na to dívejte. Vám je to jedno, že na pár šupu jezdíte od rána do večera ? A takoví Krejčíř, Kožený, Pitr si lebedí ?
Pavlíku, ale ruku na srdce, nejste nějak moc otravený a pesimistický ? Mám pocit, že vidíte všechno černě a na minulost se už vykašlete. Jestli to byli komunisté, odesáci, nebo socialisté a také lidovci, vždy jim jde hlavně o koryta, ale člověk musí volit aspoň menší zlo a uvědomit si co kdo hlásá a hlavně jak se chová.
Náš slavný Komenský řekl ----Vše na tomto světě lze napravit, ale jen jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožno.
  18.02.2008 21:39 maxim
 
AŽ PŮJDE POSLEDNÍ NECHŤ ZHASNE A ODPLIVNE SI.
  18.02.2008 22:45 Jan
 
Neplivejte pod stůl, jsou tam Vaši kamarádi.
  18.02.2008 20:48 jantar
 
Zdar,čistě teoreticky,jak dlouho po odchodu do civilu se můžeme vrátit do služby bez další nástupní školy?
  18.02.2008 21:37 devastace PČR
 
Herakleitos kdysi prohlásil: Do jedné řeky dvakrát nevstoupíš!"
Když všichni vystupují tož nenastupuj!
  18.02.2008 22:44 Jan
 
Jen dobří holubi se vracejí ....
  18.02.2008 22:50 xx
 
nikdo zákon nezrušil..tedy i v novém je dle mého názoru do roka a do dne..snad mám pravdu..
  20.02.2008 19:03 jantar
 
Tak to jsem tam nenašel---ten rok...právě,že to bude nějaký vnitřní lejstro....
  18.02.2008 19:04 finance
 
Je to bohužel smutné a deprimující, když se policista podívá na výplatní pásku v roce 2006 a 2007 velké změny nenajde.
A rok 2008, kdy inflace okupuje pomalu 8% hranici už značí velké reálné propady příjmů u rozpočtové organizace, kde není na rok 2008 žádné markantní navýšení.
Kdo odchází je pouze normálně a ekonomicky uvažující člověk, který neshledává žádnou budoucnost u tohoto spolku.
  18.02.2008 18:30 bodie.ci5 <bodie.ci5@seznam.cz>
 
Ahoj kolegové, normální kluci a dívky..Dnes jsem se optal, jak je to s oním 3% navýšením v rámci inflace a dozvěděl jsem se, že my, policisté, dostneme pouze 1,5%, přičemž Langer ještě uvažuje o tom, že by tyto již beztak směšné peníze dal pouze jako nenárokovou část do plateb za přesčasy a odměny..Ptám se, kde máme vůbec hranice naší trpělivosti?.Vždyť tohle už je výsměch.Bohužel,naše soudy pracující na zakázku nepomohou,chtělo by to se obrátit do Bruselu a co na to naše odbory? Byly a jsou na hovno, jako vždy..
  18.02.2008 18:34 VSČR
 
Hochu ty ses probudil ze zimního spánku?
  18.02.2008 19:08 PČR
 
Doufám, že tohle střevo není od nás...
  18.02.2008 19:27 "Bodie"....
 
to jsi nemyslel vážně, že????? ale i tak to není zrovna vhodný vtip pro zasmání
  18.02.2008 20:54 LIVIC
 
Bodie, že Ty jsi ten polda, co ho uspala ta femina v Praze ?????, prosím Tě, dej si panáka a až procitneš, tak za domácí úkol si přečti nazpět 30 stran ( to je jednoduchý, kurzorem kliklneš na číslo a pak jenom stránku po stránce) a pak zkus něco napsat.
Chlapče, já když si přečetl to Tvoje " kluci a dívky" tak jsem se málem pochcal !!!!!!!!!!!
  19.02.2008 10:41 klobása
 
na hovno jsi ty, zabržděnče
  18.02.2008 18:30 Chytry z Nitry
 
Děláš dobře, že jim nevěříš. Na odboru soc. zabezpečení MV jsou samí bezcharakterní lumpi a lháří. Nejlépe uděláš, když si sám dobře nastuduješ zákon č. 361/2003 Sb., zejména § 224 a 158. Hlavně studuj zákon, který byl novelizován v roce 2005, kde na konci musí být uvedena účinnost zákona 1. ledna 2007. Pravděpodobně jsi dostal na začátku roku 2007 zápočet, kde by měla být tato doba uvedena.
  18.02.2008 22:33 hh
 
jo maš pravdu..zrovna jsem si vzal kopii našeho nevého zákona a tam je v § 165 odst.2) což je pro nás psáno:Do dobyrozhodné pro vysluhové nároky se nezapočitává:
písm.b) nemocnosti ke službě, po kterou nenaleží služební příjem ve zvláštních případech, nebo nemocenské../ toť ¨citace zákona/ těmto zdrojům věřím, dle nich odcházím...
  18.02.2008 18:13 Roman
 
Ahoj kolegové, už mě ani nebaví číst tady tu stěnu nářků. Jo situace je k pláči, ale upřímě řečeno všichni umí akorát kecat a brečet s kamarádama u piva, příp. tady na těch stránkách. Myslím, že je to na všech odd. stejný, když je třeba za něco bojovat, viz. demonstrace minulý rok (dopadlo to jak se dalo čekat), tak se zdá, že ona ta situace vlastně není tak špatná. A ať mi tu nikdo neplácá, že má strach z pomsty nadřízených. Kdyby do toho šli všichni - není se čeho bát. Ale to je kámen úrazu. Jak již bylo řečeno - potřebujeme rýt držkou v zemi... Jestli někdo neví o čem mluvím, tak se podívejte jak svou nespokojenost dali najevo kolegové v Anglii. To co tady předvádíme před očima veřejnosti je bohužel k ničemu.

Přeji pevné nervy do další práce...
  18.02.2008 19:10 Jirka
 
Moje řeč...
  18.02.2008 20:25 Petra Lhotáková
 
I moje řeč......
  18.02.2008 18:07 Franta
 
Taky se chystám odejít a mám něco obdobného můžete poradit.
  18.02.2008 17:32 budoucí C
 
Poldové..kolegové a kolegyně...vím, že tady se kecá někdy tkzv: o ničem, ale vážně já mám problém, který se týká nás, lidí-policistů...
No a můj asi někdy náš problém...
Mám odsloženo 18 let a nějaké dobné, podle starého zákona nemůžu se odporoučet..aler v tom mám problém, já jdu podle nového, tj.: od 01.01.2007..Jen mám problém v tom, že já jsem za těch 18 let byl na PN pro zranění kolene, které mi neuznali asi 2 roky celkově na PN/myšleno nad 30 dní/......Dneska jsem volal na Vnitro-soc.zabezpečení .atd..Bylo mi řečeno, že s odečtem nemocenské podle nového i starého zákona je to stéjnsé...Prostě chci do CCCC a má obavy aby mi neodečetli nemocenskou... POLICISTE poradtě mi../ kreténům nevěřím / díky
  18.02.2008 18:31 Chytry z Nitry
 
Děláš dobře, že jim nevěříš. Na odboru soc. zabezpečení MV jsou samí bezcharakterní lumpi a lháří. Nejlépe uděláš, když si sám dobře nastuduješ zákon č. 361/2003 Sb., zejména § 224 a 158. Hlavně studuj zákon, který byl novelizován v roce 2005, kde na konci musí být uvedena účinnost zákona 1. ledna 2007. Pravděpodobně jsi dostal na začátku roku 2007 zápočet, kde by měla být tato doba uvedena.
  18.02.2008 18:51 trp
 
Vůbec nevadí, žes marodil nad 30 dní, rozhodující je, zda jsi pobíral nemocenskou či ne.Jestli jsi nemocenskou pobíral, tak doba marodění se započítává, pokud jsi žádný plat nepobíral, tak ti ta doba nebude započítána do doby odsloužené služby. Máš to v zákoně 361.
  18.02.2008 17:30 inflace 7,5%
 
Odebrání směnnosti je skutečně hotová věc a mám obavy, že tam bude víc dalších a bolestivějších věcí, které vyženou další stovky lidí do civilu.
  18.02.2008 18:04 VSČR
 
To by se musel novelizovat zákon 361/2003 Sb.
Jak si na to přišel?
  18.02.2008 10:12 Sigi <Demoness@seznam.cz>
 
dnes mě měl vedoucí ciziny ObŘ podepisovat přeřazení na obvod a opět se potvrdilo, že by mu z koryta utekla ovečka a to přece on nedovolí, takže zamítnutí, jako mnoha a mnoha lidem předemnou... Netušil jsem, že přeřazení je tak problematické...