Ivan Langer


Děkuji všem za dosavadní přízeň. Rád se s vámi potkám na mém Facebooku. Ivan Langer

Zaujalo mě...

Vrchní soud dal Ivanu Langerovi za pravdu ve sporu s vydavatelem MF DNES a idnes.cz (MAFRA, a.s.) o ochranu osobnosti a zrušil rozsudek soudu prvního...

více »

Ivan Langer
Curriculum vitea

Diskuze

Omlouvám se všem zájemcům o komunikaci se mnou na tomto webu, ale diskuse zde byla pozastavena, beru si na nějaký čas prázdniny :-)

Pokud máte zájem komunikovat se mnou i nadále, můžete využít můj Facebook, rád Vás přivítám mezi své přátele :-)

Ivan Langer

  01.03.2007 22:38 haski
 
Projev učitelky
(přepis záznamu projevu paní Kriglové na Manifestu 361 v Praze u Křižíkovy fontány)

Dobrý den,
Jmenuji se Ivana Kriglová, jsem matka 4 dětí,učitelka. Přišla jsem podpořit váš Manifest, jelikož jsem přesvědčena, že podpora veřejnosti v tomto případě je velmi důležitá.
Nemohu se smířit s tím, že média nás více informují o pochybeních jednotlivců z řad policie, než o úspěších policie jako celku. Zacházejí tak daleko, že hovoří o selháních i bývalých policistů. Vyvolává to ve mně pocit záměrného poškozování pověsti policie.Mě jako občana, mámu a učitelku zároveň, zajímají informace právě tak o pozitivních jako o negativních výsledcích.
Máme plná vězení, denně se na ulicích potírá zločin,denně řadoví policisté nasazují životy pro naši ochranu. Proč o tom není slyšet?
Naše děti by měly vědět co obnáší povolání řadového policisty, hasiče, celníka, vězeňské služby. Měly by si uvědomovat jejich rizika. A to vše je v silách našich politiků. Nezneužívat policii k politickým šarvátkám, ale zajistit pravomoci a podmínky, aby své ne zaměstnání, ale poslání mohli plnit podle svých idejí.
Zásadně nesouhlasím s tím, jak ministerstvo vnitra prezentuje policii navenek.Musím říct, že zlehčování vašich požadavků a zastiňování hlavních bodů vaší petice z úst pana náměstka Salivara je na pováženou. Dne 22.února 2007 jsem shlédla pořad Události na ČT 2 a byla jsem jako stálý volič ODS zklamána.
Místo toho, aby pánové z ministerstva vyslyšeli připomínky, které vychází z denní praxe, sdělovali divákům s úsměvem, že odchody policistů ze služby jsou normální, ba snad i vítané. Pochopila bych to v případě, že by snad sami tito pánové chtěli opustit teplé židle a vyjít na mráz.
Mě, narozdíl od pana Salivara, silně znepokojuje situace policistů zapříčiňující jejich odchody. Když se zeptáme dětí v mateřské škole, čím chtějí být, většina odpoví, že policistou.
Ano, děti věří ve spravedlnost a komu tato vlastnost zůstává do dospělosti, vybírá si povolání se službou ostatním. K těmto patří i policie. Proto každý, kdo se rozhodne opustit tuto službu, má nezanedbatelný důvod. Bývá jím i ztráta ideálů.
Pokud policisté necítí oporu ve svých nadřízených, jsou stále zesměšňováni a káráni, ztrácí motivaci a chuť k práci. To je zničující nejen pro jednotlivce, ale pro celou společnost.
Proto bychom jako občané měli podpořit Manifest a pánům na ministerstvu připomenout, že policie je tým. A zásadou týmové práce je podporovat se navzájem a nepřipustit rozklad celku kvůli jednání nemorálních jednotlivců, kteří se vyskytují v každém lidském seskupení.

Držím vám palce a přeji podporu médií.
_________________________________________________

Děkujeme paní Kriglová, takovým LIDEM jako Vy, stojí za to sloužit !
  18.02.2008 21:39 maxim
 
AŽ PŮJDE POSLEDNÍ NECHŤ ZHASNE A ODPLIVNE SI.
  18.02.2008 22:45 Jan
 
Neplivejte pod stůl, jsou tam Vaši kamarádi.
  18.02.2008 20:48 jantar
 
Zdar,čistě teoreticky,jak dlouho po odchodu do civilu se můžeme vrátit do služby bez další nástupní školy?
  18.02.2008 21:37 devastace PČR
 
Herakleitos kdysi prohlásil: Do jedné řeky dvakrát nevstoupíš!"
Když všichni vystupují tož nenastupuj!
  18.02.2008 22:44 Jan
 
Jen dobří holubi se vracejí ....
  18.02.2008 22:50 xx
 
nikdo zákon nezrušil..tedy i v novém je dle mého názoru do roka a do dne..snad mám pravdu..
  20.02.2008 19:03 jantar
 
Tak to jsem tam nenašel---ten rok...právě,že to bude nějaký vnitřní lejstro....
  18.02.2008 19:04 finance
 
Je to bohužel smutné a deprimující, když se policista podívá na výplatní pásku v roce 2006 a 2007 velké změny nenajde.
A rok 2008, kdy inflace okupuje pomalu 8% hranici už značí velké reálné propady příjmů u rozpočtové organizace, kde není na rok 2008 žádné markantní navýšení.
Kdo odchází je pouze normálně a ekonomicky uvažující člověk, který neshledává žádnou budoucnost u tohoto spolku.
  18.02.2008 18:30 bodie.ci5 <bodie.ci5@seznam.cz>
 
Ahoj kolegové, normální kluci a dívky..Dnes jsem se optal, jak je to s oním 3% navýšením v rámci inflace a dozvěděl jsem se, že my, policisté, dostneme pouze 1,5%, přičemž Langer ještě uvažuje o tom, že by tyto již beztak směšné peníze dal pouze jako nenárokovou část do plateb za přesčasy a odměny..Ptám se, kde máme vůbec hranice naší trpělivosti?.Vždyť tohle už je výsměch.Bohužel,naše soudy pracující na zakázku nepomohou,chtělo by to se obrátit do Bruselu a co na to naše odbory? Byly a jsou na hovno, jako vždy..
  18.02.2008 18:34 VSČR
 
Hochu ty ses probudil ze zimního spánku?
  18.02.2008 19:08 PČR
 
Doufám, že tohle střevo není od nás...
  18.02.2008 19:27 "Bodie"....
 
to jsi nemyslel vážně, že????? ale i tak to není zrovna vhodný vtip pro zasmání
  18.02.2008 20:54 LIVIC
 
Bodie, že Ty jsi ten polda, co ho uspala ta femina v Praze ?????, prosím Tě, dej si panáka a až procitneš, tak za domácí úkol si přečti nazpět 30 stran ( to je jednoduchý, kurzorem kliklneš na číslo a pak jenom stránku po stránce) a pak zkus něco napsat.
Chlapče, já když si přečetl to Tvoje " kluci a dívky" tak jsem se málem pochcal !!!!!!!!!!!
  19.02.2008 10:41 klobása
 
na hovno jsi ty, zabržděnče
  18.02.2008 18:30 Chytry z Nitry
 
Děláš dobře, že jim nevěříš. Na odboru soc. zabezpečení MV jsou samí bezcharakterní lumpi a lháří. Nejlépe uděláš, když si sám dobře nastuduješ zákon č. 361/2003 Sb., zejména § 224 a 158. Hlavně studuj zákon, který byl novelizován v roce 2005, kde na konci musí být uvedena účinnost zákona 1. ledna 2007. Pravděpodobně jsi dostal na začátku roku 2007 zápočet, kde by měla být tato doba uvedena.
  18.02.2008 22:33 hh
 
jo maš pravdu..zrovna jsem si vzal kopii našeho nevého zákona a tam je v § 165 odst.2) což je pro nás psáno:Do dobyrozhodné pro vysluhové nároky se nezapočitává:
písm.b) nemocnosti ke službě, po kterou nenaleží služební příjem ve zvláštních případech, nebo nemocenské../ toť ¨citace zákona/ těmto zdrojům věřím, dle nich odcházím...
  18.02.2008 18:13 Roman
 
Ahoj kolegové, už mě ani nebaví číst tady tu stěnu nářků. Jo situace je k pláči, ale upřímě řečeno všichni umí akorát kecat a brečet s kamarádama u piva, příp. tady na těch stránkách. Myslím, že je to na všech odd. stejný, když je třeba za něco bojovat, viz. demonstrace minulý rok (dopadlo to jak se dalo čekat), tak se zdá, že ona ta situace vlastně není tak špatná. A ať mi tu nikdo neplácá, že má strach z pomsty nadřízených. Kdyby do toho šli všichni - není se čeho bát. Ale to je kámen úrazu. Jak již bylo řečeno - potřebujeme rýt držkou v zemi... Jestli někdo neví o čem mluvím, tak se podívejte jak svou nespokojenost dali najevo kolegové v Anglii. To co tady předvádíme před očima veřejnosti je bohužel k ničemu.

Přeji pevné nervy do další práce...
  18.02.2008 19:10 Jirka
 
Moje řeč...
  18.02.2008 20:25 Petra Lhotáková
 
I moje řeč......
  18.02.2008 18:07 Franta
 
Taky se chystám odejít a mám něco obdobného můžete poradit.
  18.02.2008 17:32 budoucí C
 
Poldové..kolegové a kolegyně...vím, že tady se kecá někdy tkzv: o ničem, ale vážně já mám problém, který se týká nás, lidí-policistů...
No a můj asi někdy náš problém...
Mám odsloženo 18 let a nějaké dobné, podle starého zákona nemůžu se odporoučet..aler v tom mám problém, já jdu podle nového, tj.: od 01.01.2007..Jen mám problém v tom, že já jsem za těch 18 let byl na PN pro zranění kolene, které mi neuznali asi 2 roky celkově na PN/myšleno nad 30 dní/......Dneska jsem volal na Vnitro-soc.zabezpečení .atd..Bylo mi řečeno, že s odečtem nemocenské podle nového i starého zákona je to stéjnsé...Prostě chci do CCCC a má obavy aby mi neodečetli nemocenskou... POLICISTE poradtě mi../ kreténům nevěřím / díky
  18.02.2008 18:31 Chytry z Nitry
 
Děláš dobře, že jim nevěříš. Na odboru soc. zabezpečení MV jsou samí bezcharakterní lumpi a lháří. Nejlépe uděláš, když si sám dobře nastuduješ zákon č. 361/2003 Sb., zejména § 224 a 158. Hlavně studuj zákon, který byl novelizován v roce 2005, kde na konci musí být uvedena účinnost zákona 1. ledna 2007. Pravděpodobně jsi dostal na začátku roku 2007 zápočet, kde by měla být tato doba uvedena.
  18.02.2008 18:51 trp
 
Vůbec nevadí, žes marodil nad 30 dní, rozhodující je, zda jsi pobíral nemocenskou či ne.Jestli jsi nemocenskou pobíral, tak doba marodění se započítává, pokud jsi žádný plat nepobíral, tak ti ta doba nebude započítána do doby odsloužené služby. Máš to v zákoně 361.
  18.02.2008 17:30 inflace 7,5%
 
Odebrání směnnosti je skutečně hotová věc a mám obavy, že tam bude víc dalších a bolestivějších věcí, které vyženou další stovky lidí do civilu.
  18.02.2008 18:04 VSČR
 
To by se musel novelizovat zákon 361/2003 Sb.
Jak si na to přišel?
  18.02.2008 10:12 Sigi <Demoness@seznam.cz>
 
dnes mě měl vedoucí ciziny ObŘ podepisovat přeřazení na obvod a opět se potvrdilo, že by mu z koryta utekla ovečka a to přece on nedovolí, takže zamítnutí, jako mnoha a mnoha lidem předemnou... Netušil jsem, že přeřazení je tak problematické...